SCUDETTO


AS Roma z Ligą Konferencji

25 maja 2022, 20:36, Purysta Aktualności
AS Roma z Ligą Konferencji

W dzisiejszym finale Ligi Konferencji spotkali się AS Roma i Feyenoord Rotterdam. W meczu rozegranym na Arena Kombetare w Tiranie padła tylko jedna bramka, której autorem został Nicolo Zaniolo. Jest to piąte europejskie trofeum w karierze Jose Mourinho, po tym jak wcześniej dwukrotnie zdobywał on zarówno Ligę Mistrzów jak i Ligę Europy/Puchar UEFA.

W wyjściowym składzie drużyny broniącej honoru Serie A w europejskich pucharach ujrzeliśmy Nicolę Zalewskiego. Polak został zmieniony w 67. minucie spotkania.

 

Środa, 25 maja:

21:00: AS Roma - Feyenoord Rotterdam 1:0 (32' Zaniolo)



135 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
D53
D53
26 maja 2022, 14:59
Jakaś plotka powstała, że niby Piątek pójdzie do Romy.
1
Von Strauss
Von Strauss
26 maja 2022, 14:12
A tak zapytam, skoro Roma wygrała LKE i przez to ma awans do LE to do Serie A dochodzi jedno miejsce w LE według tabeli, skoro Roma miała to miejsce już z samego miejsca w tabeli Serie A czy ten awans do LE przechodzi do innego klubu (np. finalisty LKE, bo oni chyba się do LKE zakwalifikowali z tabeli)? Próbowałem coś znaleźć, ale nie widzę zasad, a na stronie uefy jest tylko:
"The winner will gain a place in the following season's UEFA Europa League group stage if they have not qualified for the UEFA Champions League via their domestic competition."

A co właśnie jeżeli właśnie "qualified for the UEFA Champions League via their domestic competition."?
1
_rossonero
_rossonero
26 maja 2022, 16:06
Nic, to prawo nie przechodzi na nikogo. Jest o jedno wolne miejsce w kwalifikacjach więcej
0
Von Strauss
Von Strauss
26 maja 2022, 21:59
Bez sensu xD
0
TR3V0R
TR3V0R
26 maja 2022, 13:23
Gratulacje dla Romy i Mourinho, którego szczególnie lubię :D
0
_GAHU_
_GAHU_
26 maja 2022, 11:47
Gratulacje dla Romy. Jak dla mnie to zwycięstwo to bardzo fajny akcent. Dawno nic włoskie ekipy nie ugrały w Europie więc tym bardziej cieszy fakt że pierwszą edycję Ligii Konferencji wygrywa zespół z Włoch. Dodatkowo zwycięstwo Romy łączy się z indywidualnym sukcesem trenerskim Mou więc będzie miało ono większy rozgłos.
4
26 maja 2022, 11:40
Abraham już ma na koncie LM, LE i LK czy coś pomieszałem?
Imponujące w tym wieku.
2
Milanboy
Milanboy
26 maja 2022, 12:53
Nie, nie ma ligi Europy. Wtedy grał w Aston Villi.
1
Bill11056
Bill11056
26 maja 2022, 11:24
Ktoś coś na temat zachowania tego dzbana g. manciniego?
0
omo69
omo69
26 maja 2022, 10:59
I super ze Roma wygrala,trzeba troche odbudowac renome wloskiej pilki,puchar jest puchar:)Za rok Milan LM a i nter niech sobie wygra LE :)
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
26 maja 2022, 10:56
Ja bym poszedł krok dalej i w super Pucharze zrobił mecz półfinałowy między zwycięzcą LK i LE i ten kto wygra zagra z zwycięzcą LM
0
pwentrys
pwentrys
26 maja 2022, 10:51
Lepiej wygrać LK i sie cieszyc niz dekade nic nie wygrywac i wybrzydzac LE slepo wierzac ze sie ma LM w DNA. Bo przeciez na przestrzeni lat gdy graly u nas pokemony pokroju Poli, de sciglio, Constant, Montolivo, Kalinic, to niektorzy mowili o tym, ze klub ma ambicje na wygrywanie LM mimo, że ledwo na tą LE się łapaliśmy i to nie zawsze. Sukces to sukces. Nie rozumiem hejtu na radość z wygrania mniej prestiżowego turnieju, tak samo jak nie rozumiem gwiazdeczek ściągających medal za 2 miejsce zachowując się przy tym z pogardą i obrazą. Roma być może nigdy nie wygra LM, to w takim razie jeżeli nie mogą się cieszyć z żadnego pucharu który nie jest mistrzostwem ligi oraz lm to jaki jest w ogóle sens oglądania meczy i kibicowania? Nie wspominajac o tym, ze takie male sukcesy tworza druzyne i buduja na przyszlosc.
5
azsbp
azsbp
26 maja 2022, 10:59
Wszystko rozumiem, ale pytanie. Roma może nigdy nie wygra LM, a wiele drużyn z Top 4 najsilniejszych lig być może też nigdy nie wygra LM, to co w takim razie lepiej zająć te 7 miejsce w lidze, zakładając, że w LK jest większa szansa na sukces czy jednak mimo to zawsze walczyć w LM nawet z ryzykiem odpadnięcia ??
1
biedrus
biedrus
26 maja 2022, 11:06
azsbp
chodzi o to, że jak jesteś już w LK lub LE, to grasz o wygranie LK lub LE. Skoro Roma grała w LK to jej zadaniem było wygrać LK. To jest proste chyba.
Zasłużona radość. Dzisiaj oni mają Puchar, a Inter może powiedzieć, że wygrał jeden mecz z Liverpoolem, a Milan jeden z Atletico. Ja widzę różnicę.
1
Boateng93
Boateng93
26 maja 2022, 11:37
Nie porównuj mi tu Milanu do Romy. Tak, my wybrzydzaliśmy LE, a co dopiero jakiś puchar sołtysa gdzie musisz ograć klub z Norwegii i kluby z Holandii i to nie Ajax i PSV, ale te słabsze. Roma w sumie gablotą to nawet Genoi nie dorównuje.
0
azsbp
azsbp
26 maja 2022, 10:49
No dobra, Roma wygrała, chłopaki nacieszyli się, a od dziś już trzeba myśleć o nowym sezonie ;)
0
Paolo03
Paolo03
26 maja 2022, 10:45
Super ze Roma wygrała ten puchar.
2
omo69
omo69
26 maja 2022, 10:33
Witam bracia i siostry po dluuugim wekendzie w Mediolanie:)
Jest dobrze i bedzie dobrze bo musi:)
interista vaffanculo interista vaffanculo
4
proy
proy
26 maja 2022, 10:29
A mi sie podobalo ze Roma sie tak jara zdobycim tego pucharu, bo to znaczy ze go traktowali bardzo powaznie. Nie lubie ostentacyjnego olewania rozgrywek w ktorych sie bierze udzial i dewaluowania ich wartosci. Jesli dany puchar/rozgrywki klubowi nie pasuje (bo nim gardzi lub zwyczajnie ustawia prio na inne rozgrywki np. na lige) i w pucharze wystawia rezerwy to ma do tego pelne prawo... Tylko wtedy odpuscic sobie glupie uszczypliwe komentarze wobec innych uczestnikow, odpuscic szydere i odmawianie prestizu czy wartosci rozgrywek i skupic sie na swoich celach.

