SCUDETTO


Origi zagra w Milanie. Belg podpisze kontrakt po finale Ligi Mistrzów

10 maja 2022, 10:36, cinassek Aktualności
Origi zagra w Milanie. Belg podpisze kontrakt po finale Ligi Mistrzów

Dziennikarz Daniele Longo informuje, że transfer Divocka Origiego do Milanu jest już w zasadzie zrealizowany. Aby 27-letni Belg związał się oficjalnie z rossonerimi, musi już tylko złożyć podpis pod umową, której warunki zostały już w pełni ustalone. Nastąpi to po 28 maja i finale Ligi Mistrzów - to właśnie spotkanie z Realem Madryt w Paryżu będzie dla napastnika pożegnalnym meczem w barwach Liverpoolu. Zawodnik ma podpisać na San Siro czteroletni kontrakt, na mocy którego zarobi 4 mln euro netto rocznie.



147 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Sieri
Sieri
11 maja 2022, 23:18
Za darmo na ławkę świetny transfer :)
0
pepe82
pepe82
12 maja 2022, 09:47
To nie bedzie transfer na lawke. Widzialem go w akcji to jest bardzo dobry gracz.
0
Grande
Grande
11 maja 2022, 22:24
Drogi półśrodek, ale będę kibicował.
0
POE
POE
11 maja 2022, 16:57
Tyle lat pod skrzydłami Kloppa doświadczenie w LM tyle bramek dajacych awans lub 3pkn transfer za 0 a Wy leszcze macie jakieś ale
Ten zawodnik ma coś do udowonienia i pokazania światu
Jak dla mnie to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu
4
pepe82
pepe82
12 maja 2022, 09:48
Dokladnie , konkurencja w Liverpoolu i sczegolnie system gry nie pod taki typ napastnika powodowal ,ze on tam malo gra, ale jak gra to robi to skutecznie.
0
=Wodzu=
=Wodzu=
11 maja 2022, 10:40
Nie wiem co o nim myśleć. Równie dobrze może okazać się transferową bombą co totalnym niewypałem. W Liverpoolu potrafił rozegrać bardzo dobry mecz więc nie należy go skreślać, zwłaszcza, że nasz Paolo już nie raz pokazał nosa do transferów.
0
Rafalzki
Rafalzki
11 maja 2022, 10:26
nie jestem jakimś wielkim fanem tego transferu ale trzeba dać chłopu szansę. Oceniać wstępnie można będzie ten transfer w zimowej przerwie. Chociaż w tym roku jakoś ten terminarz przez te mistrzostwa będzie mocno zmodyfikowany ale powiedzmy w połowie sezonu.
0
Boateng93
Boateng93
11 maja 2022, 00:09
Longo pisze, że Renato Sanches dogadany za mniej niż 20 mln euro, ale z pensją 4.5 mln euro.
2
Dusiek
Dusiek
11 maja 2022, 08:01
Nie taki zły deal moim zdaniem. Bardziej by się jednak przydało ściągnąć jakiegoś dobrego napadziora, prawe skrzydło i 10. Jak obsadzony te trzy pozycje dobrymi graczami, to reszta składu powinna dawać radę tak, jak teraz dają :)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
11 maja 2022, 08:14
Spore ryzyko przez podatność na urazy mięśniowe Renato i naszych specjalistów do przygotowania fizycznego, ale skoro równie podatny na urazy mięśniowe Haaland ma zarabiac tygodniówkę 500 tys, to why not.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 maja 2022, 08:45
Na pewno mniejsze niż branie gościa z około 1100 minut w ciągu dwóch ostatnich, gdy po boisku biegają napastnicy co łącznie liczą sobie 76 wiosen. Jeszcze do tego za 4 bańki rocznie...
Aczkolwiek trzeba jasno stwierdzić, że Sanches nie będzie następcą Kessiego i byle w tym przypadku obyło się bez szkodliwych eksperymentów.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
11 maja 2022, 09:42
Marcos, a znalazłeś w końcu kogoś lepszego przy obecnych realiach finansowych? (ok 20M na 4 lata z pensją, prowizją i kwotą za transfer).
0
Boateng93
Boateng93
11 maja 2022, 10:24
Czytam o tym, że on wiecznie kontuzjowany. A tu od uraz łąkotki na starcie sezonu 3 razy tylko na pojedyncze mecze wylatywał, a tak gra po 90 minut. W tamtym podobnie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 maja 2022, 10:31
Oczywiście. Opcji jest mnóstwo. Udało się z Maignanem, więc dlaczego znalezienie sensownego snajpera za 20-30 mln. miałoby być niewykonalne ?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
11 maja 2022, 11:39
Ale mówimy tu o 20M na 4 lata, nie transferze 20-30 plus prowizje i wynagrodzenie.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
10 maja 2022, 22:37
Dajmy mu szansę, nie bądźmy Polakami ekspertami w każdej sprawie, jak to z reguły bywa :) Gość przychodzi z jakby nie było - topowego europejskiego klubu. Mnie ciekawi, jak odnajdzie się w układance trenera i jak szybko nastąpi aklimatyzacja taktyczna, językowa itd.
4
ChristophFriday
ChristophFriday
11 maja 2022, 07:43
Jako Belg dogada się pewnie z Alexisem. Zależy, z której też części Belgii pochodzi, jeśli z francuskiej to dogada się z połowa drużyny. Reszta przyjdzie z czasem.
Edytowano dnia: 11 maja 2022, 07:44
2
Adamek189
Adamek189
10 maja 2022, 22:04
Po połowie sezonu kibice będą go wielbić :) Nastuka pewnie ponad 20 bramek i każdy będzie od niego zaczynał ustalać skład. Dobry transfer
1
Dusiek
Dusiek
10 maja 2022, 21:48
Chlop jako jedyny bedzie mial u nas w kadrze tytul ligi mistrzow. Dodam, ze przyczynil sie do tego tytulu. Nie ma co go skreslac od razu, a moze nas mile zaskoczy ? :)
3
Termology
Termology
10 maja 2022, 21:49
Jest Żiru
Edytowano dnia: 10 maja 2022, 21:49
4
Dusiek
Dusiek
10 maja 2022, 22:01
O przepraszam, zwracam honor. Zapomnialem, ze piekny francuz swiezo po LM do nas dolaczyl :D
2
sebulba12
sebulba12
11 maja 2022, 00:48
Theo też ma, wygrał z Realem :)
3
Dusiek
Dusiek
11 maja 2022, 16:28
W niczym nie mam racji, kurde xD
1
jarek2572
jarek2572
10 maja 2022, 21:34
Tak na temat transferu Origiego, to w przeszłości gral on przecież jeszcze w Lille. Dziękuję, dobranoc xd.
1
Bartas14
Bartas14
10 maja 2022, 19:19
Od sezonu 2024/25 zmiany w Lidze Mistrzów.
✅ 36 drużyn, w jednej grupie
✅ każda drużyna rozegra 8 meczów z różnymi rywalami
✅ drużyny z miejsc 1-8 awansują do 1/8 finału, a z pozycji 9-24 zagrają o awans do 1/8 finału

