SCUDETTO


LGdS: Milan ma gotową ofertę na 40 mln € za De Ketelaere

13 czerwca 2022, 09:48, Redakcja Aktualności
LGdS: Milan ma gotową ofertę na 40 mln € za De Ketelaere

La Gazzetta dello Sport w poniedziałkowym wydaniu poświęca dużo miejsca na tytułowej stronie transferowi Charlesa De Ketelaere do Milanu. Rossoneri zamierzają wyłożyć 40 mln euro na pozyskanie rozgrywającego Club Brugge. Profil zawodnika indywidualnie pasuje do projektu obecnego Milanu, który inwestuje w młodych, perspektywicznych graczy, którzy w Milanello będą mieli szansę na dalszy rozwój. Belg dodatkowo ma za sobą już doświadczenie w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Oferta Milanu ma wyprzedzać konkurencyjne, co czyni ten transfer bardzo bliski realizacji.



71 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wielki prostownik
wielki prostownik
13 czerwca 2022, 17:38
Dziennikarskie brednie.
1
Enrico
Enrico
13 czerwca 2022, 17:23
Dobra, dość tej gadki, tylko składać ofertę i dawać tego chłopaka, bo czas leci, a licho nie śpi (patrz Newcastle i inne bogate, żarłoczne potwory).
Botman też już miał być w Milanie... także gadka szmatka, a potem chłopak trafia gdzie indziej.
Edytowano dnia: 13 czerwca 2022, 17:26
2
lopezito84
lopezito84
13 czerwca 2022, 17:03
To dziś najlepsza dla mnie wiadomość lepsza niż lokata na 6%. Gdy by doszło do finalizacji było by cudownie widziałem kilka meczów w jego wykonaniu i jest naprawdę znakomity dynamiczny dobry technicznie a przy tym 192 cm wzrostu, więc wiatr go nie przepchnie tak jak Diaza (choć w niego też wierzę). Choć to jeszcze jak zwykle plotki to mam nadzieję, że ten transfer dojdzie do skutku.
Edytowano dnia: 13 czerwca 2022, 17:04
0
Rafał0209
Rafał0209
13 czerwca 2022, 17:53
192cm to Brahim przy zmianie będzie mu pod nogami przechodził:)
1
Rafał0209
Rafał0209
13 czerwca 2022, 16:59
To Tyle co kiedyś się płaciło za Rui Coste :) taki rynek ten chłopak przy Piolim i Zlatanie za rok będzie wart 100mln.brać się nie zastanawiać
1
mufi
mufi
13 czerwca 2022, 16:36
QUIZ

ile kosztował Marco ? :) (wiem zupełnie inne czasy, zupełnie inne wizje, brak praw z TV, LM na tym poziomie) - CHODZI O SKALĘ :)
0
pazioni
Moderator pazioni
13 czerwca 2022, 16:34
Dawać go.
0
stary_boss
stary_boss
13 czerwca 2022, 16:11
Chyba najbardziej w mojej opinii potrzebny transfer poza graczem na prawe skrzydło a może to będzie kolejny Kaka. Cena wysoka ale kto teraz tani sprzedaje szkoda ze nie idzie wcisnąć Alexisa na zbicie ceny ale taki rzeczy to tylko w FM
1
Deus
Deus
13 czerwca 2022, 15:54
wątpię, że damy za niego 40, mówi się o ofercie 25+5 bonusy i ja bym już jej nie podbijał.
0
Grande
Grande
13 czerwca 2022, 14:06
Nie uwierzę w żaden transfer Milanu dopóki nie zobaczę gościa na prezentacji podpisującego umowę.
2
kusniak_22
kusniak_22
13 czerwca 2022, 15:31
Niestety ja również, myślę że pójdzie gdzie indziej niestety.. chociaż trzymam mega kciuki.
0
kusniak_22
kusniak_22
13 czerwca 2022, 13:41
Bez wątpienia duży talent. Chciałbym go u nas bardzo.
0
tommyb1
13 czerwca 2022, 13:20
Nie śledzę tego aż tak bardzo ale czy ktoś w lidze belgijskiej był wyceniony przez Transfermarkt na 30 baniek? Swoją drogą jeśli uważacie że 40 to dużo to jakby przyszła oferta za Leao (dajmy na to 90) to będzie wystarczające?? Mają perełkę o którą będzie pół Europy walczyć i dziwi was cena 40 baniek??
0
Alessio_re6
13 czerwca 2022, 13:23
Aktualnie za Leão 120M to mało, wiec wiesz.
3
tommyb1
13 czerwca 2022, 16:07
to 90 to byla ironia
0
Rossu
Rossu
13 czerwca 2022, 13:18
40 mln za takiego piłkarza to w dzisiejszych czasach to nie jest jakieś WOW. Tyle to potrafi dać średniak Premier League. Ale i tak mi się wydaję, że Maldini dogada się z Brugge za 30 mln + bonusy, co będzie bardzo dobrą opcją.

