SCUDETTO


Origi dotarł do Mediolanu. Teraz testy medyczne i podpisanie kontraktu

27 czerwca 2022, 19:36, cinassek Aktualności
Origi dotarł do Mediolanu. Teraz testy medyczne i podpisanie kontraktu

Po przedłużających się doniesieniach medialnych, zapowiadany od dłuższego czasu transfer Divocka Origiego do Milanu staje się faktem. W poniedziałkowy wieczór Belg wylądował w Mediolanie i od razu udał się do hotelu. We wtorek 27-latek będzie przechodził testy medyczne, a następnie - jeśli nie dojdzie do żadnych niespodziewanych wydarzeń - zwiąże się z klubem czteroletnim kontraktem.

W latach 2018-2022 Origi nieprzerwanie był zawodnikiem Liverpoolu. W barwach The Reds rozegrał 175 meczów, w których strzelił 41 goli, w tym w wygranym finale Ligi Mistrzów 2018/2019 z Tottenhamem.



161 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Semper Fideli
Semper Fideli
28 czerwca 2022, 21:19
Mimo że nie byłem jakimś zwolennikiem ich transferów to czytanie od pół roku że jesteśmy blisko, że są klepnięci i w zasadzie na pewno są u nas a na koniec trafiają gdzie indziej jest trochę irytujące
0
Cimar94
28 czerwca 2022, 20:07
No i co, dojechał na te testy czy nie?
Edytowano dnia: 28 czerwca 2022, 20:09
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 czerwca 2022, 20:37
klasyka w przyszłym tygodniu :p
1
Gattuso888
Gattuso888
28 czerwca 2022, 19:26
A tymczasem Sanches podobno wyraził zgodę na transfer do PSG
0
Mateusz1982
Mateusz1982
28 czerwca 2022, 19:25
Ok, super!
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 czerwca 2022, 19:19
I co zamknęli go na kwarantannie na lotnisku, a wy tu śmichy hihy :p
2
boro215
boro215
28 czerwca 2022, 18:36
Coś długo go badają, może dentysta jednak coś znalazł xd
2
Vol'jin
28 czerwca 2022, 18:49
od prawie godziny jest w siedzibie klubu
0
Diavo
Diavo
28 czerwca 2022, 18:16
"Według doniesień „Le Parisien”, stołecznej gazety, bardzo bliskiej klubowi Nassera Al-Khelaïfiego, Renato Sanches dokonał wyboru dotyczącego swojej przyszłości: portugalski pomocnik, który od miesięcy był w polu widzenia Mediolanu, absolutnie chce zagrać w PSG w przyszłym sezonie. "
0
Sieri
Sieri
28 czerwca 2022, 18:59
Paryska Gazeta może głupoty pisać. Jak do tej pory tylko oni intymna napisali.
0
Zuber
Zuber
28 czerwca 2022, 19:44
Może pisać głupoty a może pisać prawdę. W Psg jest gościu co go sprowadził i będzie trener, z który w Lille wygrał ligę.
0
Plaza95
Plaza95
28 czerwca 2022, 15:49
Maldini ma 30stego jeszcze iść do pracy? Czy 29ty to ostatni dzień na papierze ?
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 czerwca 2022, 16:01
Urlop wybiera.
6
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 czerwca 2022, 16:01
UNŻ. Co mu zrobią :)
1
Rafał0209
Rafał0209
28 czerwca 2022, 15:46
Milan w takiej ciszy pracuje że i pismaki nie mają o czym pisać, ale czuje Maldini zrobi z tych pseudo dziennikarzy po raz kolejny durni, i sprowadzi zupełnie nowych graczy którzy im nawet do łba nie strzeliły, a co będzie najlepsze oni mega wypalą, a pseudo znawcom z gazet jak i nam szczęki opadną.
11
dave25
dave25
28 czerwca 2022, 16:44
Tylko na takie niespodzianki trzeba mieć kasę
2
Rossu
28 czerwca 2022, 16:53
dave25

A skąd ta pewność, że nie ma kasy?
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 czerwca 2022, 19:20
Oby Rafciu oby tak było, ale mentalność Polaków nasza nakazuje nam narzekać i coż trzeba kultywować tradycje :P
2
Mieszko
Mieszko
28 czerwca 2022, 20:32
W takiej ciszy pracuje, że nawet we wrześniu nie będziemy wiedzieli czy ktoś przyszedł czy nie :)
A sam Maldini będzie się błąkać po korytarzach bez umowy...
4
ósmy
ósmy
28 czerwca 2022, 14:53
W oczekiwaniu na nowe kontrakty i podpisy, oraz aby ułagodzić sytuacjęhttp://youtu.be/Ine6bvkjmVA
2
Rossoneri777
Rossoneri777
28 czerwca 2022, 14:20
My się jaramy origim, a sasiady biorą Lukaku Dybale, juve bierze Pogbe Di marie….rewelacja
2
Sakuragi
Sakuragi
28 czerwca 2022, 14:34
Weźcie naprawdę skończcie z tym żalem i płaczem, bo odechciewa się wchodzić w sekcję komentarzy. Czy ktoś z was był na kawie z Maldinim, że tak wszystko wiecie? Prawda jest taka, że gówno wiecie, bo klub uciął wszelkie informacje. NIKT NIC NIE WIE I NIE UPUBLICZNIA INFORMACJI.

Skąd wy macie te teorie o Botmanie czy Sanchesie? Ja nie przypominam sobie aby ktoś od nas w ich sprawie zabrał głos i powiedział dogadaliśmy np. Holendra na 30 milionów. Jedynie to Lille odmówiło sprzedaży w zimie i zaprosiło na letnie okienko. No i cena za niego okazała się za duża.

