SCUDETTO


MERCATO LIVE 24.07: De Ketelaere poza kadrą Brugge. Transfer coraz bliżej? [15:15]

24 lipca 2022, 09:17, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 24.07: De Ketelaere poza kadrą Brugge. Transfer coraz bliżej? [15:15]

[09:10]: Poza kadrą Club Brugge, na pierwszy mecz ligowy sezonu, znalazł się Charles De Ketelaere. Tuttosport zaznacza, że Milan wciąż nie osiągnął porozumienia z Belgami, ale Gianluigi Longari z telewizji SportItalia dodaje, że otoczenie zawodnika naciska na jego obecny klub, by zaakceptował ostatnie propozycje Rossonerich. 

[09:20]: Jak podaje Tuttosport, sprowadzenie Renato Sanchesa wciąż jest priorytetem Milanu w kwestii wzmocnienia środka pola. Dziennik podaje też jednak, że uwagę Rossnerich zwraca także Carney Chukwuemeka z Aston Villi. 18-latek zgromadził już 16 występów w seniorskiej drużynie z Villa Park i jest młodzieżowym reprezentantem Anglii. 

[15:15]: Tymczasem Gianluca Di Marzio donosi, że mama Charlesa De Ketelaere była w Mediolanie w poszukiwaniu domu dla swojego syna. Wszyscy mają nadzieję na rozwiązanie patowej sytuacji jak najszybciej... Club Brugge bez CDK w składzie wygrał u siebie w niedzielne popołudnie 3:2 z Genkiem na start ligi belgijskiej.



297 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 12:08
Moim zdaniem Miszcz powinien otrzymać miano najmądrzejszego użytkownika tej strony co komentarz to pouczenie innego
8
Master of AC Milan
24 lipca 2022, 12:11
Najpierw Pinokio stał się legendą mercato, zaraz Miszcz (czekam na obróconą wersje), to kolejny kto? Darq? Kamciu?.

PS. Obrócony Pinokio twoi fani czekają na Ciebie, gdzie jesteś?
0
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2022, 12:35
Ja myślę, że trzeba tłumaczyć do bólu, jeżeli nie wchodzi do głowy. Taka trochę pozytywistyczna praca u podstaw:).

4
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2022, 12:38
Dzięki. Ale ciężko mi się równać z innymi. Jeszcze nie wiem do końca co jest dobre a co nie.
Za to ty widzę chcesz brać udział w konkursie na miano naczelnego prowokatora, prawda?

Master, będzie Boski Miszcz :D Ale ja się nie lubię bawić w multikonta.

Swoją drogą. Jak na ludzi, którzy chcą tylko wyrażać swoje opinie, macie bardzo wysoki poziom wrażliwości gdy ktoś myśli inaczej. Od razu jest to hejt, atak lub pouczanie.
1
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 12:49
@Miszcz:Ale przecież to Ty jesteś tu najbardziej wrażliwy, ktoś wyraża swoją opinię prawdziwą czy nie to Ty już lecisz z sprostowaniem, mam wrażenie że jedyną racją jest ta Twoja, rzadko kiedy używasz zwrotów moim zdaniem, uważam itp
1
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 12:58
O kurde. Czyli jednak nie wolno dyskutować :( Bo wychodzi Marcin z prostacką taktyką ośmieszania i epitetami, żebym się tylko zapadł pod ziemią, speszył i broń Boże nie kwestionował czyichś tez.
Bańka ci się marzy?

Gdzie są tutejsi aktywiści od wolności słowa gdy faktycznie są potrzebni?

Jeżeli tak ma być, to już się poprawiam. Dostaniesz obligatoryjnego lajka za wszystko i będę jeszcze postował +1 pod każdym twoim postem lub takim którym powiesz, że tak trzeba, ok?
Nie chcemy przecież nikogo urazić.