Jesli Roma postanowila sie spiac i powalczyc o ten puchar, to maja pelne prawo sie z niego radowac. Jesli Inter postanowil wygrac puchar wloch i laur najlepszej druzyny ostatniego 3lecia rowniez ma pelne prawo do dumy i radosci ;)
6
Boateng93
Boateng93
26 maja 2022, 10:21
Dajcie spokój z tym pucharem Sołtysa. Nie obejrzałem praktycznie żadnego meczu, ale teraz prześledziłem ich drabinkę. W 1/8 Vittese i męczarnie 1-1 1-0, w 1/4 Bodo, które znowu w jednym meczu im wlepało, w 1/2 Leicester i finał Feyenoord. Ten sam Feyenoord, który dzięki sędziom przeszedł Slavię Pragę w 1/4, a VAR dali dopiero od półfinałów. Bodo i Slavia te same Bodo i Slavia, które to Legia zrzuciła ich do LK wygrywając z nimi dwumecze. A Mourinho zrobił z tego LM i czytam jeszcze, że to większy sukces niż jak półfinał LM mieli za Di Francesco.
3
grayman88
grayman88
26 maja 2022, 10:30
Ja myślę że uefa powinna pójść dalej. Przegrany z meczu o Superpuchar Europy gra z Romą o....... O coś.

Brak słow jak czytam te komentarze i radość kibiców Romy i calcio. Z czego tu się cieszyc. Już puchar UEFA był mało istotny dla postronnego kibica. Ale kasa się zgadza. Im więcej meczy tym lepiej dla Uefy. A debili dziennikarze jeszcze podkręcają znaczenie tych rozgrywek.
Zobaczycie. Jeszcze kilka lat i zrobią czwarty turniej dla drużyn 8-10 w kraju XD.
1
Boateng93
Boateng93
26 maja 2022, 10:46
W naszych mediach to nawet pisali, że LK to w sumie tak samo obsadzone jak LE. No porównujmy sobie drogę chociażby Eintrachtu, Betis, Barcelona, West Ham i Glasgow Rangers. Glasgow Rangers, które eliminowało po drodze BVB i Lipsk. Jak to się ma do holenderskich klubów i to spoza top2 i Bodo Glimtu? Loooodu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
26 maja 2022, 09:50
Pytanko, co jest w tym złego, że Roma cieszyła się jakby wygrała Ligę Mistrzów?
Teraz już nie można się "za bardzo" cieszyć?
Moim zdaniem dobrze, że klub potrafi "opakować" sukces medialnie, a piłkarze i kibice się cieszą, bo może mieć to wpływ na kolejną odbudowę klubu, co jest bardzo dobre dla Italii.
21
azsbp
azsbp
26 maja 2022, 09:54
Podobno Roma zagięła parol na wygrywanie LK, za rok również celują ten puchar, bo lepiej coś wygrać niż kopać się po czole w LM hehe
1
ACstach
ACstach
26 maja 2022, 09:58
Nie można, nie można też transparentów żadnych robić które urażą rywala i ten się spłacze. Takie czasy.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
26 maja 2022, 10:00
Tzn nie można obrażać rywala, bo to żenada i osoby mające chociaż trochę oleju w głowie cieszą się z własnego sukcesu, nie czyjejś porażki i doceniają rywala, bo bez rywalizacji i szacunki nie ma sportu. Ale cieszyć się można.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 maja 2022, 10:01
Dokładnie tak, tym bardziej taka LK czy LE to nie jest wcale taka prosta sprawa do wygrania, uważam że np dużo ciężej wygrać takie troferum w LK niż PW czy superpuchar Włoch z którego większość tutaj parę lat temu skakała ze szczęścia..
No bo weźmy pod uwagę że w takiej np LE są drużyny które są z tych 5-7 miejsc z czołowych lig i takie marki jak Everton, Totki, Lazio, Monaco przykładowo podaje są później na każdym etapie gry, gdzie jak się komuś dobrze ułoży PW to zagra max 2 mecze ciężkie i jest w finale.. dodam do tego fakt że często takie ekipy które się ocierają w swoich ligach o Lm ale się do niej nie dostają są bardzo ambitne tam inwestuje się pieniądze jak np w Fiorentinie i to nie są ekipy z dołu tabeli np LaLiga gdzie myślą tylko u bytowaniu z najlepszymi, nie ma tam łatwych meczy, mają się prawo i obowiązek cieszyć bo to na pewno jest trofeum które coś znaczy, oczywistym jest że to nie to co LM ale na pewno więcej niż PW czy superpierdoła.
4
pijanyroman
pijanyroman
26 maja 2022, 10:10
Alessio, a dajże już chłopie spokój.

