SCUDETTO


MERCATO LIVE 03.08: Renato Sanches nie dla Milanu. Zagra w PSG [18:05]

3 sierpnia 2022, 09:15, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 03.08: Renato Sanches nie dla Milanu. Zagra w PSG [18:05]

[09:15]: Charles De Ketelaere oficjalnie piłkarzem Milanu. A jak rozwiąże się druga saga transferowa, z Renato Sanchesem w roli głównej? Wszystko wskazuje na to, że gorzej dla rossonerich. Według L'Equipe, lada chwila Portugalczyk trafi do PSG za 15 mln euro. Paryżanie zwalniają miejsce w zespole rozstaniem z Georginio Wijnaldumem, który jest o krok od Romy.

[09:26]: Według dziennikarz Daniele Longo, agent Renato Sanchesa, Jorge Mendes, zakomunikował Milanowi, że PSG ma czas do końca tego tygodnia. Jeśli paryżanie zdecydują się zamknąć transfer w ciągu kilku dni to pomocnik zagra u nich, w innym przypadku trafi na San Siro.

[10:20]: Corriere della Sera podaje, że Milanowi do zamknięcia listy zakupów brakuje jeszcze środkowego obrońcy i środkowego pomocnika. Rossoneri nie zamierzają już wzmacniać przedniej formacji. Na prawe skrzydło pozostaną więc Messias i Saelemaekers. 

[10:55]: La Gazetta dello Sport podaje, że Renato Sanches trafi z Lille do PSG za 15 milionów euro. Oba francuskie kluby miały już zawrzeć porozumienie. Alternatywą dla Milanu, do wzmocnienia środka pomocy, ma być Pape Matar Sarr z Tottenhamu. 19-letni Senegalczyk poprzedni sezon spędził na wypożyczeniu w Metz, gdzie był wyróżniającym się zawodnikiem. Na początku tego roku wygrał ze swoją reprezentacją Puchar Narodów Afryki. 

[14:33]: Stacja SportMediaset podaje, że gorącym nazwiskiem w kwestii Milanu nie jest Davide Frattesi. Pomocnik Sassuolo był subtelnie łączony z rossonerimi w ostatnich tygodniach, ale klub z regionu Emilia-Romania nie jest zainteresowany rozstaniem z zawodnikiem już tego lata.

[15:51]: Dziennikarz Fabrizio Romano informuje, że Renato Sanches zagra w PSG - transfer jest już gotowy, Portugalczyka czekają testy medyczne. Tym samym Milan może skupić się na innych piłkarzach celem wzmocnienia swojej drugiej linii.

[18:05]: Jak podają włoskie media, Milan jest bliski zamknięcia transferu utalentowanego 18-latka z Vicenzy, Tommaso Manciniego. W sobotę rossoneri rozegrają mecz towarzyski na stadionie klubu, z którego chcą ściągnąć młodego napastnika.



470 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 sierpnia 2022, 15:35
Ogólnie cieszę się, że tak szybko gramy z Interem. Pierwsze cztery mecze są totalnie nieważne, bo kibicowska wierchuszka wszystko uzależni od spotkania derbowego.
Milan wygra derby - idziemy na mistrza! Milan przegra derby - będzie walka o top4.
Możemy wygrać cztery pierwsze spotkania, ale przegrać z Interem, to i tak będzie wieszanie psów na zarządzie, dyrektorach i piłkarzach, co to się nie nadają do tarcia chrzanu. Z drugiej strony możemy przegrać cztery pierwsze mecze, ale wygrać derby, to od razu sukces. Tak będzie. Nawet, jeśli zdobędziemy 12/15 punktów w pięciu pierwszych meczach, to potencjalna porażka z Interem sprawi, że tutejsi kibice będą nam wieszczyć upadek i wypadnięcie poza strefę LM. :)
4
hyrus13
hyrus13
3 sierpnia 2022, 15:40
Chyba, że Inter zawali trzy pierwsze mecze :)
0
Juzio
Juzio
3 sierpnia 2022, 15:46
Hmm a jak padnie remis? Chyba, że już nie ma remisów.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
3 sierpnia 2022, 15:01
Depay fajna opcja do rozważenia, ale tylko przy sprzedaży Leao. I dla mnie kapitalny deal, 70plus za Leao, i za friko depay. Jeśli szedłby do pensji na poziomie 5 baniek to naprawdę była by to super sprawa. Wtedy mamy trochę kasy na uzupełnienie kadry
0
HappySC
HappySC
3 sierpnia 2022, 15:06
Chyba sobie żartujesz, MVP serie a za 70 baniek?
8
AdamoX__
AdamoX__
3 sierpnia 2022, 15:09
70 za najlepszego gracza serie a mającego 22 lata? Pisałeś to na poważnie?
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 sierpnia 2022, 15:11
Słaby deal - duża strata sportowa
Plus hipoteza opierająca się na myśleniu życzeniowym z tą pensją
1
Krzysztof
Krzysztof
3 sierpnia 2022, 15:31
Stary co Ty bierzesz? Podziel się albo daj numer do swojego dealera:)
0
paweł_paolo
paweł_paolo
3 sierpnia 2022, 15:32
W sumie nawet ja bym brał 90mln + depaja (choć za nim nie przepadam) za Leao ale nawet farsa na to nie pójdzie. Dodatkowo nie wiemy ile z tej kasy poszło by na transfery. I oto się przede wszystkim rozchodzi. Co do depaja problem oczywiście (ponownie) z pensją.

Wielu pisało że jak nie będzie nowej umowy z Leao do końca lipca to sprzedać ;) Za rok bd kombinować z agentem by dograć do końca kontraktu i tyle.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 15:34
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 sierpnia 2022, 15:33
Depay aktualnie zarabia bodajże 7 rocznie, Barcelona chciała, by się zgodził na obniżkę do 5, a on woli rozwiązać kontrakt. I mówisz, że przyjdzie do nas grać za mniej niż 5? :) Dobry żart ogólnie. Poza tym Depay aktualnie mniej sportowo oferuje, niż Leao. Do tego Portugalczyka omijają urazy, a Depay jest dość kruchy. Kiepska wymiana. Nawet, gdyby Rafa miał odejść za darmo, kiedy skończy mu się kontrakt, to przez te dwa lata da nam więcej pod kątem sportowym, niż rzeczone 70 milionów. Co innego jakieś 100+, wtedy można się zastanawiać.
3
MilanHomer
MilanHomer
3 sierpnia 2022, 15:35
Depay w wielkich klubach to średniak.
Zamiana za Leao to niesmaczny żart.
Takie deale robiła Roma, a podobne robi również Inter.
0
Rogo1989
3 sierpnia 2022, 15:47
Za Leao idealna opcja. On i tak odejdzie za darmo bo kontaktu nie przedłuży. Więc lepiej cokolwiek zwróci niz oddać go za darmo.
1
Rogo1989
3 sierpnia 2022, 15:48
Za Leao idealna opcja. On i tak odejdzie za darmo bo kontaktu nie przedłuży. Więc lepiej cokolwiek zwróci niz oddać go za darmo.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
3 sierpnia 2022, 15:49
Depay ma rozwiązać kontakt z barca, jeśli znajdzie klub z szeroko pojętego topu. Leao za niecałe 2 lata spierniczy nam za friko, wiec dla mnie sprzedaż za około 70 baniek nie była by głupia. On chce robić karierę na psg Real barce itp. Depay już osiągnął poziom którego nie przebije i na barce to on jest za maly
1
rzezniq
rzezniq
3 sierpnia 2022, 14:55
Jest jeszcze nadzieja że ktoś kupi od Lyonu paqute który jest łączony z kilkoma klubami w Anglii cena około 60 baniek , Milan ma 15% od następnej sprzedaży
0
luba17
luba17
3 sierpnia 2022, 15:22
i za 9 mln kogo kupisz? nawet za 17 będzie ciężko kogoś ogarnąć...
0
_GAHU_
_GAHU_
3 sierpnia 2022, 16:28
@luba17

A kto od razu mówi o kupnie? Po zakupie CDK nastawiałbym się raczej na wypożyczenia + opcja/obowiązek wykupu. Wtedy to +9mln już nie takie głupie
0
Rossoneri777
Rossoneri777
3 sierpnia 2022, 14:48
Frata by pasował bo potrzeba nam Włochów. Mysle ze linia pomocy Sandro-Frata to było by złoto na lata
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 sierpnia 2022, 14:50
W zeszłym sezonie Pobega>Frattesi
Ale fajnie byłoby mieć w kadrze obu
2
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 14:55
35 mln za Fratessiego :) :)

a potem się ludzie dziwią, że Milan woli francuzów
7
Deus
Deus
3 sierpnia 2022, 15:07
hot take: oboje są przehajpowani.
Fratessi trochę taki ligowiec a Tonali na jeden bardzo dobry mecz zagra 4 średnie.
1
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 15:41
PanPrzemus313
Pobega>Frattesi? Uargumentujesz? Bo Twojego zdania nie podziela Mancini, który dał sporo pograć Frattesiemu w czerwcowych meczach Ligi Narodów, gdzie Pobega zagrał 10 minut.
0
hyrus13
hyrus13
3 sierpnia 2022, 15:41
Deus

Chyba dwa lata temu, w zeszłym sezonie Tonali za 4 bardzo dobre mecze miał 1 średni.
1
Deus
Deus
3 sierpnia 2022, 15:53
hyrus13
myślę, że prawda w naszych wyliczeniach leży gdzieś pośrodku. Oczywiście uwielbiam Tonaliego za samo serce Milanisty ale obiektywnie rzecz biorąc to na razie jego poziom sportowy nie dorósł jeszcze do gigantycznego hajpu jaki na niego jest od dobrych kilku lat.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 sierpnia 2022, 17:32
Jaca23 - ten sam Mancini który powołał De Sciglio do kadry a nie Calabrię? xD
Ocenianie zawodników na bazie meczów z reprezentacji prowadzi do tego że Olsen i Ochoa to najlepsi bramkarze na świecie

Pobega w bardziej poukładanym i mniej ofensywnym Torino wykręcił podobne liczby co Frattesi w hiper ofensywnym Sassuolo do tego potrafi grać na wyższej intensywności, ma większe doświadczenie w Serie A i z mojej obserwacji wychodziło w trakcie sezonu że lepiej grał przeciwko mocnym zespołom
0
Mormarx
Mormarx
3 sierpnia 2022, 14:42
I co ten Sanches w Paryżu chciałby robić? Bo chyba nie grać. Przesiedzi na ławce pół roku i w zimowym oknie będzie wypychany do jakiegoś średniaka.
1
MR. X
MR. X
3 sierpnia 2022, 14:46
Tak tak tak..
0
paweł_paolo
paweł_paolo
3 sierpnia 2022, 14:48
Ale przynajmniej weźmie dobre piniondze za leczenie. A lepiej żeby to robił tam niż u nas.
3
Milanboy
Milanboy
3 sierpnia 2022, 14:50
Co ty pierniczysz. Gość miałby niemal z urzędu pierwszy skład patrząc na to, że psg pozbywa się Paredesa, Gueye oraz także ma odejść Danilo.

