SCUDETTO


MERCATO LIVE 02.08: De Ketelaere oficjalnie w Milanie [20:55]

2 sierpnia 2022, 00:14, FossaDeiLeoni Aktualności
MERCATO LIVE 02.08: De Ketelaere oficjalnie w Milanie [20:55]

[00:10]: Już tylko minuty dzielą nas od wylądowania Charlesa De Ketelaere w Mediolanie. Belg lada chwila powinien pojawić się w stolicy Lombardii. Następnie przejdzie testy medyczne i oficjalnie rozpocznie swoją przygodę z Milanem.

[00:15]: Tymczasem Gianluca Di Marzio informuje, że Milan osiągnął porozumienie z Vicenzą ws. transferu Tommaso Manciniego. Młody napastnik, urodzony w 2004 roku wzmocni Primavere Milanu. Pozostały ostatnie szczegóły. 

[00:25]: MN: Charles De Ketelaere wylądował na lotnisku Linate w Mediolanie [LINK].

[09:02]: Co po zakontraktowaniu Charlesa De Ketelaere? Włoskie media informują, że Milan skupi się teraz na pozyskaniu obrońcy i pomocnika. W pierwszym przypadku głównym celem jest Abdou Diallo z PSG, a jego alternatywą Japhet Tanganga z Tottenhamu, natomiast w drugim rossoneri zamierzają tchnąć jeszcze życie w sagę transferową związaną z Renato Sanchesem. Porozumienie z Lille już jest - 15 mln euro wliczając już bonusy - natomiast w najbliższych dniach dojdzie do spotkania z agentem piłkarza, Jorge Mendesem.

[09:45]: Kilkanaście minut temu rozpoczęły się testy medyczne Charlesa De Ketelaere w klinice La Madonnina.

[11:05]: Redakcja Sky Sport podaje, że Charles De Ketelare będzie występował z numerem "90" na koszulce. 

[14:50]: Charles De Ketelaere będzie najdroższym zakupem duetu Paolo Maldini - Frederic Massara. Przez ostatnie lata zarządzający Milanem pokazali, że chcą inwestować w młodych i utalentowanych zawodników. 21-latek z Belgii znajdzie się na szczycie listy (32 + 3 mln €). Na kolejnych miejscach: Leão (29,5 mln €), Tomori (29,3 mln €), Theo (21,5 mln €) oraz Bennacer (17,2 mln €).

[14:52]: Testy medyczne Charlesa De Ketelaere zakończone! Belg opuścił już klinikę La Madonnina [KLIK!] i udał się do Centro Medico Ambrosiano (testy kondycyjne). Jest to kolejny krok przed oficjalnym podpisanie pięcioletniej umowy z Milanem.

[15:45]: Charles De Ketelaere ma już za sobą testy kondycyjne, jak podaje Gianluca Di Marzio. W tej chwili zawodnik jedzie do siedziby Milanu, gdzie podpisze kontrakt z klubem. 

[17:27]: Lada chwila Charles De Ketelaere oficjalnie zostanie piłkarzem Milanu. Piłkarz pojawił się już w siedzibie klubu, wcześniej odpoczął w hotelu i zjadł obiad.

[18:38]: Chelsea poinformował oficjalnie o osiągnięciu porozumienia z Aston Villą odnośnie transferu Carneya Chukwuemeki. Pomocnikiem interesował się także Milan.

[19:15]: Według portalu Calciomercato Paolo Maldini spotkał się z agentem Benjamina Šeško z Red Bull Salzburg. 19-letnim słoweńskim napastnikiem interesują się także Chelsea i Manchester United. 

[19:47]Sky: Charles De Ketelaere jest już piłkarzem Milanu - dokumenty zostały podpisane. Czekamy na oficjalny komunikat klubu.

[20:55]: Już oficjalnie - Charles De Ketelaere piłkarzem AC Milan! (KLIK!)



430 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
JohnyMiellony
2 sierpnia 2022, 19:06
transfermarkt podaje ze Carneya Chukwuemeki poszedł za 18mln to sporo powiem :)
0
RaveL
RaveL
2 sierpnia 2022, 19:18
Inwestycja mocno na przyszłość. Jak odpali to wyczuwam 100/150 baniek za dwa/trzy lata.
0
JonBonOlo
JonBonOlo
2 sierpnia 2022, 19:02
All in na Sanchesa?
0
krisss811
krisss811
2 sierpnia 2022, 18:54
Do Chelsea teraz a w styczniu do Milanu :-)
1
Tanger
Tanger
2 sierpnia 2022, 18:53
Czas na plan B, znaczy się C, w sumie to może D albo i E do pomocy. Tylko kogo tu się teraz uda ściągnąć w cenie do 15 mln albo na wypożyczenie i jeszcze najlepiej, żeby był to zawodnik u21?
0
chory
chory
2 sierpnia 2022, 18:50
Czukwebukwe nie przyjdzie, Sanches nie przyjdzie czyli do pomocy przyjdzie Pan X
3
paweł_paolo
paweł_paolo
2 sierpnia 2022, 18:53
zostanie Bakajoko xd
2
MilanHomer
2 sierpnia 2022, 18:54
Alberto Aquilani ma 38 lat, nie wiem zresztą czy na obecny Milan kapeńkę za słaby.
2
jedunio
jedunio
2 sierpnia 2022, 19:21
Może Jose Sosa? Czy też ociupinkę za stary??
0
CookedMold74
CookedMold74
2 sierpnia 2022, 19:33
Zawsze możemy się z Montolivo pogodzić, pewnie chętnie ściągnie z Milanu trochę więcej kapuchy xd
0
Rossu
2 sierpnia 2022, 18:45
Przynajmniej jedno nazwisko mniej w mediach.
3
paweł_paolo
paweł_paolo
2 sierpnia 2022, 18:49
To się pojawi nowe ;)
1
dan_acm
dan_acm
2 sierpnia 2022, 18:45
szkoda Chukwuemeki. Liczyłem, że Milan skupi się na nim odpuszczając Sanchesa :/
2
HappySC
HappySC
2 sierpnia 2022, 18:53
Nie ma tyle siana
Zostało 15mln € na Sanchesa (choć on nie przyjdzie) i wypożyczenie stopera, nie ma co liczyć na więcej, przyjdzie jakiś No name ze spezii albo coś i Diallo i mercato dla Milanu się skończy
0
Michał92
Michał92
2 sierpnia 2022, 18:39
Ten talencik z Aston Villi 18-to letni, już w Chelsea.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
2 sierpnia 2022, 18:40
I dobrze, bo ma durne nazwisko.
3
daro12555
daro12555
2 sierpnia 2022, 18:11
Innej bajki zastanawia mnie czemu nikt we Włoszech nie sprowadził Gnonto chłopak ma wielki potencjał .
6
patoo_07
patoo_07
2 sierpnia 2022, 18:46
Z tego co słyszałem, to Zurich chciał 20 milionów. Jak na 18-latka, który pokazał się w dwóch meczach kadry, to trochę sporo.
0
MilanHomer
2 sierpnia 2022, 18:53
daro
Tosz to jakiś nołnejm z bananowej ligi, w której guzik strzelił, a gra jako skrzydło/napadzior.
Panie ić pan z takimi nazwiskami, hahah :)

