SCUDETTO


RedBird Capital przejmie 99% udziałów w Milanie, ale fundusz Elliott jeszcze nie znika

19 sierpnia 2022, 14:41, Ginevra Aktualności
RedBird Capital przejmie 99% udziałów w Milanie, ale fundusz Elliott jeszcze nie znika

Jak donosi mi.in. Tuttosport, we wrześniu dojdzie do finalizacji operacji przejęcia udziałów w AC Milan przez Gerry'ego Cardinale i jego RedBird Capital. Nie jest jeszcze znana dokładna data tzw. closingu, ale oficjalna zmiana właściciela jest coraz bliżej. RedBird ma przejąć 99,93% udziałów (reszta należy do udziałowców mniejszościowych), więc to Gerry Cardinale będzie w pełni kontrolował klub. Fundusz Elliott nie będzie już właścicielem klubu, natomiast nadal będzie obecny jako podmiot finansujący, udzielający RedBird tzw. "vendor loan" - pożyczki na zakup udziałów. Cardinale przejmuje Milan za 1,2 mld euro. "Vendor loan" może wynieść maksymalnie do 600 mln euro (z oprocentowaniem 7%). Zgodnie z umową między stronami do czasu spłaty Elliott zachowa prawo do mianowania dwóch przedstawicieli w radzie dyrektorów AC Milan (plotki wskazują na Gordona Singera i Giorgio Furlaniego). Gerry Cardinale jest podobno w kontakcie z zarządem klub oraz trenerem Piolim i być może pojawi się na najbliższych derbach Mediolanu.



66 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
20 sierpnia 2022, 14:33
W takim żartobliwym tonie, to wszystko wyglada jak historia (roboty) postaci Richarda Gere w filmie Pretty Woman - polecam :p. Tym się zajmuje za równo elliott jak i Cardinale za pieniadze pozyczone od Elliotta.
0
CoCa
CoCa
20 sierpnia 2022, 10:20
O ile raczej mój wskażnik komentarzy oscyluje na poziomie 5/rok i nie wdaje się w głebsze dyskusje, to żeby już nie odpisywać każdemu osobno walnę sobie jeden pościk :

Panowie Ja rozumiem Was i Wasze zmartwienia względem Milanu, miłość do klubu i pożądanie jakie po latach posuchy wywolało mistrzostwo Włoch ale trzeba sobie zdać sprawę, że te lata posuchy w naszym przypadku - przynajmniej narazie - nie poszły na marne. Wijaliśmy się w syfie, mieliśmy miernych zawodników, jak się okazało również i nikły poziom zarządzania.

Właściciel który przez lata zbudował AC Milan i człowiek który mu przez te lata w tym pomagał - tak mam na myśli duet Berlusconi & Galliani - no niestety ale ta era się skończyła. Klub sprzedany z bólem serca ale i z miłości. Myślę, że po sprzedaży to i poszło ATTACARE na wątrobę u tych Panów.

Po latach posuchy następują lata odrodzenia i to jest najważniejsze. Niektórzy już by chcieli szejków, prawda jest taka że mówimy o dzieciakach którym trafiła się kura znosząca złote jaja, mają ropę to i szastają hajsem jak im się podoba. To teraz pomijając już, że w każdej chwili może coś takiego upaść, ile osiągnęły nafto-kluby ?

City i PSG ? Nic.
Bo zdobywanie misrzostwa ligi czy puchary czy jakiejs śmiesznej tarczy chyba nei nazwiecie osiągnięciem dla AC Milanu ? hmm Taki tok myślenia narzucacie jakby to Milan był największym gigantem w futbolu (Nie jesteśmy, zawsze byl przed nami Real. Różnca jest taka, że kiedyś był to sprint żeby wyrownać, a teraz przypomina to raczej maraton) - tak rzucajmy hajsem, tak jak będziemy rzucać kolejnymi symbolami Milanu choćby na godle, rzucać w myśl arabów, a jak im się znudzi to sobie upadniemy.
Już nawet pomijam, że Włochy mogą być zupełnie nieatrakcyjne dla arabów i ich ropo-dolarów.


