SCUDETTO


Sprzedaż Hauge sfinansuje transfer Sanchesa. Kwota transakcji i pensja gracza wciąż negocjowane

29 maja 2022, 09:10, Adam6 Aktualności
Sprzedaż Hauge sfinansuje transfer Sanchesa. Kwota transakcji i pensja gracza wciąż negocjowane

Dzięki zwycięstwu w Lidze Europy, Eintracht Frankfurt był w stanie wykupić Jensa Pettera Hauge z Milanu. Jak podaje La Gazetta dello Sport, 12 milionów ze sprzedaży Norwega, Rossoneri zamierzają przeznaczyć na pokrycie transferu Renato Sanchesa. Lille prosi o 20 milionów euro za swojego pomocnika, ale Maldini i Massara chcą obniżyć tę kwotę do 15-16 milionów. W ostatnich miesiącach Milan utrzymywał stały kontakt z Jorge Mendesem, agentem Sanchesa (i Rafaela Leao, który negocjuje przedłużenie umowy). Rossoneri w negocjacjach zatrzymali się na ofercie 4,5 miliona euro na sezon, podczas gdy Portugalczyk chciałby zarabiać około 6 milionów. Wydaje się jednak, że obie strony ostatecznie wkrótce pójdą na ustępstwa i dojdą do porozumienia.



48 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
skoropian
skoropian
30 maja 2022, 08:24
6 mln dla Leao ? Nad czym się jeszcze zastanawiają?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
30 maja 2022, 09:51
Nad siedmioma.
0
jasiom22
jasiom22
30 maja 2022, 02:58
Oby się udało. Renato Sanches za Kessiego, to na papierze to jak Maignan za Gigio. Kontyngent Lille i do kompletu z Leao, pasuje jak ulał.

Origi i Sanches. To byłby świetny początek mercato. No ale rozgrywający i prawo-skrzydłowy muszą być. Na napastnika można jeszcze rok Ibry, Giroud i Origiego poczekać.
Edytowano dnia: 30 maja 2022, 02:59
0
Boateng93
Boateng93
29 maja 2022, 22:20
A z tym Origim co? Jutro ląduje w tym Mediolanie na testach?
0
Voltrex
Voltrex
29 maja 2022, 15:54
Mnie się podoba Thuram z Nicei, może jeszcze nie poziom Sancheza, ale gość już wygląda bardzo solidnie i ma duży margines rozwoju, jest zdrowy i chyba bliżej mu profilem żeby zastąpić Kessiego.
2
ósmy
29 maja 2022, 15:33
Z Lille z dobrej strony pokazywał się ten Turek Yusuf Yazici - który nam walnął hat-tricka. A nam przydałby się właśnie gracz tego typu. Skonfliktowany z obecnym trenerem poszedł na wypożyczenie do CSKA, a Rosjanie chyba skorzystają z prawa wykupu, bo bardzo dobrze wszedł do zespołu. 10 spotkań, 8 bramek. Teraz w czerwcu końcu mu się półroczne wypożyczenie, ale Rosjanie zamierzają go wykupić za 12 mln.
Pomyślałbym nad nim, 25 lat, kontrakt w Lille do 2024, a może za Diaza jak znalazł?
1
Rogal#62
Rogal#62
29 maja 2022, 16:41
Żadnych Turków.
6
lopezito84
lopezito84
29 maja 2022, 14:50
Niech dadzą Leao 4,5 mln i np. 10% pokrycia długu wobec Sportingu z tych 16 mln chyba.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
29 maja 2022, 13:01
To w szpitalu mamy jeszcze wolne łóżka?
0
paweł_paolo
paweł_paolo
29 maja 2022, 13:22
Może Antek zwolni xd
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 maja 2022, 12:54
Wciskanie go na pozycję Kessiego skończy się jak z Florenzim/Alexisem jako skrzydłowym czy Diazem na 10. Na koniec wyląduje piętro wyżej jako trequartista lub na prawym skrzydle.
