SCUDETTO


Gerry Cardinale wciąż przebywa w USA, gdzie szuka kapitału i nowych udziałowców

23 czerwca 2022, 13:51, Redakcja Aktualności
Gerry Cardinale wciąż przebywa w USA, gdzie szuka kapitału i nowych udziałowców

Tuttosport na swoich łamach informuje, że założyciel RedBird Capital, Gerry Cardinale wciąż przebywa w USA, gdzie za zadanie obrał sobie poszukiwanie kapitału oraz partnerów do inwestycji w AC Milan. W szczególności chodzi o zmniejszenie kwoty kredytu, która wstępnie wynosi 600 mln euro. Tuttosport zaznacza jednak, że fundamentalną rzeczą jest, aby Gerry Cardinale wrócił do Włoch w celu sfinalizowania przedłużeń kontraktów z Paolo Maldinim i Frederickiem Massarą. 4 lipca to data wznowienia treningów i istnieje ryzyko, że w tym terminie nie pojawią się żadni nowy zawodnicy.



102 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
25 czerwca 2022, 16:30
Nie wygląda to ciekawie.
0
Sieri
Sieri
23 czerwca 2022, 21:03
Rozumiem ze główny cel to budowa stadionu ale te 100 mln spokojnie mógłby wyłożyć na transfery. M/M na pewno dobrze by to spożytkowali i potrzymali to co zaczęli od dawna a może nawet i więcej.
1
Grande
Grande
23 czerwca 2022, 20:09
Pogba w Juve.
0
adamos
adamos
24 czerwca 2022, 08:34
dwa razy do tej samej wody się nie wchodzi. Nie dotyczy Zlatana. Juve w rozsypce. Kjelini out, Rabiot out, Dybala out, Kean out, Morata out, Melo out. Więc nie wiem czy Nejmor ich zastąpi :-)Niedługo mecze Juve będą wygladać, że przez większość meczu jakiś brazylijczyk będzie udawał że go zabili i będzie tarzał się po murawie.
Edytowano dnia: 24 czerwca 2022, 08:36
0
Bankers
Bankers
23 czerwca 2022, 18:44
W następnym tygodniu się wyjaśni.
4
Umberto
Umberto
23 czerwca 2022, 18:33
Nowy prezes powinien przedwszystkim z przytupem rozpocząć okienko transferowe, a tutaj nawet nie ma przedłużenia umowy dla Maldiniego....
4
Alessio_re6
23 czerwca 2022, 21:25
Scaroni dalej będzie prezesem.
0
Umberto
Umberto
23 czerwca 2022, 18:25
Pan Getry żyje ponad stan, brać kredyt na klub piłkarski to nie porozumienie
1
AtmosferićBA
AtmosferićBA
23 czerwca 2022, 20:21
W ogóle kupowanie czegokolwiek wspomagając się finansowaniem to jakieś nieporozumienie! Tak się przecież nie da niczego zbudować! Kto to widział. Pożyczka od boćka na komunijny prezent dla chrześniaka to jeszcze bym zrozumiał, ale jakieś pożyczki pod inwestycje czy szukanie inwestorów? Tak się potęgi nie buduje. Cała lista forbsa zbudowana na firmach i ludziach którzy brzydzili się pożyczać!
5
adamos
adamos
24 czerwca 2022, 08:47
To dlaczego ludzie podczas pandemii lokowali oszczędności i brali kredyty na mieszkanie? Bo było zerowe oprocentowanie. Nie wiem kupujesz sprzęt agd za 10 k zł wolałbyś sie spłukać i od razu zapłacić, czy może rozlozyć to na 10 rat bez oprocentowania? Wzięcie kredytu to też inwestycja która się zwraca. W księgowości sa rózne amortyzacje odpisania itp. i jemu wychodzi na to, że ma oprocentowanie 0%. Ludzie to fimra która się zna, Liverpool jakoś nie płacze z ich powodu :-)
0
Kamciu
Kamciu
23 czerwca 2022, 18:12
Gdy byly informacje, ze to Bahranczycy przejma Milan to bylem pewny, ze po zdobyciu ewentualnego (wtedy) Scudetto Rossoneri pojda mocno do przodu chcac wykorzystac nowy kapital, sukces sportowy i przeobrazic to w naprawde grozna maszyne nawet na skale Europy, ktora bedzie powtarzalna z tendencja wzrostowa.

Tymczasem nie chce prorokowac, natomiast poki co raczej nie wyglada to kolorowo. Pozyczka (ogromna) na kupno klubu (notabene od poprzedniego wlasciciela) sama w sobie nie brzmi dobrze. Przeciagajace sie przedluzenia umow z najwazniejszymi ludzmi w klubie, zablokowane mercato... Oczywiscie "pozyjemy zobaczymy", jednak na dzien dzisiejszy: odchodzi Kessie, Romagnoli (obaj za free), "pewny" Sanches chyba sie oddala, a i Botman nie wydaje sie, ze trafi do Mediolanu, wciaz nie widac realnej perspektywy na wzmocnienie prawej strony, Origi to tylko zmiennik, a zapowiedzi "finansowe" rowniez specjalnie nie napawaja optymizmem - to w glownej mierze fakty.

