SCUDETTO


Czas się kończy. Społeczeństwo Milanu czeka na podpisy Maldiniego i Massary

30 czerwca 2022, 14:10, cinassek Aktualności
Czas się kończy. Społeczeństwo Milanu czeka na podpisy Maldiniego i Massary

Sytuacja związana z nowymi kontraktami Paolo Maldiniego Frederica Massary jest niecodzienna. O północy umowy obu dyrektorów wygasają i wszyscy oczekują, że w ciągu najbliższych godzin dojdzie do złożenia odpowiednich podpisów. Według informacji dziennikarza Daniele Longo, jeszcze ostatniej nocy Gerry Cardinale przesłał Włochom odświeżoną wersję kontraktów. Zdaniem włoskich mediów nie chodzi o kwestie finansowe, a zakresu kompetencji. Tak czy inaczej niezmiennie panuje optymizm - nikt nie zakłada, że architekci scudetto 2021/2022 opuszczą szeregi klubu.



78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rogo1989
Rogo1989
30 czerwca 2022, 19:08
Pewnie dostaną 5 mln na transfery, a co. Niech się nowy właściciel pokaże z bogatej strony.
0
kamilus
kamilus
30 czerwca 2022, 18:45
Ponoć podpisali:
https://twitter.com/MilanEye/status/1542547619301539843
https://twitter.com/86_longo/status/1542546650752851971

Jeśli to prawda to mimo wszystko oczekiwałbym, że powiedzą coś więcej na temat tego, dlaczego tak się to wszystko przeciągnęło.
2
Michał92
30 czerwca 2022, 18:42
Maldini and Massara have signed their contract renewal with Milan. Announcement imminent

[@GianniVisnadi] https://t.co/7n3QV5vN5T
0
Piotr88Pl
Piotr88Pl
30 czerwca 2022, 18:39
https://twitter.com/FT_Italiano/status/1542547180099190784?t=UMPDkahLOs8KrkX3x1C7hw&s=19
0
Michał92
30 czerwca 2022, 18:38
Podpisane MM zostają !!!
0
Piotr88Pl
Piotr88Pl
30 czerwca 2022, 18:37
Na Twitterze piszą wszyscy od 1 mi ,że jest przełom i podpis sky ,Lega serie a ,czekamy dalej ,niby podpisał Maldini i ma być niedługo oficial
Edytowano dnia: 30 czerwca 2022, 18:37
1
Michał92
30 czerwca 2022, 18:40
Też to widzę, bardzo dużo źródeł już podało info
1
nokoments
nokoments
30 czerwca 2022, 18:35
Ciekawe co nam powiedzą o północy
0
matten
matten
30 czerwca 2022, 18:02
Mam nadzieję, że szybko to załatwią i mercato zostanie "odblokowane", bo jak na razie cienko to widzę :>
0
RockStar
RockStar
30 czerwca 2022, 17:29
Obojętnie jak sprawa się zakończy, to jest niepoważne żeby czekać do ostatniego dnia kontraktu. Słaby ten początek nowego właściciela, najpierw newsy o okrojonym budżecie a potem cyrk z kontraktami dyrektorów.
8
kamilus
kamilus
30 czerwca 2022, 18:27
"Obojętnie jak sprawa się zakończy, to jest niepoważne żeby czekać do ostatniego dnia kontraktu"

