SCUDETTO


MERCATO LIVE 16.08: Maldini rozmawiał z N'Dicką [19:54]

16 sierpnia 2022, 08:37, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 16.08: Maldini rozmawiał z N'Dicką [19:54]

[08:37]: Stacja Sky informuje, że cały czas żywy pozostaje temat trasferu Raphaela Onyediki do Milanu. Rossoneri od pewnego czasu mocno interesują się 21-letnim pomocnikiem Midtjylland. Mistrzowie Włoch nie dogadali się jeszcze z Duńczykami w sprawie odstępnego za Nigeryjczyka. Sky dodaje ponadto, że mediolańczycy mają oko także na Sandera Berge, 24-letniego norwerskiego pomocnika Sheffield United.

[08:42]: Niemiecki Sport1 twierdzi, że Milan jest gotowy zapłacić 15 mln euro Eintrachtowi Frankfurt za Evana N'Dickę. Kontrakt niespełna 23-letniego francuskiego środkowego obrońcy z niemieckim klubem wygasa za rok. Jak dotąd brak potwierdzenia takich rewelacji we Włoszech.

[12:06]: Torino, Empoli oraz Spezia wykazały zainteresowanie wypożyczeniem Marko Lazeticia, informuje Nicolo Schira. 

[12:09]: Według calciomercato.com, Ivan Ilić może stać się przedmiotem rozmów Milanu z Hellasem w najbliższych dniach. 21-latkiem interesuje się także Lazio, ale najpierw musi kogoś sprzedać, co na ten moment się nie zapowiada.

[19:47]: Bild informuje, że Milan szykuje ofertę za Evana N'Dickę z Eintrachtu Frankfurt. Paolo Maldini jest już po rozmowie telefonicznej z obrońcą i szykuje oficjalną ofertę opiewającą na 15 milionów euro.

[19:54]: Paris Saint Germain, Manchester City oraz Chelsea Londyn tego lata wykazały zainteresowanie Theo Hernandezem, donosi calciomercato.com. Zwłaszcza The Blues zależało na pozyskaniu Francuza i chcieli w tym celu wykorzystać dobre relacje z Paolo Maldinim, jednak odpowiedź Milanu była jednoznaczna - Theo Hernandez nie jest na sprzedaż.



312 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Boateng93
Boateng93
16 sierpnia 2022, 12:07
Martwi trochę ten Juventus. Di Maria już wczoraj pokazał, że się w tej lidze będzie bawił (chociaż od razu się też połamał), a ponoć Depay też blisko. Następny kandydat do tego by w tej lidze być mega gwiazdą.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 12:09
Konkurencja nigdy nie powinna martwić, bo bez niej nigdy nie pójdziemy dalej, problemem może być sposób w jako rywal chce konkurować, a Juventus długimi fragmentami naprawdę złe grał w piłkę.
3
tommyb1
tommyb1
16 sierpnia 2022, 12:17
Obrona nadal dziurawa jak ser szwajcarski. Nawet z mega potencjałem w ataku to nie jest zespół na mistrza... przynajmniej narazie
0
16 sierpnia 2022, 11:31
Co za amatorzy z Eintrachtu. Móc sprzedać, ale nie potrafią, bo gracz z agentem wymuszają wypełnienie kontraktu, by odejść za darmo. Bezprecedensowa sytuacja na rynku transferowym :P

A tak na serio, to w przypadku Eintrachtu może być im przykro. Duże kluby mają to już gdzieś. Ale dla Eintrachtu to bardzo ważna kwestia i mają mocno naciskać na transfer. Trend taki już jest od dawna i będzie tylko "gorzej". Każdego roku coraz więcej ciekawych i wartościowych piłkarzy jest na ostatniej prostej swojego kontraktu.

Co ciekawe, Milan nie ma teraz tego problemu :D Kontrakty kończą się tylko Mirante, Ibrze, Giroud i Tatarusanu. Większość kadry na długich kontraktach.
6
werbizzio
werbizzio
16 sierpnia 2022, 11:42
Leao i Bennek mają jeszcze 2 lata kontraktu, więc jeśli w tym sezonie nie przedłużą ich to za rok zostanie im jeden rok kontraktu i w przypadku opóźnień z przedłużeniem umowy trzeba będzie ich sprzedać, a jako, że będą mieć tylko rok kontraktu to ich cena mocno poszybuje w dół. Oby nie podzielili losu Kessiego, Romka i tfu hakana.
5
JonBonOlo
JonBonOlo
16 sierpnia 2022, 11:43
Leao z Mendesem na 100% free transfer
5
Rossu
16 sierpnia 2022, 11:45
Niestety, ale duża część fanów tego nie rozumie, albo nie chcą po prostu zrozumieć, że nadchodzi nowa era. Dalej będą moralizować; że Maldini to nieudacznik, bo "nie potrafił" spieniężyć zawodników, którym kończył się kontrakt.

