SCUDETTO


Schira: Renato Sanches o krok od Milanu. Osiągnięto porozumienie w sprawie kontraktu

14 maja 2022, 19:06, Adam6 Aktualności
Schira: Renato Sanches o krok od Milanu. Osiągnięto porozumienie w sprawie kontraktu

Jak podał Nicolò Schira, Renato Sanches jest bardzo blisko dołączenia do Milanu. Osiągnięto porozumienie w sprawie kontraktu Portugalczyka w drużynie Rossonerich. Pomocnik miałby podpisać umowę do 2026 roku i zarabiać 4,5 miliona euro na sezon. Teraz działaczom z San Siro pozostaje w najbliższych dniach uzgodnić z Lille kwotę transferu 24-latka. Według Schiry powinna ona wynieść od 15 do 18 mln euro. 



93 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
hyrus13
hyrus13
15 maja 2022, 14:10
Czyli jeśli chodzi o pensję netto to RS może być w przyszłym sezonie najlepiej opłacanym zawodnikiem w Milanie (nie liczę Zlatana)?
Edytowano dnia: 15 maja 2022, 14:11
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 maja 2022, 14:20
Zależy od umowy Leão, ale na 4-4,5M wszedł Theo, ma wejść Bennacer, a jakąś podwyżkę też ma dostać Tonali, chociaż wątpię by aż taka.
6
hyrus13
hyrus13
15 maja 2022, 14:30
Aaaa widzisz. Dzięki za wyjaśnienia!
1
Gieno
Gieno
15 maja 2022, 11:50
A może mi ktoś powiedzieć czemu ten Adli ciagle siedzi na ławce w tym bordeaux w ostatniej drużynie w lidze francuskiej .On jest taki słaby czy o co innego tam chodzi?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 maja 2022, 12:02
Adli bardzo słabo broni, jest w czołówce piłkarzy przegrywających dryblingi w defensywie itp
Bordeaux ma najgorsza defensywę w całej Europie i nowy trener uznał, że chce ułożyć defensywę i grać z kontry, do czego sam Adli średnio się nadaje. Kiedy Bordeaux chciało grać w piłkę, utrzymywali się i strzelali gole, to Adli grał i był nieoceniony, bo naprawdę świetnie gra w piłkę, kuleje defensywa i dlatego stracił w oczach trenera.
2
pwentrys
pwentrys
15 maja 2022, 15:58
W ogóle ten Adli charakterystyką mi nie pasuję pod Milan Piolego
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 maja 2022, 16:11
Piłkarz podobny charakterystyką do Hakana, który był chyba najlepsza "10" w lidze, sezon temu, nie pasuje Ci do taktyki Pioliego? Ciekawa opinia. To jaki pasuje?
0
Salas89
Salas89
21 maja 2022, 10:04
Alessio ale akurat Hakan na 10 wg mnie bardzo dobrze grał w defensywie. Często cofał sie nawet pod nasze pole karne i tam walczył o piłkę. Szczerze przyznam, że nie widziałem nigdy Adliego w akcji, ale jeśli ma problem z defensywą to różni sie tym bardzo od Hakana. Chociaż nie twierdzę, ze nie bedzie pasował w drużynie Piolego. Skoro udało się 'ulepić' coś z Krunicia to z Adliego tym bardziej powiedzie się Piolemu ;)
0
mmielczar123
mmielczar123
15 maja 2022, 11:03
On będzie grał jako defensywny pomocnik, prawy skrzydłowy, czy ofensywny pomocnik? Bo z tego co pamiętam, to gość w Lille jest bocznym pomocnikiem w 4-3-3. No chyba że Pioli zmieni ustawienie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 maja 2022, 11:05
To mezzala, podobnie jak Krunić.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
15 maja 2022, 11:38
