SCUDETTO


MERCATO LIVE 25.07: W oczekiwaniu na finał sagi transferowej... [21:44]

25 lipca 2022, 07:52, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 25.07: W oczekiwaniu na finał sagi transferowej... [21:44]

[07:52]: Czy nadszedł ten tydzień? Wiele wskazuje na to, że na przestrzeni 48 godzin kwestia transferu Charlesa De Ketelaere do Milanu ostatecznie się rozwiąże - w ten czy inny sposób. Belg chce przenieść się na San Siro, ale w tym celu Club Brugge musi zaakceptować ofertę rossonerich opiewającą na około 32 mln euro, mimo że choćby Leeds United było (jest?) gotowe zapłacić około 40 mln. Czekamy na rozwój wydarzeń.

[10:11]: Według Tuttosport, Milan w dalszym ciągu na poważnie rozmawia z Chelsea o Hakimie Ziyechu i nie wyklucza sprowadzenia Marokańczyka tego lata.

[10:13]Daniel Maldini był bliski przenosin do Hellasu Werona, ale klub ten nie potrafił porozumieć się z Milanem odnośnie formuły transferu. Włoskie media zgodnie podają, że teraz bliżej zakontraktowania pomocnika na sezon 2022/2023 jest Spezia.

[10:15]: Niespełna 19-letni utalentowany pomocnik Aston Villi, Carney Chukwuemeka, może zagrać w Milanie. Anglik ma jeszcze tylko rok kontraktu z ekipą z Premier League, a według La Gazzetta dello Sport piłkarz już wstępnie przystał na ideę przenosin na San Siro. Obecny klub zawodnika miałby się zadowolić około 15 mln euro odstępnego, a taki ruch byłby możliwy tym bardziej, jeśli ostatecznie upadnie transfer Renato Sanchesa.

[12:40]: Belgijski HLN (Het Laatste Nieuws) informuje, że Club Brugge chce sprzedać Charlesa De Ketelaere za kwotę nie mniejszą niż 35 mln euro. Milan jednak w toku prowadzonych negocjacji nie osiągnął takiej kwoty. Sam piłkarz był przekonany, że kluby osiągną porozumienie i chociaż aktualna sytuacja nie wydaje się być łatwa, nie można za to winić Club Brugge, który ma na stole ofertę Leeds wynoszącą 40 mln euro. Belgijskie media jednak na cel obrały samego zawodnika, który jest krytykowany za to, że mimo braku porozumienia dot. transferu, unika gry. Najbliższe ligowe spotkanie Club Brugge rozegra na wyjeździe, a rywalem będzie ekipa Eupen.

[13:34]: Według SportMediaset, Milan czeka na definitywną odpowiedź Club Brugge do jutra. Jeśli Belgowie nie zgodzą się na transfer Charlesa De Ketelaere to temat upadnie, a rossoneri zwrócą się w kierunku Hakima Ziyecha. Ostateczna oferta mistrzów Włoch za CDK ma opiewać na 33 mln euro, bonusy i określony procent z ewentualnego kolejnego transferu piłkarza.

[13:53]SportMediasetRenato Sanches nie zagra w Milanie. Do środy Portugalczyk podpisze kontrakt z Paris Saint-Germain.

[14:07]Matteo Gabbia niezmiennie pozostaje w orbicie zainteresowań Sampdorii, ale Milan nie wypożyczy wychowanka zanim nie pozyska nowego środkowego obrońcy - podaje Tuttosport.

[19:50]: MilanNews: Kontakty na linii Milan - Spezia w sprawie wypożyczenia Daniela Maldiniego są na zaawansowanym etapie. W grę wchodzi jedynie opcja wypożyczenia zawodnika, bez zastrzeżeń wykupu.

[21:44]: Belgijski RTL Sport w najnowszej publikacji informuje, że szanse na transfer Charlesa De Ketelaere do Milanu nie zostały pogrzebane. Klub z Mediolanu przedstawił ofertę wynoszącą 33 mln euro plus procent od przyszłej odsprzedaży zawodnika. Po ostatniej odmowie ze strony mistrza Belgii, władze Milanu są przekonane, że dzięki tej ofercie będzie możliwa realizacja transferu i jeszcze w tym tygodniu 21-latek zostanie oficjalnie zawodnikiem włoskiego klubu. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, De Ketelaere będzie mógł liczyć na zarobki w wysokości 2,5 mln euro (netto) przez najbliższe pięć lat.



484 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Boateng93
Boateng93
25 lipca 2022, 16:57
Ktoś, żeby przyszedł to ktoś musi odejść. 17 obcokrajowców można zarejestrować więc w tym momencie nawet Adliego nie można zarejestrować, bo jest 18 (nie liczę Ibry, ktorego pewnie na rundę jesienną nie zgłoszą). De Ketelaere ma ten plus, że to zawodnik U-21 więc miejsca na zajmie, ale na dalsze ruchy trzeba zrobić miejsce w kadrze, a tu poza możliwym wyzbyciem się Bakayoko kompletnie nie słychać, żeby ktoś miał odchodzić.
0
cbvirus
cbvirus
25 lipca 2022, 16:53
To okienko przypomina późnego Gallianiego. Podchody pod zawodnika w kwocie około 30 mln, które i tak nie przynoszą skutku (pamiętam choćby sagę Kondogbi) a następnie jedyne co się udaje to darmowe transfery, jakieś wypożyczenia i drobne transfery gotówkowe. O tym do jakiego poziomu sportowego takie okienka doprowadziły, to chyba mówić nie trzeba.
0
hyrus13
hyrus13
25 lipca 2022, 16:58
Nie mamy pieniędzy i niestety jest ciężko. Natomiast do Gallianiego bym nie porównywał tego co się dzieje. Łysy swoimi „darmowymi” mistrzami, którym dawał ogromne kontrakty, doprowadził ten klub do ruiny. I między innymi obecna sytuacja to zasługa tego pana.
3
Tanger
25 lipca 2022, 17:21
W Milanie "późnego" Gallianiego już by grali darmowy mistrz Belotti, młody i utalentowany Włoch - Pessina i może jakiś Juan Jesus albo Nikola Maksimovic.
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 17:22
4
Shevchenko8
Shevchenko8
25 lipca 2022, 16:45
Liga już za 3 tygodnie a uzupełniliśmy tylko skład Origi,Adli i Pobega wrócił, naprawdę cieszyłem się z Sanchesa,Ziyech ,pewnie zaraz kogoś kupią i tak no ale jednak liczyłem że chociaż będziemy mieli prawą stronę z topu jak lewą z Leo i powalczymy w LM a tak wystarczy że wypadnie nam Leo Theo i i co nasza prawa strona zrobi gówno, wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia ale Mistrzostwo,drugi raz wejście do LM liczyłem na chociaż 2 grajków którzy podniosą poziom no ale trzymajmy kciuki za Maldiniego i może uda mu się kogoś wyciągnąć no ale czasu co raz mniej potem kto przyjdzie to zagra w październiku ;d
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 16:52
4
Rogo1989
Rogo1989
25 lipca 2022, 16:46
Pobegi nie ma co liczyć bo to zwykły ogór jest. On jest dobry ale na takie Torino.
13
Jaca23
25 lipca 2022, 16:48
To jest chyba najdłuższe zdanie od momentu wynalezienia pisma.
22
wielki prostownik
wielki prostownik
25 lipca 2022, 17:35
I jedno z najbardziej bezsensownych.
1
Deus
Deus
25 lipca 2022, 16:35
wydaje mi się, że na całe mercato mamy jakąś niedużą kwotę typu 40 mln. CDK jest brany pod uwagę w pierwszej kolejności, bo skubany może grać na bardzo wielu pozycjach: 6,8,10, skrzydła a nawet 9.
0
Jonatik
Jonatik
25 lipca 2022, 16:42
Z tą 6 i 8 to byku odjechałeś. To jest ofensywny pomocnik lub drugi napastnik lub ewentualnie prawe skrzydło
7
Boateng93
Boateng93
25 lipca 2022, 16:32
Thomas Tuchel o meczu z Arsenalem: "Nie byliśmy w stanie wejść na odpowiedni poziom fizyczny i psychiczny, bo mamy wielu piłkarzy, którzy myślą o odejściu i rozważają różne opcje."..