No co jak co ale w Paryżu ma większą szansę na grę niż w AC Milan.
2
MR. X
MR. X
3 sierpnia 2022, 14:54
Milanboy , to są takie komentarze ludzi typu, nie wiem, ale się wypowiem.
0
Mormarx
Mormarx
3 sierpnia 2022, 15:08
pożyjemy zobaczymy...
PSG w każdym oknie może sprowadzić gości pokroju Bernardo Silvy
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 15:11
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 15:35
No jak to co? Grać mniej więcej 60-70% możliwego czasu, bo resztę będzie się leczył, taka prawda. Zobaczycie, że Sanches tam będzie grał i to nie mało.
0
kamilus
3 sierpnia 2022, 14:33
Tak z innej beczki - https://twitter.com/keralista/status/1554767153999400960

< 3
1
marcinomilano
marcinomilano
3 sierpnia 2022, 14:53
No niestety beniaminek w PL dostaje więcej pieniędzy niż mistrz Włoch ¯_(ツ)_/¯
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 14:55
1
RaveL
RaveL
3 sierpnia 2022, 15:10
To jest śmieszne.
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 14:04
Jakby ktoś jeszcze nie słyszał, to chciałem dodać, że Depay jest do wyciągnięcia z Barcy (° ͜ʖ °)
0
DarQ
DarQ
3 sierpnia 2022, 14:09
Właśnie popsułeś nasz główny atut - tajność :)
0
paweł_paolo
paweł_paolo
3 sierpnia 2022, 14:11
tak już o tym depaju kilku wspominało ;)
niech se w fifie czy w co tam grajo biorą
6
ósmy
3 sierpnia 2022, 14:30
Depay to mi pasuje bardziej do Interu, niż do nas.
Wcale bym się nie zdziwił, gdyby Marotta zaproponował mu fajny pieniądz, no i oczywiście walkę o triumf w LM. Przy odejściu Sancheza byłoby to możliwe, a nawet wtedy mógłby pomyśleć o uratowania Dumfriesa i Skriniara przy dobrym spieniężeniu Lautaro Martineza. Marotta lubi takich zawodników, a atak Depay-Lukaku nie straciłby na skuteczności, a uzyskałby fajny fundusz za Lautaro - w granicach plus 60 mln.
3
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 14:31
A tak po prawdzie, to gdzie ten Depay miałby u nas grać?
0
Superpippo96
Superpippo96
3 sierpnia 2022, 14:48
Gdzieś czytałem, że podobno Juventus bardzo mocno się nim interesuje, jeżeli tylko rozstaną się z moratą
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 14:56
Widzę, że nikt sarkazmu nie wyłapał XD Nawet dodałem lenny face'a na koniec :(
0
paweł_paolo
paweł_paolo
3 sierpnia 2022, 15:09
Jaca23

jak coś nie mówiłem o Tb bo mniej więcej znam twoje poglądy na transfery i w większości mam podobne
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 15:09
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 15:33
paweł_paolo

Luzik ;)
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 13:43
A mi mimo wszystko szkoda Sanchesa. Według mnie to zawodnik, który wniósłby mega dużo kreatywności do naszej pomocy, która często ma problem z kreacją. Jednak jego wybór mnie absolutnie nie dziwi. Dostanie wyższy kontrakt, ponownie spotka się z ludźmi z którymi wygrał mistrzostwo w Lille. Pewnie ma świadomość, że nie jest zawodnikiem, który rozgrywa cały sezon od deski do deski, a rotacja w Paryżu jest duża, więc swoje minuty dostanie.
9
ACMarcin83
ACMarcin83
3 sierpnia 2022, 14:25
Wczoraj wypowiedział się były piłkarz Brugge. Powiedział, że CDK nie jest wart takich pieniędzy i gratuluje klubowi, że udało im się dostać taką kwotę zważając na fakt, że prócz Leeds i Milanu nie było dużego zainteresowania jego osobą. Oby ten transfer nie wyszedł na bokiem. Osobiście uważam, że Sanches i Ziyech byli bardziej potrzebni i łącznie kosztowaliby podobnie.
4
Rolnik264
Rolnik264
3 sierpnia 2022, 14:50
A mi nie szkoda, jeżeli mamy być 2 wyborem to dziękuje.
Nie jesteśmy żądną nagrodą pocieszenia.
2
carrygun
carrygun
3 sierpnia 2022, 14:53
A Dumanowski wczoraj mówił, że rozmawiał z jakimś agentem, który twierdzi, że wszyscy z którymi rozmawiał o Belgu, wróżą mu wielką karierę i że na pewno odpali. Takie gadanie osób postronnych nic nie wnosi do dyskusji, bo skąd oni lub ktokolwiek inny mógłby wiedzieć, czy typ okaże się topem czy flopem. To boisko weryfikuje. Gorszy od Brahima nie będzie. A twierdzenie, że Sanches był bardziej potrzebny też można wsadzić między bajki, bo to jest typ, który powinien grać z apteczką przy sobie.
3
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 14:56
ten gość twierdził, że Leeds gra super ofensywną piłkę, a Milan nie bo jest z Serie A, który sprowadza piłkarzy "po zmierzchu" swej kariery
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 15:08
4
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 15:07
@ACMarcin83

Pewien były piłkarz Milanu twierdził z kolei, że Inter jest lepszy i idzie tam wygrać mistrzostwo.
5
il Capitano 1899
il Capitano 1899
3 sierpnia 2022, 13:22
Milannews podaje że po zakontraktowaniu CDK budżet klubu na pozostałe okienko wynosi obecnie w przedziale od 8 do 9 mln euro a do obsadzenia pozostają 2 pozycję śo oraz śp. Źródło to twierdzi że klub skoncentruje się na wypożyczeniach.
4
Mellion
Mellion
3 sierpnia 2022, 13:36
A niech zrobią nawet ze trzy, byle tylko spróbowali też z Ziyechem.
3
Janik14
3 sierpnia 2022, 13:49
Jak możemy mieć 9mln skoro mamy ofertę dla Renato z 15, maslo maślane..
9
Rossu
3 sierpnia 2022, 13:54
Pewnie to celowo wypuszczony fejk news przez Milan, żeby inne kluby nagle nie żądały horrendalnych cen za swoich zawodników po zakupie CDK.
8
dave25
dave25
3 sierpnia 2022, 14:03
Czyli to nie były żarty że 50 mln na transfery
1
MR. X
MR. X
3 sierpnia 2022, 14:37
Teoretycznie mogło być 90 milinów, a praktycznie jest 50 milionów. Zamiast budżetu jak na mistrza przystało jest budżet średniego ligowca.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 14:47
1
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 14:47
Bo dotychczasowy właściciel najwyraźniej niechętnie chce inwestować w coś, co za chwilę sprzeda...
0
MR. X
MR. X
3 sierpnia 2022, 14:52
Mil_online , no to fajnie.. Jak nie pyknie coś związku z brakiem odpowiednich wzmocnień, to nie dostanie tyle za ile kupił. A z drugiej strony, to jeśli jest plan na to żeby znowu Milan sprzedać, to kim w takim razie jest Milan? Jakąś ścierką żeby tak ją przerzucać z rąk do rąk?
0
cbvirus
cbvirus
3 sierpnia 2022, 14:54
Takie kwoty wydają się śmieszne, biorąc pod uwagę, że balans przed CDK wynosił +12 mln.
0
cbvirus
cbvirus
3 sierpnia 2022, 14:54
Takie kwoty wydają się śmieszne, biorąc pod uwagę, że balans przed CDK wynosił +12 mln.
0
Semper Fideli
3 sierpnia 2022, 13:17
CDK w akcji w LM
https://twitter.com/ChampionsLeague/status/1554763847004725250?t=EeyWTlja-zE4ffmt6HUzVQ&s=19
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 sierpnia 2022, 13:22
Mówiłem, kiedy ktoś ostatnio fajny filmik z nim w akcji wrzucił, że chłopak się świetnie czuje na prawym skrzydle i tam bym go testował. Szczególnie, że Adli dobrze odnajduje się na 10.
4
Diavo
3 sierpnia 2022, 13:23
Najważniejsze, że cały czas do przodu :)
1
paweł_paolo
paweł_paolo
3 sierpnia 2022, 13:25
Gianni Rivera