PS. Jeżeli wydaje się negatywny osąd (słuszny czy nie), to albo licz się z równie negatywnym odbiorem albo daj sobie spokój z dyskusjami w internecie.
Ojej... Znów pouczenie :(
Edytowano dnia: 24 lipca 2022, 12:59
1
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2022, 13:01
Marcin,

powinieneś raczej się cieszyć, że jest ktoś komu nie brakuje cierpliwości, żeby prostować te wszystkie bzdury, które w objawach lemingozy są tutaj wypisywane. Nie zawsze zgadzam się z miszczem, ale podstawą udanej dyskusji jest chęć otwarcia się na argumenty interlokutora, a nie bezwiedne, bezrefleksyjne powielanie bzdur.
4
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 13:03
Szczerze absolutnie nie zależy mnie żeby ktokolwiek z tej strony się zapadł pod ziemię, ani Pinokio ani Miszcz ani nikt inny, każdy ma jakiś tam swój styl, ale że Pinokio maruda to docinki można robić a Miszcz najmądrzejszy już nie? Po prostu postanowiłem dać taki komentarz tyle
1
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 13:08
@Mil_online: Pytanie czy zawsze prostowane są bzdury czy jednak może prawda która nie jest zgdodna z czyimś poglądem? Prawda to pojęcie względne, tak myślę
1
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2022, 13:09
Zestawianie niezbyt lotnego trolla z jednym z bardziej merytorycznych użytkowników tego miejsca trochę uwłacza miszczowi, nie sądzisz?:)
1
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 13:12
Nie chodzi o to żeby porówynwać użytkowników, każdy ma równe prawa na tej stronie nieprawdaż? To że Pinokio często trolluje na tej stronie jest oczywiste ale sporo też napisał rzeczy które były niesłusznie prostowane
1
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2022, 13:13
Marcin, ja mam wrażenie, że w tych przepychankach chodzi raczej o brak zrozumienia podstawowych kwestii związanych z Milanem i realiami w jakich się obracamy. Póki niektórzy tego nie ogarną, będzie kłopot - rozumiem zatem miszcza.
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 13:15
Spoko, myślę że niepotrzebnie pisałem ten komentarz, pozro dla wszystkich
1
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 13:22
Możesz sobie docinać dowoli. Tylko pamiętaj, że ja tutaj żadnych zakładów nie robiłem, nie ogłaszałem końca meczu/sezonu w jego połowie i też nie wysyłałem manifestu do zarządu w imieniu wszystkich kibiców Milanu. Więc wychodzi na to że się czepiasz opinii.
0
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 13:25
Zgadzam się z Marcinem. Nie można wyrazić swojego zdania, bo od razu pojawia się miszcz i wszystkich poucza. Tylko jego zdanie sie liczy. Nikt prócz niego sie nie zna. Jeśli nie chwalisz Milanu, to jesteś zły i nie masz prawa uważać sie za kibica Milanu. Jak on naśmiewa się z innych drużyn i zawodników, to juz jest wszystko ok :)
3
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 13:39
ACMarcin83,
Proszę o cytaty na poparcie tych oszczerstw.
I nie mierz innych swoją miarą.
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 13:47
@Miszcz:Cytat masz poniżej, kolega napisał że CDK nie zachowuje się najlepiej prosząc o wolne bo możliwy transfer a Ty już że Janusz i wszystko chłop robi w porządku, czy aby na pewno tak jest? Myślę że opinie są podzielone
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 14:44
Czyli miałem rację.
Wy możecie dawać nieprzychylne opinie innym. Inni wam nie. Nie jesteście zatem sprawiedliwi, bo tylko wy możecie kogoś skrytykować.
Mentalność Kalego. Przynajmniej wiemy na czym stoimy.

Poza tym polecam czytać ze zrozumieniem i nie manipulować.
"Nie dziwię się teraz że ktoś tutaj wyzywa od Januszów"
To jest dokładny cytat, a ty go zakłamujesz.
Edytowano dnia: 24 lipca 2022, 14:50
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 14:47
Poza tym to nie był żaden dowód, oprócz tego że mam swoją opinię. Proszę o dowód na to:
"Tylko jego zdanie sie liczy. Nikt prócz niego sie nie zna. Jeśli nie chwalisz Milanu, to jesteś zły i nie masz prawa uważać sie za kibica Milanu.".
Brak takowych uznaje za przyznanie się do bycia kłamcą i oszczercą. I niestety już mam złą wiadomość...

