SCUDETTO


Milan będzie musiał zmienić plany transferowe. W grze pozostaje wiele alternatyw

24 czerwca 2022, 21:10, Redakcja Aktualności
Milan będzie musiał zmienić plany transferowe. W grze pozostaje wiele alternatyw

MilanNews również potwierdza informację dot. transferu Svena Botmana do angielskiego Newcastle. Wobec tego faktu wiadomym jest, że Rossoneri będą musieli poszukać alternatywy dla transferu Holendra. Pierwszą z nich jest Gleison Bremer z Torino. Nie będzie to jednak łatwe, bowiem zainteresowanie piłkarzem wyraża m.in. Inter Mediolan i zagraniczne kluby, które są w stanie zaoferować lepsze warunki finansowe.

Innymi zawodnikami, których Milan może wziąć pod uwagę są: Francesco Acerbi z Lazio, a także William Saliba (Olympique Maryslia), Arthur Theate (Bologna) i Malick Thiaw (FC Schalke 04). Budżet, który Milan zamierzał przeznaczyć na transfer Botmana zostanie przeniesiony na wzmocnienie formacji ataku (jeżeli uda się pozyskać tańszego środkowego obrońcę). Wszystko pozostaje w rękach Maldiniego i Massary.



78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kusniak_22
kusniak_22
25 czerwca 2022, 16:55
Acerbi? Serio? Myślę, że to już wymyśl dziennikarski. Milan zbyt dobrze, go nie potraktował, więc jego powrót byłby raczej niemożliwy. Ogólnie sądzę, że to żadno wzmocnienie. Jeśli ma przyjść obrońca to nie h to będzie wzmocnienie, nop. Brrmer. Jak nie to zajmijmy się innymi pozycjami, jak mamy brak kogokolwiek.
0
pazioni
Moderator pazioni
25 czerwca 2022, 16:26
Niech przyjdzie Bremer.
0
SICKBOY
SICKBOY
24 czerwca 2022, 23:44
Kabak, Todibo, Simakan? Ktoś dzisiaj o nich słyszy cokolwiek? Raczej nie wyróżniają się w swoich zespołach. Tak samo będzie z Botmanem. Ta drużyna jest zwycięska bo grali ci, którzy chcieli tu grać za wszelką cenę. Ci którzy odejść chcieli, wykazywali się za to wielkim profesjonalizmem. Milan najwięcej zyskał na aspekcie mentalnym.

Dopóki Maldini będzie w szeregach naszego klubu, to o wszystko jestem spokojny. Staram się nie komentować tego wszystkiego co ostatnio.
Tego nauczyły mnie wszelkie plotki krążące wokół naszego klubu i potencjalnych wzmocnień. Na końcu i tak wszystkie z doniesień mogą okazać się fałszywe.
Edytowano dnia: 24 czerwca 2022, 23:46
13
Jaca23
Jaca23
24 czerwca 2022, 23:50
Akurat Simakan rozegrał bardzo solidny sezon w RB, choć wiadomo, że w jego miejsce przyszedł Tomori, który go biję na głowę.
4
SICKBOY
SICKBOY
25 czerwca 2022, 00:00
@Jaca23
Dokładnie tak jak mówisz, nie pierwsza też alternatywa na której wyszliśmy lepiej, stąd nie rozumiem snucia w większości czarnych scenariuszy przez większość.

Tak dla uzupełnienia wypowiedzi, przypomniałem sobie ten mocny wywiad z Maldinim. Kiedy wspominał o 3 bądź 4 kluczowych wzmocnieniach. Na pytanie o Botmana powiedział coś w tym stylu, że były kontakty, jednak jest wielu innych świetnych graczy na te pozycje. Dlatego właśnie nie braliśmy udziału w licytacji o tego zawodnika.

Wydaję mi się też że taki Saliba nakrywa czapką Botmana, tak jak Tomori wspomnianego Simakana.
3
Jaca23
Jaca23
25 czerwca 2022, 00:10
Myślę, że masz rację co do Saliby, bo w rankingach na najlepszego stopera Ligue 1 plasuje się wyżej od Botmana, przynajmniej w tym sezonie. Jednak jest on zawodnikiem Arsenalu, który wyłożył za niego 30 mln i na pewnie tańszy niż Holender nie będzie.
1
SICKBOY
SICKBOY
25 czerwca 2022, 00:27
Jakoś rzadko interesuję się sferą sportową poza Milanem, jednak o Salibie słyszałem już nie jedno przed zainteresowaniem Milanu. Gdzieś tam kątem oka jakąś informację się zahaczy.