Chyba nie do końca odnajdujesz się w byciu kibicem Milanu. Tak jakbyś nie znał naszej relacji z merdami. Ma być tak, jak było zawsze. Banery mają mówić i prezentować, to co zawsze.

https://mobile.twitter.com/MilanPosts/status/1061557645415456768?lang=bg

Tolerancje i poprawności wsadź sobie w majty. Bo widać czegoś tam brakuje.
2
biedrus
biedrus
26 maja 2022, 10:16
pijanyroman
Lepiej jak "brakuje w majtach" niż w głowie. Mam nadzieję, że zrozumiałeś
5
Alessio_re6
Alessio_re6
26 maja 2022, 10:19
Pijanyroman
Chyba nie wiesz na czym opiera się sport i kibicowanie.
Ja osobiście odnajduję się bardzo dobrze :)
2
Boateng93
Boateng93
26 maja 2022, 10:25
Nie tyle Roma, co Mourinho z tego szopkę jakąś zrobił jakby finał MŚ wygrał.
0
azsbp
azsbp
26 maja 2022, 10:29
ForzaMilan!!, wygrać LK trudniej niż np PW? To czemu Roma przez 14 lat nic nie wygrała na włoskim podwórku? Udało się to dopiero w przepoteżnej Lidze Konferencji :)
0
biedrus
biedrus
26 maja 2022, 10:40
azsbp
prosta przyczyna - Jose Mourinho. Gdyby Porto czy Inter trenowały "betony" z Włoch, zafiksowane na Scudetto, ani Porto ani Inter nie wygrałyby LM. Dopóki we Włoszech nie zmieni się zaściankowego myślenia, że wszystko "co nasze" jest najlepsze, liga włoska będzie się obsuwać w rankingach.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
26 maja 2022, 10:45
Mou jest trenerem który patrzy tylko i wyłącznie na wynik, ja uważam, że to źle, ale zapewne większość to pochwali. Dla Mourinho w tym sezonie liczyło się, żeby zdobyć trofeum, nie ważne jakie, ale żeby zdobyć, zrobił w okół tego ogromną otoczkę żeby dowartościować klub i siebie, udało się i szacun za to.
0
biedrus
biedrus
26 maja 2022, 10:50
Alessio_re6
Tak się buduje pewność siebie drużyny. Kto lepiej wyszedł na tym sezonie? Napoli z 3 miejscem w lidze cz Roma z LK?
Jeden powie, że Napoli zagra w LM, a Roma ma tylko LK. Ja uważam, że "przegrywy" z Neapolu mają już na starcie przyszłego sezonu stratę do zwycięzców LK i wg mnie Roma zamieni ich w top4
0
Corsa
Moderator Corsa
26 maja 2022, 11:04
@pijanyroman, nie można mówić komuś jakim ma być kibicem, każdy dopinguje po swojemu.

Również jestem przeciwnikiem przesadzonej poprawności, ale jeszcze bardziej przeszkadza mi chamstwo na stadionie i poza nim.

Ultras kibicuje po swojemu, a kibic zwykły(tzw. Piknik) inaczej i uważam, że jedni drugim nie powinni zwracać uwagi czy narzucać swojego punktu widzenia.

Mecze derbowe praktycznie wszędzie wiążą się z tarciami między fanami, ale to nie jest jakaś święta wojna niczym w Belgradzie czy innym Stambule.

Nie przenośmy zachowań z naszego krajowego podwórka, bo we Włoszech wcale to tak nie wygląda, że Interista z automatu nienawidzi Milanisty i na odwrót. Często w jednej rodzinie, pod jednym dachem mieszka kibic Interu i Milanu i jest to coś normalnego.

Wiadomo, że nie tyczy się to Ultrasów, ale tutaj pragnę zaznaczyć, że zdecydowana większość z nas zalicza się raczej do "Pikników".

