SCUDETTO


35. kolejka Serie A

30 kwietnia 2022, 10:15, cinassek Aktualności
35. kolejka Serie A

Przełom kwietnia i maja przynosi emocje związane z 35. kolejką Serie A.

Sobota, 30 kwietnia:

15:00: Cagliari - Hellas 1:2 (J. Pedro - Barak, Caprari)

15:00: Napoli - Sassuolo 6:1 (Koulibaly, Osimhen, Lozano, 2x Mertens, Rrahmani - M. Lopez)

18:00: Sampdoria - Genoa 1:0 (Sabiri)

20:45: Spezia - Lazio 3:4 (Amian, Agudelo, Hristov - Immobile [k.], Provedel [s.], Milinković-Savić, Acerbi)

Niedziela, 1 maja:

12:30: Juventus - Venezia 2:1 (2x Bonucci - Aramu)

15:00: Empoli - Torino 1:3 (Żurkowski - 3x Belotti [2x - k.])

15:00: Milan - Fiorentina 1:0 (Leao)

18:00: Udinese - Inter 1:2 (Pussetto - Perisić, L. Martinez)

20:45: Roma - Bologna 0:0

Poniedziałek, 2 maja:

20:45: Atalanta - Salernitana 1:1 (Pasalić - Ederson)



263 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rocker
Rocker
5 maja 2022, 21:27
Teraz dobrze byłoby, gdyby Salernitana zremisowała z Cagliari, żeby Sardyńczycy mieli dodatkową motywację w przedostatnim meczu.
1
azsbp
azsbp
5 maja 2022, 19:59
brawo Salernitana!
5
Semper Fideli
Semper Fideli
5 maja 2022, 18:38
Oby Salerno sie utrzymało kosztem Cagliari z którego chetnie wyciągnał bym po kosztach J. Pedro i spróbował bym odbudować Nandeza, wiem ze ma problem z deklem ale u nas miał by kto utrzymać w ryzach.
6
Corsa
Moderator Corsa
5 maja 2022, 18:57
Wcale źle nie myślisz, to całkiem cwany plan. Kto jak kto, ale Padre potrafi wyciągać piłkarzy z dołka.
1
szyka
szyka
5 maja 2022, 20:04
Lepiej nie mieć pedro i nandezq którzy są średni, ale ważniejsze, żeby cagliari się utrzymało wyrywając punkty interowi
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 maja 2022, 20:50
Szyka
Taki Nandez w formie to jest dwa razy lepszy od Mesjasza i pogra na prawej jak i w środku pomocy. Do wzmocnienia kadry dla mnie super o ile cena nie będzie przesadzona.
Jak lubię Oliego tak uważam że średni Pedro w nie jednym meczu zagrał by lepiej i dał więcej drużynie.

Zgodzę się w pełni że powini urwać pkt Interowi a później spać :-)
0
Gattuso28
Gattuso28
5 maja 2022, 21:08
Tiaa wzmacnianie zespołu do walki w LM i o Scudetto z drużyn spadkowych.Tak wiem Benek ale to się rzadko zdarza.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
5 maja 2022, 23:11
Ale przecież chłopaki(Corsa, Semper Fideli) dobrze mówią ..
Nandez i Pedro to byłoby coś - jako głębia składu a nawet podstawa jeżeli bo tutaj jest spory potencjał. Pedro 13 bramek, 4 asysty to naprawdę mega liczby. Spoko opcje do wzmocnienia.
0
szyka
szyka
5 maja 2022, 23:22
Semper Fideli, Forza Milan
Panowie nie uważam, że piszecie nieprawdę , zapewne taki nandez jest trochę lepszy od messiasa piłkarsko, choć statystyki juz temu przeczą, nandez w sezonie ma 2 asysty, a nasz Mesjasz 5 goli i 1 gol w lm.
Mam po prostu wieksze oczekiwania co do wzmocnien w ataku ze względu na okoliczności, awans do logi mistrzow z pierwszego koszyka, bogaty właściciel, by zrobić skok jakościowy potrzebujemy top pilkarzy bądź prospektów mających potencjal na top.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
6 maja 2022, 13:23
Szyka
Jasne masz rację, też wolałbym topowych zawodników choć nie do końca uważam aby na ławce musieli siedziec topowi zawodnicy bo to niesie swoje problemy.