Ruszać po tego Ziyecha.
1
ósmy
ósmy
25 lipca 2022, 16:36
Werner już skreślony. Ponoć ma wracać do Lipska.
0
Rogo1989
Rogo1989
25 lipca 2022, 16:21
Swoją drogą to nie rozumiem po co Maldini zgodził się na przedłużenie umowy. Dobrze wiedział, że gołodupcy nie dadzą pieniędzy na transfery i mercato tak własnie będzie wyglądało. To co się teraz dzieje to jest dramat. Odszedł jeden z kluczowych zawodników jakim był Kessie. Nikt w jego miejsce nie przyszedł. Adli to niewiadoma a o Pobedze szkoda wspominać bo to zwykły ogór dobry na Torino. Wiadomo, że premier league nie dościgniemy w kwestii transferów czy wypłat ale prawie miesiąc robić podchody pod młodzika z Belgii? Trochę kompromitująca sytuacja. Nie zostały wzmocnione dwie pozycje, które kulały przez cały sezon. OP i PS. Do tego odeszdł Kessie i Romagnoli. Pojawiają się głosy, że idziemy wyznaczonym torem, jakim? Dziadowaniem? Jesteśmy mistrzami Włoch i aby wejść na wyższy poziim potrzebne są wzmocnienia a tu nie dość, że ich nie ma i nie będzie to jeszcze nie zastąpiliśmy tych co odeszli. Dla mnie mercato może się już zakończyć bo czytanie tego syfu codziennie już robi się żenujące.
10
Kaka821
Kaka821
25 lipca 2022, 16:40
Xdddddeeee
A lepiej dla nas i dla Maldiniego byloby, zeby odszedl np. i wrocil we wrzesniu liczac, ze nikt sie nie pojawi na jego miejsce, czy jednak zrobienie juz teraz tyle ile moze i liczac, ze po sfinalizowanou umowy przejecia klubu bedzie lepiej, bo z tego co mowil Mladini, to nie podpisalby umowy, gdyby nie bylo pozniej szans grac o trofea.
0
Rogo1989
Rogo1989
25 lipca 2022, 16:46
Tu nie chodzi, żeby odszedł i wrócił we wrześniu. Maldini podobno sam powiedział, że jeżeli nie będzie odpowiedniej kwoty na transfery to może umowy nie przedłużyć. Uważasz, że z takimi "wzmocnieniami" mamy szansę na trofea? Poprzedni sezon był wyjątkowy i raczej się nie powtórzy. Ile można grać bez rozgrywającego i bez prawego skrzydła? Szczególnie grając 4-2-3-1
1
Jaca23
25 lipca 2022, 16:46
Według mnie przedłużenie Paolo to skutek jego rozmów z Cardinale. Póki co nadal mamy rządy Elliotta i Gazidisa, więc Maldini nie ma jeszcze zwiększonej autonomii. Jestem ciekaw czy coś się ruszy, jak RedBird przejmie klub.
2
Bandon
25 lipca 2022, 16:48
No to może zrób nam wszystkim przyjemność i nie czytaj tego "syfu" codziennie, kto Ci to nakazał? To, że Maldini popisał kontrakt to najlepsza wiadomość jaka mogła być. Znaczy, że wierzy w projekt, a to mercato najprawdopodobniej ma bardzo ograniczone fundusze, bo RB jeszcze oficjalnie nie rządzi, tylko ustępujący Eliott, który w normalnych warunkach pewnie by trochę siana rzucił. Jeśli tak prosta sprawa jest niezrozumiała przez tyle osób, to jestem mega przerażony.
5
Rogo1989
Rogo1989
25 lipca 2022, 16:50
Bandon
Przerażony to ty będziesz jak będziemy zbierać oklep od czołówki, która regularnie się wzmacnia.
1
nisza
nisza
25 lipca 2022, 18:18
cytujac koncowke wypowiedzi: "czytanie tego syfu codziennie już robi się żenujące."
1
Mil_online
Mil_online
25 lipca 2022, 18:24
@Bandon

Zadaj pytanie czym się różni umowa przedwstępna od umowy przyrzeczonej i będzie zdziwko ile osób nie zgadnie:D
0
Rogo1989
Rogo1989
25 lipca 2022, 18:28
Tutaj nie ma co zgadywać. Każdy, kto nie wie ma dostęp do internetu i sobie znajdzie. Nikt nie pisze tu o zawartej umowie tylko o trwającym mercato. A raczej o dramacie komediowym, który się tu odbywa.
0
kozik___13
kozik___13
25 lipca 2022, 16:09
Zawodnik może nie chcieć grać bo ma ustalony transfer za kilka dni a każdy mecz wiąże się z potencjalną kontuzją. W tym wypadku to zrozumiałe i wydaje mi się, że Maldini jest pewny tego transferu i tylko dlatego nie podnosi oferty bo wie, że De Keteleare i tak trafi do Milanu bo taka jest wola zawodnika
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
25 lipca 2022, 15:51
Najlepsze jest to, że kiedy Milan rozmawia z Aston Villą proponując jej hajs za jakiegoś tam 18- letniego Czubuczu to Juventus załatwia sobie transfer zajebistego Paredesa za 20 mln
1
Vol'jin
25 lipca 2022, 15:56
Oni potrzebują na już piłkarzy, a przy Benku i Tonalim Paredes to towar luksusowy :)
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 lipca 2022, 16:04
Paredes zajebisty? PSG kupiło go za 40 baniek i nie spełnił oczekiwań a teraz go sprzedadzą za połowę tego
4
Deus
Deus
25 lipca 2022, 16:13
potrafił grać zajebiste mecze. Bardzo dobry transfer.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 lipca 2022, 16:19
Deus - czyli twoim zdaniem to taki gorszy Pogba tak? Potrafi zagrać kilka super spotkań a reszta to przeciętność? Ja bym wolał kogoś bardziej równego
Na pewno jest to wzmocnienie Jive względem takiego Arthura czy Rabiota ale jakimś szczególnie wybitnym transferem bym tego nie określił
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
25 lipca 2022, 16:22
PanPrzemus