Saliba jest już od kilku ładnych sezonów co chwila wypożyczany. Żaden z doczesnych trenerów Kanonierów nie kwapił się aby dać mu szansę. Taki casus Tomoriego przed przyjściem do nas. Wola zawodnika w tym wypadku znów będzie kluczowa. Śmiało możemy go wyciągnąć na takich warunkach, jakich wyciągnęliśmy Tomoriego.

Z Botmanem i 40 mln od Newcastle też nie mieliśmy żadnych szans.
0
SICKBOY
SICKBOY
25 czerwca 2022, 09:55
Botman chyba akurat chciał do nas, tamci kręcili nosem. Tylko taka mała różnica. Reszta się zgadza.
0
KosaX
KosaX
24 czerwca 2022, 23:36
Uwaga Uwaga!

Romano i Di Marzio podaja ze Milan prowadzi rozmowy z Ziyechem,a sam zawodnik jest zainteresowany przejsciem na San Siro.

Moim zdaniem jego umiejetnosci zdecydowanie przewyzszaja te ktore posiada Berrardi czy inni prawo skrzydlowi laczeni z nami.Dla mnie to bylby transfer top,pokazal w Ajaxie co potrafi a i w Chelsea gdy dostaje szanse to gra bardzo dobrze.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 czerwca 2022, 23:46
Ziyech jeśli jest realny to zdecydowanie najlepsza opcja plus jest typem rozgrywającego skrzydłowego więc pasuje do taktyki
4
Jaca23
Jaca23
24 czerwca 2022, 23:46
Byłoby świetnie, ale ostatnio też ten temat był wałkowany przez kilka tygodni, a jak się zakończyło wszyscy wiemy, także zachowałbym dystans. Dodam, że moim zdaniem to byłby idealny zawodnik dla Piolego na PS. Techniczny skrzydłowy, który potrafi zejść do środka i rozegrać.
Edytowano dnia: 24 czerwca 2022, 23:47
2
Alessio_re6
25 czerwca 2022, 00:22
Prawy ofensywny pomocnik, lewonożny.
1
mmielczar123
24 czerwca 2022, 23:34
Saliba akurat byłby ok
0
dejnio
dejnio
24 czerwca 2022, 23:21
Można przestać się łudzić, że czerwone ptaszysko przyleciało tu żeby wznieść Milan na kolejny poziom, czyt. poważna rywalizacja w LM. Zaczynam się obawiać o zachowanie statusu quo.
2
Jaca23
Jaca23
24 czerwca 2022, 23:16
Od jakiegoś czasu powtarzam, że najlepiej byłoby odpuścić wydawanie 25-30 mln na stopera i wpompowanie kasy w ofensywę, zwłaszcza, że nie wiadomo jakim budżetem będzie obracał Paolo. Na PS i 10tce mamy jeden wielki krater.

Ściągnąć stopera nr 3/4 może być ten Acerbi i skupić się na najpotrzebniejszych transferach. Nie skreślam nikogo na starcie, zwłaszcza, że Maldini ma oko do obrońców, ale wyciąganie gościa z drugiej Bundes, przez mistrza Włoch to już delikatna kpina.

Reszta opcji wydaje się kosztowna, zwłaszcza Saliba, który był jednym z najlepszych stoperów Ligue 1, stawiany wyżej niż Botman.