no nie wiem jak to skomentować xD
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
10 maja 2022, 19:22
Ciekawe jakie kryteria, aby znaleźć się w tej grupie 36 drużyn.
0
ksieciunio
ksieciunio
10 maja 2022, 17:57
Dobrze że nie planuje podpisać po Olimpiadzie
9
ensamh_3t
ensamh_3t
11 maja 2022, 10:38
Właśnie z tym mi się nieprzyjemnie kojarzy ten nagłówek xd
0
Milanboy
10 maja 2022, 17:47
Tymczasem Bvb potwierdza transfer Adeyemiego i do tego mówi się o Hallerze.

To jest zbrojenie sie na mistrzostwo Niemiec. Dawno tak Dortmund się nie wzmacniał.
1
Szymson
Szymson
10 maja 2022, 18:37
Kurde, ostatnio tak się zamknąłem tylko na Milan i Serie A, że nie mam pojęcia co to za piłkarze, człowiek im starszy tym ma mniej czasu :)
8
Zirytowany
Zirytowany
10 maja 2022, 19:05
Zbroja się, zbroją a i tak będą za Bayernem :)
2
Boateng93
Boateng93
10 maja 2022, 20:11
Jak stracili Hochlanda to musieli kupić innego napastnika, a Adeyami wydaje się idealną opcją i taką samą drogą jak Hochland. Czy jednak to będzie tak dobry napastnik jak Hochland? Wątpliwe, także jak na razie to się nie zbroją tylko są słabsi.
0
Kaka821
Kaka821
10 maja 2022, 21:32
Wcale nie tak dawno. W sezonie 19/20 tez szybko porobili wiele tranferow: Hummels,Hazard,Schulz,Brandt.
Tam czy inaczej teraz maja okazje jak nigdy zeby powalczyc z Bayernem, ktory moze stracic Lewego,Gnabrego i mowi sie tez o sprzedazy Sane. Wszystko rozbije sie o to czy Nagelsman dostanie porzadnych wahadlowych do swojej formacji i ewentualne zastepstwo Lewego
3
Milanboy
10 maja 2022, 22:27
Zirytowany- A ja tam im życzę aby to przerwali, już wielokrotnie byli blisko, po prostu muszą punktować lepiej z outsiderami.
1
Pinokio
Pinokio
10 maja 2022, 16:56
City bierze Haalanda, a my Origiego. To są te detale.


4
Milanista85
Milanista85
10 maja 2022, 17:02
Szukali Cię po komentarzach z Hellasem.
29
Sqnman
Sqnman
10 maja 2022, 17:17
Zobaczymy za rok kto będzie miał więcej bramek na koniec sezonu i występów, bo Haaland to sporo czasu siedzi w szpitalu zamiast biegać po boisku.
5
Vol'jin
Vol'jin
10 maja 2022, 17:19
i tak LM nie wygrają ;]
5
landik
10 maja 2022, 17:32
Jakbyś znalazł w klubie 400tys na pensje Haalanda to moze Milan by go kupil xD
3
Jaca23
Jaca23
10 maja 2022, 18:04
Sqnman
No na pewno Origi strzeli w sezonie więcej bramek niż Haaland w City XD Norweg by musiał chyba więzadła zerwać na początku sezonu.

Osobiście nie jestem jakimś wielkim fanem Haalanda, bo rzeczywiście już w młodym wieku trapią go kontuzję, a dodatkowo życzy sobie przeogromnych pieniędzy, ale porównywanie jego strzelonych bramek z Origim to już niezły kabaret.
0
Pinokio
Pinokio
10 maja 2022, 18:17
Milanista85

Wróciłem po tygodniowym banie, a komentowałem już w trakcie meczu z Hellasem. Spóźniłeś się :P
2
Sieri
Sieri
10 maja 2022, 18:17
Kto da więcej tam zagra, najemników nam nie potrzeba
3
Mil_online
Mil_online
10 maja 2022, 18:32
To zainwestuj, marudo, w Milan tak, aby było go stać na pensję Haalanda, prowizje dla kuzyna/cioci/stryjka, podpis na kontrakcie. Aha, no i odstępne....

Dla chcącego nic trudnego nie?

