SCUDETTO


Spadek Genoi może pomóc Milanowi w pozyskaniu obrońcy

16 maja 2022, 14:41, Redakcja Aktualności
Spadek Genoi może pomóc Milanowi w pozyskaniu obrońcy

Milan jest jednym z zespołów, które wyrażają zainteresowanie pozyskaniem Andrei Cambiaso z Genoi. Biorąc pod uwagę spadek do Serie B, wielu zdolnych zawodników prawdopodobnie opuści drużynę, a Cambiaso jest jednym z nich. 22-letni lewy obrońca jest wychowaniem Genoi, w której w drużynie seniorskiej wystepuje od 2017 roku. Kontrakt Włocha wygasa w czerwcu 2023 roku i wiele ekip spogląda w kierunku gracza. Mowa tutaj m.in. o drużynach Juventusu, Interu, Napoli oraz Atalanty.



85 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ósmy
16 maja 2022, 20:54
W sumie to zastanowiło mnie, w jaki sposób zespoły z Genui rozplanują rozgrywanie spotkań na tym stadionie pomiędzy Serie A, a Serie B.
0
Vol'jin
Vol'jin
16 maja 2022, 21:01
tak jak teraz ^

Saussolo też dzieli stadion z Reggianą z Serie C
5
Jaca23
Jaca23
16 maja 2022, 20:16
Jako zmiennik Theo dobra opcja.
1
ósmy
16 maja 2022, 18:19
Watford spadło do Championship, a tam jest ciekawy i wielce utalentowany prawoskrzydłowy Ismaila Sarr.
5
Tanger
Tanger
16 maja 2022, 19:17
Championship to nie Serie B, Segunda, Ligue 2 czy 2 Bundesliga. Tam kluby raczej nie sprzedają największych gwiazd z powodu spadku i nie robią promocji.
1
ósmy
16 maja 2022, 19:22
Kwestia tego, czy chłopak chciałby pograć w Lidze Mistrzów na przykład, i toczyć boje z Juventusem i Interem zamiast z Ispwich czy tam Blackburn. I tym samym niejako wymusić na klubie transfer.
Kwestią nie jest jego chęć gry w najwyższej rozgrywkowej klasie, tylko to, że zapewne zgarnie go jakiś Tottenham czy inny BVB.
3
Tanger
Tanger
16 maja 2022, 19:27
Gra w topowym klubie i w LM, to może być główna motywacja Sarra do naciskania Watfordu na transfer. Często też jednak piłkarzy ciągnie do ligi angielskiej i wolą nawet siedzieć w przeciętnych klubach byle grać na Wyspach.
1
Milanboy
16 maja 2022, 19:48
Prawoskrzydłowy?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 maja 2022, 21:08
Tak, ale nie pasuje do typu prawoskrzydłowego jaki preferuje Pioli.
0
KosaX
KosaX
16 maja 2022, 21:43
On od 3 sezonow jest na radarze wielu klubow ale nikt go jeszcze nie wyciagnal,moim zdaniem dziwne bo gosc w meczu wyglada naprawde dobrze i mlody jest (24l).Ja po prostu zadowole sie Berardim ktorego statyski to jakis istny kosmos (15b,17a).
1
pepe82
pepe82
17 maja 2022, 08:49
Cahmpionship to 5 liga w europie pod wzgledem wartosci rynkowej graczy, Aczkolwiek wszystko mozliwe. Pan Maldini i tak zapewne juz wie kogo chce , i wyjmie kilka nazwisk z kapelusza.
0
Krzysztof
Krzysztof
18 maja 2022, 12:18
sarr wymiata, bardzo chetnie przywitam go w koszulce Milanu:)
Szkoda, że przycichła sprawa sprzedaży klubu, chyba że czekają na zakończenie sezonu. Gbyby udało się zdobyć majstra to czeka nas dużo łatwiejsze losowanie w LM. Wpadamy do 1 badz 4 koszyka a to jest klucozwe
0
kusniak_22
kusniak_22
16 maja 2022, 18:18
Eleven ma prawa do Serie A i transmituje wszystkie najciekawsze mecze Serie A w tym Milanu chyba wszystkie i super, natomiast jak ktoś nie widzi stronniczości komentatorów i expertów to jestem pełen podziwu :) jak mówią o Juventisie albo Interze - w zależności od sympatii to chociażby zagrali największe gówno to i mam wrażenie, jakby zagrali kawał dobrego meczu. Wobec Milanu, każdy kto słucha tych komentarzy to wie jaki mają stosunek. Chociaż uważam, że Panowie mają wiedzę, to brak obiektywizmu jest piorunujący.
15
Nalim CA
Nalim CA
16 maja 2022, 16:45
A Genoa już przypadkiem nie spadła? Przecież przegrali dwumecz z Salernitaną.
0
Pinokio
Pinokio
16 maja 2022, 18:29
No przecież masz napisane, że spadła, więc czemu jesteś zdziwiony?
0
Nalim CA
Nalim CA
16 maja 2022, 18:38
Kiedy wcześniej to czytałem to było napisane, że Genoa jest blisko spadku.
0
Tanger
Tanger
16 maja 2022, 16:32
Offtop

