SCUDETTO


Newcastle również zainteresowane Botmanem. Chce wykorzystać opóźnienie Milanu

1 czerwca 2022, 09:54, Redakcja Aktualności
Newcastle również zainteresowane Botmanem. Chce wykorzystać opóźnienie Milanu

Milan nadal jest przekonany o pierwszeństwie względem podpisania kontraktu ze Svenem Botmanem z Lille, ale jak informuje angielskie Chronicle, Newcastle chce wykorzystać zaistniałe opóźnienie na złożenie swojej oferty. Sytuacja Milanu w kwestii zakontraktowania zawodnika wynika z trwającego właśnie procesu przejmowania klubu przez fundusz RedBird Capital. 

Gwiazda Lille przebywa obecnie na zgrupowaniu holenderskiej reprezentacji U-21 (do 11 czerwca), i ta informacja daje czas, którego Milan potrzebuje na zawarcie umowy o wartości 30 mln euro.



41 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
cbvirus
cbvirus
1 czerwca 2022, 15:56
Panowie, Botman jak najbardziej będzie przydatny. To jeden z większych talentów młodego pokolenia na ŚO już ze sporym doświadczeniem. Tak naprawdę Kalulu z racji na to, że to gracz uniwersalny, to nie przywiązywałbym się do niego na ŚO, imo pewnie stworzy konkurencje albo raczej zastępstwo Calabrii a na drugim stoperze grać będzie zmiennie Kjaer z Botmanem właśnie.
0
kusniak_22
kusniak_22
1 czerwca 2022, 15:13
Przydałby się jeśli Romagnoli odejdzie, a tak właśnie pewnie będzie. Powinniśmy przyspieszyć z tym transferem.
0
dżunio91
dżunio91
1 czerwca 2022, 11:02
U Srok będzie paka po zmianie właścicieli na TOP5 jak nic. Liga angielska jest mocniejsza ;)
0
Max82
Max82
1 czerwca 2022, 11:15
Nie ma szans , 7-10 lokata realnie
9
Alessio_re6
Alessio_re6
1 czerwca 2022, 11:17
Oni chcą się budować za duże pieniądze, ale w miarę rozsądnie.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 czerwca 2022, 11:31
Z ''sensownym'' budowaniem w PL skończą jak Everton lub Leicester.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
1 czerwca 2022, 11:36
Albo ogólnie uznają, że nie będą chcieli grać w piłkę.
Ulubiony bait Marcos Salinas < 3
1
hyrus13
hyrus13
1 czerwca 2022, 12:00
Trudno określić, w którym kierunku to pójdzie. PIF to fundusz, który ma kumulować kapitał na czasy ponaftowe. Może być tak, że PIF zainwestuje, a później sprzeda klub z zyskiem.
2
Krzysztof
Krzysztof
1 czerwca 2022, 13:47
Co Ty myslisz że w PL jest mało pieniedzy? to nie jest tak że najbogatsi zaraz będą pierwszymi. Potrzeba przede wszystkim trener i konkretnych graczy. Top5 to może bedzie za 3 lata
0
Paolo03
Paolo03
1 czerwca 2022, 19:31
Pieniądze to nie wszystko, ile razy to trzeba jeszcze zobaczyć. Przykladow jest sporo nawet w samej PL
0
Pablosik
Pablosik
1 czerwca 2022, 23:03
Zgadzam się z dżunio91. Jestem kibicem Milanu jak i Newcastle. Sroczki po przejęciu klubu przez Saudyjczyków robią postępy, widać to po transferach jak i po grze. Nowy menago jak na razie stara się wykorzystywać pilkarzy w 100%. W drugiej rundzie byli bodajże w 3, w zdobytych punktach, co o czymś świadczy :)
0
jarek2572
jarek2572
1 czerwca 2022, 10:50
Tomori i Kalulu podstawa. Pierwszy do wejścia Kjear, chyba że wróci z taką grą co przed kontuzją, to kosztem Kalulu jeszcze sezon w podstawie pociągnie. Na 4 przedłużamy kapitana. Na 5 Caldara, jakby musiało dojść do tego, że dostanie szanse i zagra dobrze, przy czym nie będzie marudził że jest 5 w kolejce, to przedłużyć go o rok albo o 2 lata. Trzeba pamiętać za ile przyszedł, a kontrakt się zaraz kończy. Gabbia do Monzy i Botman do Newcastle. Środek obrony mamy ułożony elegancko, po co to psuć?
1
Alessio_re6
Alessio_re6
1 czerwca 2022, 10:54
Bo Kalulu i Tomori nie mają centymetrów i takiego wyprowadzenia piłki jak Botman, bo Romagnoli to obecnie poziom klubu drugiej części tabeli, bo Caldara jest mega niepewnym stoperem, bo Kjaer może mieć trudny powrót po najcięższym urazie w życiu.
2
Ledux
Ledux
1 czerwca 2022, 11:08
Caldara z taką pensją na 5 obrońcę? Zdecydowanie nie. Juz lepiej zeby 5 byl ktos z Primavery bo rzadko kiedy będzie sytuacja ze ten 5 będzie potrzebny.
1
PaoloACM
PaoloACM
1 czerwca 2022, 11:14
Czesc Jarek ile masz lat? ;)
0
Jaca23
Jaca23
1 czerwca 2022, 10:45
Są Tomori i Kalulu, wraca Kjaer. Rozumiem, że Botman to bardzo perspektywiczny obrońca, ale jeśli miałbym wybierać to wolałbym te 30 mln zainwestować w PS/10. Jednak jeśli ostatecznie przyjdzie to się będę z tego transferu cieszył.
4
hyrus13
hyrus13
1 czerwca 2022, 10:32
Dobra, skoro Botman jest taki dobry i utalentowany, to czemu kosztuje tylko 30 mln i czemu chce go Milan i Newcastle? Przecież dla takiego PSG, City, Realu czy Bayernu to żadne pieniądze, a mogą sobie kupić perspektywicznego piłkarza, który jest już bardzo doświadczony.
1
PaoloACM
PaoloACM
1 czerwca 2022, 10:38
To jest tak durne myślenie i pieprzenie bzdur, że nawet nie wiem gdzie zacząć. Podejrzewam że dopóki sam się nie zorientujesz, to nikt ci tego sposobu myślenia nie zmieni :)
7
Alessio_re6
Alessio_re6
1 czerwca 2022, 10:39
Ponieważ te kluby mają obsadzoną tę pozycję, albo nie bawią się w talenty, tylko kupują gwiazdy.
Real ma 4 klasowych stoperów, PSG 4, City ma dwóch lewonożnych stoperów, z czego Laporte jest podobny do Botmana, a w Bayernie preferują stoperów jak Tomori.
1
Corsa
Moderator Corsa
1 czerwca 2022, 10:40
Botman jest na tym etapie na jakim był Theo przechodząc do nas - wiadomo, że talent, ale nie ma pewności czy w pełni się rozwinie.