W jakimś tam wcześniejszym poście się uzewnętrzniasz, że jesteś pesymistą i wyrażasz to w brutalny sposób - to, co piszesz powyżej, to nie żaden pesymizm, tylko zwykły trolling.
6
Pinokio
Pinokio
10 maja 2022, 20:36
Gdzie ty w moim komentarzu widzisz trolling?
0
Mil_online
Mil_online
10 maja 2022, 21:03
Jak ogarniasz, że nas nie stać na Haalanda, a stać na na Origiego, to po co piszesz jakieś ironiczne komentarze cyt. "to są te detale" pod adresem klubu?

Więc albo nie ogarniasz, albo ogarniasz, tylko celowo bijesz pianę - obstawiam to drugie (tego pierwszego nie da się nie ogarnąć).
5
Master of AC Milan
10 maja 2022, 21:32
Czyli chcesz młodą gwiazde która chce dać prowizke każdemu, i ma co miesiąc kontuzje, może jednak lepszy solidny Origi niż Haaland który ma ciągle kontuzje i chce zarabiać 35 mln rocznie. Origi jest napastnikiem na rok i później dobrym zmienniliem bo jak zapełnimy wszystkie dziury to będzie kasa na solidnego napadziora. A tak to przyszedłby szklany Haaland. Jednak zbilansowany i dobry ekonomicznie jest lepszy niż jakieś gwiazdy co chcą ogromnych pieniędzy.
1
Sqnman
Sqnman
10 maja 2022, 21:47
Jaca23

Kabaret, hmm zobaczymy jak się zestarzeje ten post. Haaland w City będzie jedynym z wielu i zespół nie będzie się opierał tylko na szukaniu go w polu karnym czy szybkich kontrach. MC ma najwięcej bramek w PL, a najlepszy strzelec ma tylko 12 goli. Więc nie był bym taki pewien. Do tego jak Milan podciągnie prawe skrzydło, a Origi będzie pierwszym wyborem, kto wie jakie będzie miał wejście. Ja jest daleki od takich pewnych wypowiedzi typu kabaret, fajnie się będzie z Ciebie pośmiać w razie czego xd
1
inzaghi67
inzaghi67
10 maja 2022, 16:47
UEFA ogłosiła jakiś nowy system europejskich pucharów na sezon 2024/25. 36 drużyn i jedna duża liga, 8 meczów
0
Kakariko
Kakariko
10 maja 2022, 17:00
"Jedna, duża liga"?

Brzmi dziwnie znajomo XD
7
boro215
boro215
10 maja 2022, 17:12
A to juz w zeszlym roku to przyklepali, jak sie szachowali Superligą. Ale dla mnie to jest glupota bo jaki ma sens wrzucanie 36 druzyn do 1 tabeli i kazda ma zagrac 9 meczow...troche tego nie kumam
Edytowano dnia: 10 maja 2022, 17:13
1
Milanboy
10 maja 2022, 17:52
W tej Uefie to już całkiem im odbiło z takim systemem. Przecież to już będzie totalne zajeżdżanie graczy. Superliga niech nadchodzi.
1
Vol'jin
Vol'jin
10 maja 2022, 18:46
jeśli to będzie typowy "swiss" to jest bardzo fajne rozwiązanie

w skrócie zespoły po pierwszej kolejce z bilansem 1-0 grają między sobą i w drugą stronę 0-1 (analogicznie z 2-0/0-2 w dalszej fazie)

szkopuł w tym, że jak to chcą z remisami rozwiązać
1
Tanger
Tanger
10 maja 2022, 16:46
Kompletnie mnie ten gość nie przekonuje, ale życzę mu, żeby nas wszystkich zaskoczył jak Trener Pioli. Jak na spółkę z Giroudem nastukają 20 bramek w przyszłym sezonie, to będę zadowolony.
1
Konrad1275
Konrad1275
10 maja 2022, 16:30
Szkoda, mierny piłkarz, lepiej brać belottiego
1
paweł_paolo
paweł_paolo
10 maja 2022, 17:32
xd ;) bo Belotti to maszyna robi 20 bramek co sezon
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 maja 2022, 15:33
Ja tylko przypomnę, że ani Giroud nagle nie przebił magicznej granicy 15 goli w słabszej lidze ani Abraham nie zaczął ścigać się z Immobile czy Vlahoviciem, więc co poniektóre sugestie jakiejś systemowej wyższości piłkarzy z PL nad innymi kierunkami we Włoszech są niedorzecznością.
Odnośnie samego Belga kluczowa będzie rola w drużynie. A przy tej ilości kontuzji oraz wieku reszty napastników nie ma szans, żeby ograniczył się do bycia jokerem, dlatego jak na słabość tego jedynego pełnego sezonu z ostatnich lat na wypożyczeniu w Wolfsburgu ogromne ryzyko.
6
ósmy
ósmy
10 maja 2022, 16:29
O przepraszam.
Porównanie do Abrahama mocno na wyrost. Po pierwsze Abraham jest w Romie żelaznym, podstawowym napastnikiem, a po drugie Abraham kosztował Romę ok. 40 mln.
3
Rogo1989
Rogo1989
10 maja 2022, 16:34
Abraham łącznie w całym sezonie ma 24 bramki więc wynik jest bardzo dobry. Jakby Origi zrobił w lidze 15 bramek to chyba każdy będzie zadowolony.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 maja 2022, 18:19
ósmy
No właśnie według niektórych piłkarz z PL za takie pieniądze jak Abraham powinien z automatu włączyć się w walkę o Capocannoniere. Takie tu jest durne podejście, bo raz udało się z Tomorim, a skrojony pod Serie A Lukaku poprowadził Inter do Scudetto. Przy okazji ludzie kompletnie ignorują Eriksenów, Joe Hartów, Essienów, Torresów, Cole'ów, Maitlandów-Nailesów i resztę drugiej strony zaciągu z PL w Serie A.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
10 maja 2022, 21:55
No to Marcos, kogoś byś widział przy obecnych realiach finansowych? (ok 20M na 4 lata z pensją, prowizją i kwotą za transfer).
0
Rogo1989
Rogo1989
10 maja 2022, 15:12
Dobry ruch ze strony zarządu. Nie ma nieograniczonego budżetu na transfery wiec taki Origi to opcja idealna. Jeżeli ktoś myśli, ze przyjdzie napastnik za duże pieniądze to lepiej niech się obudzi. Jak bym jeszcze poszedł krok dalej i pożegnał się ze Zlatanem i wziął za darmo Belottiego. Trójka Origi, Belotti i Giroud spokojnie powinna dać radę w nowym sezonie. Skupić się trzeba na ofensywnym pomocniku i na prawym skrzydle.
9
Jaca23
Jaca23
10 maja 2022, 16:32
Problem w tym, że mamy wtedy dwóch średnich i jednego podstarzałego napastnika. Jeszcze jeden sezon Zlatana niewiele tu zmienia. Na drużynę, która walczy o scudetto i o coś więcej niż samo bycie w LM to za mało. Póki nie szarpniemy się na konkretnego napastnika to pozycja 9tki będzie kulała.
1
Rogo1989
Rogo1989
10 maja 2022, 16:38
Zapomnijcie o Juanach Jesusach i tego typu podobnych. Nikt w klubie nie wyda 50 mln na napastnika. Dalej będzie szukanie opcji za free z myślą, ze może wypali.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
10 maja 2022, 16:52
Jaca23