Kolejna sprawa. Jeszcze się okienko nie skonńczylo. Jeszcze nawet transakcja nei doszła do skutku - jak już będzie pelen deal to wtedy możemy mówić kto jest wlaścicielem - nie przeszkadza to jednak by ktoś był już gołodupcem, biedakiem itp. Noooo, My to na pewno jesteśmy Big Tuna przy jakims Cardinale czy innym Singerze .. :) I na pewno wydalibyśmy tak ze 100mln euro na coś co jeszcze nie jest nasze. Wiadomka, co to dla nas.
Myślę jednak, że kilku z tych z Was, którzy byli już fanami Milanu za czasów wielkiej depresji, z ywrazem szacunku i podniecenia reagowało na przyjście F&M do Milanu pod wodzą Chińczyka (ahh pamiętam te komenty, że skośny to czlowiek od rządu Chin i że pozamiatamy rynek transferowy i wrocimy na szczyt. IKS DE) a potem z uśmiechem na twarzy witało talenty pokroju Bertolacciego - czyli jak sie okazało miernego przeciętniaka, który zrzucal wine na.. za cięzkie treningi. IKS DE... AGAIN.
Potem jednak bez skruchy i refleksji pisano o tym, jacy to Oni wszyscy sa ch* i że jaka amatorka zapominając o swoich komentach sprzed kilku/nastu miesięcy.

Kompletujemy kadrę, tak na boisku jak i poza nim. Ktos tu wspomniał o tym, że narazie to mieliśmy fuksa z tym jastrem i z miejsca ktoś go tam pocisnął. NO BO TO BYŁ FUKS. Przeciętniak jak Pioli nagle ma sezon życia. Jego zawodnicy mają sezon życia. Kilka talentów jak Theo czy Sandro, do tego 5 sekund życia Rebicia który strzelił kilka bramek, Kjaer, przeciętny obrońca który będąc bliżej niż dalej konca kariery nagle ma sezon życia i staje sie fundamentem muru obronnego twierdzy zwanej Milanem. Leao, leń który też trochę pograł na wyższym poziomie i nagle wszyscy sa nim oczarowani, cóż to pokazuje też poziom naszej ligii, w Anglii przy wyższych obrotach to on znika kondycyjnie po 10 kolejkach i tyle, cześć.

Gdzies w tle odchodzi "chłopak" czyli Romagnoli, chłopak który wybral Milan choć miał inne, lepsze opcje. Chłopak który byl kapitanem tego klubu i trzymał poziom. Niestety i tutaj pojawiły się komentarze który umniejszały jego pozycji, no to moze rzeczywiście arabusy to jest opcja dla Was.

Udalo pozbyć się cygana z bramki. W jego meijsce mamy świetna panterę na mbramie. Jest progres. Klub sie rozwija ale Panowie z tym jest troche jak z rynkiem. Jak widzisz wykres który wybił na zielono "to the moon" jak poj* to nie pakujesz sie w niego, bo wiesz że zaraz inni realizuja zyski i wykres spadnei równie stromo na czerwono. Jednak budując pozycję w rozwijającą się firmę która dziala w dobrej branży (a fusbal taki jest) to wykres sobie idzie stopniowo do gory, przez dni, tygodnie, a nawet lata i czasem IDZIE BOKIEM, wydaje mi się, że to okienko i potencjalnie ten sezon możemy przyjąć za pójście bokiem, do czasu aż rozwiąże się sprawa Milanu i jego właścicieli.

Na koniec pozostaje jeszcze Elliot, ktos już tu wspomniał czym zajmuje sie ta spółka, wiec i taka jest opcja. Może wnet wrócimy do nich i dalej bedzie tak jak było.