Nie licząc umiejętności Verattiego to Paredes w PSG wyglądał tam najlepiej. Od kogo miał być gorszy? Od Rafinhi i Herrery? A może od rozkapryszonego Winjalduma? Lepiej od niego jako śpd prezentował się statystycznie tylko Danilo Pereira.
Na Paredesa można psioczyć, że agresywny, że brutalny, że głowa nie dojeżdża, ale po prawdzie... czy my kogoś takiego czasem za Kessiego nie potrzebujemy? Twardego gościa, który odwali brudna robotę, przepchnie się, pójdzie do przodu będzie miał dobrą technikę, a braki nadrobi walecznością. Ja Paredesa postrzegam właśnie jako kogoś takiego i wydaje mi się on bardzo fajną opcją, którą chętnie bym zobaczył w Milanie. Przynajmniej wiemy czego się po nim spodziewać i wiemy za co płacimy. A nie za jakiegoś dzieciaka, o którym nikt nie słyszał i wydamy konkretny pieniądz na jakiś wynalazek podczas, gdy potrzebne jest wzmocnienie tu i teraz.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 lipca 2022, 16:26
Calcio_polska - Paredes ma zupełnie inne warunki fizyczne od Kessiego
To że my kogoś potrzebujemy nie znaczy że konkretnie jego i nie czyni go tym samym świetnym transferem do Juve które ma Zakarie
Inna sprawa że No właśnie poza Verrattim ta pomoc PSG nie spełnia cała oczekiwań i co roku są tam przetasowania
Paredes też tego nie robił nawet jak był lepszy od Herrery
0
Jaca23
25 lipca 2022, 16:43
Odejdzie Paredes to PSG będzie miało miejsca dla Sanchesa.
0
Mil_online
Mil_online
25 lipca 2022, 15:48
Zaiste, budzi ciekawość dlaczego tak walczymy o te 2-3 miliony EUR, skoro De Ketelaere jest talentem czystej wody, pasującym idealnie na wielu płaszczyznach do Milanu (i dla niego wchodzimy w pewnego rodzaju licytację). To, że Maldini ma w zwyczaju renegocjować wcześniejsze umowy typu Florenzi, Tonali czy Tomori - to już wiemy, ale czy tylko o taką politykę klubu tutaj chodzi?
2
Edmunds
Edmunds
25 lipca 2022, 16:28
Brugge chce 40 milionów (z bonusami)
0
Mil_online
Mil_online
25 lipca 2022, 17:26
No, tego to nie wiemy.
0
Edmunds
Edmunds
25 lipca 2022, 17:40
Wiemy. Wiele źródeł o tym mówi, według Di Marzio różnica wynosi bodajże 6-7 milionów. Nie bijemy się wiec o dwa czy trzy miliony.
0
Mil_online
Mil_online
25 lipca 2022, 18:27
Nie wiemy, wcześniej miało być 35 milionów EUR, jeszcze wcześniej kwota niższa. W mediach latają jakieś niepotwierdzone kwoty, więc to 40 milionów EUR to żadna informacja.
0
Peloponez
Peloponez
25 lipca 2022, 15:23
Nie ma co "profesjonalista" ten De Ketelaere.
W wieku 21 lat powinien się palić do gry i spokojnie czekać na rozwiązanie sprawy transferu.
Ma ważny kontrakt to musi robić to co w Brugge od niego wymagają, a nie robić z siebie gwiazdeczki.
1
DarthImpaler
25 lipca 2022, 15:31
ale skąd wiesz że on nie chce grać? Może chce ale trener go nie wystawia bo chce odejść.

Każdy medal ma dwie strony.
1
Vol'jin
25 lipca 2022, 15:33
Albo siedzieć potulnie jak Bellotti czy Berardi i mając 28 lat przespać moment :)
13
ACMarcin83
ACMarcin83
25 lipca 2022, 15:34
DarthImpaler, przecież media już od kilku dni trąbią, że to zawodnik odmawia gry, bo się obraził.
2
DarthImpaler
25 lipca 2022, 15:36
ACMarcin słowo klucz "media trąbią"
3
Zuber
Zuber
25 lipca 2022, 15:43
Chłopak odmawia gry, bo chce transferu. Tak samo jak jego agent naciska na klub.
0
ACMarcin83
ACMarcin83
25 lipca 2022, 15:44
DarthImpaler, czyli wypowiedź trenera, który poruszył ten temat także jest zmyślona?
0
Mil_online
Mil_online
25 lipca 2022, 15:50
A może dostał od Brugii obietnicę odejścia w tym okienku do Milanu na wcześniej uzgodnionych warunkach, a klub się z tego wycofał?
2
ACMarcin83
ACMarcin83
25 lipca 2022, 16:11
Vol'jin ,

Trochę głupie porównanie. Berardi i Bellotti nigdy nie palili się do odejścia i podpisywali kolejne kontrakty. Była to ich suwerenna decyzja. CDK w przeciwieństwie do nich chce odejść, ale nie zmienia to faktu, że zachowuje się nieprofesjonalnie i nie ma tu nic do rzeczy "przespanie momentu".
0
Alessio_re6
25 lipca 2022, 16:27
AcMarcin83
Nikt nie trąbi, że zawodnik się obraził, tylko trener głośno mówi na konferencji, że dla piłkarza to trudny moment i poprosił o niepowołanie. Zwykły ludzki element, rozmowa, normalne podejście, a nie strajk.
0
ACMarcin83
ACMarcin83
25 lipca 2022, 16:46
Jeśli pracodawca obieca mi ustnie podwyżkę i nie dotrzyma słowa, to nadal muszę chodzić do pracy, co jest uregulowane umową o pracę. Nie mogę odmówić przyjścia do pracy. Jeśli coś obiecano zawodnikowi, a później zmieniono zdanie, to jest to oczywiście niefajne zachowanie, ale nie zmienia to faktu, że zawodnika nadal obowiązuje kontrakt i musi go wypełnić. Dziwne argumenty tu padają, aby tylko wybielić zawodnika. Jakoś mam dziwne wrażenie, że gdyby zaczął tak teraz robić Leao, to nikt by go nie bronił :)
0
Vol'jin
25 lipca 2022, 17:13
ale porównywanie pracy do gry w klubie 1 do 1 mija się z celem

Oczywiście klub mógł powołać gracza i ten mógł się stawić, ale widać poszli też na rękę... Przecież w Milanie Samu zimą też raz był powoływany, raz nie ze względu na transfer choćby... (inne pozycje w drużynie jeśli chodzi o hierarchię na skłąd, ale jednak ;])

szukacie imo dziury tam gdzie jej nie ma. Chyba, że CDK zacznie robić to co robił Hakan przy przejściu z HSV do Leverkusen czy Kalinić do Milanu to wtedy bym rozumiał :)
0
DarthImpaler
25 lipca 2022, 18:39
czyli poprosił aby go nie wystawiać bo myśli już o innym klubie. brugia chce zarobić na nim jak najwięcej i mają w dupie że on chce do włoch skoro angole dają siano a on nie chce do klubu który płaci więcej tylko do tego do którego on chce.

Milan/Maldini powinien powiedzieć już dawno" dobra chcecie więcej to szukajcie frajerów ja ide kupić kogoś innego"
0
Alessio_re6
25 lipca 2022, 20:42
Tylko niestety piłkarz na kontrakcie to nie pracownik na umowie.
W sporcie istotną role odgrywa psychika jeśli trener widzi, ze twój stan psychiczny nie pozwala ci na rywalizację w meczu mistrzowskim, to ma prawo dać ci w tym meczu wolne, tak samo jeśli piłkarz przyjdzie i powie, ze wszystko go przytłacza, to trener ma prawo go zrozumieć.
0
ACMarcin83
ACMarcin83
25 lipca 2022, 15:19
Milan poszedł z duchem czasu i urządził sobie e-mercato.
2
Boateng93
Boateng93
25 lipca 2022, 15:19
Gdyby nie Angole to po tym Covidzie ceny w futbolu by znowu znormalniały. We wszystkich ligach muszą oglądać każde euro po dwa razy, a w PL zabawa trwa.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
25 lipca 2022, 15:52
Angole zrobili z swojej ligi niesamowicie dochodowy biznes to się bawią. Reszta nie umie tego zrobić to stęka.
0
sKUBAniec
sKUBAniec
25 lipca 2022, 15:13
Nie na temat przestroga. Koszulka AC Milan ta authentic to taka szmata, że nie dałbym ponownie za nią nawet 10 euro. Jak byłem w Paryżu to sobie kupiłem trzecią koszulkę PSG z sezonu 2018/19. Herb wyszywany, logo Nike konkret. W tej AC Milan wszystko jest naklejone, a sama koszulka sprawia wrażenie jakby się miała potargać przy ubieraniu, a te naklejone elementy jakby za chwilę miały puścić. Nie spodziewałem się aż takiej szmiry. Wtopa finansowa, że hej. Nigdy więcej nie kupię przez Internet, najpierw trzeba dotknąć. Pewnie ta replika będzie lepszej jakości niż to coś.