Na porządnego napadziora szarpniemy się pewnie dopiero za rok. Oli będzie miał już 37 lat. a chyba takim Zlatanem nie będzie. Więc zostaje Origi i ciśniem po kogoś do podstawy.
1
Jaca23
Jaca23
10 maja 2022, 17:55
Rogo1989
Na tę chwilę pewnie nie, ale jeśli przyjdzie nowy właściciel to całkiem możliwe.

paweł_paolo
Zgadzam się.
0
Pinokio
Pinokio
10 maja 2022, 18:22
Rogo1989

Spoko, tylko niech zarząd powie wprost, że nie mamy zamiaru wracać do elity europejskiej i tyle. Wtedy wszystko będzie jasne i nikt nie będzie się napinał na żadne porządne transfery.

Dla niektórych to widzę nie do wyobrażenia, że kibic Milanu, który niegdyś miał w swoim składzie takich geniuszy jak Robinho, Pato, Zlatan, Ronaldinho, Beckham itp oczekuje w swojej ukochanej drużyny światowych gwiazd.
2
Vol'jin
Vol'jin
10 maja 2022, 18:35
gwiazdy które wymieniłeś to były na zakręcie albo pogrywały sobie jak Robinho, Ronaldinho, Beckham

faktycznie jest za czym tęsknić
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
10 maja 2022, 14:53
Nie wydaje mi się ,aby był wiodącą postacią w ataku w najbliższych latach. Ogólnie martwi to ,że ostatnie lata bardzo mało grał.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
10 maja 2022, 15:23
To samo się wydawało jak przychodził Kjear, Theo, Leao, Tomori, Kalulu. Że nie będą wiodącymi zawodnikami na swoich pozycjach.

Poczekajmy zobaczymy.
7
matten
matten
10 maja 2022, 14:49
Z jednej strony to dobrze, bo zaoszczędzimy pieniądze na transferze napastnika i jest nadzieja na porządne wzmocnienie prawego skrzydła i pomocy. Z drugiej strony może lepiej byłoby się szarpnąć na tego Lukaku, który byłby twarzą Milanu pod rządami nowych właścicieli i zapewnił spokój na tej pozycji na parę lat? Jedno i drugie rozwiązanie ma swoje wady i zalety, będziemy mądrzejsi za rok :)
0
jarek2572
jarek2572
10 maja 2022, 14:59
Lukaku w Milanie xd. Zlatan wtedy na bank zostanie jeszcze jeden sezon i stworzą razem piękny duet. A tak serio, to wydaje mi się i mam nadzieje, ze żadnej merdy bądź ex merdy,co to tak wielbi inter pod niebiosa w Milanie nie zobaczymy w najbliższych latach.
5
DarthImpaler
DarthImpaler
10 maja 2022, 15:32
Tak już widzę jak lukaku przychodzi grać do Milanu za +/-4 mln.

Dajcie już spokój. Jak wróci do Włoch to albo do jufe albo do interu. Nikogo innego na niego nie stać obecnie.

Już wolę żeby Padre odbudował Origiego. Tak jak to zrobił z kilkoma naszymi zawodnikami.
2
matten
matten
10 maja 2022, 16:11
@jarek2572
No patrz, Romagnoli tyle lat był ostoją obrony Milanu, a przecież to kibic Lazio...

@DarthImpaler
A kto powiedział o kontrakcie +/- 4 mln? Moim zdaniem przyjście nowych właścicieli oznacza, że limit płacowy wzrośnie i wtedy transfer takiego zawodnika jest jak najbardziej możliwy. Ja zdecydowanie preferuję Lukaku niż Belottiego/Origiego o ile nie obyłoby się to kosztem wzmocnień na innych pozycjach.
1
jarek2572
jarek2572
10 maja 2022, 20:00
Ty ziomek, gdzie Lazio, a gdzie inter...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
11 maja 2022, 13:19
matten z tym powiększaniem limitu płacowego to bym uważał. Zwłaszcza, że coś się dogadać nie mogą i możliwe że Elliot zostanie z nami na jakiś czas jeszcze.