CDK to obecnie największy talent w Belgii, za 2-3 lata tutaj ludzie będą pisać i psioczyć na Maldiniego, dlaczego nie został sprowadzony za te 40 mln jak bedzie wart 80-100. Trzymam mocno kciuki za ten transfer.
7
Bandon
Bandon
13 czerwca 2022, 13:04
40 mln to wcale nie jest dużo za chłopaka o tej skali talentu. Za Leao daliśmy 30 mln dla przykładu i dopiero po czasie odpalił. Jeśli nie chcemy wydawać po 120 mln za piłkarzy wyrobionych, to trzeba płacić po 30-40 mln za wielkie talenty z tą adnotacją, że nie każdy wypali. Domykałbym to od razu i nie negocjowałbym stawki za długo, żeby przypadkiem komuś się lampka nie zapaliła, że może warto z nami o CDK powalczyć.
1
Alessio_re6
13 czerwca 2022, 13:12
Leão kosztował 23/24M, ale racja za takiego piłkarza jak CDK, 40 w odpowiedniej formie jest spoko ceną.
1
DarQ
DarQ
13 czerwca 2022, 12:48
Tak, brać. Mają moją aprobatę.
Gość jest b. dobry. Jest warty takich pieniędzy i jest awizowany na pozycję , która najbardziej kulała u nas.
4
plone
plone
13 czerwca 2022, 12:27
zawsze bawia mnie komentarze podwazajace wyceny pilkarzy i krecenie nosem ze za duzo. Tak jakby nikt nie ufal w kompetencje naszych dzialaczy i uwazal ze ich najpowazniejsza transakcja do tej pory bylo kupno telewizora na raty. Przeciez oni wiedza co robia, skoro uwazaja ze chlop jest tyle wart to widac tak jest, z waszej kieszeni przeciez nie placa wiec w czym problem
1
milanista123456
milanista123456
13 czerwca 2022, 12:16
Ludzie opamiętajcie się, komentujcie, ale z głową. Czekajcie do oficjalki z ewentualną oceną, a najlepiej do kilku rozegranych meczów nowego zawodnika. Wygraliśmy mistrzostwo, mamy nowego właściciela przecież media mają na nas kibicach teraz niezłą pożywkę. Wszyscy jesteśmy podsyceni sukcesami i już sami w głowie układamy skład na nowy sezon. Pamiętajcie, że media to wiedzą i właśnie próbują wykorzystać we własnym interesie, czyli do tworzenia clickbaitowych newsów, które każdy rozmarzony kibiców kliknie, a potem skomentuje. Komentarze i wejścia generują ruch na stronie, ruch na stronie generuje hajs z reklam. Nie dajcie sobie robić wody z mózgu plotkami o piłkarzach, o których nikt za tydzień nie będzie pamiętał, że byli łączeni z Milanem.
1
R44
R44
13 czerwca 2022, 18:45
Ale o co Ci chodzi?
Po te jest wątek żeby każdym mógł sobie wyjść przeczytać i wyrazić swoje zdanie na ten temat.
Nawet może nie skomentować wcale i tez mu wolno.
A nawet ma prawo postępować jak chce w tej sprawie.
0
milanista123456
milanista123456
15 czerwca 2022, 10:33
I tutaj mamy osobnika, ktory uciekał albo spał na lekcjach czytania ze zrozumieniem. Gdybyś przeczytał i zrozumiał mój post to nie zadawałbyś takiego głupiego pytania...
0
Krisu
Krisu
13 czerwca 2022, 12:06
40 mln to dużo... Ale wydaje mi się ze warto.
Mam nadzieje ze nie dojdzie do skutku operacja zakupu CDK z Langiem w pakiecie. Ten drugi mi nie pasuje przez swoje cwaniactwo w mediach.
0
Alcatraz77
Alcatraz77
13 czerwca 2022, 12:04
Tak!!!
0
cbvirus
cbvirus
13 czerwca 2022, 11:45
Ten gość nazywany jest drugim De Bruyne. Jeżeli to soę uda, to podziwiam.
1
Jaca23
Jaca23
13 czerwca 2022, 11:27
Szczerze? Uważam, że przepłacimy. Największe gwiazdy ligi belgijskiej odchodziły stamtąd za 21-27 mln euro. Więcej niż 30 mln bym nie zaoferował.
0
ba_acm
ba_acm
13 czerwca 2022, 11:36
Inflacja :D
4
Paolo03
13 czerwca 2022, 11:53
Również uważam że 40 baniek to mega duzo. Inflacja chyba ma mniejszy udział procentowy :)
0
inzaghi67
inzaghi67
13 czerwca 2022, 13:00
Największa gwiazda Noa Lang jest wyceniany na niewiele mniej....
0
Tanger
Tanger
13 czerwca 2022, 13:04
@inzaghi67