Calciomercato.it donosi, że Milan i Juventus chcą włączyć się do wyścigu o Gabriela Jesusa.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
16 maja 2022, 16:40
Ogólnie są w tym wyścigu jakiś czas, ale prowadzi Arsenal.
1
Tanger
Tanger
16 maja 2022, 16:50
Arsenal może na ostatniej prostej wylecieć z top 4 i nie awansować do LM. Główny atut to pozostanie w Premier League. Jeśli Jesus mierzy wysoko, to będzie wolał odejść do klubu z wyższej półki jak Bayern, Atletico, Milan, Juve czy Barcelona.
1
The Legend
The Legend
16 maja 2022, 17:50
Większość „ekspertów” Eleven to stronnicze bałwany, a ich komentatorzy ze sztucznie modulowanym, podnieconym głosem to już w ogóle totalne dno. Nie da się tego słuchać, uszy same więdną.
Mam to szczęście, ze mieszkam w UK i mogłem zrezygnować z tego syfu na rzecz profesjonalistów z BT.
1
slavio
slavio
16 maja 2022, 17:55
wole Mahreza na prawe skrzydlo...
1
pepe82
pepe82
17 maja 2022, 08:51
Origi to lepsza i tansza opcja.
Edytowano dnia: 17 maja 2022, 08:52
0
TwojaStara
TwojaStara
16 maja 2022, 16:12
Eleven to najlepsze co spotkało Serie A w Polsce, ale jasne niech im prawa zabiorą, bo jakiś przewrażliwiony milanista żyjący w bańce swojego klubu myśli, że Święcicki jest anty-Milan. Komentatorzy Eleven są wielkimi fanami Calcio z ogromną wiedzą i śmieszy mnie fakt, że są tutaj ludzie którzy woleliby słuchać Marcina Feddka podczas derbów Mediolanu.

Przypomnę tylko, że Canal + pokazywał tylko największe hity i mecz Milanu w lidze to raz na 4 tygodnie przy dobrych wiatrach można było zobaczyć w telewizji.
26
Adi.Milan
Adi.Milan
16 maja 2022, 16:21
Jeśli eleven na tym zarabia to inna firma tez będzie. Canal + pokazywał mecze Milanu chłopie ale ile lat temu to było? Teraz wszystko jest nastawione na streaming z reszta jak dobrze pamietam to gdy eleven miało wszystkie ligi to nie było tak ze Milan leciał co tydzień
1
acmti__
acmti__
16 maja 2022, 16:27
Uwielbiam argumenty, które nijak mają się do problemu. Problemem nie jest Eleven tylko para komentatorów, która nie potrafi zachować obiektyeizmu podczas komentowania meczów danych zespołów. To się chyba nazywa brak profesjonalizmu.

