SCUDETTO


Pożegnanie po latach. Romagnoli i Kessie stawiają kropkę na swej karierze w Milanie

20 maja 2022, 09:14, cinassek Aktualności
Pożegnanie po latach. Romagnoli i Kessie stawiają kropkę na swej karierze w Milanie

W niedzielę czeka nas nie tylko walka o mistrzostwo Włoch, ale i pożegnanie z piłkarzami, których staż w Milanie należy do największych w drużynie. Po raz ostatni w barwach rossonerich wystąpi Franck Kessie, który od nowego sezonu będzie graczem Barcelony. Nic też nie wskazuje na pozostanie Alessio Romagnolego - według najnowszych doniesień, Włoch jest coraz bliżej przenosin do Lazio.

Od 2015 roku Romagnoli wystąpił w 246 meczach Milanu, Kessie zaś dołączył do zespołu dwa lata później i jego konto opiewa na 222 występy w koszulce rossonerich.



60 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
chory
chory
20 maja 2022, 18:06
a ja to bym na końcówke meczu jeśli wynik będzie dobry to bym wpuścił mirante, przyszedł do nas na gwałt żeby zastąpić majka a koniec końców nic nie zagrał
0
milanista1988
milanista1988
20 maja 2022, 16:32
Romagnolego mi szkoda... Mógłby zostać
0
Adi128
Adi128
20 maja 2022, 16:07
Mam nadzieje że Romagnoli strzeli gola na 1 : 0 w 93' będzie to nagroda za tyle lat w tej drużynie i dobrze że do Lazio a nie do merd (Juventus i Inter) szanuję gościa.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 maja 2022, 16:16
Patrząc na jego ostatnie dwa sezony, prędzej strzeli samobója XD
0
KingBunny
KingBunny
20 maja 2022, 18:14
Może dlatego, że na Juventus i Inter jest za słaby?
0
biedrus
20 maja 2022, 14:45
Fajnie by było wpuścić Romka na końcówkę... tylko czy będziemy mieli taki komfort? Oby
1
jasiom22
jasiom22
20 maja 2022, 13:26
A ja poczekam do końca sagi. :) Jakby Kessie został, to bym nie płakał. :p
0
Mil_online
Mil_online
20 maja 2022, 13:58
Przecież podpisał z Barceloną już - choć w sumie, jeżeli poszukać nie tak daleko, to wcale podpis na kontrakcie z Barceloną nie musi jeszcze nic oznaczać...
0
cbvirus
cbvirus
20 maja 2022, 13:14
Ciekawe czy potencjalne mistrzostwo jeszcze jest w stanie w tej sprawie cokolwiek zmienić
1
Sebolinho10
Sebolinho10
20 maja 2022, 13:05
Osobiście jestem zadowolony z obu tych zawodników. Kessiemu należy się szacunek za pełne zaangażowanie do samego końca sezonu, zaś Romagnoli....był 7 lat w Milanie, swoje tutaj zrobił i pokazał, teraz chce odejść do klubu swoich marzeń, więc pozostaje mu podziękować i życzyć powodzenia. Naprawdę nie mam do nich żalu jak np do Hakana który poszedł do Interu za pół bańki więcej, czy Donnarummy który zwlekał do samego końca, a potem się spłakał bo Milan zastąpił go kimś innym....na obecny moment lepszym bramkarzem.
5
Fifi22100
Fifi22100
20 maja 2022, 12:55
Za te darmowe odejścia to Maldini powinien mieć potrącone z pensji. Mega doceniam jego prace i wkład w odbudowę Milanu i uważam ze jest najlepsza opcja,tak przy przedłożeniach to jest kompromitacja naszego klubu
2
Sebolinho10
Sebolinho10
20 maja 2022, 13:01
I tak i nie. Hakan odszedł za pół bańki więcej...tutaj można było powalczyć. Donnarumma, a raczej Raiola oczekiwali podwyżki z kosmosu co po prostu Milanowi się nie opłacało. Za te pieniądze które Milan by musiał wyłożyć na kontrakt Donnarummy to by kupili pięciu takich Maignanów. Romagnoli....no cóż, w klubie był długo, można było to jakoś załatwić wcześniej. Kessie zaś miał oczekiwany kontrakt na stole i nagle z dupy zaczął sobie podbijać stawkę. Nie twierdzę że zarząd jest bez winy, ale i zawodnicy zbytnio nie wykazali się ochotą by dojść do porozumienia. A powiedzmy sobie szczerze....8 baniek dla Kessiego w obecnej formie to gruba przesada, już nie wspominając o oczekiwaniach Donnarummy.
1
Zuber
Zuber
20 maja 2022, 13:50
Hakan nie odszedł o pół bańki więcej tylko o to, że nikt go nie chciał i o niego nie walczył. xD
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 maja 2022, 14:12
Fifi22100