Odnośnie Sanchesa to ciągle były inne kwoty transferu i pensji. Ale kto je podał? Jakiś klub? Nie to wymysły dziennikarzy.

A te kwoty na trasfery? 100, 200 czy 50 milionów? Kto zgadł? Czy zarząd podał jakieś kwoty?

NIE MA ŻADNYCH INFORMACJI A WY GÓWNO WIECIE.

Nie macie pojęcia o zarządzaniu. Zarabiacie w tysiącach a piszecie komuś kto operuje na milionach, że "dziaduje". Śmiech. Nie macie pełni informacji a wydajecie osądy i wyroki. Jak to jest mieć kryształową kule? Bo moja się akurat zbiła
33
Pinokio
Pinokio
28 czerwca 2022, 14:38
No niestety, kolejne manto od sąsiadów się szykuje.
3
Pinokio
Pinokio
28 czerwca 2022, 14:43
Gdzie oficjalka o Dybali? Messi też kiedyś był w koszulce Interu na okładce LGDS.
Równie dobrze można mówić, że my bierzemy Asensio, Sanchesa, Ziyecha, De Keteelare.

Te płacze są żałosne. Zgadzam się z przedmówcą. W sumie szkoda strzępić języka, bo wręcz smutne.
To my jesteśmy mistrzami i nas się mają teraz obawiać. Zwłaszcza gdy się nie osłabimy żadnym odejściem.
Jak pisze od dawna i będę powtarzać. Klub wydostał się z bagna i zmierza na szczyt. Ale wielu kibiców mentalnie pozostało tam skąd się wygrzebaliśmy.
Przykre i żałosne.
12
Pinokio
Pinokio
28 czerwca 2022, 14:44
Pinokio - dobry bait, to muszę przyznać.
4
Miaacz
Miaacz
28 czerwca 2022, 15:00
Pewien klub z Angli tez się jarał ze zabrali Ronaldo, Varana czy Sancho a jak skończyli sezon wiemy, żeby transfery oceniać to poczekajmy z pół roku bo kiedyś się jaralismy z transferu lysola z Juve a niektórzy wyśmiewali Inter ze tylko jakiegoś Skriniara kupili, a kto na tym lepiej wyszedł to wiemy. Zreszta cały Liverpool żałuje ze Origi odchodzi wiec taki słaby nie jest chyba, plus ludzie no okienko się nie rozpoczęło a już narzekamy, narzekać będziemy mogli 1 września jak nikt porządny nie przyjdzie
1
Lewy99pl
28 czerwca 2022, 15:03
@tosiekjakubowicz
Ale komentarze ludzi dotyczące mercato nie są czymś dziwnym. Ludzie oczekują czegolowiek. Inne kluby działają już na rynku, a my śpimy..
Co roku sprowadzamy eksperymenty. Okej, ostatni rok dwa jeśli chodzi o transfer to były super strzały. Theo, Leao, Kalulu.
Ale
Jak mnóstwo było transferów nieudanych, bezsensownych, przepłaconych..
Wydaje mi się że ludzie chcą wreszcie jakiegoś nazwiska, idola, kogoś jak Zlatan, tylko bardziej wpływającego na grę.

Milan nie miał tekiego transferu od lat (Bonucciego nie liczę). Fajnie by było moc się bardziej podjarać, a nie żyć w smutnej rzeczywistości radości że srednieka Origiego..
5
Zuber
Zuber
28 czerwca 2022, 15:08
Który transfer w ciągu dwóch lat był przepłacony? Bo ja sobie takiego nie przypominam.
8
PanPrzemus313
28 czerwca 2022, 15:08
Ciekawy sposób myślenia
Pogba odchodzi z United które jest obecnie mocno średnie i wszyscy świętują ale traktujemy go jak game changera bo gdzieś kiedyś był kozakiem
A za Origim płaczą kibice wybitnego Liverpoolu a tutaj traktowany jest jak odpad

Edit. Lewy99pl - to trollerka tak? xD
Powiedz że tak bo inaczej tego się odebrać nie da
Edytowano dnia: 28 czerwca 2022, 15:10
4
Vol'jin
28 czerwca 2022, 15:11
Dopóki będzie tu Maldini z Massarą to o transfery można być spokojnym

chcecie gwiazd i balerinek jak Dybala i Pogba, który robił smród w United (bo tak trzeba nazwać ten bullshitowy film na amazonie co wrzucił) to zmieńcie klub do kibicowania. Najlepiej do kuzynów albo do City ;] PSG już odpada chyba, bo tam jednak Khelafi posłuchał mądrzejrzych od siebie i za drużynę ma brać sie Campos z dyscyplinowanym taktycznie trenerem ;]


3
Pinokio
Pinokio
28 czerwca 2022, 15:13
Miszcz

Chciałbym, żeby to był bait, uwierz mi. Mam Ci przypomnieć jak wygląda bilans naszych starć z Interem w ostatnich latach?
4
Lewy99pl
28 czerwca 2022, 15:21
Kibice Live płaczą za Origim? XD Gość miał 598 minut w ostatnim sezonie. Bądźmy poważni.

Ja nie mówię że nasza taktyka transferowa jest zła. Ale naprawdę myślicie że wydając w obecnych czasach (powiedzmy że te plotki się potwierdzą) 50 mln, możemy być konkurencyjni w Europie? XD
Właśnie takim sposobem jest się wiecznie na poziom średnim/dobrym.

To jest loteria. Raz można wyłapać perłę, gościa który zwiększy swoją wartość kilkukrotnie przez jeden zeson. A można też dać i tyle i sprzedać go za nic, albo mieć problem ze sprzedażą.