Akurat jeśli miałoby się to zakończyć odejściem duetu MM, to takie czekanie do wygaśnięcia umowy to jedyne sensowne rozwiązanie, bo nie trzeba wypłacać odpraw oraz nie grożą żadne pozwy sądowe.
1
mrkojiro
mrkojiro
30 czerwca 2022, 17:27
Mam nadzieję że trwa to tyle bo Maldini zażądał gwarancji sensownego budżetu na transfery. Tak to sobie tłumaczę....
2
DarthImpaler
DarthImpaler
30 czerwca 2022, 17:35
Maldini zażądał większej władzy. Ktos kiedyś pisał że chce gazidisowi trochu podebrać.
3
Rossu
Rossu
30 czerwca 2022, 17:36
Maldini chce mieć większą autonomię w klubie, środki finansowe są na drugim planie.
4
Zuber
Zuber
30 czerwca 2022, 17:23
Ja wiem, że jeszcze się okienko nie zaczęło, ale takiej lipy to chyba nigdy nie było. Za późnych Łysoli to człowiek, chociaż wiedział od razu, że nikt nie przyjdzie albo jakiś szrot i się nie łudził. A tu po latach posuchy, zdobyty mistrz i rozbudzony aptety i nawet nie przedłużono umów z architektami tego projeku na czas. xD
5
milanista1988
milanista1988
30 czerwca 2022, 17:01
Oni muszą zostać. Kadra kadrą, ale ludzie od myślenia też są bardzo ważni.
1
Maxum
Maxum
30 czerwca 2022, 16:11
Taktyczna smutna_zaba.jpg w razie czego żebym był pierwszy. No nie napawa to optymizmem niestety.
0
Corsa
Moderator Corsa
30 czerwca 2022, 16:06
No nic, odpowiedzi poznamy w przyszłym tygodniu ;)
0
tomgor
tomgor
30 czerwca 2022, 15:53
Offtop:
Gdyby ktoś nie zdążył kupić za pierwszym razem
https://store.acmilan.com/en/products/milan-black-winning-t-shirt-puma
A dla fanów ACM i Rolling Stones
https://store.acmilan.com/pages/ac-milan-x-rolling-stones
lub
https://therollingstonesshop.com/
1
_GAHU_
_GAHU_
30 czerwca 2022, 15:48
Uff. Jak przeczytałem że ,, niezmiennie panuje optymizm" to wiem że mogę być spokojny.
0
Manolas
Manolas
30 czerwca 2022, 15:37
Podobno Mirabelli w Casa Milan w razie jakby Paolo nie odpisał
3
Corsa
Moderator Corsa
30 czerwca 2022, 16:03
w końcu ojciec tego sukcesu :P
5
DarQ
DarQ
30 czerwca 2022, 15:26
"Odświeżona wersja " kontraktu. Ciekawe co było w tej nieświeżej , że Paolo się skwasił i nie podpisał.
Czekanie do ostatnich minut , dosłownie , nie w przenośni nie wystawia dobrej laurki Cardinale i w jakimś stopniu M/M czyli naszym " emenemsom". To nie jest zwykłe korpo, tu jest społeczność fanów ( w jakimś zakresie to oni, my jesteśmy klubem).Tu potrzeba delikatności i stabilności nawet w tzw. PR
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2022, 15:40
Mylisz się. To jest korpo ze wszystkimi swoimi wadami i zaletami. To kibice sobie wmawiają ze jest inaczej. Milan sprzedaje produkt którym jest spektakl piłkarski podobnie jak Wedel bombonierki. Niczym to się nie różni.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2022, 15:42
10
Gianni Rivera
Gianni Rivera
30 czerwca 2022, 16:03
Dodałbym nawet do tezy prostownika, że z roku na rok futbol coraz bardziej się utożsamia z korporacjami.
Dawniej często w wielkiej piłce nożnej widziało się kluby będące własnością pasjonatów piłkarskich, fanów konkretnego klubu, dla których ów klub to było spełnienie marzenia, ukochana zabawka, na którą się chuchało i dmuchało, inwestowało ciężko zarobione pieniądze bez żadnej gwarancji nie tylko zysku, ale nawet zwrotu inwestycji.
Dziś futbol to kolejna gałąź przemysłu, która ma po prostu zarabiać i dawać swoim właścicielom zysk. Im większy zysk, tym lepiej. Wszystko w klubie jest na sprzedaż. Nazwa stadionu (a nawet nazwa klubu, o ile jest opłacalna, co pokazały kluby Red Bulla), miejsce na koszulkach, to, czym zawodnicy jeżdżą, jakie mają telefony, zegarki, w jakich butach grają, co piją itp. Wszystko można spieniężyć i wszystko się spienięża.
Dla kibiców klub to nadal "coś więcej". Właściciele doskonale zdają sobie z tego sprawę i to wykorzystują od początku do końca, by wydoić jeszcze więcej kasy z kibiców - stąd coraz częstsze przypadki, że kluby miewają już nie dwa lub trzy, ale nawet sześć czy siedem kompletów strojów.
Jak wszystko dobrze pójdzie, to poczekaj jeszcze trochę, a będziesz mógł sobie nawet kawałek San Siro kupić.
1
DarQ
DarQ
30 czerwca 2022, 16:09
Do zwykłego lub nawet wielkiego korpo nie przyjeżdza pan Puma z walizką i melonami w środku i nie zastanawia się czy może dać 40 jeśli będzie kontunuacja rozwoju firmowanego miedzy innymi przez Gazdisa i Maldiniego. Także jest różnica.
1
nadgnity
nadgnity
30 czerwca 2022, 16:31
DarQ
Przyjeżdżają i płacą np za możliwość ekspozycji ich towarów.
0
DarQ
DarQ
30 czerwca 2022, 16:49
A przyjeżdża telewizja i mówi ,że w wekend pracownicy mają grać w bierki lub bridża lub pinkponka , a oni to "skamerują" i dadzą za to dużo kasy? A ludzie z sąsiednich ulic przyjdą i zapłacą by was oglądać , więc wywieście sobie loga różnych firm bo te firmy wam za to zapłacą? Więc dobrze machajcie deską do krojenia chleba by piłeczka dobrze skakała po stole bo ludzie nie związani z waszym korpo bardzo chętnie kupią koszulkę z waszym logiem.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
30 czerwca 2022, 18:28
Miałem się ustosunkować do powyższego stwierdzenia, ale jest tak bzdurne, że aż brakuje słów w sumie.
Tak, tak, klub piłkarski to nie jest korporacja, która ma przynosić pieniądze. To cudowne i romantyczne miejsce, które zrzesza nieznających siebie ludzi, by ci, w miłości i pokoju, mogli się cieszyć romantycznym pięknem futbolu.

