SCUDETTO


Cardinale przebywa na wakacjach w Europie. We wrześniu możliwe zamknięcie transakcji przejęcia klubu

9 sierpnia 2022, 11:24, Redakcja Aktualności
Cardinale przebywa na wakacjach w Europie. We wrześniu możliwe zamknięcie transakcji przejęcia klubu

Wtorkowe wydanie La Gazzetta dello Sport informuje, że Gerry Cardinale jest aktualnie w Europie. Zarządzający RedBird Capital przebywa na wakacjach na Riwierze Francuskiej, co potwierdza zdjęcia zamieszczone w jego mediach społecznościowych, gdzie pozuje w towarzystwie Riccardo Silvy (włoskiego przedsiębiorcy, inwestora, właściciela Silva International Investments oraz klubu Miami FC). Przyszły właściciel Milanu nie był widziany w Mediolanie od dnia podpisania umowy przejęcia udziałów w klubie, ale już niedługo powinno się to zmienić. Powodem będzie chociażby dopięcie transakcji.

Według informacji LGdS, aktualnie nie ma żadnej pewności co do jego planów. Na pewno nie pojawi się na San Siro w najbliższą sobotę na inaugurujący nowy sezon mecz Milan - Udinese. Ale niewykluczona jest obecność 3 września na derbach Mediolanu. Akurat na wrzesień zaplanowane jest zamknięcie transakcji między Elliott Management a RedBird Capital Partners.



58 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
SirLouis
SirLouis
9 sierpnia 2022, 21:41
Ciekawe czy nowy właściciel przywita się w zimie jakimś ciekawym, wartościowym transferem
0
Juzio
Juzio
9 sierpnia 2022, 18:28
Kłamstwo. Jest w Polsce. Chodzi po mieszkaniach i prosi o wsparcie po 5, 10zl. Niby na klub.
2
MilanHomer
MilanHomer
9 sierpnia 2022, 18:33
Nie pamiętam nazwy filmu (polska komedia)
Puk, puk:
Jest tu jakiś frajer?
Dalej każdy pamięta, Grucha nie zapłacił :)
0
Reszkapl
Reszkapl
9 sierpnia 2022, 19:12
MilanHomer

https://www.youtube.com/watch?v=O7MwSXF93A0
1
DarthImpaler
DarthImpaler
9 sierpnia 2022, 19:47
To chyba z chlopaki nie płaczą.
0
Adi12825
Adi12825
9 sierpnia 2022, 13:53
Wg mnie zarówno stary jak i nowy właściciel nie jest nastawiony na tytuły tylko na $. Dużej różnicy finansowej za zdobycie mistrzostwa a 2-4 miejsce nie ma a żeby regularnie mistrza zdobywać to trzeba trochę zainwestować w kadrę. Widać na przykładzie z tego mercato. Kupić tanio, wypromować w LM, sprzedać, zarobić. Pilnować TOP 4, coś zagrać w LM. Dlatego nie ma ciśnienia na scudetto.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
9 sierpnia 2022, 15:21
Ale my nikogo nie sprzedaliśmy.
4
MilanHomer
MilanHomer
9 sierpnia 2022, 17:41
wielki prostownik
Kłamiesz!
Hauge cyk,
Samu cyk,
Leo cyk,
Plizzarri cyk,
Frank cyk.
Fakt, że poza pierwszym dostaliśmy za resztę 2 worki kartofli i pęczek kopru, ale biznes się kręci hahaha XD
2
wielki prostownik
wielki prostownik
10 sierpnia 2022, 12:46
Poza pierwszym pozostali poszli za damo więc ciężko mówić że ich sprzedaliśmy.
0
Adi12825
Adi12825
10 sierpnia 2022, 13:17
Stary właściciel swoi zarobi na sprzedaży klubu. Nowy właściciel wystarczy, że co lato sprzeda 1-2 piłkarzy pokroju Leao, Theo, Kalulu.
0
Starosta
Starosta
9 sierpnia 2022, 13:14
Jak tak patrzę na niego to ni ch chu nie wzbudza mojego zaufania ani sympatii. Taki typowy cwaniak i kombinator.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
9 sierpnia 2022, 15:23
Tylko tacy mają kasę aby kupić klub. Poczciwi, godni zaufania goście to mogą sobie co najwyżej koszulkę Milanu na raty kupić.
2
amoildiavolo12
amoildiavolo12
9 sierpnia 2022, 13:07
Silvio !!! to byl presidente ! :)
3
Janik14
Janik14
9 sierpnia 2022, 12:57
Eh chciałbym by bylo normalnie, właściciel który chce inwestować w klub odnosić z nim sukcesy..
1
adamos
adamos
9 sierpnia 2022, 12:54
ludzie ten człowiek ma nie tylko na głowie Milan. Jakbyście byli milionerami i mieli z 10 nieruchomości po całym świecie to fajnie, że byście tylko w jednej siedzieli. Robi interesy w każdym zakątku świata. Elliott nie jest głupi, by nie sprzedał klubu byle komu. Bank prześwietla kowalskiego jak ten kupuje swoje M od stop do głowy. A Gerrego tak prześwietlili i jego kapitał, że jestem spokojny, że Milan nie zatonie jak za Lee. Dziwne, że fimrę z Bahrajnu odrzucili.
1
pentaczek
pentaczek
9 sierpnia 2022, 21:09
Zgadzam się że Elliot nie jest głupi :) Natomiast nie zgadzam się z pozostałą częścią - moim zdaniem im wisi czy oddadza klub w tzw. 'dobre ręce'.