10
wielki prostownik
wielki prostownik
16 sierpnia 2022, 11:46
werbizzio

Za rok to oni nie zgodzą się na żaden transfer. Niestety takie czasy nadeszły że zawodnikom bardziej opłaca się dograć do końca kontrakt i zgarnąć dodatkowy hajs za podpis niż przedłużać z obecnym pracodawcą.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2022, 11:49
0
JonBonOlo
JonBonOlo
16 sierpnia 2022, 11:49
Rossu
Taka tez jest prawda.
Nie ma co sie tlumaczyc z Hakanem, Romkiem czy Kessim, powod bardzo prosty. Od roku byly dogadywane alternatywy w postaci Botmana oraz Sanchesa, zaden z nich nie traktowal Milanu na powaznie i to wystarczajacy powód, żeby zrozumiec ze Maldini negocjacje poprowadzil po prostu błędnie.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
16 sierpnia 2022, 11:58
"Od roku byly dogadywane alternatywy w postaci Botmana oraz Sanchesa, zaden z nich nie traktowal Milanu na powaznie"

po pierwsze od jakiego roku? a po drugie jak żaden z nich nie traktował Milanu na poważnie? dla sranchesa rzeczywiście byliśmy tylko alternatywą ale Botman jak najbardziej chciał do nas trawić
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2022, 11:59
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 sierpnia 2022, 12:06
Zagrozić takiemu że jak nie odejdzie, to cały sezon nie pogra w piłeczkę. Ja wiem że kluby często nie mogą sobie na takie coś pozwolić, ale może oduczyliby się odchodzenia za free :P
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2022, 12:07
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 sierpnia 2022, 12:19
Jak będą chcieli odejść za free, to powyższe przykłady pokazują, że to zrobią.
Co zabawne, okazało się, że Alessio też tylko czekał na koniec kontraktu. Tare powiedział, że czekali tylko aż się ten kontrakt skończy.

Klub kokosa nie działa i duże kluby nie mogą sobie na to pozwolić. Piłkarze będą wypełniać kontrakt coraz częściej. Większość z nich wychodzi na tym lepiej niż przy transferze. Tylko kilku jak Belotti czy Dybala traci.

Dlatego jak kluby chcą sprzedawać, to wymieniają zawodników co chwilę. Tylko to się kłóci z tworzeniem zwycięskiego projektu :)
Trzeba to zaakceptować i tyle. Duże kluby nie płaczą. Barcelona nawet wypycha piłkarzy za darmo, by zmieścić nowych.
2
Sakuragi
Sakuragi
16 sierpnia 2022, 12:26
Fanatyk

Powiedz to Napoli, które przez Klub Kokosa Milika stracili Ligę Mistrz
1
wielki prostownik
wielki prostownik
16 sierpnia 2022, 13:40
FaNaTyK 2.0

A co jest złego w odchodzeniu za darmo? Podpisuje gość z klubem umowę że przez X lat będzie świadczył usługi na jakichś warunkach. I kończy się ten okres więc odchodzi. Co w tym nagannego? Takie kluby kokosa świadczą jedynie że nie warto w ogóle przychodzić do takiego klubo bo jest zwyczajnie niepoważny.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2022, 13:45
1
MariuszO
16 sierpnia 2022, 11:11
a tymczasem klub z środka tabeli PL kupuje sobie za 50 mln Matheusa Nunesa z Sportingu...

To są jakies absolutne jaja ...

To co dzieje się teraz z cenami za piłkarzy zapoczątkował Real i Barcelona na wespół z klubami Angielskimi. Strasznie zniszczyło to rynek transferowy.

Dodatkowo Chelsea ma ponoć zapłacić za 17 letniego młokosa z Interu 15 mln, dodam tylko że ten nawet nie zadebiutował w seniorskiej drużynie.