patoo
Dużo w ciul. Powołany tylko dlatego, że Manciniemu odwaliło i zaprosił kogo się dało.
Na transfermarkt napisali, że ma umowę do końca tego sezonu, więc albo mają możliwość przedłużenia i chcą kupę kasy, albo mogą nawet obejść się smakiem, i odejdzie za free.
1
daro12555
daro12555
2 sierpnia 2022, 21:03

MilanHomer -Reprezentacji dobrze się pokazał ,a ma roczny kontrakt tylko więc te 20mln to pobożne życzenia .
0
Vol'jin
2 sierpnia 2022, 18:01
Oho na TT Arkadio z Amici się odpalił na temat CDK i niezła odklejka, że Dybala byłby dla nas lepszy :)
Edytowano dnia: 2 sierpnia 2022, 18:02
3
Iwonka09
Iwonka09
2 sierpnia 2022, 18:05
To nie odklejka, on tak zawsze. Dla niego Dybala i Argentyńczycy są najlepsi i żadne dowody go "nie przekonajom że tak nie jest" ;)
Na tę chwilę jest na nas (Milan) śmiertelnie obrażony, że go nie wzięliśmy i biedaczysko musiał sobie klubu szukać. Będzie to co prawda Roma, ale poza TOP4 i wielką "trójcą" ;)
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
2 sierpnia 2022, 18:08
Ten cały arcadio to jest duży dzieciak bez żadnych szkół dziennikarskich zwykły amator więc nie brał bym kompletnie pod uwagę komentarze tego dzieciaka.
2
Kamciu
Kamciu
2 sierpnia 2022, 18:15
@Vol'jin

Tez za nim nie przepadam, ale kazdy moze miec swoje zdanie (o ile ida za tym sensowne argumenty, nalezy to akceptowac, nie cynicznie umniejszac). Sam pewnie wybralbym Dybale ze wszystkimi jego wadami i zaletami, a jakis czas temu pisalem dlaczego. Choc nie deprecjonuje transferu Belga, to widze w tym ruchu mimo wszystko jakies ryzyko...

Natomiast Twoja ocena co do "odklejki" Arkadio jest zabawna. Troche tak, jakby gosc porownywal co najmniej ewentualny transfer Piatka z Vlahoviciem. Pompujesz balonik takimi wpisami. Bez przesady - CDK to poki co obiecujacy, ale jednak znak zapytania za spory hajs.
Edytowano dnia: 2 sierpnia 2022, 18:15
2
Semper Fideli
2 sierpnia 2022, 18:15
capitano
to nam pojechales nie ladnie, ja szanuje komentarze tutejszych amatorow
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
2 sierpnia 2022, 18:28
Pojechałem tylko arcadio bo strasznie irytuje mnie ten gość. Sam jestem zwykłym fanatykiem futbolu i uwielbiam naszą społeczność a dowodem są moje liczne łapki w górę do trafnych komentarzy na naszej stronie!
1
Iwonka09
Iwonka09
2 sierpnia 2022, 18:29
Kamciu nie zgadzam się. Gość obserwowany przez nas od dwóch lat, Real i City były nim zainteresowane, ale oni wolą bardziej ogranych grajków, Leeds dawało 40 mln dlatego to tak długo trwało, od dawna jest uważany za największy młody talent belgijski. Myślisz, że nie sprawdzono dokładnie. Oczywiście, zawsze istnieje ryzyko, ale jest dużo mniejsze niż inni sądzą. Wystarczy spojrzeć jak grał w zeszłym sezonie w LM chociażby z PSG i jak się na tle rozpieszczonych gwiazdeczek prezentował.
Powiem szczerze, był taki pojazd na Maldiniego o ten transfer, ale ja 3 miesiące temu nie wierzyłam że nam się uda, niestety sądziłam że Serie A nie przebije Premiership, za duży hype i zainteresowanie i pozostanie w sferze marzeń. bardziej wierzyłam w Botmana, a tu taka niespodzianka, Botmana nie ma, a marzenie nr 1 podpisuje kontrakt.
ZZ perspektywy czasu i tego, jaką chociażby mamy obronę, to rezygnacja Svena, mimo że bolesna (marzenie nr 2) wyszła nam na dobre, bo gdyby on przyszedł to kasy na Karola by nie było, a bardzo potrzebujemy kogoś takiego w pomocy.
A może i Paweł ambicjonalnie podszedł po stracie Svena i stąd tak walczył i mamy świetny transfer.
A Dybala coraz więcej choruje i coraz więcej opuszcza. W końcu te kontuzje muszą wpłynąć na formę.
Nawet gdy nie wierzyłam że nam się uda sprowadzić Karola, nie chciałam go w klubie. To gracz dużo bardziej niepewny i dużo mniej perspektywiczny, na dodatek pensją mógł nam rozwalić szatnię.
Powodzenia Romie.
Oczywiście że każdy ma prawo do swojego zdania, ale mieć pretensje do klubu że nie chciał jego ulubieńca, hmmm...
2
Vol'jin
2 sierpnia 2022, 18:31
a) ekonomicznie roczna amortyzacja Belga będzie kosztować tyle co Dybala miałby zarabiać przez dwa lata ;)

b) Dybala taktycznie co podkreślałem nei pasuje zbytnio do roli "10", robienie pod niego taktyki jest dla mnie idiotyczne i podobne do tego jak to robiono z Bonuccim by byłu mu dobrze ;] (przejście na trójkę stoperów etc)

c) Ziyech to temat imo jeszcze otwarty, rynek w połowie sierpnia jeszcze może się odwrócić o 180 stopni. Choć Marokańczyk to też więcej znaków zapytań niż "pewna" jakość dla mnie ;]

d) Belg był planem A, obserwowanym od prawie dwóch lat i jednak Maldini był na tyle zdeterminowany, że jednak postawił na swoim. Rok temu/dwa lata temu, to mam wrażenie, że ten temat byłby olany i przejście w plan B/C/D etc
3
Deus
Deus
2 sierpnia 2022, 18:47
Była możliwość zakontraktowania Dybali lub tańszych od Belga transferów Ziyecha/Sarabii.