Obejrzyj sobie program w kanale sportowym "curva sud" i porównaj odbiór Pana Długosza z acmilan.com.pl i dziewczyny związanej z portalem Interu która pojawiła się raz i prawdopodobnie już się nie pojawi. Odpowiesz sobie sam na pytanie.
Edytowano dnia: 16 maja 2022, 16:28
14
Calcio_Polska
Calcio_Polska
16 maja 2022, 16:30
ale dzisiaj jest XXI wiek i najlepsi siedzą w Canal +. Przeprowadzają wywiady z piłkarzami z różnych lig, mają osobne studia pod ligi, prezentują ci analityczne dane, w studiach zasiadają eksperci, masz tysiące różnych programów, a nie tylko suche mecze, nie bije od nich subiektywizm.
Chyba jeszcze żyjesz w latach 90' skoro przyrównujesz obecny Canal + do tego sprzed lat.
Od komentatorów w Elevenie przynajmniej w Serie A (bo resztę lig oglądam canal +) bije w wielu przypadkach skrajny subiektywizm. Wystarczy posłuchać wczoraj Święcickiego i Kapicy, którzy praktycznie zamilkli na dziesięć minut, gdy Milan zdobył bramkę na 2:0 i nie wmawiaj mi że z szacunku do trybun, bo wrzawa po golu trwa zazwyczaj jakieś 5 minut. Gość który prowadzi studio pomeczowe jest Interistą i za każdym razem, gdy Inter przegrywa wygląda jakby nic go to wszystko nie obchodziło, UMNIEJSZA ZASŁUGI.
Fajnie, że Eleven pokazuje ligę włoską i chwała im za to, ale poza Dumanowskim, Guziakiem, Czachowskim i Kowalskim ciężko o obiektywnego komentatora. Być może, w przyszłości się to zmieni, ale niegloryfikuj Elevenu, bo ta stacja ma wady jak każda i to że pokazuje Serie A to jedno, ale sztuką jest komentować tak i wykonywać swoją robotę by pozostawać obiektywnym źródłem wiedzy. Chodzi o to by każdy kibic mógł czerpać radość z oglądania meczy.
Ja mam ochotę wyrzucić telewizor przez okno gdy słyszę ciekawostki z roku 1950, zamiast analizy tego co się dzieje na boisku. Boli nieudolne robienie z piłki nożnej poezji i boli ten nieobiektywizm, gdy ktoś strzela bramkę, a na stanowisku komentatorskim panuje cisza
11
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 maja 2022, 16:33
Whataboutism na pełnej widze
Kolega acmti__ dobrze wyjaśnił - problem nie jest z platformą tylko z pojedynczymi komentatorami
Na Dumanowskiego i Guziaka nikt nie narzeka i wręcz myśle że każdy tutaj praktycznie by chciał żeby każdy mecz Milanu komentowali
Za to Święcicki jest marnym komentatorem (a niezłym youtuberem) a Kapica jest mierny tak ogólnie
3
TwojaStara
TwojaStara
16 maja 2022, 16:40
Dla mnie komentatorzy Eleven są obiektywni i nigdy nie przypisałbym im nieprofesjonalnego zachowania. Nie zauważyłem ciszy na 10 minut po golu na 2:0, no ale ja nie jestem przewrażliwiony; może było tak jak mówisz. Tak z ciekawości napiszcie komu kibicuje Święcicki, Dumanowski, Kapica i inni.
9
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 maja 2022, 16:46
TwojaStara - serio nie widzisz w studiu że Kruk to zatwardziały Interista? Tutaj nie trzeba wiele żeby to dostrzec
Dumanowski z tego co wiem jest za Juve ale jest dobrym komentatorem i tego nie okazuje na każdym kroku
Co innego Kapica który się nad Juve spuszcza
Święcicki nie wiem komu kibicuje, niezależnie czyj mecz oglądam komentuje słabo chcąc pochwalić się własną erudycją i milionem ciekawostek które to on wie itp zamiast komentować spotkanie

PS. Swoją drogą to że piszesz komuś że czegoś nie słyszałeś,no bo wiecie, nie jestem przewrażliwiony jak ty hehe, to jest zwykłe ad personam - najbardziej żałosny z żałosnych argumentów jaki istnieje
3
SNIPER
SNIPER
16 maja 2022, 16:59
Świecicki ogólnie to świetny dziennikarz sportowy. Polecam kanał 2angryMan

W przerwie jednego z ostatnich meczów Milanu Majak poprosił komentatorów żeby wykazali się odrobiną obiektywizmu, pomimo tego że kibicuja Milanowi. Powiedział to na wizji i raz byłem w szoku, że Dumanowski kibicuje Milanowi.