Co do Nandeza widzę że nie znasz jego historii. Zerknij jaką miał przerwę w tej rundzie
0
marcinomilano
marcinomilano
4 maja 2022, 23:36
Brawo Carletto!
0
milan2002
milan2002
3 maja 2022, 22:05
Pomyliłem wątki. :P
Edytowano dnia: 3 maja 2022, 22:06
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
3 maja 2022, 20:20
Oby Cagliari walczyło o utrzymanie i z Interem zdobyli punkty
3
Kempez
Kempez
3 maja 2022, 15:35
Przecież to było wiadome od 1 kolejki kto jest najlepszym klubem we Włoszech, to na co oni czekają z tym wręczeniem scudetto dla nas?
2
Corsa
Moderator Corsa
3 maja 2022, 08:45
Atalanta od dłuższego czasu jest już w dołku, ciekawe czy to stan przejściowy czy raczej początek końca i zwiastun powrotu do środka tabeli.
Edytowano dnia: 3 maja 2022, 08:45
1
Adi.Milan
Adi.Milan
3 maja 2022, 08:38
Jeśli Salernitana wygra z venezia to wyjdzie ze strefy spadkowej WOW
3
Corsa
Moderator Corsa
3 maja 2022, 08:47
Nikt się nie spodziewał, że przejdą taką metamorfozę. Jeśli Nicola ich utrzyma, to czapki z głów.
4
Zielony2009
Zielony2009
3 maja 2022, 01:52
Kurcze Salernitana super zaczyna się bronić przed spadkiem, Ambrosini robi tam fajną robotę na ławce.
1
DragonAC
DragonAC
3 maja 2022, 07:25
A co tam ma robić Ambro no nie jestem w temacie
0
ósmy
ósmy
3 maja 2022, 08:14
@DragonAC
Nicola - trener Salernitany - z wyglądu to taki Ambrosini, tylko troszkę bardziej przechodzony
6
DragonAC
DragonAC
3 maja 2022, 08:20
A o to chodzi. Już myśleli że podjął jaks pracę w salernie
0
szyka
szyka
2 maja 2022, 23:15
Wygrane salernitany i genoi sprawiają że inter nie bedzie mial łatwej przeprawy z cagliari i sampdoria, które mogą walczyć o życie z nimi. Także w naszym interesie jest by salerno i genoa wygrywaly
3
ósmy
ósmy
2 maja 2022, 23:12
A Cagliari dziś zwolniło Mazzariego.
Ale żeby było śmieszniej, w momencie zwolnienia Cagliari nie znajdowali się bezpośrednio w strefie spadkowej, więc umowa Mazzariego automatycznie się przedłużyła o dwa lata, i przez ten czas będą mu płacić pensję za nic.
Sezon trenerski dokończy w Cagliari Agostini.
Co ciekawe też Spezia po zakończonym sezonie chce zwolnić Mottę, a jego miejsce zatrudnić Pirlo.
5
chory
chory
2 maja 2022, 23:35
patologia, niech spadają do serie b
0
chory
chory
2 maja 2022, 22:40
ale salernitana-cagliari to będzie meczycho
2
roby45
roby45
2 maja 2022, 22:28
Dla mnie to dziwna sprawa....chyba muszą zostać w seriea
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
2 maja 2022, 21:54
Salernitana to jeden z takich zespołów któremu kibicuję bo lubie takie historie w piłce a nie tylko czytać o transferach gwiazdek za 100mln
Ja kibicuje piłce :)
9
mmielczar123
mmielczar123
2 maja 2022, 21:21
Gdyby Salernitana tak grała od początku sezonu, to walczyliby o ligę mistrzów, no chyba że magia Nicoli działa jedynie podczas walki o utrzymanie :P
2
Vol'jin
Vol'jin
2 maja 2022, 21:19
Salerno jeszcze się utrzyma :)

Sabatini już liczy pewnie ile zarobi na Edersonie, typowy majstersztykowy transfer Sabata
0
carrygun
carrygun
2 maja 2022, 21:22
Gdyby dowieźli to byłoby świetnie dla nas.
0
2 maja 2022, 19:13
@ACstach
No już wyżej odpisałem. Sędzia przepraszał, bo nikt biedakowi nie pokazał, że faul był na Bastonim, a nie odwrotnie, więc żył chłop w przekonaniu jakiego wielbłąda popełnił. Ja też oglądając ten mecz myślałem, że faulował Bastoni, więc nie dziwię się, że się arbiter też nabrał. Sędzia popełnił tu jeden błąd - dał wolnego Milanowi, na szczęście obyło się bez konsekwencji.
0
2 maja 2022, 18:33
Tak narzekacie, że Dżeko dodał od siebie. No dodał, ale faul był ewidentny. Swoją drogą nadal Was trzyma ten mecz ze Spezią? Serio? Ten sam, o którym mówicie, że sędzia zabrał Wam gola Messiasa? Ja powiem Wam tak, sędzia Wam pomógł, dając w tamtej akcji świetną okazję, jaką był rzut wolny z dobrej odległości, bo jakby to puścił, to po Varze musiałby anulować gola po faulu Rebicia na Bastonim. No chyba, że uważacie, że kopnięcie w nogę to nie faul.

