SCUDETTO


MERCATO LIVE 01.07: OKNO TRANSFEROWE ZOSTAŁO OTWARTE [15:52]

1 lipca 2022, 07:55, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 01.07: OKNO TRANSFEROWE ZOSTAŁO OTWARTE [15:52]

Rozpoczęło się letnie okno transferowe 2022. We Włoszech potrwa ono do 1 września do godziny 20:00. Zachęcamy do wspólnego komentowania poczynań Milanu w naszych relacjach na żywo!

[07:55]: "Jesteśmy trochę w tyle, ale nadrobimy" - skwitował Paolo Maldini opuszczając wczoraj Casa Milan po przedłużeniu kontraktu. W najbliższych dniach rossonerich powinni solidnie popracować nad kilkoma kwestiami. Klub ma dopiąć wykupienie Alessandro Florenziego oraz Juniora Messiasa, w dalszym ciągu nie wiadomo jak potoczą się losy Renato Sanchesa, a jednymi z priorytetów pozostaje wzmocnienie prawego skrzydła i pozycji trequartisty. Dodatkowo dochodzi kwestia środka obrony po tym, jak Sven Botman ostatecznie wybrał Newcastle United.

[09:25]La Gazzetta dello Sport podaje, że Milan nie wyklucza sięgnięcia po Paulo Dybalę. Argentyńczyk od dziś jest wolnym piłkarzem. Aby go pozyskać trzeba się wykosztować, ale rossoneri nie odrzucają tego zawodnika z góry.

[15:52]: Również SportMediaset potwierdza wczorajsze doniesienia La Repubblica i twierdzi, że Milan zaproponował Paulo Dybali umowę opiewającą na 4 mln euro netto rocznej pensji.



249 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
R44
R44
2 lipca 2022, 09:50
Gdzie informacje z dziś, gdzie newsy, gdzie ploteczki? ;)
0
Bigi30
Bigi30
2 lipca 2022, 15:55
Z paroma groszami to newsy za dużo nie zobaczymy. Myślę że Bahrajn był lepszy no ale to tylko moje zdanie
0
rossoner111
rossoner111
2 lipca 2022, 09:34
Nie rozumiem skąd ta fascynacja Dybala. Po pierwsze chłop się się nadaje do 4-3-3 po drugie na 10 są przymierzani gracze Zayiech, CDK, po trzecie na prawym skrzydle 3ba biegać do tylu. Tutaj mamy przymiarki do Berrardiego, ZanioloAssensio. Wiem ze niektóre nazwiska może i nierealne ale każde wypada lepiej niż dybala.
0
JonBonOlo
JonBonOlo
2 lipca 2022, 09:57
W zasadzie to kazde procz Ziyecha potwierdzonego przez wloskich dziennikarze jest nierealne
1
boro215
boro215
2 lipca 2022, 10:10
De Ketelaere, Ziyech — realni, ale problemem będzie u pierwszego suma odstępnego, a u drugiego kwestia dogadania się z Chelsea w kwestii wynagrodzenia, bo zakładam, że standardowo tylko wypożyczenie + opcja wykupu wchodzi w grę, więc myślę, że M&M będą chcieli dogadać się w kwestii podziału wynagrodzenia, patrząc, ile chcemy łatać w składzie i mając sztywny budżet.

Dybala — MLS, Półwysep Arabski ewentualnie Newcastle już czeka. Assensio też może tak skończyć, ewentualnie w jakiej Valencii albo Villarreal.

Berardi i Zaniolo — a daj pan spokój, żaden włoski klub nie sprzeda nam włoskiego piłkarza na naszych warunkach, zawsze są grubo przewartościowani.
0
Bigi30
Bigi30
2 lipca 2022, 11:22
To zrozum w końcu bo zostaniemy ze snikersem i mesjaszem na LM
0
matten
matten
2 lipca 2022, 06:25
15:52 Na pewno się zgodzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
Rafał0209
Rafał0209
2 lipca 2022, 09:08
Polski Grill wódeczka plus disco polo przy sobocie i by rano w niedziele się obudził już jako Milanista.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
2 lipca 2022, 04:13
Taki offtop z transfery. Info. Co to za debile są to bez komentarza.

W jedym newsie piszą że "belotti odchodzi z torino." wielkimi literami tytuł newsa.
Oczywiście to fakt bo nie przedłużył umowy.

Ale dalej piszą że jego ambicje to walka o trofea a następnie że dwa kluby są jego celem.

Uwaga uwaga.

Roma xd i Monaco.

Kur... Bo w tych klubach to on na bank jakieś trofeum wygra.

Równie dobrze mógłby zostać w Torino takie same szanse na jakiekolwiek trofeum.