Można wbić szpilkę, sam nie ukrywam niechęci w stosunku do Interu, ale to nie oznacza, że musimy ciągle "merdować".

Ta wycieczka personalna wobec Alessio_re6 była całkowicie nie na miejscu. Upomnienie.
Edytowano dnia: 26 maja 2022, 11:07
4
Corsa
Corsa
26 maja 2022, 11:37
"co jest w tym złego"
Nic. Ktoś twierdzi inaczej?
Pogódźcie się po prostu z tym, że wielu kibiców, piłkarzy czy działaczy dba tylko o najważniejsze trofea i puchary. To jest mentalność zaszczepiona w starych latach i potwierdzona przez rynek. Coś w tym złego? Też nic.

Pozdrawiam.

Edytowano dnia: 26 maja 2022, 11:37
0
Corsa
Moderator Corsa
26 maja 2022, 09:48
Gratulacje dla Romy i Mou, fajnie, że włoska ekipa wygrała puchar.
4
acmti__
acmti__
26 maja 2022, 09:42
Brawo, wszystko co dobre dla włoskiej piłki, dobre i dla mnie.
6
AlexTheWind
AlexTheWind
26 maja 2022, 09:41
Super! Bardzo się cieszę zawsze gdy wygrywają włoskie zespoły :)
7
seba9414
seba9414
26 maja 2022, 09:39
Jezus Maria ludzie czemu niektórzy bronią się cieszyć osobom powiązanym z Romą? Idąc tokiem myślenia co poniektórych to np. Lech nie powinien się cieszyć z Mistrzostwa Polski bo przecież wygrał zaściankową ligę. Wyluzujcie trochę i dajcie się cieszyć innym w taki sposób w jaki chcą.
7
grayman88
grayman88
26 maja 2022, 10:33
Bardzo zły przyklad
0
biedrus
biedrus
26 maja 2022, 09:23
Lepiej wygrać Ligę Konferencji niż zająć 4 miejsce w Serie A, wejść do LM i zająć tam ostatnie miejsce.
Roma już na zawsze będzie pierwszym zwycięzcą tych rozgrywek, a Jose przeszedł do historii.
8
wielki prostownik
wielki prostownik
26 maja 2022, 09:24
To zależy jak na to patrzeć. Z punktu widzenia prestiżu na pewno masz rację. Finansowo lepiej zagrać w LM i wszystko przegrać niż wygrać LK. Chociaż ten puchar wcale taki ogórkowy nie jest. Zagrało tam kilka całkiem mocnych ekip.
Edytowano dnia: 26 maja 2022, 09:27
0
patoo_07
patoo_07
26 maja 2022, 09:46
No patrząc na prestiż drużyn, to taki półfinał Roma-Leicester, był lepszym meczem niż finał LE.
1
azsbp
azsbp
26 maja 2022, 09:55
Czyli co lepiej będzie zająć 7 miejsce w lidze niż 5 czy 6 bo to większa szansa że coś sie wygra w LK niż w LE ;)
1
wielki prostownik
wielki prostownik
26 maja 2022, 11:58
To zależy czego oczekujesz. Jeśli chcesz wygrać byle co to tak. Jeśli jednak chcesz powalczyć o wyższe ale trudniejsze cele to nie.
0
landik
landik
26 maja 2022, 08:49
Naprawdę ktoś tu piszę że piłkarze i kibice Romy mieli sie nie cieszyć z wygranie LK? xD Jest to pierwsze międzynarodowe trofeum dla Romy od 61lat i brawo dla nich. Nie którym to od tego mistrzostwa ego mocno wybiło.
Edytowano dnia: 26 maja 2022, 08:50
17
azsbp
azsbp
26 maja 2022, 09:07
powinni się cieszyć, ale Jose i kibice zrobili z tego otoczkę jakby wygrali LM. Niestety wiele klubów nigdy nie wygra LK, bo zawsze będą grać w LM. To dobry puchar dla Bodo Glimt czy jakiś PAOK. Ciekawe czy w przyszłym sezonie Roma specjalnie zajmie 3 miejsce w grupie LE, żeby znowu powalczyć o finał LK he
1
wielki prostownik
wielki prostownik
26 maja 2022, 09:23
Po prostu mierzą siły na zamiary. A obecnie Roma kadrowo to o LM może tylko marzyć więc wygrywają to co mogą. Wygrali LK, teraz powalczą o LE. To jest właśnie puchar w zasięgu takich drużyn jak Roma. Ich radość jest uzasadniona.
0
Fushnikov
Fushnikov
26 maja 2022, 08:27
Oglądałem fete to tam ktoś komuś chyba z piąchy w mazak zajechał. Atmosfera dobra tam panuje.
0
Sakuragi
Sakuragi
26 maja 2022, 09:47
Co to znaczy piacha w mazak?
Edytowano dnia: 26 maja 2022, 09:48
1
ACstach
ACstach
26 maja 2022, 10:31
w mazak - w twarz, taki slang.
0
Fushnikov
Fushnikov
26 maja 2022, 11:16
Dodam że to piłkarz Romy koledze z drużyny wypłacił :)
0
hyrus13
hyrus13
26 maja 2022, 08:22
Naprawdę są tacy, którzy nabijają się z radości Romy po wygraniu LK? Ci sami ludzie, którzy byli w euforii po zdobyciu Superpucharu… w Katarze, a tu na stronie kilka miesięcy temu była nawet wspominka na 5 rocznicę sukcesu.