Mówimy, że Dybała jest szklany i przereklamowany?
Gość w poprzednim sezonie zagrał ponad 2600 minut, miał 15 bramek i 6 asyst, kogoś z takimi statami byśmy nosili na rękach.
Więc przestańcie źle o nim mówić tylko dlatego że ma iść do Interu..
Ehhhh
3
Lewy99pl
Lewy99pl
28 czerwca 2022, 15:23
Pinokio, proszę cię. Sprawiaj chociaż pozory normalnego. Nie chciałbym cię traktować jak kogoś upośledzonego, więc będę udawał, że prowokujesz i sobie jaja robisz.
5
Gianni Rivera
28 czerwca 2022, 15:24
Pinokio, a co do tego ma bilans z X ostatnich lat? Równie dobrze możemy sprawdzić bilans z dziesięciu, dwudziestu czy od początku istnienia obu klubów. Po co? Najważniejszy bilans był w sezonie 21/22, gdzie Milan zdobył 4 punkty na 6 możliwych (pucharu sołtysa nie liczę). Teraz najważniejszy bilans to będzie ten w sezonie 22/23, który jest dopiero przed nami. Reszta mnie i wielu innych kibiców średnio interesuje. :) Życie przeszłością mija się z celem.
Poza tym mnie osobiście porażka z Interem nie zaboli, jeśli na koniec sezonu będziemy wyżej w lidze. Derby to prestiż, ale zwycięstwo daje i tak 3 punkty jak w każdym innym meczu.
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
28 czerwca 2022, 15:28
Gianni, zapominasz o najważniejszym. Choć już czytałem, że to scudetto to w sumie nic, czym my się podniecamy. Jesteśmy najgorsi, reszta super.

Odechciewa się tu wchodzić powoli.
Jeszcze raz pytam, gdzie potwierdzenie, że Dybala idzie do Interu?

Bo po wczorajszym wywiadzie Marotty, to defetysta Interista(jeżeli takich mają u siebie jakby my u nas) może odwrócić narracje tutejszych płaczków i mówić tak:

"Sprowadzamy Bellanove, Mchitaryana, sprzedajemy Skriniara, a Milan bierze Dybale, Ziyecha, Sanchesa, Asensio i De Ketelaree. Rewelacja!"

ŻENADA i wstyd.
Edytowano dnia: 28 czerwca 2022, 15:29
6
Mellion
Mellion
28 czerwca 2022, 16:03
Pinokio, gdyby ci się nos wydłużał nie za kłamstwa, a bezsenowne marudzenie, to Twój już by dawno wyleciał poza orbitę ziemską.

Serio, po mistrzostwie znowu narzekasz? Kiedy jeszcze i tak nie wiadomo. Mówiłeś jeszcze, niedawno że wstrzymasz się z tym... Ale jak widać Pinokio zawsze pozostanie Pinokiem xd
6
Mellion
Mellion
28 czerwca 2022, 16:05
A jeśli to bait jak mówi Miszcz, to wierz mi jest on wyjątkowo słaby i po prostu męczący. Jak widać takie posty na stronie jak twoje, to aż odechciewa się logować i dyskutować z innymi, bo zawsze przyjdzie ten jeden maruda co zawsze marudzi czy to gdy jest słońce czy deszcz, niszczyciel dobrych rozmów.
0
Pinokio
Pinokio
28 czerwca 2022, 16:21
Miszcz

Czyli kompletnie zignorujesz prawdę, którą napisałem i dalej będziesz odwracał kota ogonem?
1
PanPrzemus313
28 czerwca 2022, 16:41
Lewy99pl - najwyraźniej kibice Liverpoolu są o niebo mądrzejsi od tych Milanu i zdają sobie sprawę że mocny rezerwowy który jak wchodzi to robi robotę a jak nie gra to nie narzeka to skarb dla zespołu
A co do reszty się nie odniosłeś - gdzie te mnóstwo nieudanych i przepłaconych transferów za Maldiniego?
Kupienie gwiazdy za kilkadziesiąt baniek to nie sztuka i okienko za chińczyków powinno nas nauczyć że można mieć i 200 baniek i nic nie wskórać
Na razie do końca okna daleko i dopiero po nim będę oceniał kształt zespołu a nie lamentował już teraz
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
28 czerwca 2022, 16:53
https://twitter.com/Intermerda19/status/1541326397146386433?t=JLe_xBgvo0ZZ_oeZG5rK1Q&s=19
1
ósmy
ósmy
28 czerwca 2022, 12:13
O ile Origi nie ma jakiejś ukrytej, niewyleczonej kontuzji, to o testy się nie martwię. Skoro Mandżukič przeszedł takie testy:)
4
daro12555
28 czerwca 2022, 12:04
Następnego lata trzeba kupić napastnika numer jeden chyba ze Lazetić odpali.Z Giround i Orgim sobie damy radę o ile po żądnie wzmocnimy prawo pomoc Ziyech ofensywnego pomocnika De Ketelaere i środkowego pomocnika Sanchesa .
1
Jaca23
Jaca23
28 czerwca 2022, 12:22
Zdaję się, że taki właśnie plan ma Maldini. Ten rok przetrzymać z Giroud/Orgim/Zlatanem/Rebiciem na 9tcę, a w kolejnym kupić napastnika pierwszego wyboru plus Origi do rotacji. Zlatan emerytura, a Oli koniec kontraktu.
3
Zuber
Zuber
28 czerwca 2022, 12:28
Chyba nie do końca.
@marcoconterio: #ACMilan have met with an intermediary for #CodyGakpo (#PSV). He has been in the club's sights for the past few months.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 czerwca 2022, 12:35
Niestety, ale to raczej kaczka. Byłbym jego entuzjastą w przypadku odejścia Ante, ale marzenia się nie spełniają. :(
1
Jaca23
Jaca23
28 czerwca 2022, 12:35
A co do tego ma Gakpo, skoro to skrzydłowy, głównie LS?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 czerwca 2022, 12:38
Ogólnie chłop jest mega uniwersalny, może grać na „9”, „10” i „11”, ale to nie jest dycha dla Pioliego, wiec w grę wchodzą pozycje 9 i 11.
0
nokoments
nokoments
28 czerwca 2022, 11:04
Origi i słabe liczby xDDDDDDDDDDD
Gość w zeszłym sezonie w niecałe 600 minut (mając średnio 30 minut na mecz) zrobił mniej więcej tyle ile Saelemaekers przez całą swoją karierę w Milanie, no dziad.