https://www.youtube.com/watch?v=Zti5D4NvJd4
0
ósmy
ósmy
2 maja 2022, 18:43
Proszę czytać ze zrozumieniem.
Napisałem, że upadek Dżeko bardzo mi przypomina scenę ze śmiercią Dafoe w Plutonie. Nie napisałem, że faul był naciągany.
Zakładam, że odnosisz się do mojego posta, skoro używasz liczby mnogiej.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 maja 2022, 18:44
Wujek ale po co wrzucasz ciągle tych samych ludzi z tego studia?
Zrozum że kolegium sędziów co nigdy się nie zdarza wystosowało przeprosiny w tej sprawie i jasno stwierdzono że bramka powinna być uznana i była to błędna decyzja i to jest o wiele bardziej rzetelna informacja niż dwóch chłopów z tego filmiku tak jak ślepi jesteście jak Lautaro puszczał mele tak i teraz masz inny punkt widzenia my inny a Ty żyj dalej w swoim świecie.
6
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 maja 2022, 18:52
"W momencie strzału usłyszeliśmy jednak gwizdek. Sędzia Marco Serra nie uznał bramki, bo dopatrzył się faulu Simone Bastoniego na Ante Rebiciu tuż przed polem karnym. I choć powinien skorzystać z tzw. przywileju korzyści, to zatrzymał grę gwizdkiem."



"Emmanuel Gyasi następnie wszedł na drugi koniec i ukradł wszystkie trzy punkty, a Milan wciąż był zachwycony tym, co się wydarzyło. Niemniej jednak, kilka źródeł, w tym La Gazzetta dello Sport (via MilanNews ), poinformowało, że niektórzy piłkarze Milanu po meczu poszli do szatni sędziego, ponieważ był zrozpaczony swoim błędem, a pocieszali go nawet Theo Hernandez i Zlatan Ibrahimovic .

Serra opowiedział podczas krótkiego wywiadu dla Sky o tym, co wydarzyło się w meczu w zeszłym miesiącu i poważnym błędzie, który popełnił, co na razie powstrzymało go od sędziowania meczów z najwyższej półki.

„Piękny gest ze strony piłkarzy Milanu, ale byłem oszołomiony i zrozumiałem to dopiero następnego dnia. Teraz nie mogę się doczekać powrotu do sędziowania” – powiedział (via MilanNews ).

„W mojej głowie był błąd przewagi, skupiłem się na starciu między Rebicem i Bastonim. I skupiając się na tym, nie widziałem Messiasa, który miał strzelić na bramkę. Po gwizdku miałem nadzieję, że strzał Messiasa nie trafi w bramkę.

O błędzie: „W tym przypadku VAR nie może nic zrobić. To chyba najgorszy błąd, jaki może przytrafić się sędziemu z VAR."

Zrozum w końcu że nie Rebić faulował to że uderzał piłkie i drapnął nogę Bastoniego to nie jest faul czego Ty nie ogarniasz dalej to ja nie wiem, dla Ciebie był tam faul ale dla ekspertów w tej dziedzinie - czyli sędziów było na odwrót.
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 maja 2022, 19:01
@ósmy, nie do Ciebie się odnosiłem, tylko do ogólnego lamentu, jakoby Milan został wtedy okradziony. Nie został.
@ForzaMilan!!! chyba użytkownicy Ci się pomylili, bo nigdy żadnego linku tu nie wrzucałem. Nie wiem, co mówią ludzie ze studia, bo włoskiego nie znam, ale wiem, co widzę. Jeśli kopnięcie w nogę to nie faul, to nie wiem, co ma nim być. Każdy może sam zobaczyć i nie słuchać facetów ze studia. Bastoni stawia krok zasłaniający piłkę, a Rebić go w tę nogę kopie, ok, trafia przy tym w piłkę, ale zaraz po kopnięciu w nogę gościa. Gol do anulowania, gdyby sędzia nie gwizdnął, ale możesz zasłaniać się kolegium sędziów, a nie zdrowym rozsądkiem.
Co do plucia Lautaro nawet nie ma sensu się rozpisywać. Była parę powtórek, niektóre w dobrej jakości, gdzie żadnego plucia nie zarejestrowano, świadkowie żadnego plucia nie widzieli, wielu Twoich obiektywnych kumpli po szalu plucia nie widziało, no ale Ty plucie widziałeś. Bywa. Wyobraźnia czasem podpowiada rzeczy, których realnie nie ma, nie jest to nic groźnego, byle nie pojawiało się za często, bo może być przypadkiem do zdiagnozowania.

Edycja.

