SCUDETTO


Urazy Tonalego i Messiasa. Występ w pierwszej kolejce zagrożony

6 sierpnia 2022, 21:30, Ginevra Aktualności
Urazy Tonalego i Messiasa. Występ w pierwszej kolejce zagrożony

W trakcie meczu towarzyskiego z Vicenzą, po niefortunnej interwencji, boisko z powodu urazu mięśniowego musiał opuścić Sandro Tonali. Zawodnik odczuwał ból w pachwinie, ale więcej będzie wiadomo po dokładniejszych badaniach w poniedziałek. Włoskie media przewidują, że Tonalego może zabraknąć w meczu ligowym Milanu z Udinese w pierwszej kolejce nowego sezonu. Problem z kostką miał także Junior Messias. Według najnowszych doniesień Brazylijczyk doznał skręcenia stawu w prawej kostce.    



95 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gutek
Gutek
7 sierpnia 2022, 14:08
Zaczło się :]
0
ba_acm
ba_acm
7 sierpnia 2022, 10:08
I teraz pytanie, jeżeli pauza Sandro z Udine, to kto na placu: Pobega czy Bakayoko. Mimo wszystko stawiałbym na Bakayoko i olał polityczne kwestie. Uważam że nikt do środka pomocy nie przyjdzie już w tym okienku a Baka będzie grał dużo więcej niż w poprzednim sezonie. Ba, mało tego, myśle że ktoś o takich warunkach fizycznych na pewno się przyda w tym popieprzonym sezonie. Krunic na defensywnym jakoś mnie nie przekonuje, najlepiej się spisuje na 10.
2
Tanger
Tanger
7 sierpnia 2022, 10:18
Jest jeszcze opcja Krunić i to wcale nie jakoś nieprawdopodobna. Bakayoko w tej formie to zostanie szybko wygryziony przez Pobegę, a przecież w razie potrzeby Adli też może zagrać głębiej.
0
Manolas
Manolas
7 sierpnia 2022, 10:19
Krunic najlepiej gra na 10 poniewaz wypełnia zadanie taktyczne piolego. Skupia na sobie obrońców i robi przestrzeń skrzydlowym. Do tego udziela sie w obronie. Spisuje się na 10 póty zespół wygrywa stąd go kojarzymy ale w świetle kamer nie bierze udziału w grze
3
Yourie
Yourie
7 sierpnia 2022, 10:38
Oczywiście, że Pobega. Baka wypalił się już dawno i chyba tylko z uwagi na nasz niski budżet siedzi u nas z nadziejami (naszymi, nie jego) powrotu do dawnej formy. Lepiej ogrywać wychowanka, nawet jeśli przydarzy mu się kilka błędów na początku. Większym problemem pozostaje PS, ale przez tyle sezonów niestety powinniśmy się przyzwyczaić. FM!
2
boro215
boro215
7 sierpnia 2022, 11:54
Jak dla mnie chyba CDK szybciej zadebiutuje w wyjsciowej 11stce niz to przewidywano...albo Brahima przesuna na prawą a bedzie gral Adli...ech jak w zeszlym roku mieliśmy 3 nominalnych PSow tak teraz ostal sie jeden xd

a w srodku pewnie Rade z Benkiem, a na drugą połowę Pobega albo Bakayoko
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2022, 11:56
0
ba_acm
ba_acm
7 sierpnia 2022, 11:57
Ja też mimo wszystko sądze że Krunić będzie opcją nr 2 na defensywnym. Pioli jakoś specjalnie nigdy nie wystawiał Pobegi a sytuacje Bakayoko każdy zna. Nie mniej jednak, postawiłbym na Bakayoko
0
jasiom22
jasiom22
7 sierpnia 2022, 10:03
Mam nadzieje że kontuzja Tonalego przynajmniej rzuci światło na to że solidny def.pom jednak by się przydał... i zasłanianie się podpisaniem kontraktu z Pobegą, czy zatrzymanie Bakayoko.. problemów raczej nie rozwiąże.. mercato jeszcze otwarte... a z drugiej strony.. czemu nie? Dajmy im szansę...