No ale przecież Karol to drewno i nadaje się tylko na 10 i tam powinien zostać przyspawany (wg niektórych) ;)
3
nokoments
3 sierpnia 2022, 13:33
Patrząc po heatmapach z zeszłego sezonu to typo nam jest w stanie obsadzić każdą pozycję w ataku. Jestem pewien, że Stefano tak go ustawi, że wyciągnie z niego co najlepsze.
1
RafAxl
RafAxl
3 sierpnia 2022, 14:43
@paweł_paolo De Ketelaere grał w ogóle kiedyś jako klasyczna 10? Większość na tej stronie go tam wrzuca, a to jest skrzydłowy, ewentualnie 9. Dla mnie to jest transfer na prawe skrzydło, czyli zostajemy z Diazem na 10.
0
rzezniq
rzezniq
3 sierpnia 2022, 14:49
Zobacz skróty co robił w meczu Belgia Włochy wisienka jest gol a na bramce dollar
0
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 14:52
Praktycznie cały sezon grał jako „10”.
1
biedrus
biedrus
3 sierpnia 2022, 13:12
A ja czuję, że jak Alexis strzeli już bramkę (liczę, że w pierwszych trzech kolejkach) to odpali i jeszcze będziemy się nim cieszyli. Po mowie ciała widać, że jest już zmęczonym tym, że nic nie wchodzi
3
Alessio_re6
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 13:26
I tak daje o wiele więcej Milanowi niż dawali kochani Andre Silva czy Paqueta :) Ale tak samo bez żalu bym go sprzedał jak pozostałą dwójkę :D
6
Rogo1989
3 sierpnia 2022, 13:08
Rewelacja, prawego skrzydła nie ma już od dawna ale i tak nikt nie przyjdzie. Zostaniemy z jednowymiarowym Messiasem i nieoganiającym grę do przodu Saelemaekersem.
6
Semper Fideli
3 sierpnia 2022, 13:07
Chocby szanse byly minimalne to mnie takie plotki grzeja bardzo :-)
Milan, turyn i Utd rozmawiaja z agentem SMSa, gosc jest moim idealem pod Milan od dawna. To bylby Sztos dzieki ktoremu strawie Mesjasza Alexa czy Rebicia.
Malo realne ale moze moze.
1
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 13:12
Może Milan zaoferuje 20 mln w mini ratkach, Saelemaekersa, wypożyczenie Bakayoko, Jungdala i Robacka ;)
0
paweł_paolo
paweł_paolo
3 sierpnia 2022, 13:18
Co najwyżej to Lazio by się zgodziło na wymianę za Leao może z 5mln by dorzucili xd
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 13:19
0
Semper Fideli
3 sierpnia 2022, 13:18
Dorzucil bym z bólem serca nawet Krunicia.
Cicha nadzieja to fakt ze serb bardzo podoba sie Paolo
1
Von Strauss
3 sierpnia 2022, 13:58
Jakby Sergej Milinković-Savić przyszedł to super, ale prędzej spodziewałbym się innego SMS-a.

Z Providenta.

"Cardinale, oddawaj te pińcset baniek."
2
chory
chory
3 sierpnia 2022, 14:08
fajny by był ale tylko 2 lata kontraktu mu zostały czyli jak manu rzuci za rok kwotę 50mln to pozamiatane dla włoskich klubów no chyba że SMS chce zostać we Włoszech to za 2 lata za darmo walczyć o niego jak się tylko da
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 15:31
Juve go nie weźmie, Lotito chce ogromnej kwoty. Mam olbrzymią nadzieję, że powalczymy o niego za rok.
0
lopezito84
lopezito84
3 sierpnia 2022, 13:06
Messias zagrał jeden dobry mecz więc zasłużył już na miejsce w pierwszym składzie. Jestm pewien że wykupili go ponieważ wiedzieli że na PS nie ma co liczyć a mówiło sie tyle o Berrardim, Asensio i Ziyehu że wydawało się kwestią czasu jest kiedy jeden z nich dołączy. Ogólnie mega nieudane okienko transferowe w wykonaniu Milanu. A do Juve właśnie kolejny klasowy Deapay. Po co grać o puchary skoro nawet kasy z tego nie ma. Roma i Inter też się dozbraja. Obawiam się że De Ketelare, Adli i Orig i mogą nie wystarczyć na 2 rundę CL nie wspominając o 2 gwiazdce czy nawet top 3.
2
hunga
hunga
3 sierpnia 2022, 13:11
Na szczęście nie masz żadnej dezyzyjności w sprawach transferowych. Mega nieudane okienko to raczej to twoje z komentarzem.
10
lopezito84
lopezito84
3 sierpnia 2022, 13:15
Jestem kibicem Milanu od 30 lat więc mam nadzieję że masz rację
0
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 13:19
To okienko niewiele się podobno różni od poprzedniego letniego, a patrz Pan - zdobyli majstra.

Moim zdaniem to okienko jest już lepsze od poprzedniego, bo wyczyszczono element zbędny, uporządkowano kadrę, ściągnięto przynajmniej trzech fajnych, nowych piłkarzy (Adli, CDK, Origi), widać jakąś ciągłość w rozwoju klubu. To jest coś, co obecnie nas odróżnia od takiego Juventusu, który - jak to ładnie któryś z ich kibiców określił - lubi stołować się na śmietniku, licząc na recykling i przepalając dziesiątki milionów euro,
2
kamil1007
kamil1007
3 sierpnia 2022, 15:00
Przecież ma dzień dobry masz piłkarzy którzy dadzą więcej jakości Origi i CDK, a jeżeli nie wypali to zostanie Brahim z którym zdobyliśmy mistrzostwo. Do tego doszedł jeszcze Pobega i wrócił Kjer. Z ważnych elementów odszedł Franck, ale nie dawał aż tyle co sezon wcześniej aby za nim płakać. Każdy by chciał kogoś na prawa stronę i tam są największe braki. Stopera też chca bo Pioli będzie chciał mieć alternatywę na 3 obrońców.
0
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 13:04
ile razy wam wałkować, że CdK sezon zacznie prędzej na prawej pomocy niż na 10? ;]

5
Rossoneri777
Rossoneri777
3 sierpnia 2022, 13:08
Jak można oceniać gdzie on zacznie jak nawet nie odbył pół treningu z drużyna? Ja go zupełnie nie widzę na skrzydle, mamy tam Messiasa który ma za sobą kapitalny preseson.
Na 1 kolejkę widzę to tak
Giroud
Leao-Adli-Messias
Docelowo widział bym adliego niżej a CDK na 10. Ale wyjdzie w praniu, może rzeczywiście okaże sie ze CDK będzie grał u nas takiego ps, ale No na moje oko to on ma wszystko żeby być genialna 10
3
Rogo1989
3 sierpnia 2022, 13:10
Czyli będzie powtórka z rozrywki jak w przypadku Calhanoglu, który był męczony na lewej stronie a zaczął grać dopiero jak występował jako "10". Super rozwiązanie. CDK to nie jest skrzydłowy i tylko będzie się marnował na skrzydle.
1
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 13:13
a czy my gramy rasowym skrzydłowym na prawej stronie czy hybrydą 10 na tej stronie? bo chyba to drugie chcemy grać

Belg pasuje + to co było widać w sparingach między innym Belgiem a Adlim - wymienność pozycji i kto wie czy tak to nie będzie finalnie wyglądać

Ziyechowi też bliżej do "10" niż do skrzydłowego z krwi i kości
4
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 13:18
Ile można wałkować, że de facto Milan nie gra prawym skrzydłem, a co najwyżej PPO ew. PP. Calhanoglu i Suso to była chyba jedna z najwolniejszych i najbardziej przewidywalnych par skrzydłowych w tamtym okresie, również ze względu na męczącą bułę taktykę, czyli nieefektywny atak pozycyjny. Tutaj by tak nie było, bo w kompaktowej taktyce Piolego dynamicznym skrzydłowym byłby Leao, a CDK prawym rozgrywającym. Do tego jeszcze jest Adli z wizją gry.
4
Rogo1989
3 sierpnia 2022, 13:27
Skończcie już wychwalać Adliego. Z ogórkami to może i miał wizję ale na Marsylię to już trochę za mało było. Niech zagra chociaż połowę sezonu i każdy się przekona co tam zawodnik. To samo jest z Pobegą. Niczym szczególnym się nie wyróżniał w Torino a ludzie już piszą, że to następca Kessiego. Kessiemu to on może sznurowadła wiązać a nie wejść w jego rolę.
0
Rogo1989
3 sierpnia 2022, 13:36
Vol'jin

A wymienność pozycji pomiędzy Adlim a Alexisem była dlatego, że nie stać nas na PS z prawdziwego zdarzenia i Pioli musi kombinować. Smutne ale prawdziwe. Mistrza Włoch nie stać, żeby wzmocnić jedną z podstawowych pozycji w systemie 4-2-3-1.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 sierpnia 2022, 13:45
Rogo- tak tak
Wmawiaj sobie ze Pioli chce rasowego PS i tylko kombinuje jak kon pod górę a klub mu nie daje w momencie w którym wszystkie nazwiska które się przewijają w kontekście klubu to mniej dynamiczni rozgrywający dziwnym trafem pasujący do obecnej taktyki która ma tak Piolemu przeszkadzać