Może grać na każdej pozycji w pomocy.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
15 maja 2022, 11:58
Tak, ale jego nominalna pozycja, to mezzala
1
Luther Blissett
Luther Blissett
15 maja 2022, 17:16
Czyli taka lepsza wersja Krunić'a?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 maja 2022, 17:34
Powiedzmy, że to bardziej dynamiczny piłkarz. Ogólnie pomocnik kompletny, tylko ma kruche zdrowie. Jakby nie patrzeć Krunić to też pomocnik kompletny, pilkarsko ma wszystkiego po trochu, ale ma potężny metal. Myślę troszkę, że Renato we Włoszech miałby trochę łatwiej, bo to mniej fizyczną liga niż L1, Pl i Bundes, ale sam Portugalczyk musi dołożyć trochę profesjonalizmu, hi kiedyś czytałem, że przez to nie wyszło mu w Bayernie i zaczęły się urazy.
0
Rafał0209
Rafał0209
15 maja 2022, 10:53
LM to my takimi transferami raczej nie podbijemy :) a trzeba go utrzymywać przez x lat.
1
POE
POE
15 maja 2022, 10:58
Mieć mniej ,żeby mieć więcej to wymaga poświęceń
Powolutku do celu
2
Marios77
Marios77
15 maja 2022, 11:41
A jakimi transferami według Ciebie podbijemy LM? Są takie w naszym zasięgu? Teoretycznie patrząc na nasz skład nie powinnismy podbijać serie A…. A jednak….
6
banan1899
banan1899
15 maja 2022, 09:57
Problem w tym, że Kessie gra cały sezon, nie miał kontuzji, był do dyspozycji trenera. Sanches jest bardzo podatny na kontuzje i obawiam się, że u nas będzie ciągle na L4.
2
Diavo
Diavo
15 maja 2022, 10:19
Generalnie jeśli ma to być zamiana 1 za 1 to będzie to coś w stylu Diaz za Hakana...
2
KosaX
KosaX
15 maja 2022, 10:59
Nie zgodze sie,Sanches po prostu pelni troche inna role niz Kessie.Portugalczyk jest swietny w ofensywie(jest szybki,silny,ma dobre uderzenie i umie swietnie dryblowac) ale jest nieco gorszy w destrukcji,jak ustawi sie go przed 2 pomocnikami ktorzy umieja bronic to bedzie z niego ogromny pozytek bo umiejetnosci ma ogromne tylko czesto kontuzje go chamuja.
2
Diavo
Diavo
15 maja 2022, 11:08
KosaX też na to liczę, że Sanches będzie grac wyżej;)
0
Jaca23
Jaca23
15 maja 2022, 12:28
Nikt kto choć trochę zna się na futbolu nie traktuje Sanchesa jako zastępstwo 1:1 za Kessiego. Stylistycznie to totalnie różni zawodnicy.
Edytowano dnia: 15 maja 2022, 12:28
1
Diavo
Diavo
15 maja 2022, 07:24
Śledziłem kilka meczy Lille i jedna z większych wad Sanchesa to dużo strat po niedokładnych podaniach.. w tym aspekcie Kessie jest jednak lepszy oraz Frank jest tankiem nie do przesunięcia..
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 maja 2022, 07:58
Problem w tym, że Kessie mysli 3x wolniej
2
Diavo
Diavo
15 maja 2022, 08:50
Generalnie lepiej podać raz wolniej ,a dokladnie niż dwa razy szybciej ,a do rywala ;)
3
Boateng93
Boateng93
15 maja 2022, 09:29
Generalnie często raz przyśpieszyć akcje tak, że stworzysz sytuacje i 2 razy stracić niż 3 razy podać do boku z czego nic nie ma ;)
2
Diavo
Diavo
15 maja 2022, 09:47
@Boateng93
Reasumując Twoja wypowiedź.. lepiej strzelić jedna bramkę, stracić dwie po kontrze niż utrzymać remis xd
3
Mil_online
Mil_online
15 maja 2022, 11:18
Chyba nie to miał na myśli. Chodziło mu raczej o to, że lepiej raz zagrać błyskotliwie niż trzy razy jak młotek do boku.