FORZA L..MILAN !!! Prawie jak Biglia.
0
whiteee
whiteee
20 sierpnia 2022, 12:23
Nie czytałem dalej jak zobaczyłem ile osiągnęło City i napisałeś że nic. No tak dominowanie największej ligi świata od prawie 10 lat to żadne osiągnięcie... Ty się piłki nożnej chyba w burdelu uczyłeś
1
asede
asede
20 sierpnia 2022, 12:58
City i PSG nic XDDDDDDDDDDD
0
CoCa
CoCa
20 sierpnia 2022, 17:35
I jeden i drugi -> Nie czytałeś dalej ale juz na podstawie części stworzyłeś swoje zdanie na dany temat. To idealnie obrazuje poziom twórców tutejszych wypocin. "xD"
0
checa1983
checa1983
20 sierpnia 2022, 07:00
Ja Panie i Panowie , mam strasznie mieszane odczucia naprawde cieżko coś wyrokować.Ale FORZA AC !!! Będzie dobrze bo poprostu być musi :)Inaczej to bybyło"bez sensu".
Edytowano dnia: 20 sierpnia 2022, 07:06
0
Rafał0209
Rafał0209
20 sierpnia 2022, 06:41
Teraz będzie myślenie jak przeciętnego Kowalskiego z kredytem po wypłacie, hmmm kupić telefon czy zapłacić ratę, w naszym przypadku kupić zawodnika czy spłacić ratę, a znając historię Chińczyka Cardinale zastanawiać się zbyt długo nie będzie.
1
milan2002
milan2002
19 sierpnia 2022, 22:15
Ja bym jeszcze Elliotta nie skreślał. RedBird spóźni się dzień z ratą i wejdą z buta razem z futryną a Gerry pójdzie w skarpetkach.
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2022, 22:16
2
Rafał0209
Rafał0209
20 sierpnia 2022, 06:44
Oby tak było 600mln przecież Ci biedaki będą ciągnąć z klubu wszędzie byle tylko spłacać kredyt, obym się mylił ale zapowiadają się chude lata, Milan jeszcze nie zarabia na siebie tyle by wzmacniać zespół i spłacać kredyt.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 sierpnia 2022, 08:55
Żeby spłacać kredyt najpierw Milan musi zacząć zarabiać. Jeżeli so tego doprowadza to chwała im.
0
nokoments
nokoments
19 sierpnia 2022, 20:06
Tak naprawdę jeszcze nic nie wiadomo ani o konkretnych planach RedBirda ani o ich faktycznych możliwościach.

Mam tylko nadzieję, że do Milanu podejdą inaczej jak do FC Toulouse gdzie od przyjścia więcej sprzedają niż kupują, a z okazji powrotu do L1 wydali na wszystkie transfery tyle ile my na Messiasa. Wiadomo, dużo mniejszy klub, inna skala, ale no nie napawa to optymizmem.

Jeśli Milan ma mu się zwrócić to najdalej w przyszłe lato musi wyłożyć na stół konkretną pengę. Wydaje mi się (xD), że po dołożeniu do tej drużyny około 200-250 mln w trzy lata (więcej w przypadku ewentualnych sprzedaży gwiazd) Milan może stać się zespołem regularnie występującym w ćwierćfinale/półfinale LM.
Nawet jak kolejne gwiazdy odejdą i nawet jeśli Piolissmo się wypali i przyjdzie ktoś nowy, bo zostały położone bardzo solidne fundamenty i pierwszy raz od dawna nadano klubowi bardzo wyraźną tożsamość, wizję, filozofię, zwał jak zwał.

No ale żeby ten piękny sen mógł trwać to potrzebuje paliwa w postaci grubych baksów inwestorów RedBrida i mam nadzieje, że Cardinale jest tego świadomy. Nie mogę się doczekać aż odsłoni karty.
3
jasiom22
jasiom22
20 sierpnia 2022, 03:00
Czego nie wiadomo?

Cardinale pożyczył 600mln euro od Elliotta. Żeby rządzić Milanem.

Podobnie jak Yonghong Li wczesniej pożyczył 300mln euro od Elliotta żeby rządzić Milanem, i sobie porzadził...

Kto dał 50 mln na aktualne Mercato? Elliott dał Cardinale do wydania, czytaj biadowanie wynika z oszczędnosci Cardinale bo wydaje zapożyczona kase.

Kto myśli że Cardinale wyda w styczniu, czy w następnym mercato za rok miliony na transfery? Skoro brakowało mu połowy kasy żeby kupić Milan, i będzie miał nie mały dług do spłacenia w krotkim relatywnie czasie, i wysokie bardzo (7%) odsetki. Ale, w kieszeni ma jeszcze 550mln od Elliotta do zabawy (Milanem) przez kolejne 3 lata, albo na dłużej jak zarobi i spłaci. Co oczywiscie jest możliwe, wiec nie ma potrzeby dramatyzować specjalnie. Ale warto wiedzieć...

Oczywiscie Cardinale i jego spółka może zarobić gdzie indziej i włożyć kase w Milan, tylko skoro może... to dlaczego od razu tego nie robi tylko pożycza, 600mln euro!! - odpowiem bo go nie stać na Milan!

