SCUDETTO


Giroud doceniany przez Milan. Klub chce przedłużyć kontrakt z Francuzem

6 lipca 2022, 15:42, cinassek Aktualności
Giroud doceniany przez Milan. Klub chce przedłużyć kontrakt z Francuzem

Antonio Vitiello z MilanNews informuje, że rossoneri nawiązali pierwsze rozmowy z agentami Oliviera Giroud celem przedłużenia kontraktu. Napastnik ma jeszcze rok ważnej umowy na San Siro, ale klub wiąże z nim większą przyszłość, zwłaszcza po udanym sezonie 2021/2022. Francuz zasłynął strzelaniem goli w wielkich meczach - z Interem, Napoli czy Romą - oraz walnie przyczynił się do wygrania scudetto. Jego dotychczasowy bilans opiewa na 38 występów w Milanie i 14 zdobytych bramek.



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
bawolejaja
bawolejaja
7 lipca 2022, 11:43
Fajnie, a co z Leao i Bennacerem?
1
grayman88
grayman88
7 lipca 2022, 11:08
Trochę za szybko moim zdaniem.
0
Tutkovic
Tutkovic
7 lipca 2022, 10:12
Ludzie czy wy jesteście normalni? Narzekacie na to, że nasz napastnik strzelił 14 bramek serio? Porównujecie, że Lukaku to tyle bramek nastrzelał. Ja bym się cieszył, że nie jesteśmy uzależnieni od formy jednego napastnika u nas bramki strzela Theo, Leao, Zlatan, Giroud, Kessie, Tonali, Messias. To jest siła tego zespołu. KAŻDY dokłada cegiełke i gorszy dzień Zlatana czy Giroud nic nie zmieni bo w ich miejsce wchodzi nowy bohater meczu i bierze ciężar strzelania goli na siebie. Mam wrażenie, że za dużo gracie w footbal managera i skupiacie się na chorych statystykach. Patrzcie na tych piłkarzy jak na normalnych ludzi, oglądajcie jak trenują jak ćwiczą na siłowni jak wyglądają a nie na rubryke w tabeli gole strzelone lub nie.
Jakoś w stosunku do obrońców potraficie nie patrzeć na czyste konta tylko nadal 99% tej strony uważa, że Kjaer to jest prze kocur a Kalulu to troche gorszy w hierarchi a po statystykach jest raczej na odwrót no ale w tym przypadku statystyki nie grają?
Pozdrawiam wszystkich i życzę pysznej kawusi :)
3
Rafalzki
Rafalzki
7 lipca 2022, 09:17
mam takie dosyć mieszane uczucia co do Francuza. Z jednej strony statystycznie spisał się całkiem nieźle, w zasadzie przyzwoicie, strzelił 10 goli czyli tyle ile mu tutaj stawialiśmy jako próg przyzwoitości. Na dodatek niektóre z tych bramek były wagi bardzo ciężkiej za co olbrzymi plus. Z drugiej strony miał mecze obok których przeszedł totalnie bezbarwnie, irytujące i niechlujne zagrania to był chleb powszedni u niego niestety, te jego piętki, dear God... W ostatecznym rozrachunku stawiam mu przyzwoitą ocenę ale stać go na więcej jeśli będzie potrafił ustabilizować formę na przyzwoitym poziomie. Wówczas uważam bez problemu powinien osiągnąć limit nawet 15 bramek chociaż uważam, że zdrowy Origi go ze składu wygryzie.
0
Rafalzki
Rafalzki
7 lipca 2022, 09:23
poprawię się, 11 bramek i 4 asysty dokładnie rzecz biorąc wiec całkiem ok.
0
krasy
krasy
7 lipca 2022, 08:43
Przyzwoicie to wyglądało więc do 2024 ok . Za rok odejdzie Ibra i myślę że już trzeba się zastanawiać nad dobrym napastnikiem . Giroud będzie jako trzeci ze swoim doświadczeniem dobrym uzupełnieniem składu.
Edytowano dnia: 7 lipca 2022, 08:48
0
dżunio91
dżunio91
7 lipca 2022, 08:32
Hmm ok Oli ma ważny kontrakt przez rok, ale i swoje lata. To jednak nie jest fenomen Zlatan zatem najrozsądniej byłoby przedłużyć do 2024, a później się zobaczy :)
0
adamos
adamos
7 lipca 2022, 08:09
Forza piękny Francuzie!!! Musi zostać.
2
matten
matten
7 lipca 2022, 06:46