Roma wygrała europejskie trofeum i każdy kibic Calcio powinien się cieszyć.

Ja osobiście zawsze stawiałem na pierwszym miejscu scudetto i ciężko mi przeboleć, że Milan przez lata kładł lachę na lidze i rzucał wszystko na LM, bo już dawno powinniśmy mieć drugą gwiazdkę i zmierzać po trzecią.
16
wielki prostownik
wielki prostownik
26 maja 2022, 09:19
Dokładnie. Wygrali puchar i jaki by on nie był to jest to sukces. Na pewno lepsze to niż Puchar Włoch czy Superpuchar Włoch.
6
adamos
adamos
26 maja 2022, 08:20
hmmm skoro Roma awansowała do LE(nawet zajmując miejsce w lidze odpowiednie) to czy Viola idzie do LK?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
26 maja 2022, 08:22
No raczej.
1
26 maja 2022, 07:51
Myślenie moje i wielu kibiców na świecie jest takie, że liczy się tylko LM, a reszta to puchary drugiej lub trzeciej kategorii. Czy to złe, czy dobre. Nieważne. Ale takie myślenie mają też sponsorzy i UEFA, patrząc na aspekt finansowy :)
Kiedyś liczył się jeszcze Puchar Uefa, ale to było wtedy gdy Liga Mistrzów liczyła 16 drużyn, a oba puchary w latach 90-tych były zdominowane przez włoskie drużyny.

Dla Milanu liczyła się zawsze LM, nic więcej. Gra nawet w finale LE/LK nigdy nie dostarczy tych emocji. To DNA które wzmocnił Silvio Berlusconi. To on powiedział kiedyś do drużyny, że scudetto jest nic nie warte w obliczu wygrania Puchary Europy. Nigdy nie widziałem Milanu grającego na 100% w Lidze Europy.
Tak jest i tyle. Nie musi to być uznawane za dobre podejście. W końcu olewanie LE przez Włochy odbiło się na rankingu.

Gratulacje dla Romy.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 maja 2022, 10:36
Aha czyli dajmy na to wolałbyś żeby Milan dajmy na to 3 razy wyszedł z grupy LM i przegrał później np 3 razy w pół finale, niż żeby 3 razy z grupy nie wyszedł z grupy LM i dostał się do LE która 3 razy by wygrał? XD mocno się gryzie to co napisałeś z ambicjami drużyny takiej jak Milan :)
Nie naciągaj faktów bo Berlu mówił tak co najwyżej dlatego że Carlo totalnie zawiódł i nie potrafił wygrać w lidze a miał ku temu niesamowity smak, co do odpuszczania meczy w LE to się nie zgodzę głównie dlatego że pieniądze z LE i LM są niemal identyczne i np podjęcie drużyny Villarreal która zagra za rok w LK to zysk 5 mln za pełen stadion, kasa za mecz od UEFY itd tutaj rozegranie meczy do samego finału da Ci pieniądze takie same jak półfinał LM.. Chyba tylko idioci totalni odpuścili y tak ogromne pieniądze, tj takie tłumaczenie się tylko, sportowo poległ w LE Milan, Inter z przed roku czy Atalanta na pewno nie było mowy o odpuszczaniu.
0
grayman88
grayman88
26 maja 2022, 10:43
Ja bym wolał Milan w trzech półfinałach ligi mistrzów niż trzy wygrane LE.

Jak Milan wrócił za Montelii do Europy nie czułem żadnej wielkiej radości. Wyników również nie śledziłem jakoś z wielkim przejęciem. Raczej myślałem w kontekście oby bez kontuzji.
Puchar pocieszenia. Nic więcej.
1
grayman88
grayman88
26 maja 2022, 11:29
To nieeleganckie wmawiać ludziom co myślą lub co by woleli.
Ale zgadłeś tym razem :D Tak wolałbym. Nie dbam o LE ani trochę, nigdy nie dbałem. Czy tego chcesz czy nie, klub też nigdy nie dbał.
Nie chodzi o to, że ktoś olewał, nie grał na poważnie. Po prostu nie dawało to takich emocji, adrenaliny i motywacji.
Dlatego od zmiany rozgrywek (chyba 2004) prawie nikt z Włoch w tych rozgrywkach nie zachodzi daleko. Wcześniej niemal co sezon w finałach europejskich pucharach była włoska drużyna.
To były piękne czasy.

Carlo wspominał o tym przemówieniu Silvo w czasach gdy on był piłkarzem :) Chodziło chyba o sezon w którym wygrało Napoli.

Taka sama kasa? Bez wyjścia z grupy zarobiliśmy co najmniej 50 mln. W LE na zajściu do 1/8 zarobiliśmy max 15-20 mln.
Czy tego chcesz czy nie, to puchar drugiej kategorii.
Bilety na LM rozchodzą się wszystkie, ceny od 100 euro w góre. Na LE ciężko będzie zapełnić całe 80 tys, w cenach niższych co najmniej dwa razy.