2
paweł_paolo
paweł_paolo
29 maja 2022, 15:36
A skąd pewność, że będzie tam wciskany? To, że co niektórzy sądzą, że jest to wymiana za kessiego 1 do 1 bo czarny nie znaczy, że jest to ten sam profil piłkarza. Nadal pewnie będziemy rotować między 433/4231 i podejrzewam, że nie na jednej pozycji zagra. Choć osobiście zwolennikiem jego przyjścia nie jestem.
Edytowano dnia: 29 maja 2022, 15:36
3
Deus
Deus
29 maja 2022, 12:48
Zawodnik świetny. Z nami robił co chciał: https://www.youtube.com/watch?v=-Hyp8vMMUXY
Potrafi robić gigantyczną różnice w środku - dawno u nas nie było takiego pomocnika. Ktoś taki bardzo by nam się przydał. Niepokoi jedynie podatność na kontuzje. Ale wciąż - myślę, że to najlepszy zawodnik jaki może przyjść w tym okienku. 5 - 5,5 mln to dużo ale jeśli chcemy ściągać zawodników którzy już coś znaczą to trzeba się pogodzić z takimi pensjami.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
29 maja 2022, 12:59
No to ściągnijmy kogoś co coś znaczy a nie wiecznie kontuzjowanego gościa któremu wyszedł jeden sezon. Gość potrafi zrobić dużą różnice. Niestety robi to rzadko bo albo jest kontuzjowany albo bez formy po kontuzji. Transfer do rozważenia jako wypożyczenie z opcją wykupu i pensją maks 2‐3 miliony a nie absurdalne 6.
2
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
29 maja 2022, 13:00
Robił co chciał wtedy gdy Milan był w bardzo chu* pomocy bo Tonek nie wiedział gdzie jest Kessie był bez formy.. Krunicia (szanuje za ostatnie występy ) To wtedy bym wyjaśnił 1v1 go chyba na Orliku. Potężne skrzydełko w postaci Samu o którego bije się Real i Psg a go nie oddamy za łatwo. Tak na serio ten filmik gówno oddaje... Jak coś no offens
0
Deus
Deus
29 maja 2022, 13:02
still przy kwocie 20 za transfer i nawet te 5 mln na pensję to kogo ściągniesz lepszego?
1
Deus
Deus
29 maja 2022, 13:05
bez przesady Milan był wtedy w gazie, zobacz wyniki z tamtego okresu.
Edytowano dnia: 29 maja 2022, 13:05
2
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
29 maja 2022, 13:09
Deus mówisz że 20 za szpital to mało ? Hmm i Milan był wtedy w "gazie" xD ?
0
Deus
Deus
29 maja 2022, 13:36
tak, o ile się nie mylę to Milan kręcił wtedy rekordową serie bez porażki. Ponawiam pytanie - kto lepszy przyjdzie od Sanchesa?
1
Voltrex
Voltrex
29 maja 2022, 15:54
Mnie się podoba Thuram z Nicei, może jeszcze nie poziom Sancheza, ale gość już wygląda bardzo solidnie i ma duży margines rozwoju, jest zdrowy i chyba bliżej mu profilem żeby zastąpić Kessiego.
0
Jaca23
Jaca23
29 maja 2022, 12:23
Sanches ma spore umiejętności i posiada kreatywność w ofensywie, której nam wyraźnie brakuje. Jednak pensja jakiej oczekuje jest absurdalna. 6/rok w Milanie to może zarabiać Leao, a nie nowy gość, którego imają się przeróżne urazy. 4-4,5 to i tak już bardzo dużo. Nie forsował bym tego transferu na siłę.
Edytowano dnia: 29 maja 2022, 12:23
8
Rossu
29 maja 2022, 12:24
Dokładnie, uważam tak samo.