No ładnie przekopiowałeś artykuły, wypowiedzi i rozpacz sędziego. Problem jest jednak taki, że są to oceny na podstawie sytuacji widzianej z boiska, jak się wszystkim wydawało, że było, nikt sytuacji na warsztat Var nie brał, bo nie było takiej potrzeby i podstawy. Var nie interweniuje w takiej sytuacji. Gdyby jednak gol z boiska został uznany, to za całą pewnością sytuacja z kopnięciem w nogę Bastoniego byłaby sprawdzana i najpewniej gol byłby anulowany. Sędzia rozpacza, bo widział faul Bastoniego, a nie na Bastonim i tyle w temacie. Do tego się odnosi i tylko do tego, natomiast ktoś dociekliwy postanowił to odwinąć i pokazać, że Bastoni nie tylko nie faulował Rebicia, ale sam został przez niego sfaulowany. Możesz nazywać tego kopniaka draśnięciem, jak Ci wygodnie.
Edytowano dnia: 2 maja 2022, 19:09
0
ACstach
ACstach
2 maja 2022, 19:06
Sędzia przepraszał za błąd i został zawieszony. Mówi Panu to coś? Powiedz mi czy by ktoś przepraszał i czy by kolegium sędziów kogoś za to zawiesiło gdyby jednak okoliczności były inne. Dlaczego tak się stało skoro i tak bramka miała zostać anulowana. Przepisy są tak mgliste, że teraz można sobie domawiać co się chce. Sędzia walną WIELBŁĄDA i poniósł konsekwencje. Jak ktoś uderza piłke bo jest w jej posiadaniu i przy tym trafia przeciwnika to nie oznacza, że fauluje.
Edytowano dnia: 2 maja 2022, 19:13
0
ósmy
ósmy
2 maja 2022, 19:13
Nadinterpretujesz faktami według własnego uznania.
Narracja Interistów w meczu Venezii z Interem jest taka, że po ewidentnym faulu Dżeko sędzia mimo wszystko puścił grę dalej i Venezia miała dużo czasu, by się ustawić i nie dopuścić do straty bramki,
Tylko w tym przypadku sędzia powinien odgwizdać faul na Venezii i gra toczyłby się w zupełnie innym kierunku, a już z całą pewnością Inter w tamtej sytuacji nie strzeliłby zwycięskiej bramki.
Jesteś konsekwentny w swoich opiniach?
0
ósmy
ósmy
2 maja 2022, 19:15
@ACstach
No już wyżej odpisałem. Sędzia przepraszał, bo nikt biedakowi nie pokazał, że faul był na Bastonim, a nie odwrotnie, więc żył chłop w przekonaniu jakiego wielbłąda popełnił. Ja też oglądając ten mecz myślałem, że faulował Bastoni, więc nie dziwię się, że się arbiter też nabrał. Sędzia popełnił tu jeden błąd - dał wolnego Milanowi, na szczęście obyło się bez konsekwencji.

@ósmy

Nie pamiętam sytuacji w Venezią, to nie będę się wymądrzał. Wiem natomiast, że Torino powinno dostać karnego w meczu z Interem. Nie wiem na co powoływał się sędzia, że im tej 11-tki nie dał.
Edytowano dnia: 2 maja 2022, 19:18
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 maja 2022, 19:37
No zgadza się wrzuciłem, tak jak Ty wrzucasz ciągle ten sam filmik w czym masz problem? Powiem Ci że nie, bramka byłaby dalej uznana i byłaby prawidłowa, tylko w twojej głowie był faul, ale powiem Ci że przepisy w SerieA są tak sformułowane, tak ogólnie napisane celowo żeby właśnie błędy sędziów zawsze można było wytłumaczyć "interpretacja" taka, albo inna, to tak jak z przepisami wojskowymi w Polsce czy na świecie, że zamiast konkretnego słowa jednoznacznego - wstawia się słowo "w przypadku, podejrzenie, domniemany" itd itd.. by można było podciągać co się chce jak się chce pod pewne decyzje.

Zresztą nie zamierzam tracić czasu na dyskusje z Tobą bo ta rozmowa nie prowadzi do niczego. Masz swoje zdanie i choćby jak bardzo było dla mnie błędne to twoje zdanie, ale przestań tutaj wciskać swoje racje bo chłopie nie znajdziesz tutaj poparcia, ja swojego punktu widzenia na ta sytuacje nie zmienię choćbyś tutaj dodał 100 postów dlatego już Ci nie odpisuje, Zacznij dyskutować z nami w innym tonie innej narracji na temat calcio albo wracaj do siebie na stronę Interu i kontynuuj modlitwy by Milan stracił 3 pkt. Niczym polska patologia modli się o jak najszybsze 500 plus. Pozdrawiam i bez odbioru.
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 maja 2022, 19:39
@ACstach
No już wyżej odpisałem. Sędzia przepraszał, bo nikt biedakowi nie pokazał, że faul był na Bastonim, a nie odwrotnie, więc żył chłop w przekonaniu jakiego wielbłąda popełnił.