Ciekawy jestem dalszych decyzji nowego zarzadu Milanu oraz kierunku w jakim beda oni planowali poprowadzic zespol, zwlaszcza, ze postrzegam Rossonerich jako obok Juventusu glownego rywala w walce o Scudetto w nadchodzacej kampanii.
7
szyka
szyka
23 czerwca 2022, 18:16
Zgadzam się
i nie przekonuje mnie malowanie trawy na zielono wśród kibiców Milanu, że jeszcze mercato się nie zaczęło, dajmy mu szanse itp.
Przesłanki do niepokoju są duże
Jeszcze kilka dni temu kibice Milanu podawali argument, że Inter tez się nie wzmocnił
No a na ten moment juz macie Lukaku i Mikhitaryana
9
AtmosferićBA
AtmosferićBA
23 czerwca 2022, 19:44
Jak to w czasie mercato pismaki narobiły smaka z inwestorami z półwyspu arabskiego a zakończyło się na "optymizmie". Czy to źle? Czas pokaże. To że na kredyt to jaki problem? Dominator ostatniej dekady ligi mistrzów i wszystkie kluby oprócz ManC i PSG żyją/rozwijają się z kredytów, nawet angielskie. Co jest dla większości mam nadzieje zrozumiałe - kredyt, pożyczka, obligacje, akcje itp. to takie fajne rzeczy co z reguły są korzystne dla obu stron :). Jak ktoś tego nie rozumie to żyje w jakiejś finansowo marzeniowej bańce. Patrząc na historię tego funduszu to na razie trafia raczej bez pudła (oczywiście biorę pod uwagę, że może być jak z właścicielami ManU, ale to jest raczej inne podejście i inne doświadczenie).
Po styczniowym mercato co bardziej krótkowzroczni fani Milanu na tej stronie, wróżyli nam walkę o top4 do ostatniej kolejki, no bo Vlaho no bo Gossens, a my jakiś noname do wychowania. A jak się skończyło...
Także nie spinajmy się, jest wiele dróg do sukcesu, szybka i jak widać bardzo droga (PSG, Inter w mniejszym stopniu, ManC do niedawna) i dłuższa (Liverpool mając na uwadze nieproporcjonalne względem innych lig przychody ale wydawane z głową i pomysłem czy Atletico). Nie zapominajmy, żę dalej klub nie jest samowystarczalny finansowo ale jesteśmy na dobrej drodze przy zachowaniu racjonalnej polityki płacowej i transferowej. Jak ktoś po 2,5 roku stabilnego wzrostu (mimo ograniczeń związanych z pandemią) oczekiwał nagłego skoku o lata świetlne do przodu to chyba musi zmienić majtki ;).
Transfery Lukaku i Mikiego nie robią na mnie żadnego wrażenia bo w najlepszym wypadku dadzą znowu jednorazowy sukces, a perspektywy na wzrost wartości drużyny w przyszłości są z sezonu na sezon moim zdaniem gorsze. Takie moje skromne 5gr, oczywiście zapraszam do dyskusji.
3
szyka
szyka
23 czerwca 2022, 20:21
Moim zdaniem jest różnica zasadnicza w tym, że redbird nie posiłkuję się kredytem czy emituje obligacje, żeby doinwestować drużynę czy wybudować stadion tylko żeby w ogóle kupić klub i to jest problem.

Jak powiedział Maldini potrzebuje pieniędzy na 3 konkretne transfery i nie zapewnienie mu tego uznam za porażkę nowego właściciela, już są doniesienia medialne, że opcją B C D są jakieś prospekty z OM czy Schalke, które mogą być melodia przyszłości co najwyżej. My potrzebujemy wzmocnień tu i teraz. Sukces w lidze byl wypadkowa kilku rzeczy które zagrały łącznie i to pomimo zaniechań elliota w zimowym mercato, a nie dzięki elliotowi.

Różnimy się podejściem, ja kibicuje Milanowi, aby odnosił sukcesy na boisku i zdobywał trofea
Nie podnieca mnie wartość rynkowa klubu bez sukcesów typu Arsenal. Czasem jedno i drugie idzie w parze i chciałbym, aby tak bylo
3
szyka
szyka
23 czerwca 2022, 20:33
Odnośnie ostatniego Twojego akapitu
Jeśli do nas przyszedłby Lukaku i Miki to oczami wyobraźnię juz widzę peany na temat naszego wspaniałego mercato, więc nie deprecjonujmy tych ruchów, bo Lukaku 2 lata temu pozamiatał ligę, a Miki jest fajnym izupelnieniem pomocy- formacji która Inter ma już bardzo silna
1
AtmosferićBA
AtmosferićBA
23 czerwca 2022, 20:34
Z pierwszym akapitem się nie zgodzę, bo jedno nie blokuje drugiego. Nie liczy się tylko kapitał, ale też umiejętność nim rozporządzania. W samej piłce Masz wiele świetnych przykładów.

Mnie też nie podnieca za ile klub będzie sprzedany w przyszłości, ale cała nowoczesna piłka na najwyższym poziomie powoli, jak po grudzie, idzie w stronę zarabiania pieniędzy jak NBA (kiedyś to też była zabawka dla bogaczy). Zakusy pod superligę to potwierdzają.