A niektórzy tu piszą o "dziadowaniu", bo nie chcą mu dać 6 mln xD
8
inzaghi67
29 maja 2022, 12:48
Już się zaczyna, za hajs matki baluj. Sanches jest do tego bardzo podatny na kontuzje. Nie warto ryzykować
0
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
29 maja 2022, 12:48
Dalej powiem Nie i róbcie ss"y. Nie dla Renato.. Skilsy ma ale lubi leżeć w Sanatorium jak Mój stary " No Joke here "
0
DaRo_7
DaRo_7
29 maja 2022, 12:18
6 mln ? Ciekawe ile zarabia w Lille ? Umiejętności oczywiście TOP, ale zdrowie niestety średnie :P
0
fryta777
fryta777
29 maja 2022, 12:09
A ja bardzo bym chciał że Renato dołączył do nas jak najszybciej, gość nie pęka w ważnych meczach i gdy tylko jest zdrowy zawsze daję ogromną gwarancje jakości. Do tego Leao miałby kumpla z którym czułby się jeszcze bardziej jak ''w domu.''
0
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
29 maja 2022, 12:13
"gdy tylko jest zdrowy zawsze daję ogromną gwarancje jakości" Zacytuję i tu jest ten problem gdy jest zdrowy a Włoskie boiska.. No cóż ^^
0
Rogo1989
Rogo1989
29 maja 2022, 11:53
Od razu trzeba zarezerwować miejsce w szpitalu. Tak średnio tydzień w miesiącu. Nie wiem co oni w tym gościu widzą. Chyba tylko to, że za rok ma koniec kontraktu i można go wziąć po cenie promocyjnej.
Edytowano dnia: 29 maja 2022, 12:05
1
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
29 maja 2022, 11:37
Ja nie chcę gościa.. Skillsy ma bardzo fajne. Ale to nie Pan za Kessiego bo ugra Nam może 5 meczy i pójdzie na basen bo mu pęknie ścięgno.
2
Jaca23
Jaca23
29 maja 2022, 12:20
Sanches to nie będzie zastępstwo Kessiego. Nie ta charakterystyka i pozycja.
2
Pepik
Pepik
29 maja 2022, 12:28
^
zgadza się. Łączy ich tylko afrykańskie pochodzenie, nic poza tym. Całkiem inni piłkarze na boisku
0
Deus
Deus
29 maja 2022, 12:29
będzie grał na pozycji Kessiego. I będzie musiał się dostosować do gry obok Benka/Tonaliego.
0
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
29 maja 2022, 12:45
Wiem wiem ale ogółem było mówione "zastąpienie za Kee" Jak damy Bena albo Tona z Tyłu plus Renatka z Przodu to jesteśmy kretynami ^^
0
TR3V0R
TR3V0R
29 maja 2022, 11:17
Wydaje mi się, że najlepszym wyjściem z tej sytuacji byłoby zaproponowanie mu pensji rzędu 4,5-5 mln z ewentualnymi bonusami za ilość rozegranych spotkań. Uważam ze to najbardziej rozsądne, bo jeżeli będzie grał, będzie miał bonusy, a jeżeli pol sezonu przeleży w MilanLab, to nie będziemy mu musieli ich wypłacać
0
Tanger
Tanger
29 maja 2022, 11:06
Sanches to transfer obarczony dużym ryzykiem. Cena jest atrakcyjna, bo to gracz z wygasającym za rok kontraktem, a jego profil odpowiada Milanowi, ale to też piłkarz, którego kariera wyhamowała w dużej mierze przez kontuzje. W Lille też nie gra jakoś dużo. W tym sezonie rozegrał porównywalną liczbę minut co Bennacer w Milanie. Na 38 spotkań ligowych zagrał w 25, rok temu w 23. Do tego ta pensja, wysoka jak na standardy Rossonerich. Chyba nikt nie chciałby się władować w rezerwowego, dochodzącego do formy po kontuzji, który kasuje największą pensję w drużynie.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
29 maja 2022, 10:26
No jeżeli sanches miałby dostać 6 mln (w co nie uwierzę dopóki nie zobaczę 4 wg mnie to max co mu zaproponują) to nie wyobrażam sobie żeby Leao miał dostać mniej czy nawet tyle samo. 8 w takim układzie dla Rafaela to byłoby uczciwe podejście.