Nie no chłopie jeszcze Ci musze odpisać bo nie wierzę, a całe kolegium sędziów oglądające powtórki 2 dni później też już nie widziało że Bastoni tak wielce był faulowany? XD sędzia w wywiadzie długo po meczu dalej widział że to był błąd a nie w tylko w amoku podczas meczu przestań brnąć w to co mówisz bo tylko się kompromitujesz..
1
Peloponez
Peloponez
2 maja 2022, 22:47
Oglądając raport sędziego wyszło na to, iż sędzia popełnił błąd, iż za wcześnie przerwał akcję. To jedno.
Lecz odnoszono się również do tego, iż Rebić kopiąc w nogę Bastoniego popełnił przewinienie i niestety gol i tak byłby po Varze anulowany. Takie również informacje przekazano na RAI w jednym programie, który oglądałem.
Czy się z tym zgadzam? Nie będę się do tego odnosił bo kopnięcie rzeczywiście było.
Ja bym już do tego nie wracał.
Po co ciągle gadać o sędziowaniu?
0
Peloponez
Peloponez
3 maja 2022, 12:14
@ForzaMilan!!!
"wracaj do siebie na stronę Interu i kontynuuj modlitwy by Milan stracił 3 pkt. Niczym polska patologia modli się o jak najszybsze 500 plus. Pozdrawiam i bez odbioru"

Zabawna uwaga, zważywszy, że kibice Milanu modlą się o nasze potknięcia, teraz kibice Lecha modlą się o potknięcie Rakowa, a kibice Liverpoolu o wywrotkę City. Jak przyrównujesz nas do patologii, to jednocześnie wrzucasz głaz (nie kamyk) do własnego ogródka. Ciekaw jestem Twoich modłów jeśli Inter wyprzedzi Milan i to wy będziecie musieli liczyć na nasze potknięcie. Zalatuje straszną hipokryzją to, co piszesz.
0
Matim
Matim
3 maja 2022, 15:47
W-w
Odniosę się do tych dwóch fragmentów:

"No chyba, że uważacie, że kopnięcie w nogę to nie faul."
"Bastoni stawia krok zasłaniający piłkę, a Rebić go w tę nogę kopie, ok, trafia przy tym w piłkę, ale zaraz po kopnięciu w nogę gościa."

Techniczne rzecz biorąc, jeżeli w trakcie biegu podłożysz mi nogę, to też to ja kopnę Ciebie, ale faul będzie Twój. Widziałem też dużo sytuacji, gdzie ktoś oddawał strzał i trafiał w nogę obrońcy, który gdzieś ją tam włożył i to było traktowane jako faul obrońcy.

W tym wypadku główną kwestią jest to, czy Bastoni kopnął piłkę, czy nie. Ja po tym nagraniu nie jestem w stanie tego stwierdzić, bo nie widać jakiejkolwiek zmiany w kierunku czy prędkości jej poruszania się. W związku z tym zakładam, że Bastoni postawił nogę w taki sposób, że utrudnił Rebiciowi oddanie strzału przez co faulował. Jakby było widać, że trącił tę piłkę, to zgodziłbym się na faul Chorwata.
Edytowano dnia: 3 maja 2022, 15:56
0
Matim
Matim
3 maja 2022, 23:40
@Matim

No nie. To nie jest nakładka, że Bastoni z góry blokuje nogę Rebicia. Bastoni postawił nogę na murawie zasłaniając piłkę, a potem Rebić kopnął go w tę nogę. To cała historia, Bastoni był tu szybszy. Gdyby sędzia nie przerwał akcji to byłby VAR, chociaż faktycznie videoweryfikacja działa tak kiepsko we Włoszech, że mogliby nie wyłapać.
Tyle ode mnie, możemy się spierać, ale wyniku tego meczu już nic nie zmieni.
0
Matim
Matim
4 maja 2022, 13:11
W-w

Cały problem w tym, że to Rebić tutaj kontroluje piłkę i jest w jej posiadaniu, a Bastoni swoją interwencją tego nie zmienia, bo nie dotknął piłki. Swoją interwencją spowodował tylko to, że Rebić nie oddał strzału, tylko kopnął go w nogę. Tutaj nie ma znaczenia, że Rebić kopnął Bastoniego, bo Rebić był w trakcie oddawania strzału i nie mógł tego przerwać, a to obrońca Spezii swoim zagraniem mu to uniemożliwił.