Holender zwrócił na siebie uwagę w przeciętnym Lille i teraz potrzebuje mocniejszego klubu, ale zostać zweryfikowanym. Dopiero po tym otworzą mu się drzwi do ścisłego topu.
2
hyrus13
hyrus13
1 czerwca 2022, 10:52
Miszcz

Jak nie masz nic do napisania w temacie to nie pisz. Jak ci pokazali koledzy niżej można normalnie odpowiedzieć. Nie trać swojego i przede wszystkim mojego czasu, bo mam ciekawsze rzeczy do roboty niż czytanie twoich wypocin nie na temat. Ostatni raz się poświęciłem żeby ci odpisać, ty już się nie trudź.
4
hyrus13
hyrus13
1 czerwca 2022, 11:02
Kolego. Ale ty piszesz ten post po raz któryś. A jeżeli się mylę i nie ty, to tak czy inaczej poraz 100 czytam ten sam schemat "argumentacji". I szczerze zadziwia mnie to. Tak jak co tydzień zadziwia mnie elementarny brak zrozumienia zasad gry w piłkę u kibiców (Dwie bramki, 90 minut, 38 kolejek itd Oczywiste co? No jednak nie xD)

Jak masz ciekawsze rzeczy, to po co marnujesz czas na pisanie tych frazesów?