To tak dla poprawy humoruxdxdxd
1
Judeau
Judeau
2 lipca 2022, 04:30
Roma dopiero co Ligę Konferencji wygrała, to może i w Lidze Europy coś pokażą. W szczególności, że prowadzi ich Mourinho, a go trofea się trzymają.
6
daszyn
daszyn
2 lipca 2022, 06:03
Miało być bez komentarza.
4
milan2002
milan2002
2 lipca 2022, 07:34
W Romie jakieś szanse ma. Nie podoba mi się to, że go olalismy. Kiedyś byłem wielkim zwolennikiem Dżeko w Milanie. Później trafił do MC, Romy i wreszcie do Interu. Kto wie, czy tu się nie rozegra podobny scenariusz. Wkurza mnie to.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
2 lipca 2022, 12:27
daszyn bez komentarza odnośnie debilizmu pismaków z transfery.info.
0
lopezito84
lopezito84
2 lipca 2022, 01:53
Za te 4 mln to na pewno ich wyśmiał dostając 6 od Interu Dybala nie przejdzie to możemy już między bajki włożyć
0
DarthImpaler
DarthImpaler
2 lipca 2022, 03:03
Dybala to od początku wymysł pismaków. Wiadomo że to dobry gracz i podniósł by poziom ale ma swoje minusy i wg wielu (w tym mnie) nie pasuje do układanki Piolego.
0
Bigi30
Bigi30
2 lipca 2022, 08:57
Za to mesjasz pasuję Dybała może grać na trzech pozycjach
0
lopezito84
lopezito84
2 lipca 2022, 16:40
Dybala idealnie by się wpisał do układanki Piolego jako tequartista, napastnik, wykonawca wolnych i motor napędowy ofensywy.
0
lopezito84
lopezito84
2 lipca 2022, 16:40
ale tak jak mówię bajka
0
Semper Fideli
2 lipca 2022, 00:59
Czytanie o ofercie Milanu dla Dybali 4 baniek wydawało się abstrakcja to czym nazwać plotki o zainteresowaniu Monzy Icardim i Dybala hehe
Dziadki z Monzy widzę w formie :-)
2
Mieszko
Mieszko
1 lipca 2022, 23:54
Ciekawe za ile poszedłby Sabitzer z Bayernu, coś mu przygoda w Monachium nie wyszła.
0
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2022, 00:04
15 mln, na tyle go Bayern ponoć wycenił.
1
Judeau
Judeau
2 lipca 2022, 06:02
Do wyjęcia jest dość tanio, ale ponoć sam nie chce odchodzić z Bayernu, więc szanse na transfer są niewielkie
0
Jaca23
Jaca23
1 lipca 2022, 23:39
Raphinha blisko Chelsea lub Barcelony. Sam zawodnik chce do Barcy, która oczywiście nie ma na niego kasy, natomiast Chelsea dogadała się z Leeds. Oby trafił do Londynu, wtedy będzie większe prawdopodobieństwo, że puszczą nam Ziyecha.
6
ósmy
1 lipca 2022, 23:50
Z drugiej strony dokądkolwiek nie trafi, to w Leeds zrobi się dziura, którą będą chcieli wypełnić de Ketelaere.
1
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2022, 00:04
Jeśli miałoby dojść do swoistego domino, czyli Raphinha do Chelsea, Zyiech do nas, a CDK do Leeds to nie byłby to zły deal. Mielibyśmy jakościowego zawodnika na PS i czas na znalezienie odpowiedniej 10tki. Chociaż nie ukrywam, że transfer CDK też by mnie cieszył.
1
Semper Fideli
2 lipca 2022, 00:45
A ja dla odmiany jestem dość sceptycznie nastawiony do CDK jakoś nie do końca mnie przekonuje jego styl gry. Mam wrażenie że jest dość anemiczny. W Belgii liczby robił świetne a oglądając go w reprezentacji nie pokazywał nic ciekawego. Jak na tak olbrzymi talent zainteresowanie jego osoba jest mizerne.
Mając wybierać Hakim a Charles biorę Marokanca. Choć Hakim od Hakana wydaje się być dość blisko
4
Zuber
Zuber
2 lipca 2022, 01:28
Przecież go chce Leicester, nie żadne Leeds. Po co on ma tam iść? Walczyć o utrzymanie? xD
2
Sieri
Sieri
1 lipca 2022, 22:03
SempreMilan - Milan monitoruje sytuacje Naymara :D
0
mmielczar123
mmielczar123
1 lipca 2022, 22:44
Milan może monitorować nawet sytuacje Pele, ale każdy wie że nie będzie grał u nas w przyszłym sezonie (i dobrze)
4
Gattuso28
1 lipca 2022, 23:06
Chyba Najmana ;)
13
tysiok
tysiok
1 lipca 2022, 23:22
Nie bo Milika
0
DarthImpaler
DarthImpaler
2 lipca 2022, 03:05
Wszyscy w błędzie jesteście Milan monitoruje sytuację Lewandowskiego.
0
Cykfuch
Cykfuch
1 lipca 2022, 21:26
Florenzi oficjalnie wykupiony z Romy. Kontrakt do 30.06.2025
11
Vol'jin
Vol'jin
1 lipca 2022, 21:25
Florenzi wykupiony oficjalnie
7
cbvirus
cbvirus
1 lipca 2022, 20:50
Zamykajcie jak najszybciej transfer tego CDK, bo jak Leeds dostanie zaraz kasę z Raphinii, to dopiero nas przelicytują.
13
ChristophFriday
ChristophFriday
1 lipca 2022, 21:15
Leeds podobno ma dostać kasę w trzech ratach, także też bez przesady. Z drugiej strony to nir Leicester było zainteresowane CDK?
2
DarthImpaler
DarthImpaler
2 lipca 2022, 03:08
Kur... Leeds. I co i niby taki młody zawodnik jak CDK mając do wyboru Milan - Mistrza Włoch albo leeds - walkę o utrzymanie to wybierze anglików?

No weźcie już przestańcie umniejszać Temu Milanowi. leeds to nie lesteirs (czy jak to sie pisze) ani napakowane świeżą kasą newcastle czy inne psg że dadzą mu na starcie 50 mln wypłaty co go skusi.
Edytowano dnia: 2 lipca 2022, 03:09
0
cbvirus
cbvirus
2 lipca 2022, 14:27
DarthImpaler

Botman jakoś wybrał Newcasle w końcu. Po prostu Bruggia mając 30 mln ofertę od Milanu i 40 od Leeds, przyjmie tą drugą.
0
slavio
slavio
1 lipca 2022, 20:45
ORigi
Leao dybala ziyech
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 20:45
6
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
1 lipca 2022, 21:15
Wygląda interesująco
0
Dusiek
Dusiek
1 lipca 2022, 21:21
nie kus :c
0
paweł_paolo
paweł_paolo
1 lipca 2022, 21:34
wolałbym cdk za dzbynale
5
slavio
slavio
1 lipca 2022, 22:06
I bardziej realnie plus belotti i szukamy solidnego pomocnika
0
paweł_paolo
paweł_paolo
1 lipca 2022, 22:36
slavio

