SCUDETTO


Sąd w Mediolanie: Leão będzie musiał zrekompensować Sportingowi 16,5 mln euro

24 maja 2022, 13:01, Redakcja Aktualności
Sąd w Mediolanie: Leão będzie musiał zrekompensować Sportingowi 16,5 mln euro

Po dwóch odroczeniach rozpraw, sąd w Mediolanie wreszcie podjął decyzję w sprawie Rafaela Leão. Portugalski napastnik będzie musiał zrekompensować Sportingowi Lizbona 16,5 mln euro (łącznie z odsetkami kwota wynosi już ponad 20 mln euro) z tytułu nieprawidłowości przy transferze z lizbońskiego klubu do LOSC Lille (w 2018 roku). Jeżeli chodzi o kwestię wypłaty odszkodowania, to zawodnikowi będzie można potrącać co miesiąc 20% pensji (obecnie zarabia 1,5 mln euro / netto), tak więc roczna kwota, która będzie przekazywana Sportingowi wyniesie 300 tys. euro. Ale władze Sportingu niekoniecznie są zadowolone z takiego rozwiązania i od pewnego czasu naciskają na bardziej rygorystyczne formy zapłaty.



96 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Lipido
Lipido
24 maja 2022, 23:22
Tu jeszcze będzie 500 odwołań.
0
Mati8095ACM
Mati8095ACM
24 maja 2022, 23:12
Według mnie na moją logikę to lille w żadnym wypadku nie powinno być pociągnięte do winy. Kontrakt zerwał piłkarz z klubem, lille nie miało w tym żadnego udziału, żadnych umów ani nic więc z jakiej paki mają płacić? Podpisali kontrakt z wolnym zawodnikiem, równie dobrze mógłby być to każdy inny klub. Wina jest po stronie zawodnika a bardziej jego agenta. Ogólnie zatrudniając agenta powinny być umowy, że zawodnik nie ponosi żadnych konsekwencji w takiej sytuacji. Po to w końcu komuś się płaci grubą kasę żeby wszystko było dopilnowane. Nie znamy całej sytuacji związanej z tą sprawą więc ciężko jest wyciągnąć wnioski z tej sytuacji. Trzeba czekać do zakończenia sprawy.
1
artorn
artorn
25 maja 2022, 09:34
Zgodzę się do tego że Lille jest tutaj niewinne. Jednak co do klauzulii zrzucenia winy na agenta to trochę nielogiczne dla mnie.
Każdy kij ma 2 końce - zawodnik w takim przypadku musiałby całkowicie swoje decyzje oddać agentowi.
Przykład właśnie Leao - dlaczego agent ma ponosić konsekwencje tego że Leao od tak stwierdził "zrywam kontrakt z sportingiem". Pomijając ten krok, Leao zerwał kontrakt to mając taką klauzulę agent powinien mu zabronić dalszego zatrudnienia.

Wina jest tutaj tylko Sportingu lub Leao.

Według mnie, nie powinno się zrywać kontraktu od tak jeśli wszystko jest jak należy.
Jednak sąd pewnie ma jakieś dowody i zeznania innych i jeśli doszło tam do jakiś cudów no to jest jakiś powód do takiego zerwania kontraktu.
Edytowano dnia: 25 maja 2022, 09:35
0
Mati8095ACM
Mati8095ACM
25 maja 2022, 10:53
Niestety nie znamy całej sytuacji związanej z tym zajściem dlatego możemy tylko gdybać.

Pytanie czy Leao powiedział do agenta zrywamy kontrakt - Agent od razu to zrobił - wina Leao ewidentna

Leao powiedział do agenta zrywamy kontrakt - Agent odpowiedział hola hola nie tak łatwo. Przestawił mu wszystko na tacy jak to zrobimy, jakich argumentów będziemy używać, jakie są konsekwencje tego jak przegramy. Wszystko przedstawione jak trzeba. Leao podejmuje decyzje o zerwaniu - wina zawodnika gdyż znał konsekwencje przegranej sprawy.