Pomyśl o tym w ten sposób.
Kupujesz mieszkanie - idziesz sprzedającego kładziesz pieniądze na stole, ale trochę Ci brakuje więc decydujecie wspólnie że prawo do użytkowania jednego pokoju ma nadal sprzedający (udziały Elliota w Milanie).

Ty oczywiście jestes zobowiązany płacić czynsz dalej za całe mieszkanie. Już na początku transakcji zdajesz sobie sprawę że brakuje Ci sporo pieniędzy żeby Cię było na nie stać.
Sprzedający mówi że pożyczy Ci pieniądze (600 mln Elliott -> Redbird), ale oczywiście pożyczka jest zabezpieczona np. hipoteką.

Sprzedający może mieć w nosie czy mu spłacisz całe to mieszkanie czy nie. Jak Ci się za 2 lata noga powinie to w świetle prawa stracisz wszystkie dotychczas zapłacone pieniądze, a mieszkanie wróci do rąk poprzedniego właściciela. A nawet jak pożyczkę spłacisz to zostaje jeszcze wciąż kwestia pokoju o którego stanie będziesz musiał corocznie właściciela grzecznie informować (jako mniejszościowego udziałowca w Milanie).

Sytuacja idealna... dla Elliotta
0
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 22:39
Ponadto, tym się z definicji zajmuje elliott. Zarabiają na czas, albo przejmują tanio, robią restrukturyzacje i sprzedają drogo.
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
9 sierpnia 2022, 12:43
Ale to jest dziad!! Po mordzie widać że cwaniaczek i partacz
3
chory
chory
9 sierpnia 2022, 12:51
Hamerika
0
Mil_online
Mil_online
9 sierpnia 2022, 13:12
Widzę, że kolega jest wyznawcą teorii Lombroso.
3
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 12:35
Słup 100%.

Obstawiałbym też że to Elliott podstawił naszych dwóch słupów. Yonghonga (do przejęcia) i Cardinale (do zbycia)

Cardinale, szuka faktycznych inwestorów ktorzy kupia Milan za ok 600 mln. I wypiorà sobie kolejne 600 mln - bo wartość Milanu 1,2mld solidnie nadmuchana. Elliott swoje zrobił, kolejny sukces i ciao.

Co złego (finansowo w Milanie) "to nie my" bedzie, to Cardinale, Elliott - przecież osiagnał sukces i sprzedał. A Cardinale się rozpłynie. Nowi właściciele po redbird beda mieli "czysta" karte.