Nie szukajcie problemu. Każdy może oglądać mecze na zagranicznych kanałach, bez głosu albo na streamach.
Bez sensu jest szukanie dziury w całym. Cieszcie się, że milan w końcu coś gra i o coś!!!!!
2
SNIPER
SNIPER
16 maja 2022, 17:02
Kruk jest za Interem i uwielbiam jak Milan wygrywa a on w studiu musi chwalić naszych. A często jak doczepi się do czegoś pomimo dobrego wyniku to lubię to, bo chociaż wyolbrzymia niektótm kwestie to zawsze coś w tym jednak jest
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 maja 2022, 17:03
Sniper - kolejny whataboutism - problemem nie jest Eleven tylko część komentatorów - ten komentarz o tym że są nieobiektywni był raczej o tyle nie na miejscu że nie wskazano chyba ani jednego elementu w którym byli - ot, nie umniejszali Milanowi jak np Kruk
To że Milan gra o jakieś cele nie znaczy nagle że komentatorzy są spoko
Plus jak ktoś opłaca Eleven żeby mieć łatwy przyjemny dostęp do spotkań Milanu (w porównaniu do np. streamów) to ma prawo komentować to co mu się w platformie nie ogląda - tutaj konkretni komentatorzy i w ten sposób jako konsument sprawić żeby np. spotkań Milanu nie komentował wspomniany duet
0
szfarceneger
szfarceneger
16 maja 2022, 17:13
Ja tam jakiegoś wielkiego subiektywizmu u komentatorów Eleven nie widzę, może poza Kapicą, który faktycznie spuszcza się nad Juve przy każdej okazji, nawet jak komentuje mecz dwóch zupełnie innych drużyn. Do studia się nie odniosę, bo nie oglądam. Wiem, że czasami jest tam Marcin Nowomiejski, który jest zatwardziałym Juventinim.
@TwojaStara
Dumanowski - nikomu https://youtu.be/XXSmxjEdiNo?t=1065 (w 17:45 o tym mówi, a wcześniej o tym, że za dzieciaka był najpierw za Realem, później za Chelsea)
Święcicki - Valencia
Reszta - nie wiem, ale dopóki nie bije od nich takim subiektywizmem jak od Kapicy, to mnie to nie obchodzi.
1
TwojaStara
TwojaStara
16 maja 2022, 17:16
Ok, każdy może mieć swoje zdanie co do komentatorów Eleven (dla mnie robią znakomitą robotę poza Czachowskim) , ale sugerowanie, że akurat Święcicki jest anty-Milan jest śmieszne, bo facet kiedyś na twiterze się określił że jest kibicem Milanu.
4
filipacm
filipacm
16 maja 2022, 17:21
Studio za czesto nie oglądam, wczoraj przed meczem mi się podobało, nie było chyba Kruka, wywiady, jakieś analizy składy i tyle, dużo lepsze niż gotowanie na polsacie i nie widziałem stronniczości, co do komentatorów to jeden lubi taki styl, a drugi inny, dla mnie najważniejsze jest to by komentator pokazał emocje, znał się na Calcio, nie mylił zawodników, powiedział kto siedzi na trybunach, nie mówił "guci sruci" xd i nawet jeśli ktoś jest kibicem Juve, a ktoś Milanu, to ja tego nie odczuwam od komentatorów eleven, a najśmieszniejsze jest to, że Święcicki powiedział w jakimś wywiadzie, ze sympatyzuje z Milanem, ale nie chce tego okazywać na wizji i często wychodzi odwrotnie
2
NiegdyśFanista92
NiegdyśFanista92
16 maja 2022, 17:32
Ja osobiście nigdy nie zwracałem uwagi na ich komentarz pod kątem faworyzowania kogoś. Wiedzę mają sporą, za piętnaście złotych miesięcznie jestem pewny, że co weekend mam gdzie obejrzeć mecz i tylko to się liczy. Pozdrowionka.
3
NiegdyśFanista92
NiegdyśFanista92
16 maja 2022, 19:10
Kruk i tak się trochę ogarnął już. Był dramat, teraz jest po prostu słabo.
Duman za Juve jest, ale tego nie pokazuje. W przeciwieństwie do Kapicy. I on jest w zasadzie jedynym z którym się zgodzę, że jest beznadziejny.
Święcicki robi kozackie reportaże, a właściwie kibice każdej drużyny zarzucają mu subiektywizm. Inter, Juve czy Milan. On po prostu taki jest. Ale doskonale rozumiem krytykę, bo mnie to też często irytuje.

Najgorszy był Borkowski, na szczęście już go tam nie ma.
Z kolei Marcin Nowomiejski prezentuje się świetnie, a byłem ultra uprzedzony. Jeszcze sobie przypomniałem, że pomógł w wydaniu Calcio w Polsce. Brawa dla tego Pana. Takich ludzi się fajnie słucha.

Dla mnie lepszego wydania calcio w Polsce nie było. Jak ktoś uważa, że jest słabo, to niech pomyśli że może być gorzej.