- Agent przestawia plan działania i zapewnia że nic Ci się nie stanie, spokojnie wygramy ten spór o zerwanie kontraktu w dodatku jeszcze Oni Ci zapłacą za poniesione straty. Tutaj już powinna być ewidentna wina agenta.
0
dejnio
dejnio
24 maja 2022, 22:43
Są kluby, które mogą spłacić jego zobowiązanie w jednej chwili. I raczej Milan do nich nie należy. Będzie ciężko chłopaka zatrzymać.
0
ksieciunio
ksieciunio
24 maja 2022, 22:36
Czyli jest szansa za stosunkowo niewielką kwotę zyskać sobie lojalność piłkarza na długie lata.
0
SNIPER
SNIPER
24 maja 2022, 21:19
Wszyscy sędziowie przeciwko Milanowi. Na boisku i na sali sądowej xD
2
Juzio
Juzio
24 maja 2022, 19:32
70lat + odsetki i spłaci.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2022, 20:30
Oprócz pensji ma jeszcze premie i dochody marketingowe. Pewnie drugie tyle co pensją albo I lepiej. No i przez te kilka lat zarobił już pokaźną sumkę więc jeśli nie jest półgłówkiem to jakiś biznes posiada całkiem spory zapewne. Jak będzie chciał to spłatę tego nie zajmie mu dłużej niż kilka lat i to bez rezygnowania z Ferrari w garażu.
0
Juzio
Juzio
25 maja 2022, 05:21
Ja bym wolał 70 lat bo nie zdążyłbym spłacić całej kwoty i miałbym satysfakcję przed śmiercią:)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 maja 2022, 19:21
16,5mln to mniej więcej tyle ile mógłby dostać prowizji za podpis w Realu;)
0
pazioni
Moderator pazioni
24 maja 2022, 19:13
Nowy właściciel załatwi tą sprawę.
0
Nesta_13
24 maja 2022, 18:39
Hmm, a może sędzia tego sądu w Mediolanie to kibic Interu ? :D A tak już całkiem poważnie to wydaje mi się, że Rafałkowi w najgorszym wypadku przysługuje coś w zasadzie roszczeń regresowych tak w stosunku do agenta, jak i klubu.
1
zbychoski
zbychoski
24 maja 2022, 18:27
Wydawało mi się, że jakiś czas temu było info, że nie musi nic płacić... Nic już z tego nie rozumiem
2
inzaghi67
inzaghi67
24 maja 2022, 18:36
Pierwsza decyzja była że Leao ma oddać. Odwołał się, była decyzja że Lille. Lille się chyba odwołało i teraz decyzja że Leao. Tylko myślałem że to sąd w Hiszpanii się tym miał zajmować, czy tam europejski.
0
szyka
szyka
24 maja 2022, 18:36
Tez nie rozumiem, jakiś trybunał dal wyrok ze nie musi, sad w Mediolanie ze musi, o co tu chodzi nie wiem.
0
artek1984
artek1984
24 maja 2022, 18:17
Musi pozwać agenta i powinien wygrać...
1
Jago
Jago
24 maja 2022, 17:56
Powinien sądzić swojego agenta
0
viviek89
viviek89
24 maja 2022, 17:37
Super raty na 60lat.... Ladnie chłopaka udupili. Może by im wysłał puchar MVP sobie zlicytują.
Swoją drogą nie rozumiem czemu dolicza się odsetki za okres postępowania sądowego. Jak sąd się ociągał niech sam to zapłaci.
A że strony Milanu to ewentualne wsparcie prawne, odwoływać blokować zasypać papierami w koncu im się odechce. Bo co więcej klub może zrobić? Wysłać Castiego w rozliczeniu? XD
0
Tanger
Tanger
24 maja 2022, 17:01
Obawiam się, że to może pchnąć go w objęcia szejków z PSG.
0
POE
POE
24 maja 2022, 17:45
Chłopie 16,5 mln to w kiblu Leao na gwoździu wisi
0
TR3V0R
TR3V0R
25 maja 2022, 09:26