Jedyna nadzieja w tym że nie szasta kasa jak Yonghong Li, lepiej zarzadza... mniej wydaje z pożyczonej kasy. W teorii, jeżeli zarobi na Milanie więcej niż musi oddać Elliotowi, to transakcja się uda zamknàc za ile tam bylo, 3 lata?. Najprosciej sprzedać kilku najelpszych zawodnikow, jak go przycisnie (dług) u Elliotta.

I teraz polecam w wiki (po angielsku) sprawdzić czym się statutowo zajmuje Elliott management Group. Podpowiem: pożyczaniem i odzyskiwaniem swoich długów, z odsetkami.
Edytowano dnia: 20 sierpnia 2022, 03:10
0
jasiom22
jasiom22
20 sierpnia 2022, 14:27
I jeszcze bonusy:
1,2 mld euro to nie jest cena za Milan (która wiemy ze ktokolwiek płaci), tylko to jest wycena wszystkich aktyw i zasobow / wartość Milanu. Nie wiemy i się nigdy nie dowiemy ile kasy zmieniło ręce, czy ile własnej gotówki na Milan wydał pan Yonghong Li, czy wyda pan Gerry Cardinale. Wiemy natomiast że wzięli wielomilionowe pożyczki od Elliotta, oraz posiadajà Milan ktory cos tam zarabia czasem. Wiec płynnosc finansowa jest. (aż do spłaty długów / ok 3 lata)
I druga ciekawostka... polecam sprawdzić czym się zajmuje Redbird.
0
Jaca23
Jaca23
19 sierpnia 2022, 19:47
Gerrego ocenimy po kilku-kilkunastu miesiącach, póki co jedna wielka niewiadoma.
2
jasiom22
jasiom22
20 sierpnia 2022, 03:12
Raczej po 3 latach, i terminie spłaty długu wobec Elliotta.
0
lopezito84
lopezito84
19 sierpnia 2022, 18:52
Spoko Milan zacznie robić większe transfery, ale tak za 2 lata, jeśli już regularnie będzie występował w Lidze Mistrzów i realnie walczył o scudetto. I nie ważne kto będzie właścicielem. Na dzień dzisiejszy Milan się odradza i jest jeszcze świeży i nie pewny musi na nowo odbudować swoja markę i pokazać, że realnie liczy się w Europie. Więc myślę, że jeszcze z 2 lata jak pokażemy, że ostatnie mistrzostwo to nie był fuks, (bo to trochę był fuks) i regularne wyjścia z grupy LM.Wtedy przybędzie o wiele więcej bogatszych inwestorów a obecni dadzą jeszcze więcej kasy.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
20 sierpnia 2022, 08:58
Zdobycie 86 punktów nazywasz fuksem? Jak można bardziej realnie walczyć o scudetto niż robimy to obecnie? Mistrz i wice w ostatnich dwóch sezonach to nie jest realna walka? Sorry ale chrzanisz glupoty jak potłuczony.
2
dysha1992
dysha1992
20 sierpnia 2022, 10:15
Zgadzam się z wielkim prostownikiem.
Chrzanisz głupoty. Równie dobrze z Rino też już moglibyśmy załapać się do LM ale zabrakło pkt. Dwa sezony temu wspaniała drugą część sezonu gdzie laliśmy wszystkich jak leci i wice mistrz. A sezon temu to pełny romantyzm. Nie wygraliśmy na mecze bezpośrednie, bramki czy cokolwiek innego. Razem z Interem zdominowaliśmy poprzedni sezo serie A. Nikt nie miał podjazdu do Mediolanu. Ostatecznie to oni skończyli na 2. Miejscu A my w pełni zasłużenie na 1.
Punktacja mi świadkiem.
Natomiast co do przyszłości....
Równie dobrze ten sezon może okazać się totalna klapa A wtedy te przewidywania że za 2 lata będziemy robić drogie transferyozna sobie wsadzić w .... nos.

Jeśli nie kupią nas arabscy szejkowie nawet w przypadku super wyników nie liczę na drogie transfery bo kluby z Anglii, czy PSG mają monopol na rynek transferowy.