2
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 13:45
Nie, Pioli takiej gry oczekuje zawsze. W Interze, w Lazio, w Fiorentinie Pioli grając różnymi systemami zawsze miał jeden model boków, eksplozywność-rozgrywanie, technika.
Co do Adliego, kto oglądał go we Francji, to się na co go stać, ty najwidoczniej tego nie robiłeś, ale nie deprecjonuj go tylko dlatego, ze jesteś tak nastawiony.
2
Rogo1989
3 sierpnia 2022, 14:26
Alessio_re6
Uważaj bo już ci uwierzę, ze oglądałeś tragiczne Bordeaux, żeby oglądać Adliego :D trzeba być koneserem, żeby taki syf oglądać. Ja nie widziałem żadnego meczu Bordeaux bo liga francuska mnie nie interesuje. Można obejrzeć jakiś większy mecz Lyon, Marsylia czy Lille ale nie Bordeaux.
0
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 14:35
Raczej logiczne, że po tym jak Adli został tam wypożyczony zwrotnie to oglądałem go gdy miałem możliwość. Nie trzeba być koneserem, a wystarczy interesować się swoim klubem.
2
Rogo1989
3 sierpnia 2022, 17:55
Alessio_re6
Mnie interesował Milan a nie Adli. Zresztą osobiście nie mam do niego przekonania. Mam nadzieję, że się tym razem mylę.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
3 sierpnia 2022, 13:01
https://www.instagram.com/reel/CgysFfcAkPH/
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
3 sierpnia 2022, 13:03
Charles Lecrerc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 13:07
Coś jak Szarle De Kejtelaare
1
lopezito84
lopezito84
3 sierpnia 2022, 12:58
Nie no nie wierzę! Pozycja, która była najbardziej kulejąca w poprzednim sezonie zostaje w tym samym stanie? To lepiej już było zostawić Castilejo niż Selemakersa, który już w samym okresie przygotowawczym pokazał jak klasycznie marnować sytuację. Czy naprawdę nasz duet M&M's tego nie widzi? i nie potrafi wytłumaczyć tego zarządowi. Zamiast środka pomocy, którą mamy obsadzoną właśnie prędzej kupiłbym PS.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
3 sierpnia 2022, 13:05
Giroud/origi/Ibra
Leao/Rebic
CDK/Adli/Brahim
Messias/Alexis
Przy przyjściu jakiegoś ps robi się mega tłok. Patrz na pomoc
Tonali-bennacer
Pobega-Krunic
Środek pomocy bardziej wola o pomoc gdyż jeśli wypadnie nam Sandro albo Ismael to jest lipa
0
lopezito84
lopezito84
3 sierpnia 2022, 13:08
Rossoneri777 zrobiłeś piękne zestawienie to teraz przyjrzyj się temu i zobacz gdzie jest najsłabiej albo sobie chociaż porównaj skrzydła zapowiada się dalsza gra lewą flanką.Pobega, Krunić i Adli włśnie też w środku mogą grać.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 13:12
0
Starosta
3 sierpnia 2022, 12:54
Ja nie rozumiem po co Wijnaldum tam sie pchał do tego PSG z Liverpoolu i po roku odchodzi.
0
patoo_07
patoo_07
3 sierpnia 2022, 13:06
$$$$$
5
mmielczar123
mmielczar123
3 sierpnia 2022, 12:53
Póki co skupiamy się na obrońcy i pomocniku, a Ziyech moim zdaniem przyjdzie jedynie w przypadku odejścia Alexisa i/albo pod koniec okienka, gdy Chelsea oraz sam zawodnik zmniejszą wymagania finansowe. Wątpię, że mielibyśmy CDK, Adliego i Brahima na 10 oraz Hakima, Messiasa i Saelemaekersa na prawej stronie. Najbardziej prawdopodobną opcją będzie ściągnięcie Marokańczyka za rok (o ile nadal będzie taka możliwość), kiedy pożegnamy się z Brahimem i może uda się sprzedać Snickersa. Jest jeszcze opcja, że prawa strona będzie bardzo zawodzić lub nastąpi plaga kontuzji i weźmiemy Marokańczyka zimą.
Przede wszystkim trzeba zobaczyć na jakiej pozycji będzie grał CDK, bo jeśli na prawej stronie, to temat Ziyecha imo jest zamknięty, natomiast jeśli na trequartiście, to fajnie by było o niego powalczyć, ale tak jak pisałem, najpierw skupmy się na pomocniku, bo już straciliśmy szansę na Sanchesa, Chukwu i Fernandeza.
edit: jest jeszcze opcja, że Adli będzie grał niżej, u boku Sandro/Benka, a CDK na 10, to wtedy nie potrzebowalibyśmy pomocnika i można pomyśleć o Ziyechu, ale w sparingach Francuz grał wyżej, więc wątpię w takie rozwiązanie.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 13:00
0
paweł_paolo
paweł_paolo
3 sierpnia 2022, 13:08
Pytanie czemu w przyszłym roku udało by nam się sprzedać Alexisa a teraz nie. Fakt ofert i zainteresowania nie widać. Ale nawet w przypadku jeśli ofensywa zostanie taka jaka jest to Alexis powinien pełnić rolę taką jaką Samu ostatnio ;) o ile oczywiście Padre przewiduje Karolka na prawej stronie. Wtedy to wartość Alexisa w ogóle spadnie. A może padre będzie dawał jemu i Juniorowi po połowie czasu jak w zeszłym sezonie.
1
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 15:26
Podejrzewam, że Ziyecha ktoś zwinie w tym okienku. Jak go od razu nie kupią to wypożyczą z opcją, To jest zbyt dobry gracz, żeby siedzieć na ławce, a sam zawodnik chce odejść.
0
PeterWarne753
PeterWarne753
3 sierpnia 2022, 12:45
Moim zdaniem na chwilę obecną, na dzień 03.08.2022 Milan osłabił się względem zeszłego sezonu na tle czołówki, biorąc pod uwagę wzmocnienia i odejścia w Milanie i konkurujących klubów.

Juve, Inter zwiększyły jakościowo kadrę i odjechali trochę Milanowi.

Roma i Lazio zmniejszyły dystans dzielący nas od nich.

Napoli to niewiadoma.

Natomiast wygląda to u nas dość mizernie. Brak Kessiego będzie widoczny, to był piłkarz mega ważny a nikt inny jakościowy nie przyszedł.
1
mmielczar123
mmielczar123
3 sierpnia 2022, 12:57
Odszedł Romagnoli (rezerwowy), Kessie (podstawowo-rezerwowy) i jakieś ogórki. Przyszli Adli i CDK, którzy gwarantują niezłą jakość, a do tego na ławkę Origi i Pobega. Z juve odeszli Dybala, Kielon, De Ligt i Morata + wypadli im na jakiś czas Pogba i McKennie, a inter stracił Perisicia (ich mvp z zeszłego sezonu) i mówi się o odejściu Skriniara lub Dumfriesa. Rywale owszem, wzmocnili się, ale również stracili ważnych zawodników. Jeśli wzmocnimy ławkę, to moim zdaniem powinniśmy być faworytem do scudetto.
1
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 13:03
W którym momencie Juventus się wzmocnił? Nie wykupili Moraty, karierę skończył Chiellini, sprzedali De Ligta w miejsce tych dwóch stoperów, przyszedł Bremer (solidny piłkarz), wrócił Pogba, który nie pogra, a później pogra z kontuzją, Di Maria to realne wzmocnienie, ale nie jestem pewien czy dla takiego trenera jakim jest Allegri.
Inter stracił jednego z dwóch najlepszych piłkarzy i nie zastapił go nikim, za to wypożyczyli Lukaku (upgrade względem Džeko) Mkhitaryan(solidny zmiennik Hakana) i Asllani (solidny zmiennik Brozo), na minus będzie za pewne przygotowanie fizyczne, przez które źle może wyglądać Lukaku. A Milan? Milan wzmocnił pozycję trequartisty dwoma zawodnikami i powoli czeka na możliwości, by wzmocnić prawą pomoc i pozycje stopera.
1
Marcos Salinas
3 sierpnia 2022, 13:24
Jaka niewiadoma z Napoli? Naprawdę ludzie pozapominali co działo się u nas po odejściu senatorów, jaki zjazd zaliczył Inter po odejściu Zanettiego, ile milionów straciła Roma na oddaniu DDR czy jaki był efekt ostatnich kwasów Gaspa z przywództwem Atalanty? Taki exodus liderów oznacza nieprawdopodobne kłopoty w kryzysowych sytuacjach. Nieważne jak dobre talenty ściągnie ADL jeśli nie wypełni pustki w szatni, a na to nie zanosi zjazd będzie podobny do tego w Milanie a. d. 2013.
Jeszcze z zapalnikiem Meretem między słupkami... Nie ma szans na LM.
Tam 6 miejsce będzie ogromnym sukcesem.
Bardziej obawiałbym się nagłego wzrostu Lazio. W końcu Sarri jest specjalistą od pracy w tak ekstremalnych warunkach (91 punktów w lidze dzięki wyłącznie 13-14 piłkarzom.), a wydaje się, że zdążył wysprzątać szatnię po poprzednim rozdaniu.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 13:26
1
Bandon
3 sierpnia 2022, 13:25
Okienko zarówno dla nas jak i dla innych klubów nie jest jeszcze zamknięte.

Juve zrobiło bardzo fajne ruchy, tylko, że Pogba już wypadł na jakiś okres. Zdecydował się na krótką terapię, ale mimo wszystko spora przerwa go i tak czeka, a później wiąże się to z ryzykiem odnowienia kontuzji. Di Maria? Top. Do tego Bremer, który moim zdaniem jest zamianą na plus w stosunku do De Ligta. Juve na ten moment świetnie wygląda jeśli chodzi o wzmocnienia.

Inter sprowadził Lukaku i oddał Perisica. Lukaku oczywiście jest wartością dodaną, a Gosens nie dojeżdża, co widać gołym okiem. Jeśli tak by się zakończyło ich okienko, to i tak jest dla nich super. Problem w tym, że cały czas są głosy, że odejść może Skriniar, albo Dumfries. Bremer im uciekł, De Vrij jest w słabiutkiej formie.