150 baniek i mogą brać
0
lopezito84
lopezito84
24 maja 2022, 16:59
to jest poważna sytuacja no teraz każdy klub który będzie go chciał powie dajemy ci 6 mln rocznie i spłacamy twój dług i każdy normalny by na to poszedł. Może Milan mu choć połowę opłaci
1
Vol'jin
Vol'jin
24 maja 2022, 17:03
najpierw to jeszcze muszą Milan opłacić, bo dwa lata czekania na Leao to jednak trochę jest ;)
2
lopezito84
lopezito84
25 maja 2022, 14:49
Nie no wiadomo że chodzi o transfer letni
0
karp_fso
karp_fso
24 maja 2022, 16:51
Na miejscu Rafaela zmieniłbym agenta...
0
chory
chory
24 maja 2022, 16:48
pocałujcie rafała w dupe, nic nie dostaniecie zieloni złodzieje
0
lubiekoty
lubiekoty
24 maja 2022, 16:21
I cyk zaraz pewnie dajcie mi jakieś honorarium do zapodpisanie kontraktu albo odchodzę do PSG XD
0
JACHU_ACM1899
24 maja 2022, 16:21
To jest jakaś masakra że agent w żadnym stopniu nie ponosi prawnej winy przy takich machlojkach.
2
Jaca23
Jaca23
24 maja 2022, 15:49
Wymaganie od Milanu, żeby spłacił ten dług to czysta głupota. Jesteśmy ostatnim podmiotem, który jest winny w tej sprawie. Oczywiście pokaźny bonus za podpisanie nowego kontraktu będzie czymś co może przekonać Leao do jego podpisania, ale niech pieniędzy domaga się głównie od Mendesa i Lille, którzy na tym "wałku" zyskali.
3
marcinomilano
marcinomilano
24 maja 2022, 16:03
Dokładnie, pomijając już kwestie fiskalne czegoś takiego
1
Sobi
Sobi
24 maja 2022, 16:14
ale gdzie tam są jakieś wymagania wobec Milanu określone ?
0
Jaca23
Jaca23
24 maja 2022, 16:17
Sobi
W komentarzach.
2
boguc69
boguc69
24 maja 2022, 15:42
"panie Maldini, głupia sprawa - daj mi pan umowę na najniższą krajową i resztę pod stołem... a tak w ogóle to ja nie chcę tej umowy, bo komornik..." XD
11
ChristophFriday
ChristophFriday
24 maja 2022, 15:49
Się śmiejesz, ale to naprawdę bardzo popularny zabieg teraz. Mój ojciec prowadzi przedsiębiorstwo i dużo osób woli wziąć pod stołem, żeby móc pociągnąć jeszcze coś z Mops itp..
1
BadMad
BadMad
24 maja 2022, 18:39
Polski "ład".
0
boguc69
boguc69
24 maja 2022, 19:54
@ChristophFriday ja się nie śmieję, tylko podaję przykład dokładnie odzwierciedlający polskie realia
0
zbylon
zbylon
25 maja 2022, 00:24
BadMad - tak jakby nigdy wcześniej tak nie było...
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
24 maja 2022, 15:39
Czyli, tak w skrócie, Leao zrywa kontrakt ze Sportingiem i podpisuje z Lille. Francuski klub dostaje piłkarza za friko, którego potem sprzedaje i ma na nim czyściutki zysk. W międzyczasie agent piłkarza przytula dwie prowizje za podpis na kontrakcie: jedną od Lille, drugą od Milanu. I ani Lille, które na tym najwięcej zyskało, ani agent piłkarza (Mendes bodajże nim jest?) nie poniosą żadnej odpowiedzialności, nie będą zmuszeni pokryć choćby części kary, tylko wszyściutko ma opłacić Leao, będący wówczas nastolatkiem, który zapewne posłuchał rady agenta, a ten, wychodzi na to, działał na niekorzyść i krzywdę swojego klienta. Ale prowizję przytulił, pewnie całkiem sporą, bo piłkarz był za friko. Super sprawa. Logiczne.