Po co nam głęboki rezerwowy, który strzela średnio co 100 minut? To są gówno, nie liczby! Taki Belotti wali bramę co 177 minut (jak mu się da strzelać karne) i to jest napastnik, to ja rozumiem!

No ale Origiemu 5 lat temu nie poszło w dziadującym przez cały sezon Wolfsburgu, koronny dowód na to, że jako piłkarz jest już skończony.

Poza tym darmowych gości z lepszym CV od Origiego jest w tej chwili na pęczki, jestem pewien, że inni, którym też się ten transfer nie podoba zaraz tu w komentarzach wymienią z 5 lepszych nazwisk chętnych trafić do Milanu za podobne lub mniejsze pieniądze niż Belg.
33
szewczenko85
szewczenko85
28 czerwca 2022, 11:07
Dokładnie, trzeba wziac pod uwagę jeszcze jedną ważną rzecz, skoro działa sportowy zaakceptował ten deal. Oznacza to iż z opinii jego poprzednich pracodawców, działu scautingu okazał się tytanem pracy, obok zlatana i Giroud to chyba nasz najbardziej doswiadczony piłarz w kadrze. :) Będzie hasał w serie a , nie mam watpliwości.
1
szewczenko85
szewczenko85
28 czerwca 2022, 11:10
Znaczy jest kilku konkretnych napastników, których można wziąć za darmo. Suarez, Mertens, Cavani i... Destro.
Tylko żaden do nas nie pasuje tak jak Origi. Suarez drogi i już chyba nikt go we Włoszech nie zechce. Mertens poczeka wieczność na minimalną krajową od Napoli. Cavani jeszcze gra?
Zostają Destro i Belotti.

A Origi to zwycięzca, wciąż młody, jeszcze prime przed sobą, a zarazem doświadczony na najwyższym poziomie. I co najważniejsze, wszechstronny. Tego szukamy.
3
ósmy
ósmy
28 czerwca 2022, 11:17
Destro w Empoli.
Już abstrahując od porównania Destro z Cavanim czy Suarezem.
7
Nevi
Nevi
28 czerwca 2022, 11:18
Zgadzam sie z powyzszym, chociaz tez rozumiem ze ten transfer nie powala. Tyle ze na nikogo lepszego nas nie stac w obecnych czasach, wiec dobry pomysl zeby go sprobowac!
2
Nevi
Nevi
28 czerwca 2022, 11:25
Ósmy, no wiem wiem. Ale Pan Destro się nie obrazi raczej na tak niefortunne porównanie.
2
kusniak_22
28 czerwca 2022, 11:55
Będzie z niego drugi Lukaku, bardzo dobry transfer, za darmo.
0
landik
landik
28 czerwca 2022, 12:15
Cavani który prawie cały czas się już leczy? Suarez który nie dba wgl o forme xD
0
Jaca23
Jaca23
28 czerwca 2022, 12:20
Tak tylko napomknę, że do licz również liczą się rozegrane minuty, a tutaj Origi wypada tragicznie. Zwłaszcza, patrząc na to, że podczas kontuzji Firmino L'pool nie miał innej 9tki, a mimo to Diviock nie grał praktycznie wcale.

Ja wielkich oczekiwań nie mam, więc też specjalnie zawiedziony nie będę. Jak na PS i 10tkę przyjdą jakościowi zawodnicy to Giroud będzie strzelał aż miło, Origi pewne podobnie.
2
Corsa
Moderator Corsa
29 czerwca 2022, 09:01
Trzymam za niego kciuki, ale zwyczajnie mam wątpliwości. Trzeba brać też pod uwagę, że grał w Liverpoolu, gdzie sytuacje kreowane są hurtowo, bo tam wszyscy atakują jak jeden mąż.