W zasadzie w każdej sytuacji, gdy interwencja obrońcy uniemożliwia napastnikowi kontunuowanie akcji jest odgwizdywany faul dla drużyny atakującej. Jakby ten obrońca zastawił drogę Rebiciowi, a Chorwat by go staranował, to też uważałbyś, że to on faulował? Sytuacja byłaby analogiczna, bo to on przewróciłby obrońcę Spezii, który "tylko tam stanął".

Podstawą do oceny tej sytuacji jak pisałem wcześniej jest to, kto był w posiadaniu piłki w momencie przewinienia. Bastoni nie miał z nią kontaktu nawet przez ułamek sekundy. Jeżeli by ją dotknął to faulowałby Rebić, ale tego nie zrobił, tylko przeszkodził Chorwatowi w oddawaniu strzału.


Co do samego filmiku - z tego co wyłapałem to sami się tam kłócą o poprawność tej decyzji. Znalazłem też artykuł o tym programie i z tego co wyczytałem i przetłumaczyłem kłócili się tam Paolo Paganini (były sędzia, który określił to jako sytuację, gdzie powinien być przywilej korzyści) oraz były zawodnik Juve i Fiorentiny - Angelo Di Livio, który uważał, że tam był faul. Dodatkowo w tym programie nikt jednogłośnie nie uznał, że to Rebić faulował, a ostateczny głos należał nawet do Paganiniego, który puścił by grę.
0
Matim
Matim
4 maja 2022, 17:22
Jak już mówiłem nasze gadanie niczego nie zmieni. Ja jestem pewny, że gdyby sędzia nie przerwał akcji gwizdkiem to byłby Var, co on by przyniósł to inna sprawa. Zresztą we Włoszech, nie tylko w tym sezonie, videoweryfikacja to lekki kabaret. Ilość błędów porażająca, a właśnie Var miał je eliminować. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że w Polsce działa to o niebo lepiej i akurat nie mamy się czego wstydzić w porównaniu z silnymi ligami. Choć babole jak ten z nieodgwizdanym karnym z Lech Legia też są.
0
ósmy
ósmy
2 maja 2022, 16:11
Wczorajszy upadek Dżeko w polu karnym przypomina mi scenę ze śmierci sierżanta Eliasa z Plutonu.
Tak na marginesie wg mnie najlepsiejszego filmu (anty)wojennego.
http://youtu.be/QEv3zzKyiFQ
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 maja 2022, 16:13
Fani Interu widzą tam karny tak samo mocno jak faul Rebicia w meczu ze Spezia XD
1
2 maja 2022, 08:16
W przypadku Spezii, co pan dał z Milanem, to zabrał z Lazio :) Sędzia? Pairetto :P

https://i.ibb.co/svS25wf/Francesco-Acerbi-Spezia-Lazio.jpg
0
mmielczar123
mmielczar123
2 maja 2022, 13:37
Sędziowie w serie a to mem XD
1
Bibs
Bibs
3 maja 2022, 00:02
Tak tylko, że w tym meczu byla również żółta dla Strakoshy po kilkunastu minutach. Co było dla mnie większym szokiem niż nieodgwizdanie faulu na Acerbim.
Gdyby zebrać sumę kontrowersji/błędów sędziowskich i zestawic Milan z Interem, to jestemy spokojnie z 4 punkty w plecy, q zaznaczam że ogladam mecze interu dość regularnie.
0
Milanousz
Milanousz
1 maja 2022, 23:09
patrzę na livescore, że Interowi dwóch bramek nie uznano, a i tak wygrał, tak że potencjał strzelecki tam wciąż jednak jest - walka o scudetto rozstrzygnie się chyba dopiero w 38 kolejce...
Edytowano dnia: 1 maja 2022, 23:10
1
azsbp
azsbp
1 maja 2022, 22:39
TOP 4 właśnie zostało ustalone po remisie Romy
1
Milanousz
Milanousz
1 maja 2022, 22:36
Co kolejka dziesiątki komentarzy o spiskach sędziowskich, przedszkole...
3
Rossu
Rossu
1 maja 2022, 22:45
No, przedszkole.


Jak Pioli i Maldini mówią o złych decyzjach i błędach sędziowskich to też mówisz na to przedszkole?