Nie trafił nam się suger daddy i z tym trzeba się pogodzić bez snucia pesymistycznych wizji. To nie są amatorzy czy słupy.
1
szyka
szyka
23 czerwca 2022, 20:44
No właśnie nie potrafię się z tym pogodzić:-)
Spoko szanuje Twoje zdanie
Oby moje czarnowidztwo się nie sprawdziło i redbird okazał się dobrym właścicielem, a nie frajerem na roczną lichwę dla elliota
1
AtmosferićBA
AtmosferićBA
23 czerwca 2022, 20:45
Ale czy Lukaku (prawdopodobnie na jeden sezon i z powrotami to wiemy jak większości bywa) i Miki oznaczają wielki skok jakościowy Interu biorąc pod uwagę ostanie 2 sezony, szczególnie że to oznacza transfery wychodzące? No raczej nie. Czy da im to coś więcej niż walkę o mistrzostwo (nie totalną dominacje) i 1/8-1/4 LM? Czyli to samo co mieli do tej pory? A co będzie za rok? O to mi chodzi.
U nas jest wielkie rozczarowanie bo nagle po jednym mistrzostwie nie zrobiliśmy przed okienkiem transferowym wzmocnień dających nam perspektywy walki o LM w przeciągu 2-3 lat (a w przyszłym sezonie to minimum 1/2 bo wstyd).
0
AtmosferićBA
AtmosferićBA
23 czerwca 2022, 21:01
Dodatkowo nie zapominajmy, że priorytetem jest budowanie nowego stadionu, co przy co raz większej szansie braku partnerstwa z Interem, oznacza ogromne inwestycje na początek.
0
Alessio_re6
23 czerwca 2022, 23:46
AtmosferićBA
Jeden z rozsądniejszych komentarzy na tej stronie od bardzo dawna. Doceniam, że potrafisz z głową podejść do kibicowania.
1
adamos
adamos
24 czerwca 2022, 08:56
Spojrzeli na Juve i Inter stwierdzili, po co inwestować, skoro konkurencja się rozprzedaje i osłabia. Lukaku bez roku gry zapewne będzie siła napędowa i znowu trzeba będzie odchudzić go z 30 kg. Dybala chce do Interu ale finanse ich nie pozwalają i rozprzedają obronę. A Lukaku i Dybla nie sa zawodnikami do obrony nie presują ąni nic. Juve ile ma opuścić 10 zawodników? A i jeszcze chcą Nejmara płaczka wziąć. Kessiego zastąpiliśmy Adlim a na prawej flance Snikcers ożyje i stanie się drugim Leao. Napoli chce sprzedać swój największy filrar K2 a Pietrek się już stresuje Mundialem. Okienko trwa do końca sierpnia zobaczymy jakie promocje będą. Wszyscy sypia kasę teraz, a My znowu pozyskamy jakiegoś Kalulu za free, co zostanie po sezonie topem.
0
szyka
szyka
23 czerwca 2022, 17:54
Gołodupiec szuka pieniędzy
Śmierdzi to zamierzonym działaniem Elliota, bo wiedzą, że za rok przejmą Milan spowrotem, a to co włożyli w Milan juz im się zwróciło.
Ten cardinale nic nigdy nie wygral ze swoim klubem w baseballu.
Że też na nas trafiło
0
AtmosferićBA
AtmosferićBA
23 czerwca 2022, 19:59
O nie tragedia. Ktoś próbuje maksymalizować ewentualny zysk przy jak najmniejszym udziale własnego kapitału. Co za frajer i amator.
0
szyka
szyka
23 czerwca 2022, 20:27
Dokladnie tak jak piszesz
Janusz biznesu
Nie ciągnijmy podwójnie tej samej dyskusji
1
dave25
dave25
23 czerwca 2022, 17:47
Ronaldo albo LeBron mają więcej kasy niż te gołodupce
Edytowano dnia: 23 czerwca 2022, 17:48
1
Jaca23
23 czerwca 2022, 17:53
Chciałbym mieć tyle kasy co te "gołodupce".
3
Rafał0209
23 czerwca 2022, 17:59
Ale jakoś te golodupce kupiły Milan za ponad miliard,szejkowi się nie udało, Berlu również nie podołał bawić w prowadzeniu takiego klubu,dajmy im szansę bo panowie wydali jedną z większych kwot na kupno klubu w historii sportu.
4
szyka
szyka
23 czerwca 2022, 18:07
Berlu mógłby kupić sobie tego cardinale, gdyby tylko chciał
U Berlu problem był taki, że rodzina kręciła nosem na finansowanie Milanu, jego majątek jest większy niż tego całego funduszu

Ale dalem Ci łapkę w górę:-)
0
Rafał0209
23 czerwca 2022, 18:25
A Elliott mógłby sobie kupić ze dwóch Berlu, a mimo to zdecydowali że nie są wstanie wznieść na wyższy poziom drużyny i bardziej wygodna jest im sprzedaż,Perez nie ma tego co Amerykanie a potrafi prowadzić Real,nie ważne jakim majątkiem się dysponuję ważne to go powiększać, a miejmy nadzieję że nasz właściciel ma łeb na karku i ze chcę z nas zrobić drugi Real.
2
szyka
szyka
23 czerwca 2022, 18:49
Fundusz hedgingowy to zawsze tylko biznes, dlatego wolałem, żeby Milan wpadł w ręce takiego Arnaulta z majątkiem 76 mld USD c

Singer ma majatek 2,5 mld USD, więc do berlu brakuje
Elliot jako fundusz jest zarządza aktywami na 42 mld USD, a sprzedał klub innemu funduszowi, który jest 5x biedniejszy, na który dał mu kredyt....
Źle to wyglada
4
Semper Fideli
Semper Fideli
23 czerwca 2022, 19:37
Rafał
Kurde to że kupili nie koniecznie oznacza że nie są golodupcami czy to nie jakis wałek finansowy. Przypominam że już był wlasciciel Milanu który kupowal klub za hajs elliota
1
AtmosferićBA
AtmosferićBA
23 czerwca 2022, 20:09
Na 100% wałek. Budowali przez 10 lat portfel żeby teraz się wyłożyć na Milanie jak jakiś chiński słup. Podobno konsultowali zakup z Sasinem (wiem, suchar ;)).
1
inzaghi67
inzaghi67
23 czerwca 2022, 17:15
https://sempremilan.com/inter-calhanoglu-outbursts-interview-fined