Takie nagłe szastanie płacami spowodowałoby tylko konflikty w szatni. I już nie byliby rodziną mającą wspólny cel.

Nie róbmy z naszego Milanu drugiego p$g.
0
ósmy
ósmy
10 maja 2022, 14:35
A zrobić z Calabrii napastnika, takiego podwieszonego, atakującego z głębi pola :p
Z Hellasem oddał dwa razy więcej groźnych i celnych strzałów niż Giroud i Ibra razem wzięci.
1
jarek2572
jarek2572
10 maja 2022, 15:00
I to chyba były jego jedyne groźne strzały w tym sezonie. Smutne to, ale nasz nowy kapitan kiepsko gra w tym sezonie. Na Atalante Florek powinien wyjść.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
10 maja 2022, 15:30
Ale nie widziałeś całej roboty jaką robił Giroud przez cały mecz? Już pisałem o tym wcześniej przytrzymywanie piłki, zgrywanie do partnerów podań od bramkarza, dać się sfaulować, gra tyłem do bramki, walka w powietrzu.

Jak można porównywać prawego obrońcę do "9"?

Wg twojego rozumowania Calabria byłby lepszy na środku ataku niż Francuz? Bo oddał dwa groźne strzały?

To może Mika damy na 10 bo świetnie gra nogami i ma już asystę przez całe boisko a mało brakowało żeby miał 2.
3
Pinokio
Pinokio
10 maja 2022, 15:45
Darthlmpaler

Proszę Cię. Czy ty napewno oglądałeś mecz? Giroud grał tragicznie, ciągle tracił piłki, a jego odegrania z pierwszej piłki były niedokładne i w dodatku strasznie irytujące. Gość ma już swoje lata za sobą i nie powinien grać w 1 składzie.
2
Lipido
Lipido
10 maja 2022, 14:04
Dużo tu pozytywnych opinii jak na 100 min na ligowym podwórku. Ja nie mam zdania ciężko jakieś mieć. Niby Klopp chwali ale to bardziej jak głaskanie zapłakanego bobasa. Oby pokazał ten potencjał o którym wszyscy tu tak mówią.
4
milan2002
milan2002
10 maja 2022, 16:23
Rozegrał tylko 100 minut w lidze w tym sezonie? No to dramat.
0
checa1983
checa1983
10 maja 2022, 18:17
W punkt
0
Adam1983
Adam1983
10 maja 2022, 13:39
Jak dla mnie gość lepszy od Lukaku ,ponieważ ma zdecydowanie lepszą technikę. Bardzo dobry transfer
5
jarek2572
jarek2572
10 maja 2022, 13:30
No i gitara. Jeszcze kilka pozycji jest do obsadzenia, ale prawe skrzydło i tak najbardziej kuleje. Marzeniem byłoby ściągnąć dwóch nowych prawoskrzydłowych. Castillejo out, Messias nie wykupujemy, Snickers na wypożyczenie. A my ściągamy Berardiego i Di Maria na jeden sezon, bo taki ma on plan, że jeszcze rok w Europie. Potem on wraca do Argentyny, Snickers wraca do nas i heja banana.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
10 maja 2022, 13:38
No dokładnie ja mówię to samo że tam jest potrzebna całkowita przebudowa, ze względu na to że nie ma wśród naszych zawodników nawet potencjału żeby przeskoczyć pewien poziom, także trzymanie obojętnie którego to tylko marnowanie czasu i pieniędzy nawet jakby teraz nie dużo na nich zarobił to później weźmiemy jeszcze mniej.. Taki plan np Berardi i do niego fajny młody chlopoczek jakiś talen 20 lat za 5-15 mln i całkiem z inną jakością wejdziemy w sezon.
2
Zuber
Zuber
10 maja 2022, 14:07
No i kto na ławce Di Maria z pensją 7 mln czy Berardi kupiony za 40 mln? xD Niektórzy to widzę dobry odlot mają.
2
jarek2572
jarek2572
10 maja 2022, 14:15
Berardi pewnie z 30 baniek, a Di Maria w tym wieku nigdzie nie dostanie 7 baniek. A meczy starczyłoby dla obu.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
10 maja 2022, 14:19
Nie no właśnie dlatego tylko jeden może taki zawodnik przyjść a drugi tylko jakiś młody perspektywiczny.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
10 maja 2022, 13:26
OK, ale ja bym go wolał jako zmiennika. No trudno, będzie na zmianę z Giroud i do tego koniecznie trzeci napastnik już ograny - zamiast Ibry. Tak żeby bylo 3 gotowych na pełne obroty, a nie eksperymenty typu Colombo itd
0
kozik___13
kozik___13
10 maja 2022, 13:01
Fajnie, że znowu bierzemy finalistę ligi Mistrzów,
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
10 maja 2022, 13:01
Dobra zobaczymy co "dziwok" potrafi :D
4
tober12
tober12
10 maja 2022, 12:46
Zobaczyta Pany, że Divock odpali. Róbta skriny :D
3
gieemce
gieemce
10 maja 2022, 12:34
Mysle ze zjada Belottiego na sniadanie, chociaz mam sentyment do Andrei.
Zakladam ze wybor byl wlasnie pomiedzy ta dwojka.
3
AtmosferićBA
AtmosferićBA
10 maja 2022, 12:29
Przeciwko Milanowi grał w tym sezonie bardzo dobrze. Piłkarsko i fizycznie daje radę, ma coś do udowodnienia, do tego bez kwoty odstępnego. Dla mnie świetny transfer. Jak będzie pokaże boisko. Dodatkowo ten transfer pokazuje, że w końcu zawodnicy z topowych klubów z kartą na ręku zaczynają wybierać Milan.
4
Corsa
Moderator Corsa
10 maja 2022, 12:25
Dziwny transfer, chyba pierwszy raz totalnie nie wiem co o nim myśleć. Niby przychodzi z mocnej ligi, świetnego klubu, w którym raczej nie znalazł się przypadkiem, ale czy to gwarantuje sukces?