2
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 11:15
No ogólnie Matheus to kooozak, a warto pamiętać ile zarabiają angielskie kluby, wiec taka cena nie powinna dziwić.
1
JonBonOlo
JonBonOlo
16 sierpnia 2022, 11:22
Nie, my jestesmy po prostu golodupcami
3
Corsa
Moderator Corsa
16 sierpnia 2022, 11:29
Premier League to abstrakcja. Obecnie taka właśnie Super Liga. Wycwanili się finansowo i mocno z tego korzystają. Będzie tylko gorzej.
1
Rafał0209
Rafał0209
16 sierpnia 2022, 11:34
A dlaczego Angielska jest aż tak bogata, a za Serię A czy La Liga prawa telewizyjne tyle nie płaci?
0
Rolnik264
Rolnik264
16 sierpnia 2022, 11:45
Chciałbym powiedzieć że Milan też zapoczątkował takie coś. Za ery Berlu ;) Miał pieniążki i robił co chciał.
1
JonBonOlo
JonBonOlo
16 sierpnia 2022, 11:46
Bo Wloska pilka nie ma podjazdu do PL co mecze europejskie weryfikuja od lat
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 11:48
Ponieważ tam jest rywalizacja i większość drużyn gra bardzo dobrze w piłkę, a te czołowe kluby (LFC i City) są wyznacznikami tego jak grać w piłkę w tym monecie. We Włoszech jest mała rywalizacja, mały nacisk na TOP 4 i są kluby które maja archaiczne podejście do futbolu.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
16 sierpnia 2022, 11:57
Rafał0209

Dlatego że angole niesamowicie dbają o produkt jakim jest Premier League. Od jakości stadionów, oprawy aż po poziom sportowy. Sam sposób podziały przychodów z praw telewizyjnych powoduje że poziom jest bardzo wyrównany a mecze ciekawe. Poza tym wyspiarze mają świra na punkcie piłki nożnej i wydają na ta rozrywkę górę hajsu. A Serie A? Wystarczy popatrzeć na jakiej murawie często rozgrywane są mecze aby uzmysłowić sobie jak archaiczne mają Włosi podejście do swojej ligi.
5
Boateng93
Boateng93
16 sierpnia 2022, 12:09
Ten szał to zapoczątkowało PSG z 222 mln euro za Neymara, a potem ten gigantyczny kontrakt telewizyjny dla Anglików to napędził.
1
chory
chory
16 sierpnia 2022, 12:44
Premier League ma tyle kasy, bo to bryt0lski grunt a więc też tfu język angielski, najważniejszy niestety język świata. Gdyby to włoski był najważniejszy to prawdopodobnie Serie A teraz byłaby najbogatszą logą.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
16 sierpnia 2022, 13:31
Tak sobie tłumacz. Że to kwestia języka a nie zwyczajnie kiepskiego produktu.
0
chory
chory
16 sierpnia 2022, 14:27
Oczywiście, że język ma olbrzymie znaczenie. Co zrobi typowy młody hindus po tygodniu nauki programowania 12h na dzień na angielskojęzycznych stronach, odpali ligę angielską czy włoską? Wie co to język angielski, bo się go uczy, jakoś już go umie, wszędzie gdzie nie spojrzysz język angielski więc znajdzie sobie strima w necie z jakiegoś meczu Premier League i sobie go ogląda więc zainteresowanie jest. A Włochy? On pewnie nawet nie wie gdzie Włochy leżą, co to w ogóle za kraj pewnie w jakiejś dżungli leży kto by się tym interesował?
0
Katakuri
Katakuri
16 sierpnia 2022, 10:59
A ja mam takie nietypowe pytanie, kompletnie niezwiązane z mercato.

Na instagramie, na profilu Serie A, kiedy z ostatniego meczu zostało wstawione zdjęcie z Rebiciem i Theo, to z jakiegoś powodu, Ante jako jedyny nie został na tym zdjęciu oznaczony. Żeby była jasność, na wszystkich zdjęciach, na których są piłkarze z różnych klubów, każdy z nich zostaje ZAWSZE oznaczony na danym zdjęciu.

Pomyślałbym, że to jakaś zwykła wpadka, ale dzisiaj oficjalny profil Champions League wstawił zdjęcia piłkarzy, którzy najbardziej zabłysnęli w ostatni weekend i jest na nich nasz ukochany Rebić. No ale problem w tym, że profil Champions League również go nie oznaczył, z niewiadomych powodów.

Dla ścisłości, Ante ma oficjalne konto na instagramie, na którym obserwuje go praktycznie 800 tysięcy osób.