jest origi zapomnijcie już o tym belottim
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 22:46
3
jedunio
jedunio
1 lipca 2022, 22:53
Faktycznie zamiast Dzymbali Belg i git..
0
slavio
slavio
1 lipca 2022, 23:03
Origi giroud zlatan starczy?Plus mlody chorwat
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
1 lipca 2022, 20:12
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-10972351/AC-Milan-begin-negotiations-season-long-loan-deal-Chelseas-wantaway-winger-Hakim-Ziyech.html
3
Robinowski
1 lipca 2022, 20:41
Jak dla mnie petarda jeśli się uda pozyskać Ziyecha.
1
Grande
Grande
1 lipca 2022, 19:11
Vivek może dać kasę, ale jeśli zechce wprowadzić rządy jak w Kings, to ja dziękuję :)
0
Vol'jin
Vol'jin
1 lipca 2022, 19:37
niech się trzyma z daleka :)
0
Sieri
Sieri
1 lipca 2022, 20:03
Mysle ze Cardinale przystanie na jego propozycje :/ szuka kasy i chyba znalazł
0
Michał92
1 lipca 2022, 20:50
Można prosić jakieś streszczenie szybkie, na temat tego Pana z Kinga? Coś mi także śmignęło na Twitterze dzisiaj.
0
Sieri
Sieri
1 lipca 2022, 21:13
Michał

Vivek Yeshwant Ranadivé, właściciel zespołu NBA Sacramento Kings, jest podobno bardzo zainteresowany zaangażowaniem się w przejęcie Mediolanu przez RedBird. Szef RedBird Gerry Cardinale był zajęty w USA w ostatnich tygodniach, szukając inwestorów, którzy przyłączą się do jego przejęcia Rossonerich w wysokości 1,2 miliarda euro. Jak informuje SportMediaset obie strony chcą szybko dojść do porozumienia. Ranadivé kupił Sacramento Kings w 2013 roku za 534 milionów dolarów, obecnie kosztuje 2,06 miliarda dolarów.
3
Sieri
Sieri
1 lipca 2022, 21:13
ciekawe jakby to działało i co na to Maldini :/
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 21:15
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
1 lipca 2022, 21:26
Sieri
Oby Ranadivé tylko wykładał kasę i nic więcej, bo widząc jak zarządzane jest Sacramento przez ostatnie lata, do tej pory nie wiem, jak ta drużyna może mieć kibiców. Pozycja w tabeli dramatyczna, styl gry masakryczny, a polityka transferowa w rozdawnictwie bije nasz rząd na głowę.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
2 lipca 2022, 03:14
calcio na szczęście jest jeszcze Paolo Maldini który będzie miał dużo więcej do powiedzenia niż jakiś tam inwestor pomagający w finansowaniu kardynalowi. Do zarządzania raczej nie wejdzie. Nie siejcie już defetyzmu.

ps. Ja i tak mam nadzieję że elliot przejmie Milan za pół roku jak kardynał się z ratą spóźni. Tak jak to zrobili z panem lee XD
0
Beny
Beny
1 lipca 2022, 19:10
Official Statement: Paolo Maldini and Frederic Massara i gitara
0
ACstach
ACstach
1 lipca 2022, 18:15
Dybala chciał nowych wyzwań i dlatego nie chciał pieniędzy od Juve...
0
boro215
boro215
1 lipca 2022, 18:21
Taaa za 4 melony netto...nie zdziwie sie jak Newcastle go weźmie. Ja to dzisiaj zaczynam poważniej traktować temat "Kane w Bayernie" skoro Totki zakontraktowały Richarlisona
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 18:21
0
POE
POE
1 lipca 2022, 18:34
Conte w życiu nie puści Kanea a Richarlison grał często na skrzydle a Calvert Lewin na szpicy
Chyba ich atak będzie wyglądał tak
Son Kane Richarlison
2
Tanger
Tanger
1 lipca 2022, 18:34
@boro215

Kane pasuje do duetu Sane & Mane ;)
3
Vol'jin
Vol'jin
1 lipca 2022, 18:40
Richarlison i Son grają na lewym skrzydle

posadzenie Sona na ławce, który wiosną obok Kulusevskiego wyciągnął Tottki na 4 miejsce to byłby strzał w potylicę

0
Milanboy
Milanboy
1 lipca 2022, 18:47
vol'jin - Richarlison Idzie za Moure.
0
ACstach
ACstach
1 lipca 2022, 21:45
Jajcowałem jakby co :D
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
1 lipca 2022, 17:30
Widzieliście co zrobiono z herbem Veneci
Boże czy ty to widzisz .... xD
0
Milanboy
Milanboy
1 lipca 2022, 17:37
Nie.
0
Gattuso888
Gattuso888
1 lipca 2022, 18:11
Kolejne Herb zamieniony na Logo
3
Sieri
Sieri
1 lipca 2022, 18:21
Została zaprezentowana koszulka przed meczowa i tam jest inne logo ale w meczowych jeszcze nie wiadomo. Chyba ze masz jakies przecieki ?
0
SolemnSolimnia
1 lipca 2022, 22:01
Mi sie tam podoba. Na koszulkach fajnie bedzie wygladac. Juz nie przesadzajmy, nie kazda zmiana jest zla, i nie kazde nowe logo jest robione w paincie jak Fiorentiny.

Edit:
Dla tych ktorzy szukaja: https://www.soccerbible.com/media/137307/venezia-1-min.jpg
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 22:02
2
DarthImpaler
DarthImpaler
2 lipca 2022, 04:19
Nie no bez przesady. Nie jest aż takie złe.

Lepiej się prezentuje niz J na czarnym tle pewnego beznadziejnego klubiku.

Tu przynajmniej zachowali jakiś styl.
0
Kadet411
Kadet411
1 lipca 2022, 17:16
Wszyscy się jarają Mercato, ja trochę też ale jak tu wytrzymać jeszcze 1.5 miesiąca bez meczy ?
3
Milanboy
Milanboy
1 lipca 2022, 17:38
Normalnie xd.