Czy transfer CDK zamiast powyższych opcji się opłaci pokaże czas.. ale trzeba przyznać, że to bardzo ryzykowna droga, wynikająca również z polityki klubu.

Ja jestem dobrej myśli. Belg jest wszechstronny - bardzo przypomina Havertza.
0
daro12555
daro12555
2 sierpnia 2022, 17:45
Ja bym chciał żeby przyszedł Mbamba z Brügge.Za te negocjacje próbowałbym bym wymusić transfer gość ma umowę tylko do 2023 czyli tylko rok .Zaproponować mu warunki takie jakie Belgowie nie mogą .Gość stylistycznie przypomina Kessiego warunki też świetne 1,87 wielki talent .
1
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 17:59
Mbamba w żadnym stopniu nie przypomina Kessiego. Belg wykorzystuje głównie technikę i właśnie warunki fizyczne. Kessie bazował na innych rzeczach.
0
daro12555
daro12555
2 sierpnia 2022, 18:02
Kessie też wykorzystywał warunki swoje fizyczne technicznie też jest dobry
2
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 18:11
Kessie bazował na dominacji siłowej nad rywalem, a Mbamba stawia bardziej na technikę. Całkowicie inaczej grają.
0
daro12555
daro12555
2 sierpnia 2022, 18:13
Alessio_re6 -Gość ma dopiero 17 lat to wiadomo ze nie będzie dominował nad 27 latkami fizycznie.Ale wzrost siła a masa przyjdzie z czasem .
2
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 18:23
A skąd wiesz, ze będzie szedł w siłę, skoro może się rozwinąć w innym bardziej kompletnym kierunku?
0
daro12555
daro12555
2 sierpnia 2022, 18:25
Alessio_re6-Bo z wiekiem przychodzi masa chyba ze będzie jakimś wyjątkiem potwierdzającym regułę.
1
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 18:55
Nie zawsze, futbol idzie bardziej w dynamikę niż siłę, przez co na rynku jest mało piłkarzy jak Kessie. Rozwój Mbamba może pójść w stronę takiego Fabinho albo takiego Valverde.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
2 sierpnia 2022, 17:42
A co zjadł na obiad? ;)
0
jedunio
jedunio
2 sierpnia 2022, 17:44
Makaron z pomidorami San Marzano...a nie sorry to było słynne lombardzkie Risotto!
Edytowano dnia: 2 sierpnia 2022, 17:46
1
Kuszu
Kuszu
2 sierpnia 2022, 17:53
Pewnie rybę, była przepyszna, podobno.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
2 sierpnia 2022, 18:01
Opierdzielił golonkę i 4 browce do tego.
1
Sobi
Sobi
2 sierpnia 2022, 16:12
a podpowie mi ktoś Panowie, czemu mamy takie ciśnienie na środek pomocy czy nawet na środek obrony a nie mamy na prawe skrzydło (oczywiści patrząc z perspektywy jedynie doniesień prasowych). Wydaje się, że na środku i tu i tu mamy podstawowych graczy ogarniętych jak i głębię jakąś, a na tym skrzydle to 1ki nie ma tylko rezerwowi ?
0
100f
100f
2 sierpnia 2022, 16:24
Na SO mamy 3 zawodników - Gabbia ma iść na wypożyczenie - jasne jest więcej, że to SO priorytet. Na pomocy jest Tonali, Bennacer, Bakayoko, Krunic, Pobega - 5 na 2 pozycję, ale jak ktoś przyjdzie to pewnie odejdzie Bakayoko. A na PS jest Messias, Alexis i CDK, który moim zdaniem tam własnie będzie grać. Jak nie odejdzie Alexis lub Messias to nikt nie przyjdzie więcej na PS.
2
cbvirus
cbvirus
2 sierpnia 2022, 16:25
Bo ze środka stosunkowo łatwo będzie usunąć Bakayoko skracając wypożyczenie i wtedy jest miejsce na nowego gracza. Miejsc też jest stosunkowo dużo bo od 2 do 3. Natomiast na prawe skrzydło jest Snikers, Mesyjasz + od biedy CDK a pozycja jest tylko jedna. Oznacza to więc, że kogoś będzie trzeba pożegnać.
0
Tanger
Tanger
2 sierpnia 2022, 16:52
Bo obecnie Milan ma 3 zawodników, którzy mogą zagrać jako PPO. Jest CDK, Messias obiecująco wygląda w sparingach, nie zapowiada się na odejście Alexisa. Na upartego w ramach wymienności pozycji mogą tam zagrać również Adli czy nawet Brahim. Z kolei nie da rady rozegrać sezonu na 3 frontach mając do dyspozycji 3 ŚO. Potrzeba czwartego, równorzędnego do rywalizacji, a środek pomocy trzeba uzupełnić po odejściu Kessiego.
0
Rogo1989
2 sierpnia 2022, 16:52
Wymieniając Pobege to tak jakby nikogo nie wymieniać. Przeciętniak, który niczym nie wyróżniał się w Torino ma u nas być kandydatem do gry? Bakayoko to samo. Gość zapomniał jak się gra w piłkę. Także docelowo jest Tonali, Bennacer i od biedy Krunic. Zastępstwa za Kessiego brak.
1
ósmy
2 sierpnia 2022, 17:20
Na ŚO też ciśnienia nie ma, bo jeśli nie uda się nikogo ściągnąć w rozsądnych pieniądzach, to postawimy na Gabbię, który w przedsezonowych sparingach radził sobie nadspodziewanie dobrze.
0
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 17:27
Rogo, nikt nie szuka zastępstwa dla Kessiego, bo Milan będzie grać inaczej w piłkę mając do dyspozycji innych piłkarzy. To, ze ktoś się nie wyróżnienia, to nie oznacza, ze jest słaby czy przeciętny, wszystko zależy od zadań na boisku, a Pobega akurat w przemianie stylu gry może dać dużo.
7
Valandar
Valandar
2 sierpnia 2022, 16:00
Przydalby sie jeszcze ktos do srodka pola i do obrony, wydawalo mi sie ze byl taki artykul ktory mowil ze potrzebujemy jednego wlocha, o sprowadzeniu takiego zadnego info nie ma, Pobega zalatwil ten problem?
0
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2022, 16:02
Nie, Pobega załatwił problem wychowanka. Tzn. nie załatwił, bo oprócz niego tylko Calabria, a trzeba 4 więc już okrojona kadra na LM do 23 nazwisk. A Włocha potrzeba, bo jest Mirante, Tonali i Florenzi więc jeśli go nie znajdą to do LM zgłosić będziemy mogli tylko 22.
2
MilanHomer
2 sierpnia 2022, 16:08
Boateng
Prawdę piszesz ty.
Dlatego być może ciekawie być w te mercato.
Końca drogi daleko wypatrywać, niespodzianka być może.
:)
0
hunga
hunga
2 sierpnia 2022, 17:23
MilanHomer
Witaj mistrzu Yoda.
1
obserwator1985
obserwator1985
2 sierpnia 2022, 15:57
Skoro Calabria jest pewniakiem do gry w pierwszym składzie to żal żeby taki piłkarz jak Florenzi poszedł na zmarnowanie i grzał ciągle ławę. Na prawe skrzydło go dać jako zmiennika dla Messiasa. Nie będzie gorszy od Alexisa na pewno, a ma fajny ciąg na bramkę i niezły strzał.
1
Valandar
Valandar
2 sierpnia 2022, 15:59
prawda, Florenzi moze grac wyzej i podejzewam ze bylby wzmocnieniem, tylko wtedy wypadaloby zadbac o zmiennika dla Calabrii
0
patoo_07
patoo_07
2 sierpnia 2022, 16:00
Florenzi już grywał na skrzydle w zeszłym sezonie i lepiej niech na tych próbach jego licznik się skończy. Meczów będzie tylko, że każdy się nagra.
8
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2022, 16:12
Dokładnie, od września do listopada mecze co 3 dni, każdy się nagra. Przez te MŚ kalendarz dopakowany jest mocno.
6
karp_fso
2 sierpnia 2022, 16:20
Sezon jest długi, a mocne zespoły muszą mieć klasowych zmienników. Ponadto Florenzi może zagrać też na lewej, albo i nawet w pomocy... Nie ma co się martwić na zapas.
1
primo2p
primo2p
2 sierpnia 2022, 17:17
Dość uniwersalny w pomocy jest także i Krunic.
0
chory
chory
2 sierpnia 2022, 15:55
Zawsze się zastanawiam jak bardzo kondycyjnie trudne są testy medyczne, przecież jakby mnie tam wysłali dla przykładu to bym po takim teście był spocony jak świnia i godzinę potem miałbym się spotkać z Maldinim by podpisać kontrakt? Przecież on jakby mnie powąchał po takim teście to by zatkał nos klamerką, bo taki smród by się ze mnie unosił.
0
Valandar
Valandar
2 sierpnia 2022, 15:58
podejrzewam ze sa w takich miejscach prysznice xdd
29
Muniek_95_
Muniek_95_
2 sierpnia 2022, 16:01
I maja strój sportowy w którym kontraktu nie podpisują :D
4
Shevc
Shevc
2 sierpnia 2022, 16:01
Myślę że jest możliwe, że mają tam prysznice. Ale nie mam pewności, w końcu to tylko profesjonalny klub piłkarski :p
4
ósmy
2 sierpnia 2022, 16:23
Skoro Mandžukič dał radę, tzn. że nie jest tam tak strasznie;)
4
pwentrys
pwentrys
2 sierpnia 2022, 16:36
Ale dlaczego odrazu bycie spoconym = śmierdzieć? Sam pot nie śmierdzi. Jak ktoś odrazu gdy się spoci jak świnia zacznie śmierdzieć to znaczy, że nie dba o siebie albo ma problem i musi iść do lekarza.
0
DarQ
DarQ
2 sierpnia 2022, 16:57
chory
Spokojnie, zdałbyś nawet bez wykąpania się.
Maldini kupuje dzięki wcześniejszej analizie , a nie " na nos".
1
Marios77
2 sierpnia 2022, 17:56
Jak coś to Medispirant Ci polecam…
0
Juzio
Juzio
2 sierpnia 2022, 18:38
Powiedziałbyś Maldiniemu, żeby przeniósł się oczami wyobraźni do Ikarusa MPK w środku lata.
0
Mil_online
Mil_online
2 sierpnia 2022, 15:42
1766 dni i koniec...