Pioli ma żołnierza Krunaldo, który daje rade.. jest Adli ewentualnie.. nawet CdK można zepchnąć i grać 4-3-3 z Bennkiem na środku. Opcji trochę jest, poza oczywistymi rozwiązaniami (padre Pioliego) jak (Po Kruniću), Pobega i Bakayoko.

Na dziś obstawiałbym że Milan wyjdzie z Udine tak jak z Vicenzą w drugiej połowie... czytaj.. Krunić i Alexis. Diaz też. To jest na dzis pierwszy skład Milanu. CDK i inni z ławki. Florenzi... też grywał na środku, albo Calabria w desperackich momentach. I dawali rade.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2022, 10:08
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 sierpnia 2022, 09:34
Trzeba liczyć, że Bakayoko coś w końcu przestawi się w głowie i ograniczy straty. Krunić oznacza kłopoty, bo to nie jest typ pomocnika na pozycję Kessiego, a nie ma w kadrze drugiego piłkarza co będzie w stanie łączyć swoje obowiązki z łataniem dziur po Bośniaku.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2022, 09:35
2
jasiom22
jasiom22
7 sierpnia 2022, 09:53
Szczerze mówiąc to nie wiem kto lepszy, na def midzie.
Krunić czy Bakayoko. Pioli uparcie daje Krunicia.

Ale też można 4-3-3 ustawić z Bennacerem na środku i Adlim.
0
ósmy
ósmy
7 sierpnia 2022, 10:01
Nie wiem, czy my w ogóle będziemy stawiać na Bakayoko nawet w obliczu kontuzji w zespole.
Umowa z obowiązkowym wykupem zawodnika po rozegraniu określonej ilości spotkań może mieć znaczenie. Tym bardziej, że nie planujemy Francuza pozyskiwać na stałe.
Kwestią jest ilość tych spotkań określonych w umowie.
2
jasiom22
jasiom22
7 sierpnia 2022, 10:05
To może dlatego gra Krunić, i został Pobega...
0
rossoner111
rossoner111
7 sierpnia 2022, 09:06
Zagramy 4-3-3 z fałszywa 10 CDK na prawym skrzydle pomoc adli Benek krunic
0
Gianni Rivera
7 sierpnia 2022, 08:04
Straszny pech, ale w tym przypadku nie obwiniałbym ludzi od przygotowania fizycznego. Messias, jak pokazywał, schodząc z boiska, krzywo stanął. Zdarzyć się może nawet na zwyczajnym spacerze. Tonali zaś naciągnął mięsień w trakcie interwencji, robiąc wykrok do piłki. Pech, ale cóż poradzić? Brazylijczyk pewnie wypadnie na dłużej, ale jest nadzieja, że Sandro się na 2 czy 3 kolejkę wykuruje.
0
kusniak_22
7 sierpnia 2022, 02:10
Dlatego jest potrzebna szeroka kadra i nie mogą to być zapchaj dziury.. Milan w 100% zdrowy jest konkurencyjny, ale wypada jeden element i wszystko może się wysyłać, brak Leao jesteśmy bez skrzydła, brak Girou bez napastnika, mamy 3 tygodnie mercato i czas na jeszcze 2 transfery, bez tego jesteśmy uziemieni w razie 2 kontuzji jednocześnie.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2022, 02:10
4
DarthImpaler
DarthImpaler
7 sierpnia 2022, 04:23
o tak bo bez leao milanu nie ma jak bayernu bez lewego a nie czekaj....
4
kusniak_22
7 sierpnia 2022, 09:53
Darthlmpaler: widzę, że nie rozumiesz komentarza, więc wytłumaczę Ci jak chłopu na rowie. Nie chodzi o to, że nie ma Milanu bez Leao i jest on najważniejszym elementem Milanu, bez którego Milan nieistnieje i sobie nie poradzi. Chodzi o brak zastępstwa na skrzydle za niego, tak samo jak za Theo na lewej obronie itd. Można i jak Pioli udowodnił da się wygrywać, rotując piłkarzami z innych pozycji na inne, ale wielokrotnie, ewidentnie brakowało mu konkretnego piłkarza na konkretną pozycje. Sezon jest długi, dochodzą mistrzostwa świata, więc znając życie tam też ktoś wypadnie z gry.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
7 sierpnia 2022, 18:15
Przecież Rebić jest w zastępstwie Leao. A to że gra czasami na 9 to jego "uniwersalność" w ataku
0
Milanboy
Milanboy
7 sierpnia 2022, 00:26
Skręcenie stawu skokowego mówicie dwa tygodnie? Nieprawda. Kostka jest bardzo skomplikowana z powodu budowy ale z tego ile przebiega ścięgien i nie wiadomo na ile Junior wypadnie. Przecież Rebić na ile wypadł gdy skręcił kostkę czy Calabria.