Dlatego w przypadku piłki nożnej A tym bardziej w przypadku serie A i AC Milanu ( mojego ukochanego klubu) zachowuje filozofię Carpe Diem.
Dzieki temu każde zwycięstwo smakuje podwójnie;D
A ostatni sezon... Mamma mia....
0
lopezito84
lopezito84
20 sierpnia 2022, 15:57
Wielki prostownik: Kolego przypomnij sobie, że gdy by nie 2 pomyłki rezerwowego bramkarza Interu w meczu zaległym to Interu byśmy nie dogonili. Tylko dzięki tamtej porażce Inter nas nie przeskoczył (na szczęście). Oczywiście zgadzam się, że zdobycie 86 pkt to nie lada wyczyn, ale co to ma za znaczenie, jeśli inna drużyna ma o 1 pkt więcej? Można mieć nawet 100 pkt byle inna drużyna nie miała 101 pkt. I na koniec kto napisał że nie walczymy realnie o mistrzostwo czytaj ze zrozumieniem chłopie.
0
lopezito84
lopezito84
20 sierpnia 2022, 16:08
Dysha1992 mówisz, że pieprze jak potłuczony cóż może tak jest, ale sam potwierdziłeś nijako moje słowa Pisząc "Równie dobrze ten sezon może okazać się totalna klapa A wtedy te przewidywania, że za 2 lata będziemy robić drogie transferyozna sobie wsadzić w .... nos." No właśnie, jeśli ok 2 lata będą klapą kasy na transfery nie będzie i dlatego napisałem, że przez 2 lata Milan musi walczyć realnie o mistrza i LM i wierzę, że tak będzie, bo na razie tak właśnie jest. Nigdy nie napisałem, że Milan tego nie robi tylko, że musi to robić dalej. Więc weźcie się razem z prostownikiem ogarnijcie trochę.
0
lopezito84
lopezito84
20 sierpnia 2022, 16:19
Dysha1992 piszę po częściach żebyś nadążył. Gdy by Pioli i każdy inny trener słyszał te twoje:
"Dlatego w przypadku piłki nożnej A tym bardziej w przypadku serie A i AC Milanu ( mojego ukochanego klubu) zachowuje filozofię Carpe Diem."
to chyba by cię w d… kopnął, bo sam powiedział, że nie liczy się jeden mecz tylko cały sezon. Chwytaj dzień w tym kontekście jest zupełnie nie na miejscu liga trwa 10 mies. Sam swoim trampkarzom tłumaczę, kiedy wygrywamy cieszcie się, ale za tydzień gramy kolejny mecz, który będzie trzeba wygrać a „Carpe Diem” można powiedzieć na końcu sezonu po zdobyciu mistrza.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 sierpnia 2022, 21:09
lopezito84

Mówisz że gdyby nie 2 pomyłki rezerwowego bramkarza Interu to nie byłoby scudetto. A ja Ci powiem, że gdyby sędzia uznał bramkę Messiasa ze Spezią to pomyłki bramkarza Interu byłyby bez znaczenia a scudetto i tak nasze. I takich momentów sezonie można wskazać z 500 a Ty czepiłeś się jednego. Pomijam już nawet fakt że mieliśmy lepszy bilans bezpośrednich spotkań z Interem i w ogóle najlepszy bilans z całej czołowej szóstki meczów między nimi (tylko 1 porażka i 6 wygranych na 10 meczów z czołówką). Gdzie tu fuks?
Edytowano dnia: 20 sierpnia 2022, 21:15
0
lopezito84
lopezito84
20 sierpnia 2022, 22:49
wielki prostownik ty jesteś nie możliwy czepiasz się bezpodstawnie. Z takim charakterem to chyba kolegów nie masz. Mowa o transferach dzięki czemu możemy mieć więcej kasy na nie. A ty czepiasz się jednego zdania w ogóle nie mającego znaczenia. Wiadomo, że do zwycięstw czasem potrzebne jest też szczęście, ale w ogóle nie o tym był mój post. Prosiłem Cię abyś czytał ze zrozumieniem.
Edytowano dnia: 20 sierpnia 2022, 22:51
0
papik2137
papik2137
19 sierpnia 2022, 18:22
Dlaczego nie moglibyśmy mieć bogatych właścicieli, którzy szastają pieniędzmi na lewo i prawo? Nie tak dawno pisałem tutaj o szejkach. Biasin wypowiedział się, że kwestia przejęcia Interu przez Saudyjczyków prędzej czy później się wydarzy. Dlaczego mamy być gorsi od tamtej części Mediolanu ? Patrzcie ile kasy pompuje Barcelona z dźwigni, ile United mimo kiepskich wyników sportowych. I my mamy być od nich gorsi? My, wielki Milan? Do czego to doprowadzi ... Milan upada.
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2022, 18:27
4
dan_acm
dan_acm
19 sierpnia 2022, 19:35
Ale pier... głupoty... Normalnie obserwuję komentarze i żale na tej stronie od kilku tyg. i nie komentuje takich tekstów ale jesteś strasznie irytujący. Gdzie byłeś pod koniec ery Berlu, kiedy do klubu przychodziły tuzy typu Bertolacci, Birsa, Traore, Taiwo, Mesbah? czy też za czasów chińczyków którzy wydali w jedno mercato grube hajsy a nic nie osiągnęli. Może teraz nie jest jakoś super i każdy miał dużo większe nadzieje na to mercato po zdobyciu scudetto, ale przynajmniej nie ściągają szrotu bez analizy jakości piłkarza. Klub obrał drogę stabilnego rozwoju i ja jestem za takim podejściem. Barcelona uruchomiła juz kolejną dźwignie i wielu ekspertów uważa ich za nierozsądnych ale nie papik2137. Barca postawiła wszystko na jedną kartę. A United? zdecydowanie wolę obecną politykę Milanu niż szastanie kasą na ślepo a wyniku dużo gorsze od Milanu, pomijając już fakt, że oni mają lepsze wyniku finansowe od Milanu,s tąd też mogą sobie większymi kwotami obracać, PL to inny świat i Serie A takim podejściem jak teraz jeszcze długo jej nie dogoni pod względem finansowym.