Fakt, że nie płacimy odstępnego, ale kot w worku za 4 bańki rocznie to dość drogo. Szczególnie jeśli nie odnajdzie się w realiach ligi włoskiej, tak jak nie odnalazł się w Bundeslidze. Wtedy będziemy bujać się z nim przez 4 długie sezony, aż wypełni kontrakt.
1
bawolejaja
bawolejaja
10 maja 2022, 12:29
Uważam, że nazywanie Origiego "kotem w worku" to spore nadużycie. :-)
Tak jak już słusznie ktoś zauważył tutaj, pensja brutto Belga wyniesie 5 mln - ciężko znaleźć gracza na zbliżonym poziomie za takie pieniądze, który z miejsca podniesie jakość naszej ofensywy.
13
Corsa
Moderator Corsa
10 maja 2022, 12:38
@bawolejaja, mam obawy, zwyczajnie nie wiem czego można się po nim spodziewać. Jednak z drugiej strony wiem, że Paolo i reszta znają się na robocie i zrobili dobre rozpoznanie terenu, więc pewnie mocno wierzą w chłopaka skoro chcą go kontraktować.

Musimy im zaufać :)
1
inzaghi67
inzaghi67
10 maja 2022, 12:41
W ogóle ten Origi to dla mnie zagwozdka, bo tak, kariery poza LFC nie zrobił, potrafi strzelać bardzo ważne gole, często z ławki, a w LFC już ponoć urósł do miana legendy. No i zarabialby te 4 miliony to ja się dziwię że nie pójdzie gdzieś gdzie będzie brał 10 milionów, a chyba stać go na to.
1
BadMad
BadMad
12 maja 2022, 10:49
Jego pewnie na to stać,żeby kasować 10 baniek,pytanie kogo (sensownego) na to stać by mu tyle płacić %-)
0
Jacob1899
Jacob1899
10 maja 2022, 12:16
Origi to będzie dla wielu takie zaskoczenie w ataku tak jak Tomori w obronie. ELO.
12
Corsa
Moderator Corsa
10 maja 2022, 12:35
Oby :) Tylko w przypadku Tomoriego dobre było to, że przyszedł najpierw na wypożyczenie, przetestowaliśmy go jak radzi sobie w lidze.

Z Origim jest ten problem, że totalnie nic o nim nie wiemy i kontraktujemy w ciemno na dość długi okres.
0
inzaghi67
inzaghi67
10 maja 2022, 12:42
Mam nadzieję. Wydaje mi się że ma ogromny potencjał, jak u góry napisałem to taki dziwny przypadek :D
0
pazioni
Moderator pazioni
10 maja 2022, 12:04
Witamy na pokładzie. Jestem przekonany że będziemy mieli dużo radości z tego transferu.
14
Rossoneri777
Rossoneri777
10 maja 2022, 12:02
Wiele osób go krytukuje. Ja jestem po 2 stronie bieguna. Uważam ze będzie on najlepsza 9 w lidze. Kupić do leao jakiegoś berrardiego i będzie to chodzić świetnie.
14
ACMarek
ACMarek
10 maja 2022, 12:02
Sam fakt że trenuje od lat w takiej drużynie jak Liverpool który moim zdaniem stosuje najlepszy pressing obecnie na świecie powoduje że intensywność we Włoszech to może być dla niego ulga. A co za tym idzie wiadomo plus w koncu ktoś młody w ataku. Jestem bardzo zadowolony.
6
kusniak_22
kusniak_22
10 maja 2022, 11:57
Świetny transfer. Nie pomyślałbym o nim, ale z PL do Serie A zazwyczaj trafiają przyćmienie piłkarze, którzy potrafią się odrodzić. Myślę, że pokaże moc w Milanie.
1
Jaca23
Jaca23
10 maja 2022, 11:47
Pensja jak na rezerwowego wydaje się spora, ale patrząc, że to "darmowy" transfer to koszt roczny dla klubu będzie relatywnie niewielki. Mnie osobiście Origi nie przekonuje, ale skoro Paolo i Padre go chcą to należy im zaufać.
3
gieemce
gieemce
10 maja 2022, 12:36
Taki bedzie z niego rezerwowy, jak z Tomoriego :)
2
Manolas
Manolas
10 maja 2022, 11:39
Jestem bardzo zadowolony. Taki zawodnik napewno nam sie przyda wolałbym dać jemu 4mln niż opłacać po 2 bańki Sealemeakersy Messiasy czy inne Castilejja w kadrze. Bądź co bądź belg jest gwarantem jakiegoś tam poziomu który top 3 Ligi włoskiej nam zagwarantuje w ataku. Nie wspominając o rotacji przy naszych starszych napadziorach
12
MilanHomer
MilanHomer
10 maja 2022, 11:32
Takie tyci porównanie.
Samu + Rebić + Alexis + Junior = 108 spotkań, 11 goli, 8 asyst, 5259 minut
Origi 17 spotkań, 6 goli, 4 asysty, 572 minuty