Krytyka nie jest zła,a nawet według mnie wskazana. Nawet jeśli trochę niesprawiedliwa. Moim zdaniem dziennikarzom jest ciągle potrzebna, by nie skończyli jak banda żałosnych egocentryków z kompleksem Mesjasza. Wystarczająco duży rak toczy dziennikarstwo sportowe w tym kraju

3
Jaca23
Jaca23
16 maja 2022, 20:14
Dumanowski i Guziak to jest top. Słuchacze Calcio Trucka pamiętają [*]
2
Milanboy
16 maja 2022, 20:57
Miszcz - Pewien prosty chłop z Dębicy coś nie coś wie o ego hehe.
0
TakiSobie
TakiSobie
16 maja 2022, 22:18
https://twitter.com/i/status/1525897512506343425

proponuję jeszcze raz posłuchać reakcji komentatorów i sie zastanowić czy jest zachwyt i nie obiektywizm
1
The Legend
The Legend
17 maja 2022, 12:27
Większość „ekspertów” Eleven to stronnicze bałwany, a ich komentatorzy ze sztucznie modulowanym, podnieconym głosem to już w ogóle totalne dno. Nie da się tego słuchać, uszy same więdną.
Mam to szczęście, ze mieszkam w UK i mogłem zrezygnować z tego syfu na rzecz profesjonalistów z BT.
0
filipacm
filipacm
17 maja 2022, 14:03
Komentator w Polsce nie ma prawa być kibicem, bo jak tak można, tego się słuchać nie da, itp., tymczasem we Włoszech: https://www.youtube.com/watch?v=7fBZ-e1iJDg
0
Vol'jin
Vol'jin
17 maja 2022, 15:48
filipacm