Więc w skrócie skończ biadolić i ciesz się, że Milan wraca powoli na szczyt, bo jeszcze kilka lat temu mogliśmy o tym tylko marzyć, żeby Milan chociaż w LE zagrał.
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2022, 19:41
12
wielki prostownik
wielki prostownik
20 sierpnia 2022, 09:54
papik

Poczytaj czym są te dźwignie finansowe BARCELONY i dopiero wtedy zastanów się czy na pewno chcesz aby Milan robił podobnie ryzykowne zagrania tylko po to aby kupić kilka głośnych nazwisk.

0
RafAxl
RafAxl
20 sierpnia 2022, 10:02
@dan_acm a Ty gdzie byłeś przed erą Berlu?
0
dan_acm
dan_acm
20 sierpnia 2022, 14:33
@RafAxl

masz na myśli czasy przed 1986 rokiem? Nie było mnie na świecie jeszcze a co to ma do rzeczy?
0
marcinomilano
marcinomilano
19 sierpnia 2022, 18:12
Nawet nie jest do końca wiadome czy nasz budżet na letnie mercato był definiowany przez RB, czy jeszcze przez Elliott, ale zwyzywać w komentarzach jak nowego właściciela jak najbardziej się należy (:
1
lopezito84
lopezito84
19 sierpnia 2022, 18:43
Nie był, mieliśmy kasę z oszczędności zimowych i za wyniki sportowe (Scudetto, LM) i transfery wychodzące i to też nie wszystko
0
marcinomilano
marcinomilano
19 sierpnia 2022, 18:45
Takie jest też moje zdanie, tym bardziej Elliott nie będzie dokładał w momencie przejęcia udziałów. Z RB nie będzie szaleństw, ale nie można też z pewnością stwierdzić jak to będzie wyglądać za rok.
0
jasiom22
jasiom22
20 sierpnia 2022, 03:18
Cardinale pożyczył od Elliotta 600 mln euro. Kto finansował mercato? Hmmm... Cardinale z pieniędzy pożyczonych od Elliotta.

Kto zapłacił za Mercato pana Yonghong Li? Pan Yonghong Li z pieniędzy pożyczonych od Elliotta.
0
Mil_online
19 sierpnia 2022, 17:37
Dziad. Nawet nie ma pieniędzy na letnie mercato. Już bym wolał krezusa z Suning
0
KosaX
KosaX
19 sierpnia 2022, 20:57
A ty bys zainwestowal w samochod ktory bedzie twoj za 3 miesiace ale narazie nalezy do innego wlasciela?
0
jasiom22
jasiom22
20 sierpnia 2022, 14:18
Zalezy czy byłoby mnie stać. Pożyczajac kase na zakup samochodu, od jego aktualnego własciciela nie brzmi jak jakiś czysty i świetny interes, albo że "mnie stać" na cokolwiek.
0
asede
asede
19 sierpnia 2022, 17:28
Jeszcze nie przejal klubu a juz ma nadzieje ze zaraz ktos inny go przejmie.
1
SirLouis
SirLouis
19 sierpnia 2022, 17:12
Czy my (w sensie AC Milan) nie zasługujemy na prawdziwego inwestora? Przykładowo takiego, który kupił Chelsea, albo chce kupić MU? Takiego inwestora, który naprawdę ma pieniądze i po przejęciu będzie go stać na zainwestowanie w klub dużych pieniędzy? A nie takiego, którego tak naprawdę nie stać nawet na zakup klubu, bo musi na to wziąć pożyczkę (wartości 50% transakcji !!!).