1
Rafał0209
Rafał0209
1 lipca 2022, 17:57
Netflix Fifa FM jakoś idzie przetrwać, ja tam się cieszę z takiej przerwy, co 3 dni meczę przez cały rok przejadłaby się ta piłka.
2
paweł_paolo
paweł_paolo
1 lipca 2022, 18:54
ta syflix
1
mmielczar123
mmielczar123
1 lipca 2022, 18:56
Mnie osobiście już ten sezon nudził pod koniec pomimo walki o mistrza. Mam nadzieję, że stęsknię się niedługo za meczami, bo tych spotkań było tak dużo, że nie czułem już takich emocji jak na początku sezonu. Ciekawe jak przyszły sezon będzie wyglądać w praktyce, kiedy w połowie sezonu będziemy mieli mundial.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
1 lipca 2022, 22:23
pograj w football managera :)
0
Tanger
Tanger
1 lipca 2022, 17:05
To jeszcze pozwoliłem zrobić sobie małą listę lewonożnych ŚO z jakimś potencjałem. Któregoś z nich widzielibyście w Milanie?

Brassier (Brest), Esteve (Montpellier), Dardai (Hertha), Nikolaou (Spezia), Viti (Empoli), Igor (Fiorentina), Sagnan (RSSS), Nsoki (Brugge), Lucumi (Genk), Carmo (Braga), Theate (Bologna), Medina (Lens), Struijk (Leeds), Lukeba (Lyon), Alderete (Hertha), Badiashile (Monaco), Szalai (Fenerbahce), Salisu (Southampton), Kilman (Wolves), Hancko (Sparta Praga), Niakhate (Mainz), Marcao (Galatasaray), Goncalo Inacio (Sporting), Ndicka (Eintracht), Hincapie (Bayer), Senesi (Feyenoord), Diallo (PSG)
5
KosaX
KosaX
1 lipca 2022, 17:08
Oczyiwiscie ze chetnie zobaczylbym Badishile,ale wyciagniecie go za mniej niz 30 baniek bedzie nierealne.Z takich realniejszych opcji to Esteve i Niakhate brzmia bardzo dobrze.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lipca 2022, 17:20
Najważniejsze jest to by potrafił wyprowadzić piłkę i był dobry w pojedynkach powietrznych. Moim zdaniem najlepsze kandydatury to Viti i Esteve.
Taki Diallo łączony z Milanem to IMO bait, bo to lewy stoper w trójce, albo lewy obrońca w czwórce, idealny za Bastiniego w Interze
0
serginho83
serginho83
1 lipca 2022, 19:25
Ten N'dicka to całkiem niezły grajek, ale raczej do gry "3". Obrońcą jakoś nie zaprzątam sobie głowy, bo wiem, że Paolo coś sensownego wymyśli ;)
0
Jaca23
Jaca23
1 lipca 2022, 23:23
Wolałbym jakąś zapchajdziurę w stylu Diallo, który ogarnie środek obrony i na lewej zagra. Moim zdaniem nie ma sensu teraz inwestować sporych pieniędzy w stopera, tym bardziej z potencjałem. Tylko go zmarnujemy, bo przy trójce Tomori/Kalulu/Kjaer pogra niewiele.
0
Milanboy
Milanboy
1 lipca 2022, 16:50
Ja coś czuję, że Dybala będzie w Milanie xdd.
2
mmielczar123
mmielczar123
1 lipca 2022, 17:18
Oby nie tylko był w Milanie, ale żeby też był do dyspozycji przez większość sezonu :P
0
Sieri
Sieri
1 lipca 2022, 17:23
Przy naszej ofercie 4 mln to raczej mało realne tym bardziej ze inter daje 6.
0
serginho83
serginho83
1 lipca 2022, 19:29
Ja tam nie jestem na nie, ale też się jakoś nie napalam na ten transfer. Potrzebujemy z przodu jakościowych zawodników, a Dybala napewno takim jest. Gdyby do nas jednak trafił, to może byłby to taki transfer, jak Inzaghiego, którego Juve swego czasu tez skreśliło ;)
1
Jaca23
Jaca23
1 lipca 2022, 23:21
Inter daje 5+1 w bonusach i to w teorii, bo póki nie pozbędą się kilku zawodników, to oferta jest tylko wirtualna.
0
my's
my's
1 lipca 2022, 16:34
Mam nadzieje, że Dybala nie jest zainteresowany Milanem.
1
flaqu666
flaqu666
1 lipca 2022, 16:47
Spokojnie on idzie na hajs a w Milanie go nie dostanie wiele:) niech doi Interek
0
Rafał0209
Rafał0209
1 lipca 2022, 17:58
Mówi to kibic drużyny u którego na 10 biega Brahim :) a kręci nosem na Dybale
13
flaqu666
flaqu666
1 lipca 2022, 19:08
Jestem spokojny i myślę że ktoś zagości u nas na ta pozycję:) wy byście dali mu 8 mln od ręki i dupe wylizali
3
JohnyMiellony
JohnyMiellony
1 lipca 2022, 16:21
ile zarobi Onnana w interze ?
0
ósmy
1 lipca 2022, 17:01
3 mln
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
1 lipca 2022, 16:20
to nie ,,cebulostwo" , tylko mądre podejście do kwestii finansów i ekonomia
5
Grande
Grande
1 lipca 2022, 16:30
Mądre, bo wynikające z ograniczeń finansowych jakie mamy.
1
Boateng93
Boateng93
1 lipca 2022, 15:58
Nie chce mi się wierzyć, żeby Maldini zaburzył teraz tak mocno pilnowanych widełek płacowych gdzie nawet za darmo oddaliśmy Hakana czy Kessiego, żeby ich nie przepłacać dla Dybali. 8 mln euro brutto, to wiadomo, że wtedy przy negocjacjach z Leao jego agent będzie też tyle chciał, a potem rusza domino i kolejni chcą podwyżek.
0
Zuber
Zuber
1 lipca 2022, 16:01
Przecież 4 mln euro netto to nie jest jakaś duża pensja nawet bez zniżki. Tym bardziej, że odszedł Romek, który pobierał prawie 6 mln i Kessie.
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 16:02
3
Boateng93
Boateng93
1 lipca 2022, 16:19
Netto, czyli 8 brutto. W maldinowskim Milanie tylko Dolar miał taką pensję.
0
Zuber
Zuber
1 lipca 2022, 16:24
Dolicz to, że Dybala przyjdzie za darmo o ile przyjdzie, poza tym kiedyś gdzieś pisali, że Paolo jest fanem jego talentu, więc się nie zdziwię jak go weźmie.
0
cbvirus
cbvirus
1 lipca 2022, 17:12
Nie no jeżeli ktoś się dowala do pensji 4mln dla piłkarza, to chyba się zatrzymał na Milanie grającym o 7. miejsce
2
Boateng93
Boateng93
1 lipca 2022, 17:18
8, nie 4, 8. Hakana i kessiego woleli oddać za darmo niż dać 6 BRUTTO. I tu nie jest problemem dać komuś 8 w kasie, tu jest problem z resztą. Przychodzi Dybala ma 8, łapie kontuzje jak to Dybala, Leao dalej jest liderem tego zespołu. I jak myślisz jakich zarobków będą chcieli jego agenci w nowym kontrakcie? A potem przychodzi po podwyżkę Theo, Benek, Maik itd. itd. Tego właśnie Maldini pilnuje.
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 17:20
1
Zuber
Zuber
1 lipca 2022, 17:20
Jakie brutto, jak Kessie chciał netto 8, a Hakan 5,5 mln netto tyle ile zarabia w Interze. A Kessie dostanie chyba 7+1 w bonusach netto w Barcelonie.
3
Vol'jin
Vol'jin
1 lipca 2022, 17:30
We Włoszech media podają stawki netto