a ty wiesz, że oni tego nie komentują jednocześnie z obrazem tylko jakbyś siedział i oglądał relację radiową
0
Shevc
16 maja 2022, 16:09
Bardzo prawdopodobny spadek? A to Genoa jeszcze nie spadła? Hmm..
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
16 maja 2022, 15:28
Rozumiem, że zainteresowanie Milanu względem Cambiaso jest poparte tylko i wyłącznie ceną? No bo chyba nie jakością. Gość gra swój pierwszy poważniejszy formą sezon w Serie A, a na dodatek ma dość przeciętne liczby w drużynie spadkowej i chcemy, żeby on robił za zmiennika Theo w przyszłym sezonie, gdy będziemy walczyć ambitnie w Lidze Mistrzów i starać się o obronę tytułu? Średnio mi się to widzi.
O wiele bardziej przekonujący jest doświadczony Kyriakopoulos z Sassuolo, który jest defensorem pasującym do stylu gry Theo, stabilnym formą z dobrymi statystykami. Myślę, że w lidze byłby z niego większy pożytek niż z Cambiaso. Włocha można by było kupić ewentualnie w kontekście natychmiastowego wypożyczenia w celu ogrania, ale nie za zmiennika dla Theo w momencie w którym celujemy bardzo wysoko.
I oczywiście zdaje sobie sprawę, że ktoś napisze: "idąc twoim tokiem myślenia nie powinniśmy brać Tonallego i Messiasa, tracąc świetnych zawodników". Zgadzam się, ale należy zwrócić uwagę o co walczyliśmy wtedy, a o co walczymy teraz. Dodatkowo najpewniej budżet zostanie zasilony konkretną ilością gotówki, więc po co mieć węża w kieszeni i szczędzić na jakiś wynalazkach tym bardziej z Żenuy która w tym sezonie była całościowo tragiczna, zamiast kupować doświadczonych solidnych zawodników, którzy powyżej pewnego poziomu nie wyskoczą. Moje negatywne podejście do tego typu ruchów transferowych pogłębiło się wraz z przyjściem Ballo Toure. Kopiuj - wklej ta sama akcja: kilka małych wyróżników, jeb transfer na szybko, jeb kontuzja, jeb spadek formy, jeb Theo bez zastępcy
Edytowano dnia: 16 maja 2022, 15:42
1
Alessio_re6
Alessio_re6
16 maja 2022, 15:33
A co byś powiedział na takiego Hickeya? Szybki,dobry technicznie z polem do rozwoju, mógł by rzucić Theo niejako rękawice w niektórych momentach sezonu. Styl również podobny, ale mniej oparty na siłę, a bardziej technice.
1
Calcio_Polska
Calcio_Polska
16 maja 2022, 15:39
Hickey bardzo mi w tym sezonie zaimponował swoją grą i wkładem w grę ofensywną. Wygląda bardzo obiecująco, ale również biorąc pod uwagę pozycję Milanu, wolałbym go kupić i wypożyczyć by się dalej ogrywał. 19 - latek z Bolognii po swoim pierwszym udanym sezonie nie może być rzucony na tak głęboką wodę. Najlepszy lewy obrońca na świecie powinien mieć kogoś bardziej doświadczonego na ten moment.
Co do rzucania rękawic, bardzo rozważnie bym dobierał takich graczy. Jest jeden piłkarz, którego nie chciałbym stracić w Milanie za wszelką cenę i to jest właśnie Theo. Nie chciałbym mu na miejscu Maldiniego i Massary tworzyć konkurencji. Chciałbym, żeby do końca kariery był w Milanie i był pierwszą opcją. Zależy mi na kimś kto będzie gotowy go godnie zastąpić, a nie kogoś kto włączy się do rywalizacji
1
Alessio_re6
Alessio_re6
16 maja 2022, 15:44
Zdrowa konkurencja nakręca rozwój, to podstawa. Przykład Kalulu też pokazał, że chłopak nie zginie, są wykluczenia, kontuzję lekkie urazy, a Hickey ma jeszcze jeden atut - może grać jako lewo i prawoskrzydłowy poza obroną.
0
Vol'jin
Vol'jin
16 maja 2022, 15:44
ale nie będziemy wydawać 20 mln na zmiennika Theo a tyle chce Bologna za Hickey'a
2
Calcio_Polska
Calcio_Polska
16 maja 2022, 15:51
ale nie będziemy też szli ogórasem z Żenui na rezerwie po wysokie cele XDD w tym jest głowa zarządu, żeby dobrze rozdysponować pieniądze. Jeśli pojawi się hajs szejków to czemu po Botmanie, Sanchesie i Berardim nie zainteresować się kimś za 15-20 mln. Szczególnie dla tak ważnej postaci w zespole
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 maja 2022, 15:53
Jeśli zawodnik byłby otwarty na taki ruch, to może udałoby się zbić cenę do np 15M, wypożyczyć z opcją wykupu lub po prostu upchnąć bonusy. Za tyle zmiennik Theo na lata ma sens, tym bardziej, że tacy młodzi utalentowani i głodni sukcesu piłkarze dostają szanse i walczą właśnie o Scudetto, które też jest dobrą kartą przetargowa. Sam Szkot ma bardzo pokładane w głowie.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 maja 2022, 15:54
Oj tam Kalulu też się nie zapowiadał, a wystrzelił jak petarda, Tonali mało co nie został nie wykupiony..
Leao pierwsze miesiące w Milanie parodia i porażka.. Pioli nawet z Krunica potrafi ustrugać piłkarza także ja bym tam nie wyciągał wniosków do przodu zbyt wcześnie :)
Edytowano dnia: 16 maja 2022, 15:57
1
Vol'jin
Vol'jin
16 maja 2022, 16:06
radzę wam głowy ostudzić, że jak przyjdzie nowy właściciel to od razu przy miłości UEFA do włoskich klubów Milan będzie mógł przekroczyć ograniczenia które UEFA nakłada + przypominam, że dalej Milan musi przestrzegać ugody
3
szfarceneger
szfarceneger
16 maja 2022, 16:10
Jest tyle innych pozycji do wzmocnienia, że w kontekście zmiennika Theo klub pewnie będzie skłaniał się ku opcjom bardziej budżetowym niż Hickey lub czekał na jakąś okazję. Nie zapominajmy, że trzeba przede wszystkim pozbyć się Ballo-Toure, bo bez tego żaden nowy LO raczej nie przyjdzie.
1
Calcio_Polska
Calcio_Polska
16 maja 2022, 16:18
szfarceneger
Na moje oko to został tylko prawy pomocnik i zmiennik dla Theo.
Botman i Origi klepnięci na 99%, Sanches podobno, więc nie pozostaje zbyt wiele wyborów
1
szfarceneger
szfarceneger
16 maja 2022, 16:43
No to już można odjąć 50 mln z budżetu na transfery, oczywiście nie licząc różnych prowizji za podpis dla zawodników, agentów itd. (ewentualny transfer Origiego nie będzie taki darmowy, jak się wydaje).
Do tego wykupienie Florenziego (lub kupno nowego PO), wspomniany przez Ciebie PS (którego po części mogłaby sfinansować sprzedaż Alexisa), wykupienie Messiasa (lub kupno kolejnego PS) no i treuqartista, bo nie wyobrażam sobie, żebyśmy na tej pozycji mieli tylko tragicznego Diaza (jeśli przyszedłby ktoś nowy, to jego wypożyczenie można by było skrócić) i kota w worku w postaci Adliego.
Nie nastawiałbym się na sprowadzenie zmiennika dla Theo za 20 baniek ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
16 maja 2022, 16:55
ewentualny transfer Origiego nie będzie taki darmowy, jak się wydaje).