Sanches i Kessie to dwaj różni pomocnicy i ich porównywanie jest trochę nieporozumieniem.
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
15 maja 2022, 02:29
Kurde ja już uwierzyłem Panie autorze po czwartym porozumieniu xd spokojnie będzie to będzie :p
0
DarthImpaler
DarthImpaler
15 maja 2022, 02:22
Schira. Ale to już było. Od 3-4 miesięcy ten sam news ten gość wrzuca że jest już porozumienie tylko z Lille trzeba się dogadać.
1
Milanistaod95
Milanistaod95
15 maja 2022, 01:13
Za Kessie w sam raz
0
Adiceusz
Adiceusz
15 maja 2022, 07:59
Nie do końca. Nie to zdrowie. A jeszcze jak go nasi magicy z Milan Lab wezmą w swoje ręce…
1
mrkojiro
mrkojiro
14 maja 2022, 23:45
Kwota transferu jak i pensja jak najbardziej ok. Mam tylko nadzieję, że ten piłkarz zastąpi na boisku Kessie jeśli chodzi o rolę/pozycję. Żeby zaraz nie próbowali z niego zrobić podstawowej 10-tki.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
15 maja 2022, 01:15
na 10 chyba adli jest
1
mrkojiro
mrkojiro
15 maja 2022, 07:29
Chciałbym żeby Adli dał radę, ale jeśli mamy coś znaczyć w Europie, to potrzebujemy konkretnej 10-tki. Adli do rotacji i Sanches ewentualnie raz na jakiś czas mógłby tam wskoczyć..
0
paweł_paolo
paweł_paolo
15 maja 2022, 08:14
Jak Adli nie wypali to i tak będziemy przechodzić na 4-3-3 wtedy Renatka prawy środkowy pom. Zresztą Adli też może grać w 3 pomocników.
0
ACMarek
ACMarek
14 maja 2022, 23:15
Nie wiem czy dobrze porównuje ale koszt kontraktu Kessiego 8mln razy 4 lata 32mln. Koszt Sanchesa transfer za 18 plus koszt kontraktu 4.5 X4=36mln. Oczywiście jeśli zostałby na następny kontrakt zaczęlibysmy wychodzić na plus. Jeśli kupić do tego np Berardiego aby mieć realne liczby i zagrożenie na prawej stronie to pomoc Sanches Tonali Bennacer niewysokich ale silnych szybkich i wysoce zaawansowanych technicznie plus skrzydła Leao Berardi plus nawet ten Origi w ataku mogłoby działać na mój gust naprawdę niesamowicie. A nie jest to jakiś nierealny scenariusz.
7
Jaca23
Jaca23
15 maja 2022, 00:41
Nie, nie dobrze, bo policzyłeś tylko kwoty netto.

Sanches (4 netto) = 18 transfer + 8x1 (pierwszy rok) + około 5,5x3 (ulga podatkowa)= 42,5

Kessie (8 netto) = 16x4=64
5
DarthImpaler
DarthImpaler
15 maja 2022, 01:19
Jaca wyjaśnił kwoty.

A ja tylko dopisze, że taki scenariusz (pomoc Sanches Tonali Bennacer, skrzydła Leao Berardi, Origi w ataku) daje nam mistrza w kolejnym sezonie. Do tego jest jeszcze żwiru który mimo lat daje odpowiedni poziom.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 maja 2022, 21:18
Dawać go!
1
dżunio91
dżunio91
14 maja 2022, 20:56
Może być sporym wzmocnieniem Milanu choć w Portugalii spodziewali się zdecydowanie więcej po tym chłopaku i faktycznie jego kariera nie rozwinęła się należycie ;)
1
pazioni
Moderator pazioni
14 maja 2022, 20:47
Jeżeli to prawda, to będzie super.
1
Corsa
Moderator Corsa
14 maja 2022, 20:38
Zobaczę oficjalkę to dopiero uwierzę :)
5
paweł_paolo
paweł_paolo
14 maja 2022, 21:36
no niby zaklepani Origi, Batman, Renatka ciekawe ile z tego będzie oficjalek
3
Corsa
Moderator Corsa
14 maja 2022, 21:47
Origi już chyba na stówkę, ale tamci dwaj to tak 50/50. Chociaż chyba Sanches prędzej niż Botman, bo coś czuję w kościach, że Romek przedłuży.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
14 maja 2022, 21:50
Corsa