Choć nie powiem, przejęcie Bremera od Interu to byłoby coś ekstra :D
10
ósmy
ósmy
25 czerwca 2022, 00:00
No nie wiem, Acerbi odkąd zagrał u nas minęło 10 lat, Przez tę dekadę niespecjalnie się rozwinął - chociaż osiągnął status reprezentanta. Ale przypominam, że koleś zagrał u nas łącznie raptem 5 pełnych spotkań i kilkanaście minut szóstego spotkania. Potem Genoa, Sassuolo - niespecjalnie wypłynął.
Młody Thiaw - 20 lat - to perspektywiczny zawodnik. Możliwe, że się rozwinie pozytywnie. Reprezentant młodzieżówki Niemiec - 8 występów i dwie bramki. Druga Bundesliga to już przeszłość, bo Thiaw grając w podstawie jako 20-latek wprowadza swój zespół do Bundesligi.- i tutaj również strzela dwie bramki.
Też nie jestem w euforii czytając te alternatywne propozycje, ale Thiaw u boku Kjaera i Tomoriego może się fajnie rozwinąć. Acerbi to zwykła, krótkoterminowa zapchajdziura. Problemem Thiawa może być kwota wykupu, która może się nie pokrywać z miejscem 4 na rezerwie. Ale z kolei u siebie zarabia jakieś grosze (ok.0,4 mln) w porównaniu z innymi alternatywami, więc jest możliwość elastycznego podciągnięcia kosztów.
Najlepsze wyjście?
Są dwa wyjścia
- albo idziemy na całość i wydajemy kupę kasy na obrońcę do podstawy
-albo szukamy darmowego/względnie taniego ale za to perspektywicznego zawodnika na pozycję 3 bądź 4.
Romagnoli raczej nie zejdzie do 2,5 mln, a Acerbi to pomysł na jeden sezon - bo koleś ma już 35 lat i pewnie będzie chciał minimum dwuletniego kontraktu, a w Lazio też zarabiał ok. 3 mln.
Trzeba przyznać, że Maldini ma przed sobą nie lada zagwozdkę - bo tak naprawdę ten cały ambaras wiąże się z pozycja na boisku, której nieszczególnie potrzebujemy wzmacniać w porównaniu z innymi pozycjami.
0
Jaca23
Jaca23
25 czerwca 2022, 00:50
Załużmy, że Thiaw rzeczywiście jest utalentowany, nie szkoda Ci go brać do nas na 4 stopera? Co on się nauczy grając 300-400 minut sezonie?

Mocno deprecjonujesz Acerbiego. Są zawodnicy, zwłaszcza obrońcy, którzy swój prime osiągają zdecydowanie później. Francesco debiutował w kadrze w 2014 roku, ale dopiero od roku 2019 jest jej pełnoprawnym członkiem. Ten sezon miał wyraźnie słabszy, ale poprzednie to zawsze nie sam szczyt, ale topka Serie A.

I teraz pytanie klucz. Jako stopera nr 4, czyli zawodnika, który będzie wchodził rzadko, bez ciągłości w grze, wolisz gościa, który będzie miał pełne gacie jak wyjdzie na SS czy doświadczonego 34-letniego stopera, który na włoskich boiskach rozegrał ponad 400 spotkań? Kto Twoim zdaniem jest większym gwarantem jakości, spokoju w defensywie w takiej sytuacji?
Edytowano dnia: 25 czerwca 2022, 00:56
5
ósmy
ósmy
25 czerwca 2022, 01:25
Acerbi to tylko koszty, zaś w przypadku Thiawa jest duże prawdopodobieństwo, że w razie wpadki możemy go sprzedać z zyskiem. (Plus ulga podatkowa) Mówimy tutaj o 20-latku z Schalke, który gra w swojej kategorii w reprezentacji. Na Schalke z reguły przychodzi tak ok. 50 tyś. kibiców, więc nie uważam aby speniał, tak jak w gacie nie narobił Kalulu. Acerbi w wieku 20 lat był wypożyczony do 2-ligowej Spezii, w ktorej nie zagraĺ nawet minuty.
Pisanie o zawodniku, że narobi w gacie oraz że kpiną jest wyciąganie go z 2 Bundesligi prędzej bym nazwał deprecjonowaniem zawodnika niż kolesia, który ma kosę ze swoimi kibicami.
Edytowano dnia: 25 czerwca 2022, 01:30
0
Jaca23
Jaca23
25 czerwca 2022, 01:43
Tak, tak, w razie niepowodzenia sprzedamy go z zyskiem jak Duarte, Gustavo Gómeza czy Vergarę.

Napisałem, że go nie skreślam, ale nie ma co porównywać gry w drugiej Bundeslidze do ciśnienia i presji jaka jest w Milanie.