Srakan ma dostać karę finansową za ostatni wywiad xD
3
inzaghi67
inzaghi67
23 czerwca 2022, 17:46
Miałem dać pod artykułem o Hakanie
0
dave25
dave25
23 czerwca 2022, 17:11
Pewien chińczyk też szukał pomocy wiadomo jak się skończyło, raz na ruski rok coś wygramy i znowu nie ma kasy
0
Pablo78
Pablo78
23 czerwca 2022, 16:51
Trzeba zrobić krok do przodu by nie zaprzepaścić tego co zostało wywalczone!!
1
Rafał0209
23 czerwca 2022, 16:49
Kuźwa przydałby się Berlu tak z 20-30lat młodszy pokazałby tym amerykańskim amatorom jak prowadzić klub z pasją.
4
checa1983
checa1983
23 czerwca 2022, 16:48
offtopik :https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/1006878/milan-sprzatnie-interowi-gwiazde-sprzed-nosa
1
Corsa
Moderator Corsa
23 czerwca 2022, 16:44
Za "tydzień" Gerry wróci z nowymi inwestorami, podpisze kontrakty i rozpocznie ofensywę transferową ;)

Paniki jeszcze nie ma, ale zaczyna mi się to nie podobać. Lada moment ruszą przygotowania do nowego sezonu, a dalej nic nie wiadomo. Oby to tylko media nie były doinformowane, a sytuacja jest stabilna.
7
patoo_07
patoo_07
23 czerwca 2022, 16:40
Nie podoba mnie się to w ogóle.
0
Rafał0209
23 czerwca 2022, 16:36
Mówmy sobie co chcemy,ale są za mali na prowadzenie takiego klubu.majatek mówi sam za siebie ich nie stać kupić Milanu za własną gotówkę nie mówiąc o transferach czy budowie stadionu,a mimo to składają lepszą ofertę elliottowi niż szejkowie, coś tu śmierdzi.
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
23 czerwca 2022, 16:13
Miały być transfery, powrót do do elity europejskiej piłki ale jak na razie jest kupa śmiechu i żenady, nawet nie wiadomo jak wygląda sprawa z Maldini i Massarą, po wygranym mistrzostwie czekają nas chude lata
3
pwentrys
pwentrys
23 czerwca 2022, 16:09
Nkunku z klauzula 60mln w przyszłym roku.
0
Grande
Grande
23 czerwca 2022, 16:13
Milan zaproponuje 15mln w 6 ratach.
15
TR3V0R
TR3V0R
23 czerwca 2022, 15:58
to co, powtórka z rozrywki tak jak było z chinolami?
2
Rafał0209
23 czerwca 2022, 16:46
Chinole wydali ponad 200mln na transfery , nie wyszło bo mieli durni jako dyrektorów ale chcieli dobrze.tutaj właściciel aż tak rozrzutnym wydaję się nie być.
0
hyrus13
hyrus13
23 czerwca 2022, 15:53
A może Elliott zastosuje podobny manewr co z Chińczykami? Pożyczył kasę, poczeka aż typ nie spłaci raty i przejmie klub za darmo :)

Dziwne to wszystko, RB ma NYY, udziały w FSG, które jest właścicielem Red Soxów i Pittsburgh Penguins czyli jednych z największych i najbardziej rozpoznawalnych firm w swoich dyscyplinach. To nie są ludzie znikąd, a póki co tak to wygląda.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 czerwca 2022, 16:13
Ja sobie to tłumaczę tym, że mieli w planach zakup Milanu ale jeszcze nie teraz, ale przez zainteresowanie arabów musieli przyspieszyć realizację swojego planu.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
23 czerwca 2022, 15:51
Dybała może i ma najlepsze czasy za sobą i młodszy nie będzie ( choć patrząc na nasze "9" to młody talent)
Ale gościu może grać na 10 jak i Piolemu pasował by na prawe skrzydło.