Taka konspirka... ;) Takie 3 etapowe pranie kasy. Kazdy etap trwa trzy lata. Nie zdziwiłbym się że za rok zacznie się wyprzedaz lepszych zawodnikow.. Leao, Theo... i Elliott sobie "odrobi" a gromy spadna na Cardinale i "kłopoty finansowe" redbird ...taka teoria ;p
Edytowano dnia: 9 sierpnia 2022, 12:39
3
Rocker
Rocker
9 sierpnia 2022, 12:49
Różnica jest taka, ze o Yonghongu przed „zakupem” Milanu nikt nie słyszał. Teraz tez trudno o nim znaleźć informacje, nawet jesli bardzo się chce, a o Cardinale wystarczy zapytać Google i „cośtam” o nim wspomni…
1
MI(L)AN
MI(L)AN
9 sierpnia 2022, 13:24
Dziękuję za głos rozsądku. Już w momencie odrzucenia oferty bardzo poważnej, z wieloletnim stażem na rynku firmy Investcorp na rzecz firemki z 8 letnim doświadczeniem i przeszłością Gerrego w Goldman Sachs było pisząc delikatnie dziwne. Pisanie przez część kibiców Milanu, że taka polityka Elliotu (niwelowanie kosztów) dała efekt jest krótkowzrocznością, bez zwiększania nakładów za chwilę uciekną nam nasze gwiazdeczki.
0
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 13:51
No poszlakowe info jest. Wiadomo że będzie więcej ze stanow niż było z chin. Było też info o Yongongu (3 linki znalazłem) i co istotniejsze jest o RedBird. Nawet strone maja ;p i zarobili na Mavericku. Najważniejsze jednak że kasa Elliotta dalej płynie, mniej bo mniej.. ale płynie.

Milanowi póki co.. a może w ogóle nic złego się wg mnie się raczej nie stanie, zwyczajnie inna skala... sezon w Milanie to tyle co nic w skali takich transakcji. Zwyczajnie będa kolejne restrukturyzacje... za dwa lata za Leao przyjdzie inny Traore.. i piłka będzie dalej w grze.. a Elliott i Redbird sobie zarobià i wypiora troche kasy. Ten model ogólnie działa... w tych czasach (Liverpool, Arsenal) - na dwoje babka wrózyła. Ale pofantazjować można :p
0
MilanHomer
MilanHomer
9 sierpnia 2022, 18:15
Te teorie spiskowe :)
Teraz są na wszystko i wszystkich.

0
Juzio
Juzio
9 sierpnia 2022, 18:26
Teorie spiskowe są niemodne. Na czasie jest bezkrytyczna wiara we wszystko i odrzucanie logiki.
2
MilanHomer
MilanHomer
9 sierpnia 2022, 18:34
Juzio
Rozwiń myśl, bo ja unikam takich tematów od czasów covida.
0
MI(L)AN
MI(L)AN
9 sierpnia 2022, 19:46
@Juzio Ile Mistrz Włoch wydał na transfery...? To są fakty chłopaku.
0
Juzio
Juzio
9 sierpnia 2022, 20:14
A nie chce mi się , bo to głęboko sięga:)
0
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 22:45
Bilans transferowy Milanu w tym okienku to 26,4 mln na do tyłu. Plus ewentualne bonusy się pojawią z czasem. Oryginalnie miałobyć 100 mln, po „przejęciu” - zmalało do 50 mln. Czytaj… Milan / Maldini+ ma jeszcze ok 23,6 na dwóch zawodników.
0
MilanHomer
MilanHomer
10 sierpnia 2022, 09:52
Juzio
To na grzyba coś piszesz, jak nie chcesz tego wytłumaczyć? :(
Na czasie jest bycie niesłownym, więc wyznajesz obecną doktrynę władzy, podążasz za stadem.
0
chory
chory
9 sierpnia 2022, 12:30
królewicz sobie odpoczywa, a robić nima komu
2
9 sierpnia 2022, 12:25
Jakieś pieprzenie o wałach. To by Maldini o tym wiedział i dawno uciekł, zamiast się kurczowo trzymać Milanu z Gazidisem u sterów.
Wszak ten Riccardo Silva to jego bardzo dobry znajomy :) Pomagał mu z Miami FC. Jeżeli dobrze pamiętam, to jest nawet z nim współwłaścicielem?

Polecam poczytać trochę zanim polecicie do klawiatur z frazesami. Ciekawe czy tak samo gadano jak Li przychodził. Że to wał :)
2
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 12:44
Wał to nie znaczy, że nie ma kasy, czy sukcesu sportowego. Elliott ma kasę i to dużo. Sukcesy w restruktryzacji też odnosza, własnie odniesli z Milanem.
Raczej chodzi o to że za równo Li jak i Cardinale.. wszystko co wydali na Milan (i na nim zarobili), wzieli jako pożyczki od tych samych ludzi, elliotta.