To jak z Lewandowskim, w Bayernie przekozak, w kadrze już nie za bardzo. Tego trochę się obawiam. Milan to jednak zupełnie inny styl gry, słabsza kadra, tutaj dużo ciężej dostać podanie, które można wykończyć.
1
hyrus13
hyrus13
28 czerwca 2022, 10:40
Dwa ostatnie sezony przesiedział na ławce, więc zapewne jest głodny gry. Mam nadzieję, że się szybko zaaklimatyzuje i będzie z niego dużo pociechy.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 czerwca 2022, 09:29
Origi nadal nie opuścił lotniska, szuka wyjścia. Ale w następnym tygodniu na 100% dotrze.
21
Milanboy
28 czerwca 2022, 09:37
Dzięki. Nie wiem jakbym poradził bez tej informacji.
1
Nevi
Nevi
28 czerwca 2022, 10:36
Oby nie szukał tak długo drogi do bramki ;)
1
mmielczar123
28 czerwca 2022, 11:18
A testy medyczne też będzie tydzień przechodził, bo w Mediolanie prądu nie będzie :P
1
Milanboy
28 czerwca 2022, 09:29
On chyba jechał rowerem do Mediolanu xd.
0
milanista123456
milanista123456
28 czerwca 2022, 10:47
Po prostu był na wakacjach jak wszyscy piłkarze po sezonie.
1
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2022, 08:43
Ciekawy jestem bardzo jakie Origi będzie w stanie wykręcić liczby w Serie A grając regularnie. Właściwie 4 lata kariery w tym Liverpoolu stracił, gdzie przez 4 lata w lidze zebrał ledwie 1500 minut. W tym 185 minut, w tamtym 181. Masakra.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 czerwca 2022, 09:51
Jak wykręci w kanadyjce 10 to będzie sztos.
0
Corsa
Moderator Corsa
28 czerwca 2022, 10:07
Liczby są słabe, do tego mierny epizod w Bundeslidze, ale ludzie w niego wierzą, oby mieli rację.
2
milanista123456
milanista123456
28 czerwca 2022, 10:49
Jak rozmawiałem z kibicem Liverpoolu to bardzo żałował, że Origi odchodzi, więc coś w nim musi mieć, że pomimo małej ilości minut zasłużył na tak duży szacunek u kibiców.
1
szewczenko85
szewczenko85
28 czerwca 2022, 11:05
Fajnie Zmarnować 4 lata kariery , strzelająć bramki w finale LM i zdobywajać lige angielską. :) ktoś powie,że jako rezerwowy. Mamy kolejnego zdobywce LM w druzynie, gościa z doswiadczeniem za cały deal 14 mln euro. Brawo Maldini, Origi grając regularnie z pewnością odpali. :) Maldini i ja to wiemy.
4
inzaghi67
28 czerwca 2022, 11:17
Cały Liverpool żałował że Origi odchodzi
1
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2022, 13:08
Stracił w sensie, że przez te 4 lata zagrał strasznie mało minut. A te 185 z tego sezonu i 181 z tamtego to już wgl odstrasza.
0
kamilus
28 czerwca 2022, 08:17
Tak z innej beczki - ciekawostka o pieniądzach za prawa tv w Anglii i we Włoszech: https://twitter.com/90ordnasselA/status/1541393623798906880

Jeśli te dane są prawdziwe to i tak lekko jestem zdziwiony, bo myślałem, że różnica między czołówką w obu ligach to zdecydowanie więcej niż ok. 100 mln.
1
Zielony2009
Zielony2009
28 czerwca 2022, 08:26
Przydałaby się pełna tabelka dla serie a. Z tego co kojarzę to Anglię charakteryzuje właśnie to że środki są przyznawanej równomiernie wszystkim drużyna zatem w przypadku środka tabeli ta różnicą będzie bardziej widoczna zwłaszcza w procentowym ujęciu

Podobnie piszesz że spodziewałeś się że różnica będzie wyższa niż 100 mln nie mniej ciągle jest dwu lub dwu i pół k







0
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2022, 08:47
Bo tam chodzi przede wszystkim o to, że cała liga jest bardzo mocna gdzie zespół z środka tabeli może po 50 mln euro wydawać. Czołówka to i tak ma bogatych właścicieli.
0
Boateng93
Boateng93
28 czerwca 2022, 08:53
Jest też kwestia stadionów, na których wiele zarabiają.
Dlatego u nas jest na to parcie.

Z tego co pamiętam, kiedyś były inne zasady w Serie A. I czołówka zarabiała jeszcze więcej niż ci mniejsi.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2022, 09:21
kamilus

Mimo wszystko to jest nadal ponad dwa razy więcej. A do tego w UK inaczej dzielą zyski z praw TV. Bardziej równomiernie co wpływa na jakoś całej ligi.
1
pazioni
Moderator pazioni
28 czerwca 2022, 07:07
To witamy na pokładzie.
0
Plaza95
Plaza95
28 czerwca 2022, 03:46
Ja rocznik 95, i niby w finale w 2005 trzymałem kciuki za Dudka, tak po karnych płakałem razem z Andrzejem. To chyba początek mojej przygody z Milanem :)
1
NaPamiątkę13
NaPamiątkę13
28 czerwca 2022, 07:28
Ja po tamtym meczu byłem strasznie zły i zniesmaczony tym, że Szpakowski po wygraniu Liverpoolu cieszył się jak dziecko. Rozumiem, że Dudek, że Polak i w ogóle ale podczas meczów klubowych jakaś bezstronność powinna być. A tu nic:-D
0
Mirek99999999
Mirek99999999
28 czerwca 2022, 08:07
W 2005 podczas tego finału nie miałem żadnej tak naprawdę ulubionej zagranicznej drużyny (reprezentacja i Wisła mi wystarczały) więc siłą rzeczy wolałem by rodak wygrał to trofeum. Jednak jakiś czas po finale z chłodną głową obejrzałem powtórkę i najzwyczajniej "zadurzyłem" się w Milanie. Dwa lata później rewanż, który utwierdził moje uczucia, krótko po tym zyskałem dostęp do internetu, który pozwalał oglądać bez większych przycięć transmisje online (do dziś pamiętam tych arabskich komentatorów) i tak 15 lat później mam zaliczone około 95% meczy Milanu...(sporą część tych 5% nie obejrzałem z powodu pracy za granicą w miejscu gdzie internet pozwalał na oglądanie co najwyżej pokazów slajdów).
2
Mlotson
Mlotson
28 czerwca 2022, 09:00
Ja dokładnie jak Plaza95 - od tamtej pory za Milanem. Masochizm?
0
Orzelek79
Orzelek79
28 czerwca 2022, 10:31
Mlotson, w sumie tak, jestem z tych najlepszych czasów Milanu to było znacznie łatwiej się zakochać.
0
Jaca23
Jaca23
28 czerwca 2022, 12:11
Paradoksalnie też zacząłem kibicować Milanowi po porażce w Stambule ;)
1
alois
28 czerwca 2022, 13:48
To tak jak i ja :) chociaż wtedy do meczu zasiadałem kibicując Liverpoolowi i Dudkowi ;)
Edytowano dnia: 28 czerwca 2022, 13:49
0
Pawelkrupa
Pawelkrupa
28 czerwca 2022, 00:57
Wielkie trio Rijkaard,Gullit i van Basten.rok 1987. Wtedy narodziła się wielka miłość do tych wyjątkowych barw...
2
edinho
edinho
28 czerwca 2022, 00:52
Kibicuje Milanowi od pamiętnego finału LM w1994 z Barceloną.
Pozdrawiam
1
ed_rush
ed_rush
28 czerwca 2022, 00:28
Wiem, że to nie związane z tematem, ale od kiedy kibicujecie Milanowi? Ja 1988 :) To już prawie 35 lat. Kosmos jak ten czas szybko leci!!!
3
Zuber
Zuber
28 czerwca 2022, 00:32
Od 1 klasy podstawówki, 2001 rok.
1
DarthImpaler
28 czerwca 2022, 00:39
od 1 klasy gimnazjum 2002
2
Juzio
Juzio
28 czerwca 2022, 08:27
SWoS 96/97
2
ceran1899
ceran1899
28 czerwca 2022, 08:34
Semi finals Milan - Inter 2002/03', mój wiek - 10 ;)