Jak dla mnie to byłby oczywisty wybór.
No i jeszcze dochodzi argument że byśmy wbili Interowi szpileczek zgarniając ich cel transferowy.
4
Mirek99999999
Mirek99999999
23 czerwca 2022, 16:06
Dybala już raz nas olał więc teraz my olejmy jego, no chyba, że zgodzi się grać za ułamek tego co media sugerują ale na to bym nie liczył. Mam dziwne skojarzenie z transferem Cassano do nas (połowa pobytu na L4, troche poczaruje i na odchodne zrobi smrodu...)
0
Jaca23
23 czerwca 2022, 17:51
Nie ma miejsca dla Dybali w taktyce Piolego. Z Argentyńczykiem na boisku bronisz jednego mniej.
0
Alessio_re6
23 czerwca 2022, 21:22
Jest miejsce, prawy ofensywny pomocnik, pozycja na której „kulejemy”.
1
Calcio_Polska
Calcio_Polska
23 czerwca 2022, 15:33
Wszystko wygląda tak, jakby Gerry najpierw zrobił potem pomyślał. Cała ta sytuacja przypomina mi kupno Lakersów przez Jerrego Bussa, jakie można było oglądać w serialu "Dynastia zwycięzców" (jak ktoś nie oglądał, to polecam, bo to fantastyczny obraz). Ambitny inwestor z wielką wizją obejmuje patronatem zakurzony, historyczny klub bazując na szczęściu oraz kontaktach. Swój plan chce spełnić mimo tego, że finansowo nie moze się równać z solidnymi fachowcami w lidze. Decyduje się wypłynąć na bardzo głębokie wody po zaledwie kilku sukcesach.
Historia przedstawiona w tym serialu pokazuje, że po tak tragicznych działaniach właściciela, mimo wszystko ostatecznie potrafi wyjść słońce i można osiągnąć cel i zbudować coś fantastycznego. Wierzę, że to się jeszcze ułoży i jakoś to będzie, bo ten gość mimo, że teraz nie przekonuje, z pewnością nie jest głupi, a to że patronuje Liverpoolowi raczej przemawia na jego korzyść. Nie znalazł się on tutaj przypadkiem i na pewno jakiś plan ma. Jaki? Tego nie wiadomo, ale jak wcześniej wspomniałem historia sportu pamięta takiego typu przypadki i uczy nas, że nie należy nikogo skreślać. Jerry Buss z totalnego chaosu, zamętu i w pewnym momncie niemal z niczego potrafił stworzyć mistrzowską ekipę. Nieważne co się stanie przypominam, że zeszłoroczny mistrz został zdobyty praktycznie bez ławki rezerwowych i bez dwóch najważniejszych liderów w końcówce sezonu. Pluli w twarz sędziowie, a i nawet ostatnie drużyny w tabeli stawiały opór jak przed nikim innym w lidze. Skoro udało się osiągnąć cel w takich warunkach to uwierzcie: GORZEJ JUZ NIE BĘDZIE. Nawet jeśli Milan nikogo nie kupi przedłużając jedynie kontrakty - nic się złego nie stanie. W spartańskich warunkach udało się wywalczyć mistrza kraju, pokonując karuzelę nazwisk Interu, Juventus z najlepszym napastnikiem w lidze oraz świetnie zorganizowane Napoli. Gerry teraz może zająć się spłatą długu, przedłużaniem kontraktów, budowaniem stadionu, wszystko jedno - z nim, Milan nie zrobi kroku w tył, bo każda droga jest zwyczajnie dobra.
Dyskusja o jego działaniach jest jak dyskusja o polityce w Polsce: tak naprawdę każda partia (poza PiS-em oczywiście) chce dobrze dla państwa, ale reprezentuje wizje innej grupy. Niezależnie od tego co Cardinale zrobi: jedni będą szczęśliwi, a inni wku*wieni. Mianownik będzie jeden: klub podobnie jak państwo będzie trwać i na jakiejś płaszczyźnie się rozwijać. I warto o tym pamiętać, że każda droga będzie w pewnym sensie drogą dobrą dla Milanu.

Myślę, że teraz dystans będzie najlepszy choć to trudne do zrealizowania, pooceniajmy na końcu okienka albo chociaż w lipcu działania Cardinale, a nie teraz, gdzie on tworzy fundamenty, a wszyscy związani ze środowiskiem piłkarskim są na wakacjach po sezonie. Sport mnie nauczył, że bywa naprawdę nieprzewidywalny i nie raz ci którzy już na wstępie są skreślani potrafią wszystkim zamknąć gęby. Spójrzcie na historię Berlusconiego, który też przecież przejmując Milan, inwestycyjnie był na poziomie Cardinale. Reszta to już tylko piękna historia. Milan nie będzie stratny na obecności Gerrego i to jest najważniejsze
6
Vol'jin
Vol'jin
23 czerwca 2022, 15:38
tylko ten serial bądź co bądź na 100% faktach nie jest, oparta jest na książce. Ba to jak tam przedstawiono niektóre osoby to ja czułem zażenowanie (Jerry West)

nie bez powodu Kareem czy Magic odcięli się od tego serialu
1
Qiub
Qiub
23 czerwca 2022, 16:02
Ja tu wszedłem tylko napisać, że serial rzeczywiście świetny. No i obsade też ma genialną.
1
Calcio_Polska
Calcio_Polska
23 czerwca 2022, 16:03
Vol'jin

Podkoloryzowanie postaci naturalnie jest, ale droga Bussa do Lakersów przedstawiona w serialu na pewno wyssana z palca nie jest. Nawet jeśli coś jest pokazane na wyrost tzn. że coś takiego było.
Ten serial bazuje na tym by uwypuklać pewne cechy postaci, momentami aż do przesady. Rozpięta koszula Bussa do pępka, wiecznie wkurzony West, Kareem jako oświecony mędrzec, czy wyszczerzony Magic 24/7. Te elementy naturalnie były tylko twórcy chcieli by ludzie łatwiej dali się wciągnąć w serial. Te charakterystyczne uwypuklenia sprawiły, że serial po prostu bawił i nie było to nudne dla młodego pokolenia. Ja np. nie traktowałem tego jak dokumentu i bawiłem się naprawdę świetnie widząc kreację Westa, Bussa, czy Kareema. Wątpię by ludzie mieli o nich po tym serialu złe zdanie, na co oni tak mocno utyskują. Wręcz przeciwnie, myślę, że ten serial sprawi, że ich koszykarskie postacie odżyją i nie zostaną zapomniane przez czas. Zdecydowanie takie produkcje, nieco brudnawe, leżą mi bardziej niż lizanie się po jajach w Last Dance będące jedną wielką laurką.

Co do Magica i Kareema, pamiętaj, że Magic ma swój własny serial na innej platformie i raczej nie na rękę byłoby mu promowanie konkurencji. Z kolei Kareem może mieć pretensje o swój chłodny wizerunek w serialu, bo prowadzi fundację i taki obraz może nie przekonywać ludzi do jej wspierania.
Edytowano dnia: 23 czerwca 2022, 16:04
0
Grande
Grande
23 czerwca 2022, 16:07
Nie no ten serial jest ok, ale właśnie - to tylko serial. Najlepsze co im się udało, to świetny casting aktorów, ale reszta to typowa tv produkcja podkoloryzowana oczywiście.