Staw skokowy to jeden z najgorszych urazów w piłce nożnej, chyba obok kolana najgorszy j sam przechodziłem niedawno uraz stawu skokowego i to sje zakończyło dwumiesięczną przerwa od aktywności fizycznej. Oczywiście co innego ja a piłkarz ale no niestety tego typu urazy jak staw skokowy są trudne do leczenia.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2022, 00:27
2
marcinomilano
marcinomilano
7 sierpnia 2022, 00:33
Dokładnie, nie trzeba daleko szukać, Rebić miał wypaść na 2 tygodnie, nie było go dużo dłużej. Oczywiście w tym wypadku może nie być tak źle, ale pewnie można bezpiecznie założyć, że 3 pierwsze kolejki będą bez Messiasa.
1
Reszkapl
Reszkapl
7 sierpnia 2022, 01:08
W bardzo dużym stopniu czas leczenia zależy od stopnia skręcenia
1
boro215
boro215
7 sierpnia 2022, 12:06
Dokladnie, moje skrecenie w czasach liceum to bylo jakies 2 tygodnie z nogą w górze i jakies 2 miesiące w ortezie, bo rozerwalem torebke i raz mi sie odnowilo z mojej glupoty.
1
Mellion
7 sierpnia 2022, 00:10
I pomyśleć że wybieram się na mecz z Udinese i nawet dzisiaj sobie pomyślałem że dobrze zrobiłem idąc na 1 kolejkę, bo przynajmniej nie będzie żadnych kontuzji i zobaczę na żywo nasz najmocniejszy skład...
1
ksieciunio
ksieciunio
6 sierpnia 2022, 23:00
Here we go again!
3
landik
landik
6 sierpnia 2022, 22:49
Do środka jest Pobega i Adli którzy bedą mogli się wykazać, na prawej jest Alexis i CDk może tam zagrać;
4
zbylon
zbylon
6 sierpnia 2022, 22:46
Przez tyle lat zdążyłem się już do tego przyzwyczaić. Nie pamiętam sezonu, kiedy tuż przed startem nie wypadali nam kluczowi zawodnicy lub tacy, którzy zaskakiwali dobrą formą w przygotowaniach. Najbardziej znamienny jest przykład Redondo, który przyszedł do nas jako topowy zawodnik, doznał kontuzji podczas okresu przygotowawczego i leczył się chyba dwa lata. Nawet pod koniec zagrał kilka meczów w naszych barwach, ale to był już wrak piłkarza. Pozostaje ze spokojem i nadzieją czekać na jutrzejsze informacje. Miejmy nadzieję, że jednak dobre.
5
iMmortal_1899
iMmortal_1899
6 sierpnia 2022, 23:11
No niestety Fernando u nas żadnej kariery nie zrobił ale mimo wszystko szacunek mu się należy za jego zachowanie po kontuzji.
3
zbylon
zbylon
7 sierpnia 2022, 00:01
To prawda. Dozgonny szacun dla Redondo.
3
Mateusz1982
Mateusz1982
6 sierpnia 2022, 22:43
Origi na prawą? A nie, czekaj. On też się leczy. xD
5
Marcin1995
Marcin1995
6 sierpnia 2022, 22:39
Przecież skręcenie kostki to maks 2 tygodnie, gorzej może być z Tonalim ale nie musi do 3 tygodni powinien być do gry, to jest piłka, kotuzji się nie uniknie dopóki nie są to kontuje wielo miesięczne to nie ma co narzekać, zawsze może być gorzej
1
ósmy
ósmy
6 sierpnia 2022, 22:48