Gdybyśmy szukali stopera numer 3 i walczyli o miejsca 5-7 to bym się z Tobą zgodził, ale Thiaw na ten moment to o wiele mniejszy gwarant jakości niż Acerbi. Thiaw aktualnie to może być kolejny Kabak czy Todibo. Bez sensu sprowadzać i marnować chłopaka, bo przy trójce Tomori, Kalulu, Kjaer i tak nie pogra.
2
Deze
Deze
24 czerwca 2022, 23:13
No niby człowiek wiedział ale nadal się łudził. Ktoś tu już pisał i się z tym zgadzam że nie ważne co wygramy i tak nasi będą oszczędzać. Robi się z nas drugi Arsenal tylko jeszcze nie zaczęliśmy sprzedaży młodych zawodników. Ale pewnie z czasem
to przyjdzie po z naszą polityką klubowa Leao nie przedłuży kontraktu i młody talent odejdzie. Nowi właściciele ta sama filozofia. Kupić za grosze i dać kontrakt max 4mln. Tak to może wyglądać drużyna która kupuję młodych i sprzedaje z zyskiem a tak to można do wygranej w LM wracać z 10 lat
Edytowano dnia: 24 czerwca 2022, 23:15
0
Kamlot68
Kamlot68
24 czerwca 2022, 23:10
Fabrizio Romano potwierdza, iż Milan zainteresowany Ziyechem. Według mnie bardzo dobra opcja.
5
Cervusius
Cervusius
24 czerwca 2022, 23:30
I to jeszcze wchodziłoby w grę wypożyczenie za 4-5 mln, czyli zostałoby jeszcze trochę na ŚPO itd
1
Grande
Grande
24 czerwca 2022, 23:09
Bremer do merdaczy idzie. Skończy się na Acerbim.
1
milan2002
24 czerwca 2022, 23:07
Akurat środek obrony mnie nie martwi zbytnio. Wierzę w dalszy rozwój Kalulu. Budżet póki co jest mizerny więc proponuję przerzucić te środki na De Ketelaere. Gdy przyjdzie Origi to spróbować go na prawym skrzydle i zakontraktować Belottiego. Jeśli wystarczy kasy to dopiąć transfer Sanchesa i zobaczymy.
3
Tonali123
Tonali123
24 czerwca 2022, 23:02
Saliba według mnie to by był dobry transfer i najlepszy z tych wymienionych chociaż Theate też wygląda dobrze
0
NuNoiser
NuNoiser
24 czerwca 2022, 22:50
Acerbi?
Buhahahaha. Niezła alternatywa. Ciekawe po co kupili Milan? Żeby wyprzedać gwiazdy?
0
hyrus13
hyrus13
25 czerwca 2022, 12:30
Biorąc pod uwagę, że Kalulu i Tomori wymiatali to transfer Acerbiego wydaje się idealny. Reprezentant Włoch, bardzo solidny ligowiec, który może dać wiele drużynie. Nie wiem co w tym śmiesznego.

