Komplet punktów na Stadio Via del Mare!
US LECCE – AC MILAN 0:2
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | Juventus FC | 2 | 2 | 0 | 0 | 3-0 | 6 | |
2. | SSC Napoli | 2 | 2 | 0 | 0 | 3-0 | 6 | |
3. | US Cremonese | 2 | 2 | 0 | 0 | 5-3 | 6 | |
4. | AS Roma | 2 | 2 | 0 | 0 | 2-0 | 6 | |
5. | Udinese Calcio | 2 | 1 | 1 | 0 | 3-2 | 4 | |
6. | Inter Mediolan | 2 | 1 | 0 | 1 | 6-2 | 3 | |
7. | SS Lazio | 2 | 1 | 0 | 1 | 4-2 | 3 | |
8. | AC Milan | 2 | 1 | 0 | 1 | 3-2 | 3 |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Marcus Thuram | 2 |
2. | Dušan Vlahović | 2 |
Środowe wydanie Corriere dello Sport informuje, że wkrótce spodziewane jest przedłużenie umowy sponsorskiej między Milanem a sponsorem technicznym - firmą Puma. Kontrakt wygasa w 2023 roku i klub oczekuje wzrostu jego wartości. CdS sugeruje, że nowa umowa powinna gwarantować ok. 20 mln euro przychodów (dotychczas jest to 13 mln euro). Dodatkowo przewidywane są 2 mln euro premii, która byłaby wypłacana pod pewnymi warunkami. Negocjacje muszą uwzględnić drugi sezon gry w Lidze Mistrzów oraz możliwość zdobycia tytułu mistrzowskiego w niedziele.
Niedawno chciałem kupić okazjonalną koszulkę reprezentacji z autografami. Jak tylko wziąłem to do ręki ochota na zakup mi przeszła.
Ja np. mam koszulkę Nike rep. Finlandii w hokeju już kupę lat i ona wygląda jak nowa. Jest z dużo grubszej bawełny niż koszulki Pumy i przede wszystkim nic się z kołnierzykiem nie dzieje. Natomiast co nie kupię z Pumy to pierwsze co się dzieje to rozciągnięty kołnierzyk przez co mogę sobie w niej pochodzić po podwórku. Niestety z tego powodu przestałem kupować klubowe ubrania.
Natomiast z Pumy czy Adidas mam i repliki koszulek i inne ubrania czy buty i przez lata niszczą się minimalnie. Na meczowych mam tylko pęknięcia na naprasowanych napisach. Materiał ok, rozmiar bez zmian.
czy te 3 kluby były w niebycie przez ostatnie prawie 10 lat?
20 mln od Pumy będzie bodajże drugim kontraktem sponsorskim we Włoszech po Juventusie + kwestia tego z kim Inter podpisze nową umowę z sponsorem
Nasze jedyne głośne marketingowo nazwisko to Zlatan. Barcy też będzie ciężko dostać nowy wysoki kontakt, jeśli nie będą mieli kogoś, kto zachęci do kupowania koszulek.