No nie do końca. Kessie i Dolar postawili absurdalne warunki finansowe na które nikt o zdrowych zmysłach by się nie zgodził. I nie wykazywali specjalnej elastyczności aby się dogadać. Oczywiście z Frankiem można było próbować dogadać się dwa lata wcześniej ale on wtedy grał tak, że należało się bardziej zastanawiać nad sposobem pozbycia się go z klubu. Romagnoli nie zostanie nie dlatego, że się nie dogadał z klubem tylko dlatego, że nie chce być rezerwowym. Przecież w Lazio zarobi mniej niż Maldini mu proponował. Jeżeli chodzi o Hakana to wydaje mi się, że albo on w Milanie po prostu nie chciał zostać albo Maldini świadomie nie chciał Hakana w Milanie. Nie wierzę, że nie dogadaliby się w kwestii półmilionowej różnicy zarobków. Po krótkiej analizie poszczególnych przypadków teza o kompromitacji jest nie do utrzymania. Łatwo jest oceniać z perspektywy czasu, zdecydowanie trudniej przewidzieć przyszłość. A to musi robić Maldini proponując nowe kontrakty.
Edytowano dnia: 20 maja 2022, 14:13
0
Gianni Comandini
Gianni Comandini
20 maja 2022, 14:43
Żaden zawodnik nie jest ważniejszy od Milanu.
1
grayman88
grayman88
20 maja 2022, 12:29
Nie potrafię zrozumieć jak Romagnioli mógł tak szybko przegrać z Kalulu
Edytowano dnia: 20 maja 2022, 12:30
2
Alessio_re6
Alessio_re6
20 maja 2022, 13:56
Drużyna to klocki Lego, a Romagnoli to podróbka, nie pasuje.
0
PanPrzemus313
20 maja 2022, 14:01
Romagnoli ma styl gry totalnie niekompatybilny z pomysłem Piolego za to Kalulu się świetnie wpisuje w szybkiego agresywnego wychodzącego wysoko obrońcę jakiego Pioli bardzo lubi
1
wielki prostownik
wielki prostownik
20 maja 2022, 14:18
Zwyczajnie. Pioli gra wysoko ustawioną obroną co jest problemem dla wolnego i mało zwrotnego Romka. Kalulu i Tomori też popełniają błędy ale ich szybkość powoduje, że ładnie je wzajemnie naprawiają. Jak Romek trafi na trenera preferującego głęboko cofniętą obronę to się odnajdzie. Mnie bardziej dziwi jakim cudem Kjaer się odnalazł w taktyce Piolego. Przecież on też rusza się na boisku jak wagon z węglem. A jednak dawał radę.
Edytowano dnia: 20 maja 2022, 14:19
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 maja 2022, 14:28
Kjaer gra fenomamnie na wyprzedzenie i jest silny, to są te zalety największe.
2
Adi128
Adi128
20 maja 2022, 16:11
Kalulu dostał raz szansę i wykorzystał ją w stu procentach
Kupiony został na 1 mln Euro a teraz już wart 17 mln Euro
1
Fushnikov
Fushnikov
20 maja 2022, 12:20
Mówiono o Romku który może zostać legenda klubu i jest nie do zastąpienia w szatni. Czas zweryfikował. Tak samo będzie w luką po iworyjczyku. Niby kręgosłup drużyny ale niech idzie zdobywać CL z Barcą xD zobaczymy ja uważam że Sandro i Benek zrobią robotę.
3
Jaca23
Jaca23
20 maja 2022, 11:56
Kessie - był prezesem został merdą. Trzeba mu przyznać zaangażowanie do końca, ale ja nie zapomnę jak napluł na kibiców.