Ale to też wytrącenie z rytmu przygotowawczego. Zaburzenie tej ciągłości w czuciu piłki. Tym bardziej, że Messias świetnie ten okres przepracował, co dawało fajne wyniki. Drugie dwa tygodnie obaj będą dochodzili do względnej formy, kiedy już się uporają z tymi kontuzjami.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
7 sierpnia 2022, 08:35
To zależy jakie to skręcenie. Rebic i Calabria po czymś takim w poprzednim sezonie wypadali na prawie 2 miesiące.
0
Corsa
7 sierpnia 2022, 10:39
Dwa tygodnie będzie dochodził do siebie, a kolejne dwa rehabilitacja, a to i tak moim zdaniem optymistyczny scenariusz.
0
Marcin1995
Marcin1995
7 sierpnia 2022, 11:24
Bastoni po tygodniu wrócił
0
cbvirus
6 sierpnia 2022, 22:32
Oho, zaczyna się. To jak tam z tymi wzmocnieniami, co to ich nie potrzeba?
0
michał1899
michał1899
7 sierpnia 2022, 02:58
C. Ronaldo czeka.
2
Vol'jin
6 sierpnia 2022, 22:21
Może te 10 mln co mamy wydać na Pintusa z Realu ? :) :)
6
Zimer9009
Zimer9009
6 sierpnia 2022, 22:30
Interowi to już nawet notatki zostawione przez Pintusa pozwalają na żelazne przygotowanie fizyczne więc to byłby dobry pomysł.
0
Alessio_re6
6 sierpnia 2022, 22:36
Zimer, akurat Inter wyglądał średnio fizycznie na przestrzeni całego sezony, nie mieli równej choćby dobrej formy użyczonej tylko miesiąc fenomenalny i miesiąc tragiczny. Oczywiście wina trenera, bo nieumiejętnie rotował, ale ogólnie Inter z czołowej trójki był najgorszy fizycznie.
0
Zimer9009
Zimer9009
6 sierpnia 2022, 23:01
Myślałem tutaj bardziej o przygotowaniu fizycznym które pozwala im unikać kontuzji. Nie sprawdzałem tego dokładnie, ale wydaje mi się, że Inter od przyjścia Pintusa to najmniej podatny na kontuzje zespół z czołówki serie A.
1
lewysovski
lewysovski
6 sierpnia 2022, 22:18
Pioli nie raz pokazywał, że im cięższe wyzwanie, im gorsze warunki, tym lepiej potrafi zarządzać drużyną. W ogóle rzuciłem okiem na bilety na pierwsze dwa spotkania u siebie- prawie wszystko wyprzedane. A mecze 3-5 na SS to Inter, Napoli, Juve, więc szykuje się komplet na pierwszych pięciu ligowych meczach domowych.
0
mmielczar123
6 sierpnia 2022, 22:14
Może to spowoduje, że jednak ruszymy po prawego skrzydłowego/pomocnika, bo gra z Saelemaekersem to gra w 10...
No chyba że CDK ma grać na prawej stronie, ale wątpię
1
KosaX
KosaX
7 sierpnia 2022, 09:30
Nie ma pieniedzy na to.Chyba ze znajdzie sie chetny na Alexisa,najpierw trzeba kupic pomocnika i obronce,potem dopiero prawe skrzydlo gdzie i tak nie ma tragedii bo moze tam zagrac Alex,CDK i od biedy Ante.
0
Sieri
Sieri
6 sierpnia 2022, 22:13
No i zaczyna się … :/ słabe mercato odbije się nam w trakcie sezonu.
1
Tarbok
Tarbok
6 sierpnia 2022, 22:16
Niby tak, ale z drugiej strony to pół roku temu zimą miało być tak samo :D
2
Rafał0209
Rafał0209
6 sierpnia 2022, 22:22
Ile będziecie się podniecać tym mistrzostwem, rok dwa 10? za 2 lata dlaczego nie kupujemy PS? a co Ty nie pamiętasz już jak zdobyliśmy w 2022 roku mistrzostwo :)
8
MilanistaOdZawsze
MilanistaOdZawsze
6 sierpnia 2022, 22:28
Rafał