Nie twierdzę, że Portugalczyk jest bez winy, ale nie uważam, żeby ponosił za tę sytuację 100% odpowiedzialności. Ta rozkłada się na Lille, które najwięcej na tym zyskało: piłkarz za darmo sprzedany następnie za ponad 30 milionów, Mendesa, który doradzał swojemu klientowi i który przytulił za podpis z Lille prowizję, no i sam Leao.
Ogólnie to parodia, że agent piłkarza w ogóle nie był tutaj stroną oskarżoną. Płacić miało albo Lille, albo piłkarz. Agent - nie. Czyli nieważne, co doradzą piłkarzowi i za co wezmą pieniądze, agenci nigdy nie ponoszą odpowiedzialności. Jeśli tak, to jest to super biznes.
10
Sobi
Sobi
24 maja 2022, 16:17
zgadzam się, że Mendes powinien ponieść surowe konsekwencje, w jakimś sensie namówił klienta do "złamania prawa", skoro w wyniku tego Rafa musi płacić odszkodowanie.
2
kodeen
kodeen
24 maja 2022, 17:32
pełna zgoda, przy czym dokumenty (wypowiedzenie umowy) podpisał sam Leao, a w najgorszym przypadku, agent działający w jego imieniu. W każdym przypadku stroną sporu jest Leao. Może on raczej pozwać agenta w procesie cywilnym
1
viviek89
viviek89
24 maja 2022, 17:39
Myślę że agenta działającego na niekorzyść klienta można pozwać za niedopełnienie obowiązków.
1
artek1984
artek1984
24 maja 2022, 18:16
Lewo musi pozwać agenta i powinien to wygrac
0
Dusiek
Dusiek
24 maja 2022, 15:36
Nie jeden sie powiesil przez mniejszy dlug... Oby teraz dostal taka podwyzke, zeby nie martwil sie tym wyrokiem i mogl w miare spokojnie cieszyc sie pilka :) Albo moze nasz klub zaproponuje rozwiazanie np. my damy 20 baniek na splate tej kary, a ty dostaniesz kontrakt na 5 lat za 3 banki rocznie powiedzmy. Latwo wydawac nie swoje pieniadze, ale pasuje jakos ta sytuacje rozwiazac. Najlepiej, by zostal przy tym z nami. Bo w PSG mu dadza 11 baniek na sezon to w 3 lata sie wyplaci i zarobi . No nic, zobaczymy. Licze, ze wszystko bedzie w porzadku :)
Edytowano dnia: 24 maja 2022, 15:37
0
rafal996
rafal996
24 maja 2022, 15:06
I właśnie dlatego do tej pory nie przedłużył kontraktu. Teraz Milan będzie rozmawiał o tym, jak mu pomóc w tej sytuacji i jestem pewien, że coś będzie wypracowane. Chyba, że jakiś inny klub...