Wiecie może, o co chodzi? Nie ma to żadnego znaczenia na dłuższą metę, ale jakoś zwróciłem na to uwagę.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
16 sierpnia 2022, 11:17
Rebic to ciagle kasuje tego ig albo zawiesza może dlatego
4
Rossoneri777
Rossoneri777
16 sierpnia 2022, 11:17
Rebic out of context na Twitterze polecam :D
A na instagramie się nie znam. Ale z tego co zrzuty na tym koncie TT widziałem, to niezłe jajca sobie robił :D
4
uczciwyoszust
uczciwyoszust
16 sierpnia 2022, 13:17
Może, tak po prostu, ma wyłączone oznaczanie.
0
Tanger
Tanger
16 sierpnia 2022, 10:35
Calciomercato.com (cytowane przez sempremilan.com) donosi, że Ivan Ilić nie jest jeszcze opcją skazaną na niepowodzenie. Ponoć upadł temat transferu gracza do Lazio (bo Sevilla ściągnęła Isco zamiast Luisa Alberto) i Serb wciąż jest do wzięcia. Milan jakiś czas temu miał kontaktować się z otoczeniem gracza. Zainteresowane mają być też niektóre kluby Bundesligi.

Co myślicie? Doświadczenie w Serie A już ma, łapie się też do grona graczy, których nie trzeba rejestrować.
0
Mil_online
16 sierpnia 2022, 10:43
Kasa, Misiu, kasa...
0
Tanger
Tanger
16 sierpnia 2022, 10:50
@Mil_online

A nie biorąc pod uwagę kasy? :P

A poza tym, Hellas już się pozbył na dogodnych warunkach Zaccagniego, Casale i Caprariego. Może w przypadku Ilicia też dałoby się z nimi dogadać, np. na jakieś wypożyczenie z opcją.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 11:10
Technicznie mega bym widział Ilić’a w Milanie, jestem mega fanem jego techniki i spokoju z piłką, ale pytanie jak poradziłby sobie w grze na wyższej intensywności. U Tudora był ważnym elementem, ale bardziej do nas pasuje mi Tameze, który lepiej odnajduje się w okolicach pola karnego rywala.
0
Tanger
Tanger
16 sierpnia 2022, 11:22
@Alessio_re6

Przyznaję się bez bicia, że nie mam większego pojęcia o stylu gry Tameze, bo więcej czytam o piłce niż ją oglądam, a co dopiero mecze Hellasu.

Jednakże do tego zawodnika nie byłbym przekonany z podobnych względów, z których nie byłem przekonany do Messiasa rok temu. Tameze to już 28-letni zawodnik, z potencjalnie niewielkim marginesem do rozwoju, który nie grał do tej pory w klubie takiego formatu jak Milan, gdzie ambicja zespołu jest wysoka, podobnie jak presja ze strony otoczenia i rzeszy kibiców. Obawiałbym się w jego przypadku podobnego scenariusza jak z Meite. Osobiście wolałbym zawodnika z potencjałem, niż zapchajdziurę na zasadzie "bierzemy go, bo kogoś akurat potrzebujemy i albo odpali albo nie odpali".
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 11:26
Ogólnie to nowego sposobu grania Tameze pasuje dużo bardziej, jest lepszy motorycznie i lubi te przestrzenie w których potrzebujemy tworzyć przewagę, dodatkowo piłka mu nie przeszkadza blisko pola karnego rywala. Ogólnie znasz moje podejście do piłki i Ilić byłby tez bardzo dobrym ruchem bo przez wiek i już umiejętności można ulepić baaardzo dobrego piłkarza.
1
daro12555
16 sierpnia 2022, 10:18
Podobno transfer N'Dicki próbuje blokować jego agent .Oczywiście chce przytulić kasę za rok jak Francuz odejdzie za darmo.Ci piłkarze teraz zachowują się własności agentów ,to trzeba było ukrucić.
1
Tanger
Tanger
16 sierpnia 2022, 10:58
Jeśli ma to być Sanches 2.0, tylko czekający na klub z Premier League albo Kessie 2.0, tylko czekający na prowizję dla agenta, to trzeba będzie mu podziękować i życzyć powodzenia gdzie indziej.
2
daro12555
16 sierpnia 2022, 11:03
Wiadomo ale trzeba naciskać za to cenne nie widzę nikogo lepszego.
0
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2022, 11:04
Już od kilkunastu dni pojawiały się informacje, że Eintracht jest otwarty na transfer, ale sam zawodnik nie chce odchodzić - chce się rok pomęczyć, a za rok przytulić jakąś fajną kwotę za podpis. I co zrobisz, jak nic nie zrobisz?
2
ósmy
16 sierpnia 2022, 10:10
Onyedika na tapecie?
Znaczy się do ściany przyklejony?:p
1
Corsa
Moderator Corsa
16 sierpnia 2022, 09:58
Ziyech to mrzonka, moim zdaniem szanse są zerowe. Nie sugerujcie się tym, że dziennikarze pisali o 10 milionach(wartość rynkowa to prawie 30), gdyby faktycznie taka kwota zadowoliła Londyńczyków, to o chłopa zabijałyby się różne kluby. Do tego jeszcze dochodzi pewnie spore wynagrodzenie.