Roma kosmos ruchy jak na ich warunki.

My ściągnęliśmy CDK, Origiego i pewnie będzie jeszcze jakiś ŚO i ŚP. Może nie wygląda to imponująco, ale nasz skład bezustannie się rozwija i Leao, Tonali, Bennacer itd. będą cały czas tylko lepsi. My już mamy trzon gotowy, musimy jedynie uzupełniać brakujące elementy.
1
Rolnik264
Rolnik264
3 sierpnia 2022, 13:36
Głupoty gadasz, Ke$$ie to był głową w połowie sezonu już poza Milanem. Jasne że dołożył swoją cegiełkę do mistrzostwa, ale moim zdaniem równolegle przez niego nie wyszliśmy z grupy w LM.

To nas drużyny gonią a nie nam odjeżdżają.

Roma świetne transfery robi - tutaj przyznam Ci rację, o Jude tego nie powiem.
0
PeterWarne753
PeterWarne753
3 sierpnia 2022, 14:00
No jednak wyczuwam niedocenianie Juve i Interu. Szczególnie Juve. Naprawdę ich nie lubię, ale to nie znaczy że nie doceniam. Pogba będzie już we wrześniu z powrotem. Di Maria super gracz, jakby do nas przyszedł na prawe skrzydło to by połowa ludzie na tej stronie się posikała. Nie mówię, że chciałbym Di Marię, bo Milan stawia trochę na inny projekt ale stwierdzam fakt, że jest to super gracz. Ktoś napisał, że Inter wypożyczył tylko Lukaku a ja się pytam co to za różnica na dla jego gry czy to wypożyczenie czy transfer definitywny? Stracili Peresica owszem najlepszy ich gracz zeszłego sezonu. Ja stwierdzę dość przewrotnie, że oddali gracza w najlepszym momencie, bo Ivan już tak nigdy nie zagra, nie ten wiek już.
0
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 14:10
Tylko zapominasz o istotnej rzeczy, jeśli masz Di Marię i nagle każesz mu bronić nisko, bo tak lubisz, to nie będziesz miał tego Di Marii. W Milanie taki piłkarz miałby łatwiej bo grałby zdecydowanie bliżej bramki rywala. Lukaku jest wypożyczony i to nie zmienia wiele, ale bardzo dużo zmienia fakt, że w interze nie ma Pintusa, najlepszego trenera od przygotowania fizycznego, dzięki któremu Lukaka był naprawdę fenomenalnym graczem, a warto sobie przypomnieć jak Kessie wyglądał prze miesiąc po kontuzji, a sami nie mamy jakiegoś mega dobrego sztabu w tym temacie.
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 15:21
Alessio
Kielon nie skończył kariery, poszedł grać w MLS, notabene razem z Bale'em ;)
0
mickflower
mickflower
3 sierpnia 2022, 12:37
Snickers i Mesjasz na prawej. Dziwne, że nie wyciągnęli wniosków z poprzedniego sezonu? Wgrali ligę ale teraz będzie ciężej. Mesjasz to być może zmiennik dobry ale belg kopie się po czole i jest jeźdzcem bez głowy. Bardzo chaotyczny. Wypożyczyć lub sprzedać i brać Ziyecha bo gwarantuje skok jakościowy.
0
Barnabius
Barnabius
3 sierpnia 2022, 12:57
Szarle di Kitlare będzie grał na prawej :)
0
fryta777
fryta777
3 sierpnia 2022, 12:34
a czy Houssem Aouar mógłby grać u boku Sandro czy Benka? Pytam czysto teoretycznie czy Francuz na tej pozycji by się odnalazł? Ceballosowi też został tylko rok kontraktu.

Ogląda ktoś MLS? Tam jest dopiero ciekawy defensywny pomocnik rodem z Ekwadoru Jose Cifuentes? Podobny profil do Sanchesa fizycznie i technicznie jest mega, a do tego ma petardę w prawej nodze. Chciałbym żeby trafił do Serie A.
1
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 13:02
Cifuentes to ciekawy trop, ale jednak przeskok z MLS do Serie A budziłby większe wątpliwości niż choćby przeskok z ligi belgijskiej.
0
patoo_07
patoo_07
3 sierpnia 2022, 13:08
Z tego co wiem, to Aouar ma trochę nierówno pod kopułą, dlatego skończy pewnie jak Fekir w jakimś Betisie.
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 15:15
Akurat Fekir to byłby spory upgrade u nas na 10tce.
0
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 17:03
z Fekirem to pakiet z bratem bo widzę że jego też do Betisu sprowadzili :) :)
0
artorn
artorn
3 sierpnia 2022, 12:31
Jeśli to prawda to niech Sanches spada... skończy jak większość grzejników ławki z psg.
2
MR. X
MR. X
3 sierpnia 2022, 12:43
Odchodzi na pewno dwóch zawodników, a może nawet trzech. Dlaczego od razu ma grzać ławkę?
0
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 12:48
W PSG więcej dostaniesz za leczenie urazów, dodatkowo zostajesz w kraju i nie musisz uczyć się nowego języka.
0
Zuber
Zuber
3 sierpnia 2022, 12:20
Zyiech nie przyjdzie, był alternatywą dla CDK. Tak ciężko to pojąć?
0
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 12:27
Nie, ze ciężko to pojąć. Po prostu napisały to gazety i same sobie przeczą. Zyiech nigdy nie był alternatywą dla De Ketelaere, tylko obok Charlesa celem na te okienko by tymi zawodnikami wzmocnić obie „10”. Jeden już jest, na drugie czekamy.
4
Zuber
Zuber
3 sierpnia 2022, 12:51
I za kogo go wsadzisz i jak to sobie wyobrażasz? CDK ciął pensję, żeby tu tylko przyjść, a Marokańczyk swoje zarabia i raczej nie stać nas na niego. Brakuje nam ŚO i pomocnika, a wy Zyiecha chcecie tu jeszcze wciskać.
0
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 13:04
Na nominalną pozycję prawego ofensywnego pomocnika.
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
3 sierpnia 2022, 12:12
Nie no Ziyecha mogliby ogarnąć
0
Gullit80
Gullit80
3 sierpnia 2022, 12:03
To już rezygnacja z Zyeha? No.prawe skrzydło w takim razie będzie nasza bolączka w obliczu tyłu meczów LM,puchar i liga
2
milan2002
milan2002
3 sierpnia 2022, 12:26
Prawdopodobnie na skrzydle będzie grał De Ketelaere. A na 10-tce Adli.
1
Deus
Deus
3 sierpnia 2022, 11:50
czuje, że do środka nie przyjdzie już nikt. Może za rok się przyczaimy na SMSa.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
3 sierpnia 2022, 12:04
Aż mi się wierzyć nie chce ze nie przyjdzie nikt, jeśli wypadnie ktoś z duetu Benek-Sandro to tracimy masę jakości. A i Ismael często się łamie, wiec dla mnie jakiś jeden transfer do środka pola to powinien być priorytet większy niż prawe skrzydło
4
Deus
Deus
3 sierpnia 2022, 12:40
w pełni się zgadzam ale rok temu też ciężko było uwierzyć w to, że nikt nie przyjdzie na 10.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
3 sierpnia 2022, 11:49
Ten młody Sarr mnie nie przekonuje ,nawet w Senegalu nie grał na Pucharze Narodów..
0
omo69
omo69
3 sierpnia 2022, 11:43
W skali od 1 do 5 lewa strona to dwie 5,no moze 4,5(Theo i Leao) a prawa 3 i 2(Calabria i dwoch gagatkow:)Calabria lubie goscia i zalatwia nam tez sprawy rejestracyjne ale prawa strona dla mnie do wymiany w najblizszym czasie bo rozwoj to wymiana tych dobrych na bardzo dobrych:)
Ogladalem Kessiego w Barcelonie i mozna mowic o nim zle rzeczy jesli chodzi o charakter ale pilkarsko odnalazl sie tam znakomicie.
Nie dosc, ze walczy na calym boisku co robil i u nas, to dostal wiecej swobody i rozgrywa,drybluje,klepka,wyjscie na pozycje,wchodzi w pole karne.Gracz o ktorego bede sie bily jeszcze najwieksze kluby angielskie za gruby hajs.
Wydawac sie moglo,ze Barcelona to nie dla niego ale zmiana otoczenia,lepsi zawodnicy i taktyka Barcelony pokazala to o czym my zapomnielismy,ze to byl kiedys bardzo dobry ofensywny gracz.Szkoda go a na pewno tego, ze oddalismy go za darmo.
FORZA MILAN!!
1
JonBonOlo
JonBonOlo
3 sierpnia 2022, 11:47
wszystko spoko ale otworz oczy na Calabrie bo to jest niesamowite co piszesz Szanowny Panie, znajdz mi drugiego po co na luznym presezonie cenzura zaprzeproszeniem kilkudziesiecio-metrowe crossy pod noge Leao czy Messiasa.Chlop jezeli omina go kontuzje to bedzie maszyna sprawnie naoliwiona, to samo tyczy sie Florka nie wspominajac o Krolu Kalulu