Sprawdź lepiej książkę np. Rolanda Lazenby'ego o początkach Lakers i Showtime.


https://www.menshealth.com/entertainment/a39374703/winning-time-jerry-buss-true-story-los-angeles-lakers/
1
BartekWydziu
BartekWydziu
23 czerwca 2022, 16:24
Każda partia chce dobrze dla Polski :D

To smiechłem. Kolego jest dopiero czwartek a Ty już pijany?
4
DominoJachas
DominoJachas
23 czerwca 2022, 16:45
" Nawet jeśli Milan nikogo nie kupi przedłużając jedynie kontrakty - nic się złego nie stanie. W spartańskich warunkach udało się wywalczyć mistrza kraju..."
Takie myślenie doprowadziło do tego, że 7' krotny triumfator Ligi Mistrzów przez 7 lat nie mógł nawet dostać się do fazy grupowej tych rozgrywek.
Przekonanie o konkurencyjności składu, zastępowanie kluczowych graczy (Zlatan oraz T.Silva) słabszymi zamiennikami (Ballo oraz Zapata).
Sezon temu opuścił nas Dolar oraz Turas, Tylko Dolara udało się zastąpić, teraz odchodzi Kessie oraz Romek, kolejne pozycje do zastąpienia, do których dochodzą braki na innych pozycjach (10 oraz PS).

Obecny sezon będzie bardzo ściśnięty -> większe szanse na kontuzje -> kontuzjowany gracz opuści potencjalnie więcej spotkań niż w innych sezonach.
Już ostatnio mieliśmy problemy z obsadzeniem podstawowej 11 (Calabria na pomocy), a ile razy na ławce z graczy ofensywnych był tylko Samu czy Maldini.

Dlatego wracając do tematu, uważam, że popadanie w samo zachwyt - "zdobyliśmy mistrzostwo okrojoną kadrą, więc wzmocnienia nie są aż tak konieczne", w sporcie jest złym tokiem myślenia i jest rozwiązaniem krótkoterminowym, który na dłuższą metę doprowadzi do kolejnego kryzysu.
2
Calcio_Polska
Calcio_Polska
23 czerwca 2022, 17:01
BartekWydziu
Jeszcze nie pijany, ale patrzę trochę szerzej i czerpię wiedzę z czegoś więcej niż materiałów TVP czy memów na kwejku ;)

Domino
Po pierwsze, to miała być pizza hawajska dla każdego, a wciąż trzeba za nią płacić. Ufam Cardinale bardziej niż tobie.
Po drugie, mimo wszystko ostatecznie udało się zdobyć tego mistrza w niełatwych czasach. Możemy to zrobić w każdych warunkach, a na kolejny sukces w lidze mistrzów niezależnie kogo teraz byśmy sprowadzili jeszcze sobie poczekamy. LM to dla nas póki co raczej bankomat, a nie miejsce, w którym mamy szansę poważnie rywalizować. Nasz powrót do świetności w Lidze Mistrzów jeszcze się nie zaczął. To będzie wymagać nowoczesnego planu biznesowego, a Cardinale może nam to zagwarantować.
Czwarta sprawa, dlaczego piłkarze mają być akurat w tym sezonie podatniejsi na kontuzje? XD co to za argument? Robiłeś jakieś badania analityczne, że po mistrzowskim sezonie piłkarze częściej ulegają urazom. Nawet jeśli to się stanie to JACYŚ zastępcy naturalnie będą. Może nie z najwyższej półki, ale BĘDĄ. Messias, który miał nim być, często ostatecznie wskakiwał do pierwszego składu i miał świetne jak na siebie statystyki, to samo Florenzi. Za 50 mln da się fajnie wzmocnić ławkę.
Piąta sprawa, nie powiedziałem, że wzmocnienia nie są konieczne, ale jest to kwestia subiektywna jak postrzegasz wzmocnienia. Dla ciebie kosztowne transfery do pierwszego składu doprowadzą Milan do sukcesów, dla kogoś innego nowy stadion gwarantujący większe przychody, dla innego kontrakty obecnych graczy, a jeszcze dla innych wzmocnienie ławki rezerwowych. Jak mówiłem, żaden ruch nie będzie zły dla Milanu. Najgorsze co może się zdarzyć to brak ruchu, a póki co w Milanie ciągle coś się dzieje. Wzmocnienia z pewnością będą, ale może nie pierwszoplanowe. Po co wstawiać drogie meble do domu, który nie stoi na solidnych fundamentach i łatwo może się zapaść. Cardinale z pewnością wzmocni fundamenty i może potem zabierze się za resztę. No bo chyba od tego buduje się piękne domy? Od tego na co nikt nie zwraca uwagi.
1
FranekBtm
FranekBtm
23 czerwca 2022, 23:36
Calcio Polska

Głupotki gadasz wiesz, gdybyś patrzył szerzej, to byś nie robił od razu wycieczek personalnych.

A przede wszystkim nie napisałbyś, że każda partia chce dobrze w Polsce, nawet oprócz PiSu.
0
BartekWydziu
BartekWydziu
24 czerwca 2022, 16:39
Calcio_Polska

Czerpiesz wiedzę z soku z buraka czy wyborczej?