W końcu ktoś trzeźwy na tej stronie. Ja dosłownie przecieram oczy jak ludzie ciagle wypominają to mistrzostwo, jakby to była recepta na wszystkie problemy...
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 sierpnia 2022, 22:38
Rafał0209- nie wiem co ma wnieść twój komentarz bo to koszmarny chochoł ale Tarbok przywołał analogię która jest jak najbardziej na miejscu bo dopiero co miała miejsce i wyglądało to dokładnie tak samo że słabe mercato miało nam zaprzepaścić sezon
2
Tanger
Tanger
6 sierpnia 2022, 23:02
Akurat na pytanie dlaczego Milan nie kupuje PS (a w zasadzie PP/PPO) znalazłoby się wiele odpowiedzi:
1. Nie ma pieniędzy;
2. Jest już dwóch zawodników na tę pozycję (nikt nie przyjdzie jeśli nikt nie odejdzie i te sprawy...);
3. Na rynku jest mało zawodników na tę pozycję, a jeśli są to patrz pkt 1;
4. Nie ma miejsca w kadrze dla kolejnego zawodnika spoza Włoch;

W chwili obecnej każda z tych odpowiedzi pasuje, a nawet wszystkie razem (niestety) :P
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2022, 23:03
4
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2022, 08:54
Rafalala
Jak się zdobywa tytuł po 11 latach, to logicznym jest że kibice będą to długo wspominać.
Jeżeli uważasz, że 3 miesiące po triumfie mamy całkowicie zapomnieć o sukcesie, to coś tu nie tak.
Nie wiem, gdzie widzisz usprawiedliwianie braku transferów majstrem?
Tanger ładnie wytłumaczył co przeszkadza obecnie Milanowi w pozyskiwaniu zawodników.
1
asede
asede
6 sierpnia 2022, 22:04
Jakim cudem ci nieudacznicy od fizjo dalej pracuja w klubie?OD 3 zasranych lat to samo i seria kontuzji w trakcie sezonu...

Obrażanie pracowników klubu. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2022, 10:44
5
banan1899
banan1899
6 sierpnia 2022, 22:05
...od 7 lat.
4
asede
asede
6 sierpnia 2022, 22:07
Ale ci to sa chyba od Piolego czy nie?
0
Paolo03
6 sierpnia 2022, 22:08
Sezon nawet się dobrze nie zaczął :)
0
Zimer9009
Zimer9009
6 sierpnia 2022, 22:08
Zakładam, że fachowcom w tej dziedzinie trzeba dobrze zapłacić, a wiadomo jak to u nas z kontraktami.