No rzeczywiście to jakiś czas temu Sven był bardziej pewniakiem niż Sanches teraz na odwrót.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
14 maja 2022, 21:55
Sven jest pewniakiem od momentu wizyty jego agentów w Casa Milan. Sam zawodnik potwierdził, że odchodzi, a jego otoczenie nieoficjalnie, że do Milanu.
2
SICKBOY
SICKBOY
14 maja 2022, 20:22
Uwielbiam te transakcje z Lille.
16
ACstach
ACstach
14 maja 2022, 20:49
To dobre chłopaki są.
18
boro215
boro215
14 maja 2022, 22:43
Jakby Lopez nie narobił długów u Elliotta to nie byłoby tak fajnie :P ale miło bo póki co wszystko co najlepsze u nas przyszło z Lille :D
0
DragonAC
DragonAC
15 maja 2022, 09:11
Jeszcze Davida i by było cudownie
0
MilanHomer
MilanHomer
14 maja 2022, 20:20
Media zeszły z ceny z 30 mln na 15-18. Ciekawe czy dojdzie do transferu i jaka będzie ostateczna kwota.
1
Jaca23
Jaca23
14 maja 2022, 20:09
Jestem ciekaw jakie ustawienie Pioli szykuje na przyszły sezon. Czy zostaniemy z 4-2-3-1 i Sanches będzie grał na 10tce, czy 4-3-3 w trójce pomocników.
1
marcinomilano
marcinomilano
14 maja 2022, 20:13
To raczej nie zawodnik na 10, też jestem ciekaw jak to będzie wyglądało bo Sanches do 4231 się średnio nadaje.
1
Vol'jin
Vol'jin
14 maja 2022, 20:22
dla Pioliego to jest zawodnik na "10" tak samo Pobega który u Juricia też grywa jako jedna z dwóch "10" ;]

oczywiście to papier, bo na boisku to będzie 4-3-3 pewnie :)
4
DarthImpaler
DarthImpaler
15 maja 2022, 02:25
Zapominacie o Adlim który na 10 był kupiony |ze spóźnionym zapłonem".
1
tober12
tober12
14 maja 2022, 20:08
Jeszcze potwierdzi sie Origi, Sanches i Botman przed wakacjami to mega zaczniemy, potem na spokojnie dopracować prawe skrzydło i 10.
6
Tanger
Tanger
14 maja 2022, 20:57
Na 10 przyjdzie Adli i będzie rywalizował z Brahimem.
1
Sieri
Sieri
14 maja 2022, 22:29
Tanger - jak Adli i Brahim maja rywalizować o 10 to kolejny sezon będziemy grać bez jednego zawodnika. Adli w tym sezonie słabo jak całe Bordeaux
0
Alessio_re6
Alessio_re6
14 maja 2022, 22:39
W ofensywie Adli był kozakiem, ale w defensywie jest jednym z najgorszych piłkarzy ligi. Trener go odsunął, bo wolał lepiej bronić, niżej i grać z kontry, a Adli najwięcej jakości wnosił, gdy Bordeaux utrzymywało się przy piłce.
0
Vol'jin
Vol'jin
14 maja 2022, 22:46
1g 7a

słabo? to znajdź w Milanie piłkarza z 7 asystami :)

1,7 key pass na mecz jest ktoś taki obecnie w Milanie?