Ja wierzę w ludzi, wierzę, że danego słowa się nie łamie!
7
suseljestem
suseljestem
2 sierpnia 2022, 15:33
https://i.imgur.com/MtQCpbP.png
a więc zamiast Szarle de Ketelar, możemy mówić Karol Czajniki :D
2
Trzesuaf
Trzesuaf
2 sierpnia 2022, 15:40
albo Lolek po papieżu :)
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
2 sierpnia 2022, 15:44
Chcesz powiedzieć, że nasze geniusze wydały ponad 30 baniek na czajnik?
1
Shevc
Shevc
2 sierpnia 2022, 16:09
Przecież wszystko się zgadza:
1. Będzie się czaił na bramki.
2. Obrońcy rywali będą mieli gorąco.
3. Emocje kibiców będą doprowadzone do wrzenia.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
2 sierpnia 2022, 16:17
Skoro dali sobie wcisnąć garnki za >30 milionów, to zaczynam podejrzewać, że poprzednie mercato było ubogie, bo ich orżnęli z kasy metodą na wnuczka.
0
Juzio
Juzio
2 sierpnia 2022, 18:39
Byle na wszystko nie gwizdał.
0
MilanHomer
2 sierpnia 2022, 15:24
Pinokio, jeszcze chwila...jeszcze moment i jednej życiowej marudy mniej :)
8
Pinokio
Pinokio
2 sierpnia 2022, 15:31
Od kiedy pisanie prawdy = marudzenie?
3
sebulba12
sebulba12
2 sierpnia 2022, 15:36
nie wiem, ale znam kogoś kto też nie wie
3
Mellion
Mellion
2 sierpnia 2022, 15:59
Pinokio stwierdziłeś że Messias = drewno, a więc skłamałeś.