No nie wiem, ja bym chyba nie przedłużał kontraktu Francuza. Za rok pożegnalibyśmy Ibrę i Girouda, zostałby tylko Origi. Można by wtedy ściągnąć kozaka do pierwszego składu, Origi zostałby w charakterze zmiennika, a na trzeciego wzięłoby się jakiegoś młodziaka do rozwoju. Moim zdaniem taka konstrukcja zdałaby egzamin, choć oczywiście trzeba by wyskoczyć z kasy na podstawowego napastnika :p
0
Fushnikov
Fushnikov
7 lipca 2022, 06:50
Zgadzam się. Bardzo dobry sarkazm.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
7 lipca 2022, 11:07
Młodzi, jeśli mają się rozwijać, to muszą grać. Nigdy nie zrozumiem myślenia, że trzecim czy czwartym wyborem ma być "młody do rozwoju". W jaki sposób ma się rozwijać, siedząc na ławce? Czy Rugani, potencjalny ogromny talent, rozwinął się, grzejąc ławkę Bonucciemu i Chielliniemu? Takich przykładów można mnożyć w opór. Młodzi zawodnicy muszą grać, dla nich przede wszystkim liczą się minuty, które spędzają na boisku, a nie czas, jaki może im poświęcić jakiś mistrz na treningu (co innego współpraca z mistrzem na boisku, jak swego czasu Nesta uczący się od Maldiniego, a potem Silva od Nesty).
Giroud pod tym kątem by się idealnie sprawdził właśnie. Za rok już pewnie odejdzie Ibra, albo na emeryturę, albo do Szwecji. Milan mógłby sprowadzić napastnika do pierwszego składu - chyba że Origi zaskoczy, załaduje 20+ bramek i automatycznie uzyska status podstawowego napastnika. Po kupnie napadziora klasy europejskiej rezerwowym byłby Origi, a trzecim, wchodzącym w sytuacjach kryzysowych (kontuzje, kartki itp.) byłby wiekowy Giroud. W tym czasie Lazetić bądź inny szczawik mógłby się ogrywać w Serie B lub słabszym klubie pierwszoligowym.
Młodych bezwzględnie trzeba trzymać jak najdalej od bycia trzecim czy czwartym wyborem trenera.
1
zbylon
zbylon
7 lipca 2022, 00:44
Ostatnio nie mam czasu żeby często tu zaglądać, ale jak czasami sobie wejdę i poczytam komentarze, to mam wrażenie, jakbyśmy poprzedni sezon skończyli gdzieś w połowie tabeli i wszystko szło nie tak. Przykro się czyta komentarze malkontentów...
17
dżunio91
dżunio91
7 lipca 2022, 08:34
@zbylon to Polska więc narzekanie mamy we krwi :P nie obrażając oczywiście nikogo ;)
1
ksieciunio
ksieciunio
6 lipca 2022, 23:32
Jak na dostawiacza nogi ze śmieszna liczba okazji stwarzanych przez kolegów to spisał się co najmniej dobrze i mimo wszystko lepiej mieć takiego kogoś klepnietego niż później szukac
4
NuNoiser
NuNoiser
6 lipca 2022, 22:05
Hit, przedłużyć umowę z 37 letnim wtedy Giroudem :)
Zaczynam nienawidzić nowych właścicieli.
Za rok powinniśmy przeznaczyć duże środki na nowego napastnika z wyższej półki.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
6 lipca 2022, 20:38
Co oni nie mają na co pieniędzy wydawać?
Sto razy bardziej bym sie ucieszył z wiadomości ze rozwiązano z nim kontrakt i podpisano z darmowym Belottim...
1
demaljer
demaljer
6 lipca 2022, 20:53
Ty tak na poważnie ?
14
Milan1958
Milan1958
6 lipca 2022, 21:20
Jak widać nikt tak naprawdę nie chce Belotiego we Włoszech, jakoś się o niego nie zabijają. I M&M i Pioli również. Rozumiem że oni nie mają pojęcia o klasie Belotiego.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 lipca 2022, 21:53
No właśnie jakoś nie widać bitwy o Belottiego Przypadek? Nie sądzę.
0
kamilus
kamilus
6 lipca 2022, 21:54
Gracz bez umowy też nie jest darmowy...
1
nokoments
6 lipca 2022, 21:58
Żenujące słowa po takim sezonie, gardzę.
5
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
7 lipca 2022, 10:58
Demaljer nie na poważnie ale byłem ciekaw ilu kibiców Interu polajkuje ;)