Kolega ponoć jest nowy, więc ma łatwe zadanie jeżeli jest pewny swego. Musi tylko poszukać cytatów w kilku postach.
Edytowano dnia: 24 lipca 2022, 14:48
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 14:56
Ty masz zawsze rację, dlatego napisałem że powinieneś otrzymać miano najmądrzejszego użytkownika tej strony
2
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 15:13
Administracja powinna wprowadzić opcję, że Miszcz nad miszczami najpierw musi ocenić komentarz i wyrazić zgodę na umieszczenie go na stronie :D
2
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 15:21
Musicie się lepiej nauczyć manipulować. Póki co wyszliście na zwykłych kłamców, którzy chcieli się tylko przypiertolić, bo im się nie podoba opinia innego użytkownika.
Hipokryzja i mentalność Kalego w pełnej krasie.

Żegnam.
Edytowano dnia: 24 lipca 2022, 15:22
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 15:28
@Miszcz:Przecież Ty się niejednokrotnie wykazywałeś hipokryzją na tej stronie, najpierw pisząc żeby nie wierzyć w to co piszą media bo nie wiedzą co się dzieje w Milanie itp, a potem jak Ci coś pasowało do retoryki to się na te media powoływałeś, poza tym piszesz do mnie żebym nie zakłamywał tylko cytował jak to z Januszem, jakby "Nie dziwię się teraz że ktoś tutaj wyzywa od Januszów" nie było sugerowaniem że ktoś tym januszem jest, chwilę wcześniej piszesz "Wy możecie dawać nieprzychylne opinie innym. Inni wam nie. Nie jesteście zatem sprawiedliwi, bo tylko wy możecie kogoś skrytykować", nigdzie Ci niczego nie narzuciłem ale wiadomo musi pasować do retoryki bo tylko Ty masz rację
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 15:35
Odlatuj i zakłamuj dalej. Jak zwykle bez pokrycia.
I zgłaszaj sobie administracji co tam zechcesz. Przy okazji poproś by usunęli ten wątek, bo spowodowałeś tylko śmietnik.
Następnym razem możesz napisać na priv lub sobie z innymi ponarzekać jaki to Miszcz jest okropny. Hasztag na Twitterze czy czat na Messenger, dużo masz opcji.
Cancel culture wciąż istnieje, możesz skorzystać. Bo w końcu o to ci chodziło, prawda? Bądź szczery przynajmniej.

Z mojej strony napisałem już wszystko.
Edytowano dnia: 24 lipca 2022, 15:37
0
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 11:53
Profesjonalista z tego CDK. Jak trafi do Milanu, a za rok zgłosi się po niego Real, to też pójdzie do Piolego i poprosi, aby pominął go w kadrze meczowej? Ma być nowym De Bruyne, a okaże się nowym Dembele, który stosował takie same zagrywki.
3
Kaka821
Kaka821
24 lipca 2022, 11:55
Do tego co robil Dembele zeby wymusic transfer czy chociazby ostatnio Lewy to mu daleko.
7
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 12:02
Nie porównuj rozchwytywanych gwiazd do młokosa, który ma jeszcze mleko pod nosem.
1
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 12:05
Nie dziwię się teraz że ktoś tutaj wyzywa od Januszów. Idealnie pokazuje to podejście niektórych ludzi.
Wolnego w porozumieniu z trenerem nie wolno brać, bo to już zbrodnia jakby ktoś zbyt pijany był by iść do roboty i zgłosił L4 na kaca.
Nie wolno. Najlepiej też bez urlopów, spraw rodzinnych i innych nadzwyczajnych okoliczności.