Dla Romka za to pełen szacunek.
9
wielki prostownik
wielki prostownik
20 maja 2022, 14:22
Cóż. Zaważyła jedna niefortunna wypowiedź aby zepsuć sobie reputację. Ja tam nie mam nic do Kessiego. Ot, chlapnął głupotę ale profesjonalizmu nie sposób mu odmówić. Mógłby teraz już położyć lagę a jednak walczy jak lew nadal dla Milanu.
2
pazioni
Moderator pazioni
20 maja 2022, 11:41
Życzę im powodzenia.
1
Giovanni Parafango
Giovanni Parafango
20 maja 2022, 11:05
Kessiego mimo wszystko szkoda najbardziej, bo to fenomen w naszej kadrze którego nie imają się kontuzje, a do tego gra bardzo solidnie z krótkimi słabszymi momentami. No i znów odejście za darmoche podstawowego zawodnika woła o pomstę do nieba
9
boro215
boro215
20 maja 2022, 10:18
A w kontekście Romka coś się przebąkuje o Chelsea jako zapchajdziura za Rudigera i Christensena
1
MilanHomer
20 maja 2022, 10:23
Chelsea najpierw musi się sprzedać, bo inaczej to mogą chcieć :)
1
boro215
boro215
20 maja 2022, 11:23
No to oczywiste, ciekawe czy ten miliarder z doskoku zatopi ten klub razem ze statkami swojego "kolegi" xd
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 maja 2022, 10:14
Sportowo Romagnoli zostawia ogromny niesmak po odejściu, przez dwa ostatnie sezony jeden z najgorszych naszych piłkarzy, a w tym sezonie tylko Bakayoko, Gabbia i Ballo-Toure wypadli gorzej. Jego jedyna zaletą, to brak deklaracji.
Patrząc tak czysto po ludzku Kessie odchodzi w bardzo złych relacjach z kibicami, ale sportowo nie można mieć zarzutów, oczywiście słaby początek sezonu(zapewne przez kontuzję), ale finalnie wrócił na właściwe obroty i dzięki niemu Tonali oraz Bennacer błyszczeli.
2
Trzesuaf
Trzesuaf
20 maja 2022, 10:10
Romagnoli był dobry kiedy Milan był słaby, coś jak Suso, z tym, że w przeciwieństwie do hiszpana był ogólnie lubiany. Niestety wraz z pięciem się Milanu w górę w tabeli siły zespołu Romek coraz bardziej odstawał. Zostawiłbym go na rezerwie ale rozumiem, że on tego nie chce w wieku 27 lat. To nie będzie cios dla kadry, odejście 4 zawodnika w hierarchii i mało charyzmatycznego kapitana będzie problemem mniejszym niż odejście Dollara.
Niestety w kwestii Kessiego jest duuuuzo gorzej. Gość byl podstawą tego składu od lat, a od mniej więcej 2-3 sezonów grał bardzo dobrą piłkę i momentami był tym najlepszym graczem w kadrze. Co jeszcze gorsze zawodnik grał od deski do deski niemal każdy mecz. Moim zdaniem nie uda się go zastąpić. Co najwyżej znajdzie się ktoś na podobnym poziomie skillowo ale nie będzie w stanie grać tak często. Kessie to większa strata niż kebs czy dollar.
6
Mil_online
Mil_online
20 maja 2022, 10:13
Czesio, masz 100 procent racji, Kessie to jest nasz absolutny fundament.
4
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
20 maja 2022, 10:34
Kessie to skarb, dlatego dorbze by było go głęboko zakopać :D
6
acmti__
acmti__
20 maja 2022, 10:00
Niech to będzie początek nowej ery i wielkości tego klubu.
Obecna sytuacja w obronie sprawia, że prawdopodobnie o Romku zapomnimy podobnie szybko jak o Donnarummie.
Co do Kessie to można go krytykować, ale jestem zdania, że przed Maldinim duże wyzwanie, żeby go zastąpić, a być może nawet podnieść poziom, bo tego nam potrzeba aby rywalizować z najlepszymi.
0
MilanHomer
20 maja 2022, 10:11
1. Być może dojdzie do zmiany taktyki "głównej" na 1-4-3-3, w związku z transferami.
2. Póki co wszystkie darmowe odejścia zostały zastąpione z nawiązką i oby ten trend się utrzymał.