Głupotą w tym momencie byłoby licytowanie się o Botmana, skoro na cito potrzebujemy 10, PS i kogoś za Francka.
0
lopezito84
lopezito84
24 czerwca 2022, 22:37
Na co nam te wszystkie mistrzostwa triumfy awanse skoro żadnego znanego nazwiska nie sprowadzamy i liczymy na złoty traf. Bez klasowych zawodników klub nie odzyska dawnej popularności będzie podobnie jak z Lewym nie dostał złotej piłki, bo nie był tak zanany jak Messi czy Ronaldo. Wygraliśmy ligę, startujemy w LM, same najważniejsze rozgrywki, gramy na 3 frontach w najważniejszych rozgrywkach, wszystkie kluby się dozbrajają, już od styczniowego okienka transferowego a my? klub, który zimą nie wykonał żadnego ruchu (zaoszczędził) wygrał scudetto, awansował do LM na transfery dostał 50 mln to już nawet śmieszne nie jest tylko żałosne. Dziwię się braku reakcji Maldiniego, gdy by był Boban przynajmniej by to dobitnie skrytykował. Mieliśmy szczęście, że Juve późno zaskoczył a Inter potknął się w meczu zaległym, ale na takie szczęście nie można liczyć, co sezon już jest to widać, jak co roku wielkie nazwiska, które się przewijają nie wypalają. Zaczęło się od Botmana, ale za chwilę odejdzie Renato i w jego miejsce kolejny Pan x, później Ketelare, o Berarardim już nikt nawet nie wspomina, bo zakontraktowano Messiasa, Nie rozumiem też tylko skąd te informacje? Typu, że Renato w przyszłym tygodniu w Milanie a następny Botman i 40 mln zaoferowane De Ketelare. Od zeszłego roku wiemy, że do obsadzenia będziemy mieli min. 4 pozycje ŚO, PS, ŚPO, ŚP przez to też nie wydawaliśmy zimą żeby mieć więcej na letnie mercato w zeszłym sezonie też dużo nie wydawaliśmy wszystko myślą o tego rocznym mercato i co? Oto mam 50 BANIEK na cztery pozycje na podstawowych graczy, dzięki którym zrobimy skok jakościowy k** śmiech na Sali!
Edytowano dnia: 24 czerwca 2022, 22:39
15
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 czerwca 2022, 22:42
Oho - już widzę pseudonarracja że mieliśmy szczęście XDDDDDDDD
Juve było 16 punktów za nami, słownie szesnaście - a ty mówisz o jakimś szczęściu bo późno odpalili (jeszcze żeby serio grali jakoś dobrze - ot, po prostu zaczęli jako tako punktować)
A z Interem bezpośrednio w lidze wygraliśmy przypominam
Przestań bredzić bo na razie nawet lipca nie ma a ty wieszczysz nam jakiś upadek i podważasz osiągnięcia
4
Corsa
Moderator Corsa
24 czerwca 2022, 22:49
JEDEN raz zagraliśmy w LM, Dollar, Hakan, Kessie odeszli całkowicie za darmo, skąd niby pieniądze na te znane nazwiska mamy brać? :)
Edytowano dnia: 24 czerwca 2022, 22:50
1
sharakmilanista
sharakmilanista
25 czerwca 2022, 08:37
dokładnie. 50 baniek dla mistrza Włoch na zakup kilku piłkarzy śmiech na sali. To że się udało Maldiniemu wyłapać parę razy dobrych grajków low cost nie znaczy że zawsze tak będzie!!
0
sharakmilanista
sharakmilanista
25 czerwca 2022, 09:40
Masakra jaki my mamy fart. W sumie to też fart, że Salernitana tak późno odpaliła. Tak to byśmy się bili o utrzymanie.
0
lopezito84
lopezito84
25 czerwca 2022, 17:19
PanPrzemus313 co ty pierdolisz o upadku?, Mówię o tym że kluby dozbrajają się a my mamy budować drużynę na wszystkie fronty za 50 mln i to trzeba obsadzić 4 pozycje. Nie możesz zaprzeczyć że Juve zaczął grać dopiero od Lutego a inter pokazał nam w półfinale jak się gra i wygrywa. Cieszę się z mistrza jak wszyscy ale wyrażam niezadowolenie z ruchów nowego właściciela.
0
lopezito84
lopezito84
25 czerwca 2022, 17:25
Corsa twierdzisz że 50 mln na transfery jest kasa ok tak? Podczas gdy sam Kessie który jest wart 45 mln odchodzi za darmo, że to wystarczy na załatanie po nim dziury? i obsadzeniu potrzebnych pozycji na skrzydle i ofensywie? Mam nadzieję że to wystarczy.
0
24 czerwca 2022, 22:16
Może jednak zostawić tego Caldare i tyle? I tak nie da się go sprzedać z zyskiem już.
2
Rzetelny
Rzetelny
24 czerwca 2022, 22:43
Ja pikole - żeby nie napisać inaczej.
1
Rzetelny
Rzetelny
25 czerwca 2022, 09:53
Myślisz, że tego nie rozważają
0
Yabaye
Yabaye
24 czerwca 2022, 22:14
Acerbi? Na litość boską. Nie dość, że chłop u nas już grał, to w swojej karierze zaliczył max 2 sezony na poziomie, które mogą wskazywać na wysoki poziom.
0
zubo
zubo
24 czerwca 2022, 22:14
Acerbi najbardziej realny, na ligę jak znalazł
0
Postronny
Postronny
24 czerwca 2022, 22:12
Pozdrawiam redakcję ale chyba piątek wszedł za mocno.