Co się dziwić zresztą. Kiedyś Calabria nie mógł tortu urodzinowego dostać od rodziny, bo taką nagonkę "kibice" zrobili.
4
Rossu
Rossu
24 lipca 2022, 12:06
Ty tak na serio, czy baitujesz?
0
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 12:26
Po prostu brzydzę się takim zachowaniem. Piłkarza obowiązuje kontrakt, więc musi się z niego wywiązywać. Co to są w ogóle za humorki? Pracownik nie może powiedzieć pracodawcy, że jutro nie przyjdzie do pracy, bo myśli już o innej firmie i radźcie sobie sami. Skoro już teraz cyrkuje, a nie jest jeszcze nikim znaczącym, to co będzie gdy wyjdzie mu sezon i obrośnie w piórka? Osobiście nie jestem zwolennikiem takich zawodników.
1
Szawik
Szawik
24 lipca 2022, 12:31
Cóż, to jego sposób na wymuszenie tego transferu. Chyba mu mocno zależy. W takiej sytuacji zawsze ktoś się cieszy (Milan), a ktoś wkurza (obecny klub).
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 lipca 2022, 12:31
Czym innym jest strajk, a czym innym rozmowa na ten temat z trenerem i prośba o wolne ze względu na swoją sytuacje. Charles uzgodnił to z trenerem, poprosili go o wolne, bo nie chce ryzykować urazu, trener mógł powiedzieć „nie”, ale uznał, ze spoko.
Nie popadaj w skrajność.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
24 lipca 2022, 12:32
Ale jak ktoś już jest uznany przez randoma z neta to może wszystko, prawda? :)
0
Pepik
24 lipca 2022, 12:32
Pracownik nie musi tego robić, bo złoży wypowiedzenie i za miesiąc będzie wolny. Natomiast piłkarz nie za bardzo. Jeśli nie wywalczy sobie transferu to skiśnie w klubie do końca kontraktu. Czemu ludzie robią z zawodników tych złych ? Kluby, szczególnie takie jak Brugge - czyli nastawione na handel piłkarzami (bo tak to trzeba nazwać), traktują piłkarzy tylko i wyłącznie jak towar.
Edytowano dnia: 24 lipca 2022, 12:33
0
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 12:57
"Pracownik nie musi tego robić, bo złoży wypowiedzenie i za miesiąc będzie wolny" - No ale będzie wolny po upływie określonego terminu, a nie że nie przyjdzie sobie do pracy już na drugi dzień. Jakieś przepisy jednak go obowiązują i za ich złamanie może ponieść konsekwencje.

"Jeśli nie wywalczy sobie transferu to skiśnie w klubie do końca kontraktu" - Ktoś go zmuszał do podpisania wieloletniego kontraktu? Po drugie tym właśnie różni się kontrakt od umowy o pracę. Kontrakt można ewentualnie rozwiązać za porozumieniem stron, ale klub musi się na to zgodzić, gdzie nie ma takiego obowiązku. Pracownik natomiast składa wypowiedzenie i bez względu na wszystko po minięciu okresu wypowiedzenia jest wolny.

Jak Kessie, Hakan, Dolar i Romek nie chcieli podpisać nowych kontraktów, to jakoś kibice nie byli tacy wyrozumiali dla nich. Zostali zmieszani z błotem. Teraz nagle CDK jest wychwalany, bo walczy o transfer do Milanu? Nie mówiąc już jak na stronie zbesztany został Lewandowski, a zrobił dokładnie to samo. Trochę hipokryzją zalatuje...
0
flaqu666
flaqu666
24 lipca 2022, 11:51
Przed chwilą przeczytałem na WP sport że Borussia Dortmund zainteresowana Piątkiem bo szukają zastępstwa Hallanda:) :) :) haha ..Jak można takie głupoty pisać
3
Corsa
Moderator Corsa
24 lipca 2022, 11:52
wp :)
1
PaoloACM
PaoloACM
24 lipca 2022, 11:55
hehe Pewnie jak sie jest agencja reprezentujaca Krzyska Piatka to sie takie plotki wypuszcza z nadzieja ze jakis dyrektor Borussi przeczyta i pomysli "o kurde moze faktycznie by sprobowac tego Piatka". INCEPCJA xD
2
Gattuso888
Gattuso888
24 lipca 2022, 11:47
Di Marzio: Mama De Ketelaera szuka domu w Mediolanie
Ciekawe ile w tym prawdy
1
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 11:57
Pedulla: Stary De Ketelaera szuka domu w Leeds
2
ACMarcin83
ACMarcin83
24 lipca 2022, 12:34
On mieszka z matką i chyba jest na studiach prawniczych z tego co kojarzę.
Kolejny ułożony chłopak po tym Adlim się nam trafił.
0
asede
asede
24 lipca 2022, 12:59
^
A co gra w Milanie ze trafil?
0
karp_fso
karp_fso
24 lipca 2022, 11:42
Trochę ta akcja z De Ketelaere zaczyna przypominać mi transfer Edina Dzeko z Wolfsburga do nas... To dopiero była telenowela.
1
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2022, 11:35
Nie do końca rozumiem czym się różni dziadowanie od twardych negocjacji, jakie skutki przynosi kupowanie na krechę, najlepiej z obowiązkiem płacenia za dwa lata od kupowania za twardą gotówkę. Nie do końca też wiem jakie dokładnie warunki stawia Club Brugge za tego szczyla i nołnejma z Belgii, nie czytałem ostatnich raportów finansowych klubu i w sumie nie wiem ile klub miał straty w kolejnych latach. Nie czytam gazet, nie słyszałem o COVID-19, nie zauważyłem pustych trybun w ostatnich dwóch latach.