Może na fizjo też mają limit np. 4,5 tys. euro miesięcznie ;)
0
kamilus
kamilus
6 sierpnia 2022, 22:09
Każdego da się zastąpić skończoną liczbą studentów. :P
7
Alessio_re6
6 sierpnia 2022, 22:34
To raczej nie wina fizjo, ze murawa była w tragicznym stanie
0
asede
asede
6 sierpnia 2022, 22:36
No tak murawa, od lat murawa, ty to jestes ekspertem.Nic nie dzieje sie bez przyapadku, od lat jest ten sam problem.Giroud juz wypadl z miesniami przed meczem wiec chyba nie murawa :)
2
Alessio_re6
6 sierpnia 2022, 22:41
Ahaaa czyli nie z winy murawy Sandro odjechała noga przy próbie odbioru? Nie z powodu murawy Messiasowi się wykręciła kostka?
1
jedunio
jedunio
6 sierpnia 2022, 22:04
Porażka
0
filipacm
filipacm
6 sierpnia 2022, 22:04
spokojnie, przecież mamy klasowych, nowo sprowadzonych zmienników, prawda?
2
Zimer9009
Zimer9009
6 sierpnia 2022, 22:06
Bardziej niż oni przydaliby się klasowi specjaliści od przygotowania fizycznego ;)
4
ósmy
ósmy
6 sierpnia 2022, 22:03
Lucas Torreira razem z Mertensem są w samolocie lecącym do Stabmułu.
Jest jeszcze szansa zatrzymać ten lot i przekierować go na Malpensę? Bo to grzech, aby taki Torreira kupiony za 7 mln grał w Turcji.
Ewentualnie jest jeszcze szansa na Lo Celso, bo Villareal ma pewne kłopoty z zakontraktowaniem go, a Fiorentina chce to wykorzystać.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2022, 22:08
3
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
6 sierpnia 2022, 22:36
Mnie też dziwi że Za takie pieniądze Torreiry nikt z Włoch nie chciał.
0
nokoments
nokoments
6 sierpnia 2022, 21:59
Już się zaczyna... Mam nadzieję, że oba urazy niegroźne i szybko wrócą do treningów.
0
Zimer9009
Zimer9009
6 sierpnia 2022, 21:55
Spece z MilanLab jak usłyszeli co wyprawiają w JMedical to nie mogli tego przełknąć i na szybko 2 kontuzje wypracowali.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
7 sierpnia 2022, 04:22
Ale wiesz czym jest MilanLab? Chociaż z twojego komentarza wynika że jednak nie wiesz.
0
Zimer9009
Zimer9009
7 sierpnia 2022, 09:48
Chłopie wrzuć na luz i wyjmij kijek z tyłka ;)

Czy naprawdę pisząc coś prześmiewczego o MilanLab trzeba dopisać „żart” żeby nie znalazł się obrońca tej legendarnej jednostki ? C’mon ;)
0
DarthImpaler
DarthImpaler
6 sierpnia 2022, 21:50
A niech se Sandro odpocznie z Udine. Może nie będzie tak źle ale niech odpocznie. Poradzimy sobie bez niego w jednym meczu. Niech się wykuruje z tego co go boli.

A co do Messiasa miał fajny okres. Najlepiej strzelający nasz zawodnik. Zamknął mordy co niektórym. Co niektórzy by narzekali nawet jakby walnął 20 bramek w sezonie więc ich nie liczę.

Leczcie się chłopaki i wracajcie do gry na 100% zdrowi.

Każdy się przyda nawet pani od wycierania podłogi ma swój wkład w mistrzostwo.
3
rk140685
rk140685
6 sierpnia 2022, 21:49
Troche sie wkurzylem bo mozna bylo chocby Tonalego w takim meczu o nic zdjac w przerwie meczu. Szkoda.Bez Messiasa jakos i tak ogarniemy ale na pozycji Sandro teraz bieda. A pomyslec co bedzie jak nam taki Sandro i/lub Bennacer wypadna przed meczem Ligi Mistrzow. Jakos ta pomoc rok temu jyz nie byla najmocniejsa a teraz jest niestety ubozej.No ale majac 10 mln euro na transfery to chyba ciezko sie spodziewac cudow.
2
NuNoiser
NuNoiser
6 sierpnia 2022, 21:46
Przecież nie potrzebujemy już ani pomocnika ani skrzydłowego…
2
Olli666
Olli666
6 sierpnia 2022, 21:46
Super
0
MilanistaOdZawsze
MilanistaOdZawsze
6 sierpnia 2022, 21:46
Niech ten zarząd się budzi, bo my naprawdę któregoś dnia się przeliczymy. Przecież to już nawet śmieszne nie jest, żeby kolejny raz oglądać Krunicia w podstawie, kuźwa.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2022, 21:46
1
DarthImpaler
DarthImpaler
6 sierpnia 2022, 21:51
A gdzie ty Krunicia w podstawie dzisiaj widziałeś???
0
MilanistaOdZawsze
MilanistaOdZawsze
6 sierpnia 2022, 21:52
A gdzie ja napisałem, że Krunić był dzisiaj w podstawie? Wytrzeźwiej.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 sierpnia 2022, 22:00
>bycie poważnym kibicem Milanu
>jechanie po Kruniciu