ulubiony piłkarz, aż do emerytury Superpippo.
1
gattusoBDG
28 czerwca 2022, 08:38
Ja (rocznik '85) kibicuję Milanowi od 1994. Za pieniądze z komunii zakupiłem Amigę 1200 i jedną z pierwszych gier było Sensible Soccer. Nie znałem się wtedy zupełnie na piłce ale spodobały mi się wtedy koszulki Milanu i fajnie się strzelało gole Van Bastenem czy Papinem a w środku byli Rijkaard czy Gullit :)
2
gattusoBDG
gattusoBDG
28 czerwca 2022, 08:55
Fifa 99 - Bierhoff, Boban, Weah itd. Cudowny skład, cudowna gra.
Miałem nawet koszulkę z Chorwatem, ale jakaś banda patusów mi zakopała w piasku nad morzem. Co zabawne, była tam podpisana przez słynnego polskiego siatkarza, który też tam przebywał.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
28 czerwca 2022, 10:12
Gigio Donnarumma < 3
0
Marcin1995
Marcin1995
28 czerwca 2022, 10:22
2004 Milan 1-0 Barcelona
0
TR3V0R
TR3V0R
28 czerwca 2022, 10:34
pierwszy wyjazd za granicę w 2014. Wybrałem Mediolan i akurat się tak złożyło że trafiłem na mecz Milanu. Poszedłem z ciekawości i od tego momentu śledzę wszystko co z klubem związane :D
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
28 czerwca 2022, 12:18
finał Lm z Juve to chyba rok 2002/2003
0
MrAncelotti
MrAncelotti
28 czerwca 2022, 00:23
W Milanie głównym napastnikiem będzie Divock, a w Interze nieustanny Dziwok.
4
Gianni Rivera
28 czerwca 2022, 00:21
Swoją drogą, coś mnie może ominęło, czy Romagnoli nadal się nie pożegnał z kibicami? Kessie w sumie zaraz po mistrzostwie wystosował list, a Alessio? Czyżby nadal liczył na możliwość przedłużenia? W sumie gdyby obniżył apanaże, to jako ten trzeci (przy spadku formy Kjaera) lub czwarty ŚO mógłby zostać. Kwestia wysokości kontraktu.
0
DarthImpaler
28 czerwca 2022, 00:41
Kwestia tego czy chce być rezerwowym czy grać i walczyć o reprezentację. U nas będąc rezerwowym do repki się nie przebije. Będąc podstawowym obrońcą lazio szybciej uda mu sie do repki dostać.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2022, 09:50
Nie pożegnał się bo z tego co kojarzę to nadal nie ma ostatecznej decyzji że odchodzi.
1
Vol'jin
27 czerwca 2022, 23:47
Nowe nazwisko na LO Piero Hincapie z Leverkusen 20 letni lewonożny ŚO
2
Alessio_re6
Alessio_re6
28 czerwca 2022, 00:00
Ponoć ma grane. Jeszcze dziś było info o Segim Gomezie.
1
Zuber
Zuber
28 czerwca 2022, 00:03
Młody Maldini gra z Rovella w siatkonoge i ogólnie są chyba razem na Ibizie.
0
Kamlot68
Kamlot68
27 czerwca 2022, 23:36
W kwestii środkowego obrońcy pojawił się temat Abdou Diallo z PSG. Oj ciekawa opcja by to była :p
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 czerwca 2022, 23:41
Prędzej jako zmiennik Theo. Żodyn z niego stoper pod naszą grę.
1
MrAncelotti
MrAncelotti
28 czerwca 2022, 00:18
On już kiedyś odmówił Milanowi. Nie chcę go, Milanowi się nie odmawia.
9
Tanger
Tanger
27 czerwca 2022, 22:17
Powodzenia Divock. Obyś przyniósł klubowi i kibicom przynajmniej tyle radości co Giroud.
1
Orest
27 czerwca 2022, 21:57
Ziyech podobno blisko, wypożyczenie z obowiązkiem wykupu
3
kamilus
27 czerwca 2022, 22:12
Jakieś źródło? Bo nawet na tt nic nie widzę.
0
TR3V0R
TR3V0R
27 czerwca 2022, 22:14
Na tt cos bylo, że 5 mln za wypo i 20 za wykup, ale nie wiem co to za źródło
3
kamilus
27 czerwca 2022, 22:18
Chętnie się dowiem, co to za źródło, bo jeśli okaże się prawdziwe, to szkoda by było nie być tam followersem. :P
3
paweł_paolo
paweł_paolo
27 czerwca 2022, 22:26
kamilus