W ramach uzupełniania. Sprawdziłem w Internecie dlaczego to jest takie lekkie, no tak, piłkarz ma mieć koszulkę, w której mu się dobrze gra, a nie, które swoją gramaturą świadczy o jakości. Tutaj jakość = super lekkość, stąd wrażenie, że jest to koszulka z bazaru. Nie kupujcie wersji authentic, bo to nie ma sensu. Maldini dobrze robi, że nie chce przepłacać, ja od razu wyskoczyłem z forsy :)
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 15:20
2
Mil_online
Mil_online
25 lipca 2022, 15:19
Ta na Origim w istocie nie wyglądała zbyt dobrze.

A skąd zamówiłeś?
0
sKUBAniec
sKUBAniec
25 lipca 2022, 15:24
W Milan Store. Zamiast w niej chodzić, będzie kolekcjonerska na wieszaku. A kupię sobie replikę do chodzenia.
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
25 lipca 2022, 15:24
W replice tarcza za scudetto, wszystkie sponsorskie aspekty, napis i numer są też klejone. Tylko herb, emblemat ligi mistrzów i logo pumy są wyszywane. Z tego co pamiętam przy doręczeniu koszulki, w kwestii "instrukcji obsługi" była mowa o tym by bodajże nie prasować elementów klejonych
0
roox
25 lipca 2022, 15:51
Jak ktoś myśli że w Italii dowolne ubranie jest "authentic" to niech poczyta książkę Gomorra.
0
sKUBAniec
sKUBAniec
25 lipca 2022, 16:56
No ja mam nadzieję, że kupując w oficjalnym sklepie Milanu tak jest. Koszulka ma również specjalny emblemat, że jest authentic. To akurat nie jest klejone.Jest bardzo lekka, materiał jest cieniutki. Nie nadaje się do noszenia wg mnie. Skoczę do jakiegoś polskiego sklepu pooglądać wyjazdową w wersji replika.
0
mmielczar123
mmielczar123
25 lipca 2022, 17:28
Ja kupowałem w klubowym sklepie w Casa Milan i mogę potwierdzić, że jakość tych koszulek nie jest najlepsza, ale kupując na wieszak do kolekcji, na szczęście to nie ma za dużego znaczenia
0
Wiesław Śruta
Wiesław Śruta
25 lipca 2022, 15:12
Repubblica podaje że złożyliśmy ofertę za De Ketelaere na 30mln + 5mln bonusów i jakiś procent od sprzedaży, ale nie podają jaki.
0
mix17
mix17
25 lipca 2022, 15:48
Procent od sprzedaży jak od nas za darmo odchodzą :D
6
Endriu
Endriu
25 lipca 2022, 15:11
W ten sposób nikt nie przyjdzie. Albo mamy kase i rozmowy trwają chwilę bo są konkretne. Renato na 100% nie przyjdzie. A mam obawy ze powtórzymy styczniowe marceto.
2
sheva7acm
25 lipca 2022, 15:17
i bardzo dobrze ze R.S nie przyjdzie!!! kolejna chciwa gwaizdeczka, posiedzi na ławie w PSG to zmądrzeje !!!
1
Jaca23
25 lipca 2022, 15:09
Nie było mnie tu cały weekend i widzę, że zbyt wiele nie straciłem XD
1
dbmat
dbmat
25 lipca 2022, 15:12
jak wrócisz za tydzień to też nic nie stracisz ;)
3
Tanger
25 lipca 2022, 15:08
Tymczasem żeński Milan ogłasza już chyba 8 transfer. Nawet bliźniaczki ściągnęli w pakiecie :D
1
misiek007e
misiek007e
25 lipca 2022, 15:01
Zaczynam wątpić w jakiekolwiek wzmocnienia. Po co był ten nowy właściciel?
2
Bandon
25 lipca 2022, 15:05
Cały czas rządzi Eliott, bo pełne przekazanie władzy ma nastąpić we wrześniu (chyba).
2
hyrus13
hyrus13
25 lipca 2022, 15:07
No właśnie wszyscy piszą, że RB jeszcze nie jest właścicielem klubu i dopiero po mercato umowa sprzedaży będzie sfinalizowana. Pan Kardynał przyjechał, pocykał fotki, narobił smaka, a w sumie to nie ma nic do gadania. Natomiast ciekawe jest to, że on rozmawiał z Maldinim o nowej umowie.
1
Kamciu
Kamciu
25 lipca 2022, 15:07
@misiek007e

Zawsze to lepiej niz De Laurentis.
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 15:08
1
Bandon
25 lipca 2022, 16:45

hyrus13

No a kto miał rozmawiać? Przyszły właściciel, który będzie z nim współpracował. Po prostu proces przejęcia trwa. To nie jest kupienie telefonu przez OLX.
0
mmielczar123
mmielczar123
25 lipca 2022, 14:43
Trochę jak w fifie - nie mamy kasy na transfer, to zwiększamy procent od sprzedaży itp.
edit: gdzieś mi przeleciała informacja, że ten Chukwuemeka chciałby zarabiać w przeliczeniu ok. 5,5 mln euro za sezon, więc jeśli to prawda i miałby do nas trafić, to musiałby mocno obniżyć oczekiwania finansowe.
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 15:00
1
ósmy
ósmy
25 lipca 2022, 15:19
Ten Chukwuemeka to też niezłe ziółko. 18-latek, który już stawia wymogi. Ewidentnie sodówa uderzyła do głowy. Ma rok kontraktu, a on już myśli o większym klubie i większych pieniądzach. Nie chce się wiązać na dłużej z AV, gdzie miałby znakomite warunki do rozwoju. On już myśli, że jest gotowy na Barcelonę czy Chelsea. W wieku 18 lat chce zarabiać 5 mln, to ile będzie chciał za 4, za 5 lat?
2
DarthImpaler
25 lipca 2022, 15:35
za 4-5 lat będzie chciał cokolwiek bo z taką głową będzie wiecznym free agentem i nikt nie będzie chciał mu dać nawet 2e
0
Elek95
Elek95
25 lipca 2022, 14:39
Haha okaże się że nie przyjdzie ani Sanches ani CDK o Bottmanie już nie wspominając i w połowie okienka jesteśmy z kontuzjowanym Origim jako wzmocnienie i musimy szukać alternatyw i rozpoczynać negocjację praktycznie od początku xD
2
grupa
grupa
25 lipca 2022, 14:43
a polowa tu ludzi bedzie w listopadzie ci pisac ''POCZEKAJ Z OCENA MERCATO DO 2047 ROKU" . zenujace okienko i tyle
13
Bandon
25 lipca 2022, 14:49
No i jeśli nie przyjdzie Sanches ani CDK, a przyjdzie ten młody anglik i Zyiech, to ja wcale narzekał nie będę.
0
grupa
grupa
25 lipca 2022, 14:51
jesli, jesli, jesli, czas chlopie leci, kiedy oni maja zaczac trenowac? narazie to sie nie zanosi zeby ktos przyszedl konkretny
3
RafAxl
RafAxl
25 lipca 2022, 15:00
Ziyech jest tak samo realny, jak niegdyś Correa.
3
Bandon
25 lipca 2022, 15:04
Wiadomo, że dużo lepiej by było jakbyśmy wczystkich mieli już 1.07 u siebie, ale nie ma cudów. Jak nie czytałeś Calciomercato od Di Marzio, to gorąco polecam, bo super tam opisuje jakie cyrki czasem się odstawiają przy transferach i nie zdziwię się jakby były właśnie jakieś dziwne fikołki w negocjacjach z CDK i Sanchesem robione.
0
Tanger
25 lipca 2022, 14:37
Di Marzio podaje, że w sprawie CDK wciąż PANUJE OPTYMIZM. Tak więc bądźmy dobrej myśli. Problemem jest sportowy Brugge - Victor Mannaert, który oprócz tego ma 17,5% udziałów w belgijskim klubie i twardo stoi przy 40 mln, które sobie założył.

