Pulisic, sei un campione!
Rimonta completa!
| p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
| 1. | Inter Mediolan | 15 | 11 | 0 | 4 | 34-14 | 33 | |
| 2. | AC Milan | 15 | 9 | 5 | 1 | 24-13 | 32 | |
| 3. | SSC Napoli | 15 | 10 | 1 | 4 | 22-13 | 31 | |
| 4. | AS Roma | 15 | 10 | 0 | 5 | 16-8 | 30 | |
| 5. | Juventus FC | 15 | 7 | 5 | 3 | 19-14 | 26 | |
| 6. | Bologna FC | 15 | 7 | 4 | 4 | 23-13 | 25 | |
| 7. | Como Calcio | 15 | 6 | 6 | 3 | 19-12 | 24 | |
| p. | Strzelec | Bramki |
| 1. | Lautaro Martínez | 8 |
| 2. | Christian Pulisic | 7 |
| 3. | Riccardo Orsolini | 6 |
| 4. | Hakan Çalhanoğlu | 6 |
| 5. | Rafael Leão | 5 |
| 6. | Nico Paz | 5 |
| 7. | Kenan Yıldız | 5 |
| 8. | Federico Bonazzoli | 5 |
| 9. | Gianluca Scamacca | 5 |
Środowe wydanie Corriere dello Sport informuje, że wkrótce spodziewane jest przedłużenie umowy sponsorskiej między Milanem a sponsorem technicznym - firmą Puma. Kontrakt wygasa w 2023 roku i klub oczekuje wzrostu jego wartości. CdS sugeruje, że nowa umowa powinna gwarantować ok. 20 mln euro przychodów (dotychczas jest to 13 mln euro). Dodatkowo przewidywane są 2 mln euro premii, która byłaby wypłacana pod pewnymi warunkami. Negocjacje muszą uwzględnić drugi sezon gry w Lidze Mistrzów oraz możliwość zdobycia tytułu mistrzowskiego w niedziele.
Niedawno chciałem kupić okazjonalną koszulkę reprezentacji z autografami. Jak tylko wziąłem to do ręki ochota na zakup mi przeszła.
Ja np. mam koszulkę Nike rep. Finlandii w hokeju już kupę lat i ona wygląda jak nowa. Jest z dużo grubszej bawełny niż koszulki Pumy i przede wszystkim nic się z kołnierzykiem nie dzieje. Natomiast co nie kupię z Pumy to pierwsze co się dzieje to rozciągnięty kołnierzyk przez co mogę sobie w niej pochodzić po podwórku. Niestety z tego powodu przestałem kupować klubowe ubrania.
Natomiast z Pumy czy Adidas mam i repliki koszulek i inne ubrania czy buty i przez lata niszczą się minimalnie. Na meczowych mam tylko pęknięcia na naprasowanych napisach. Materiał ok, rozmiar bez zmian.
czy te 3 kluby były w niebycie przez ostatnie prawie 10 lat?
20 mln od Pumy będzie bodajże drugim kontraktem sponsorskim we Włoszech po Juventusie + kwestia tego z kim Inter podpisze nową umowę z sponsorem
Nasze jedyne głośne marketingowo nazwisko to Zlatan. Barcy też będzie ciężko dostać nowy wysoki kontakt, jeśli nie będą mieli kogoś, kto zachęci do kupowania koszulek.