W dzisiejszych czasach za prawie 10 baniek to można kupić co najwyżej takiego Messiasa, a nie zawodnika z Anglii, z wyrobioną już renomą. M&M zapewne od początku wiedzieli, że transfer Marokończyka jest poza zasięgiem Milanu(w przypadku sprowadzenia CDK) i dlatego właśnie podpisano kontrakt z Juniorem.

Mam do obsadzenia jeszcze dwie pozycje, nie starczy środków na prawe skrzydło, niestety. Nawet gdyby starczyło, to i tak nie ma już na nim miejsca, bo nie sprzedamy żadnego z tych naszych ancymonów, chętnych brak.
9
Von Strauss
16 sierpnia 2022, 10:02
Ja bym nie był tego taki pewny. Chelsea już zrobiła deal życia kupując Lukaku i dając go na wypożyczenie za 8 mln (chyba) z opcją przedłużenia o rok (chyba). Więc jak nie będą mieli chętnych na niego do końcówki okna to mogą go wypchnąć do nas na płatne wypożyczenie z opcją, a my możemy próbować wtedy np. Alexisa lub Messiasa na wypożyczenie do Monzy (nawet suche, byle płacili pensję). Ale to faktycznie byłaby akcja na ostatnie dni/godziny okna. I bardzo w stylu kondora.
0
JonBonOlo
JonBonOlo
16 sierpnia 2022, 10:08
Akurat na Messiasa to tylko wspanialomyslny duet we Wloszech byl w stanie zainwestowac pieniadze ktorych brakuje
1
Corsa
Moderator Corsa
16 sierpnia 2022, 10:14
@Von Strauss, sytuacja z Lukaku to zupełnie inna bajka. Belg był totalnie bezużyteczny i sam wymusił wręcz powrót do Interu, bo grunt zaczynał palić mu się pod nogami.

Ziyech ani trochę nie jest związany z Milanem i jego motywacja nie będzie nawet w połowie taka jak u Lukaku. On nie postawi swojego klubu pod ścianą. Jeśli Milan dogada się z nim i z Chelsea, to przejdzie chętnie, ale jeśli nie, to nie będzie rozpaczał, że się nie udało. Londyńczycy tak samo, chętnie go zostawią na kolejny rok, nawet jako pierwszego zmiennika, bo sprawdza się lidze i mają z niego pożytek.

Moim zdaniem nie ma szans na to żeby oddali go za mniej niż 15-18 milionów.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2022, 10:16
1
Corsa
Moderator Corsa
16 sierpnia 2022, 10:27
@JonBonOlo, obecnie nie sprowadzisz nikogo lepszego za podobne pieniądze. M&M wydali na Juniora 7 baniek, netto zarabia milion(chyba).

Chelsea raczej nie puści Ziyecha za mniej niż 15, a jego pensja to 6 milionów(nie do końca wiadomo czy netto czy brutto).

Troszeczkę naiwnym jest liczyć(jeśli faktycznie bierze 6 baniek netto), że zgodzi się na kontrakt max 3 miliony, bo tyle możemy realnie zaoferować. Nie wspominając o odstępnym, które jest na 100% większe niż podawana przez pismaków dyszka.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2022, 10:29
0
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2022, 10:30
Na Juniora wydano w te okienko 4,5 mln, zarabia 1,8 mln brutto rocznie. Messias jest jaki jest, ale za tyle ciężko o lepszego od niego gracza.
4
Von Strauss
16 sierpnia 2022, 10:37
Ale on jest niezadowolony z pozycji w klubie, bo nie chce być zmiennikiem. Zwłaszcza, że Tuchel gra ostatnio systemem, w którym nie ma miejsca dla niego. Tu nawet nie chodzi o to, by przejść konkretnie do Milanu tylko do klubu, w którym może regularnie grać. Jeśli nikt się nie znajdzie inny niż my, a Chelsea nie zagwarantuje mu minut - to może być transfer last minute.
0
Corsa
Moderator Corsa
16 sierpnia 2022, 10:45
Nawet jeśli faktycznie nie ma w Chelsea miejsca i Tuchel go nie chce, to na koniec do gry włączy się jakiś Nottingham czy inne Fulham, które przebije naszą ofertę o kilka milionów, a samemu zawodnikowi zagwarantują bez problemu 5-6 na kontrakcie i będzie powtórka z Botmana.
1
Tanger
Tanger
16 sierpnia 2022, 10:45
Ahhh, gdyby Ziyech przeszedł do Milanu za tyle co Hauge do Eintrachtu. No nie powiem, to byłby transfer bez precedensu :D