no sorry, ale indywidualnie się Adli broni, ale reszta zespołu praktycznie nie pomagała

równie dobrze Bennacer ze spadkowicza Empoli nie powinien tu się znaleźć ;)
Edytowano dnia: 14 maja 2022, 22:48
3
Sieri
Sieri
14 maja 2022, 22:46
Nie zgadzam się. Jak drużyna która ma się utrzymać w lidze woli grać defensywnie :D zamiast strzelać gole :) Adli po prostu ma bardzo słaby sezon
0
Sieri
Sieri
14 maja 2022, 22:50
Vol - no tak :D to są statystyki piłkarza którego jego drużyna spada z ligi, co mecz siedzi na ławce a w Milanie będzie walczył o 10 :D super ! Śmieszny jesteś. Co komentarz to znawca wszystkiego. Ciekawe czy chociaż raz oglądałeś jego mecz w tym sezonie. Ja śledzę uważnie Lique 1 od kilkunastu lat i śmiało można powiedzieć ze poprzedni sezon Adliego a teraźniejszy różnią się od siebie bardzo. Jestem jego fanem ale jeśli on ma rywalizować z Brahimem o 10 to dziękuje. Gościu jeszcze nie posmakował wielkiej piłki, wiec albo jest mega talentem i się sprawdzi lub szybko go Serie A ściągnie na ziemie. Obym się mylił
Edytowano dnia: 14 maja 2022, 22:55
0
Alessio_re6
Alessio_re6
14 maja 2022, 23:04
Bo wiesz, Bordeaux ma najgorszą defensywę w Europie i nowy trener miał za zadanie coś z tym zrobić, bo dużo strzelali(głównie dzięki Adliemu), ale bardzo dużo tracili :)
Nie możesz oceniać piłkarza przez pryzmat drużyny jeśli wyróżnia się w sunie na tle ligi. Największy problem z Adlim, to defensywa bo przygrywa bardzo dużo pojedynków itp
0
Sieri
Sieri
14 maja 2022, 23:25
Alessio - statystyki mówią ze Bordeaux po zmianie trenera jeszcze więcej traci …
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 maja 2022, 00:05
Wiem, ale drużyna gra niżej bardziej fizycznie itp. Grają z kontry, wcześniej próbowali grać w piłkę. Kolejna sprawa, to zamienili Kościelnego na Marcelo.
0
DragonAC
DragonAC
15 maja 2022, 09:12
I lewactwo obronę
0
Margiorno
Margiorno
15 maja 2022, 13:12
@Sieri obejrzałem kilka meczy Bordeaux (w pierwszej części sezonu) i Adli grał bardzo fajnie. Widać po nim że ma lekkość z piłką przy nodze, dobry drybling i widzi bardzo dużo. I jak wspomniało kilka osób wcześniej, to niestety w destrukcji jest słabo i Pioli będzie miał z nim dużo roboty w tym aspekcie. Niemniej jednak to jest diamencik, którego jak dobrze wyszlifujemy to może być dla nas bardzo wartościowy
1
Tanger
Tanger
14 maja 2022, 20:06
Bardzo dobre warunki finansowe. Byle kontuzje go wreszcie zaczęły omijać.
0
Andre
Andre
14 maja 2022, 19:51
Bardzo liczę na ten transfer.
0
Pinokio
Pinokio
14 maja 2022, 19:46
Promocja za takiego grajka.
2
Marosso
Marosso
14 maja 2022, 19:45
Dawno nie wiązałem tak wielkich oczekiwań wobec zawodnika trafiającego do Milanu. Na pomocnika o takiej charakterystyce czekam od 11-12 lat . Taki nasz ,, Predator” z nietuzinkową wizją gry.
6
chory
chory
14 maja 2022, 19:43
hoho, spodziewałem sie 30 milionów a tu maldini wyczarował mniej niż 20, szacun paolo
2
Corsa
Moderator Corsa
14 maja 2022, 21:02
W Lille to już mamy rabaty dla stałych klientów, Paolo przychodzi z kartą biedronki i cena spada o kilka baniek z automatu :D
9
Alessio_re6
Alessio_re6
14 maja 2022, 21:23