Sam wytrzeźwiej zastanów się nad sobą i wróć


Serio nie mogę słuchać tego narzekania na gościa grubo ponad rok ani razu nie zawiódł jak grał a ciągle jest synonimem szrotu tutaj
8
milan2002
milan2002
6 sierpnia 2022, 22:01
Irytuje mnie obrażanie Krunicia. Nie jest może wirtuozem, ale miał swój spory wkład w Scudetto łatając wszystkie dziury a ludzie traktują go jak podpilkarza.
7
DarthImpaler
DarthImpaler
7 sierpnia 2022, 04:31
Bo niektórzy muszą mieć jakiegoś kozła i po nim jechać. był suso, był borini, messiasa to już od najgorszych wyzywają, jaki to słaby jest brahim to nawet nie da się cytować tych wypocin więc teraz czas na krunicia
0
DarthImpaler
DarthImpaler
7 sierpnia 2022, 04:36
"żeby kolejny raz oglądać Krunicia w podstawie," twoje słowa.
Sam wytrzeźwiej i nie imputuj komuś "czegoś czego nie wiesz a sam nie jesteś w stanie zrobić czegoś czego nie jesteś w stanie." Zrozumieją tylko kumaci.
0
Manolas
Manolas
7 sierpnia 2022, 13:45
Messiasowi to Alexis może odchody wyjadać już nie przesadzajcie. Jest masa gorszych pilkarzy w kadrze od Brazylijczyka
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
6 sierpnia 2022, 21:45
Ehhhh tracimy dwa bardzo ważne ogniwa na rozpoczęcie sezonu z Udinese. Tonali zawsze rządzi w pomocy a Messias był w świetnej formie w sparingach.
5
ACstach
ACstach
6 sierpnia 2022, 21:42
No kurła no nie.
0
Vol'jin
6 sierpnia 2022, 21:40
z Juventusem można piątkę przybić
0
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2022, 21:39
https://www.youtube.com/watch?v=-1qju6V1jLM
1
Gzikuu
6 sierpnia 2022, 21:34
https://mobile.twitter.com/MilanEye/status/1556000024269672448

Messias.... Jak pech to pech
2
tober12
tober12
6 sierpnia 2022, 21:35
No to Ziyech
0
Gzikuu
6 sierpnia 2022, 21:37
Raczej Alexis. ;) Choć liczę na CDK z Udine od początku, ale wiara w to zakrawa o głupotę :P
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2022, 21:39
2
Ginevra
Ginevra
6 sierpnia 2022, 21:37
f*ck ;/
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 sierpnia 2022, 22:00
Szkoda go
Wyglądał naprawde świetnie w preseasonie
0
Juzio
Juzio
6 sierpnia 2022, 23:17
Rozczytałem "fuck" Ban!! Noo chociaż ostrzeżenie.
0
Ginevra
Ginevra
7 sierpnia 2022, 00:11
nie znam takiego słowa, to angielski? :P
1
Juzio
Juzio
7 sierpnia 2022, 07:19
Nie no żaden ban. Ale screena mam, więc jak będzie okazja to sobie nie odmówię gwiazdki;)
0
Corsa
7 sierpnia 2022, 10:51
@Juzio, chodziło o "fack", po szwedzku - przedział :P a za użycie bardzo brzydkiego zwrotu z angielskiego, w dodatku bez cenzury chyba należy się ban, najmniej upomnienie :D
0
Juzio
Juzio
7 sierpnia 2022, 19:50
Spokojnie, moja kreatywność sobie też poradzi:)
0
Cervusius
Cervusius
6 sierpnia 2022, 21:31
Ah gówno tutaj my idziemy znowu
12

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się