Swoją drogą, wydaje mi się to mega wysoką karą, spodziewałem się że to będzie zmniejszone. Chyba, że to jeszcze nie jest ostateczny wyrok.
0
patoo_07
patoo_07
24 maja 2022, 15:01
A to ciekawostka.
0
Rucz4j
Rucz4j
24 maja 2022, 14:50
Czy to nie było tak, że wtedy kiedy Leao odszedł do Lille to kilku piłkarzy odeszło ze Sportingu, bo kibice nie dawali im żyć? Wbili do ośrodka treningowego i pobili piłkarzy? Jeśli nie mieszam faktów to co się dzieje z innymi piłkarzami którzy wtedy odeszli z tego klubu też mają takie kary zarządzone przez sądy?
0
AdrianoGalliani
24 maja 2022, 14:58
Z tego co pamiętam, to akurat Leao wtedy wśród nich nie było. Dlatego buli, a oni nie.
0
Cimar94
Cimar94
24 maja 2022, 15:06
Że Sportingowi nie wstyd łapy wyciągać po kasę w sytuacji gdy piłkarz ucieka z klubu zwyczajnie z obawy o zdrowie swoje i swojej rodziny.
0
Rysiu
Rysiu
24 maja 2022, 15:14
Tak było. Kilku piłkarzy odeszło, na początku zrwyajac kontrakty. Ostatecznie ich nowe kluby zapłaciły jednak kwoty transferowe. Tylko przejście Leao nie zostało rozwiązane.
W sumie jestem też zdziwiony ze wszystko ma pokryć Rafa a Lille nic nie musi płacić.
0
Wolly
Wolly
24 maja 2022, 15:38
No wkoncu Lille się na tym wzbogaciło że zdobyli piłkarza za darmo i sprzedali go do Milanu. Więc chyba oni powinni część pokryć.
1
AdrianoGalliani
24 maja 2022, 14:46
Pani redaktur! Przyniesły, kazały podpisać, my nie czytali, a tera cza płacić!
7
filipacm
filipacm
24 maja 2022, 14:45
czuję, że będzie 20 mln za podpis nowego kontraktu
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 maja 2022, 14:35
To jak to w końcu jest, było info że CAS kazał Lille płacić a tu sąd w Mediolanie zmienia wyrok wyższej instancji czy jak ? Bo ja się już pogubiłem.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
24 maja 2022, 14:13
dam dychę :D
0
cbvirus
cbvirus
24 maja 2022, 14:05
Można to włączyć w kontrakt. Przedłużenie o 3 lata, pensja 6 mln i spłata części zadłużenia
1
ZYLION
ZYLION
24 maja 2022, 13:59
A może nowy kontrakt swoją drogą plus 3 milony bonusów rocznie za 45 pkt w klasyfikacji kandyjskiej :))
0
DarQ
DarQ
24 maja 2022, 13:48
Wielu z Was pisze w stylu - niech mu Milan spłaci.
Ac Milan nie jest od spłacania innym zadłużeń.
17
adamos
adamos
24 maja 2022, 13:56
wiesz w biznesie jest wszystko czarno na białym, ale czasami też leci walizeczka nie oficjalnie pod stołem. A to jakiś bonusik, a to jakiś kontrakcik do reklamy a to grancik itp. Pytanie, czy Mendes uprzedził Maldiniego, że może być potrzebne 15 mln w razie czego... ewentualnie, że Mendez da ale połowa będzie po stronie Milanu w przyszłych podpisach premiach itp. Ja bym tym sie nie przejmował. Messi z Neymorem na więcej skubią wszystkich.
0
DarQ
DarQ
24 maja 2022, 14:05
adamos
Ja nie wiem czy jest coś pod stołem czy nie.
Ja chciałbym aby mój klub skupił się na budowaniu silnego zespołu ,a nie na lichwiarstwie.
0
Cimar94
Cimar94
24 maja 2022, 14:06
Wiesz, to nasz najlepszy zawodnik. Jak Milan mu nie pomoże, to boję się, że zaraz znajdzie się taki klub, który pomoże. A Rafa będzie patrzył na cyferki bez wątpienia w tej sytuacji.
0
kamilus
kamilus
24 maja 2022, 14:18
Spłata całości to rzeczywiście może być overkill, ale np. "prowizja" (za podpisanie nowej umowy) w wysokości połowy kary brzmi już lepiej/sensowniej.
0
DarQ
DarQ
24 maja 2022, 14:20
Cimar94
Wszyscy tu śmiejemy się lub jesteśmy przerażeni sytuacją Mbappe -Psg. Nasza "gimnastyka" by zatrzymać Leao nie będzie się znacznie różniła od wygibasów Psg.
0
satoshi
satoshi
24 maja 2022, 16:07
I Rafa dostanie czteroletni kontrakt do 2026 (aktualny 2024) z pensją 5 mln netto i 8 mln prowizji?