Jakby był dyrektorem w Milanie, to chyba by Kessiemu spuścił paliwo z samolotu do Barcelony.
3
Krisu
Krisu
25 lipca 2022, 14:54
Najgoretsze hasla tego okienka w Milanie;
-Panuje optymizm
-Juz na poczatku przyszlego tygodnia
-Wkrotce moze nastapic przelom
2
Adam1983
Adam1983
25 lipca 2022, 14:26
Jeżeli wiedzą już ,że nie przyjdzie Sanchez to mogą te dwa miliony dorzucić do CDK ,bo ten młody z Aston Villi tańszy jest.
0
Marcin1995
25 lipca 2022, 14:29
Osobiście wątpie że Chukwuemeka jest tańszy a konkurencja na nim jest duża w dodatku z tego co czytałem chłop ma duże wymagania finansowe, nie nastawiał bym się na tego piłkarza
0
kamilus
kamilus
25 lipca 2022, 14:32
Chukwuemeka jest droższy, bo miałby kosztować 15-20 mln, a Sanches 12 mln.
0
Książę Mroku
25 lipca 2022, 14:20
I jeszcze jedno z tym kardynałem to jakas wiekszy numer finansowy. Bo jak mozna kupowac klub nie majac kasy na niego? Nie majac kasy na transfery? Po zawyzonej cenie? Wszystko trzyma sie kupy . Typowy Biznesplan jak zostac bankrutem
5
Vol'jin
25 lipca 2022, 14:27
Nic nie kupił na razie
1
Książę Mroku
25 lipca 2022, 14:38
Vol jinks wiesz o czym mowa wiec nie wiem po co twoja odp? wiadomo,ze wszystko musi nabrac mocy prawnej itp. I dalej nie wiem co twoja odp miala wniesc .
4
RafAxl
RafAxl
25 lipca 2022, 14:52
Vol'jin i jemu podobni w koło powtarzają to jak mantrę, żeby ukoić uczucie rozczarowania ;-)
3
hyrus13
hyrus13
25 lipca 2022, 15:09
A czy to nie Kardynał dogrywał umowę Maldiniego?
0
Vol'jin
25 lipca 2022, 15:37
Umowę musiał Ivan parafrować. Kardynał mógł coś obiecać, ale na słowo pewnie i to od grudnia/stycznia, bo Gazidisowi umowa się kończy
2
Janik14
Janik14
25 lipca 2022, 14:20
Do żeńskiej ekipy codziennie ktos nowy. A do męskiej nikt totalnie slabe okno na ten moment.. moglby się coś ruszyć. Za 3 tygodnie liga rusza a tu stypa.
1
flaqu666
flaqu666
25 lipca 2022, 14:56
Może nowemu właścicielowi chodziło o to żeby stworzyć potęge Milanu w kobiecej piłce? Może Gerry Cardinale planuje zmienić płeć??? I stworzyć potęgę w kobiecej piłce wygrywając Ligę Mistrzów co roku???? Czekamy na najnowsze doniesienia!!!
0
rossoner111
rossoner111
25 lipca 2022, 14:16
Gdyby Sanches miał dołączyć do milanu to dawno by to zrobił . Zero złudzeń , szkoda bo to bardzo dobry gracz w młodym wieku.
2
Cisek666
Cisek666
25 lipca 2022, 14:19
Walić go...nie chce, nie musi...będzie grzał ławę w PSG i zmarnuje swoją karierę. Kto ogląda ligę francuską? A LM też daleko nie zajdą :)
2
Milanboy
Milanboy
25 lipca 2022, 14:15
Słabe okienko i tyle obecnie.
2
Książę Mroku
25 lipca 2022, 14:15
Wiecie co jest zabwane ? M&M podpisali 30 czerwca nowe kontrakty. Wszyscy mowili teraz nadrabiamy stracony czas. Ostro do roboty sie bierzemy. Koniec lipca mamy i zero efektow. Za nim bedzie hejt. Ja pytam sie po co takie gadanie?Daja 35 i biora Belga albo niech sie juz nie kompromituja. To jak Auto mam klienta na 300 tys ale sprzedam za 250 bo inny sie napalil? Dla mnie to okno moga zamykac. Nie mam zadnych wymagan co do przyszlego sezonu. Niech w Top 4 tylko skoncza.
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 14:16
4
Meet
Meet
25 lipca 2022, 14:40
Co za bezsensowne porównanie. Sprzedaz auta a transfer zawodnika z kontraktem i własnymi ambicjami. Jeśli zawodnik ma ważny kontrakt to ma tyle do gadania co klub w kwesti transferu jakby to zależalo tylko od klubów to CDK juz bylby w Leeds, a Kessié w Spurs.
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 14:42
2
patoo_07
patoo_07
25 lipca 2022, 14:13
Dalej niech te plany A i B odpadają, bo jestem ciekawy kto naprawdę przyjdzie do nas.
1
roox
25 lipca 2022, 14:13
To jak już wiadomo że ani jeden ani drugi nie przyjedzie to można mama stiflera chociaż? :P Berlu wyślij no taksówczkę i flaszeczki od Paolo i ogóreczki.
0
Tanger
25 lipca 2022, 14:00
Tymczasem MilanNews podaje, że Milan wciąż czeka na Sanchesa. :P
0
25 lipca 2022, 13:59
https://twitter.com/semo33/status/1551513094903447552?t=C1RpcMkWR5Wb_OlOTxpmpg&s=19