Mam ja i inni któryś raz tłumaczyć jak dziecku?
Co takiego fajnego w tym Theo? Po co tracić 20 mln. Mamy obsadzoną pozycję. Jakoś Barcelona, Real i inni się o niego nie zabijają?
Leao? Co to za kot w worku. Jakby był taki zajebisty, to już by dawno City zabrało za 30 mln.
Kjaer za Caldarę? Co za bezmózgi w zarządzie!
Bennacer? Po co on nam ze spadkowicza. MVP na PNA to i Adiyiah zdobywał!
Maignan? Nie jestem przekonany. Gdyby był taki super, to by go PSG wzięło, zamiast Gigio.

Rozumiesz teraz, czy wszyscy będą nadal tracić czas, łącznie z tobą?

Tak w ogóle. Znasz przysłowie o baletnicy?
Tyle w temacie :)Pozdrawiam.
Edytowano dnia: 1 czerwca 2022, 11:03
1
Milanboy
Milanboy
1 czerwca 2022, 11:12
Bo po pierwsze to liga francuska i tam piłkarze są tańsi, po drugie 30 mln to nadal dużo i cena spadła z powodu pandemii, po trzecie całe Lille miało słaby sezon to i cena spadła za Botmana.

No i co by nie mówić ale kluby z topu prócz Włoskich mają mocno obsadzoną pozycję. Zresztą Bvb za Nico dała blisko 25 mln Euro a zawodnik z ogromnym potencjałem i po kapitalnym sezonie.
Edytowano dnia: 1 czerwca 2022, 11:14
1
Miaacz
Miaacz
1 czerwca 2022, 10:30
Na dłuższa metę przecież Botman potrzebny nam, chłopak ma warunki żeby być jednym z najlepszych na swojej pozycji ale nie po co nam bo jest Tomori i Kalulu, zaraz zaczniemy tracić pełno bramek po główkach bo co jak co ani Tomori ani Kalulu jak na obrońców środkowych to za wysocy nie są, to będzie ze trzeba było kupić Botmana bo wysoki itp, tak samo pójdzie do Newcastle jak nie weźmiemy go, zacznie tam grać super będą się nim wszyscy interesować a niech Kalulu np. złapie dołek formy to każdy będzie mówił ze Maldini amator nie kupił Svena. Reasumując potrzebny nam jest Botman bo przypominam aby każdemu ze gramy na 3 frontach, nie muszę chyba liczyć ile to meczów do rozegrania jest wiec lepiej mieć więcej 4 dobrych obrońców. Niech będzie ze ktoś nie daj Boże wypadnie na dłużej ktoś będzie zawieszenie miał i będzie płacz ze grać będzie Gabbia czy Krunicia na obronę dają bo nie będzie miał kto grać.
5
lewysovski
lewysovski
1 czerwca 2022, 10:17
Gramy Kalulu-Tomori i mamy najszczelniejszą obronę w TOP5 ligach w ostatnim czasie.
Moje pytanie: po co to psuć?

Ja rozumiem, że Botman to prospekt, ale IMO nam bardziej potrzebny jest ktoś do rotacji, niż do 1 składu. Jestem ciekaw co na to Maldini, bo w sumie o zainteresowaniu Botmanem głównie mówiło się jeszcze zanim Kalulu na dobre się rozegrał, może się okazać, że teraz jest to już nieaktualne.
3
Diavo
Diavo
1 czerwca 2022, 10:19
Dokładnie, zainteresowanie Botmanem wiązało się z kontuzją Simona i brakiem rozmów z Romkiem, teraz mamy Kalulu za Romka i powracającego po kontuzji Simona.
0
Milanboy
Milanboy
1 czerwca 2022, 10:21
Diavo - A jeśli znowu wypadnie Kjaer to co dalej? Mamy grać Gabbią który odstaje od drużyny? Do tego nie wiemy czy Milan wykupi Florenziego.