Twój nosek znów się powiększył ;)
6
MilanHomer
2 sierpnia 2022, 16:06
Pinokio
Dla jednych prawda, dla drugich kłamstwo, dla trzecich marudzenie, dla czwartych nieskończony zasób wiedzy itp. itd.
Można wyliczać bez końca.
Dla mnie jesteś marudą.
Dla innych skarbnicą wiedzy.
Ogólnie masz swoje zero jedynkowe spojrzenie na świat, ja mam inne.

A jak już wypisałem tyle pierdół, to mam tylko jedną nadzieję, że masz jaja i honor, i znikniesz ze strony zgodnie z tym co napisałeś, z tym jakie dałeś słowo.
Bo najbardziej nie lubię u ludzi niesłowności i braku honoru.
1
Jaca23
Jaca23
2 sierpnia 2022, 15:12
https://www.youtube.com/watch?v=ZztCaVpmkMM

CalcioCast #1 - Q&A Live | Dumanowski & Guziak - nowy podcast twórców Calcio Trucka
10
archie1899
2 sierpnia 2022, 15:16
Panowie są najlepsi w temacie Serie A.
5
Jaca23
Jaca23
2 sierpnia 2022, 15:07
Do MŚ jest taki zajazd z terminarzem, że wcale się nie dziwie, że Paolo szuka piłkarzy wszechstronnych. Kadra niby duża, ale u nas tradycyjnie, 1/3 wypadnie po pierwszych kilku tygodniach i Pioli będzie musiał jakoś łatać.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 sierpnia 2022, 15:27
I dlatego Rade jest taki ważny dla zespołu a pewnie i tak w co 2 meczu w którym wystąpi znajdzie się gagatek który będzie go wyśmiewał
0
Diavo
Diavo
2 sierpnia 2022, 14:57
Teraz najważniejsza będzie praca nad mentalem ,oby młodemu a co zwłaszcza jego drugiej połówce nie uderzyła woda sodową do głowy..
0
mmielczar123
mmielczar123
2 sierpnia 2022, 14:54
Najpiękniejszy scenariusz to taki, w którym udaje się sprzedać Alexisa i wypożyczyć na jego miejsce Ziyecha. Wtedy na 10 mamy CDK i Adliego, a na prawej stronie Hakima i Messiasa. Chociaż pewnie skończy się na tym, że Belg będzie ogarniał skrzydło, a na treq będziemy oglądać Francuza.
Myślę, że Saelemaekers ma jakiś potencjał, ale gość totalnie nie nadaje się na skrzydło (nawet jeśli u Piolego jest to bardziej pomocnik), bo chłop nie wykręca żadnych liczb. To nie jest tak, że jest ustawiony defensywnie i nie ma okazji, bo on nawet sam na sam nie umie wykończyć. Imo wypaliłby w Atalancie na wahadle u Gaspa.
5
kamilus
kamilus
2 sierpnia 2022, 15:10
Pomysł fajny i teoretycznie można by spróbować wymiany Alexisa na Malinowskiego i gotówkę, ale na takie coś Atalanta pewnie by nie poszła. :P
0
Qiub
Qiub
2 sierpnia 2022, 15:11
Jestem dokładnie tego samego zdania.
Nie można powiedzieć, że Alexis jest słaby piłkarsko bo technike ma świetną, a do tego jest bardzo wybiegany. Ale skrzydłowy z jego liczbami to żaden skrzydłowy. Ma chłopak pecha, ze akurat w Milanie prawa strona obrony jest tak obsadzona, że nikt go tam raczej nie będzie więcej sprawdzał.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
2 sierpnia 2022, 14:47
CDK już po testach ;) Nie męczcie buły w komentarzach pół dnia odnośnie zębów, to już nudne się robi.
14
Zuber
Zuber
2 sierpnia 2022, 14:57
Nudne to już było kilka lat temu, teraz to jest żenujące. :p
16
ALCANTARA
ALCANTARA
2 sierpnia 2022, 14:42
Coś długo mu schodzi. Prawdopodobnie dentysta coś znalazł.
0
sebulba12
sebulba12
2 sierpnia 2022, 15:35
ehh, jak długo jeszcze...?
0
Vol'jin
2 sierpnia 2022, 14:40
Ja bym temat Renato odpuścił i spróbowałbym z zawodnikiem U-21 pozyskać albo kogoś z Włoch za te ~10-15 mln to spokojnie można brać Maggiore z Spezii albo jakieś wysoko płatne wypożyczenie Fratessiego spróbować i wykup za rok ;]

Diallo do obrony imo must have bo rozwiążę problem na dwóch pozycjach ;] kosztem Ballo-Toure którego pewnie w LM nie zgłosimy wtedy
0
mmielczar123
mmielczar123
2 sierpnia 2022, 14:47
No chyba że skończy się na Cristante, który zajmie miejsce wychowanka, chociaż ja bym chętnie zobaczył tego Chukwuemeke z Villi
1
Vol'jin
2 sierpnia 2022, 14:49
Roma go kupiła za ponad 20 mln euro