In Maldini I trust :)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 maja 2022, 10:16
Też Hakan....
Chociaż ogólnie znaleźli dobre zastępstwo, stylistycznie i trochę sportowo (Adli), to Bordeaux.nie chciało go wypuścić w tym sezonie.
0
Michał92
Michał92
20 maja 2022, 10:17
No szczególnie turas został zastąpiony xd.
0
MilanHomer
20 maja 2022, 10:22
Na jego pozycji grają Kessie, Krunić, Diaz.
Poza dołkiem na przełomie roku wszystko tam gra i buczy jak za Hakana.
Przyjdzie teraz Adli, zobaczymy co pokaże o ile taktyka zostanie ta sama.
0
adamos
adamos
20 maja 2022, 13:17
ja bym nie porównywał w żadnym aspekcie Dollara do Romka. Romek wieloletni Kapitan mimo, że tonęlismy nie zostawił Nas nigdy, nie zasłaniał się, że kocha Milan nad życie lecz Lazio, nie poszedł za kasą. Dla mnie Romek to Romek i zawsze go miło będe wspominać a Dollar tfuuuu
0
acmti__
acmti__
20 maja 2022, 13:57
Nie zmienia to faktu, że siedzi na ławce i przy powrocie Kjeara mógłby nie być nawet pierwszym zmiennikiem. Sam ma tego świadomość dlatego szuka klubu.
0
adamos
adamos
20 maja 2022, 10:00
Obydwu Panom dziękujemy i na stojąco oklaskujemy, przyczynili się do wielu wygranych. Taki jest football.
2
Diavo
20 maja 2022, 09:48
Kessie to był i jest czołg, będzie go brakować w Milanie, 5 lat i 222 mecze WOW
5
Alessio_re6
Alessio_re6
20 maja 2022, 10:17
Dwa ostatnie sezony to 88 spotkań i może z 10 słabych tak naprawdę.
1
DarQ
DarQ
20 maja 2022, 09:48
Życzę im powodzenia. Jak dadzą nam mistrzostwo to bez problemu znajdę dla nich miejsce w moich pozytywnych wspomnieniach. To samo dotyczy się Gigio i Hakana. Byli kluczowymi postaciami w drodze z marazmu na szczyt, no taki vice szczyt :)
0
Cleaver
Cleaver
20 maja 2022, 09:40
Przyszdl 2 lata pozniej i tylko 24 mecze mniej. Not bad
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 maja 2022, 09:35
Lubię chłopaków i życzę im jak najlepiej w nowych klubach.
1
ba_acm
ba_acm
20 maja 2022, 09:31
Jak wygraja scudetto to będzie najpiękniejszy koniec etapu ich karier.
0
Rzetelny
Rzetelny
20 maja 2022, 09:17
Kessie w Barcelonie przepadnie po roku, dwóch będzie transfer do jakiegoś Evertonu. Romagnoli będzie sobie spokojnie grał z Lazio o nic, jego wybór. Przynajmniej gość nie mydli oczu i woli w swojej karierze postawić na regularną grę, bycie zawodnikiem pierwszej jedenastki zamiast rezerwowym w Milanie.
2
Yankee Doodie
Yankee Doodie
20 maja 2022, 09:22
To tak jak przepadł u nas Kalulu, a Taye Taiwo miał być zbawieniem na lewej obronie.
Zwykle gadanie niczym nie poparte. Uważam że mają tam pomysł na Kessiego i będą mieli z niego pociechę czego mu życzę :)
9
Gianni Rivera
Gianni Rivera
20 maja 2022, 09:23
Zgadzam się co do Kessiego. Nie odmawiam mu umiejętności, ostatnio znów gra na bardzo wysokim poziomie. Jednakże Xavi wyraźnie zmierza ku Barcelonie, którą pamięta: grającej szybko, kombinacyjnie, z mnóstwem podań. To taktyka, w której Iworyjczyk się za diabła nie odnajdzie. Franck ma zupełnie inny styl gry. Rozumiałbym ewentualny transfer na Wyspy, tam lubią graczy siłowych. Barcelona to bardzo dziwny kierunek.

Romagnoli zaś po prostu pokazuje, że bardziej od kasy liczy się dla niego gra. Mało który piłkarz w dzisiejszych czasach by tak wybrał. Tym bardziej, jeśli plotki o tym, że oferta Milanu jest większa od oferty Lazio, okażą się prawdziwe. W Lazio będzie grał o to samo, o co grał przez wiele, wiele lat w Milanie: o awans do europejskich pucharów. Mając jednak pewny pierwszy skład, będzie miał większe szanse na grę w reprezentacji, na czym mu bardzo zależy. Jasne, w Milanie pewnie grałby o wyższe cele, ale powołania by nie powąchał nawet.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
20 maja 2022, 09:28
Taaaaa. Już Hakan miał przepaść w Interze. Kessie to dobry piłkarz i wcale nie jest skazany na porażkę w Barcelonie. Raczej mają jakiś plan na niego. Nie wierzę, że wzięli go tylko dlatego że był za darmo.
15
Janik14
Janik14
20 maja 2022, 09:43
Nie wiem ja tam jak ogladam Inter to hakan ciagle jest najsłabszy z ich zawodników na boisku, jasne jakies tam statystyki ma ale swoja gra mnie nie przekonuje.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
20 maja 2022, 09:49
Moim zdaniem Hakan się zdecydowanie w Interze nie sprawdził. Oczywiście ma dobre statystyki, nikt mu ich nie zabierze. Szczególnie asyst, bo wiele bramek zdobył z rzutów karnych. Chodzi jednak nie o gołe liczby, tylko o rolę, jaką Turek pełni w drużynie. Miał być jednym z liderów pomocy, a nawet jednym z liderów Interu. Hakan zaś, jak to Hakan, gra dobrze wtedy, kiedy Inter gra dobrze. Kiedy Interowi nie idzie, to Hakan znika totalnie. Nie jest graczem będącym w stanie zrobić różnicę, pociągnąć drużynę za uszy, zmobilizować kolegów, kiedy im nie idzie. Widać to było, kiedy z Interu wypadł Brozović. Calhanoglu nie dał rady dać nawet ułamka tego, co daje drużynie Brozo, a Inter osiągał najgorsze wyniki w tym sezonie.
Nie chodzi o to, że deprecjonuję tureckiego zawodnika. Skądże. Nie chciałem, żeby odchodził z Milanu, i chętnie wymieniłbym Diaza za Hakana. Ale nie ma sensu przypisywać Turkowi większego znaczenia w Interze. Jest jednym z wielu, a jego gra nie ma zbyt wielkiego wpływu na całą drużynę.