Nie umniejsza to sukcesów i faktu, że puchar to puchar. Żaden w gablocie mi nie śmierdzi i by mnie ucieszył. Ale wolałbym go co najwyżej po odpadnięciu z grupy LM :)

Bardzo wiele klubów odpuszcza LE, bo wolą skupić się na rozgrywkach krajowych.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 maja 2022, 12:13
Stary, podaj mi jeden powód dla czego wolisz być przegranym? Co Ci daje półfinał LM vs wygranie LE, pieniądze te same, daje Ci prestiż plus smak porażki i tyle.
Wszystko oprócz wygrania LM vs wygrana LE jest gorsze bo lepiej być wygranym niż przegranym, ja tak mam i tyle..
Jeżeli natomiast porównać granie w samym finale LE ale przegranie go z np 1/8 LM to wolę tą 1/8 LM wiadome, ale jakkolwiek porażka w LM obojętnie na jakim etapie jest gorsza od wygrania LE i tyle w temacie z mojej strony :)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 maja 2022, 13:13
LE jest dla mnie po prostu bez dużej wartości :)
Pieniądze na pewno nie są te same. Jestem tego pewien.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 maja 2022, 17:41
No ok, rozumiem, ale ja mam odmienny punkt widzenia :)
0
Diavo
Diavo
26 maja 2022, 06:56
Czaalanogluuu
0
proy
proy
26 maja 2022, 06:51
JM: "Analizujac 3 ostatnie sezony Roma jest zdecydowanie lepszym zespolem niz ACM i Inter bo ma wiecej wygranych w LK"
11
dżunio91
dżunio91
26 maja 2022, 05:39
Myślałem jednak że to Feyenoord zwycięży. Biję się po piersiach zatem ;) nie ma co psioczyć, właściwie to powinniśmy się nawet cieszyć że włoska drużyna zdobyła europejskie trofeum. Kibicujący drużynom z Anglii, Niemiec czy Hiszpanii coraz częściej wytykają słabość naszej ukochanej ligi. Jakąś rację w tym na pewno mają, ale to swoisty pstryczek im w nos :D pozdrawiam gorąco fani Calcio :)
Edytowano dnia: 26 maja 2022, 05:41
9
rk140685
rk140685
26 maja 2022, 02:40
Tryumf Romy w LK i raekcja kibicow oraz JM pokazuje gdzie jest ta druzyna sportowo i organizacyjnie. Boje sie,ze za chwilke JM bedzie gadal iz to jemu sie nalezy tytul najlepszego trenera w Italii bo wygral smieszny puchar. A prawda jest taka iz oni w tej smiesznej lidze dostali lomot od Bodo 6-2 a w lidze tracili punkty z ekipami ktore koniec koncow pozegnaly sie z liga. Oni jednego dobrego meczu i zalosny wynik punktowy z rywalmi z TOP4 w lidze. Poza ta wygrana w LK jedno co ich moze cieszyc to ogranie Lazio w derbach choc i tak skonczyli sezon za ich placami. No jeszcze styl tego zwyciestwa dzis dosyc slaby. Ogolnie JM przyszedl chyba po to aby dac im TOP 4 i mozliwosc gry w LM a tymczasem sa bardzo daleko od realizcji tego celu.
8
Maxum
Maxum
26 maja 2022, 04:10
Coś w tym jest. Ja osobiście Romę nawet lubię, pewnie przez wzgląd na Tottiego, ale wydaje mi się ze pośród drużyn 4-8, Roma jest najbardziej bezpłciowym i mdłym zespołem. Każda inna drużyna potrafiła wyróżnić się czymkolwiek, Atalanta grała fajna atrakcyjna piłkę w oparciu o rozważna politykę transferowa, Fiorentina potrafiła nieraz zaskoczyć, nawet Lazio wydawało mi się zawsze bardziej zadziorne i bardziej niebezpieczne. A Roma to takie trochę flaki z olejem, z topem w zasadzie zawsze w czapę, ze słabymi przeważnie wygra i tyle. Fakt, przyjście Mou, transfer chociażby Abrahama i zapewne kilka innych czynników rozruszało trochę ta galaretę, ale tak jak mówisz, daleka droga.

To nie musi być w zasadzie długa droga, popatrzmy na Milan co zrobili przez ostatnie dwa lata, ale tam z perspektywy przeciętnego kibica nie dzieje się absolutnie nic. Nie jestem pewien czy to co mówię ma sens, ale zastanawiam się czy tylko ja mam podobne odczucia :)
Edytowano dnia: 26 maja 2022, 04:14
4
azsbp
azsbp
26 maja 2022, 01:22
Zaraz się okaże, że takie kluby jak Roma będą chciały specjalnie grać w LK, bo zawsze jest większa szansa na coś do gablotki niż LE czy nawet LM. Na szczęście jednak zapewne 1/8 w LM to znacznie większy zastrzyk gotówki niż wygrana w LK.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 maja 2022, 00:15
Ekstra sprawa, umniejszanie Romie to według mnie żenada = umniejszania Milanowi mistrza w tym roku, Roma przeszła nie łatwą drogę, nie ma też jakiejś super mocnej kadry i takie trofeum jakby nie patrzeć oficjalne to dla nich duży sukces którego od lat nie posmakowali - stad ogromna radość ich kibiców i też radość dla mnie bo coś te Włoskie kluby nic nie mogą od wielu lat wygrać na arenie międzynarodowej i to jakiś krok do odbudowy dobrego imienia całej ligi na pewno jest.
Edytowano dnia: 26 maja 2022, 00:16
25
azsbp
azsbp
26 maja 2022, 01:17
wszystko fajnie, ale chłopaki cieszą się jakby wygrali LM czy co najmniej ligę włoską. plus obrazki z Rzymu na żywo, płaczący Ibanez itp, myślę, że to trochę za dużo;) no ale kto wie, to może jedyne trofeum Romy przez kolejne X lat.
2
hyrus13
hyrus13
26 maja 2022, 08:16
azsbp