Nikt zdrowy nie czerpie wiedzy z wyżej wymienionych, czy też TVP lub kwejka
0
roby45
roby45
23 czerwca 2022, 15:25
Jp...golasy a się pchają na szerokie wody
1
jasiom22
jasiom22
23 czerwca 2022, 15:11
Ja bym zadał trochę inne pytanie... dlaczego Maldini i Massara jeszcze nie podpisali? Czyzby nie było kasy na transfery? .. lub nie odpowiadały im plany RedBird względem Milanu? Jedyne co wiemy to to ze Maldini i Cardinale się spotkali... Już niby budżet spadł ze 100mln do 50mln... już są sprzeczne hasła co do dostępności niektorych zawodników jak Rebic czy Alexis... jakiś drobny bałagan się wkradł, ale z drugiej strony to normalnie że ja jest zmiana własciciela... to dopiero na początku lipca pewnie się ogarnie podstawowe sprawy. Dla mnie minimum to zastępstwo Kessiego, i prawe skrzydło. + doświadczony rozgrywający może za free. To minimum żeby utrzymać się w podobnym miejscu do aktualnego.
0
Alessio_re6
23 czerwca 2022, 15:15
Urok dziennikarstwa.
0
kamilus
kamilus
23 czerwca 2022, 15:18
Zdecydowana większość informacji, które obecnie latają w mediach, to wymysły dziennikarzy próbujących tłumaczyć obecną sytuację i nie ma sensu zawracać sobie nimi głowy. Pewne jest jedno - gdyby Maldini i Massara w pełni akceptowali wizję nowego właściciela, to by już przedłużyli swoje umowy, a skoro tego nie zrobili, to wciąż są rozbieżności. Możliwe, że obie strony dojdą do porozumienia do czasu wygaśnięcia kontraktów, ale też jest prawdopodobne (moim zdaniem z każdym kolejnym dniem coraz bardziej), że nie uda się osiągnąć kompromisu i prolongaty nie będzie. Trzeba czekać - maksymalnie za 8 dni na 99% będziemy wiedzieć, na czym stoimy.
6
Vol'jin
Vol'jin
23 czerwca 2022, 16:38
Massara był widziany na lunchu z Pinto (dyr. Romy)

wiec raczej pracuje jakby gdyby nic ;]
1
Alessio_re6
23 czerwca 2022, 16:43
Brak oficjalnego potwierdzenia nie oznacza braku umowy pisemnej między działaczami a właścicielem.
0
kamilus
kamilus
23 czerwca 2022, 19:59
Istnienia pisemnej umowy nie podają jakiekolwiek plotki, nawet te z mało wiarygodnych źródeł, więc na chwilę obecną jest to nic więcej niż bardzo naiwne myślenie życzeniowe.
0
Alessio_re6
23 czerwca 2022, 21:24
Poziom plotek w ostatnim czasie pokazuje, ze nie warto w nie wierzyć.
Obie wersje są tak samo prawdopodobne, osobiście uważam, ze mija jest bardziej realna.
0
Billy_Costacurta
23 czerwca 2022, 14:53
Patrząc na to, że w 2014 został założony Redbird, a Cardinale nie jest żadnym bogaczem (jego wartość to $200mln), a jedynie zarządza funduszem ($6mld) to nie spodziewałbym się żadnych dużych transferów a utrzymanie Milanu na poziomie podobnym do obecnego (co roku awans do Ligi Mistrzów). Przykładem może być Toulusa - żadnych wielkich nazwisk, powolny i zrównoważony rozwój.
Czy to dobrze? Ja bym wolał arabskie petrodolary i walkę o ligę mistrzów...
8
kamilus
kamilus
23 czerwca 2022, 15:12
Z tymi petrodolarami to też nic pewnego, bo np. gdyby Investcorp faktycznie chciał "szastać" kasą dla Milanu (np. na transfery), to by skonstruował swoją ofertę tak, by była lepsza niż ta od Redbird. A tego nie chciał, lub nie był w stanie, zrobić.
3
cbvirus
cbvirus
23 czerwca 2022, 15:19
kamilus

albo po prostu wybrali lepszy obiekt inwestycji.
1
DarQ
DarQ
23 czerwca 2022, 15:20
kamilus
A może byłoby jak w Monopol?
Jeden się wypsztykał na zakupach kart, drugi kupił mniej ziemi ale poźniej miał na domki :)
0
kamilus
kamilus
23 czerwca 2022, 15:39
@cbvirus
Póki co nic nie słychać o tym, by mieli kupić inny klub, więc możliwe, że w ogóle porzucili taki pomysł (przynajmniej na jakiś czas).