Wypożyczenie Ziyecha może byłoby możliwe, ale Milan nie ma zbytnio miejsca, żeby go zarejestrować, a dodatkowo na prawej stronie ma już Messiasa i Alexisa, czyli dwóch zawodników nadających się do rotacji. Żaden z nich nie zostanie posadzony na ławie na rok jak Castillejo.
0
Von Strauss
16 sierpnia 2022, 10:59
Corsa

Pytanie czego chce Ziyech. Jeżeli tylko grać - to idzie do Fullham za 6 mln i gra. Jak grać, ale w LM - no to się pula zawęża. Nie uważam, że przyjdzie, ale nie uważam też, by jego przyjście było definitywnie zamknięte. Moim zdaniem to akcja na ostatni dzień okna, ostatnie godziny. Z wypożyczeniem do Monzy kogoś z prawego skrzydła w ostatnich godzinach,

Tanger

Ac Monza, mówi to panu coś, panie Tanger? Moim zdaniem oni takiego Snickersa wzięliby z pocałowaniem ręki (szukają kogoś na pozycję Birindelliego), Messiasa pewnie też by dało radę gdzieś sprzedać lub wypożyczyć, bo strasznej pensji nie ma.
1
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2022, 11:01
Mnie się wydaje, że to nie jest kwestia miejsca, a kosztów takiego wypożyczenia, bo gdyby dało się go pozyskać w miarę tanio, to by gdzieś się go upchnęło. :)

Ale o wypożyczeniu ostatnie plotki z liczbami mówiły o 5 mln za sam taki fakt, a do tego dochodzi jego pensja (6/10 mln w zależności od tego, ile zarabia) i jak na to spojrzymy, to faktycznie raczej nie stać nas na to, by płacić 11-15 mln za zawodnika na 12 miesięcy.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2022, 11:05
0
Tanger
Tanger
16 sierpnia 2022, 11:09
@Von Strauss

Monza to by chętnie wzięła takiego Alexisa, ale pewnie na warunkach nieakceptowalnych przez Milan. Nie wiemy jak to w tej chwili jest z Belgiem, ale wydaje się, że jest w planach Piolego, podobnie jak Messias, który pokazał się z dobrej strony w okresie przygotowawczym. Nic też nie wskazuje na to, żeby Alexis chciał odejść z Milanu. Może gdyby trafiła się jakaś atrakcyjna oferta, to Milan rozważyłby jego sprzedaż.
0
Von Strauss
16 sierpnia 2022, 11:29
Tanger

jakby sucho wypożyczyli z opłacaniem pensji to już jest plus. Tak ponoć zrobią z Rovellą teraz.
0
mmielczar123
16 sierpnia 2022, 09:40
Uważam, że N'dicka jest świetnym zawodnikiem i 15 mln to niewiele za takiego gracza, ale to oznacza, że Kalulu usiądzie na ławce? Trochę szkoda. No chyba że podstawowy duet się nie zmieni, a na ławce mielibyśmy Kjaera i właśnie Francuza, aczkolwiek wydaje mi się, że zdaniem Piolego może brakować "centymetrów" w polu karnym. I pomimo N'dicki chodzi mi o wzrost :P
1
Zuber
Zuber
16 sierpnia 2022, 09:52
Póki co to Kalulu gra najlepiej i lata nawet błędy Fikayo, nie ma opcji, ze on siadzie na ławce.
6
Bandon
16 sierpnia 2022, 09:55
Większa konkurencja tylko podniesie poziom obrony.
7
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 10:03
To jest główny problem z naszą defensywą, od początku przygotowań na 7 straconych goli, 5 jest po strzałach głową. Co więcej drugi gol z Udinese prawdopodobnie by nie został stracony, gdyby zamiast Kalulu był wyższy stoper, bo dośrodkowanie było dosyć nisko posłane.
1
daro12555
16 sierpnia 2022, 10:11
Alessio_re6 -Tak główny problem Kalulu to warunki fizyczne gdyby nie to już gość by był w pierwszej piątce najlepszych stoperów świata .Przy takim Lukaku jest jak dziecko przy wyskoku i przy walce fizycznej odpada na kilka metrów.Ja Francuza francuza widzę jednak bardziej na prawej stronie obrony .N'Dicka ma świetne warunki fizyczne i to byłby idealny następca Kjaera.Cenna 15 mln to jest okazja za takiego obronce w tym wieku.Mamy wtedy kolejny wariat obrony gdzie byśmy mogli nawet na kilka meczów w sezonie przejść na 3 stoperów .Francuz także może w razie konieczności zagrać i na lewej obronie .
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 10:20
Ogólnie uważam, że Kalulu jako stoper nigdy nie będzie wśród najlepszych na świecie, bo nigdy nie będzie na tyle kompletny, ale jako prawy obrońca to może być top światowy, jeszcze z taką jakością dośrodkowania i prowadzenia piłki pod presją.
0
Mil_online
16 sierpnia 2022, 10:28
No tak, bo najwybitniejsi stoperzy na świecie zawsze byli chłopami jak dąb.