więc raczej po za zasięgiem finansowym, a swoje lata już ma ;)
0
kamilus
kamilus
2 sierpnia 2022, 15:08
Wszystko powyżej 10 mln za Cristante to plusvalenza dla Romy, pytanie tylko, czy Rzymianie za tyle (albo +2-3 mln) byłaby skłonna puścić Bryana? Chyba nie...
0
biedrus
biedrus
2 sierpnia 2022, 14:32
a ja bym się pozbył Diaza. Słabo rokuje, a i tak nie jest nasz. Pytanie czy możemy w tym przypadku jednostronnie zerwać wypożyczenie - z Bakayoko się nie da chyba
Edytowano dnia: 2 sierpnia 2022, 14:51
0
bawolejaja
bawolejaja
2 sierpnia 2022, 14:43
Formalnie - pewnie możemy, ale ze względów czysto "politycznych" tego nie zrobimy, celem utrzymania jak najlepszych stosunków z Realem. :-)
3
mmielczar123
mmielczar123
2 sierpnia 2022, 14:45
Jeśli CDK będzie docelowo trequartistą, to z Adlim na ławce nie będzie miejsca dla Brahima, natomiast jeśli Belg pójdzie na prawe skrzydło, to pewnie Yacine będzie podstawową 10, a Hiszpan rezerwowym. W tym drugim przypadku nie będzie miejsca dla Saelemaekersa, którego pewnie zarząd i Pioli mogliby sprzedać, ale raczej nie ma ciekawych ofert. Do tego jest jeszcze Krunić, który wiadomo, że nie jest topowym graczem, ale imo i tak daje więcej niż Diaz. Najlepszą opcją byłoby skrócenie wypo Hiszpana, sprzedaż Alexisa i kupno Ziyecha, ale szanse na to są niewielkie.
0
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2022, 14:27
AcMilanNews: Jeśli Renato Sanches przyjedzie do Mediolanu, Ziyech nie przyjedzie, ponieważ wtedy będziemy mieli trzech CAM (Adli, Renato i Brahim), więc to oznacza, że CDK przejmuje RW, gdzie mamy też Messiasa i Alexisa. Myślę, że jeśli Saelemaekers odejdzie, Ziyech przyjdzie
0
mmielczar123
mmielczar123
2 sierpnia 2022, 14:48
Renato raczej byłby do rotacji z Benkiem i Sandro
1
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2022, 14:51
No nie wiem właśnie, RS to bardzo ofensywna opcja na to co Pioli chce grać.
0
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 15:10
A co twoim zdaniem chce grać Pioli skoro uważasz, ze stylistycznie Sanches średnio pasuje?
0
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2022, 15:23
Jeśli byłoby bardziej ofensywne prawe skrzydło to tak jak na koniec sezonu gdzie za 10tkę robił Kessie, czyli tak naprawdę to było 3 środkowych pomocników. Zresztą jak spojrzeć w jakich rejonach operował Hakan to też on nie robił za typowego ofensywnego pomocnika.
0
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 15:33
Tylko, ze teraz Milan ma grać trochę inaczej, jeszcze wyżej i więcej operować piłka. Mamy grać dużo intensywniej i bardziej dominować rywali. Kessie nie był zły technicznie, ale z nim nie mogliśmy aż tak wysoko grać intensywnie w piłkę.
Prawe skrzydło ofensywne? No nie zanosi się, żebyśmy zaczęli grać prawoskrzydłowym, wiec można być o to spokojnym.
0
fristajlos
fristajlos
2 sierpnia 2022, 14:15
Czyli potwierdzi się te 50 mln na okienko.
CDK - 35 MLN, Sanches - 15 mln, reszta wypożyczenia z wykupem
0
paweł_paolo
paweł_paolo
2 sierpnia 2022, 14:20
a za wypożyczenie nie trzeba płacić?
6
Daniel93
Daniel93
2 sierpnia 2022, 14:00
Belotti w romie... szkoda bo liczyłem ze mimo wszystko do nas zawita.

Poki co jesteśmy tylko z Żiru.. Origi to niewiadoma a Ibra jak wiemy wroci w przyszłym roku..
1
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 14:04
Lepsza niewiadoma w postaci Origiego, który przynajmniej stylistycznie pasuje do zespołu, niż niewiadoma Belotti, który ma problem z przyjęciem piłki poza pole karnym.
2
100f
100f
2 sierpnia 2022, 14:05
Tak, tak, a jak wrócą wszyscy to z Belottim byśmy mieli 6 napastników grając jednym - logiczne.
3
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2022, 14:10
Najważniejsze to nikt nie pomyślał, że dla Belottiego mającego w końcu kartę na ręku i mogącego podpisać po Torino gdzie chce to tak średnia opcja przyjść do Milanu i robić za 3 napastnika dopóki Ibra nie wróci?
0
Vol'jin
2 sierpnia 2022, 14:11
Jakby Maldini by chciał to byłby tu zamiast Origiego

rozliczać za ten wybór będzie można za ~pół roku minimum myślę ;]

Jedyny argument "za" to przepisy rejestracyjne
8
kamilus
kamilus
2 sierpnia 2022, 14:11
Jest jeszcze Lazetic, który dostał trochę minut w ostatnim sparingu i o którego odejściu się nie mówi, więc prawdopodobnie w tym sezonie dostanie wreszcie szanse na pokazanie się.
0
DivoCcabej
DivoCcabej
2 sierpnia 2022, 14:19
Czytałem dzisiaj ,że chcemy go wypożyczyć do jakiegoś klubu z serie A
0
DarQ
DarQ
2 sierpnia 2022, 13:50
Lekarze chcą go porządnie zbadać ....proponują trepanacje czaszki. Paolo będzie negocjował czy to konieczne.
2
Boro
2 sierpnia 2022, 13:42
Testy się przedłużają ale panuje optymizm w tej sprawie.
1
biedrus
biedrus
2 sierpnia 2022, 13:39
Ludzie przychodzą oglądać "nołnejma" (nie obrażając CDK) tak jakby to był de Bruyne. Takiej kariery mu właśnie życzę. Powodzenia chłopie!
1
marcinomilano
marcinomilano
2 sierpnia 2022, 12:31
https://twitter.com/milaneye/status/1554389489115701248?s=21&t=CPtl1DBVXz_qw5g12sba0A

Widać ze młody i niedoświadczony, nie wie jak co się odpowiada w takich sytuacjach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
kamilus
kamilus
2 sierpnia 2022, 12:36
A taki Biglia wiedział co mówić. :P
15
marcinomilano
marcinomilano
2 sierpnia 2022, 12:46
O to chodziło xd
1
Xytras
Xytras
2 sierpnia 2022, 12:18
Ja wierzę w to mer...myślę bardziej o przyszłości niż tu i teraz. Chociaż tu i teraz można namieszać. Ja tam ufam Paolo. Kuźwa....niewiele starszy niż ja
1
Dawid_19
Dawid_19
2 sierpnia 2022, 11:41
Mam nadzieję, że teraz nasz Zarząd pracuje już w ciszy nad kolejnymi transferami. Takiej otoczki, jak w przypadku Belga, już nam nie potrzeba.

"Pracuj w ciszy, niech efekty robią hałas"!