Podobno kwestia czasu.
Ale ja od zeszłego okienka to już nikomu za bardzo nie wierzę.
1
Von Strauss
Von Strauss
25 lipca 2022, 14:13
It's disgraceful, really. To spread disinformation at a times like this.
0
kozik___13
kozik___13
25 lipca 2022, 13:54
Moim zdaniem lepiej byłoby się skupić na Ziyechu, on się nadaje na prawe skrzydło a to jest pozycja która zdecydowanie u nas kuleje. De Keteleare wydaje się być super ale ciężko mi znaleźć dla niego miejsce bo na dziesiątce to nie widziałem żeby grał
1
Spori
Spori
25 lipca 2022, 13:43
Czyli CDK nie będzie i nie ma co się łudzić że Brugge nagle zmieni zdanie jak mają alternatywna ofertę na 40 mln.
1
Cisek666
Cisek666
25 lipca 2022, 13:50
a może tej oferty nie mają - i to tylko ściema, bo chcą wyciągnąć on Milanu jak najwięcej.
A nawet jeśli mają to jak się zawodnik nie zgodzi na transfer do angielskiego klubu, to nawet jak będą dawać 50 mln i tak nici z tego będzie.
3
kamilus
kamilus
25 lipca 2022, 14:16
Leeds ponoć daje 37 mln podstawy + 3 mln w bonusach, a my oferujemy (według najnowszych plotek) 30 mln + 5 mln bonusu + 10% od dalszej sprzedaży (https://sempremilan.com/ac-milan-latest-bid-de-ketelaere-ultimatum). I temu się dziwię, że Club Brugge nie bierze pod uwagę zdania piłkarza, bo ogólnie obie oferty są bardzo zbliżone do siebie.
1
Krisu
Krisu
25 lipca 2022, 14:40
@kamilus A co, myslisz ze CDK zostanie w Brugge jak sie kluby nie dogadaja? Ja na miejscu dyrektorow w Brugge tez bym nie odpuscil, i targowal sie do momentu az Milan spelni wymagania. Tym bardziej ze nie targuja sie o "czapke gruszek"
0
kamilus
kamilus
25 lipca 2022, 15:14
CDK pokazuje, że ma swoje sportowe ambicje, więc nie wydaje mi się, by po tym, jak jego klub blokował mu transfer do Milanu, miał iść im na rękę i zgodzić się na transfer do klubu bez LM.
0
Rafał0209
Rafał0209
25 lipca 2022, 13:40
Jeżeli zawodnik który olewa klub który go wypromował jest gówno wart. unika gry to z profesjonalizmem to nie ma nic wspólnego.
1
100f
100f
25 lipca 2022, 13:52
Ciekawe co byś mówił, gdyby Lewandowski tak wymuszał transfer, bo on też leciał na grubo.
2
carrygun
carrygun
25 lipca 2022, 13:57
Skąd wiesz jak wygląda sytuacja od środka? Może zgodzili się na jego odejście do Mediolanu, a potem dostali więcej od Leeds i zaczęli grymasić w oczekiwaniu na to, że Milan wyrówna ofertę. Piłkarz to tylko jedna strona medalu. Po drugiej jest klub i jak pokazuje historia, kluby bardzo często nie grają czysto jeśli chodzi o to, ile wpłynie do budżetu ze sprzedaży gracza.
5
inzaghi67
inzaghi67
25 lipca 2022, 14:03
Dokładnie. Co to za klub który utrudnia zawodnikowi transfer skoro pieniądz i tak nie jest mały
1
Kaka821
Kaka821
25 lipca 2022, 14:04
Takie rzecyz zdarzaja sie co jakis czas i wydaje mi sie, ze glownie w takich sytuacjach wazne jest w jakiej atmosferze sie to dzieje. Tutaj z tego co podawly media o ile dobrze pamietam bylo to na zasadzie "czy mogliby go nie powolywac, bo nie jest skoncentrowany kiedy transfer wisi w powietrzu".
Zachowanie nie zasluguje na jakies pochwaly, ale do tego co wyprawial chociazby Dembele to duzo brakuje.
0
kamilus
kamilus
25 lipca 2022, 14:19
Wystarczy sobie przypomnieć, co działo się z Kaką w Milanie - City dawało za niego 100 mln (https://sport.tvp.pl/47703952/manchester-city-oferowal-100-milionow-euro-za-kake), ale Galliani uszanował wolę gracza i puścił go znacznie taniej do Realu.
0
cbvirus
cbvirus
25 lipca 2022, 14:37
Piłkarz nic nie robi, żeby wymusić transfer do Milanu- bad piłkarz, najwyraźniej nas nie chce. Wymusza transfer - bad piłkarz, bo nielojalny
1
GreyWay
GreyWay
25 lipca 2022, 13:37
De Ketelaere już jest piłkarzem Milanu, nie ma opcji, że do nas nie trafi po takim rozgłosie medialnym.
1
kamilus
kamilus
25 lipca 2022, 13:40
Gdzie tam, przecież było już wiele transferów, gdzie obie strony doszły do porozumienia, ale finalnie zawodnik nie zmienił barw klubowych - a tutaj nawet do porozumienia jeszcze daleka droga. :P
2
Fifi22100
Fifi22100
25 lipca 2022, 13:48
A Jackson Martinez nie był jeszcze bardziej nagłośniony? W SM już nawet oficjlake chyba niektórzy podawali XD
0
Tanger
25 lipca 2022, 13:51
@Fifi22100

Był przecież nawet przypadek, że już chłop miał zdjęcia w ciuchach Milanu... i na tym się skończyło. Zwał się Biabiany.
0
luba17
luba17
25 lipca 2022, 14:11
Z Tevezem Sylvio też był ugadany na lotnisku w Mediolanie....
0
kamilus
kamilus
25 lipca 2022, 14:11
W drugą stronę też były przykłady z Milanu, np. Thiago Silva - najpierw informacja o przedłużeniu kontraktu i 'Thiago resta! grazie presidente!', a po paru tygodniach oddanie go do PSG.
0
inzaghi67
inzaghi67
25 lipca 2022, 13:27
Skoro klub utrudnia chłopakowi transfer do klubu który mu się spodobał to zwyczajnie jest gówno warty. Powiecie że mają prawo bo zarobią więcej i jego dalszy rozwój ich nie musi interesować. Jasne, ale właśnie TO świadczy o czysto ludzkiej wartości zarządców.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 lipca 2022, 13:42
A co gdy Leao powie że podoba mu się Real Madryt? Też będziesz taki "ludzki" czy zaczniesz wypisywał żeby Maldini za wszelką cenę go zatrzymał albo skasował 500 milionów?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2022, 13:44
Albo o profesjonalnym podejściu do zarządzania klubem. Zaś u nas mamy podejście familijne także w zarządzie i potem niańczenie tych piłkarzy kończy się tak, że prowizja dla agenta czy parę-kilkanaście milionów na koncie więcej okazuje się ważniejsze od tej mitycznej rodziny dbającej o każdą potrzebę swojego zawodnika. A klub traci kolejne miliony, co odbija się na kolejnych oknach transferowych.
1
inzaghi67
inzaghi67
25 lipca 2022, 13:59
Prostownik - nie. Jestem przeciwko sztucznemu zawyżaniu wartości zawodników więc nie zacznę wypisywać. A ty?

Marcos - właśnie od paru lat takie incydenty zostały w dużej mierze ukrócone. Właśnie dlatego nie ściągamy jakichś Dybali czy innych Asensio i nie licytujemy się o ogromne sumy i nie płacimy po 8 milionów. I wiesz co? Dzięki temu wygrywamy scudetto. A co do niańczenia piłkarzy to nie rozumiem. Kiedy Milan był w takiej sytuacji jak Brugge? Bo to że nie zarabiamy na wychodzących transferach to wiadomo, ale co to ma wspólnego?
0
inzaghi67
inzaghi67
25 lipca 2022, 14:07
Czyli dla ciebie w pełni profesjonalna i w porządku jest polityka C. Brugge by utrudniać odejście chłopakowi do mistrza Włoch który gra w lidze mistrzów. Potem będzie się kisił kolejny sezon albo przejdzie do Leeds tylko dlatego że Brugge chciało więcej pieniędzy (niesłusznie zresztą). Jeśli w ogóle zainteresowanie Leeds to prawda a nie plotka by wyciągnąć więcej kasy. Spoko
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 14:08
0
Von Strauss
Von Strauss
25 lipca 2022, 13:27
Pobawię się w wypowiedź pewnej osoby sprzed kilku lat, dostosowanej do dzisiejszych wydarzeń:

Transfery? Dokonaliśmy kilku - choćby Adli i przedłużenie Zlatana. Zainteresowanie CDK? Nikt więcej nie przyjdzie, mamy konkurencyjny skład. Mister X.? Krunić bardzo dobrze wykonuje swoje zadania. Rywale? Juventus się wzmocnił ale i osłabił, muszą się zgrać, wszystko jest możliwe. Inter wciąż musi kogoś sprzedać, Lukaku wartością dodaną, ale jednym Belgiem nie wygrywa się mistrzostwa. Napoli się wyprzedało, mogą mieć problem z uzupełnieniem braków. Roma i Lazio startują z niższej półki, transfery mogą im pomóc, ale to my jesteśmy mistrzami.