Wulgaryzmy. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 12:06
2
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 11:51
Bo nasza lewa strona gra inaczej niż prawa i nie chcemy kopii

a) Calabria wchodzi w rolę prawego pół-stopera i bardziej właśnie ostatnio te piłki rozrzuca niż robi rajdy ala Theo. Chociaż strzały mógłby poprawić
b) skrzydło też inaczej funkcjonuje i patrząc jakich graczy tam łączono, to żaden z nich nie był podobny do Leao (może po za Sarrem z Watfordu)
5
omo69
omo69
3 sierpnia 2022, 11:51
Problem z Calabria jest taki, ze moze zagra dobrze a moze nie zagra.Lubie goscia jak napisalem i uwazam go za dobrego grajka ale zbyt rzadko to pokazuje ale to napisalem jako melodia przyszlosci bo grac bez Calabri to troche przetasowan potrzeba
Natomiast Kalulu to juz dla mnie srodkowy obronca i niech z nim nic nie kombinuja,niech tam nabiera doswiadczenia i bedzie nie do przejscia.
0
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 11:51
Nazywanie po ostatnim meczu Messiasa gagatkiem świadczy, że albo meczu nie oglądałeś, albo miałeś ostrą lutę i obniżony poziom percepcji, albo po prostu powielasz powtarzane tutaj bzdury o jego nieprzydatności:).
7
omo69
omo69
3 sierpnia 2022, 11:55

Mil_online

No tak bo po towarzyskim mam go wychwalac pod niebiosa a potem przyjedzie Udine z lepsza obrona i z Messiasa zostanie co najwyzej SA:)Do tego piszesz cos czego nei napisalem,oceniam do na 2 i takie jest moje zdanie:)
0
DarQ
DarQ
3 sierpnia 2022, 12:05
Mil-online
omo69 nie wygłosił nic ekstremalnego. Wielu z nas uważa go za przeciętnego gracza, wielu za słabego.
Bardzo często jest niewidoczny podczas meczu, czasami strzeli gola. Ostatni sparing w jego wykonaniu był ok. Wolę sięgać pamięcią trochę dalej i trochę szerzej.
1
omo69
omo69
3 sierpnia 2022, 12:11

DarQ

Problemem tej strony nie jest Pinokio ktory ma zdanie jakie ma ale ludzie ktorzy w formie zabawy,bo przeciez takie pisanie to zabawa,nie potrafia bez zlosliwych wstawek czy nawet wyzwisk wyrazic swojego zdania i po prostu sobie popisac.
Pzdr
2
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 12:15
Czytajcie ze zrozumieniem.

Nie stanowię jednoosobowego KOM (Komitet Obrony Messiasa), ale mierzi mnie, jak czytam takie bzdety umniejszające temu piłkarzowi. Rozumiem, że lemingoza polega na tym, że powiela się bzdury i przerabialiśmy to już z wieloma nazwiskami tutaj, ale czasem warto zresetować głowę, pozbyć się kołtuna z głowy i spojrzeć na sprawę od nowa, a nie widzieć to, co się chce tylko widzieć.

A od nowa, Darku, sprawa moim zdaniem wygląda tak, że w szerszym aspekcie Messias prezentuje się tak samo, jak w węższym. Podsuwanie prztyczków pod jego adresem, które zmierzają do zrobienia z niego w gruncie rzeczy jakiegoś kaleki jest słabe - ostatni sparing jedynie potwierdził moje przypuszczenie, że w tym sezonie, jeżeli chłop się (tfu tfu) nie połamie, to się zdziwisz co do jego przydatności boiskowej. Nie twierdzę, że sam on pociągnie nas w sezonie, ale na pewno będzie wartością dodaną. A ocenianie go na "2", to już w ogóle paranoja, dla mnie świadczy zwyczajnie o braku wiedzy piłkarskiej.

No, ale z opinią jest jak z dupą - każdy ma swoją.
6
omo69
omo69
3 sierpnia 2022, 12:22

Mil_online

Jezeli mierzi Cie zdanie innych tylko dlatego, ze jest inne to znaczy,ze u Ciebie wystepuje lemingoza bo jestes zamkniety na opinie innych:)
Mnie Twoje zdanie nie mierzi,ba jak Messias zrobi double-double to nie uciekne z tej strony:)
A Tobie zycze milego dnia i do zobaczenia na meczu:):)
1
DarQ
DarQ
3 sierpnia 2022, 12:38
Mil_online
Jeśli Paolo postawił wszystko lub bardzo dużo na sprowadzenie CDK, który prawdopodobnie będzie ogarniał również PS to znaczy,że ma podobne zdanie co ja.
Jeśli Paolo rok wcześniej skoncentrowany na zastępstwie dla Hakana (nr 10 dla Diaza, tak z doopy) w ostatniej chwili kupuje Messiasa to znaczy, że też ma podobne zdanie.
0
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 12:38
@omo69

To powiedz mi jak mam wyrazić opinię, że się z Tobą nie zgadzam? Gość zagrał pierwszorzędny mecz, dołożył swoją cegiełkę do mistrzostwa, a Ty piszesz "2".

Jeżeli masz w zwyczaju jeździć na Milan, to na pewno się spotkamy, ja jestem z pokolenia tych, które na meczu Milanu debiutowali dwie dekady temu, w 2002 r. (a gdyby wówczas były większe możliwości, to zrobiłbym to wcześniej). Nie wiem tylko po co ustawicznie wyciągasz ten argument w rozmowach z innymi użytkownikami, jakby to miało świadczyć o Twojej "lepszości".
0
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 12:39
bo jestes zamkniety na opinie innych:)

jeśli opinią jest wyzywanie od gagatków, drewien, karłów etc piłkarzy to raczej nie dziw się że ludzie reagują etc a nie zamknięte głowy
2
omo69
omo69
3 sierpnia 2022, 12:46
Mil_online

Daj spokoj,zycze Ci normalnie dobrego dnia i do zobaczenia na meczu bo nie mam zamiaru tutaj sie przepychac o nieistotne rzeczy a Ty chyba przez to, ze jestes przyzwyczajony do wiecznego wojowania wyciagasz jakis bzdurny argument o lepszosci:)
0
omo69
omo69
3 sierpnia 2022, 12:56
Vol'jin

Nie lacz mnie z innymi i nie udowadniaj swojej tezy w ten sposob
.Napisalem swoja opinie na jakis temat,nikogo nie obrazajac,ani zawodnika ani uzytkownika(gagatek to zadne wyzwisko:) a Ty probujesz sugerowac mi slowa ktorych nie napisalem zeby fajnie to wygladalo.Slabe to i tyle ale Ciebie tez pozdrawiam i do zobaczenia na meczu:)
0
Klimczer
3 sierpnia 2022, 12:58
Sytuacja z Messiasem na stronie jest podobna do tej z zeszłego roku kiedy to znaczna większość użytkowników chciała sprzedać Leao I zostawić Hauge dopowiadając przy tym jaka to z Leao "miernota" a jakim to Hauge jest niesamowitym talentem. Czasami nie warto skreślać zawodnika po jednym sezonie. Taka przestroga bo nie jeden juz z tych zawodników przeciętnych okazywał sie po czasie kluczowy.
1
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 13:08
Ja też Tobie życzę miłego dnia:).
1
cbvirus
cbvirus
3 sierpnia 2022, 11:41
Ciekawe, że alternatywą dla Sanchesa jest jakiś młokos. Miał sporo racji Pinokio, bo się okazuje, że z bardzo dużym prawdopodobieństwem z czwórki: Botman, Sanches, CDK, Ziyech tylko CDK zostanie zakontraktowany. Jest to znaczna strata, bo o ile CDK trzebq ocenić zdecydowanie pozytywnie, tak na braki na pozostałych pozycjach sprawiają, że jesteśmy zespołem niekompletnym i niejedne jaja będą się dziać w trakcie sezonu.
4
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 11:46
Bo okazało sie, że tylko dla CDK mieliśmy miejsce w składzie xD
Sanches by pewnie przyszedł, gdyby nie dwuletnie wypożyczenie Bakayoko, którego nie potrafimy dalej skrócić.
Jesteśmy full niestety.
0
JonBonOlo
JonBonOlo
3 sierpnia 2022, 11:49
dlatego musze przyznac ze troche zabawne jest obrazanie sie ludzi na pinokia, poniewaz ten lebek miewa czasem racje, zalezy czy chce wywolac prowokacyjna gownoburze, czy poprowadzic merytoryczna dyskusje
1
JonBonOlo
JonBonOlo
3 sierpnia 2022, 11:51
Miszcz
bo Bakayoko to bylo zalozenie, ze sie znowu odnajdzie w Milanie, jezeli tak udalo mu sie rozegrac sezon, ze az wrocil do Chelsea.
0
JonBonOlo
JonBonOlo
3 sierpnia 2022, 11:55
No i teraz niestety dwuletnie wypożyczenia Diaza i Bakayoko nas blokują...
0
DarQ
DarQ
3 sierpnia 2022, 12:00
Pinokio stał się teraz jakąś wyrocznią. Mędrcem, którego już nie ma z nami, a który odszedł w chwale :)
Ja od dziś jeśli będę miał ochotę podzielić się z Wami jakąś negatywną oceną, będę zaczynał tak - "Pinokio mawiał..." :)
2
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 12:22
Daras, nawet lepiej "Pinokio w takich sytuacjach zwykł mawiać, że ...":).
1
cbvirus
cbvirus
3 sierpnia 2022, 12:35
Ciekawe co o tym powiedziałby dziadek Pinokio...
0
JonBonOlo
JonBonOlo
3 sierpnia 2022, 11:38
https://www.instagram.com/reel/CgysFfcAkPH/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
0
mmielczar123
mmielczar123
3 sierpnia 2022, 11:52
Po prostu Szarlotka :P
0
Mellion
Mellion
3 sierpnia 2022, 11:36
A np taki Simone Bastoni ze Spezii? Co uważacie? Tak wiem, że to tylko Spezia, ale prawda jest taka że Sassuolo zawoła za Frattesiego niebotycznej kwoty, na którą nie będzie nas stać jak w przypadku większości Włochów.