Ale pamiętasz jeszcze jak kilka lat temu wygraliśmy Superpuchar i jaka to była euforia?
5
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 maja 2022, 08:58
Dokładnie hyrus.. Widać że kolega zapomniał :)
1
grayman88
grayman88
26 maja 2022, 10:39
Kolega odpłynął jeżeli porównuje zdobycie mistrzostwa ligowego SerieA z trzecim pucharem europejskim. I to mocno
0
szyka
szyka
26 maja 2022, 00:05
Ibra operacja
Rekonstrukcja acl i czyszczenie lakotki
Rekonwalescencja 8 miechów
Raczej koniec kariery Zlatana
Dzięki za wszystko mistrzu
Jakby bunga bunga nie wypchnął go z klubu w 2012 to rekordy nordahla i shevy zostałyby daleko z tyłu..
1
Jaca23
Jaca23
26 maja 2022, 00:10
Oho, kolega widzę nie na bieżąco.
2
szyka
szyka
26 maja 2022, 00:11
Jaca napisz co się zmieniło?
0
Jaca23
Jaca23
26 maja 2022, 00:43
Te informacje, które napisałeś zostały już dodane na stronie o godzinie 15-16. Oprócz tego, że Ibra kończy karierę, bo tutaj zazwyczaj dobrze poinformowany Longo podał, że Zlatan planuje wrócić po Mundialu.
3
szyka
szyka
26 maja 2022, 00:47
Dzięki, nie zauważyłem tych newsów:-)
Czyli jest szansa, że wróci
0
Jaca23
Jaca23
26 maja 2022, 00:49
Mam nadzieję! ;)
1
Boateng93
Boateng93
25 maja 2022, 23:57
Taka rozkminka patrząc na radość Romy, że to po prostu średni klub. Jak Milan grał w LE pomimo dekady upadku to mnie kompletnie te rozgrywki nie interesowały. Milan i LE? To nie pasuje do siebie. Jak odpadali w grupie z Betisem i Olympiakosem to się nawet cieszyłem, bo rzucą wszystkie siły na ligę i w końcu może wrócimy do LM. Z perspektywy Romy to lepiej coś w końcu wstawić do gabloty i wygrać nawet puchar 3 kategorii jak LK niż zrobić półfinał LM jak zrobili za Di Francesco. Wygraną zapamiętają bardziej. Z naszej perspektywy mogąc wybierać półfinał LM niż zwycięstwo w jakimś LK chyba każdy brałby w ciemno znowu piękną historię w LM. Czy jednak wolelibyście LK? A to tylko takie moje myślenie?
3
DominoJachas
DominoJachas
26 maja 2022, 00:20
Z tym porównaniem 1/2 LM a zwycięstwo LE to trochę niemiarodajnie, sportowo no i finansowo.
Btw. Zwycięstwo w LE daje Romie możliwość gry w LM i chyba nawet z 1 koszyka będą losowani, fajnie 5 drużyn z Włoch w LM
2
Boateng93
Boateng93
26 maja 2022, 00:23
Oni wygrali LK nie LE. LK daje grę w LE. Puchar Sołtysa taki.
6
DominoJachas
DominoJachas
26 maja 2022, 14:11
Przepraszam, pomyliło mi sie xD, A bo narobili pucharów wszystko podobne, to sobie w lidze europki popykają.
0
Vol'jin
Vol'jin
25 maja 2022, 23:47
za 3 lata nowe trofeum dla Jose o niższej randze niż LK

LM-->LE--LK---? :)
0
szyka
szyka
25 maja 2022, 23:47
Puchar zdobywców pucharów niech przywrócą
0
szyka
szyka
25 maja 2022, 23:49
Ligę mistrzow wygral 2x i to nie z top klubami tylko porto i interem, więc Jose trza szanowac:-)
7
szyka
szyka
26 maja 2022, 07:31
Puchar Intertetoto. Jedyny puchar jaki wygrał Ralf Rangnick.
2
szyka
szyka
25 maja 2022, 23:44
Jose klasa, wszystkie finały europejskich pucharów wygral bez straty gola, jako jedyny ma ligę mistrzow, europy I konferencji:
Porto 3:0 Monaco, Inter 2:0 Bayern, United 2:0 Ajax, Roma 1:0 Feyenoord
I podniósł rome ktora wygrywa pierwszy puchar od 2008roku
Przechuj
9
Kubolec
Kubolec
26 maja 2022, 00:04
Ciężko żeby ktoś inny miał te trzy puchary, biorąc po uwagę że była to pierwsza edycja LK :p
3
szyka
szyka
26 maja 2022, 00:11
No i szacun za dedukcje:-)
2
pazioni
Moderator pazioni
25 maja 2022, 23:37
Gratulacje, super sprawa.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 maja 2022, 23:21
Super, brawo Roma, byli lepsi ale niestety zrobili w 2 połowie klasyczną cofkę i włączyło im sie bronienie prowadzenia. Gratuluję Romie i jej sympatykom, pierwszy zespół który wygrał Ligę Konferencji, przynajmniej inwestycje w trenera i Abrahama przyniosły coś do galbloty. Co by nie pisać to trofeum europejskie a nie jakiś tam puchar Włoch;)
Ps. Widzę że przerobili stojak na parasole puchar
Edytowano dnia: 25 maja 2022, 23:25
12
chory
chory
25 maja 2022, 23:06
pierwsze włoskie trofeum w europie od 12 lat, teraz trzeba pójść za ciosem
3
chory
chory
25 maja 2022, 23:05
teraz wszędzie jak puszczają te piosenke to myślę o pioli's on fire, nawet jej tytułu nie znam xd
2
MrMikosis
MrMikosis
25 maja 2022, 23:11
Freed from desire oryginalny tytuł
1
umbrella
umbrella
25 maja 2022, 23:02
Finał LK, a piosenka o Piolim :)
10
Maxum
Maxum
25 maja 2022, 23:35
Z kronikarskiego obowiazku tylko wspomnę, iż Pioli’s on fire wzięła się od Will Grigg’s on fire, i imby jaka robiła Irlandia Północna w czasie EURO 2016 bodajże, właśnie pod ta piosenkę i dla swoich celów. A oryginał to oczywiście „Freed”, jak już MrMikosis wspomniał w komentarzu wyżej.