Inna sprawa że serio uważam że mamy obecnie większe problemy i wydatki niż martwić się o kontrakt Oliwiera.
0
cbvirus
cbvirus
6 lipca 2022, 20:04
Spisał się, ale mówiąc szczerze mam mieszane odczucia co do przedłużenia. Wynika to z tego, że Origi dostał wieloletni kontrakt i przedłużenie z Giroud oznacza, że ta pozycja nr 9 będzie kulała i nie zostanie ściągnięty tam ktoś na wysokim poziomie.
1
Pinokio
Pinokio
6 lipca 2022, 20:23
To jest serio przykre, że my od lat nie mamy jakiegoś porządnego napastnika, który nastuka z 20 goli w sezonie.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 lipca 2022, 20:53
Czemu? Za rok karierę skończy Zlatan pewnie Oli spadnie w hierarchii na 3 miejsce a my się będziemy rozglądali za docelowym napastnikiem
Tak bym to widział
1
wielki prostownik
wielki prostownik
6 lipca 2022, 21:58
Pinokio

11 goli I 4 asysty to nie jest porządny napastnik? Zwlaszcza przy takiej mizerii wśrod ofensywnych pomocników? Jak widać po wynikach nie potrzeba lepszego.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 22:02
2
Pinokio
Pinokio
6 lipca 2022, 22:09
W porównaniu do takiego Lukaku/Lautaro, nie jest to porządny napastnik.

Jego gole są identyczne, polegające na dostawianiu nogi. Oprócz tego nie ma z niego żadnego pożytku, bo solenizant z Francji nie potrafi nawet swobodnie przyjąć piłki, a co dopiero zrobić z nią jakąś przewagę na boisku. O jego szybkości/mobilności nie wspomnę, bo tu nie ma o czym dyskutować.

Z ciekawości sprawdziłem sobie teraz jego wszystkie bramki strzelone w Milanie. Jedynym wyjątkiem jest drugi gol z Interem, a reszta, jak już wspomniałem, to dostawianie nogi, dosłownie. Doceniam go, ale tu naprawdę potrzeba kogoś lepszego. Jeszcze ten wiek, no ludzie kochani...
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 22:10
2
wielki prostownik
wielki prostownik
6 lipca 2022, 23:28
Taaa zwłaszcza do Lukaku który strzelił połowę tego co Żwir. Zresztą Giroud będzie zapewne rezerwowym. W podstawie wychodził będzie Origi. A jak na rezerwowego to nie jest zła opcja.
1
Pinokio
Pinokio
7 lipca 2022, 01:03
>A jak na rezerwowego to nie jest zła opcja.

Tu się zgodzę, dlatego trzymam kciuki, żeby Origi wypalił.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
7 lipca 2022, 10:05
No ja innej opcji nie widzę. I taki pewnie jest plan zarządu.
0
patoo_07
patoo_07
6 lipca 2022, 18:56
Może tak najpierw Leao? Z Giroud to raczej większych problemów nie będzie.
5
Corsa
Moderator Corsa
6 lipca 2022, 18:26
Strzelał w tym sezonie bardzo istotne bramki i chwała mu za to, ale myślałem, że będzie rozwiązaniem tymczasowym, taki typowy ruch wymuszony koniecznością zaciśnięcia pasa, a tutaj robi się plan długoterminowy, jak i ze Zlatanem.