z angielskimi jest problem bo tutaj raz brutto/netto. w Niemczech podawają stawki brutto ;]
3
Milanboy
Milanboy
1 lipca 2022, 17:35
Już zaburzył dawno pensją dla Origiego.
0
Fifi22100
Fifi22100
1 lipca 2022, 17:45
O czym ty piszesz? Przecież Hakan dostał 4,5-5 netto czyli koło dychy brutto,A Kessie dostał 6,ale tez netto czyli ponad dychę brutto.
0
kamilus
kamilus
1 lipca 2022, 18:41
"Już zaburzył dawno pensją dla Origiego."

Origi według plotek miał dostać 3,5-4 mln netto, czyli 4,5-5 mln brutto i to nie jest jakaś zawyżona pensja (chociażby ze względu na to, że to niewiele więcej niż ma Giroud).
1
SNIPER
SNIPER
1 lipca 2022, 20:30
Vol'jin
Masz rację jeśli chodzi Włochy i Niemcy. Stawki w Anglii są dla mnie ciekawostką, wiem, przepłacają ale nie wiedziałem, czy to netto kwoty są.

A jak jest we Francji? Gdzieś słyszałem, brutto ale nie mam potwierdzenia
1
Pinokio
Pinokio
1 lipca 2022, 14:37
https://www.futhead.com/22/squads/189275/

Co wy na to? Z takim składem 2 gwiazdka byłaby możliwa?
0
grayman88
grayman88
1 lipca 2022, 14:42
rozumien że to 4231?
Ziyech na PS oczywiście, Ketelaere 10ka,

ja już nie wierzę w przyjście Sanchesa.
0
dan_acm
dan_acm
1 lipca 2022, 14:42
CDK zamieniłbym z Ziyechem miejscami. Na PS Ziyech, Asensio czy Berardi to byłyby super opcje i każdy z nich podniósłby nasza ofensywną formację o poziom wyżej. Możnaby sie pokusić o darmowego Belottiego jako uzupełnienie gdyby nie chciał jakichś wielkich pieniędzy, bo Ibra do końca roku niedostępny.
1
kamilus
kamilus
1 lipca 2022, 14:47
Scudetto wygrywa się głównie obroną, bo z przodu nawet przy Alexisie/Messiasie oraz Diazie/Krunicu udawało się najczęściej strzelić chociaż tego jednego gola, więc w przypadku dołożenia do składu dwóch graczy z listy CDK/Ziyech/Dybala, to ofensywę powinniśmy mieć na poziomie top 2 ligi.

Z drugiej strony cały czas zastanawia mnie Sanches, bo nadal nie wiem, w którym miejscu by miał grać, bo przecież to nie jest zastępstwo 1:1 za Kessiego.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lipca 2022, 14:52
https://www.futhead.com/22/squads/189287/
Trudno z drugim stoperem, trochę się rozmarzyłem, ale tak bym to widział.
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 14:54
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 lipca 2022, 15:03
Fajny ten Milan, taki nie za włoski.
8
serginho83
serginho83
1 lipca 2022, 20:26
@Alessio_re6 Pioli nie posadzi Calabrii na ławce ;) przecież on zagrał tak naprawdę przeciętny sezon, a i tak był 1 wyborem na PO pomimo obecności Kalulu i Florenziego :)
0
Tanger
Tanger
1 lipca 2022, 13:44
Posiłkując się danymi z transfermarkta, z rocznymi kontraktami (potencjalna promocja) są m.in.
- ŚO: Palomino, Coates, Smalling, Lucumi, Issa Diop, Scalvini, Caleta-Car, Senesi, Niakhate, Milenkovic, Kehrer, Akanji, Ndicka
- LO: Roussilon, Parisi, Cambiaso, Nicolas Cozza, Alioski, Tagliafico, Bensebaini
- DP/ŚP: Noah Mbamba, Lerma, William Carvalho, Torreira, Dendoncker, Douglas Luiz, van den Boomen, Maggiore, Joe Aribo, Gueye, Svanberg, Aouar, Laimer, Sanches, Soler, Tielemans
- OP: Brennan Johnson, Kamada, Malinovskyi, Lemar
- PP/PS: Ounas, Cherki, Tsygankov, Adama Traore, Mahrez, Asensio
14
Daroo125
Daroo125
1 lipca 2022, 13:51
Coś by wybrał napewno, :)
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
1 lipca 2022, 13:56
ŚO Sensi
LO Tagliafico
SPD Torreira/Renato
PS Asemsio
0
Rossu
Rossu
1 lipca 2022, 13:58
Spory wybór, ciekawe kogo w zanadrzu mają M&M&M
0
MikBud
MikBud
1 lipca 2022, 14:00
Malinowski by u nas siadł
1
Rossu
Rossu
1 lipca 2022, 14:20
Soler to by była prawdziwa bomba, ale o niego to biją się największe angielskie kluby.
2
adamos
1 lipca 2022, 14:41
Milenkovica łączą z Napoli bo K2 ma odejść, zakusy robi Inter ale nie ma 20 mln. Tielemans ma chyba iść do ligi angielskiej Arsenal/West Ham. Ptaszki ćwierkają na twitterze, że Inter ma odpuścić Dybale.
0
MilanHomer
MilanHomer
1 lipca 2022, 16:21
Tanger
Nie wiedziałem, że Tsigalko jeszcze gra :)
Pozdro dla graczy CM 01/02 :0
2
gago1145
gago1145
1 lipca 2022, 13:30
De Ketelaere, Ziyech, Renato oraz jakiś obrońca na ławkę i okienko 11/10 dla mnie
15
cbvirus
cbvirus
1 lipca 2022, 21:01
Bez przesady xD. W ataku mimo wszystko miernie. Origi nigdy 8 bramek w lidze nie przekroczył. Giroud też nie gwarantuje 15+.
0
ósmy
1 lipca 2022, 12:58
Pomalutku już mi się ckni i tęskni za meczami Serie A.
Ależ bym sobie dzisiaj wieczorkiem obejrzał taki Lecce - Monza.
Albo nawet Inter - Cremonese.
6
Maximilanista
Maximilanista
1 lipca 2022, 12:38
No to teraz Theate i Svanberg z Bolonii, De Ketelaere z Bruggi, wypożyczenie Ziyecha z Chelsea, i jedziemy.