Nie tylko w meczu z nami sędziowie popełniają karygodne błędy, ale to i tak my tracimy najwięcej. To są fakty a nie opinia
Tu trzeba radykalnych zmian, ale takich nie będzie, bo niektórym zespołom to nie przeszkadza :)))
20
SNIPER
SNIPER
2 maja 2022, 08:27
Przede wszystkim sędziowie powinni być surowo karani za błędy, a nie tak jak do tej pory. Gdyby taki sędzia dostał zakaz sędziowania na 10 meczów albo 50tys euro kary za błąd to by sam 3 razy konsultował wszystko z Varem.
Po drugie var powinienmóc reagować nawet jeśli sędzia uzna, że dobrze widział i ocenił, że nim było przewinienia.
No i po trzecie ale to bardziej moje marzenie. W przyszłym sezonie mamy słyszeć rozmowy sędziego z varem. A ja chciałbym gdzieś na ekranie żeby
Pojawiała się lampka, kiedy var interweniuje. Byłoby wtedy jasne, czy sędzia lekceważy to co słyszy w słuchawce, czy to sędziowie var są ślepi
1
Zielony2009
Zielony2009
2 maja 2022, 13:02
Gdyby taki sędzia dostał zakaz sędziowania na 10 meczów albo 50tys euro kary za błąd to by sam 3 razy konsultował wszystko z Varem.

I mecz trwałby 3 godziny...
0
azsbp
azsbp
1 maja 2022, 22:17
fortuna wstawiła jakiś kuponik, że jak Barca dowiezie zwycięstwo, to koleś zgarnie 3 x 500 tys. zł, czyli 1,5 mln nieźle...
0
Adi.Milan
Adi.Milan
1 maja 2022, 22:46
Czasem wstawiają jakieś kupony żeby pokazać ludziom ze się da i żeby zaczęli sami ładować w to siano a czy tak jest naprawdę to nie wiadomo. Sam czytałem o kolesiu co notorycznie ogrywał buki na grube tysiące to ma w prawie każdym już bana:) za zwykle wygrywanie
3
Zielony2009
Zielony2009
2 maja 2022, 13:11
Ten koleś co niby tak ogrywał buki i dostał bana to niejasny temat. Facet niby korzystał z jakiegoś systemu, co przy 12% podatku oraz dodatkowej marży kilka % jest matematycznie niemożliwe. Co więcej każdy wie, że kiedy zaczyna się więcej wygrywać to bukmacher nakłada limity i gra po kilka tysięcy staje się niemożliwa.

Pozostaje pytanie dlaczego koleś nie grał na konto kogoś innego i dalej nie kosił hajsu tylko procesuje się z fortuną bo mu zamknęła konto?

Jeżeli był taki bystry to mógł grać u zagranicznych buków i zarabiać wiele wiele więcej...

Dla mnie cała historia jest niewiarygodna, brak jest dowodów oprócz faktycznego pozwu oraz słów samego zainteresowanego.
1
Corsa
Moderator Corsa
2 maja 2022, 15:12
@Zielony2009, też coś mi się obiło o uszy, ale z tego co pamiętam, to on wytoczył proces z powodu naruszania ochrony danych osobowych, bo w punktach wywiesili kartki dla pracowników, z fotkami tego faceta i informacjami wrażliwymi na jego temat.