Co nie zmieni faktu ze jest to bardzo prosta i zarazem ekspresyjna piosenka, która każdy może łatwo i przyjemnie przerobić pod swój własny sztandar i zawsze będzie wesoło.

Wszak minęło aż 3 dni od ostatniego Scudetto, a „Pioli’s on fire” mi się jeszcze nie znudziło.
Edytowano dnia: 25 maja 2022, 23:37
2
azsbp
azsbp
25 maja 2022, 22:42
Roma na farcie, ale niech mają, pewnie jedyne trofeum, które zdobędą w ciągu najbliższych lat, no chyba, że za rok znowu po LE wypadną do LK ;p
Edytowano dnia: 25 maja 2022, 23:00
0
landik
landik
25 maja 2022, 22:39
Mógłby Milan sie Kokcu zainteresować.
0
Gianni Comandini
25 maja 2022, 23:01
narkotyki szkodzą. Podobno...
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
25 maja 2022, 23:04
Interesowali się dwa sezony temu
2
Adi.Milan
Adi.Milan
25 maja 2022, 22:16
Piłka nożna - sport w którym trzeba się położyć żeby sędzia gwizdnął. Jakby abraham się położył była by czerwona 100%
8
dawko69s
dawko69s
25 maja 2022, 22:08
czy ktoś poratuje linkiem? bo niestety dzisiaj nie umiem w internety.... ;(
0
Zielony2009
Zielony2009
25 maja 2022, 22:13
https://socceronline.me/as-roma-vs-feyenoord-live/stream-2
2
kamilus
kamilus
25 maja 2022, 22:30
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 maja 2022, 21:53
Roma o klasę lepsza i powinni to spokojnie wygrać.
0
azsbp
azsbp
25 maja 2022, 22:20
po przerwie jednak już zasłużyli na stratę gola
0
pablas84
pablas84
25 maja 2022, 21:51
Wytłumaczy mi ktoś, czy może jak Roma wygra to Atalanta wskakuje do LK, a Fiorentina do LE?? Z góry dziękuje.
1
filipacm
filipacm
25 maja 2022, 22:06
a dlaczego tak, bez zmian po prostu
Edytowano dnia: 25 maja 2022, 22:07
0
ZYLION
ZYLION
25 maja 2022, 22:07
Nie :)
0
diavolooo
diavolooo
25 maja 2022, 22:07
Nie.
0
hyrus13
hyrus13
25 maja 2022, 22:16
Wydaje mi się, że Roma jako wygrany w LK ma miejsce w fazie grupowej LE. Więc z listy krajowej nie patrzymy na Romę. Coś na podobnej zasadzie jak Lechia z 4 miejsca wchodzi do eliminacji do LK, bo Raków i Lech grały w finale PP.
0
azsbp
azsbp
25 maja 2022, 21:40
sam nie wiem, czy życzę Romie wygranej czy nie. Niby prowadzą, to pewnie dowiozą. Może i fajnie, że włoska drużyna może wygrać trofeum europejskie. Ale pewnie będą latać i cieszyć się jakby wygrali LM... a to nowowymyślona zapchaj dziura.
0
Zielony2009
Zielony2009
25 maja 2022, 21:47
Mi tam się ten Puchar podoba, poziom nie jest wiele niższy niż w LE, w końcu doszło tylko 16 nowych drużyn.
13
Jaca23
Jaca23
25 maja 2022, 21:38
Jak włoski zespół gra w Europie to zawsze im kibicuje, także dzisiaj za Romą!
11
boro215
boro215
25 maja 2022, 21:29
Nie oglądam ale po statystykach to tak patrzę że Roma gra typowego Mou czyli autobus i gra z kontry, czy się mylę?
0
Kamciu
Kamciu
25 maja 2022, 21:07
To moze byc pierwsze trofeum dla Romy od dawna, bodaj od 2008? Dodatkowo ewentualny europejski puchar klubowy dla Italii od 2010... Mou, trzymam kciuki!
4
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się