bez kitu ludzie coś napiszą a źródła to już nic chua
0
Orest
27 czerwca 2022, 22:27
Cfcsheikh, 25k obserwujących
1
Zuber
Zuber
27 czerwca 2022, 22:39
Jeśli to prawda, to warunki świetne dla nas. Vitiello w sumie potwierdza rozmowy, ale do uzgodnienia warunków niby jeszcze trochę zostało. Z drugiej strony CorSera rano pisało, że został nam zaoferowany, ale jego pensja nam nie odpowiada.
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 22:44
3
27 czerwca 2022, 21:52
Myślę, że wielu będzie pozytywnie zaskoczonych. Choć niektórym nic nie dogodzi, bo nawet scudetto wadzi czy Giroud drewniany...
13
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 czerwca 2022, 21:50
Ale że z nami podpisze, czy z Interem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Zuber
Zuber
27 czerwca 2022, 21:53
Masz Pan czelność zadawać takie pytanie po tym coś Pan z Davide Suazo odwalił? :D
2
Milanboy
27 czerwca 2022, 22:23
Miszcz - A kto taki, jakiś żul?
0
Tanger
Tanger
27 czerwca 2022, 22:23
Jeszcze się okaże, że Origi wylądował w Mediolanie i wsiadł od razu w taksę do Monzy.
1
Tanger
Tanger
27 czerwca 2022, 22:33
Suazo to był gość, którego Galliani kupił i nawet ogłosił oficjalnie. Po czym się okazało, że był już klepnięty przez Inter i trzeba było odkręcać temat.
Większa siara niż z Martinezem czy Cissokho.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 czerwca 2022, 23:15
Nikt tego nie pamięta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 czerwca 2022, 21:20
Jestem niesamowicie zadowolony z tego transferu. Dla mnie "szpicę" mamy już ogarniętą. Czas na inne pozycje.
4
ceran1899
ceran1899
28 czerwca 2022, 08:51
cóż za hurraoptymizm
0
kamilus
27 czerwca 2022, 21:09
Tak z innej beczki - Botman wygląda na bardzo zadowolonego z transferu: https://twitter.com/alfonso_leocad/status/1541480836029186054

( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
hyrus13
hyrus13
27 czerwca 2022, 21:17
Może jest spięty? Swoją drogą wolałbym mieszkać w Mediolanie niż w Newcastle ;)
6
Zuber
Zuber
27 czerwca 2022, 22:41
Typowa mina po przyjściu do nowej roboty, uśmiech się pojawia po pierwszym przelewie. xD
3
TR3V0R
TR3V0R
27 czerwca 2022, 21:02
Mocno mu będę kibicował. Myślę że z Leao mogą stworzyć fajny duet i niezle się dogadywać na boisku. To teraz brakuje jeszcze tylko 10tki i prawego skrzydła ( ͡° ͜ʖ ͡°)
10
Pinokio
Pinokio
27 czerwca 2022, 20:52
Mnie cieszt fakt, że chłop ma 27 lat, gdyż kolejnego dziadka bym nie zdzierżył.
1
primo2p
27 czerwca 2022, 21:47
W zasadzie najlepsze lata przed sobą, bo nie jest już nieokrzesanym młodzieniaszkiem, a na dobrym poziomie może pograć z 5-6 lat co najmniej.
Ja się z góry nie napalam, ale czasami takie niepozorne transfery mogą nieźle wypalić.
0
inzaghi67
28 czerwca 2022, 04:21
Dla niektórych to już emeryt bo 27 lat i nigdy nie był podstawowym graczem
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
27 czerwca 2022, 20:47
Wielkie powodzenia jestem pewny ze stać go na wiele zawsze gdy wchodził dawał rade golami i dobrą grą!!!
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
27 czerwca 2022, 21:19
Póki nie ma oficjalki to nie wierze, może kolejny raz będą zęby nie stykały...
1
100f
100f
27 czerwca 2022, 20:34
Fizycznie na pewno da radę w Serie A oby równie dobrze było ze skutecznością pod bramką.
2
Rafał0209
Rafał0209
27 czerwca 2022, 20:30
Zje tą ligę Serie A a PL to na dziś mała przepaść.
3
POE
POE
27 czerwca 2022, 20:25
Ej to jest zajebisty transfer
11
Manolas
Manolas
27 czerwca 2022, 20:13
Powtórzę się