Ale co tam - grałem w Fifę i w FM-a - co prawda jeden sezon, bo się zniechęciłem, jak spadłem z Bundesligi Bayernem Monachium (głupia gra!), ale kupiłem za to za 150 milionów EURO Krzyśka Piątka do rotacji z Lewym, więc się znam.

KONIEC DZIADOWANIA! CARDINALE, POGOŃ MALDINIEGO DO ROBOTY ALBO WYWAL GO NA ZBITY PYSK!
7
Master of AC Milan
24 lipca 2022, 11:43
Dobre!
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
24 lipca 2022, 11:49
Brugge chce tyle co daje Leeds. Czyli ok 40 mln.. My cenimy go tak jak Transfermarkt, czyli 30. Dając z bonusami 33 i tak idziemy ponad to co chcemy dać.
Ale ignorantom tego nie wyjaśnisz. Masz dać tyle ile ktoś chce i tyle. Najlepiej byś był rozrzutny też na kontraktach jak F&M. Wtedy masz pół bezużytecznej kadry na kontraktach jak za najlepszych.
Spece sami od negocjacji czy etyki biznesu. Na piłce też się znają jak mało kto. Chociaż koncept gry zespołowej czy meczu trwającego dłużej niż 45 minut jest im obcy. Sezon też najlepiej rozstrzygać tak max do 6 kolejki.

Co do FM. To raczej kwestia w drugą stronę. Te gry są coraz łatwiejsze. Gram teraz w 2020. Po 10 sezonach wygrywania wszystkiego znudził mi się Milan i poszedłem do Wolfsburga z samymi ogórami w składzie. Wystarczyło mi pół sezonu by pokazać Bayernowi miejsce w szeregu. Chyba muszę iść do 4 ligi polskiej. Może będzie to jakieś wyzwanie :D
3
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2022, 12:16
Miszcz, nie będzie.

Ja mam na rozkładzie wszystkie CM-y do rozbratu z nazwą, potem kilka FM-ów. Osławiony 01-02 to był szczyt możliwości, gra poszła w kierunku masowego odbiorcy po tym, jak wprowadzono tryb 3D, żeby łatwiej było co niektórym ogarnąć.

Może na tej stronie też uprościłaby sprawę infografika, na której za pomocą obrazków dałoby radę gawiedzi np. wyjaśnić, że:
1) żaden właściciel po zawarciu umowy przedwstępnej, w której ustalono cenę sprzedaży, nie inwestuje już ponad niezbędną konieczność w przedmiot sprzedaży,
2) RedBird jeszcze nie kupił klubu i nim nie zarządza,
3) klub rok w rok notuje stratę (choć ją sukcesywnie zmniejsza) - taka ładna grafika z czerwoną kreską i napisem chyba by wystarczyła, nie?
4) polityka klubu polega na ściąganiu młodych prospektów z perspektywą wzrostu sportowego i ekonomicznego, ze wsparciem tanich, odpowiednio wyprofilowanych charakterologicznie senatorów - taka ładna tabelka z wiekiem graczy, wytłuszczeniem średniej wieku kadry na tle innych zespołów Serie A też by chyba wystarczyło, nie?
5) jaka jest różnica w zarobkach klubów Serie A (zwłaszcza tych bez własnego stadionu) i Premier League - może wystarczy zestawić liczby Milanu i Juve w formie tabelarycznej, chyba jest do ogarnięcia,
6) na czym polega filozofia działania funduszu inwestycyjnego i hedgingowego, jakim jest Elliott i czym się to różni np. od profilu działalności spółek katarskich i emirackich itd. - tutaj też byłaby tabelka, chociaż już trudniejsza do ogarnięcia, wymagałaby podstawowej znajomości pojęć ekonomicznych i finansowych, czego niestety nie uczą na religii.