ale Milan na prowizje nie wydaje jak Juve ;] Origi za prowizję etc jak już to zgarnie max 3-5 mln euro
1
satoshi
satoshi
16 maja 2022, 18:04
A wiesz, że tego tytułu jeszcze nie zdobyliśmy?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
16 maja 2022, 15:25
Gorszy od Balona Toure nie będzie a ma 22 lata dopiero więc ma przestrzeń do rozwoju. Jakby zgodzili się na wypożyczenie a opcja wykupu to czemu nie?
1
Maxwarka
Maxwarka
16 maja 2022, 15:35
Wypożyczenie nie przejdzie jeśli kontrakt wygasa mu w 2023.
A wątpię by sam gracz był zainteresowany nowym kontraktem w Genoi.
0
ósmy
16 maja 2022, 15:16
W Genoi kończy kontrakt Salvatore Sirigu i będzie do wzięcia za darmo. Zważywszy, że Mirante od nas odchodzi, a za rok Tatarusanu, to z chęcią widziałbym takiego Sirigu u nas na pozycji 2/3.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
16 maja 2022, 15:22
Pytanie czy Sirigu będzie chciał być pozycją 2/3 w Milanie. Myślę że jeszcze znajdzie w Serie A klub gdzie będzie miał szansę na pozycję numer 1.
2
kamilus
kamilus
16 maja 2022, 15:23
Fajny pomysł - bramkarz wciąż przyzwoity + chyba by się liczył jako gracz "rozwinięty" w Serie A.
2
Calcio_Polska
Calcio_Polska
16 maja 2022, 15:32
wielki prostownik
Raczej nie ma klubu w którym miałby szansę być numerem 1. Ewentualnie w Torino, ale na pewno tam nie wróci. Bramkarze w Serie A są świetnie obsadzeni i chyba nie ma szans na roszady. Myślę, że pozostaje mu albo zmiana ligi (co jest małoprawdopodobne zważywszy na wiek i stan kariery) albo bycie drugim bramkarzem. Bardzo bym się cieszył, gdyby Milan przygarnął Sirigu, ale nie na pozycję trzeciego bramkarza. Musielibyśmy ewentualnie pozbyć się Tatara, a on spisuje się dobrze jako zmiennik.
Myślę, że Sirigu pójdzie do takiej Romy czy Juventusu. No chyba, że jeszcze Fiorentina zostanie jak Drągowski odejdzie lub nie, ale tam sytuacja zmienia się prawie codziennie w kontekście jego przyszłości
1
Vol'jin
Vol'jin
16 maja 2022, 15:47
Fiorentina/Lazio na 100% będą szukać nowego bramkarza

3
Tanger
Tanger
16 maja 2022, 15:12
Reakcja Maldiniego i Massary:

https://www.youtube.com/shorts/CiqXTHkBdPo
5
kamilus
kamilus
16 maja 2022, 15:21
Tutaj jest szerszy kadr: https://twitter.com/Smashdevil_19/status/1525900372400816129