Wychodzi na rok 7 mln netto ;)

To nie Milan zawinił przy tym transferze... ciągnięci do odpowiedzialności powinni być przede wszystkim jego agenci
0
adamos
adamos
24 maja 2022, 13:48
Koledzy będą premie za sezon, więc Maldini da mu taką premię za Mistrza, że spłaci w jednej racie. Chyba za MVP też dostanie parę banieczek.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2022, 13:31
Ludzie. Nie płaczcie nad Leosiem. Nawet jak mu potrącą 300 tys z obecnej pensji to nadal mu zostaje na życie na królewskim poziomie. A Maldini zapewne ma już kontrakt z dużo większą pensją. Wystarczy podpis złożyć. To nie jest gość który będzie to spłacał z najniższej krajowej tylko już dość bogaty dzieciak który ma przed sobą zarobki przy których odszkodowanie dla Sportingu to drobne na waciki.
4
marcinomilano
marcinomilano
24 maja 2022, 13:40
Ludzie zarabiający takie pieniądze nie myślą tymi kategoriami. Nie da się tego porównać, już pomijając to ze im więcej zarabiasz tym więcej wydajesz.
5
ZYLION
ZYLION
24 maja 2022, 14:05
Mi mój pracodawcą kiedyś powiedział że mi jeszcze 800 zł na jedzenie zostaję z pensji po wszystkich rachunkach. Szybko roboty nowej nie znalazłem, z 10 miesięcy szukałem pracując na pół gwizdka. Przez te 10 miesięcy to taka idealna sytuacja była- i ja i pracodawcą przegrani (jemu też nie było łatwo znaleźć odpowiedniego pracownika i nie mógł mnie wywalić na zbity pysk tak łatwo) - takie Polskie nasze podejście.
0
boguc69
boguc69
24 maja 2022, 15:40
@ZYLION moja ex-szefowa najebana powiedziała pracownikom, którymi zarządzałem, że jestem do zwolnienia mimo, że przez kilka miesięcy praktycznie sam ciągnąłem jej lokal. od następnego dnia przychodziłem do roboty, żeby odjebać i wyjść, trwało to jakieś pół roku. najlepsze było to, że ta idiotka znalazła sobie w międzyczasie pomagierów bez najmniejszego doświadczenia w branży (wiadomo - znajomi Puchatka i Prosiaczka), zmniejszyła mi pracę z 5 do 3 dni zostawiając w całości pensję i premię!!! mój weekend zaczynał się w czwartek o godzinie 02:00 i trwał do poniedziałku do 17:00. wypowiedzenie prawie "złamało mi serce" hahahha
0
Kuczi1899
Kuczi1899
24 maja 2022, 16:40
Zawiewa lekko komunizmem. Bogaty to można zabrać -.-
0
karp_fso
karp_fso
24 maja 2022, 16:50
@marcinomilano
Wiesz co - i tak i nie xD. Ludzie, którzy zarabiają kasę biznesowo, na pewno nie myślą takimi kategoriami, ale z racji obracania się w pewnym środowisku, wiem że niektórzy piłkarze Eklapy bardzo... hmm lekkomyślnie patrzą na pieniądze. Na przykładzie z życia wziętym - co to jest kilka stówek (teraz już pewnie tysięcy) za przekroczenie prędkości, więc wolę pałować swoje Porsche. Piłkarze to nie przedsiębiorcy (z reguły) :)