Pozew nie dotyczył chyba nałożonego zakazu gry. Jeśli facet jest cwany, to gra dalej, ale głośno o tym nie mówi.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
1 maja 2022, 22:04
Ej No ale tak szczerze, według was inter udine - karny się należał czy nie? Bo według mnie gdyby sędzia nie gwizdnął to by nikt o tym nie mówił tam chyba kontaktu nie bylo a dzeko zagrał aktorsko… Czuje ze nam by tego nie gwizdneli
0
milan2002
milan2002
1 maja 2022, 22:08
No u nas sędzia nawet nie podbiegł do monitora. To jest wręcz niesmaczne.
6
ACstach
ACstach
2 maja 2022, 07:12
Komedia. Najgorsze, że niektórzy uważają, że to wszystko OK. Jeżeli nie są farbowanymi lisami to nie widzę w zdrowym umyśle powodów, żeby tak twierdzić. Do tego za samobiczowanie nikt nagród nie rozdaje.
1
NuNoiser
NuNoiser
1 maja 2022, 21:49
Belotti 3 bramki, ale na co on Nam za darmo…eh
0
milan2002
milan2002
1 maja 2022, 22:06
W sumie pisałem to nie raz, ale jak go przepuścimy to się wścieknę.
1
urugwajczyk
urugwajczyk
2 maja 2022, 12:12
Jestem zwolennikiem zakontraktowania Belottiego, ale z Empoli strzelił 2x z karnego i dobrze dostawił nogę przy 3. Fajnie ze zdobył hat trick, ale nic nadzwyczajnego nie pokazał.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
1 maja 2022, 20:56
Myślę, że prędzej Inter straci punkty z kimś, na kogo nie stawiamy. Mam nadzieję, że w kolejnym meczu nie będziemy tyle czekać na strzelenie bramki...
4
Lipido
Lipido
1 maja 2022, 20:34
Taktyka Inzaghiego nie zmienna od czasów Lazio. Intensywna pierwsza połowa,druga to równia pochyła.
4
Corsa
Moderator Corsa
1 maja 2022, 20:41
Najlepiej obrazuje to sytuacja gdzie w doliczonym czasie ich jedynym marzeniem jest wpakowanie się w narożnik i urywanie sekund.
2
Kamciu
Kamciu
1 maja 2022, 21:37
Jest w tym troche racji.
1
Peloponez
Peloponez
1 maja 2022, 20:23
No cóż spodziewałem się pewnej wygranej Milanu z Violą i straty punktów Interu.
Wyszło ogólnie średnio.
Ale mimo wszystko Milan coraz bliżej Scudetto.
2
iMmortal_1899
iMmortal_1899
1 maja 2022, 20:42
Zdobyliśmy 3 punkty, mimo że sędzia chciał inaczej, utrzymaliśmy przewagę nad Interem, a Ty piszesz, że średnio? Serio?
12
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2022, 21:08
Jeżeli byśmy stracili punkty, a Inter nie, wówczas byłoby źle. Gdyby przy naszym zwycięstwie Inter przegrał wówczas byłoby dobrze. A tak jest średnio, ja rozumiem rachunek kolegi :)
8
Rafał0209
Rafał0209
1 maja 2022, 20:19
Dopiero zauważyłem że Belotti 3 brameczki ładnie
2
tommyb1
tommyb1
1 maja 2022, 20:41
2 z karnych, ale zawsze 3...
1
Corsa
Moderator Corsa
1 maja 2022, 20:03
Szybciutko skończył, nawet nie czekał aż wybije ostatnia sekunda doliczonego czasu ;)
2
Rocker
Rocker
1 maja 2022, 20:01
Jak zwykle, nie ma co liczyć na coś dobrego ze strony czarno-białych klubów…
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 maja 2022, 20:04
Nie no starali się do końca - nie ma co być złym na Udinese
11
Janik14
1 maja 2022, 20:00
Trzeba przyznać że Pan Chiffi słabiutko, kazda stykowa sytuacja na korzyść interu, dzien jak codzien
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 maja 2022, 20:55
Bardzo słabo sędziował, Pereyra powinien imo wylecieć i ten spalony na koniec z lagiem 999 to był hit xD
1
acmti__
acmti__
1 maja 2022, 19:58
Ależ emocje w tyn roku
0
mmielczar123
mmielczar123
1 maja 2022, 19:58
No to trzeba ograć Hellas, bo wątpię, że Empoli sprawi niespodziankę z interem.
4
dejnio
dejnio
1 maja 2022, 19:57
Szkoda. Sami sobie weźmiemy to scudetto.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 maja 2022, 19:57
Dowieźli
No trudno
Fatalne są te 2 połowy Interu
3
ACstach
ACstach
1 maja 2022, 19:51
Barella ma już chyba po sezonie.
1
tober12
tober12
1 maja 2022, 19:57
Aż tak?
0
ACstach
ACstach
1 maja 2022, 19:59
Spuchło tam mu chyba na kolanie z tego co widziałem.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 maja 2022, 19:41
Dawajcie Udine jeszcze raz
1
Janik14
1 maja 2022, 19:38
Trzeba przyznać że Deulofeu sie dzisiaj mega stara, jest chlop wszędzie:D
1
filipacm
filipacm
1 maja 2022, 19:36
No to Mike samodzielnym liderem z największą ilością czystych kont, bravissimo
14
Maxiu
Maxiu
1 maja 2022, 19:34
Udine gol. Dawać!
1
ACstach
ACstach
1 maja 2022, 19:33
GOOOOOOL
1
mmielczar123
mmielczar123
1 maja 2022, 19:33
Jeszcze jeden!
1
Adi.Milan
Adi.Milan
1 maja 2022, 19:20
Bez calhanoglu grają lepiej oby tego nie zauważyli
11
Cervusius
Cervusius
1 maja 2022, 20:11
My jakby nie było też
1
misiek007e
misiek007e
1 maja 2022, 19:10
Interek już tego niestety nie wypuści, jazda tam Udinese ostro z merdami
2
roby45
roby45
1 maja 2022, 18:55
Ehhh...do końca będzie ciężko...boję się ostatniej kolejki
0
Rossu
Rossu
1 maja 2022, 18:47
Szkoda, że nie sprawdzali VARu przy faulu na Leao. Ale tak jak ktoś wcześniej napisał - są równi i równiejsi.
17
alois
alois
1 maja 2022, 18:46
Dzeko przyaktorzył ale karny niestety ewidentny. Szkoda że w identycznej sytuacji żółty pajac nie poszedł obejrzeć faulu na Leao.
13
Corsa
Moderator Corsa
1 maja 2022, 18:54
Moim zdaniem kontaktu nie było, ale Dżeko zagrał tak żeby wyglądało, że był i nie ma co dyskutować, wapno faktycznie się należało.
1
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się