@DarQ
Przy podawanych kwotach to łącznie (klub + transfery) pisano o ok. 1,5 mld euro, więc moim zdaniem gdyby naprawdę chcieli Milan, to by dołożyli tyle, by przekonać Elliott. :P
0
DarQ
DarQ
23 czerwca 2022, 16:03
Cardinale póki co zastawia karty, a Hong Kong Lee nie przechodzi przez start i idzie do więzienia.
1
Mil_online
23 czerwca 2022, 16:48
Hong Kong Lee:).
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
23 czerwca 2022, 14:32
Fundusz inwestycyjny szuka... inwestorów. Szok i niedowierzanie.
Oczywiście wolałbym u sterów Bezosa, który sypałby hajsem (albo kazał piłkarzom nosić pampersy, żeby nie tracili czasu na wizyty w WC), ale fundusze inwestycyjne tak działają i było to do przewidzenia.
Trzeba brać pod uwagę, że może to być kaczka dziennikarska (Tuttosport, dziennik na wskroś stronniczy pod Juventus), ale gdyby okazała się prawdą, to jedynym problemem byłby fakt, że możemy "przespać" mercato i wystartować dopiero pod koniec okienka, co byłoby kiepskie. Miejmy nadzieję, że Maldini i Massara przedłużą kontrakty, a potem zaczną się sypać oficjalki z transferami, by Pioli miał nowych grajków przez kilka tygodni na swoich treningach.
2
Boateng93
Boateng93
23 czerwca 2022, 14:46
Ale takie rzeczy to on chyba powinien mieć załatwione przed kupnem, a nie kupili i teraz inwestorów szukają. No nic, to tylko Tuttosport, czekamy.
7
DarQ
DarQ
23 czerwca 2022, 14:57
Fundusz inwestycyjny szuka inwestorów - normalka.
Fundusz inwestycyjny, który kupił klub sportowy i szuka inwestorów - nie normalka. Na sporcie w sensie właścicielskim nie da się zarabiać. Lokujesz tam gdzie jest duże prawdopodobieństwo zysku- nie mylić z Amber Gold bo to była ładnie opakowana bajeczka. Nikt nie chce być frajerem, który ładuje kasę na niepewny grunt. Jeśli to wszystko prawda to Cardinale ma karkołomne zadanie. Syzyf nie zamieniłby się robotą.
0
Boateng93
Boateng93
23 czerwca 2022, 14:32
A są plotki gdzie ten Bernaderski podpisze?
0
DarQ
DarQ
23 czerwca 2022, 14:31
Może E. Musk ma jakieś drobniaki w kieszeni i pożyczy mu te 50 dyszek na transfery.
A legenda "zdrowego budżetu" będzie nadal trwała.
Patrzcie jacy jesteśmy świetni i obrotni - mogliśmy wydać 50 ale nie, wydaliśmy 40. I do tego oszukaliśmy system, system dziennikarski. "Dawali nam" (napisali) 50, a my na przekór 10 oddaliśmy na zdrowy, pełen witamin budżet.
0
Rogo1989
Rogo1989
23 czerwca 2022, 14:29
Czyżby kolejny janusz bawi się w zakup klubu?
1
Jaca23
23 czerwca 2022, 14:28
Nie chce mi się w to wierzyć i myślę, że to kolejny ślepy strzał dziennikarzy, zwłaszcza, że to Tuttosport. Jednak gdyby okazała się to prawda to jesteśmy w niezłym szambie, bo prześpimy mercato. Elliott jest cierpliwy, już raz zarobili na lewym Chińczyku.
5
23 czerwca 2022, 14:25
A to on musi być na miejscu? Singer nie był.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
23 czerwca 2022, 14:29
Singer się pojawił dopiero na ostatnim meczu, ale jego syn wszystko ogarniał w Mediolanie, będąc stałym bywalcem we Włoszech.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
23 czerwca 2022, 14:29
Jego syn dość często bywał w Mediolanie i na meczach na San Siro...
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 czerwca 2022, 14:36
Syn to raczej do doglądania był. Sprawami zajmowały się kołnierzyki Elliotta, prawnicy, Scaroni itd. Później Gazidis.
Z tego co rozumiem, Elliott dalej ma ludzi w zarządzie, jest Gazidis, więc w sumie nie wiem dlaczego obecność Kardynała jest taka kluczowa teraz.
Kontrakty i budżety może ustalać ktoś inny w Mediolanie. Reszta na Zoomie.
0
nokoments
nokoments
23 czerwca 2022, 14:41
Też właśnie tego nie kumam. Pewnie #wymyślajo
0
nokoments
nokoments
23 czerwca 2022, 14:10
Mówiłem, że nie ma czasu na przedłużanie kontraktów dyrektorów, bo jest zbyt zajęty żebraniem po bogatszych kolegach xDDD
5
Daman
Daman
23 czerwca 2022, 14:08
Wyluzujcie, to tylko kaczka dziennikarska, w przyszłym tygodniu wszystko się wyjaśni
0
Sobi
Sobi
23 czerwca 2022, 14:20
może i się wyjaśni, może i powinniśmy wyluzować ciutkę, ale na pewno przedłużanie takich tematów nie jest niczym dobrym i nam najzwyczajniej szkodzi..
3
kamilus
kamilus
23 czerwca 2022, 14:22
Masz rację, na 99% w przyszły piątek będzie już jasne co z duetem MM.
3
Sobi
Sobi
23 czerwca 2022, 15:25
plan B na środek pomocy właśnie się sypnął.. ale nie ma pośpiechu przecież ;>
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1539909442057256962
0
BartekWydziu
BartekWydziu
23 czerwca 2022, 14:04
Jest dobrze.
0
Andy89
Andy89
23 czerwca 2022, 14:00
Nom nie wygląda to dobrze..
1
Zuber
Zuber
23 czerwca 2022, 14:00
Następny janusz co nie zmierzył sił na zamiary i pewnie skończy się to tak samo jak z Chinolem. A Elliott siedzi i ciśnie bekę, mówi zawiniemy jego 400 mln i klub wróci do nas. W takim razie można chyba zapomnieć o podpisaniu Maldiniego i Massary. Paolo nie zgodził się na Chinoli i tu będzie tak samo.
Edytowano dnia: 23 czerwca 2022, 14:01
1
Marcin1995
Marcin1995
23 czerwca 2022, 13:54
Z tekstu wynika że to amerykański Yonghong Li tyle że Chinczyk zebrał sporo kasy na transfery
8
Milanboy
Milanboy
23 czerwca 2022, 13:53
Śmiałbym się gdyby to się wszystko skończyło jak z Mr Lee xd.
0
Max82
Max82
23 czerwca 2022, 14:01
To raczej śmieszne by nie było powtórka z rozgrywki...
2
The Legend
The Legend
23 czerwca 2022, 14:03
@Max82
powtórka z rozrywki
3
milan2002
23 czerwca 2022, 14:12
W przypadku Lee była chociaż siepa na transfery. Tu póki co słychać raczej o groszach jak na dzisiejsze standardy rynkowe.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się