No nic, zostaje wierzyć, że wiedzą co robią. Ugrali takimi ruchami mistrza, więc u mnie jak najbardziej zarząd ma kredyt zaufania.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 lipca 2022, 18:09
Nie przesadzajmy. Zagrał najzwyklejszy sezon jakich miał pełno w karierze. Ani żadnej tragedii ani nic ponad stan. W innych, mniej sprzyjających Milanowi okolicznościach np. rok wstecz brak tego czynnika ''ekstra'' dawanego przez część piłkarzy przybywających z PL + bardzo przeciętny jak na podstawowego napastnika wynik bramkowy w lidze byłby jedną z głównych przyczyn porażki w wyścigu o mistrzostwo.
0
Gol
Gol
6 lipca 2022, 18:12
Nie przesadzamy. Gole na wagę zwycięstwa w meczach z bezpośrednią czołówką, niezły wynik bramkowy, wypracowane 18 goli w sezonie, zdobyte Scudetto przy dużym wkładzie zawodnika w grę drużyny.
Gdybać każdy może, ale jak zawsze jest to argument o zerowej wartości merytorycznej.
Dodatkowo to tylko rok umowy ekstra i świetny pokaz, że klub potrafi się odwdzięczyć zawodnikowi za zasługi.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 18:15
12
kusniak_22
kusniak_22
6 lipca 2022, 18:23
Pokaż mi ostatnia 9 z takim sezonem jak Girou. Teraz zagra jeszcze lepszy sezon. Dołożył cegiełkę do tego Scudetto i w najważniejszych meczach strzelał kluczowe gole. Faktycznie nie przesadzajmy..
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 lipca 2022, 18:29
Gol
Nadal, wypracowanie 18 goli w sezonie wciąż jest bardzo przeciętnym wynikiem w przypadku podstawowego napastnika mistrza topowej ligi. Jeśli będziemy zawieszać tak nisko poprzeczkę nigdy nie wrócimy na stałe do elity. A nagradzać trzeba tylko piłkarzy, którzy zasłużyli na taką nagrodę czyli w pierwszej kolejności Leao, Kalulu i Tonalego. To byłby pokaz prawdziwego szacunku do piłkarskich dokonań na boisku.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 lipca 2022, 18:34
kusniak_22
Nie wiem. Pierwszy z brzegu Lukaku sezon wstecz strzelił 24 bramki w lidze. A to kolosalna różnica. W przypadku porównania z innymi podstawowymi snajperami mistrzów top 4 lig Giroud też wypada blado.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 18:45
0
KKP19
KKP19
6 lipca 2022, 19:13
Tylko ze u nas nie było jednego zawodnika który tylko strzela gole, a caly team strzelal.
Skoro żaden z zawodników MISTRZA WŁOCH nie dominował w tym aspekcie to może jednak nie warto porównywać ich z zawodnikami z teamow ktore opierają się ma golach "tylko" jednego gracza
3
Milanboy
Milanboy
6 lipca 2022, 19:17
Marcos Salinas- Gość ma 35/36 lat, goleadorem nigdy nie był a przychodzi do Milanu i gra dosłownie jak u siebie. Mówisz , że to jest przęcietny wynik? Ok, nie robi to wow ale gość swoje także robił w grze bez piłki i strzelał bramki w najważniejszych meczach AC Milan. Nie wiem ale pleciesz straszne bzdury odnośnie Francuza i kompletnie mu umniejszasz. Ja jestem zaskoczony bardzo pozytywnie tym zawodnikiem.