A jak jest z Leao? A diabli wiedzą
0
marcinomilano
marcinomilano
24 maja 2022, 17:05
Bardziej chodzi o to, że nie sądzę że Leao patrząc na to myśli sobie, a to tylko 300 tys., przecież zarabiam 1,5 mln więc jeszce dużo zostanie. On wydaje dużo więcej na życie, dużo więcej na czynsz, jedzenie, etc. Może ma już jakieś biznesy, albo dopiero plan na jakieś, ma doradców, którzy radzą mu jak lokować pieniądze. My nie mamy takich problemów, więc trudniej jest zrozumieć że ktoś inny może takie mieć ;) Tu nie chodzi o lekkomyślność i luźne podejście do pieniędzy. Wielokrotnie w wielu wywiadach słyszałem właśnie to co opisałem i jestem w stanie w to uwierzyć.
Edytowano dnia: 24 maja 2022, 17:06
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2022, 20:24
Ależ mamy dokładnie takie same problemy. Tylko skala inna. Czym różni się kredyt hipoteczny Kowalskiego który zjada połowę pensji od zobowiązań Leao pochłaniających 30%? Niczym. Więc nie płaczcie nad nim bo większość z Was jest w dużo większej dupie niż on.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
24 maja 2022, 13:26
Trzeba w miarę szybko działać w sprawie Rafy bo po fiasku akcji Mbape w Madrycie kimś trzeba będzie faktycznie ten transfer zastąpić choć ja nie widzę jak zmieścić w ustawieniu Realu Lewo.
1
landik
landik
24 maja 2022, 13:32
Tylko gdzie on w tym Realu miałby grać? Lewa jest zarezerwowana dla Viniego, a na środku i prawej Leao wygladał słabo a wręcz fatalnie.
2
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
24 maja 2022, 18:43
poza tym Real już bierze Tchouameni na pocieszenie za fiasko z Mbappe, tak więc tu bym się nie martwił.
1
Daman
Daman
24 maja 2022, 13:22
Bardzo zła wiadomość, zawodnik staje pod dużą presją finansową. Kontrakt, który ofertuje Milan może być niewystarczający w świetle spłaty kary i Leao będzie zdeterminowany do szukania dużo lepszych zarobków.
0
Jaca23
Jaca23
24 maja 2022, 15:43
Można też odwrócić sytuację. Leao nie chce podpisać nowego kontraktu, a Milan nie chce go sprzedać. Wtedy jeszcze przez dwa lata będzie zarabiał 1,5 netto, zamiast 4-5 oferowanych przez Milan.
0
Daman
Daman
24 maja 2022, 16:06
Może tak być, ale realnie patrząc jak wpłynie oferta za niego 60-70 mln euro, to wielce bym się zdziwił jak by klub go nie sprzedał.
0
adamos
adamos
24 maja 2022, 13:21
chyba agenci to takie mendy, że nie ponoszą odpowiedzialności cywilnej ba nawet nie mają obowiązkowego ubezpieczenia OC chociaż agenci nieruchomości musza posiadać takową polisę..Ciekawe jak agent Kessiego będzie walczył z Farceloną, jak ta go nie zgłosi do ligii :-)
2
Rossu
Rossu
24 maja 2022, 13:15
Mendes ma kasy jak lodu to niech mu spłaci, bo to jest jego wina.
3
ZYLION
ZYLION
24 maja 2022, 13:11
Ale dziadostwo, nich mu Milan jakos pomoże, nie wiem chociaż połowę spłaci i nowa Ikowa na 5 lat za 5 baniek i będzie ok
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2022, 13:23
Jakie dziadostwo? Nawet przy obecnych zarobkach po potrąceniu odszkodowania dla Sportingu zostanie mu ponad mańka euro w kieszeni rocznie. To nie jest biedak na najniższej krajowej. Nic mu nie będzie.
0
ZYLION
ZYLION
24 maja 2022, 13:27
Miałem na myśli wyrok sądu nie wielkość kasy :),
mało się orientuję w temacie ape chyba nie on jeden tak zrobił, a jedyny chyba ma problemy. Dalej uważam, że trzeba mu stopniowo pomoc, w sensie coś za coś- zadowolony, pracowity i wdzięczny Leao będzie skarbem :))
0
pwentrys
24 maja 2022, 13:11
Jakby nie patrząc, to wystarczy poważna kontuzja (odpukać) i chłopak jest udupiony na całe życie. Trochę słabo, że za coś co załatwiają inni, on musi ponieść całą karę.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2022, 13:23
To on tych "innych" zatrudnił i on ponowi za nich odpowiedzialność. Życie.
0
pwentrys
24 maja 2022, 13:28
Tak jakby chyba po to zatrudniasz agentów, prawników, aby wszystko robili dla ciebie jak najlepiej i przede wszystkim legalnie. Dodatkowo nieprawidłowości wyszły przy transferze który przeprowadziło Lille ze Sportingiem. Nikt kto przy tym robił nie powinien ponieść odpowiedzialności, tylko 19 latek który, jak większość piłkarzy ma mało do gadania?
3
lukasz9315
lukasz9315
24 maja 2022, 13:10
Wydaje mi sie że odpowiedzialość za to powinien ponieść agent. To raczej on powinien odpowiadać za legalność transferu zawodnika. Myle się ?
0
Fingerling
Fingerling
24 maja 2022, 13:07
Milan splaci dlug Leao podpisze 5 letni kontrakt do 2027 za 6 mln na sezon i wszyscy zadowoleni :)
4
Diavo
Diavo
24 maja 2022, 13:08
o tym samym pomyślałem :D
0
satoshi
satoshi
24 maja 2022, 16:01
W sensie Leao zarobi po 6 mln na rękę a Milan dodatkowo wywali 20 mln euro?
0
Cimar94
Cimar94
24 maja 2022, 13:06
Niech mu Milan to spłaci pod warunkiem podpisania nowego kontraktu bez podwyżki :)
2
elporto
elporto
24 maja 2022, 13:10
Doskonale rozwiązanie! Akurat premia za zdobycie mistrza Włoch to ok. 25 mln € (tak było w ubiegłym sezonie) to Milan sobie zatrzyma 5 mln na ewentualne transfery, a bedzie placil z kasy klubu za bledne decyzje zawodnika (lub doradcow = agenta) na linii Sporting - Lille...
6
Cimar94
Cimar94
24 maja 2022, 13:14
Możemy też za chwilę stracić zawodnika, który będzie szukał pieniędzy potrzebnych na spłatę długu w prowizji za podpis w nowym klubie jako wolny zawodnik. Moim zdaniem Klub powinien w jakiś sposób mu pomóc.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2022, 13:27
No właśnie nie. Jak nie podpisze kontraktu to będzie musiał spłacać Sporting z "nędznych" 1,5 miliona jeszcze przez dwa lata i liczyć że za dwa lata spadnie jakaś oferta życia. A co jeśli straci formę i nie spadnie?. A jak podpisze nowy kontrakt to od ręki dostaje 4-5 baniek.
4
Adi.Milan
Adi.Milan
24 maja 2022, 13:06
Niech agent zapłaci
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się