Saliba to piłkarz Arsenalu a nie OM. Spędził tam sezon na wypożyczeniu i został wybrany najlepszym młodym obrońcą L1
Anglicy zapłacili za niego 30 mln € i chcą go włączyć do pierwszego składu. Tylko oferta dużo wyższa niż ta za którą przeszedł do Newcastle Botman mogłaby zostać rozpatrzona a przecież o pieniądze tu się rozchodzi. Żadne wypożyczenia z opcjami nie mają szans
Arsenal znowu będzie wydawał bo chce wrócić do CL więc nie pozbędą się młodego talentu
0
Zuber
Zuber
24 czerwca 2022, 22:16
To nie redakcję poniosło tylko Tuttosport. :p
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
24 czerwca 2022, 22:08
Acerbi jako obrońca numer cztery, a finanse przeznaczyć na wzmocnienie prawego skrzydła i pozycji numer 10.
1
dybus19871
dybus19871
24 czerwca 2022, 22:08
Co roku to samo, najpierw fajne nazwiska dużo szumu a później alternatywa alternatywy.
Maldini z Massarą robią dobrą robotę, aż strach pomyśleć co by sie działo jak by mieli kasę na transfery.
0
inzaghi67
inzaghi67
24 czerwca 2022, 22:05
O tym Thiaw już była gadka dwa lata temu chyba? I się znacznie nie rozwinął od tamtej pory?
0
Rogo1989
Rogo1989
24 czerwca 2022, 21:54
Za Bremera też trzeba zapłacić....
0
BartekWydziu
BartekWydziu
24 czerwca 2022, 21:53
Brać tego Acerbiego i tyle.

Bida jest to trzeba celować realnie.
2
KosaX
KosaX
24 czerwca 2022, 22:00
To juz zdecydowanie wole zeby w ostatniej chwili podpisac Romka…
0
zubo
zubo
24 czerwca 2022, 22:11
Zgadzam się w 100%, na ligę jak znalazł
0
cbvirus
cbvirus
24 czerwca 2022, 21:52
Nie licytuje ten kto ściąga kiepskich zawodników. Amen.
0
Umberto
Umberto
24 czerwca 2022, 21:40
Najlepiej byłoby przedłużyć kontrakt z Romkiem na trzy lata.
8
Zuber
Zuber
24 czerwca 2022, 22:05
No i rezerwowy obrońca z 3,5 mln netto bez ulgi, nikt na to nie przystanie.
3
Paolo03
Paolo03
24 czerwca 2022, 22:24
Patrząc na ostatnie doniesienia na to wychodzi
0
Zuber
Zuber
24 czerwca 2022, 21:39
Ani Bremer nie przyjdzie, ani Saliba, który był w Marsylii wypożyczony z Arsenalu, tym bardziej, że mówi się o transferze Gabriela z Arsenalu do jakiegoś klubu, chociaż chyba to mało prawdopodobne, bo Arsenal się raczej zbroi w tym okienku niż rozsprzedaję. Thiaw byłby spoko opcją, bo grał coś w tym Schalke, mimo że to druga liga. Theate został wykupiony dopiero co przez Bolognie za 15 mln, więc pewnie za mniej niż 20-25 go nie puszczą. Zostaje Acerbi i Thiaw, dwie spoko opcje, ale bez szału. Thiaw się może mocno rozwinąć, Acerbi już raczej lepszy nie będzie. Wziąłbym Thiawa.
Edytowano dnia: 24 czerwca 2022, 21:39
0
pwentrys
pwentrys
24 czerwca 2022, 21:36
Bremer genialny ale pytanie, jakby się odnalazł w formacji z 4 z tyłu. Jednak Botman charakterystyką, wiekiem, potencjałem i doświadczeniem w europejskich pucharach był lepszą kandydaturą. Saliba to super alternatywa ale raczej nas na niego kompletnie nie stać.
0
Sieri
Sieri
24 czerwca 2022, 21:35
Bremer i Saliba odpadają, transfery również od 25 do 30 mln. Theate jest na celowniku Arsenału od dłuższego czasu tak wiec również może nie wypalić. Reszta to szkoda gadać … do czego do doszło ze MISTRZ WŁOCH i potężna marka nie może zakończyć ugranego już od dłuższego czasu transferu Botmana i niebawem powtórzy się to z Sanchesem. Budżet 45 mln nie da nam mistrzostwa i zawojowanie LM.
Edytowano dnia: 24 czerwca 2022, 21:36
3
AdasMilan96
AdasMilan96
24 czerwca 2022, 21:33
Widzę że Mistrzowie Włoch na bogato robią transfery...
9
Corsa
Moderator Corsa
24 czerwca 2022, 21:29
Bremer w jednym z wywiadów powiedział już "tak" Interowi, więc tego nawet nie ma co brać pod uwagę.
2
Sieri
Sieri
24 czerwca 2022, 21:36
Tym bardziej ze Skriniar odejdzie i inter gra formacja obrony dostosowana do Bremera.
0
Alessio_re6
24 czerwca 2022, 21:41
Skriniar jest prawym środkowym, a Bremer środkowym stoperem, dwie inne pozycje.
0
Zako
Zako
24 czerwca 2022, 21:43
Tak sam jak Botman od pół roku mówił nam "tak", a niektorzy nawet ostatnio wrzucali jego uśmiech na pytanie o nas w wywiadzie.