Wiem, że inna pozycja (chociaż w Liverpoolu też grywał na skrzydle), ale gość zagrał tak mało minut, a zrobił niemal tyle samo co wszyscy nasi skrzydłowi poza Leao razem :)
6
tommyb1
10 maja 2022, 11:42
Tak jak mówił mi kumpel fan Liverpoolu... Obskakiwal każdą pozycję gdzie akurat była potrzeba. Jak wchodził nie zawodził nigdy!! Jego pech że trafił do klubu, którym bogactwo z przodu jest ogromne i dlatego grał ogony. Patrząc na to że przechodzi do słabszego (niestety) klubu i do słabszej ligi może wykręcić duuuzo więcej niż nam się wydaje
1
Bandon
Bandon
10 maja 2022, 11:31
A ja tam się cieszę. Uważam, że to będzie dobry ruch. Klopp się o nim świetnie wypowiada, mało gra, bo konkurencja w Liverpoolu jest tak ogromna, że nic dziwnego. Giroud u nich by nie wstał z ławki, a u nas jest pierwszym wyborem na napad, więc nie narzekajmy.
Edytowano dnia: 10 maja 2022, 11:31
6
nokoments
nokoments
10 maja 2022, 11:20
Pozostaje trzymać kciuki, żeby strzelił kolejną brameczkę w finale LM. :)
1
mmielczar123
mmielczar123
10 maja 2022, 11:18
Średniak z premier league zazwyczaj w serie a jest jednym z lepszych graczy, a Divock ma do tego ogromne doświadczenie w lidze mistrzów. Może okaże się, że jestem totalnie w błędzie, ale myślę, że przy regularnych występach strzeliłby te 20 bramek w lidze.
1
Arturo22
Arturo22
10 maja 2022, 11:02
Dużo osób jest przeciwko ,nie bardzo rozumiem jest to dobry gracz dla nas ponieważ grywa mie tylko jak napastnik, jest rezerwowym to fakt ,ale zawsze po wejściu robił robotę, myślę że u nas złapie podstawy skład i nie odda go,Abraham też był rezerwowym w Chelsea a w Romie gra bardzo dobrze. Liga angielska jest bardziej wymagająca i myślę że spokojnie u nas sb poradzi ale zgodzę się z tym że powinniśmy zakupić jeszcze kogoś kto by mu dawał te piłki sam leao nie wystarczy pasowałoby wzmocnić drugie skrzydło i 10
1
Alessio_re6
Alessio_re6
10 maja 2022, 11:04
Rezerwowy rezerwowemu nierówny, ale ogólnie też nie rozumiem narzekania na taki ruch.
0
Jaca23
Jaca23
10 maja 2022, 11:37
Nie ma to jak porównywać Origiego do Abrahama, jeszcze tylko wzmianki o Tomorim zabrakło...
0
Arturo22
Arturo22
10 maja 2022, 14:51
Jaca23 a co w tym porównaniu jest nie tak ? Tomori jak przychodził tez dużo osób pisało że rezerwowy itp giroud jak przyszedł że dziadek a każdy z nich bardzo dobrze się wkomponował, także nie wiem czemu nie porównywać Abrahama do origiego
0
Jaca23
Jaca23
10 maja 2022, 16:25
Temat wałkowany setki razy, więc nie chce mi się pisać. Wystarczy porównać ich ostatnie sezony przed transferem do nas i minuty spędzane na boisku.
0
kamillo14
kamillo14
10 maja 2022, 10:59
Po tym jak było widać różnicę poziomów w tym sezonie na przykładzie Lukaku - jestem całkiem spokojny, że sobie poradzi
1
Alessio_re6
Alessio_re6
10 maja 2022, 11:03
Z Lukaku jest inny problem. Piłkarsko Romelu jest TOP, ale jak głowa nie dojeżdża, to trudno coś pokazać, a w Chelsea nie wybaczają mu tego co wybaczali mu w Interze. Widać, że w Anglii źle się czuję, bo nie potrafi utrzymać presji
1
gieemce
gieemce
10 maja 2022, 11:34
Głowa jest tak sama ważna pilkarsko jak nogi wiec nie rozdzierałbym. Pilkarsko jak widać Lukaku jest za słaby na PL potwierdza to po raz drugi.
0
Corsa
Moderator Corsa
10 maja 2022, 12:14
Tutaj nie chodzi o to, że Lukaku jest za słaby, zwyczajnie ta liga nie jest dla niego. Niektórzy piłkarze potrafią "działać" w jednym, konkretnym środowisku.

Z Romelu jest jak z Ciro, we Włoszech genialny, a za granicą niekoniecznie. Jeden zawodnik może być świetny na Premierleague, a nie poradzi sobie w teoretycznie słabej Ligue 1, drugi znowu odwrotnie.

Doskonale widać to na naszych własnych przykładach - A. Silva czy choćby Paqueta.

To, że Origi gra w najsilniejszej lidze świata nie musi wcale oznaczać, że będzie zjadał Serie A, równie dobrze może okazać się niewypałem.

Dla mnie to kot w worku, czas pokaże co z niego będzie.
3
Zuber
Zuber
10 maja 2022, 13:43
Lukaku się nie nadaje do gry jednym napastnikiem. Jak mu PL może nie siedzieć jak w Evertonie ładował bramek w opór. On potrzebuje obok siebie drugiego napastnika jak Lautaro, nie odnajduje się w zespole, gdzie jest jednym napastnikiem i wszystko zależy od niego, a już tym bardziej w zespołach, które grają szybką piłkę jak Chelsea, o MU nie napiszę nic, bo ten klub to mem od kilku lat i tak nikt nie da rady.
0
krasy
krasy
10 maja 2022, 10:55
Gra mało w Anglii ale , kiedy dostaje szanse nigdy nie zawodzi. Dziwne że tak długo siedział na ławie zamiast znaleźć sobie klub. Ja uważam że to dobry zawodnik ale trzeba koniecznie wzmocnić ofensywę na prawej stronie i na 10 , żeby napastnik miał z czego strzelić potrzebuje dobrych piłek .
Edytowano dnia: 10 maja 2022, 10:55
0
Jaca23
Jaca23
10 maja 2022, 11:34
Znalazł, choćby w formie wypożyczenia w Bundeslidze i niczym szczególnym się nie wyróżnił, dlatego nadal był rezerwowym w Liverpoolu.
0
Pinokio
Pinokio
10 maja 2022, 10:53
Do rotacji? Czemu nie.
Jako podstawowy napastnik? Broń Boże.