Można byłoby długo wymieniać.
0
rossoner111
rossoner111
24 lipca 2022, 11:27
Pomimo braku kasy zastanawia mnie czemu nie szukamy wzmocnieni na PS. Ta pozycja w mojej opinie była jeszcze gorsza niż 10. Tym samym czemu cisza wsp sprzedaży salemakersa lub messiasa?…
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2022, 11:34
Oczywiście dla tego że nikt ich nie kupi, żeby odejście Saelamakersa miało jakiś sens trzeba by zarobić minimum 15 mln a za Messiasa 8, nikt za nich tyle nie zapłaci, wykup Messiasa równa się brak nowego PS, zarząd uznał że pilniejszą pozycja do wzmocnienia jest 10 aniżeli PS czego osobiście nie rozumiem patrząc na Adliego
0
paweł_paolo
paweł_paolo
24 lipca 2022, 11:35
cisza wsp sprzedaży salemakersa lub messiasa


no bo najwyraźniej nie ma ofert?
0
Voltrex
Voltrex
24 lipca 2022, 11:57
Z tym, że CDK może grać na prawej flance. Zresztą wystarczy spojrzeć na jego heatmape i widać, że gościu raczej operuje na skrzydłach, więc to taka trochę fałszywa 10, skrzydłowy. Oczywiście Pioli może mi dać inne zadania, ale można wyciągnąć pewne wnioski z heatmapy na podstawie gry młodego w Belgii.
0
Szawik
Szawik
24 lipca 2022, 12:27
Messias i Alexis to średniaki, które potrafią zrobić jeden, dwa dobre zrywy. I to wystarczy, bo będziemy pewnie skupiać się na lewej flance. Z Leao i Theo kreującymi kontrataki.
0
chory
chory
24 lipca 2022, 11:21
jakby co to mecz club brugge - genk dziś na eleven, ale nie wiem czy to ma znaczenie skoro cdk nie jest powołany na mecz
0
my's
my's
24 lipca 2022, 11:18
https://www.acmilan.com/it/news/articoli/media/2022-07-24/malgorzata-gosia-mesjasz-in-rossonero
2
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
24 lipca 2022, 11:19
Oooo wyprzedziłeś mnie o pare sekund ^^ Chciałem to samo wrzucić :P
0
kamilus
kamilus
24 lipca 2022, 11:22
Już 2 tygodnie temu o tym pisano: https://kobiecyfutbol.pl/malgorzata-mesjasz-podpisala-kontrakt-z-nowym-klubem-oficjalne-ogloszenie-kwestia-czasu/
2
karp_fso
karp_fso
24 lipca 2022, 11:37
Dwoje mesjaszów w klubie, w przypadki nie wierzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
Szawik
Szawik
24 lipca 2022, 11:16
Nie ma to ja poranna kawusia i saga o CDK, że on chce, ale klub nie chce i że Sanches kocha PSG, ale nie kocha PSG, że PSG chce go kupić, ale nawet nie chcą go kupić. Miłego dzionka wszystkim.
4
Sieri
Sieri
24 lipca 2022, 11:14
Młody pewnie i tak by trafił do młodzików. Jak donosi DiMarzio matka CDK podobno jedzie do Mediolanu szukać domu :D Ja już nie wierze w ten transfer.
1
Szawik
Szawik
24 lipca 2022, 11:17
Widziano jego matkę kupującą mandarynki na Piazza del Popolo.
0
Sieri
Sieri
24 lipca 2022, 11:40
Nic o tym nie czytałem.
0
Bandon
Bandon
24 lipca 2022, 11:07
Jeśli chłopak ma 18 lat, gra w klubie z Premier Leauge, w dodatku ma angielski paszport i co gorsza, gra w reprezentacji Anglii, to jego wycena będzie oscylowała w granicach 150 mln. Jak zadebiutuje w seniorskiej to 200 mln.
0
tommyb1
tommyb1
24 lipca 2022, 11:20
A za Tomoriego Maldini ponoć 300 ustalił ;)
Edytowano dnia: 24 lipca 2022, 11:21
0
24 lipca 2022, 10:58
Ogólnie to chciałbym przeprosić za mojego synka, pojecia nie mam co mu strzeliło do tego drewnianego łba.

No niestety to moja wina, koledzy mówili - "Geppetto, wyjdź z domu, zapoznaj jakąś babeczkę, weź niebieską pigułkę i zmajstruj sobie bobasa".

Niestety, zamiast posłuchać rady, to postanowiłem przyoszczęcić, zamknąłem się w domu i strugałem (dosłownie) wariata.