Nie przymierzając, Baresi czy Cannavaro.

Druga bramka by nie padła, gdyby Messias nie zaspał.
5
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 10:35
Błąd Messiasa to drugorzędna sprawa. Ale gdyby tam był taki Kjær to ta piłka nie przeszłaby dalej. No tak najlepszym wyznacznikiem są stoperzy sprzed 15-30 lat.
Gdyby Kalulu poszedł drogą Ramosa, który jest podobnego wzrostu, ale bardzo mocno zbudował się fizycznie, poprawił bardzo wyskok, to gra naprzeciwko piłkarzom w stylu Lukaku czy Haaland nie byłyby problemem. Na chwile obecną się na to nie zanosi i to jest element do uzupełnienia.
0
daro12555
16 sierpnia 2022, 11:01
Alessio_re6 -Ramos ma 1,84m a Kalulu 1.78m ale jest szczuplutki bo taki Cannavaro miał chyba 1,76 ale był jak byk jego noga wyglądała jak Francuza dwie .Do tego ta skoczność Włocha.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 11:06
Kalulu ma 183 a Ramos 184 cm, ale tez zależy gdzie sprawdzisz, ja opieram się na SofaScore. Ogólnie trzeba mieć świadomość, ze trafisz na silnego wysokiego napastnika, a żaden z naszych stoperów nie potrafi na takiego grać, druga sprawa, to taki napastnik lubi się nastawić na walkę z tym”słabszym”, dlatego Lukaku często walczył z Romagnolim, którego dominował fizycznie.
0
Paolo03
Paolo03
16 sierpnia 2022, 09:25
Onjedika i N dika i zaczynamy sezon na pełnej.
15+7 to nie duże kwoty
1
Zuber
Zuber
16 sierpnia 2022, 09:53
I mamy double dicka. Możemy śmiało grać na dwóch frontach. xD
6
Tanger
Tanger
16 sierpnia 2022, 09:15
Berge w Belgii był kotem, ale niestety sponiewierały go kontuzje. Teraz jeszcze kisi się w Championship, bo poleciał na "magię Premier League", która w przypadku Sheffield skończyła się po 2 sezonach :P
3
rossoner111
rossoner111
16 sierpnia 2022, 09:00
Tracimy tego młodzika co panował optymizm i mieliśmy go zaklepać 2 tyg temu w meczu z Venezia. Manciniego bierze Juve :)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 09:23
Stary wyczuł piniądz i po młodym.
Juve ma o tyle dobrze, ze tam potrafią młodych piłkarzy do seniorskiej piłki wprowadzić.
5
Von Strauss
16 sierpnia 2022, 09:58
Alessio_re6