A Maldini... ? W skali Elliotta? to bardziej pionek (mocny, ważny, ale pionek) Na chleb zarabia, robi to co lubi... i buduje, podtrzymuje swoja marke i wartosć Milanu. Choć jeszcze miesiac temu , on z massara byli najbardziej sceptyczni.. kierunku w jakim ta "zmiana włascicieli" idzie.
Edytowano dnia: 9 sierpnia 2022, 12:49
0
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 12:53
"Choć jeszcze miesiac temu , on z massara byli najbardziej sceptyczni.. kierunku w jakim ta "zmiana włascicieli" idzie."
Skąd takie info? Jedyne co im przeszkadzało to Elliott, Maldini sam to jasno powiedział. Że zachowują się nie w porządku i liczy na lepszą przyszłość. Czyli ten nowy mu pasuje. Proste.
3
Von Strauss
Von Strauss
9 sierpnia 2022, 13:38
Maldiniemu mogli naobiecywać gruszek na wierzbie, ale to Elliott. Póki co, z tego co pamiętam z wrzucanych tu newsów, rozmów z Wojtyłą nie było, bo jeszcze nie jest właścicielem.

Skoro chłop chce kupić Milan na zasadzie pozyskania inwestorów (których nie ma) i pożyczki od dotychczasowego właściciela to to nie wygląda dobrze.

To tak jakbyś pożyczył od ajenta Żabki resztę kasy (twierdząc, że masz połowę, a nie masz tylko musisz potem polatać po starówce i popytać kierowników czy mają dwa złote) by kupić w niej alkohol, który masz zamiar później sprzedać drożej. No tak trochę śmierdzi tym, że nie zwrócisz kasy.
1
Jaca23
Jaca23
9 sierpnia 2022, 13:47
"To by Maldini o tym wiedział" - tak samo jak o Rangnicku.
1
Jaca23
Jaca23
9 sierpnia 2022, 13:53
Ale fikołki robicie. Wiedział, żeby nie ufać Chińczykom, których prawie wszyscy kochali.
Teraz wszyscy mówią, że Gerry to wałek, ale Maldini się dał nabrać? Wszyscy mądrzejsi nagle od Paolo, bo nauczyli się na błędach? Ale jednocześnie płacz, bo nie robimy nic w mercato...
Tutaj nawet ludziom nie chcę się sprawdzać podstawowych informacji, kto jest w zarządzie, kim jest ten Silva itd. Więc sorry, ale takie gadanie to jak o Sorosach i innych bzdurach.

O Rangnicku, to akurat wiedzieli przecież :) Po co Boban poszedł do gazety niby?
To się riposta udała, brawo.
Edytowano dnia: 9 sierpnia 2022, 13:55
0
Jaca23
Jaca23
9 sierpnia 2022, 14:03
Zamiast pisać swoje elaboraty, to się trochę doinformuj jak wyglądała sprawa Rangnick/Gazdis/Maldini&Boban.
0
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 14:06
Podobie to wyglada w mediach, przy produkcji filmów. Jak sie ma dokument ze ma sie kase (a oni maja wszyscy duzo) to moza dostac drugie tyle. I Maldini nie ma tu nic do rzeczy.

Cardinale przekonał Maldiniego na ich randce, wielogodzinnej ze wszystko bedzie spoko.. Bo jest; i bedzie w kwestii marki Milanu - wszystkim im na tej wartosci zalezy.. De Ketelaere mial byc i jest. Itd. Maldini przelewy dostaje.. raczej chodzi o skale..

Problem jest jak opisal von strauss, gosc kupuje Milan z pożyczek od aktualnych włascicieli i szuka kolejenych inwestorow ktorych dalej nie ma - z tego co wiemy. To nie brzmi dobrze. Cardinale jakby gra na dwa fronty, inwestorom mowi ze ma kase (bo ma elliotta) i gotowy samograj projekt a sam liczy na to ze spłaci elliotta (z kasy inwestorow lub (nie koniecznie) ze sprzedarzy aktywow(pilakrzy). Ale to wszystkto trwa... a kasy predko nie zabraknie, bo jest od elliotta i redbird tez cos ma, co nie znaczy ze chce ja topić. Taka jak było jakis czas temu z QPR (mieli najbogatszego własciciela w anglii obok szejkow, a tułali się w championship i nie robili transferow)