Lang jest wyceniany na 22 mln i jest to realna wycena.
3
inzaghi67
inzaghi67
13 czerwca 2022, 17:15
coś ty?
0
matten
matten
13 czerwca 2022, 11:25
Nie wiem kto to, ale skoro chcą za niego zapłacić tyle pieniędzy, to liczę, że będzie to transfer do pierwszego składu i od razu podniesie jakość wyjściowej jedenastki.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
13 czerwca 2022, 11:42
na razie to lgds chce tyle zapłacić ;)
1
mmielczar123
13 czerwca 2022, 10:56
Jak będą grać CDK i Origi, to nasz wirtuoz prawej strony też musi albo najlepiej Charles na lewą i De Kruyne na treq i wtedy będzie Belgijska ofensywa :P
0
nokoments
nokoments
13 czerwca 2022, 10:48
Jutro się okaże, że Juventus daje 45 xD
2
Von Strauss
13 czerwca 2022, 10:53
Chyba 4,5 mln w 30 ratach i pół swojej kadry z pomocy (Arthur, Ramsey, Rabiot)
16
TR3V0R
TR3V0R
13 czerwca 2022, 11:05
Von Strauss
i we Włoszech pewnie prędzej by zaakceptowali taką ofertę, niż nasze 40 baniek od razu XD
3
Tanger
Tanger
13 czerwca 2022, 10:41
To byłby rekord transferowy ligi belgijskiej z dużą przebitką. Ta cena 40 mln wydaje się trochę przesadzona. Maldini na pewno by to próbował zbić do ilu się da.
0
MikBud
MikBud
13 czerwca 2022, 10:40
CDK w swojej grze ma trochę taki vibe jak Kaka. Jak transfer dojdzie do skutku to czuję, że to wypali.
Edytowano dnia: 13 czerwca 2022, 10:41
9
zycumilanista
zycumilanista
13 czerwca 2022, 10:58
Nooo coś w tym jest. Lekkość z jaką prowadzi piłkę, sposób poruszania. No jest w nim coś z Ricardo :)
2
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
13 czerwca 2022, 10:38
Ostatnimi laty liga belgijska zaczęła sprzedawać do Anglii za większe pieniążki ale jeśli to naprawdę będzie 40 to raczej rekord transferowy jak nic.
0
marcinomilano
marcinomilano
13 czerwca 2022, 10:31
Wydaje mi się, że to i tak nie będzie 40 mln gotówki, a raczej coś powyżej 30 mln z bonusami. Problemem jest to, że Club Brugge nie chce go sprzedawać, a w przyszłym sezonie mogą za niego już wyciągnąć więcej. To największy talent w Belgii, do tego wydaje się bardzo ogarnięty pod względem charakterologicznym. On w perspektywie 2-3 lat może spokojnie podwoić swoją wartość.
Edytowano dnia: 13 czerwca 2022, 10:43
5
Von Strauss
13 czerwca 2022, 10:56
Też tak myślę. Tyle, że liczę na 25/30 mln + bonusy, żeby trochę płatność rozłożyć. Szkoda, że rok/dwa temu się za niego w końcu nie wzięliśmy, bo był w grupie zawodników, którymi się interesowaliśmy (ale chyba kasy nie było + nie było opcji by zrobić to co z Adlim)
1
Abdul531
Abdul531
13 czerwca 2022, 10:31
Trochę dużo ale z drugiej strony jak wypali to można sporo zyskac
0
primo2p
primo2p
13 czerwca 2022, 10:30
Też mi się wydaje że drogo, ale teraz takie są ceny.
Może się to wydawać potem w worku, ale Maldini raczej by tak bardzo nie zaryzykował, najwyraźniej chłopak jest na prawdę dobry, z dużym potencjałem.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
13 czerwca 2022, 10:27
Czy ten chłopak faktycznie jest tyle wart? W Belgii pokazał się dobrze w zeszłym sezonie, ale pamiętajmy że to wciąż liga belgijska, poziom tej ligi nie jest wygórowany. W LM na tle mocniejszych rywali niczego szczególnego nie pokazał. 40 baniek za kota w worku, to troszkę słaby biznes.
2
plone
plone
13 czerwca 2022, 12:31
Lukaku, Jonathan David, Milinkovic-Savic, Courtois, Tielemans, Osimhen, Ndidi, Witsel tez byli kotami w worku?
Edytowano dnia: 13 czerwca 2022, 12:34
0
Sebolinho10
Sebolinho10
13 czerwca 2022, 13:01
@plone