Tymczasem ze Spezią póki co mamy dobre kontakty. Wypożyczyliśmy im już Maldiniego, Caldarę, to teraz moglibyśmy kogoś od nich pozyskać. Jedną z opcji mógłby być wspomniany już Maggiore albo Simone Bastoni, który poza środkiem pola może występować też na lewej obronie. Wyceniany na 7,5 mln, może udałoby się go po znajomości wyciągnąć za normalną kwotę i wtedy się skupić na środku obrony (wypożyczenie Diallo czemu nie) + naprawdę trzeba kogoś wziąć na to prawe skrzydło, bo sam Messias nie wystarczy, a Alexis niestety tutaj nie pasuje i najlepszą dla wszystkich opcją byłoby jego odejście albo wypożyczenie dajmy np do Atalanty, gdzie Gasperini gra wahadłami i tam by mógł się odnaleźć.
0
amoildiavolo12
3 sierpnia 2022, 11:39
dobry piłkarz.
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
3 sierpnia 2022, 11:43
A wiecie, że to Rebic faulował Bastoniego? xDDDD
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 11:43
1
mmielczar123
mmielczar123
3 sierpnia 2022, 11:53
Ja bym po taniości spróbował gracza Spezii albo Tameze z Hellasu
0
FanACM
FanACM
3 sierpnia 2022, 11:34
Szkoda Davida Neresa był do wyciągnięcia za 15 mln.
1
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 11:35
i od dwóch lat w formie Saelemakersa
6
Szulaj22
Szulaj22
3 sierpnia 2022, 11:28
Sanches w Psg wiec ide o zakład że bedziemy celować w Cristante lub Veretouta z Romy bo sa na wylocie.
0
Corsa
Moderator Corsa
3 sierpnia 2022, 11:35
Ten Veretout to wcale nie jest taki głupi pomysł, nada się.
6
Judeau
Judeau
3 sierpnia 2022, 11:41
A nawet mnie nie drażnijcie już tym Veretoutem
2
chory
chory
3 sierpnia 2022, 11:28
Środek pola Tonali - Frattesi, to by dopiero było...
6
jarek2572
jarek2572
3 sierpnia 2022, 11:26
Przeleciałem przez wszystkie komentarze tutaj i Pinokia nie ma. Czyżby chlop okazał się być honorowy ???
0
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 11:32
Na pewno już ogarnął inne konto, dla niepoznaki tym razem będzie jakimś megaoptymistą i dalej będzie przynęty rzucać. Najlepiej zapomnieć o nim.

Troll will be troll right till the end!
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 sierpnia 2022, 11:33
Podobno był widziany pod nickiem "gepetto" :D
1
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 11:34
odwrócony pinokio :)
1
Tutkovic
Tutkovic
3 sierpnia 2022, 11:35
To jego ojciec się ujawnił haha
0
Tutkovic
Tutkovic
3 sierpnia 2022, 11:42
Dajcie mu spokój. Zbaitował was idealnie tym zakładem. Teraz tylko ciągle Pinokio i Pinokio. Ma atencję jakiej pragnął. Cała saga transferowa wokół jego osoby. Masakra.
Niech sobie pisze co chce, byle bez wyzywania i prowokacji.
3
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 11:50
@Miszcz, tak się nie da. Przecież trolling to jest prowokacja - jak można być trollem bez prowokowania?:)
1
jarek2572
jarek2572
3 sierpnia 2022, 11:24
Snickers na prawej... ehhhh.. oby te pismaki nie miały tutaj racji. W innym wypadku trzeba będzie liczyć, że na środku będzie grał Adli, a na skrzydło wejdzie Laszatemikantare w razie potrzeby, a taka potrzeba będzie.
1
chory
chory
3 sierpnia 2022, 11:27
Junior ogarnie temat w tym sezonie
0
JonBonOlo
JonBonOlo
3 sierpnia 2022, 11:40
Junior moze zaczynac snickers najlepiej wyglada ze zmiany na podmeczonych do tego bedzie w obiegu na prawej CDK i Origi, bedzie dobrze chlopaki
0
Semper Fideli
3 sierpnia 2022, 11:23
offtop
https://twitter.com/acmilandata/status/1554754747558760449?t=1RiVi55Rhx-MFDvg9gzotg&s=19

nie wiedziałem ze tyle gwiazd trafilo z Belgi, a Genk to juz masowka widze
1
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 11:24
i tak to nie jest pełna lista :)
0
jarek2572
jarek2572
3 sierpnia 2022, 11:27
KK za jakie śmieszne pieniądze przyszed :o
0
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 11:33
Belgia jest dużo lepszym rynkiem niż taka Holandia, bo jest bardziej fizyczna i motoryczna, dzięki czeku piłkarze nie czują aż takiego przeskoku do lepszych drużyn. Gdyby De Ketelaere grał w Holandii, a nie w Belgii to jest duża szansa, ze byłby droższy, ale miałby ciężej.
0
chory
chory
3 sierpnia 2022, 11:34
Genk dobre nazwiska w rozsądnych cenach, a nie jak żydy z Brugge
2
Yourie
Yourie
3 sierpnia 2022, 11:20
Kur...naprawde kolejny sezon z ogórkiem Snickeresem? NIe wiem na jakiej pozycji będzie grał CDK, ale bez PS cięzko będzie znów to oglądać :(
1
100f
100f
3 sierpnia 2022, 11:22
CDK będzie na prawym skrzydle najpewniej.
0
grayman88
grayman88
3 sierpnia 2022, 11:32
A Adli wysunięty
0
amoildiavolo12
3 sierpnia 2022, 11:20
dla mnie Sanches tylko czeka na PSG i juz jest spalony, bo jakby naprawde chcial to bylby w Milanie. nic na sile
0
marcinomilano
marcinomilano
3 sierpnia 2022, 11:24
No nic dziwnego, dwóch gości którzy reaktywowali mu karierę w Lille a do tego dostanie lepszy hajs.
1
Mellion
Mellion
3 sierpnia 2022, 11:18
Dawać tego Sarra i Abdou Diallo, to poza zaciągiem francuskim i belgijskim teraz stworzymy senegalski. Żeby nie było, nic do tego nie mam, a chłopakom będzie nawet łatwiej z aklimatyzacją, wszak w Senegalu mówi się po francusku, więc bez problemu będą mieli się z kim dogadać ;)
0
amoildiavolo12
3 sierpnia 2022, 11:15
jestem ciekawy jakich pilkarzy sprowadzalby Maldini gdyby miał wiecej kasy od zarzadu ....

nie mozna myslec ze jak zdobylismy Scudetto to nie trzeba sie wzmacniac. W Milanie widzialem dobry kolektyw i fajna grupe pilkarzy z motywacja ( co jest zasluga trenera) i golownie dzieki temu wygralismy mistrza. Inter sie wylozyl w koncowce na Bologni i to mysle ze zaważyło .Jesli piłkarza ktorym konczy sie kontrakt z klubem nie bedzie pasowała przedstawiona oferta to trzeba ich sprzedac , zeby w koncu zaczac zarabiac a nie tylko kupowac...!! Oczywiscie oferta powinna byc ''godna'' bo na to poprostu zasluzyli, ale bez przesady,Wtedy bedziemy wiedziec komu naprawde zalezy na tym projekcie , czy tylko chodzi o kase
0
100f
100f
3 sierpnia 2022, 11:18
Szczerze mówiąc to średnio mnie obchodzi ile zarabiamy na zawodnikach. Jak pokazał czas lepiej ich trzymać do końca kontraktu niż sprzedawać za czapkę gruszek. Zresztą też nie jest powiedziane, że jak np Leao odejdzie za 100mln to Maldini dostanie te 100mln do wydania.
1
amoildiavolo12
3 sierpnia 2022, 11:26
ok. ale Milan musi sprzedawac zeby miec kase na pilkarzy, ktorzy naprawde chca grac dla tego klubu.

skonczy sie kontrakt i pojda za darmo jak Dollar Romek i Turek. Milan moglby zarobic na tych pilkarzach grube miliony i zastapic innymi . Oto mam najwiekszy zal do zarzadu. Mysle ze Galliani zrobilby dobry interes gdyby mial taka okazje :)
0
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 11:31
ilan moglby zarobic na tych pilkarzach grube miliony i zastapic innymi

a) te 60 mln za tych piłkarzy to było lepiej ich przetrzymać bo za awans z LM tyle było ;]
b) masz pewność, że kwota by poszła na transfery czy sobie by je Eliott by je zabrał tak jak Berlusconi w 2012 roku?
2
Tutkovic
Tutkovic
3 sierpnia 2022, 11:34
Amoildiavolo jak policzysz, że Ci piłkarze wprowadzili nas do top 4 to nagle zwraca Ci się koszt tych piłkarzy. To samo z Leao. Liczmy strata 60 mln. A chłop nas pociągnął do wygrania ligi i do LM to masz pewnie z 20-30 mln więcej w sezonie. Niestety takie czasy, że większość czeka do końca kontraktu.
0
Tutkovic
Tutkovic
3 sierpnia 2022, 11:35
Galliani był dobry w szastaniu, nie wykorzystywaniu pieniędzy ze sprzedaży.
Jak trzeba było kogoś zastąpić, to kończyło się Matrim czy Oliveirą... i to za grube pieniądze.