Mamy na ten moment niepewny środek defensywy.
4
Diavo
Diavo
1 czerwca 2022, 10:26
Pamiętajmy, że Gabbia ma 22 lata, może nie jest takim talentem jak Kalulu, ale gdy wchodził to swoją robotę robił, nie raz lepiej od Romka. Jeśli zarząd zdecyduje dać Gabbie na wypożyczenie, to transfer Botmana będzie konieczny.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
1 czerwca 2022, 10:28
Gabbia jest za wolny i za słaby technicznie na granie na tym poziomie, nie wiem czy on by w innym klubie w serie a gdzieś się łapał do 1 składu, może gdzieś do dołu tabeli
2
kamilus
kamilus
1 czerwca 2022, 10:30
Stoper jest potrzebny, to fakt - pytanie tylko, czy chcemy gracza do podstawy (30 mln), czy tylko "prospekta" do rotacji (10-15 mln). Nie wiemy, jaki pomysł na defensywę ma Maldini, ale w tym drugim wypadku zaoszczędzone pieniądze można przeznaczyć na ofensywę, która o wiele bardziej potrzebuje wzmocnień niż defensywa.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
1 czerwca 2022, 10:41
Botman i Romagnoli to dwa inne tematy. Botmanem milan interesował się już od zaszłego roku, ale w lato nie było tematu, bo już kasy. W zimę wraz z konti Kjaera kontakty sie zintensyfikowały.
0
mmielczar123
mmielczar123
1 czerwca 2022, 10:16
Jeśli Tomori + Kjaer/Botman byliby w świetnej formie, a Calabria grałby tak jak w tym sezonie, to może warto by było zrobić z Kalulu podstawowego prawego obrońcę. Te jego dośrodkowania to coś czego brakuje wielu naszym zawodnikom, a do tego jest bardzo szybki i nie boi się wejść w pojedynek z rywalem.
1
Diavo
Diavo
1 czerwca 2022, 10:18
Źle.. 3 stoperów to malutko, Kalulu musi zostać na środku, na prawej mamy Calabrie i Florenziego, bardziej przydałby się zmiennik dla Theo, który gra cały sezon od deski do deski.
3
Edmunds
Edmunds
1 czerwca 2022, 14:05
zgadzam się i myślę, że Kalulu zacznie w przyszłym sezonie wygryzać Calabrię ,a w sezonie 23//24 będzie już podstawowym po. Pierre to zwyczajnie inna skala talentu niż Davide. Francuz jest lepszy zarówno w ataku(szczególnie jeśli chodzi o dośrodkowania) jak i w obronie (Calabria jest najłatwiej objechać ze wszytstkich naszych obrońców), ponadto Kalulu jest zdecydowanie lepszy technicznie, silniejszy fizycznie i szybszy.
1
Milanboy
Milanboy
1 czerwca 2022, 10:01
Nie będę zły jeśli ostatecznie nie trafi do Milanu. No ale z drugiej strony szkoda, bo to jeden z najbardziej prosperujących obrońców.
1
kamilus
kamilus
1 czerwca 2022, 10:11
Ja zły również bym nie był, jedynie zasmucony, ale i tak musiałbym poczekać do startu nowego sezonu, bo jeśli by się okazało, że brak tego transferu wynikł z postawienia na Kalulu jako podstawowego stopera, to bym taki ruch zrozumiał.
1
Milanboy
Milanboy
1 czerwca 2022, 10:15
kamilus - Za wysoki to by duet nie był bo Tomori 186 cm a Kalulu 184 No ale Real też ma stosunkowo niskich obrońców a ligę mistrzów wygrał.
0
kamilus
kamilus
1 czerwca 2022, 10:28
Wiadomo, centymetrów by brakowało, ale ostatnie mecze niedawno zakończonego sezonu pokazały, że nie są one konieczne do tego, by defensywa grała dobrze (a nawet na zero z tyłu).

I zawsze takie coś to jest jakiś pomysł na to, jak lepiej wzmocnić zespół, bo ewentualne 30 mln na Botmana można by dołożyć do puli przeznaczonej na ofensywę.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 czerwca 2022, 10:43
Tylko że Militao gra wyśmienicie głową, a i tak biorą Rudigera, który jest ekspertem w tej dziedzinie, bo za duże zagrożenie brało się z górnych piłek.
0
Tanger
Tanger
1 czerwca 2022, 09:59
Jeszcze kilkanaście miesięcy temu praktycznie oznaczałoby to utratę szans na Botmana, ale teraz Milan oprócz prestiżu ma żelazny argument na swoją korzyść - gra w Lidze Mistrzów i walczy o trofea, w przeciwieństwie do Newcastle.
3
Corsa
Moderator Corsa
1 czerwca 2022, 10:47
Za to Newcastle ma inny argument - pieniądze :P W ostatnim czasie niestety to właśnie rządzi piłką, a szczególnie młodymi zawodnikami :)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się