Z każdego kraju wyjdzie kilku dobrych zawodników. U nas dla przykładu jest Lewy, Szczęsny czy Zieliński. Druga sprawa to taka że przytoczyłeś gówniane przykłady. Żaden z wypisanych przez Ciebie zawodników, nie wyszedł z Belgii nawet za 30 baniek. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem...tym razem ze zrozumieniem. Za 40 baniek można wyciągnąć zawodnika ogranego i który kilka sezonów rozgrywa na dobrym poziomie, jak np Berardi. Moim zdaniem w obecnej sytuacji kadrowej i dostępnym budżecie który na pewno jest dosyć mocno ogranicony....wydawać 40 baniek na zawodnika ze słabej ligi, który wysoki poziom posmakował tylko w LM, to trochę przesada.
0
plone
plone
13 czerwca 2022, 13:37
ja ci tylko wyciagnalem z brzegu przyklady pilkarzy, uwazanych w tamtym czasie za talenty, ktorzy wychodzili z tej wg ciebie przecietnej ligii belgijskiej. gdzies sa dzis pewnie wiesz. nie ma znaczenia ile kosztuje, z belgii wychodzi multum talentow, a on jest jednym z nich. porownywanie kwot transferow sprzed kilu lat do obecnych realiow po pandemicznych jest niepowazne, poza tym dajesz przyklad skrzydlowego kiedy rozmawiamy o treq...
0
Purysta
Purysta
14 czerwca 2022, 01:28
Sebolinho10,
Co do polskich piłkarzy, którzy wybili się z krajowej ligi - a tego dotyczy ta dyskusja - to tylko Lewy się nadaje jako przykład z nazwisk, które podałeś. Szczęsny i Zieliński wyjechali za granicę jako nastolatkowie i nie zagrali nawet minuty w Ekstraklapie ;)
0
Von Strauss
13 czerwca 2022, 10:18
Proponuję 20 mln teraz, 5 mln po osiągnięciu 15 bramek i asyst w sezonie w lidze, 5 mln po osiągnięciu 5 bramek i asyst w LM i 10 mln na Św. Dygdy.