Choć pod skórą czuję, że M&M nas wszystkich zaskoczą i zakontraktują ze dwóch piłkarzy, o których prasa w kontekście Milanu nie pisze w ogóle lub incydentalnie tylko wspominała.

Piłowany jest temat Ziyecha, Dybali czy Asensio, a nagle na prawe skrzydło weźmiemy Sarabię na ten przykład. Albo Rayana Cherkiego z Lyonu. Profilem wydaje się idealny na standardy Milanu. Młodziutki, bardzo perspektywiczny, obecnie w lekkim dołku, wymagający dobrego pedagoga w osobie trenera. W dodatku - mega uniwersalny. Jest prawoskrzydłowym, ale spokojnie ogarnia lewą flankę, ofensywnego pomocnika, a i na środku ataku może od biedy występować. Kontrakt do 2023.


Oczywiście użyłem algierskiego Francuza tylko jako przykładu. Mam przeczucie, że z medialnych doniesień sprawdzą się tylko te odnośnie CDK oraz być może (niestety - bo ja jestem sceptyczny wobec Portugalczyka z powodu jego kondycji zdrowotnej) Sanchesa.
3
JonBonOlo
JonBonOlo
1 lipca 2022, 12:58
CDK i Cherki nie przyjda bo sa za drodzy dla naszego klubu, Przyklad Botmana wam ktory wolal wybrac lepszy projekt Newcastle hah
1
Jaca23
Jaca23
1 lipca 2022, 15:22
Cherki to akurat spory dołek właśnie zalicza. Najpierw wypadł z pierwszego składu, a później od lutego leczył kontuzję i nie pojawił się już na boisku. Mógłby przyjść, ale na pewno nie w kontekście podstawowego PS'a.
1
karp_fso
1 lipca 2022, 12:28
Ja się tak nie rozpędzam, rok temu też już niektórzy o Bernardo Silvie tu pisali ;)
Zobaczymy, grunt żeby wzmocnić prawe skrzydło i 10tkę, bo kwiczało to u nas strasznie. Szczerze mówiąc nie wierzę ani w De Katealere, ani w Dybalę, jakoś mało prawdopodobnie mi się te ruchy wydają. Sanches? Być może, długo o nim media gadają, więc może być coś na rzeczy. Botman też potwierdził, że Milan był zainteresowany, więc coś pewnie było na rzeczy...
0
biedrus
biedrus
1 lipca 2022, 12:27
Lyon już za free wziął Lacazetta i Tolisso. Fajne transfery byłych zawodników. My bierzmy Dybale i Belottiego, do obrony Zagadou jako uzupełnienie. Pieniądze wydać na kogoś ciekawego... wiem, to nie FM...:)
0
Tanger
Tanger
1 lipca 2022, 12:47
Zagadou ma bogatszą kartotekę poważnych kontuzji niż Sanches, do ataku przyjdzie Origi, a Dybala na ten moment jest za drogi :P
4
Rossu
Rossu
1 lipca 2022, 15:40
Zagadou to jest placek jakich mało.
0
Jaca23
Jaca23
1 lipca 2022, 12:27
PS, 10tka, ŚP, ŚO - priorytety w takiej kolejności.
5
ósmy
1 lipca 2022, 12:24
M/M mają mnóstwo roboty z łataniem dziur wartościowymi wzmocnieniami.
Ale praca też ich czeka przy transferach wychodzących.
Wypchnięcie na wypożyczenia, ewentualną sprzedaż. Colombo, Duarte, Caldara, Samu. Co z pomysłem na Messiasa Juniora, co zrobić z Maldinim, skrócić wypożyczenie Bakayoko? Gabbia zostaje? W końcu Włoch. Ten Flavio Roma to chyba zbyt szybki strzał.
A gdzie tutaj jeszcze czas i miejsce na rozmowy z Benkiem, Leao.
Może Romagnoli podpisze nowy kontrakt? Szukać kogoś na lewą obronę, czy Frodo zostaje? Podziękować Mirante i wziąć na 2 Sirigu?
Mnóstwo roboty przed M/M
0
Szulaj22
Szulaj22
1 lipca 2022, 12:19
Chyba lepszy Dybala teoretycznie za free jak Maronakczyk podobna pensja plus trzeba zapłacić z 20/25 minium za transfer w Dybala jest nawet młodszy i zna lige.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
1 lipca 2022, 12:55
Dybala za free ale z automatu zażąda większą pensje, plus bonus za podpis, dodatkowo nie załapie się na ulgę podatkową.
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
1 lipca 2022, 12:15
offtop XD
Palermo w rękach City Football Group mam nadzieje ich zobaczyć w seria A !!!
0
Jaca23
Jaca23
1 lipca 2022, 12:27
O stary, chyba korzystasz z Internet Explorer, bo to już wiadomo od jakiegoś czasu.
2
JohnyMiellony
JohnyMiellony
1 lipca 2022, 13:14
Nic z tego dopiero dzisiaj były podpisy xD
1
chudyrts
1 lipca 2022, 12:10
środek pomocy,10 i prawe skrzydło to priorytety..
0
Tanger
Tanger
1 lipca 2022, 11:58
Oby tylko udało się wszystkie pozycje należycie obsadzić. Maldini i Massara mają dużo pracy. Środek obrony, prawa obrona, środek pomocy, OP i prawe skrzydło wymagają wzmocnienia. Oby udało się zdążyć i nie pozostawić żadnej dziury w składzie, tak jak rok temu pozostawiono niezałataną dziurę po Hakanie.
0
kayser
kayser
1 lipca 2022, 12:09
Prawa obrona? Jest Calabria i Florenzi
5
Tanger
Tanger
1 lipca 2022, 12:11
@kayser