Kessie to będzie zupełnie inny przypadek. Dostanie jedną z największych pensji w klubie. Oczekiwania wobec Iworyjczyka będą kolosalne (podobno już w szatni były spięcia z powodu wysokości gaży Francka). Będąc liderem nie wystarczy grać dobrze, nie wystarczy nawet grać bardzo dobrze. Lider na przewodzić drużynie, mieć na jej grę niebagatelny wpływ. Czy Kessie będzie w stanie to zrobić? Wątpię.
2
MilanHomer
20 maja 2022, 09:54
Kessie będzie robił za typowego przecinaka i podaj do najbliższego.
Coś jak u nas Gattuso, z tym że Wybrzeżjaninkościosłoniowy jest dużo lepszy technicznie i może dać czasami coś "ekstra".
Na pewno nie nadaje się na box to box, co chciał mu wpoić Gennaro, ale skutki były opłakane.

Tak więc jak będzie to ichszy Gattuso+, to da radę, jak Yaya Toure, czy inny Tonali to przepadnie.

Dojdzie tam Lewy, to chłopaka przeszkoli :)
0
MilanHomer
20 maja 2022, 10:05
Co do Hakana, to nie przypominam sobie głosów, że nie da rady, tylko że Inter nic nie zyska, bo dostanie chimerycznego gościa, który niby robi liczby, a drużyna nie gra lepiej jak on robi liczby.

Na moje gra na tym samym poziomie co w Milanie.
Ma momenty lepszej formy, ma gorszej. Ma również lepsze towarzystwo, które przysłania jego braki/gorsze mecze.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
20 maja 2022, 10:10
Kessie to może i przepadnie po miesiącu.

Co do Romka czy ja wiem czy tak o nic? Niech Lazio poprawi obronę i regularnie w tym top 5 mogą zawitać W tym roku też wielu pisało, że dla Lazio nie będzie miejsca w top 6 a nawet może LK. Ja będę Romkowi kibicował i co za tym idzie Lazio. Nie obraził bym się np jak za rok mieli by wicemistrza.Tak wiem mało realne ale taka niemiła niespodzianka dla interu, juve i reszty ;)
Edytowano dnia: 20 maja 2022, 10:16
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 maja 2022, 10:36
Nie no Hakan wcale w Interze się nie sprawdza. 11 asyst i 71 kluczowych podań. W obu klasyfikacjach 2 miejsce w lidze. Ja wiem, że można go nie lubić ale nie zmienia to faktu że jest kluczowym graczem Interu a liczbami zjada Barellę i Brozovicia.
1
MilanHomer
20 maja 2022, 10:47
wielki prostownik
Czemu porównujesz Brozo, Nicolo i Hakana?
Można również porównać Gattuso, Seedorfa i Kakę.
Hakan, gra tak samo jak Milanie, robiąc podobne liczby.
Sprawdził się na tyle, na ile sprawdził się w Milanie. Nikt nie napisał, że daje tam ciała i jest słaby.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
20 maja 2022, 11:01
No dokładnie. Gra nadal na dość wysokim poziomie, podobnie jak w ostatnich 2 latach w Milanie. Jak widać nie przepadł w Interze i nie przesądzałbym z góry że Kessie przepadnie w Barcelonie jak tu wielu prorokuje.
2
MilanHomer
20 maja 2022, 11:05
Wielki prostownik
Zgadzam się z Tobą. Dobrze wykorzystany Kessie, będzie na plus w Barcelonie.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się