Obym się mylił, ale ta cała transakcja jak dla mnie niezbyt dobrze pachnie, jakby ktoś chciał wyprać w ten sposób ogromne pieniądze.

Kiedy pojawiły się pierwsze pogłoski o sprzedaży klubu, wyobraziłem sobie jak do Milanu „na dzień dobry” przechodzi np. Frankie de Jong i ze dwóch graczy z piłkarskiego topu. Teraz nie liczę na jakąkolwiek zmianę polityki transferowej i coraz bardziej obawiam się powtórki tego co było z Chińczykami w kwestii przejęcia klubu :(
0
Grande
Grande
19 sierpnia 2022, 18:38
Lodu trochę. Wpierw musimy podnieść wartość klubu poprzez granie w pucharach i w przyszłości nowy stadion. Wtedy zapewne i limit płac się zwiększy. Nikt z topu nie przyjdzie ci tu grać za 3.5 mln. Nie mówiąc o randze ligi włoskiej w zestawieniu z PL czy LaLiga
1
lopezito84
lopezito84
19 sierpnia 2022, 18:40
Miała przejąć grupa ze zjednoczonych emiratów ale Eliot wolał sprzedać po sąsiedzku.
0
lopezito84
lopezito84
19 sierpnia 2022, 16:33
Sknera!!! Okaże się że Eliot w przyszłym sezonie dostanie Milan z powrotem i 600 baniek i tak zarobi. Tak się biznes robi
2
Alessio_re6
Alessio_re6
19 sierpnia 2022, 16:22
Hej przyjaciele! Dziś temat trochę inny, a konkretnie Napoli, które IMO zostało królem mercato, sportowo zareagowali idealnie, ale dużo wątpliwości czy dojadą mentalnie. Sportowo 3 siła we Włoszech, pytanie jak to przełoży się na ligę, ale to zweryfikuje pierwszy kryzys. Zapraszam!
https://youtu.be/CVgve8_IFmg
3
Mil_online
19 sierpnia 2022, 17:38
Alessio, nie spamuj:).
0
Alessio_re6
Alessio_re6
19 sierpnia 2022, 18:02
Brak funduszy na marketing tak wygląda haha
2
Jaca23
Jaca23
19 sierpnia 2022, 19:45
Napoli królem mercato? Moim zdaniem oddali kręgosłup drużyny i ciężko to odczują na przestrzeni całego sezonu. Przecież K2 i Insigne to byli ich najważniejsi gracze, nie tylko na boisku, ale i w szatni. Taka rewolucja praktycznie nigdy nie wychodzi na plus.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
19 sierpnia 2022, 21:20
Mentalnie mam dużo wątpliwości, ale sportowo zrobili najlepsze mercato w Itali, o czym mowie w odcinku.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 sierpnia 2022, 15:53
Zaraz się okaże że to kolejny etap inżynierii finansowej Elliota. Wykażą w księgach sprzedaż za 1,2 miliarda i fajny zysk. To nic że sami sobie zapłacili połowę. Ciekawe czy Cardinale naprawdę będzie właścicielem czy skończy się jak z Ping pongiem Lee.
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2022, 15:54
5
WielkiZnak
WielkiZnak
19 sierpnia 2022, 16:29
No już szukajmy wszędzie spisku i dramatyzujmy, że znowu źle trafimy z właścicielem xD
2
Zuber
Zuber
19 sierpnia 2022, 16:32
Jak Elliott to najlepsze co mogło się trafić w tamtym okresie.
6
WielkiZnak
WielkiZnak
19 sierpnia 2022, 17:12
To znowu odnosi się do Chińczyka, nie do Elliota ;>
0
cbvirus
cbvirus
19 sierpnia 2022, 18:42
Udzielenie pożyczki to koszt 600 mln, więc nie wykażą 1,2 mld zysku ;)
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 sierpnia 2022, 21:00
Udzielenie kredytu nie jest kosztem z księgowego punktu widzenia. Jest aktywem. Elliot nie podarował kasy tylko pożyczył na procent więc nie będzie to ujęte jako koszty ale jako inwestycja.
0
Alexan22
Alexan22
19 sierpnia 2022, 15:44
Wielka klasa Piolego poza wynikami sportowymi objawia się także poza boiskiem. Praca w takiej instytucji to ogromny stres sam w sobie, dodając do tego ciągłe karuzele na których kręcą się przedstawiciele Elliottu czy Redbirdu(Na których chcąc nie chcąc siedzi również Stefano) mamy gotowy przepis na sportowe wymioty.