A serio - jeżeli zarząd dwa lata z rzędu popełni ten sam błąd z brakami na głównych pozycjach (a mamy je już nie tylko na 10 i PS, ale doszło SO i ŚP, o braku sensownego zmiennika za Theo nie napiszę - dla uwagi, to, że Kalulu grał spoko, nie znaczy, że nie odpadł nam jeden ŚO z kadry, a Adli to niby 10, niby za Kessiego, ale jak będzie to nikt nie wie) to jak Pioli ugra top 4 to chapeu bas. Ale może być dużo trudniej niż rok temu.
4
Kaka821
Kaka821
25 lipca 2022, 13:31
Za Kessiego przyszedl Pobega. Wiec pewnie stracimy tam troche na jakosci, ale mowy o zadnej wyrwie w dwojce pomocy nie ma mowy.
0
pwentrys
pwentrys
25 lipca 2022, 13:40
Brak Kessiego to duża wyrwa, bo teraz podstawową parą dwójki środkowych będą Tonali i Bennacer, który do tej pory nie grał więcej niż pół sezonu. Franck powodował, że w zasadzie 1 z dwójki środkowych było wiadome jest gotów grać 90 minut co 3 dni cały sezon plus dać dużo jakości. Narazie nie wiemy jak poradzą sobie Pobega, czy Adli (imo Pobega nie da rady, ale to moja własna opinia) i pierwszym partnerem do gry, gdy Benek/Tonali wypadną (to może być większość sezonu) jest Krunić, a później Baka/Pobega i ew. Adli. Z całej trójki podstawowych zawodników, których straciliśmy, tj. Gigio, Hakan, Kessie to największą stratą jest Kessie, który nawet w swoim gorszym sezonie był zawodnikiem bez którego Scudetto by nie było, dzięki jego tytanicznej i niezawodnej pracy w defensywie, fizyczności i końskim zdrowiu w rundzie rewanżowej.
4
Von Strauss
Von Strauss
25 lipca 2022, 13:47
Zapomniałem o Pobedze. Mea culpa. Ale nadal uważam, że to jak wymienić Lewandowskiego na Sane. Niby może grać w tym samym miejscu, ale no cóż, nie ten sam zawodnik, nie ten sam poziom i inne (nie znaczy gorsze) umiejętności.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2022, 13:49
Kaka821
Pobega to może co najwyżej zastąpić Bakayoko. Dużo mniejsza jakość i odmienny, gorszy w przypadku tej roli profil od Kessiego.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2022, 13:57
Przy całej miłości do Gallianiego, na szczęście już tego gadania nie ma :)
Nie ma w klubie takiej osoby, która tak powie. Nie ma też takiego kibica. Wszyscy wiedzą, że są braki.

Pamiętam 2012. Wyszedł 1 lipca i mówi - mercato zamknięte. To okienko musiałoby się skończyć wyprzedażą gwiazd i brakiem zastępstw by było aż tak źle :D
0
Von Strauss
Von Strauss
25 lipca 2022, 14:10
Miszcz

Sprzedaż Leao/Theo, bo Zlatan już za stary, a Silva nie gra u nas xD
0
pwentrys
pwentrys
25 lipca 2022, 13:17
CDK nie przejdzie do Leeds. Chłopak chcę grać w dużym klubie, bądź przynajmniej w LM. Myślę, że jak nie pojawi się żaden większy klub na horyzoncie po niego (a sie to nie stanie) to może stracić na tym Brugge bo nie zdziwiłbym się, gdyby on wolał już przeczekać rok i odejść za pół darmo. Nie mogą sobie też pozwolić na posadzenie na ławie gościa, który z rocznym kontraktem mógłby potencjalnie im zarobić nawet te 15-20mln co byłoby dla Brugge i tak kupą kasy z transferu wychodzącego.
1
mikj
mikj
25 lipca 2022, 13:14
Sytuacja trudna: jeśli to prawda że oferta Leeds jest dalej aktualna (nie wiem jak to zweryfikować) to fakt, że dalej jesteśmy w grze o CDK jest wybitnym altruizmem ze strony Brugge, które mogłoby bez żalu sprzedać go za więcej kasy - bez względu na to czy pierwotne ustalenia z nami opiewały na 30 czy 35 milionów.
Myśle, że Milan musi postawić kawę na ławę - już niecałe 3 tygodnie do początku sezonu i jedna kwestia to jest budowanie głębi składu a inna kupowanie kogoś kto ma z miejsca wejść do podstawowej 11. Dodatkowo taktyka Milanu jest bardzo uporządkowana więc on po prostu musi mieć czas żeby w takim układzie się odnaleźć i żeby w takim układzie odnalazł go Padre Pioli.
Tak jak większość doniesień o negocjacjach : jestem optymistą i widzę, że naprawdę jedynym problemem jest kasa, ale jeśli sytuacja się nie zmieni w ciągu tygodnia to myślę, że może być nerwowo.
0
pwentrys
pwentrys
25 lipca 2022, 13:20
Żaden altruizm ze strony Brugge. Jeśli rzekoma oferta jest prawdą i plotki o tym, że CDK zażądał transferu do Milanu, a jego mama szuka lokum w mediolanie, to znaczy, że piłkarz blokuje transfer do Leeds, a Brugge do Milanu. Póki obowiązuje kluby kontrakt i nie ma w nim żadnych zapisów na ten temat, to aby doszło do transferu to wszystkie ze stron (kluby i pilkarz) muszą wyrazić zgodę na przeprowadzkę.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
25 lipca 2022, 13:48
Nie jest żadnym altruizmem. To że Leeds chce zapłacić więcej to nie znaczy że sam CDK chce tam przejść. A ewidentnie nie chce. Brugge też stąpa po kruchym lodzie. Jeśli nie zgodzi się teraz na ofertę Milanu to za roku raczej nikt już z taką nie wyjdzie bo gościowi zostanie rok kontraktu.
0
Rafał0209
Rafał0209
25 lipca 2022, 13:13
Maldini z De Ketelaere na początku zbajerował obiecał przygodę zaprosił na randkę o nazwie Ac Milan, a dopiero później z czaił się że nie ma za co na nią zaprosić :)
1
mmielczar123
mmielczar123
25 lipca 2022, 13:11
Nie lepiej pójść po Ziyecha, który jest sprawdzony w bardzo mocnej lidze oraz
w lidze mistrzów, bardziej pasuje na prawe skrzydło niż CDK i pewnie będzie mniej kosztował, dzięki czemu będzie można wziąć lepszych graczy na inne pozycje. Wiadomo, że za Belgiem przemawia wiek, ale czy my potrzebujemy gościa który może nie wypalić albo jak Leao, rozkręcać się przez 2 sezony? My raczej potrzebujemy zawodnika, który z miejsca zagwarantuje nam liczby. Oczywiście Marokańczyk też może okazać się flopem transferowym, ale jest na to mniejsza szansa.
3
Alessio_re6
25 lipca 2022, 13:13
Tylko, ze De Ketelaere jest piłkarzem grającym za plecami napastnika jako „10”.
1
mmielczar123
mmielczar123
25 lipca 2022, 13:15
No właśnie, moim zdaniem bardziej potrzebujemy ps niż 10
2
Alessio_re6
25 lipca 2022, 13:17
Widzisz, a według Maldiniego, Massary i Pioliego bardziej potrzebny jest De Ketelaere.
0
Tanger
25 lipca 2022, 13:24
Tak naprawdę można powiedzieć, że Milan nie gra prawoskrzydłowym. To jest bardziej boczny OP niż skrzydło. Na dobrą sprawę CDK również można próbować na tej pozycji, bo jest lewonożny i dobry w defensywie. Może właśnie dlatego M&M tak mocno liczą na ten transfer. Ziyech to też nie jest prawoskrzydłowy, tylko OP pasujący jako PP do taktyki Milanu.
0
Alessio_re6
25 lipca 2022, 13:30
Tak, Milan gra prawym pomocnikiem(Saelemaekers) lub prawym ofensywnym pomocnikiem(Messias), problem w tym, że De Ketelaere gra często na obu flankach, częściej schodzi nawet do lewej niż do prawej. Taki piłkarz którego trudno ograniczyć do jednej strony i środka, bo to lekkie marnowanie potencjału.
0
Tanger
25 lipca 2022, 13:38
@Alessio_re6

Tuttosport dziś piał z zachwytu nad wszechstronnością Belga opisując, że mógłby grać w 4-2-3-1 jako OP i PP, a w 4-3-3 jako PP lub fałszywa 9. Na wszystkich pozycjach i tak nie będzie grał chyba, że jako taki wolny elektron w 4-4-2 np.