~Sępface
Edytowano dnia: 13 czerwca 2022, 10:19
0
Manolas
Manolas
13 czerwca 2022, 10:16
Już widzę jak Maldini kupuje kota w worku z ligi belgijskiej za 40mln.
9
Rogo1989
Rogo1989
13 czerwca 2022, 10:29
To nie będzie kot w worku. Zobaczysz.
3
marcinomilano
marcinomilano
13 czerwca 2022, 10:29
To niezły kot w worku uznawany aktualnie za największy belgijski talent który dodatkowo ma doświadczenie w LM w grach przeciwko PSG, City i Borussi
9
Manolas
Manolas
13 czerwca 2022, 11:41
Luiz Adriano tez w lidze mistrzów strzelał
.pozdro
0
plone
plone
13 czerwca 2022, 12:35
Lukaku, Jonathan David, Milinkovic-Savic, Courtois, Tielemans, Osimhen, Ndidi, Witsel tez byli kotami w worku?
2
TR3V0R
TR3V0R
13 czerwca 2022, 10:15
o cholera, nie za drogo troche jak na takiego chłopaka?
1
chory
chory
13 czerwca 2022, 10:12
dorzucić za darmo castillejo, myślę że godnie zastąpi charlesa w bruggi
2
Daniel93
Daniel93
13 czerwca 2022, 10:10
Brać a tamtego drugiego co ma tak nawalone w głowie i ego wyebane w kosmos odpuścić..

Dalej marzy mi się Berardi :D
12
13 czerwca 2022, 10:08
Widzę, że wszędzie inflacja wywaliła w kosmos :P
5
Milanistaod95
Milanistaod95
13 czerwca 2022, 09:59
Na jakiej on pozycji lubi grać najbardziej? Na 10? jeśli tak, to na pewno będzie więcej z niego pożytku niż z Brahima. Na skrzydle też da radę pograć? Jeśli tak to na obu czy na jednym. Jeśli na skrzydle zagra też, to brać bez zastanawiania, bo nam go sprzątną sprzed nosa. A powoli zaczyna się pojawiać chłopak w rep.
Ciekawe co z Alexisem, zostawić na kolejny sezon i dać szansę czy sprzedać. Wg mnie wolałbym zostawić Alexisa i oddać Messiasa. Jest młodszy i może się jeszcze rozwinąć. Zresztą w minionym sezonie był czasem OK.
2
Alessio_re6
13 czerwca 2022, 10:08
Najbardziej lubi gra jako pół lewa mezzala, ale w klubie na tej pozycji gra największa gwiazda ligi i CDK został przesunięty do linii ataku jako podwieszony napastnik, gdzie pełni funkcje 10
1
JayJaco
JayJaco
13 czerwca 2022, 10:08
Generalnie gość gra na 10/Prawym skrzydle.
0
chory
chory
13 czerwca 2022, 10:13
da rade zagrać wszędzie w ataku w naszym ustaweniu
0
Milanboy
Milanboy
13 czerwca 2022, 09:58
ILEE?
0
tommyb1
13 czerwca 2022, 10:03
Prawdopodobnie to i tak połowa jego wartości za 2 lata jak pogra w poważnym klubie
0
AC1899
AC1899
13 czerwca 2022, 10:06
40 mln euro. Jest napisane.
5
Milanboy
Milanboy
13 czerwca 2022, 10:31
AC1899 - A, ok.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
13 czerwca 2022, 10:48
Już wydaliśmy kiedyś 40 mln N caldare (zamiana za Bonuca) za piątka też koło 40.. Także no Paqeta, Andre Silva, Conti różni tutaj byli.. Jakoś nie każdy tak powiększa swoją wartość jak Leao, raczej częściej pomniejsza xd
1
Jaca23
Jaca23
13 czerwca 2022, 11:29
https://www.youtube.com/watch?v=SW522CLn3Vk
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się