Wcale nie ma sytuacji w stylu "dajta pińcet milyjonów na tego i tamtego, bo my chcemy wygrywać już, teraz, więc kupta super nazwiska, które będą nam wygrywać mecze! a jak będzieta przegrywać, to was zwyzywamy na pięć pokoleń wstecz, zarzucimy wam, że się nie nadajecie i powinniście odejść, jeśli macie honor! bo wspieramy was, kiedy wygrywacie, ale jak przegrywacie, to jesteście patałachy, a jak właściciel nie daje piniendzy, to jest dziad i sknera, zaś kiedy dyrektor negocjuje, zamiast płacić, ile żądają, to się nadaje co najwyżej do tarcia chrzanu!" - tacy z nas romantyczni kibice romantycznego sportu, jakim jest futbol.

Ale przecież wszyscy wiedzą, że piłka nożna to piękny sport. Ostatni z tych romantycznych, gdzie wcale nie liczą się pieniądze. Kibice to rozumieją, sami są romantykami przecież. W ogóle nie wymagają, nie żądają wręcz, by właściciel sypał hajsem. Przecież nie liczą się pieniądze, a sama miłość do sportu i radość z możliwości oglądania ukochanej drużyny. Jesteśmy romantykami, więc nieważne, czy drużyna wygrywa, czy przegrywa, szanujemy zawodników, szanujemy rywali, szanujemy działaczy - piękno sportu, piękno fair play!
Jaka korpo?! Jakie wymagania wyników za wszelką cenę?! Jakie wysokie kontrakty?! Piłkarz powinien grać za darmo, jeśli kocha ten sport, za uśmiechy tych wszystkich romantycznych fanów tego pięknego sportu! Przecież nikt tu nie wymaga transferów za setki milionów!