I tutaj prawie każda reakcja jest 'priceless'. :P
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 maja 2022, 14:55
Jako zmiennika Theo spoko, 22 lata to jeszcze spory margines rozwoju, ale powie coś ktoś więcej o nim?
1
Maxwarka
Maxwarka
16 maja 2022, 15:40
Bardzo szybki zawodnik i z tego co się orientuję dobrze operuje obiema nogami, więc w razie jakiejś katastrofy z kontuzjami mógłby obsadzić oba boki obrony.
0
Emiliano
Emiliano
16 maja 2022, 14:53
Fajnie by bylo mieć ciekawy Backup dla Theo a Cambiasso się takowym wydaje
tylko nie wiadomo czy granie dosc duzo mniejszej ilosci spotkań nie sprawi ze jego rozwój mocno wyhamuje ;x
0
Vol'jin
Vol'jin
16 maja 2022, 14:44
Kupujesz graczy ze spadkowicza to grasz jak spadkowicz :) :)
13
dt7
dt7
16 maja 2022, 14:46
Krunicia i Bennacera też braliśmy od spadkowicza, źle na tym nie wyszliśmy ;)
9
Vol'jin
Vol'jin
16 maja 2022, 14:46
cytowałem pewnego redaktora :)
16
uczciwyoszust
uczciwyoszust
16 maja 2022, 14:50
Sandro Tonali przyszedł do nas ze spadkowicza ;)
6
inzaghi67
inzaghi67
16 maja 2022, 14:52
Nie zwracałem uwagi na Święcickiego ale jak wczoraj po meczu powiedział 'noo znamy przypadki gdy lider w ostatniej kolejce przegrywał scudetto' i jakieś takie bzdety to się zastanawiam jak taki inteligentny, rzeczowy redaktor może być jednocześnie tak przemądrzały i nieobiektywny. Na oko chłop jak trza a pieprzy trzy po trzy
8
paweł_paolo
paweł_paolo
16 maja 2022, 14:55
przecież Voljinowi chodzi o teksty Święcickiego na temat Bennacera tak trudno ogarnąć
3
paweł_paolo
paweł_paolo
16 maja 2022, 14:57
Bo były takie przypadki i jednym z nich jest Inter w 2002 :)
W innym przypadku wygrało Lazio z Simone Inzaghim w 2000. Juve przegrało mecz w ostatniej kolejce po małym skandalu.
0
gago1145
gago1145
16 maja 2022, 14:58
Paweł Voljin sam napisał o co chodziło to po co piszesz znów to samo, poza tym nie każdy ma taką pamięć jak ty, żeby zapamiętywać durne teksty jakiś "ekspertów"
2
inzaghi67
inzaghi67
16 maja 2022, 15:00
Miszczu no zgodzę się że były takie przypadki, ale on ciągle wbija szpile w Milan i kibiców, bardzo złośliwy jest
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
16 maja 2022, 15:02
@paweł_paolo

Wybacz ale nie każdy jest na bieżąco z tym co mówi Święcicki tak jak Ty xD
Poza tym wyżej wyjaśnił o co chodzi, więc Ty niepotrzebnie się trudziłeś.
Edytowano dnia: 16 maja 2022, 15:05
2
uczciwyoszust
uczciwyoszust
16 maja 2022, 15:10
Nie uważam by wbijał szpilki. Po prostu popisuje się wiedzą, bo ma ją dość bogatą.
Poza tym, pamiętajcie że nikt nie typował Milanu na mistrza. Ledwo na top 4. Był albo Inter albo Juve. Wobec czego eksperci muszą sobie jakoś racjonalizować co to się stało w tym sezonie. A to że tylko Pioli albo że tylko Leao itd itp.
3
MilanistaMarek
MilanistaMarek
16 maja 2022, 15:10
Ludzie nie wspominajcie o tych wielkich komentatorach z eleven szkoda sobie nerwów szarpać na klaunów, oby szybko ktoś inny wykupił prawa do transmitowania Serie A
1
Vol'jin
Vol'jin
16 maja 2022, 15:13
@up

może być gorzej, jak kupujący Polsat prawa i oby to się nie stało.

to samo Viaplay
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 maja 2022, 15:38
Ależ on po części ma rację. Zależy od pozycji. W przypadku bramkarza, stoperów czy napastnika ciężko zdjąć odpowiedzialność za długotrwałość rozczarowujących wyników. Kabak najlepszym tego przykładem.
1
TwojaStara
TwojaStara
16 maja 2022, 16:13
Eleven to najlepsze co spotkało Serie A w Polsce, ale jasne niech im prawa zabiorą, bo jakiś przewrażliwiony milanista żyjący w bańce swojego klubu myśli, że Święcicki jest anty-Milan. Komentatorzy Eleven są wielkimi fanami Calcio z ogromną wiedzą i śmieszy mnie fakt, że są tutaj ludzie którzy woleliby słuchać Marcina Feddka podczas derbów Mediolanu.

Przypomnę tylko, że Canal + pokazywał tylko największe hity i mecz Milanu w lidze to raz na 4 tygodnie przy dobrych wiatrach można było zobaczyć w telewizji.
6

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się