0
chory
chory
29 maja 2022, 10:25
przestańmy wreszcie aż tqk dziadować z tymi pensjamj
1
Zuber
Zuber
29 maja 2022, 10:34
Ale po co? Myślisz, że tylko my tak dziadujemy w lidze czy co? Jasne dajmy Sanchesowi 6 mln, który co chwile się leczy a Kessiemu, który grał od dechy do dechy i był sprawdzony nie chcieliśmy tej 6 na wjazd dać. Taki Theo zarabia 4,5 mln i nie narzeka a jest jednym z najlepszych na swojej pozycji. Najłatwiej się wydaje nieswoje siano, wiadomo. ;) Taką 6 to może Leao dostać, a nie jakiś niesprawdzony typ, który sobie nie poradził w Bayernie i Swansea.
Edytowano dnia: 29 maja 2022, 10:36
14
Rocker
Rocker
29 maja 2022, 10:35
To ile dokładasz do budżetu?
0
chory
chory
29 maja 2022, 11:16
no już się mądralińscy znaleźli
0
Umberto
Umberto
29 maja 2022, 10:10
6 mln dla najlepszego gracza ligi w dzisiejszych czasach to promocja. Dawać 5 lat i podpisywać
2
Daros
Daros
29 maja 2022, 10:46
Sanches jeszcze nie zagrał a juz najlepszy XD
3
Paolo03
Paolo03
29 maja 2022, 11:25
Chodziło o Leao
1
Daros
Daros
29 maja 2022, 12:12
Artykuł nie jest o Leao.
1
Rafał0209
29 maja 2022, 09:37
Z tym Hauge i Sanchesem to deal niczym z FIFY, łatwo sprzedać kogoś niepotrzebnego i tanio kupić kogoś przydatnego. negocjacje między 4.5-6 mln serio? gdzie z tyłu głowy jest myśl że za dwa lata ktoś mu da plus 10 baniek a sam zawodnik będzie wart plus100mln, dać szybko 6 mln dorzucić 4packa Lecha i dać zajarać Cygaro Zlatana i podpisywać jak najszybciej.
1
ChroscickyACM
ChroscickyACM
29 maja 2022, 09:47
Odnosnie Leao.. Sa dwie opcje moim zdaniem. 1 to jak mowisz, dac mu 6 mln + 4pak Lecha ( lepiej jednak w butelce, lepiej smakuje - zimne) i zamknac temat dzis.... 2 opcja, gdy 1 nie wypali, 1 lipca puszczac go za 100-120 mln jak glosza media. Za jego wartosc mamy 3 solidnych grajkow co poszerzy nam sklad. Caly czas sie zastanawiam... Czy Milan sie zrobi druga Borussia Dortmund ( kup za 10, sprzedaj za 100) czy wolne transfery wejda nam w krew... W sumie martwia mnie te dwie opcje i spedzaja sen z powiek. Nie mamy kapitalu, jeszcze, by dokupywac solidnych graczy do skladu bez sprzedazy czolowych. Lawka wygrywa turnieje, tego nam brakuje. Niestety w tym aspekcie Inter nas zjada. Kurcze, boje sie tych 3 miesiecy najblizszych.
0
Daros
Daros
29 maja 2022, 10:01
Przexiez tą część o negocjacjach między 4,5-6 mln dotyczy R. Sanchesa, a nie Leao.. ;)
6
ChroscickyACM
ChroscickyACM
29 maja 2022, 10:15
Fakt. Zle zrozumialem.. Ale w sumie wychodzi podobnie. Jesli chodzi o Leao to tylko 2 opcje i wiecej nie widze...... Ciekawe, co zdecyduje klub. Czy beda inwrstycje i zostanie Maldini, czy nie bedzie i wszystko od nowa. 3 miesiace kluczowe
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się