Najczęściej najgłośniej o "romantyzmie futbolu" i o tym, jak klub piłkarski to "coś więcej" krzyczą ci, którzy jednocześnie sami patrzą na futbol przez pryzmat hajsu i tego, ile dany klub wydaje na transfery, pensje itp. Ot, paradoks.
0
DarQ
DarQ
30 czerwca 2022, 18:56
Gianni
Daleko mi do romantyka, nie spychaj mnie do drugiej ściany. Na początku napiałem , że różnica jest w pewnym zakresie. Ale jest i ją dostrzegam. Wyjaśnij mi czy jest możliwa taka sytuacja w normalnym , dużym korpo. Ważni pracownicy zarabiają o wiele więcej pieniędzy poza korpo (indywidualne umowy reklamowe) ale jest to możliwe w dużej mierze dzieki pracowacy. A korpo nie ma z tym problemu bo pojawiło się sprzężenie zwrotne , które katalizuje jeszcze większy hajs da tych obydwu podmiotów.
0
gago1145
gago1145
30 czerwca 2022, 15:17
jak czytam w artykule, że "panuje optymizm" to już wymiotować mi się chce
4
hyrus13
hyrus13
30 czerwca 2022, 15:24
Wg mnie wpleciono to do tekstu z premedytacją, bo Marcin doskonale wie jak bardzo to lubimy ;)
3
DarQ
DarQ
30 czerwca 2022, 15:29
Autor nas prowokuje :) Wbił kij w mrowisko i wierci.
1
Daman
Daman
30 czerwca 2022, 15:17
Maldini out
Ragnick in
Co co ?
1
Alessio_re6
Alessio_re6
30 czerwca 2022, 15:18
Gdyby nie był selekcjonerem Austrii, to stałby się ciekawym kandydatem jako plan B.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 czerwca 2022, 15:44
Chyba na napisanie poradnika jak spieprzyć się z LM. Pokazał to zarówno w Rosji jak i Anglii. Powiedzmy sobie szczerze RR jak działacz piłkarski pasuje wyłącznie do niemieckojęzycznego środowiska średnich klubów, gdzie jako autonomiczny autokrata jego decyzje nie będą podawane w żaden dyskurs. Po prostu tacy dogmatyczni ludzie nie nadają się do efektywnej, korporacyjnej pracy w warunkach stałych, wieloletnich standardów jakie panują w klubach pokroju United czy Milanu.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2022, 15:46
3
Alessio_re6
Alessio_re6
30 czerwca 2022, 17:25
Rangnick to dobry i efektywny budowniczy, wyznający podobną filozofię budowania klubu do aktualnej. W momencie, gdy trzeba budować praktycznie od nowa sektor młodzieżowy, zacząć „tworzyć” własnych trenerów, Ralf jest dobrym wyborem. My nie mamy żadnego zaplecza, które pozwoli przerwać kryzys sportowy, fundamentów, a te zaczynają się w szkółce.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 czerwca 2022, 18:51
Tak, tak. Tą filozofię dosadnie akcentuje jego lekceważąca wypowiedź o wkładzie Ibrze. W międzyczasie gdy Szwed zmobilizował zawodników do zdobycia Scudetto ManU Niemca z pozycji Wicemistrza kraju wyleciało ze strefy LM...
Poza tym co ten budowniczy osiągnął poza Niemcami ? Naprawdę Mediolan to nie prowincjonalne Bergamo czy inny Lipsk, żeby autorytaryzm Rangnicka w połączeniu z kulturą zarządzania włoskich amerykanów dał wymierne rezultaty. Tutaj ani w innym klubie podobnego kalibru do obecnego Milanu nikt nie da całkowitej kontroli nad pionem sportowym, a potem pozwoli na pełen przemiał zawodników co miało miejsce w Niemczech, bo za entą wtopą transferową po prostu dostanie wypowiedzenie z pracy. A jak pokazała przygoda w Anglii brak spełnienia tego warunku to przepis na powolną katastrofę takiego projektu.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2022, 18:58