Za słaby na Wolfsburg zbyt dobry na Liverpool. Dziwny przypadek
0
robert703
robert703
27 czerwca 2022, 20:22
Jeżeli uważasz że jest za słaby na wolfsburg, a za dobry na liverpool to albo to edytuj albo zmień lekarza
7
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
27 czerwca 2022, 20:38
No mogło tak być jak pisze Manolas - tzn według mnie nie wynika to ze "słabości"
Ale taki Lukaku strzelał w PL sprawdził się jak należy w Anglii w Evertonie czy w MU, poszedł do Interu strzelał, ale jak poszedł do Chelsea to klops.. i co nie nadaje się do PL? No raczej nie, bo już się nadawał kwestia środowiska, taktyki, kolegów w drużynie, piłkarze to nie roboty ludzie często nie zwracają na takie "szczegóły" tylko na jakieś suche słupki statystyki.. Immobile np w BVB okazał się niewypałem w LaLiga to samo, a w SerieA jest bogiem czy jest przez to słaby? Uważam że nie. Leżą mu Włoskie klimaty tak jak jak komuś leży granie w Sassuolo(Berardi) mały klub.. a pójdzie gdzieś wyżej i zniknie będzie cieniem piłkarza - tak może być, trzeba odnaleźć odpowiednie miejsce dla siebie i się go trzymać także kwestia doboru piłkarzy jest mega ważna to musi być jak rodzina - wtedy są wyniki nie wystarczy zlepić skład jak FIFE :)
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 20:43
2
Milanboy
27 czerwca 2022, 22:25
ForzaMilan - Tak to jest jak idzie się do zespołu w którym ma się spalona ziemię i do tego będąc w takiej formie a on sobie zespół opuszcza. Nie mam wątpliwości, że z Lukaku oni by doszli zdecydowanie dalej w Lidze Mistrzów.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
27 czerwca 2022, 23:48
Milanboy, mogłoby tak być, zgadza się, dlatego zanim ktoś jakieś oceny rzuci niech przejrzy karierę Piolego czy jest to trener wybitny, doskonały? Dopóki nie trafił na Milan, a Milan na niego to nie, kwestia miejsca czasu ludzi tutaj jest jego miejsce i wątpię czy podobny wyniki wykręciłby np w Juve - tutaj nie jest problem np ich kadry a naszej bo daruje sobie porównania, dla nich trenerem strzałem w 10tke był kiedyś Conte i tak jak my trafiliśmy z Piolim oni trafili kiedyś podobnie.
Lukaku dzisiaj byłby dalej kochany wielbiony ale głupio wybrał wiele czynników złożyło się na jego niepowodzenie ale to dalej kawał dobrego piłkarza.
Dam jeszcze przykład z Carlo który bierze Everton, bierze Napoli i tak naprawdę nic nie pokazuje wielkiego, niczego nie stworzył. Idzie do Realu i wyprawia cuda bo to trener który ma potężną charyzmę i nie jest typem "budowniczego" za to potrafi panować nad drużyną pełną gwiazd, gdyby tak wziął uważam PSG to on by ich tak poustawiał żeby zmietli tą LM a jakby wziął Milan ten Milan z przed 2 lat uważam że dzisiaj nie byłoby mistrzostwa - ale to gdybanie wiadomo - ogólnie to zmierzam do tego że nie zawsze jest tylko białe i czarne, że ktoś jest albo słaby albo dobry i np na niepowodzeniu w jednym klubie już się zawodnika szufladkuje jako słabego pójdzie gdzie indziej i będzie topem - tak było z Lukaku czy Immobile. o dziewo stwierdzenie Manolasa jest bliskie prawdy bo Origi mógłbyć za słaby na Wolfsburg a w Live w miarę grał..
1
Szymson
Szymson
27 czerwca 2022, 20:12
Offtop: jak Wam się podobają nowe, limitowane zegarki? :)

https://m.youtube.com/watch?v=eVDbgm40GI4
1
DarthImpaler
28 czerwca 2022, 00:50
zegarek fajny tylko ile on będzie kosztował? zapewne kilka/kilkanaście tyś euro
0
Mil_online
Mil_online
28 czerwca 2022, 04:45
300 dolarów.
0
Szymson
Szymson
28 czerwca 2022, 07:44
A nie 300 euro?
0
J.P-Jasmen
J.P-Jasmen
27 czerwca 2022, 19:55
#ToTenTydzień
0
Zirytowany
Zirytowany
27 czerwca 2022, 19:54
Miejmy nadzieje, że z uzębieniem wszystko ok.
7
kozik___13
kozik___13
27 czerwca 2022, 20:03
Tyle lat a ten tekst dalej nam towarzyszy xD Aly Cissokho
15
sebulba12
sebulba12
27 czerwca 2022, 20:15
że kogoś to jeszcze bawi... xD
6
IL Capitano 3
IL Capitano 3
27 czerwca 2022, 20:22
Nawet był użytkownik lata temu o nazwie "Zęby Cissokho" :-D
9
hyrus13
hyrus13
27 czerwca 2022, 21:18
Ale chyba wyszło nam na dobre, że nie dbał o uzębienie? ;)
0
mathiaz
mathiaz
27 czerwca 2022, 21:55
Oj gdyby te zębunie były zdrowe nigdy byśmy o Theo nie usłyszeli:-D Pozycja obsadzona na 10 lat.
1
cbvirus
cbvirus
27 czerwca 2022, 19:51
A co z tym Maldinim i Massarą?xd wczoraj było info, że to kwestis godzin, ewentualnie w poniedziałek, a teraz to już chyba tylko optymizm pozostał xD.
1
inzaghi67
27 czerwca 2022, 20:20
Umowy leżą na stole xd
2
Jaca23
Jaca23
27 czerwca 2022, 19:51
Paolo, liczymy na więcej.
1
Cimar94
27 czerwca 2022, 19:38
Chyba chłop jechał MZK Bydgoszcz, że tak długo.
9
Gianni Rivera
27 czerwca 2022, 19:44
Jechał jednym z miliona polskich aut elektrycznych. :)
11
Olli666
Olli666
27 czerwca 2022, 19:48
Jesteś z bdg?
1
Cimar94
27 czerwca 2022, 19:56
Tak ;)
1
Olli666
Olli666
27 czerwca 2022, 20:02
To miło ze ktoś poza mną kibicuje w bdg Milanowi. Może kiedyś uda się wspólnie obejrzeć meczyk.
3
Tobol12
Tobol12
27 czerwca 2022, 20:29
Ja też Bdg xd
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się