Yonghong Li był ewidentnym wałem, co nie przeszkadzało w kupnach zawodnikow za 100 mln ani w wypłacaniu kontraktow - bo Elliott to zasponsorował. Wiedzac ze dostana Milan za połowe ceny. Teraz może byc podobnie (tylko jakby w lustrzanym odbiciu) Czytaj: utrzymanie wartosci jako podstawa. Rozwoj aktywow (pilkarzy) i zarobek na nich. A zarazem oszczednosci w wydatkach (juz ewidentne).. Kolejna restrukturyzacja. I tak w kolko macieju.. byle elliott nie chciał za duzo naraz to bedzie okej. Ale jak widać ogarniaja... niestety tez akurat tym się własnie zajmujà. Pozyczaniem i odrabianiem z nadwyzka. Milan z młoda kadra idealny do tego. Tylko skala inwestycji w Milan się zmienia.. bedzie mniej.
Edytowano dnia: 9 sierpnia 2022, 14:20
0
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 14:15
Świetny argument Jaca, zaorałeś mnie. Mam się zapaść pod ziemie?
Szkoda tylko, że gadasz bzdury. Doskonale pamiętam jak było. Tak możemy sobie piłeczkę odbijać. A ty sam się nie doedukowałeś, pomimo tego, ze wystawiłem ci kilka informacji na tacy.

A Maldini to podobno nie wiedział o uczestnictwie w Superlidze. Ale w to też ciężko mi uwierzyć.
0
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 14:22
Jak wyżej. Maldini tu nie ma nic do rzeczy. Pytanie pozostaje jedno, czy Cardinle ma kase RedBird, czy liczy na inwestorow... i nastepne, czy ugra swoje czy się przejedzie na Elliottcie. Kosztem Milanu. (Za dwa/trzy sezony) nie w tym. Ten sezon bedzie dobry bo jest magik Pioli. I jeszcze "resztki" kasy Elliotta.
0
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 14:46
Jak o Li były reportaże, to ciężko było kibicom przyjąć do wiadomości, że jest tu jakiś wałek.
Ale o takiej firmie jak RedBird to wszyscy nagle bez problemu gadają o wałach, słupach i Bóg wie czym. Sorry, ale dla mnie to takie gadanie jak Tadka spod sklepu. Że ten kradnie, tamten też, a w ogóle to wszyscy kradną i oszukują ich biednych.
Jak ktoś da poważne dowody, że coś tu nie gra, to można dyskutować. Na razie to ciężar dowodu spada na ludzi gadając "coś mi tu nie gra". A samo to powiedzenie nie znaczy nic. Tak samo jak nierozumienie pewnych tematów.
0
MilanHomer
MilanHomer
9 sierpnia 2022, 18:32
Miszcz
Teraz na wszystko są teorie spiskowe dziejów!
Na wszystko.
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że najwięcej wiedzą ludzie pokroju Sebixa i Karyny. Chętnie o tym piszą w postach, komentarzach itp. Zawsze brakuje argumentów i oficjalnych danych/dokumentów na potwierdzenie (bo Illuminaci blokują, czy kto tam teraz rządzi światem).

A ode mnie największa zagwostka.
Mam kolegę, który Izraeal, Ukraina, USA, Araby i inne cuda Covidy.
Pisze wszystko natchniony. Posiada całą wiedzę o teoriach spiskowych (kto z kim, za ile i po co), a dalej skubaniec jeździ rowerem do pracy (bo na auto go nie stać), nie ma laski, dzieci, partnera.
Jest najzwyklejszym Kowalskim/Nowakiem.
Gdybym ja posiadał taką wiedzę o otaczającym świecie, to na pewno nie siedziałbym w zapadłej polskiej mieścinie, tylko byłbym "kimś".
Dlatego jak słucham o tych teoriach to mam ochotę podejść chlapnąć płaskiego na otrzeźwienie i zagonić do książek....ale w książkach też wszystko kłamstwo i ciekawe czy w ogóle Ziemia istnieje?
2
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 23:24
No to wróćmy do faktów.