Florenzi, którego oficjalki jeszcze nie ma :P
0
Rossu
Rossu
1 lipca 2022, 12:32
Tanger - na dniach powinny być oficjalne transfery Messiasa i Florenziego, także PO raczej nie do ruszenia :p

Nawet jeśliby Włoch nie przyszedł, to jest Kalulu - wtedy trzeba zakontraktować conajmniej dwóch ŚO, z czego jeden do pierwszego składu, a to się wiąże z wydaniem większych pieniędzy. Także finansowo korzystniej wyjdzie, jeśli wykupią Florka i ściągną ŚO do rotacji za 5-15 mln.
1
Tanger
Tanger
1 lipca 2022, 12:44
@Rossu

Ja to wiem, ale trzymałem się w swojej wypowiedzi pewników albo chociaż takich 99%, jak przedłużenie kontraktów Maldiniego (który sam to potwierdził) i Massary czy zakontraktowanie Origiego (którego już chyba wszyscy widzieli w Mediolanie i pod Casa Milan). Florenzi jest bardzo prawdopodobny, ale na razie to został klepnięty przez Longo na twitterze :P
1
Semper Fideli
1 lipca 2022, 11:56
Nuda w Milanie to zobaczymy co u merdaczy, powiem szczerze że zazdroscze im transferu Aslaniego bo wyglądal młody naprawdę fajnie a 14 baniek to nie jest jakaś ogromna kwota. Zobaczymy kim zastąpią Skriniara bo ten na pewno odejdzie, dość spore osłabienie. Jak nie lubię lukaku tak serie a jest idealna liga pod niego, na ligowe podwórko świetny transfer
4
nokoments
1 lipca 2022, 12:10
Milan też dzisiaj ogłosił podpisanie kontraktu z Asllani, tyle że do żeńskiej drużyny. XD
4
Semper Fideli
1 lipca 2022, 12:23
up
noo i ten nasz transfer zdecydowanie ładniejszy :)
3
adamos
1 lipca 2022, 14:49
niech kupują i niech się zadłużają :-) podobno musza odpuścić Dybalę bo już nie mają z czego płacić. Bremer się wkurza na Inter bo czeka i czeka, a muszą kogoś wypchać, żeby uzbierać 28 mln. Więc teraz Inter, żeby kogoś kupić musi kogoś sprzedać, więc zejdzie im się z jakimś transferem.
0
chory
chory
1 lipca 2022, 11:48
najważniejsze to jeszcze przedłużyć leao i benka bo jak nie to można (oby nie) ich sprzedać i inaczej rozplanować mercato
1
kamillo14
kamillo14
1 lipca 2022, 11:25
Offtop: Jakby ktoś chciał to w oficjalnym sklepie można zamówić w pre-orderze koszulkę domową w wersji authentic (taka jak wychodzą na mecz) za 120€. Oficjalna prezentacja z możliwością zakupu wersji kibicowskiej za (zapewne) 90€ w poniedziałek :)
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 11:26
1
Pinokio
Pinokio
1 lipca 2022, 11:24
Nie powiem, fajnie byłoby zobaczyć u nas jakieś znane nazwisko. Z dwójki Ziyech-Dybala, wolałbym raczej tego pierwszego.
5
Gzikuu
Gzikuu
1 lipca 2022, 11:20
Mam nadzieję, że nie będzie żadnego Dybali. Od lat z dealami z Juve wychodzimy jak Zabłocki na mydle. Poza tym te jego ciągłe kontuzje... Mam też niesmak w związku z symulkami z jego strony w tym w meczach z nami. Jak już płacić komuś kokosy, to niech to będzie gwarant piłkarskiego wzrostu a nie ryzyko na zasadzie "będzie szpital albo będzie murawa"
3
kamilus
kamilus
1 lipca 2022, 11:21
Dybala jest obecnie wolnym zawodnikiem, więc to nie byłby deal z Juve. :P
4
MrAncelotti
MrAncelotti
1 lipca 2022, 11:14
Dybala to kandydat do tytułu Dzbana Mercato:

1. Juve zaproponowało mu utrzymanie pensji (ok. 7,3 mln)
2. Domagał od Juve 10 mln, a gdy Juve odmawiało to strzelał fochy i pajacował
3. Juve zerwało negocjacje
4. Żaden klub nie oferuje mu 6 mln podstawy
12
landik
1 lipca 2022, 11:39
Podobna sytuacja była nie dawno w NBA. Dennis Schröder dostał od Lakers propozycje przedłużenia kontraktu na 80mln/4lata i odrzucił bo chciał więcej, skończyło się tak że w tym sezonie grał w 3 zespołach xD
1
Kaka821
Kaka821
1 lipca 2022, 11:53
To samo co z Hakanem, ale Eriksen mial problemy ze zdrowiem :)
1
kamilo93
kamilo93
1 lipca 2022, 11:00
Leao Dybala Ziyech z Tonalim i Bennacerem z tyłu piękna sprawa.
6
Rossoneri777
Rossoneri777
1 lipca 2022, 12:15
piękna sprawa która nigdy się nie wydarzy XD
0
jarek79
jarek79
1 lipca 2022, 10:55
Wolę wziąść za darmo niż wziąć za 30 baniek i tyle.
0
pijanyroman
1 lipca 2022, 10:59
Za darmo to każdy by chciał braść, kurła!
5
kamilus
kamilus
1 lipca 2022, 11:09
Zamiast braść lepiej brać, więc nie wziąść, a wziąć. :P
7
nokoments
1 lipca 2022, 10:46
Dybala to równie dobry pomysł co Bonucci czy Higuain.
Na papierze kot, a w Milanie flop.
6
Mirek99999999
Mirek99999999
1 lipca 2022, 10:51
Z taką różnicą, że nie trzeba wywalać na niego grubych milionów na konto Juve... Też mnie nie przekonuje, ale gdyby zgodził się na 4-5mln za sezon (co jest raczej nie realne) to można by zaryzykować.
4
DarQ
DarQ
1 lipca 2022, 11:00
Dybala w formie swoją lewą nogą zawiązuje krawaty, usuwa ciąże itd. ale nie wiem czy mental drużyny dostanie pozytywny impuls.
2
ósmy
1 lipca 2022, 11:07
Darmowy transfer, ale bez ulgi podatkowej pensja brutto będzie już oscylowała w granicach ponad 10 mln. Umowę pewnie będzie chciał 4- letnią, więc w razie ewentualnej porażki tego transferu nie pozbędziemy się go tak łatwo.
Poza tym ponoć jego agent też woła niemałą kwotę za prowizję.
Piłkarsko z pewnością podniósłby naszą wartość. Ale mimo wszystko ryzyko utopienia dużej kasy jest.
Origi podobny przypadek, ale o ile nie jest takim hot nazwiskiem, i mimo wszystko ustępuje pola zdrowemu Dybali, tak przynajmniej podlega pod ulgę i nie wydrenuje nas finansowo jak Paolo.
3
kamilus
kamilus
1 lipca 2022, 11:12
@ósmy
Przy braku ulgi podatkowej 4-5 mln netto to 8-9 mln brutto - sporo, ale pewnie byłoby do przełknięcia, aczkolwiek wydaje mi się, że Milan będzie wolał postawić na duet CDK i Ziyech.
4
jarek79
jarek79
1 lipca 2022, 10:37
Pkprawcie mnie jeśli sie myle bo czegoś tu nie rozumiem. Chyba lepiej wziąść kogoś za darmo i dać mu nawet 7 baniek niż kupić kogoś za 30 i dać mu jeszcze np. 3 bańki rocznie. Czy to ja sie mylę czy oni liczyć nie potrafią?
0
pijanyroman
1 lipca 2022, 10:40
*wziąć

reszta się zgadza
4
Fifi22100
Fifi22100
1 lipca 2022, 10:43
Niekoniecznie, bo Dybala nie łapie się na zniżkę,a i za podpis swoje wezmie. Liczmy dycha za podpis z wszystkimi prowizjami plus 15 brutto rocznie, przy kontrakcie dajmy na 4 lata daje nam 70 baniek. CDK za 30 baniek plus 3 brutto rocznie na ten sam okres daje nam 42mln. Wiec w księgach lepiej wygląda lepiej paradoksalnie transfer za gotówkę. No chyba,Że to ja coś pomieszałem
7
Blockbuster
Blockbuster
1 lipca 2022, 11:01
Chodzi też o to, aby nie tworzyć kominów płacowych. Dybala nie jest w życiowej formie, nie wygrał w poprzednim sezonie LM lub mistrzostwa, stary klub nie chciał z nim przedłużyć kontraktu na jego warunkach. To teraz ma przyjść do nas (będąc niewiadomą) i z miejsca dostać znacznie więcej od zawodników, którzy pokornie grali za niższe i wygrali Scudetto?
2
kamilus
kamilus
1 lipca 2022, 11:16
@jarek79
Dużo zależy od tego, czy gracz załapie się na ulgę podatkową, więc posłużmy się przykładem Dybali, który się na w/w ulgę nie załapie.

Roczny koszt Argentyńczyka to 0 mln (transfer) + 12,5 mln brutto (7 mln netto) pensji, czyli 12,5 mln brutto.

Przy transferze gracza z (ulgą podatkową) za 30 mln z umową 3 mln netto na 5 lat, koszt roczny to 6 mln (transfer) + 4 mln brutto pensji, czyli łącznie 10 mln.

Porównując 10 do 12,5, to roczny koszt utrzymania Dybali jest większy o 25%. I to nie licząc prowizji, która w przypadku Dybali zapewne byłaby kilkukrotnie większa.
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 11:18
4
kamilus
kamilus
1 lipca 2022, 11:30
No mylisz się, do tego trzeba brać pod uwagę prowizje dla agenta. A taki może sobie życzyć nawet 10 mln.
Darmowy Emre Can kosztował Juve 16 mln prowizji plus pensja.

Lepiej kupić perspektywicznego gracza za 30-40 mln z niskim kontraktem niż Dybale za "darmo".
2
jarek2572
jarek2572
1 lipca 2022, 10:37
Zacznijmy od tego, że Dybala raczej nie zmniejszy swoich oczekiwać. Generalnie fajnie byłoby mieć kogoś takiego jak Dybala, ale jak sobie przypomnę ostatnich grajków co przed Nami grali w juve, to aż mi się nie Dorze robi na żołądku xd.
0
Milanboy
Milanboy
1 lipca 2022, 10:36
Jak przyjdzie Dybala to kij w oko w te wasze taktyki.
Edytowano dnia: 1 lipca 2022, 10:36
1
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lipca 2022, 10:46
W ofensywnie jest idealny jako ten prawy ofensywny pomocnik zamiast Saelemaekersa czy Messiasa, ale 1 intensywność, 2 pressing.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
1 lipca 2022, 15:24

Alessio_re6@ on nie nadaje się na tą pozycje, tam trzeba wracać do obrony i bronic
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się