O Tonalim nie wspominając.

Nie twierdzę, ze Bremer do nas trafi, wręcz wątpię, ale nie ma co tego przesądzać w ten sposób.
2
Corsa
Moderator Corsa
24 czerwca 2022, 22:05
Inter ma Marottę i jeśli jemu ktoś mówi "tak" to niestety w 90% zawodnik ten tam trafia.

Nie ma sensu równać ich transferów do naszych, bo to zupełnie inna bajka. U nas w większości to dziennikarze zgadują, że zawodnik już się zgodził i nie ma to zbyt wiele wspólnego z rrealną sytuacją
0
Zako
Zako
27 czerwca 2022, 12:50
No Tonali tez mowił mu tak przeciez.
0
Manolas
Manolas
24 czerwca 2022, 21:27
Bremer>Saliba> Botman
0
cbvirus
cbvirus
24 czerwca 2022, 21:52
W czym gość, który sobie nie poradził w Arsenalu jest lepszy?
0
Alessio_re6
24 czerwca 2022, 21:55
Aaa czemu ?
0
gago1145
gago1145
24 czerwca 2022, 23:09
@cbvirus nie poradził sobie w Arsenalu w wieku 19 lat. Chłopie nie pogrążaj się, poza tym był jednym z najlepszych obrońców ligi francuskiej w tym roku, ale ty pewnie sobie nie zdajesz z tego sprawy bo nie oglądasz Ligue 1, więc najpierw zapoznaj się z kimś, a potem pisz i nie wychodź na debila
1
RockStar
RockStar
24 czerwca 2022, 21:26
Nie widzę szans na transfer Bremera. Inter za chwilkę dostanie worek wypchany kasą za Skriniara, a wtedy pełną parą pójdą po Brazylijczyka z którym ponoć już są dogadani. A Milan? Cardinar w USA szuka kasy, Maldanin dalej czeka z kontraktem i tak się leniwie kręci...
0
roby45
roby45
24 czerwca 2022, 21:26
Dajcie luz z tym śr obrońca dodać kasę i kupić 10 albo prawa strone
1
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2022, 21:21
Saliba na papierze wygląda super. Młody do tego świetne warunki fizyczne i do tego był podporą Marsylii.
0
KosaX
KosaX
24 czerwca 2022, 22:01
Zapomnij ze ktos taki przyjdzie do Milanu,zbyt kosztowny dla nas to zawodnik
0
Judik666
Judik666
24 czerwca 2022, 21:21
Będziemy oszczędzać na transferach to znowu nam przejdzie koło nosa kilka talentów
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 czerwca 2022, 21:19
Acerbi na ławkę byłby spoko

Edit. A podwędzenie Interowi sprzed nosa Bremera jeszcze więcej niż spoko
Edytowano dnia: 24 czerwca 2022, 21:20
4
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2022, 21:20
To byłoby Sandro Tonali 2.0
1
Tunechi
Tunechi
24 czerwca 2022, 22:20
To Tonali był aż tak zakochany w Milanie, że rozwazal transfer do Interu?
0
Olli666
Olli666
24 czerwca 2022, 21:15
Mnie to pasuje
Mi się mazy de katelere i wyp ziyecha na pp albo pulisicia
1
GeorgeACM
GeorgeACM
24 czerwca 2022, 21:18
Plus bremer i gitara
0
Sieri
Sieri
24 czerwca 2022, 21:38
Milan z budżetem 45-50 mln nie da za CDK 40 mln, nawet jakby sprzedali kilku zawodników to będzie za późno, czekać tylko jak inne znane marki się po niego zgłoszą
0
Olli666
Olli666
24 czerwca 2022, 21:41
Może dać 40 w ratach
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się