Pan Cardinale w imieniu RedBird capital - 1 sierpnia podpisał przedwstępną umowę kupna pakietu większościowego Milanu o wartości 1,2 (inne żródła dają 1,3) miliarda euro.
(Nie wiemy ile ma/miał wziąć: czy 51% czy 75% udziałów)
Tu się pojawia pierwsze pytanie ile faktycznie powinien zapłacić Elliottowi? Pan Cardinale w imieniu RedBird.
600,1 mln euro za 51% udziałów) czy więcej.. całe 1,2 mld? czy powiedzmy 900 mln za 75% udziałów.

Żeby transakcje zrealizować oryginalnie miał pożyczyć 300mln euro (tu nie wiemy czy chodziło oryginalnie o elliotta pożyczki czy inne). Elliott natomiast „zaoferował mu” pożyczkę 600 mln euro (oprocentowanie 7%) Odpowiedz Cardinale była taka że weźmie 600 mln od elliotta i w przeciągu roku spłaci 2/3. Żeby dług zmiejszyc do 200
mln. Do spłacenia przez kolejne lata.

No tylko że nic w praktyce nie wiemy. Nie wiemy co było w umowie, nie wiemy czy i ile kasy napożyczał i od kogo?

Wiemy natomiast ze innych inwestorów nie znalazł, a szukał kolejnych 300 mln euro.

Takie informacje ja zapamiętałem, jak ktoś ma inne albo wie gdzie siè pomyliłem to dawać.
Dodatkowy fakt: wartość (aktywów) RedBird to 6 mld euro.. czyli w teorii hajs jest, nawet jak starają się „oszczędzać” (na transferach)

Ja tu widzę dwie opcje i już odchodząc od medialnych informacji z w sumie nie najgorszych źródeł, jak np obszerny artykuł z Financial Times. To mam dwie teorie.

Chyba chodzi o gadanie o Milanie tu w komentarz. A nie i obrażanie się. Tylko
Spekulowanie na temat Milanu.. no to spekuluje.

Pierwsza teoria to taka ze RedBird to poważna firma.. co sypnęła połowę i musiała (a mogła) pożyczyć drugą połowę. 600mln euro żeby kupić cały Milan. Dla
Siebie, i żyć długo i szczęśliwie.

Cardinale wolał znaleść inwestorów żeby nie zadłużyć się u elliotta na za dużo, ale nie znalazł wiec wziął hajs od elliotta (tak jak Li) oczywiscie lepiej zarządzając, i biorąc już dobrze funkcjonujący finansowo klub (bez kontraktów Kessiego czy Gigio)

Druga opcja jest taka ze Cardinale jest „słupem” w znaczeniu ze gra pośrednika nie dają kasy, ryzykuje dużo ale zarobić może jeszcze więcej, pośrednicząc między elliottem a faktycznym następnym inwestorem (po RedBird). Czytaj kupuje połowę Milanu za 600,1 mln euro, które pożycza od Elliotta. Licząc na to że nakładem „nowego inwestora” za kolejne 300 mln będzie spłacał resztę elliotta - zarządzają i zarabiając na Milanie. Co jest możliwe nie robiąc transferów ala Barcelona. Tylko mieć relatywnie niski (jak na skale) spięty budżet.

Ciągle jednak podstawowym faktem jest to ze Cardinale nie pojawił się w Mediolanie z „nowym inwestorem” żeby zamknąć deal.

Wiec Milan poniekąd jest dalej w rozkroku. I „Cardinale” pogadał z Maldinim. Ze wszystko będzie różowo ze kasa jest (bo jest, w końcu kupili cdk) ale to jednak dalej Elliotta daje pożyczkę i De facto Elliott przedłużył umowy z Maldinim i Massara, przed finalizacja sprzedarZy Milanu.

Itd itd…

Pozdrowka i Forza Milan!

Jedno jest pewne, Elliott wykonał swój 3-letni plan, wzorowo.
0
MilanHomer
MilanHomer
10 sierpnia 2022, 09:50
jasiom
Taki tekst wygląda o niebo lepiej niż rzucanie kolejnych pseudo teorii na wiatr. :)
Jedna rzecz, której się w 100% nie dowiesz, to finanse.
Myślę, że jakaś kwota będzie rzucona dla gawiedzi, żeby se pisali.
Dodatkowo sprawy biznesu załatwiane są po cichu i w gabinetach (kupno, procenty, pożyczki, spłaty, inwestorzy itp., itd.), chyba że masz jakieś mega głośne nazwisko/nazwę która podbije kliki, to możesz go ogłosić jako inwestora.