C'mon Guys :)
12
patoo_07
patoo_07
2 sierpnia 2022, 11:37
Vecino do Lazio. Całkiem fajny zawodnik jak na ich możliwości.
6
chory
chory
2 sierpnia 2022, 11:28
z ciekawości sprawdziłem jak wymawia się imię i nazwisko CDK i jest to: Szarle De Ketlare
0
Diavo
Diavo
2 sierpnia 2022, 11:30
A więc Czarli :D
0
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 11:30
Szarl De Ketelere.
0
SNIPER
SNIPER
2 sierpnia 2022, 11:32
Wcześniej ktoś tutaj pisał De Kejtlare
1
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 11:35
Tak samo jak Salemejkers
3
kamilus
kamilus
2 sierpnia 2022, 11:41
Najlepiej sprawdzić u źródła:
https://www.reddit.com/r/ACMilan/comments/vwjx0b/video_how_to_pronounce_charles_de_ketelaere/
9
Ndrew
Ndrew
2 sierpnia 2022, 11:42
jak wrzucicie sobie na YT "Charles De Ketelare Interview" to wam wyskoczy jakis skrót gdzie on sam sie przedstawia, najlepsze źródło :P
0
Mil_online
Mil_online
2 sierpnia 2022, 11:55
Sejlmejkers!!

Tomali.

Benaczer.
7
kamilus
kamilus
2 sierpnia 2022, 11:59
@Mil_online
Babajoko. :P
2
Rossu
2 sierpnia 2022, 13:10
Berrarrdi, Belloti, Zayiech, Sanchez, De Kateatealare, Saleaelaelae... Snickers
1
jarek2572
jarek2572
2 sierpnia 2022, 13:20
La szate mi kantare
10
gattusoBDG
gattusoBDG
2 sierpnia 2022, 14:08
Przedstawił się jako Szarl De Kejtlar
0
nadgnity
2 sierpnia 2022, 15:41
I moje ulubione - Gatusso
0
Milanboy
Milanboy
2 sierpnia 2022, 10:53
Jak tam śniadanie
0
grupa
grupa
2 sierpnia 2022, 11:02
kakao
3
Milanboy
Milanboy
2 sierpnia 2022, 11:03
grupa - Skromnie.
1
grupa
grupa
2 sierpnia 2022, 11:11
lepsze to niz W....
3
Von Strauss
Von Strauss
2 sierpnia 2022, 11:12
Duży optymizm na śniadanie
pozwól, że Cię nim nakarmię
transferami nie bój się cieszyć
bo nie trzeba się z nimi spieszyć.

11
chory
chory
2 sierpnia 2022, 11:19
płatki z mlekiem
0
Starosta
Starosta
2 sierpnia 2022, 11:21
Smażona mortadela jak za dawnych lat.
3
jedunio
jedunio
2 sierpnia 2022, 11:26
serek wiejski z Piątnicy no bo skąd?
7
MilanHomer
2 sierpnia 2022, 11:26
Parówka z mikrofali i serek wiejski
2
Milanboy
Milanboy
2 sierpnia 2022, 11:28
starosta - A tego to ja nie lubię.
0
Milanboy
Milanboy
2 sierpnia 2022, 11:28
von Strauss - Taki po Belgijsku tak?
0
Kaczor_92
Kaczor_92
2 sierpnia 2022, 11:29
Omlecik z dwóch jajek na oliwie z żurawiną, jogurtem naturalnym i gruszka :D
3
Milanboy
Milanboy
2 sierpnia 2022, 11:39
Kaczor - No i ja to szanuje, mniam.
0
Mellion
Mellion
2 sierpnia 2022, 11:39
Bułka i banan!
2
Von Strauss
Von Strauss
2 sierpnia 2022, 11:58
Po Flamandzku, tam mają wystarczająco Piasku.
1
nokoments
nokoments
2 sierpnia 2022, 12:07
u mnie mięso i narkotyki
5
Xytras
Xytras
2 sierpnia 2022, 12:13
Dwie kaszaneczki i sadzone plus 2 bułeczki
0
Milanboy
Milanboy
2 sierpnia 2022, 12:20
nokoments - Jakie mięsko?
0
DarQ
DarQ
2 sierpnia 2022, 12:31
jak smażone z rana to znaczy, że kolega źle się prowadzi.
3
inzaghi67
inzaghi67
2 sierpnia 2022, 14:26
Pierogi, krokiety i papierosek
0
chory
chory
2 sierpnia 2022, 10:39
myślałem że na tym zdjęciu ten typ z przodu w okularach to Cardinale
0
Von Strauss
Von Strauss
2 sierpnia 2022, 10:41
Cardinale Wojtyla ;)
25
Diavo
Diavo
2 sierpnia 2022, 11:29
A ja myślałem, że ten z tyłu trzyma broń :P
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
2 sierpnia 2022, 10:17
Jest w końcu ( przy najmniej na papierze ) super grajek na prawe skrzydło.
Teraz marzeniem zostaje na obronę ktoś pokroju Ndicka/Saliba a w pomoc Renato/Tielemans/Frattesi.
0
Daros
Daros
2 sierpnia 2022, 10:23
Przynajmniej *
1
DivoCcabej
DivoCcabej
2 sierpnia 2022, 10:35
Co wy sobie ubzduraliście z tym PS.
Przyszedł na 10.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
2 sierpnia 2022, 10:38
DivoCcabej

przyszedł na ławke
2
DivoCcabej
DivoCcabej
2 sierpnia 2022, 10:41
Haha jak myślisz, że stać nas na rezerwowych za 35 baniek to pozdro.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
2 sierpnia 2022, 10:44
^ To bait ;) choć pierwszego (-ych) meczu raczej nie zagra od podstawy a dopiero jaja będą jak nie wygryzie Messiasa xd

