Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu!
Inter - Milan 0:3! Rossoneri w finale Pucharu Włoch!
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | SSC Napoli | 34 | 22 | 8 | 4 | 53-24 | 74 | |
2. | Inter Mediolan | 34 | 21 | 8 | 5 | 72-33 | 71 | |
3. | Atalanta BC | 34 | 19 | 8 | 7 | 67-31 | 65 | |
4. | Juventus FC | 34 | 16 | 14 | 4 | 51-31 | 62 | |
5. | Bologna FC | 34 | 16 | 13 | 5 | 52-37 | 61 | |
6. | AS Roma | 34 | 17 | 9 | 8 | 49-32 | 60 | |
7. | SS Lazio | 34 | 17 | 9 | 8 | 57-45 | 60 | |
9. | AC Milan | 34 | 15 | 9 | 10 | 53-38 | 54 |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Mateo Retegui | 24 |
2. | Moise Kean | 17 |
3. | Marcus Thuram | 14 |
4. | Ademola Lookman | 13 |
5. | Lautaro Martínez | 12 |
6. | Romelu Lukaku | 12 |
7. | Riccardo Orsolini | 12 |
Środowe wydanie Corriere dello Sport informuje, że wkrótce spodziewane jest przedłużenie umowy sponsorskiej między Milanem a sponsorem technicznym - firmą Puma. Kontrakt wygasa w 2023 roku i klub oczekuje wzrostu jego wartości. CdS sugeruje, że nowa umowa powinna gwarantować ok. 20 mln euro przychodów (dotychczas jest to 13 mln euro). Dodatkowo przewidywane są 2 mln euro premii, która byłaby wypłacana pod pewnymi warunkami. Negocjacje muszą uwzględnić drugi sezon gry w Lidze Mistrzów oraz możliwość zdobycia tytułu mistrzowskiego w niedziele.
Niedawno chciałem kupić okazjonalną koszulkę reprezentacji z autografami. Jak tylko wziąłem to do ręki ochota na zakup mi przeszła.
Ja np. mam koszulkę Nike rep. Finlandii w hokeju już kupę lat i ona wygląda jak nowa. Jest z dużo grubszej bawełny niż koszulki Pumy i przede wszystkim nic się z kołnierzykiem nie dzieje. Natomiast co nie kupię z Pumy to pierwsze co się dzieje to rozciągnięty kołnierzyk przez co mogę sobie w niej pochodzić po podwórku. Niestety z tego powodu przestałem kupować klubowe ubrania.
Natomiast z Pumy czy Adidas mam i repliki koszulek i inne ubrania czy buty i przez lata niszczą się minimalnie. Na meczowych mam tylko pęknięcia na naprasowanych napisach. Materiał ok, rozmiar bez zmian.
czy te 3 kluby były w niebycie przez ostatnie prawie 10 lat?
20 mln od Pumy będzie bodajże drugim kontraktem sponsorskim we Włoszech po Juventusie + kwestia tego z kim Inter podpisze nową umowę z sponsorem
Nasze jedyne głośne marketingowo nazwisko to Zlatan. Barcy też będzie ciężko dostać nowy wysoki kontakt, jeśli nie będą mieli kogoś, kto zachęci do kupowania koszulek.