No cóż, każdy popełnia błędy, wybaczcie. Węgiel teraz drogi, to chociaż będzie czym w piecu napalić.
14
Toxer
Toxer
24 lipca 2022, 11:06
XDDD
0
Toxer
Toxer
24 lipca 2022, 11:11
Ogólnie bym uważał z wszystkimi pigułkami. Tymi niebieskimi i czerwonymi :)

http://youtu.be/JYl3AFbK65w
0
Mellion
Mellion
24 lipca 2022, 12:32
Dziękujemy panie Geppetto, wybaczamy i współczujemy.

Osobiście przyznam szczerze, że początkowo myślałem że to pan zmusza biednego Pinokio to pisania tych bzdur, ale jak widzę nie udało się uratować niestety naszego zdrewniałego kolegi.

Proszę życzyć synkowi zdrowia i więcej optymizmu. Wszak optymizm to bardzo ważna rzecz i potrzebna każdemu ;)

PS: Co uważa Pan natomiast w kwestii Odwróconego Pinokio, który również się tutaj czasami udzielał? Czy to też jakiś inny pański syn lub ktoś znajomy?
0
Rafał0209
24 lipca 2022, 10:56
Ale kibic potrafi się przyzwyczaić do największej biedy, sto razy dziennie przegląda stronę czy ukochany klub nie sprowadził jeszcze De Ketelaere mega gwiazdę światowych boisk :), co było jakby pakował się do nas LEwandowski mielibyśmy więcej wyświetleń niż HejtPArk z Najmanem
1
Rafał0209
24 lipca 2022, 10:41
Leeds daje 40mln a Milan 32mln ktoś powie klub szanujący zawodnika powinien pozwolić mu odejść i pozwolić grać tam gdzie chce, z drugiej strony chodzi o 8mln to zawsze działa w obie strony kiedy zawodnik coś zawdzięcza klubowi ten klub też chętnie oczekiwałby wdzięczności, co do kierunku Milan daje kilka hitów w lidze parę spotkań w LM, a Leeds najlepszą ligę świata gdzie co kolejka dla ambitnego piłkarza każdy mecz jest wyzwaniem.
0
Rocker
24 lipca 2022, 10:54
Leeds oferuje tez porażkę w co drugim spotkaniu i potencjalny spadek z tej najlepszej ligi świata.
3
ósmy
24 lipca 2022, 11:00
Leeds też balansuje na granicy pomiędzy Premiership a Championship. W tym miesiącu Leeds zakontraktowało chyba z ośmiu nowych zawodników. W tej chwili panuje tam chaos, i prędzej tam będzie walka o utrzymanie w Lidze niż jakiekolwiek puchary.
Pytanie, czy młodemu piłkarzowi wystarczy taki stan rzeczy, czyli duże pieniądze i prestiż gry w najatrakcyjniejszej i najmocniejszej lidze świata.
Ewentualnie młody piłkarz może liczyć na karierę pokroju Raphinii bądź Phillipsa, którzy świetną grą w słabym Leeds zasłużyli na transfery do wielkich klubów.
Ale czy w tym przypadku De Ketelaere nie mógłby pójść niejako na skróty i wsiąść od razu do Milanu?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 lipca 2022, 10:35
Chukwuemeka byłby super uzupełnieniem pomocy, bardzo kompletny pomocnik, który ma wielką przyszłość. Barcelona może się interesować, ale w jego przypadku taki ruch byłby bez sensu, bo jest tam 3 młodych Hiszpanów, Kessie i De Jong, którego nie potrafią sprzedać
0
chory
chory
24 lipca 2022, 10:34