Liczę, że sprowadzimy kogoś o podobnym stylu co Lautaro/Gabriel Jesus. Potrzebujemy takiego zawodnika, który nie jest typową 9, czekającą na podania. W każdym razie przydałby się ktoś młodszy na tą pozycje.

Stawianie wszystkich kart na wiecznego rezerwowego Liverpoolu mija się po prostu z celem. Owa sytuacja pokazuje również, jak wiele brakuje takiemu Milanowi do najlepszych drużyn na świecie, skora tak bardzo zabiegamy o Belga.
Edytowano dnia: 10 maja 2022, 10:56
3
Alessio_re6
Alessio_re6
10 maja 2022, 10:57
Zdecydowanie zgadzam się z tobą odnośnie typu napastnika jakiego potrzebujemy. Co do samego Origiego, nie jest to statyczny napastnik, tylko bardzo ruchliwy i inteligentny, a zabiegany o niego też dlatego, że ma doświadczenie w CL, wygrywaniu i zagrał dwa bardzo dobre spotkania przeciwko Milanowi.
1
kamilus
10 maja 2022, 10:59
@Pinokio
W najlepszym scenariuszu tak właśnie będzie, ale trzeba brać pod uwagę, że jeśli nie dojdzie do zmiany właściciela, to na napastnika może zabraknąć nam pieniędzy, bo prawe skrzydło ma priorytet do wzmocnienia przed "9".
1
Jaca23
Jaca23
10 maja 2022, 11:33
A ja uważam wręcz odwrotnie. Pioli na 9tce w ustawieniu z jednym napastnikiem preferuję graczy jak Ibra czy Giroud. A skoro Stefano takich chcę to powinien takich otrzymać, zasłużył na to.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
10 maja 2022, 11:39
Bardziej jak Ibra, czyli kogoś, kto rozgrywa piłkę, niż napastnika pola karnego jak Giroud :)
0
Jaca23
Jaca23
10 maja 2022, 11:55
Alessio
Jakbyśmy mieli chociaż jedną solidną 10tke, to jedyny napastnik nie musiałby rozgrywać tylko właśnie czekałby na piłkę w polu karnym. Nie 9tka jest tutaj problemem.

Pioli preferuję wysokich napastników, którzy dobrze grają w powietrzu, tyłem do bramki i potrafią utrzymać się przy piłce.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
10 maja 2022, 12:43
No nie wiem Simeone nie kojarzy mi się z byciem silnym wysokim napastnikiem, a patrząc na targety Milanu i to jak gra prototyp Ibra, to Pioleł woli napastnika grającego w piłkę, tym bardziej, że chce i musi dominować, a nie kontratakować.
0
patoo_07
patoo_07
10 maja 2022, 10:52
Czysta karta dla każdego. Za rok znowu finał Ligi Mistrzów będzie grał :D
13
Alessio_re6
Alessio_re6
10 maja 2022, 10:47
Jego przyjście przy takim kontrakcie trochę napawa optymizmem, ponieważ klub pokazuje, że idzie do góry z zarobkami dla piłkarzy. Skoro 4M mają tacy Rebić, Theo i właśnie Origi, to jest spora szansa, że najlepszy piłkarz Leão dostanie na przykład 6M plus bonusy. Wiadomo, że negocjacje się przeciągają, ale taki Theo negocjował prawie 2 lata, a Milan nie jest jeszcze sportowo na takiej półce, by być klubem docelowym w którym piłkarz będzie chciał zarabiać trochę gorzej, ale zostać.
1
Milanboy
10 maja 2022, 10:45
Niepojęte,, że ultra rezerwowy dostanie aż 4 mln netto.
2
seba9414
10 maja 2022, 10:51
Ultra rezerwowy w czołowym klubie z Premier League. Zresztą u nas pewnie będzie graczem podstawowego składu.
7
Alessio_re6
Alessio_re6
10 maja 2022, 10:52
Z jednej strony tak, ale z drugiej warto pamiętać, że rynek napastników jest bardzo ubogi i trudno znaleźć kogoś w rozsądnej cenie. Ogólnie też uważam, że to dużo za dużo, jak na drugiego napastnika, ale jak napisałem wyżej, idąc do przodu i zwiększając zarobki, to łatwiej zatrzymać kluczowych piłkarzy, to pewien element rozwoju.
1
nokoments
nokoments
10 maja 2022, 11:22
Ta pensja to chyba głównie dlatego, że przychodzi za darmo.
1
kamilus
10 maja 2022, 11:23
@Milanboy
On będzie prawdopodobnie pierwszym graczem do wejścia, więc żaden to ultrarezerwowy, bo takim mianem to można by określić np. Samu. Ale najważniejsze - koszt piłkarza to nie jest jego pensja netto, a koszt zakupu + pensja brutto, a tutaj u Belga łącznie będzie to 5 mln brutto (przy uldze podatkowej). I ciężko o innego napastnika, który za tyle mln rocznie pokryje wszystkie pozycje w ataku.
1
Milanboy
10 maja 2022, 12:58
kamilus - Swoją drogą, czy można o bardziej memiczne duo jak Origi i Giroud? Xd.
0
kamilus
10 maja 2022, 13:27
Dlaczego oni mieliby być memiczni? :P
0
Milanboy
10 maja 2022, 13:31
kamilus - O, kolego, to jeszcze wiele przed tobą :D.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się