Całe szczęście Padre dzięki jest odporny i w mistrzowski sposób kieruje tym co ma do dyspozycji, zdejmując presję z kadry. Klasa, klasa, klasa.

Mam wrażenie iż punktem zwrotnym w trenerskiej karierze Naszego Wodza była śmierć Davide Astoriego. Nie jestem psychologiem ani psychoterapeutą, ale można zauważyć w jego pracy coś, co może być pokłosiem tych wydarzeń.
3
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
19 sierpnia 2022, 15:44
Pierw mennica musi wydrukować.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
19 sierpnia 2022, 15:06
Scaroni już pakuje walizki. Ciekawe po jakim czasie zapomni te wyświechtane teksty o budowie stadionu? XD
1
Marios77
Marios77
19 sierpnia 2022, 15:06
Nie możliwe… Znajdzie czas na derby? Takiego „właściciela” to o świeczce szukać…..
3
WielkiZnak
WielkiZnak
19 sierpnia 2022, 16:24
Weź się może lepiej zajmij swoim czasem, a nie szydzisz z tego jak inni ustawiają swój.

Jako kibic mam tylko jedno oczekiwanie, żeby dbał o Milan jeszcze lepiej niż Eliot, a czy to będzie robił razem z jeżdżeniem na mecze czy nie to już obojętne.


No ale w Polsce lubimy zaglądać innym do portfeli i do ich kalendarzy i dyktować im co powinni robić...
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2022, 16:24
6
Marios77
Marios77
19 sierpnia 2022, 16:38
Wielki Znak - zluzuj swoje majty, załóż piżamę i połóż się spać
6
ALCANTARA
ALCANTARA
19 sierpnia 2022, 15:01
Radzę zachować takie komentarze dla siebie
SS
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2022, 15:04
0
pazioni
Moderator pazioni
19 sierpnia 2022, 14:46
Super właściciel, taki no name.....
0
MilanHomer
MilanHomer
19 sierpnia 2022, 14:50
LeBron James, znasz gościa?
3
stary_boss
stary_boss
19 sierpnia 2022, 14:52
Oby to się nie skończyło jak z Lee ….
0
Fushnikov
Fushnikov
19 sierpnia 2022, 16:27
Homer LeBron to jego syn czy jak?
1
WielkiZnak
WielkiZnak
19 sierpnia 2022, 16:27
A kto niby miałby przejąć Milan żeby nie był nonamem dla Ciebie? xD

Jakaś gwiazda filmowa lub sportowa czy tam jakiś celebryta tylko wchodzą w grę. Ale jak oceniamy czy właściciel nie jest super (czyli super ironicznie jak u Ciebie) tylko dlatego, bo dla nas jest nonamem no to powodzenia....

Elliot też był nonamem dla całej tej strony....
3
MisiuACM
MisiuACM
19 sierpnia 2022, 16:52
Nie pieprz głupot albo mów za siebie. Elliott w momencie jak przejmował Milan miał na tej stronie spore poparcie z racji tego jakimi pieniędzmi obracali i z jakimi podmiotami wygrywali sprawy sądowe.
4
WielkiZnak
WielkiZnak
19 sierpnia 2022, 17:13
Oj mój drogi to teraz Ty piszesz głupoty. Wszyscy dramatyzowali, że skoro to fundusz to zaraz nas będą chcieli sprzedać żeby zarobić i Milan przez zamieszanie znowu będzie w bagnie...
2
MilanHomer
MilanHomer
19 sierpnia 2022, 21:06
Fushnikov
James to gwiazda NBA.
To aktywny sportowiec, którego majątek szacowany jest na ponad miliard dolarów.
To również jeden z udziałowców RedBird.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się