Po drugie nie wiem czemu go tak chcecie przyspawać do jednej pozycji jak nie 10 to ps. Zagra na każdej pozycji w ataku a w razie 433 to jako pomocnik.
Edytowano dnia: 2 sierpnia 2022, 10:47
2
DivoCcabej
DivoCcabej
2 sierpnia 2022, 10:52
CDK to jest typowy trequartista a ,że może zagrać wszędzie to teraz każdy piłkarz mówi byle grać w wyjściowej 11.Najwięcej pożytku będzie z niego na 10.Czas i Pioli pokaże jak będzie w rzeczywistości;D
0
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 10:52
Kluczem jest danie mu swobody. CDK nie lubi być ograniczony linią, bo drybluje w obie strony(robi to dobrze, 56% wygranych), bardzo lubi mieć miejsce, a dzięki inteligentnemu poruszaniu się potrafi je znaleźć.
1
hyrus13
hyrus13
2 sierpnia 2022, 10:57
DivoCcabej
Mesjasz przyszedł na 10, a grał na skrzydle, na które
ściągnęliśmy Florenziego. Gdzie
CDK zagra to zdecyduje Padre.
A to czy od początku wskoczy do składu czy będzie potrzebował czasu jest osobną kwestią.
2
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2022, 11:00
Na jakiej pozycji on będzie grał to tak naprawdę padre Pioli zdecyduje. W Brugii w ostatnim sezonie to głównie jako napastnik grał.
0
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 11:13
Jako cofnięty napastnik z pełną swobodą, ale trudno się do tego przywiązywać.
0
SNIPER
SNIPER
2 sierpnia 2022, 11:29
hyrus13
Nie. Junior przyszedł na PS jako skrzydłowy mogący grać również na 10. Nie ma odwrót
1
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 11:34
Messias przychodził jako prawy ofensywny pomocnik i tak grał w Milanie. Messias w Crotone nie grał ani jako prawoskrzydłowy, ani jako środkowy ofensywny pomocnik („10”), tylko prawy ofensywny pomocnik lub cofnięty napastnik.
0
Rossu
2 sierpnia 2022, 10:05
O, Mirabelli już czai się na zdjęciu, aby powiedzieć mediom o tym, że zakup CDK to też jego zasługa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
14
xodos
xodos
2 sierpnia 2022, 10:04
Jak się czyta "De Ketelaere"?
0
Trzesuaf
Trzesuaf
2 sierpnia 2022, 10:10
Szarle de kejtelar
2
Margiorno
Margiorno
2 sierpnia 2022, 10:12
Szarle de kejtlare

Ostatnie r jest takie gardłowe i jest mieszanką r i h.

edit. @Trzesuaf uprzedziłeś mnie :)
Edytowano dnia: 2 sierpnia 2022, 10:14
1
Alessio_re6
2 sierpnia 2022, 10:21
Szarl De Ketelere.
0
ILikeRisk
ILikeRisk
2 sierpnia 2022, 10:23
Graj na Karolka. Ew. Szczelaj z Karola :D
0
suseljestem
suseljestem
2 sierpnia 2022, 15:30
Szarle de Ketelar,
https://pl.forvo.com/word/charles_de_ketelaere/
0
il Capitano 1899
il Capitano 1899
2 sierpnia 2022, 09:53
Brawo Młody - strasznie chciałem byś był w tym miejscu Forza Milan!!!
1
pijanyroman
pijanyroman
2 sierpnia 2022, 09:49
Pinczorio,

Andrea Bocelli dla Ciebie:

https://www.youtube.com/watch?v=4L_yCwFD6Jo&ab_channel=AndreaBocelliVEVO
7
Fushnikov
Fushnikov
2 sierpnia 2022, 10:48
Uwielbiam ten utwór. Jest taki smutny. Czy uważasz ze to smutna chwila? Może Last Christmas lepiej?? XD
2
nokoments
nokoments
2 sierpnia 2022, 09:36
Diallo zarabia w PSG około 5,5 brutto za sezon, o ile nie zejdzie z oczekiwań, albo PSG nie dorzuci się do pensji to niestety nie ma na ten transfer szans.
Szkoda, bo byłby super opcją. Jest zwinny, szybki, piłka przy nodze mu nie przeszkadza i potrafi pójść w drybling albo posłać naprawdę fajną diagonalną piłę. Mógłby zarówno odciążyć Hernandeza, jak i powalczyć o pierwszy skład z Tomorim i Kalulu, chociaż na razie ciężko mi sobie wyobrazić, że nie będziemy grać tym duetem.
2
chory
chory
2 sierpnia 2022, 09:46
mały błąd 5,5 netto a brutto 11,0
4
nokoments
nokoments
2 sierpnia 2022, 09:50
No to tym bardziej nie widzę szans na ten transfer.
Chyba, że jakieś wypożyczenie na 2 lata, żeby skorzystać z ulgi podatkowej, ale to wciąż byłby bardzo luksusowy rezerwowy - może lepiej poczekać do zimy i zobaczyć ile pieniędzy wyżebrał Cardinale (xD)
0
Fifi22100
Fifi22100
2 sierpnia 2022, 09:50
A on netto nie kosił jakoś 3,5 mln? Taka informacja gdzieś mignęła
0
kamilus
kamilus
2 sierpnia 2022, 09:51
Już chyba nie można robić 2-letnich wypożyczeń.
2
banan1899
banan1899
2 sierpnia 2022, 09:33
Na razie to tylko kolejny zakupiony piłkarz. Boisko wszystko zweryfikuje.
Edytowano dnia: 2 sierpnia 2022, 09:33
4
Gianni Comandini
Gianni Comandini
2 sierpnia 2022, 09:29
Co on taki woskowy? To na pewno on?
0
Zirytowany
2 sierpnia 2022, 10:06
Podobno sobowtór.
0
Von Strauss
Von Strauss
2 sierpnia 2022, 09:27
Sampa chce Bakayoko, powtarzam Sampa chce Bakayoko! Są dwa problemy - pensja i zgoda Chelsea na skrócenie wypożyczenia.
0
Von Strauss
Von Strauss
2 sierpnia 2022, 09:25
Chelsea ponoć chce Skriniara, Dumfriesa i Cesare Casadei z Interu. Inter chce 70 mln za Milana, 40 za Dumfriesa i 10 za Cesare xD
0
chory
chory
2 sierpnia 2022, 09:35
inter to rvcha te kluby na hajs jak mało kto, tego to akurat moglibyśmy się od nich nauczyć a nie oddawać gwiazdeczki za darmo
4
patoo_07
patoo_07
2 sierpnia 2022, 09:58
Gwarantuje Ci, że jakby ktoś dał za Hakana choć 20 milionów rok wcześniej, to by go sprzedali bez mrugnięcia okiem. Problem tutaj jest taki, że Skriniar i Dumfries to są kluczowi zawodnicy Interu. To tak jakby u nas teraz się ktoś zgłosił i położył 40 za Tomoriego i 70 za Theo. Ciekawe czy byś powiedział, że sprzedając ich wyruchaliśmy kupującego, czy siebie samych, oddając kluczowych zawodników.
7
Von Strauss
Von Strauss
2 sierpnia 2022, 10:16
Zwłaszcza, że Bremera już nie ma na rynku, jest Milenkovic. Na wahadło to mogą co najwyżej wziąć Alexisa od nas (po promocji, 40 mln)
2
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się