Jeżeli inni nie mają odwagi zróbmy to my POLACY. ZBIERZMY GRUPĘ 300 POLAKÓW POD BRUGGENELLO, W ŚRODKU TŁUMU KIBICE Z PODSTAWIONYM WORKIEM NA ŚMIECI ŻEBY PRZENIEŚĆ DE KETELARA DO AUTA KTÓRE BĘDZIE STAŁO POD BRUGGENELLO. NIECH NA ZEWNĄTRZ CZEKA BARDZO DUŻO AUT ODPALONYCH Z KIEROWCAMI. POKOJOWO WCHODZIMY IDZIEMY I NIE ZAPRZYMUJEMY SIĘ. OTACZAMY SZATNIE Z ZAWODNIKAMI. KIBICE ZABIERAJĄ CHARLESA I PRZYGOTOWUJĄ DO WYNIESIENIA. I WYCHODZIMY. CDK W ŚRODKU OSŁANIANY. JEDZIEMY WSZYSCY PRZED I ZA ŻEBY NIKT NAS NIE ZATRZYMAŁ I CIĄGLE BLOKUJEMY DOSTĘP POLICJI DO DE KETELARA. SŁUCHAJCIE LEEDS GO UKRADNIE JAK BĘDZIEMY CZEKAĆ.
4
Sakuragi
Sakuragi
24 lipca 2022, 10:38
Hue hue hue
1
POE
POE
24 lipca 2022, 10:39
Wchodzę w to jak szpak w czereśnie
Edytowano dnia: 24 lipca 2022, 10:41
1
Cimar94
Cimar94
24 lipca 2022, 10:47
Z takim planem nie ma co się ograniczać. Idziemy tak po Mbappe.
3
carrygun
24 lipca 2022, 10:56
Wreszcie ktoś napisał coś sensownego po odejściu Pinokia.
1
hunga
hunga
24 lipca 2022, 11:44
,,,,,
0
mickflower
mickflower
24 lipca 2022, 10:34
Dzisiaj raczej spokój ale jutro? Kolejny dzień dziadowania. Ekonomicznie to nie jesteśmy nawet na poziomie Nottingham. Żenujące prawda?
1
Boateng93
Boateng93
24 lipca 2022, 10:07
A tu cyk jutro, De Ketelaere na testach medycznych w Leeds i kończymy telenowelę.
0
nrt2
nrt2
24 lipca 2022, 10:12
Bez sensu, mówił że chce grać w LM a Brugge mu to zapewnia.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 lipca 2022, 10:33
Z drugiej strony już jest przygotowany na odejście i jak poszedłby do Leeds z jakaś klauzulą 50M, by iść drogą Raphinhy, to czemu nie.
0
Książę Mroku
Książę Mroku
24 lipca 2022, 09:54
Komu oni nie przygladaja sie? Tylko ,ze zaraz bedzie za drogi. Placa nie ta. itp. I zacznie sie zebranie.
2
Tanger
Tanger
24 lipca 2022, 09:59
Już jest za drogi. Według LGdS, AV chce za niego +20 mln, a innymi zaineresowanymi są PSG i Barcelona
0
MrAncelotti
MrAncelotti
24 lipca 2022, 09:53
Lucas Paqueta NIE trafi do Arsenalu.
Dyr. Arsenalu mówi, że nie ma żadnych negocjacji, bo na jego pozycję mają już kilku piłkarzy.
0
rossoner111
rossoner111
24 lipca 2022, 09:41
Wielkie tak dla chucucieluku
0
lewysovski
lewysovski
24 lipca 2022, 09:41
35 mln EUR to trochę dużo jak za 80 kilowego kettlebella, na allegro to by za 2 tysiące człowiek znalazł.
1
Cimar94
Cimar94
24 lipca 2022, 09:39
Czukwebukweambalabamba musiał w końcu wpaść w orbitę zainteresowań.
0
PaoloACM
PaoloACM
24 lipca 2022, 09:28
Mlody perspektywiczny Anglik ktory dostaje swoje szanse proporcjonalnie do swojego wieku i poziomu doswiadczenia, a moze nawet wiecej niz niejeden 18-latek - po co on mialby odchodzic za granice? Jedyne co mi przychodzi do glowy to pogoda i jedzenie xD jakby go do lawki pryspawali i szans nie dawali to by jeszcze byl jakis punkt zaczepienia. Reasumujac PLOTY.
8
KosaX
KosaX
24 lipca 2022, 09:29
Mlody anglik,ktory ma wystep w Premier League? Patrzac na rynek,conajmniej 20 baniek…
0
PaoloACM
PaoloACM
24 lipca 2022, 09:30
A majac 16 wystepow i niezle rokujac to juz zapewne 30+ ;)
0
ósmy
24 lipca 2022, 09:35
AV wyceniła chłopaka na 23,5 mln.
Dodać należy, że Carney ma tylko rok kontraktu z Aston Villa i nie chce go przedłużać.
Pyta o niego również Barcelona, ale myślę, że spokojnie znajdzie sobie w Premier Ligue fajny klub pokroju Tottenhamu czy nawet Chelsea.
3
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się