Trzeba też pamiętać, że wiele deali to były ściemy pod podbijanie stawek za karty. Coś co dalej Juve, Napoli i Inter czasem robią. Jak odszedł, to dziwnym trafem przestaliśmy robić takie interesy :)

Ja wole wygrywać niż sprzedawać. Teraz mamy jeszcze minus w budżecie, więc kwota ze sprzedaży niekoniecznie pójdzie na wzmocnienia. Prędzej max 50% do wykorzystania.
Poza tym, wszyscy już "oddają" za darmo. A tutaj nastroje jakby to był tylko Milan. Ostatnio wielką listę pokazywałem nazwisk większych niż nasze, ale jakoś nie trafiło do ludzi.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 11:37
0
amoildiavolo12
3 sierpnia 2022, 11:36
nie spoko, nie mam takiej pewnosci. Ale w kazdym duzym klubie pilkarzy sie sprzedaje by pozniej moc kupowac, a nie tylko liczyc ze zarzad da kase . kogo Milan sprzedal w ostatnim czasie za dobry hajs ???
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
3 sierpnia 2022, 11:40
Cutrone, Hauge, Piątek, Suso, Paqueta (sorry, ale to dla mnie max jego wartości, nie wiem co w nim widzą większe kluby), Nie byli nam potrzebni do sukcesu i to był dobry zarobek.
1
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 11:41
Tak samo jak mecz Interu z Bologną, zaważyły wygrane przez Milan derby i inne spotkania. Wszystko złożyło się w piękną całość. Ze sprzedażą piłkarzy to nie takie proste jak się wydaje. Milan chciał sprzedaż Kessiego do Tottenhamu, ale ten stwierdził, że woli zostać do końca kontraktu. Za Donnarummę z kolei (z tego co wiadomo) była jedynie śmieszna oferta od PSG z wymianą za Areolę.
1
amoildiavolo12
3 sierpnia 2022, 11:42
ok, macie racje

ale sami przyznajcie ze trzeba sprzedawac by moc potem kupowac, prawda ??
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
3 sierpnia 2022, 11:45
Nie wiem. Trzeba by było przejrzeć politykę transferową największych klubów. Czy oni tak się tym przejmują? Nie sądzę. Wiadomo jak jest w Barcelonie...
Nie chcemy być Romą czy innym supermarketem. Oni sprzedają, kupują i spadli z topu.
0
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 11:51
Jeśli masz zdrowe finanse, to nie, można tez pakować na lewo miliony, ale po co, lepiej jak klub sam na siebie zarabia.
Milan
Wydał na De Ketelaere bez musi sprzedaży innych piłkarzy, oczywiście odeszli Hauge czy Duarte, ale jak się rozliczamy z kupującymi to inna sprawa. Juventus by móc kupić Bremera musieli sprzedać De Ligta, Inter tylko wypożycza piłkarzy za śmieszne pieniądze (całościowo nie indywidualnie), do Romy za kasę przyszedł jedynie Celik, a o Napoli nie wspomnę.
0
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 11:55
@Miszcz

Bo to prędzej chodzi o to, żeby zarabiać na rezerwowych i niepotrzebnych graczach, a nie przebudowywać kręgosłup drużyny dla zarobku. Trzeba wymieniać tryby i zwiększać siłę wyjściowej 11 jak i ławki rezerwowych. Kluby, które sprzedają, żeby zarobić jak najwięcej i wymieniają podstawowych zawodników na innych (nieraz nawet co sezon) prędzej czy później wpadają w kryzys.
1
Rysiu
Rysiu
3 sierpnia 2022, 11:14
Przydałby się nam jeszcze ktoś z włoskim paszportem.
Może Frattesi do pomocy?
1
Mellion
Mellion
3 sierpnia 2022, 11:21
Byłoby spoko, ale znając Sassuolo zawołają za niego jakiejś niebotycznej kwoty. To tylko Juve ma od nich i Violi stałe zniżki, my raczej na to liczyć nie możemy.

Ale jakby pójść np w deal ze Spezią i wziąc od nich Maggiore? Trochę ostatnio robiliśmy z nimi dealów, może można by było nawiązać ponowną współpracę :))
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 11:23
1
inzaghi67
inzaghi67
3 sierpnia 2022, 11:14
Alexis 101 meczów 6 goli 7 asyst. D:
2
100f
100f
3 sierpnia 2022, 11:21
Nie wiem skąd te dane - ja widzę 101 meczów 6 bramek i 11 asyst, oczywiście zgoda, że jak na skrzydłowego słabizna. Junior ma póki co 32 mecze 6 bramek i 3 asysty
0
Mil_online
Mil_online
3 sierpnia 2022, 11:35
No dobra, ale ile można tłumaczyć, że jego rola na boisku jest zupełnie inna niż lewej flanki? Przecież jego rolą jest przede wszystkim biegać do pressingu, spróbować odebrać piłkę, rozciągnąć grę. Jego atut to mobilność, wydolność i walory defensywne.

Zgoda, zdarzają mu się haniebne pudła i nieudane zagrania, ale trzeba też przyznać dla przeciwwagi, że niektóre zagrania chłop ma pierwszorzędne. Nie skreślałbym też go jeszcze za szybko, w tym sezonie może być lepiej (w to, że będzie lepiej z Messiasem, w ogóle nie wątpię).
1
Alessio_re6
3 sierpnia 2022, 11:55
Alexis często gra bliżej środka boiska i to wynika stricte z jego zadań na boisku, to ze nie ma liczb jest efektem zbyt dużej liczny pomysłów naraz i złych decyzji.
0
inzaghi67
inzaghi67
3 sierpnia 2022, 13:24
Hmm nie wziąłem pod uwagę asyst z PW, LM i LE, mój błąd.
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 14:11
Mil_online
To, że ma inne zadania niż na lewej to prawda, ale takie staty to dalej wstyd. Przecież to są liczby przeciętnego bocznego obrońcy.
0
JonBonOlo
JonBonOlo
3 sierpnia 2022, 11:09
Frattesi spod kapelusza Paolo, marzenie
5
JonBonOlo
JonBonOlo
3 sierpnia 2022, 11:08
do tej pory do mnie dochodzi jak nasz Milanik po tylu latach moze miec w koncu oba zajebiscie mocne, młode i perspektywiczne na klase swiatowa skrzydla, no Charles glownie lata na tym prawym nie ma co sie klocic wiec naprawde optymistycznie jestem nastawiony na nastepny sezon
0
fryta777
fryta777
3 sierpnia 2022, 11:06
Jeśli transfer Renato do PSG stanie się faktem Milan może zainteresować się kimś z grona Khephren Thuram, Douglas Luiz, Edson Alvarez, Ibrahim Sangare powiedziałem ja 777 dyrektor sportowy Associazione Calcio Milan.
0
JonBonOlo
JonBonOlo
3 sierpnia 2022, 11:14
ten pierwszy moze byc realnym fajnym wzmocnieniem
0
fryta777
fryta777
3 sierpnia 2022, 11:21
W dodatku podobno obaj bracia Thuram są kibicami... Milanu
1
Pepik
Pepik
3 sierpnia 2022, 12:13
Każdy z tej czwórki brzmi bardzo dobrze, ale w pierwszej kolejności brałbym Thurama
0
Jaca23
Jaca23
3 sierpnia 2022, 14:09
Bardzo ciekawe opcje, ale patrząc na nasz budżet nierealne.
0
inzaghi67
inzaghi67
3 sierpnia 2022, 11:05
Czyli co, Milan ma być drugim wyborem jak cwaniaczek się z PSG nie dogada? To niech nas w trabe cmoknnie jeszcze za takie wynagrodzenie.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2022, 11:12
3
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 10:57
Czyli tak podsumowując:
- Sanches liczy w dalszym ciągu na PSG,
- Enzo w Benfice,
- Chukwuemeka w Chelsea,
- Sarr nie jest zbytnio chętny do opuszczenia Tottenhamu(?)
- Veretout'a nie ma na liście życzeń M&M
1
MilanHomer
MilanHomer
3 sierpnia 2022, 10:59
W związku z listą graczy do rejestracji w Serie A i LM, albo będzie szukany ktoś U21, albo Włoch i/lub wychowanek.
Chyba że ktoś ma odejść, to zwiększa pole manewru.
2
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 11:12
Bakayoko zwolni pewnie miejsce jak ktoś przyjdzie (wybór numeru Baki jest na razie zablokowany w milanstore)
0
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 11:20
Jeśli chodzi o pomocników u21 dostępnych za ok. 10 mln lub na wypożyczenie, to nie ma zbyt szerokiego wyboru. Może np. jakiś Joris Chotard, Junior Ebimbe, Adria Bernabe, Fabian Rieder, Gianluca Busio czy Ilaix Moriba. Jeśli chodzi o Włochów, wybór jeszcze mniejszy. Może jakiś Gagliardini, Maggiore, Bastoni albo Rovella na wypożyczenie. Ciężko wytypować kogoś innego niż kota w worku albo zawodnika na zakręcie kariery na tych warunkach.
0
MilanHomer
MilanHomer
3 sierpnia 2022, 12:18
Tanger
Pytanie ile kasy zostało i ewentualnie jakie są plany na przyszłość?
Pierwszego się nie dowiemy.
Drugie natomiast może rzutować na formę transferu i wiek zawodnika.
0
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 12:57
@MilanHomer

Nieoficjalnie możemy założyć, że większość kasy poszła na CDK i na pomocnika i obrońcę zostało coś w przedziale 8-15 mln max. Do tego możemy założyć, że Milan nie ma w tej chwili miejsca na zarejestrowanie gracza spoza Włoch.
0
Zuber
Zuber
3 sierpnia 2022, 10:56
Florian Grillitsch sam się nam zaoferował, ale brak odpowiedzi z naszej strony. MilanPress.it
1
Tanger
Tanger
3 sierpnia 2022, 11:01
Kiedyś bodajże Vol'jin pisał coś takiego, że Grillitsch nie może znaleźć klubu, bo jego ojciec, który bierze udział w rozmowach, stawia warunki i chce dużych pieniędzy (o ile dobrze pamiętam).
0
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2022, 11:07
i dalej nie ma klubu, teraz Brighton sie posypał ;)

https://twitter.com/tom_ur/status/1554372564943765504?s=20&t=4xbdyVcbcihyDnQefvdBpQ
0
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się