Leeds raczej chciałoby zrobić z niego napastnika bądź również PS, bo mają już Aaronsona i Sinisterrę. Jeśli to typ piłkarza, który woli walczyć o puchary niż lansować się w dołach Premier League licząc na uwagę jakiegoś Manchesteru United, to Leeds nie powinno go wcale interesować.
0
Alessio_re6
25 lipca 2022, 13:50
No spoko, ja z obserwacji w kilku meczach widziałem jak się porusza. Jest mega uniwersalny, ale rzucać mu jakieś kajdany na szerokości boiska to błąd. On z Noa Langiem grali tak, ze jeden zbiegał bliżej prawej, drugi bliżej lewej potem na opak itp.
Kijowym byłoby uwiązywać go na jednej stronie, na grafice to można go ustawiać na każdej pozycji w ataku.
0
Tanger
25 lipca 2022, 13:55
@Alessio_re6

Nie wiemy jak Pioli by z niego korzystał. Alexis też sporadycznie z zaskoczenia pojawia się po lewej stronie. Może dochodziłoby do podobnej wymiany pozycji. Pioli na pewno by wiedział co z tym fantem robić. Ciężko tak gadać na sucho o zawodniku, który nawet nie wiadomo czy pojawi się kiedyś w Milanello.
0
Manolas
Manolas
25 lipca 2022, 13:03
Gdzie Pinokio?
0
JonBonOlo
JonBonOlo
25 lipca 2022, 13:04
Dostal bana
0
Rossu
Rossu
25 lipca 2022, 13:08
Geppetto go zabrał...
1
paweł_paolo
paweł_paolo
25 lipca 2022, 13:09
#MuremZaPinokio
0
Ndrew
Ndrew
25 lipca 2022, 13:09
Za coś konkretnego?
0
kamilus
kamilus
25 lipca 2022, 13:24
Napisał swoje własne przemyślenia jako oficjalną informację kogoś z Club Brugge.
1
Juzio
Juzio
25 lipca 2022, 16:41
Mógł w paincie zrobić swój artykuł Pinokio News i by miał źródło i święty spokój.
0
Nizial86
Nizial86
25 lipca 2022, 13:01
I znowu cale mercato sie opiera o jedno nazwisko i tak do ostatniego dni zeby uslyszec no niestety próbowaliśmy ale.... I tyle z transferow bedzie bo im czasu braknie na inne ruchy transferowe i tak w kolko co okienko to jedno i to samo
1
RavenGDA
RavenGDA
25 lipca 2022, 13:00
z tego co pamiętam to pierwotnie brugia chciała 30 milionów teraz "nie mniej" niż 35. Będzie jak z Kessiem - o Milan podniesie oferte, to zachce im się więcej.
Tak więc brugii bym podziękował
1
pwentrys
pwentrys
25 lipca 2022, 13:11
Od początku były spekulacje o 30-40mln i odrazu później kolejne mówiły o 40mln.
1
RavenGDA
RavenGDA
25 lipca 2022, 13:39
@pwentrys to od razu czy później???
ja z tego co pamiętam to pierwotnie było 30 milionów
0
Elek95
Elek95
25 lipca 2022, 13:00
Nudna się już robi ta saga z CDK jeśli nie chcą go puścić za te 30-35 mln to niech szukają innych chętnych my na pozycję numer 10 mamy Diaza i Adliego a w razie czego to i Rade Krunic tam zagra. Nam potrzeba przede wszystkim kogoś na prawą stronę i zastępstwa za Kessiego i Romka.
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 13:01
2
cbvirus
cbvirus
25 lipca 2022, 12:58
Ta cała sytuacja też pokazuje jak świat dzisiejszej piłki stał się bezsensowny. Angole korzystają na sile skalowania kultury anglosaskiej, przez co ich liga zbija kokosy i byle g**no z 17. miejsca jest w stanie przelocytować mistrza Włoch. Co zabawne UEFA nie widzi w tym żadnego problemu.
3
Rossu
Rossu
25 lipca 2022, 13:05
No to już jest problem włoskiej piłki. Zamiast wprowadzać sensowne zmiany, pogonić kluby do renowacji/budowy stadionów to chcą wprowadzić jakieś gówniane salary cap, które pogorszy tylko sytuacje. Niestety, ale Włosi to straszny beton.


No i ta smrodliwa UEFA ciągle nam siedzi na dupie, ale to każdy juz raczej wie.
Edytowano dnia: 25 lipca 2022, 13:11
1
Tanger
25 lipca 2022, 13:07
Co poradzisz, taki biznes. Zawsze można wywalić hajs jak Barcelona, a potem wyprzedać majątek klubu (nie dostać kary za manko na piękne oczy akurat mogą chyba tylko oni). Następne PSG wyłożyło na stół 222 mln (bo mogli) i od tego czasu hiszpańskie kluby zaczęły wpisywać miliardowe klauzule, a wszystkie kluby zawyżać kwoty za zawodników, bo wiedzą, że jest ktoś kto te pieniądze może zapłacić.
1
Rolnik264
Rolnik264
25 lipca 2022, 12:55
Patrząc na to co się dzieje z club brugge, odpuściłbym ten transfer.
sprzedajecie za 30+ 5mln w bonusach - spoko mamy deal, jak nie to wyp, dowiedzenia sie znaczy :D
0
Tanger
25 lipca 2022, 12:51
Może gdyby Milan ruszył od razu po Ndickę albo Theate zamiast Botmana, już byłby tu i środkowy obrońca i jakiś ofensywny zawodnik, inny niż CDK. A tak klub uwikłał się w długotrwałe, bezskuteczne negocjacje i zmarnował mnóstwo czasu, a wzmocnień jak nie było tak nie ma.

Jeśli Rennais wyrwie Theate'a za te 18 mln, to zrobią świetny interes, a kolejny obiecujący obrońca zniknie z rynku i z boisk Serie A.
1
KosaX
KosaX
25 lipca 2022, 12:43
Repubblica: AC Milan have made an offer of €30M + €5M bonus with a % resale. Brugge want €40M
0
Janik14
Janik14
25 lipca 2022, 12:49
Czyli nic z tego, ile mozna licytować się młokosa..
0
flaqu666
flaqu666
25 lipca 2022, 13:08
Jeśli to prawda to dziś Milan ich popierdoli i bardzo dobrze:) i oby CDK stwierdził za jak nie do Milanu to w tym roku chce jeszcze pograć w Brugge
0
pazioni
Moderator pazioni
25 lipca 2022, 12:38
Dzisiaj są moje imieniny ,więc Wielki Milanie proszę o prezent w postaci jakiegokolwiek transferu. Dziękuję.
5
MariuszR06
MariuszR06
25 lipca 2022, 12:50
Najlepsze życzenia.Zdrowia i cierpliwości;)
2
DarQ
DarQ
25 lipca 2022, 12:52
Zdrówka dla Ciebie i całej rodziny.
2
flaqu666
flaqu666
25 lipca 2022, 13:14
Czteropaka bym Ci dał z przyjemnością jakbyś bliżej mieszkał:) a tak to pozostaje mi... Życzyć Ci udanego życia i kilku dobrych transferów Milanu przed końcem okna:)
1
BadMad
BadMad
25 lipca 2022, 15:19
Zdrówka;))
Ps "jakiegokolwiek" ,dobrze że Krycha już śmiga we futrzastym turbanie daleko stad%-)
1
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się