"Jeśli będziemy zawieszać tak nisko poprzeczkę nigdy nie wrócimy na stałe do elity"- Chłopie, Milan ma czas na kupno goleadora, ty patrz na pozycję prawoskrzydłowego oraz 10 gdzie te pozycje kuleją totalnie, do tego doszedł Origi którego fanem nie jestem ale kto wie jak pogra w tym klubie, więc w teorii ta pozycja w miarę żyje , no i tak tak, nie wrócimy, powiedz to Chelsea czy City które od lat nie ma goleadora a jak miało to w szpitalu.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 lipca 2022, 19:36
KKP19
Tak, tak. Nawet najzagorzalsi zwolennicy tej mylnej idei City, Liverpool czy Barcelona zaczęli szukać klasycznej 9, żeby odzyskać balans tylko aktualny mistrz Włoch nie potrzebuje określonego wkładu bramkowego od swoich snajperów... Później w stykowych sytuacjach, gdzie brakuje wykończenia rasowego łowcy goli trzeba szukać usprawiedliwień w wałkach sędziowskich. W ten sposób to Milan nie wróci na swoje dawne miejsce czyli do bycia stałym bywalcem fazy pucharowej LM.

Milanboy
Dlatego pisałem, że nie było tragedii, co nie zmienia faktu, iż owe statystyki nie są warte jakiejkolwiek nagrody. Szczególnie gdy mowa o piłkarzu z takim stażem w PL. Nic nadzwyczajnego, łatwego do zastąpienia normalnymi nakładami finansowymi.
Po prostu trzeba poczekać następny sezon i zobaczyć w jakim stanie Francuz. Albo uda się go zakonserwować jeszcze przez jakiś czas albo trzeba będzie znaleźć następcę.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 19:39
1
Gol
Gol
7 lipca 2022, 12:45
Marcos Salinas - Właśnie miałem ostatnio rozmowę, z innym użytkownikiem tej strony, na temat, że wiele osób podaje po prostu bez refleksyjnie statystyki i potem inni kwestionują ich przydatność, przy każdym argumencie z ich płynącym.

Widzę, że z tym bez refleksyjnym podawaniem statystyk podobnie jest u Ciebie.
"Nadal, wypracowanie 18 goli w sezonie wciąż jest bardzo przeciętnym wynikiem w przypadku podstawowego napastnika mistrza topowej ligi" - To jest właśnie idealny przykład. Wynik bramkowy przeciętny, ale w ogóle nie bierzesz pod uwagi faktu, że w Milanie Giroud ma po prostu również inne zadania taktyczne, z których się świetnie wywiązuje i z którego korzysta cała drużyna w ofensywie. Wygrywanie główek, faule w strategicznych miejscach, umiejętność zastawienia się i przytrzymania piłki, ściąganie uwagi rywali, oraz odnalezienie się w istotnych momentach poprzez bardzo dobre czytanie gry.
Inteligencja boiskowa zaprocentowała m.in golami z Interem i Napoli, bezpośrednimi rywalami do Scudetto, w oby tych spotkaniach gole Francuza okazały się decydujące i dały nam przewagę nad rywalem, który zwłaszcza jeżeli chodzi o Inter, okazał się mocno surowy psychicznie, (patrząc oczywiście na wywiad Hakana który całą odpowiedzialność za przegrane Scudetto zwalił na lutowe derby) i ostatecznie poskutkowały 19 mistrzostwem Milanu w historii.

"Jeśli będziemy zawieszać tak nisko poprzeczkę nigdy nie wrócimy na stałe do elity." - Marcos, nie wiem czy oglądasz piłkę nożną na co dzień i tutaj po prostu w swoim pesymizmie pojechałeś z 5 dzielnic za daleko, ale obadaj sobie ostatnie 10 lat Girouda, zawodnik naprawdę w życiu nie strzelał 30 bramek w sezonie, nawet jak grał cały sezon od deski do deski w PL miał tych bramek 14-16.

Wygrał w tym czasie 1x Ligue 1, 4x Puchar Anglii, 1x Ligę Europy, 1x Ligę Mistrzów, 3x Superpuchar Anglii i 1x Mistrzostwo Świata.

Coś nie coś wygrał jak na słabiaka, z którym nie ma co liczyć się w starciach z elitą. Pioli zresztą sam wielokrotnie wspominał, że Francuz jest szalenie ambitnym człowiekiem, świetnie się prowadzącym i dającym rewelacyjny przykład młodej drużynie jaką posiada Milan.