Dla Juve młody to tak 28-30, wcześniej to jest młokos do powolnego wprowadzania do drużyny, a później ukształtowany top. To sobie chłopak pogra na wypożyczeniach z 5 lat, może opchną go do jakiegoś Sassuolo czy innego PSV xD
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 10:01
No tak, ogólnie to lepsze to niż praktycznie brak wypożyczania i kiszenie w primce lub wrzucanie do pierwszej drużyny tak jak to zrobiono z Maldinim.
1
Von Strauss
16 sierpnia 2022, 10:18
No lepsze. Pod warunkiem, że coś z tych wypożyczeń jest. Podaj mi chociaż jednego zawodnika z primki Juve, ba, jednego który przyszedł przed 23 rokiem życia, który dziś gra w Juve. Albo gra w Milanie, Interze, Romie, Lazio, Napoli? Albo innym dużym klubie? Mi do głowy przychodzi tylko wyśmiewany Kean i Spinazzola.
No dobra, może teraz jest kilku młodych, którzy zaczynają gdzieś grać (np. Rovella - kupiony z Genoi), ale wciąż uważam, że Juve ma słabą politykę jeśli chodzi o młodych.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 10:21
To jaka polityka byłaby twoim zdaniem lepsza?
0
Von Strauss
16 sierpnia 2022, 11:19
Lepsze? Dla niego? Pójście do klubu, w którym ma szansę grać w podstawie (gdzie jest brak na tej pozycji) a nie być wypożyczanym dalej. Bo Juventus go wypożyczy do jakiejś Genoi czy Sampy, gdzie zagra 10/15 spotkań w sezonie, a potem wrzuci w transfer na plusvalenzę albo wymianę za jakiegoś młokosa z talentem (27 lat). I chłopak przepadnie. Obecnie u nas wprowadza się najwięcej młodzieży. Maldini powinien iść na wypożyczenie, ale to zblokowały dwie rzeczy - nazwisko i miejsce dla wychowanka.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 08:59
N’Dicka ma w tym momencie to czego potrzebujemy na tej pozycji. Technika i warunki fizyczne, a do tego nie jest zapalnikiem, a raczej pewnym punktem, oczywiście wszedł średnio w sezon z Realem i Bayernem, ale to można powiedzieć o całej drużynie.
Onydika jest naprawdę dobrym piłkarzem, oczywiście porównania do Pogdby(są tu tacy) to za dużo, ale piłkarsko Nigeryjczyk może dać to, czego potrzebuje drużyna, bo technikę i motorykę ma naprawdę dobre.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
16 sierpnia 2022, 08:56
Nie wiem czy nie lepiej tego Diallo wypożyczyć (o ile P$G godzi się na wypo z opcją) a większe środki na pomocnika.
0
luba17
luba17
16 sierpnia 2022, 08:54
Berge - 4 mecze 2 bramki to całkiem spoko wynik, szkoda że na poziomie Championship, ale jakiś "potenszial" jest
0
carrygun
16 sierpnia 2022, 08:47
22 miliony za Onyedike i N'Dicke to brzmi jak promocja. Sam Francuz powinien tyle kosztować bez względu na rok kontraktu. Idealne uzupełnienie dziur po Romagnolim i Kessim. Do tego wypożyczenie Ziyecha na koniec i mielibyśmy mercato 10/10 względem możliwości finansowych, które jak widać są bardzo ograniczone.
4
papik2137
papik2137
16 sierpnia 2022, 09:17
Atak mamy pełen. Wszystko wskazuje, że jeśli nikt nie znajdzie się chętny na Salemakersa to temat Zyiecha jest zamknięty.
1
tommyb1
tommyb1
16 sierpnia 2022, 11:00
Ja bym wypożyczył Alexisa do takiej Atalanty... Przy grze wahadłami mógłby rozwinąć skrzydła i zyskać na wartości
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 sierpnia 2022, 11:07
Wydaje mi się, ze nie poradziłby sobie w Atalancie, bo to boczny pomocnik, a nie wahadłowy.
0
JonBonOlo
JonBonOlo
16 sierpnia 2022, 08:43
Przeciez Ndcika jest jakis slamazarny, cienizna to co pokazuje w tym sezonie
0
tommyb1
tommyb1
16 sierpnia 2022, 08:46
Jak Maldini wypatrzy obrońcę to nie ma ... we wsi
5
carrygun
16 sierpnia 2022, 08:48
Powodzenia w ocenianiu obrońcy na bazie kilku meczów. Możliwe, że myślami już jest w innej drużynie, a kiedy głowa nie dojeżdża, to trudno o dobrą formę. Przykład zamieszania wokół Kessiego i to jaki zjazd zaliczył u nas zeszłej jesieni.
1
Rossu
16 sierpnia 2022, 08:52
Brak formy nie oznac:za braku umiejętności. Tomori też nie zaczął najlepiej i miał ogromne trudności w meczu z Udinese i wszystkie jego błędy musiał naprawiać Kalulu.
6
JonBonOlo
JonBonOlo
16 sierpnia 2022, 09:05
Nie wiem chlopy, moim zdaniem to sa tranafery poziomu Bakayoko i jeszcze gorzej, to juz lepiej mlodzika s primavery sciagnac
0
Tanger
Tanger
16 sierpnia 2022, 09:20
Ndicka i transfer na poziomie Bakayoko XD
No chyba, że mówimy o transferze na poziomie "Bakayoko w Milanie - podejście 1". Wtedy to rozumiem.
2
mmielczar123
16 sierpnia 2022, 09:34
Co wy gadacie? Przecież on w zeszłym sezonie był topem bundesligi.
0
patoo_07
patoo_07
16 sierpnia 2022, 09:49
Aż cieżko mi skomentować sensownie porównanie ewentualnego transferu Ndicka z transferem Bakayoko.
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się