Roczny kontrakt, mają praktycznie ostatnią szansę, by na nim zarobić. Identycznie było z Maignanem
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
14 maja 2022, 19:41
A Di Maria podobno najbliżej Juventusu. Byłoby mi bardzo przykro, gdyby do tego doszło. Jasne, nie jest to już najmłodszy piłkarz, ale widziałbym go u nas na 10. Jego naturalną pozycją jest prawe skrzydło, ale wydaje mi się, że już nie ta wydolność, a grywał już za napastnikami. Taki kreatywny ofensywny pomocnik byłby świetny, bo właściwie tego nam też brakuje.
Jeśli pójdzie do Juventusu, to Stara Dama zyska sporo kreatywności na boisku, biorąc pod uwagę ich tartak w pomocy. Choć, z drugiej strony, byłaby to wymiana 1 do 1 za Dybalę. Trudno stwierdzić, czy wymiana na plus, czy na minus.
W każdym razie lepszego zawodnika do wzięcia za darmo na pewno nie uda się znaleźć.
1
Milanboy
Milanboy
14 maja 2022, 19:43
Na 1 sezon? Ja podziękuję.
1
ósmy
14 maja 2022, 19:52
Jeśli wejdzie w buty Dybali, czyli taki trochę wolny elektron, szukający gry i okazji tuż za linią napastników, to z pewnoscią Juve się przyda. Bo na jego nominalnej pozycji nie widzę go za bardzo w chwili, gdy Chiesa będzie w pełni sił.
1
ACstach
ACstach
14 maja 2022, 20:09
Jak pójdzie do Juve to oby odcinać kupony.
0
Jaca23
Jaca23
14 maja 2022, 20:12
Na 10tce byłby topem w Serie A taka prawda. Żaden z naszych graczy nie dysponuje takim podaniem jak Argentyńczyk. Na dwa lata, żeby się załapał na ulgę jak najbardziej.
1
Milanboy
Milanboy
14 maja 2022, 21:25
Jaca23-Daj wuja mojego do Milanu to zobaczysz jak wali do przodu podania.
0
Jaca23
Jaca23
15 maja 2022, 00:43
Milanboy
OK.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
14 maja 2022, 19:39
Pasuje do nas. Z Ibrą i Rebiciem u ortopedy szybko się zintegruje.
2
patoo_07
patoo_07
14 maja 2022, 19:36
No i fajnie.
0
Adamek189
Adamek189
14 maja 2022, 19:31
Jest spora szansa że odpali w Milanie i jego wartość wzrośnie do 80 mln po
2 bramkach zdobytych zza pola karnego w półfinale LM z Man City
0
ACstach
ACstach
14 maja 2022, 19:31
Dobrze, dobrze, Byle szpitale nie miały zbyt wiele do roboty.
0
Kaka821
Kaka821
14 maja 2022, 19:26
Za takie pieniadze to grzech nie brac.
2
cbvirus
cbvirus
14 maja 2022, 19:24
Za taką kwotę spoko, tylko trzeba nad nim fizycznie popracować, bo obecnie to szklanka.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
14 maja 2022, 19:21
Jak będzie zdrowy to taki wybiegany i kompletny pomocnik to skarb.
Cieszy też kwota transferu
Edytowano dnia: 14 maja 2022, 19:21
1
Diavo
Diavo
14 maja 2022, 19:18
Pracownicy Milan Lab utrzymają etaty :p
1
Vol'jin
Vol'jin
14 maja 2022, 19:10
od kogo skopiował newsa ? :)

i tak top formę schira miał podczas euro gdzie jechał z pewną formułką i zmieniał nazwiska/federację ;) rozczarujący występ na euro trener x zagrożony, federacja y zastanawia się nad zwolnieniem
Edytowano dnia: 14 maja 2022, 19:11
2
paweł_paolo
paweł_paolo
14 maja 2022, 19:17
bez kitu kopiuj wklej od Longo
0
Marcin1995
Marcin1995
14 maja 2022, 19:41
Dobre było też z Sarrim w Romie, napisał że pewniak a chwile później Roma oficjalnie dała Mou
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się