"A nagradzać trzeba tylko piłkarzy, którzy zasłużyli na taką nagrodę czyli w pierwszej kolejności Leao, Kalulu i Tonalego."

Widzę, że również, nie rozumiesz pojęcia gradacji i faktu, że danie rok dłuższej umowy 35 letniemu Giroud, to nie podpis nowego wieloletniego kontraktu z zawodnikiem utalentowanym wchodzącym dopiero w świat wielkiej piłki, nieco inny poziom skomplikowania sprawy.

Trochę tak, jakbyś się żalił, że zamiast Florenziego z którym jesteśmy dogadani od dłuższego czasu i transfer to była formalność, trzeba było poświęcić ten czas na ściągnięcie Zyiecha.

"Później w stykowych sytuacjach, gdzie brakuje wykończenia rasowego łowcy goli trzeba szukać usprawiedliwień w wałkach sędziowskich. " - Mówisz o tych "usprawiedliwieniach" których wynikiem było zawieszanie arbitrów i przeprosiny ze strony szefa sędziów za błędy ?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 lipca 2022, 16:32
Gol
Jaka gradacja? Po prostu nagradzanie przeciętności i bezpośrednio oferowanie zawodnikom 35+ kilkuletnich kontraktów długo przed końcem obecnego jest blokowaniem rozwoju.
Czy ktoś neguje te pomyłki/kontrowersje ? Nie, jednak robienie z nich przyczyny braku wygranej nie może być akceptowalne w klubie pokroju Milanu. Tymczasem gdy występują standardowe problemy ze skutecznością to nie ma akceptacji problemu tylko w pierwszej kolejności idzie moralna zastawka odnośnie ''skorumpowanych'' sędziów, co gwiżdżą wszystko przeciw Milanowi, nawet tam gdzie wedle przepisów wszystko jest poprawne.
0
Zuber
Zuber
6 lipca 2022, 17:20
Z taką mizerią z przodu oprócz Leao naładował trochę bramek. To jak przyjdzie Zyiech i dobra 10 to spokojnie 20+ wsadzi.
1
D53
D53
6 lipca 2022, 17:16
Ten kontrakt mu się po prostu należał ;-)
0
Rafał0209
Rafał0209
6 lipca 2022, 16:39
Dać mu obok Leao dobrą 10 i PS, to jak zdrowie dopiszę Francuz będzie bił się o koronę króla strzelców.
2
Milanboy
Milanboy
6 lipca 2022, 16:14
Nie spodziewałem się, że tak da rady w Milanie. Naprawdę dobry napadzior I wreszcie numer 9 którego nie trzeba się wstydzić.
5
Janik14
Janik14
6 lipca 2022, 15:54
Jo jo, Milan chce przedłużyć Leao i Bennacera. Za chwilę Milan chce przedłużyć Tonalego,Tomoriego itd.
1
Jaca23
Jaca23
6 lipca 2022, 15:53
Hola, hola, wszystko fajnie, doceniam Oliego, ale w przyszłym sezonie kupujemy kozaka na 9tkę, a na zmiennika zostaje Origi.
0
kamilus
kamilus
6 lipca 2022, 15:54
I wtedy OG zostaje jako nr 3.
10
PeterWarne753
PeterWarne753
6 lipca 2022, 15:52
Nie rozumiem takiej decyzji jeśli to prawda. Fakt zagrał dobry sezon, ale ma jeszcze rok kontraktu i zobaczymy jak będzie grał. Oliver jest w taki wieku, że Real czy Barca nam go raczej ukradną;
0
Juzio
Juzio
6 lipca 2022, 16:22
To tym bardziej trzeba podpisać jeśli mają ukraść.
4
TR3V0R
TR3V0R
6 lipca 2022, 15:45
Benka i Leao niech przedłużą lepiej, bo coś o tym się cicho zrobiło
4
fristajlos
fristajlos
6 lipca 2022, 15:45
Dobre statystyki jak na "odpad" z Chelsea.
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się