0
Alessio_re6
Alessio_re6
30 czerwca 2022, 19:29
W Anglii Rangnick był trenerem, nie działaczem, poszedł do zespołu, który nie był przystosowany do rozwoju i zmian. Błędem. Jego strony, była myśl, że będzie w stanie stworzyć drużynę, z piłkarzy tego pokroju.
Co z tego, ze to nie prowincjonalne Bergamo, a Mediolan? Historia zabrania mieć dobre zaplecze i być rozsądnie budowanym klubem? Proszę Cię zejdź na ziemię i wyjdź z takiego pustego myślenia, już skończyły się czasy bezmózgiego podejścia do sportu.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 czerwca 2022, 20:47
Zejść na ziemie to muszą tacy zawzięci dogmatycy jak Rangnick. Don Carlo Ancelotti w tym sezonie pokazał wszystkim zamkniętym umysłom ile znaczą ich wszystkie sztywne regułki w zderzeniu z umiejętnościami wolicjonalnymi trenera, dopasowaniem taktycznym pod charakterystykę oraz osobowość danych zawodników, a przede wszystkim racjonalnym zarządzaniem grupą sportowców. Sport to nie statystyka. Tutaj nie ma zero-jedynkowych rozwiązań. Coś co działa na prowincji, w hermetycznym środowisku, bez negatywnej presji w większości przypadków nie ma bezpośredniego przełożenia sukcesu na wieloletnią tradycję w stolicy. Tak samo jest ze stylem, taktyką, różnicami kulturowymi czy etosem pracy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
30 czerwca 2022, 23:46
Carlo pokazał, ze potrzeba mieć dobrze dobrany sztab, a w kwestiach taktycznych jego syn to top. Liczby są mega ważne, ale dobra można mieć podejście dinozaura „na nos”, najwidoczniej niektórzy nie dojrzeli na tyle, by iść z duchem czasu.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
30 czerwca 2022, 15:15
Ogólnie, to z małą kasą na transfery wiąże się pewien problem, który dopiero niedawno odkrył Cardinale. Mianowicie, dla osoby z zewnątrz obowiązuje go wpisowe, jeśli chce uczestniczyć w serii imprez bunga bunga. Nie jest małe, ale dzięki niemu Monza ma na transfery.
0
Manolas
Manolas
30 czerwca 2022, 15:04
Panuje optymizm
1
kamilo93
kamilo93
30 czerwca 2022, 14:54
hasło panuje optymizm znaczy u nas coś odwrotnego. Jeśli do północy mają umowy to raczej to nie jest normalne że nic tutaj się nie dzieje w tej sprawie
1
nokoments
nokoments
30 czerwca 2022, 14:54
Chciałbym być taki "molto confidente" jak Scaroni xD Dajcie już oficjalke...
1
dave25
dave25
30 czerwca 2022, 14:49
Jak takie oczywiste sprawy jak podpisanie umów z ludźmi którzy dzwigneli Milan na wyżyny sprawia tyle problemów, to co będzie z transferami
2
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2022, 15:03
Takie umowy to nie jest najniższa krajowa. Takie kontrakty się negocjuje. Czasem długo. Nie srajcie żarem.
3
PanPrzemus313
30 czerwca 2022, 15:12
wielki prostownik - z ciekawości - masz jakieś konkretne przykłady analogicznych sytuacji w piłce w ostatnich latach czy walisz ogólnikami
4
Rafalzki
Rafalzki
30 czerwca 2022, 15:30
ogólnie społeczność kibicowska Milanu to najcierpliwsi kibice na świecie, na scudetto czekaliśmy 11 lat a w klubie w zasadzie wszystko dzieje się długo, od mercato i negocjacji poprzez rehabilitacje kontuzji... XD Panuje optymizm :D
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2022, 15:38
PanPrzemus313