Nie wiadomo jaka była wstępna umowa kupna klubu, więc termin done deal może być nawet w grudniu.
Poza tym to naprawdę był/jest ekspresowy zakup klubu, więc i inwestorów trzeba poszukać.
Takie rzeczy to nic nadzwyczajnego w dużym biznesie, że jest jeden właściciel i 100 udziałowców mniejszych, którzy poprzez akcje odzyskują włożony hajs.

Czekamy i paczymy co wyndzie. (tak tu są aż 2 błędy)
FORZA MILAN!
1
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2022, 22:40
No tak, ja tylko piszę że te sumy pożyczek które się pojawiaja w financial timesie odnosnie Milanu, sa solidnie zblizone do tych - jedynych, ktore daje Elliott. W praktyce Yonghong li oraz Gerry Cardinale nie wydali swojej kasy.

Chciałbym zwrócić uwagę że od sprzedarzy Milanu przez Berlusconiego. Każdy wydany cent, pochodził orginalnie z portfela Singerów (elliotta). Od Silvy, Hakana, Piatka i Paquety itp.. włacznie z CDK... tylko inne osoby wydawały/zarzadzaly.

Akurat kilka wałków w futbolu można było juz dokładnie prześledzić... i podobnie jak w sprawach finansowych Silvio i jego powiazaniach z mafia nic nie bylo jasne, tak samo z Singerami.. pojawia się więcej pytań niż odpowiedzi, co do uczciwosci a raczej przejrzystosci tych transakcji. :) bardziej to przypomina narracje Oldmana i Banderasa z filmu "Laundromat/Pralnia" czy tam "big short" :)
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2022, 22:50
0
dbmat
dbmat
9 sierpnia 2022, 12:16
mr.Bee ver.2.0 ?
0
Rogo1989
Rogo1989
9 sierpnia 2022, 12:14
Tutaj wałek jest wyczuwalny aż nadto. Żeby się nie okazało jak w przypadku Wisły i tajemniczego Vanna Ly, który chciał kupić klub a nie miał pieniędzy. A okazało się, że by zwykłym słupem.
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
9 sierpnia 2022, 12:08
Nie ufamy ci koleś
5
Von Strauss
Von Strauss
9 sierpnia 2022, 12:00
Jak to się nie okaże wał nad wały wałem przepychany to będę szczerze zdziwiony. Podejrzewam, że za rok 50% udziałów CzerwonegoPtaszka kupi JanuszPawlacz Ltd. z siedzibą w Wiskonsin a głównym zarządzającym będzie Rudolphinho Srajajami, czyli bardzo znany Brazylisko-Japoński zawodnik piłki kopanej na lodzie z gwiazdami, których twarz brzmi x-factor.
5
nokoments
nokoments
9 sierpnia 2022, 11:56
Wcześniej podobno był na Capri. Mam nadzieję, że oznacza to, że jego misja żebrania na Milan zakończyła się sukcesem ;p
1
pazioni
Moderator pazioni
9 sierpnia 2022, 11:45
Cała otoczka, bardzo mizerna.
2
mmielczar123
mmielczar123
9 sierpnia 2022, 11:31
Gerry, Gerry, Gerry czekamy na fajne transfery...
Może za rok kupimy jakąś gwiazdę, bo Elliott na transfery za dużo kasy nie przeznaczał
0
Jaca23
Jaca23
9 sierpnia 2022, 11:28
Pachnie to wałem jak z Chińczykami.
1
Meet
Meet
9 sierpnia 2022, 11:27
Słabo to wyglada. Masz zamiar przejac klub a nawet nie pojawiasz sie na pierwszym meczu ligowym.
7
Kaka821
Kaka821
9 sierpnia 2022, 12:08
A ile razy byl nasz wlasciciel, a nie jego syn ?
1
jasiom22
jasiom22
9 sierpnia 2022, 23:33
No tylko ze singer utrzymywał ze nie chciał klubu tylko wziął klub odzysku za nie spłacanie pożyczek. A pozatym był ze 3 razy.. o na pierwszym meczu chyba właśnie był, na derbach i na ostatnim przędą sprzedadzą. A młody to się pojawiał
Czasem.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się