Nie interesuję się innymi klubami więc nie wiem jak podpisują umowy ze swoimi dyrektorami. Wiem jednak z doświadczenia jak wygląda od podszewki poważny biznes i jak się negocjuje podobne umowy. To nie zawsze są szybkie tematy. Tym bardziej przy zmianie właściciela i związanych z tym zmianach organizacyjnych i prawnych.
2
mmielczar123
mmielczar123
30 czerwca 2022, 14:48
Tylko ja mam odruchy wymiotne jak słyszę "panuje optymizm" albo "w przyszłym tygodniu"?
3
Rossu
Rossu
30 czerwca 2022, 14:44
Scaroni jest "bardzo pewny", że M&M przedłużą umowy.
2
patoo_07
patoo_07
30 czerwca 2022, 14:44
Prędzej się doczekamy oświadczenia Maldiniego minutę po północy, że on tego syfu, który się stworzył swoim nazwiskiem firmować nie będzie.
7
adrian1992
adrian1992
30 czerwca 2022, 14:40
Jakby nie podpisali byłaby to żenada i myślę że Amerykanie pociągliby nas w dół ale poczekajmy coś jest na rzeczy nie do końca jak sobie wyobrażali nasi dyrektorzy ale wyluzujmy, może będzie dobrze,,,
4
Rafał0209
Rafał0209
30 czerwca 2022, 14:38
Kupić klub za miliard a później żebrać po sąsiadach by go móc prowadzić i ktoś się dołożył, to jak kupić najnowsze BMW za cały majątek a później zbierać na paliwo by się nim przejechać.
21
PanPrzemus313
30 czerwca 2022, 14:35
Najważniejszy moment mercato
Będzie Maldini to będzie dobrze
Nie będzie Maldiniego to będzie cyrk z,szukaniem następcy którego nie widać na horyzoncie i wszystko strzeli
1
Rafał0209
Rafał0209
30 czerwca 2022, 14:35
To od jutra niech Maldini uważa na inspekcje pracy, jak już będzie na czarno chciał dorobić, Maldini będzie dzwonić po agentach a Massara lukać przez okno czy nikt nie idzie.
0
chory
chory
30 czerwca 2022, 14:27
jak już zostało zapowiedziane przez pewnego człowieka, podpiszą po olimpiadzie
1
Lomaxini
30 czerwca 2022, 14:23
Już się martwiłem ale skoro panuje optymizm
20
Janik14
30 czerwca 2022, 14:23
Nie no jak panuje optymizm to jest dobrze :D
4
Jaca23
Jaca23
30 czerwca 2022, 14:22
Nie no jak panuje optymizm to luz, jestem spokojny :D
3
MilanistaMarek
MilanistaMarek
30 czerwca 2022, 14:22
Coś niedobrego dzieje się z naszym klubem.
1. Już na fecie mistrzowskiej niektórzy kibice bili innych kibiców Milanu,
2. Dogadane transfery upadły
3. Kontrakty dyrektorów
4. Mały budżet na transfery
5. Nowy właściciel szuka inwestorów
Bardzo źle to wygląda, początek sezonu się zbliża a nie widać żadnej poprawy, obecnie wyglądamy jak klub z okręgówki
7
Kaka821
30 czerwca 2022, 14:24
Nie wiemy jakim dysponujemy budzetem. Byly plotki o poteznym budzecie, a potem byly plotki l slabym budzecie. Na koniec okienka dowiemy sie czy do wydania bylo duzo, czy malo.
0
Kaka821
Kaka821
30 czerwca 2022, 14:33
To była dyscyplina za opóźnianie fety :)
Ja pamiętam dawno temu swój pierwszy wyjazd, to mnie przestrzegano by nie robić z siebie pajaca przy ultrasach. To się tyczy nie tylko Milanu.
6
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2022, 15:04
Jakie to transfery niby były dogadane? I skąd wiesz jaki budżet jest na transfery?
Edytowano dnia: 30 czerwca 2022, 15:06
3
Alessio_re6
Alessio_re6
30 czerwca 2022, 15:07
Wiesz, że nie ma niczego dziwnego w tym, ze fundusz INWESTYCYJNY szuka INWESTORÓW. Tym bardziej po zakupie klubu piłkarskiego za ponad miliard euro.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2022, 15:34
Dokładnie. Fundusz inwestycyjny szuka inwestorów. Doprawdy dziwna sprawa.
1
nrt2
nrt2
30 czerwca 2022, 14:21
Gazidis właśnie przyjechał do Casa Milan
2
Gol
Gol
30 czerwca 2022, 14:18
Przed chwilą czytałem, że wszystko dogadane i Maldini i Massara już od dwóch godzin przebywają w siedzibie klubu, lada moment informacja o przedłużeniu ma się pojawić, oby info okazało się prawdziwe.
8
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2022, 14:21
Panuje optymizm, że w przyszłym tygodniu :P
2
Michał92
30 czerwca 2022, 14:22
Również coś podobnego czytałem na Twitterze, do tego Gazidis przyjechał przed chwilą do Casa Milan, czekamy :P
1
Michał92
30 czerwca 2022, 14:23
Chociaż z drugiej strony czytałem, że od jutra mają pracować na czarno xdd.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 czerwca 2022, 15:05
Gol

Może podbijają obiegówki.
0
adamos
adamos
30 czerwca 2022, 14:18
jak panuje optymizm wiedz, że coś się dzieje...
5
kuna1993
kuna1993
30 czerwca 2022, 14:17
Panowie podpisywać i ruszamy na zakupy.:D
0
30 czerwca 2022, 14:13
"Tak czy inaczej niezmiennie panuje optymizm"
Chciałbym zobaczyć minę Cinasska jak to pisał :D
18
nokoments
nokoments
30 czerwca 2022, 14:26
https://i.imgur.com/6Sg40mZ.png
0
Beny
30 czerwca 2022, 14:11
Wszyscy potrzebowaliśmy tego postu!
ps. jak czytam panuje optymizm to mam pełne gacie
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się