SCUDETTO


MERCATO LIVE 28.08: Malick Thiaw wylądował we Włoszech [23:30]

28 sierpnia 2022, 08:42, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 28.08: Malick Thiaw wylądował we Włoszech [23:30]

[08:42]: Dziś po południu w Mediolanie wyląduje Malick Thiaw. Po zaliczeniu jutrzejszych testów medycznych, 21-latek zostanie nowym środkowym obrońcą Milanu. Rossoneri mają zapłacić Schalke 04 Gelsenkirchen za Niemca 5-6 mln euro.

[09:39]: Dziś testy medyczne poprzedzające transfer Lucasa Paquety z Lyonu do West Ham United. Milan może liczyć na około 5 mln euro z tytułu procentów od kolejnego transferu Brazylijczyka, co zostało zapisane w 2020 roku, kiedy pomocnik przeprowadzał się z Włoch do Francji.

[14:41]: Według La Gazzetta dello Sport, Monza na finiszu mercato prowadzi rozmowy z Milanem odnośnie Tiemoue Bakayoko.

[16:52]: Malick Thiaw wylądował we Włoszech. Jutro przejdzie w Mediolanie testy medyczne, a następnie podpisze pięcioletni kontrakt z AC Milan.

[23:30]: Przez długi czas wymieniany jako potencjalny cel transferowy Raphael Onyedika został oficjalnie piłkarzem Club Brugge. W niedzielę nigeryjski pomocnik podpisał kontrakt z mistrzem Belgii do 30 czerwca 2027 roku. Rossoneri bardzo poważnie podchodzili do transferu zawodnika z FC Midtjylland, ale kolejne oferty były odrzucane przez Duńczyków. Milan chciał zapłacić 4 mln euro, a przedstawiciele Midtjylland oczekiwali co najmniej dwa razy więcej.



254 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 23:48
No i dobrze a jemu życzę powodzenia. Dobry klub do wybicia się, patrz Jutgla który gra świetnie w Belgii.
1
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 22:50
Longo podaje, że jutro Milan ma wznowić kontakty otoczeniem Vranckxa.
7
Zoro_9
28 sierpnia 2022, 22:56
ze wszystkich dostępnych opcji chyba najlepsza
0
Rossu
Rossu
28 sierpnia 2022, 23:22
Najlepsza IMO opcja, coś czuję, że u nas zawita.
2
mmielczar123
mmielczar123
28 sierpnia 2022, 23:37
I bardzo dobrze
1
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 23:38
Oby szybko to zamknęli jak z Thiawem
2
JonBonOlo
JonBonOlo
30 sierpnia 2022, 00:31
Moi ulubiency, wykazcie sie wiedxa poza yt i powiedzcie mi czym wam imponuje, pytam powaznie
0
JonBonOlo
JonBonOlo
30 sierpnia 2022, 00:34
I zupelnie szczerze jestem w stanie przeprosic za swoje zachowanie, ze wzgledu na to ze nestem na tygodniowej bance na wakacjach, ale chxe zrozumiec wasza opinie
0
Tanger
Tanger
30 sierpnia 2022, 16:27
@JonBonOlo

Mnie się ten target podoba z następujących powodów:

- młody zawodnik z potencjałem na dalszy progres,
- z doświadczeniem w lidze belgijskiej i Bundeslidze (a ma niecałe 20 lat),
- pasuje do profilu zawodnika, jakiego Milan szuka, a więc i będzie pasował do taktyki, a więc mają już na niego pomysł,
- nie jest przehype'owany jak np. nastolatkowie z Premier League, więc jego cena powinna być bardziej racjonalna
- nie wiadomo nic o tym, żeby miał nierówności pod kopułą, jak np. taki Moriba
- kolejna zaleta - nie powinien mieć problemów z aklimatyzacją, bo w Milanie jest już kilku Belgów i nawet ew. barierę językową będzie łatwiej ominąć (nie będzie spędzał czasu w samotności przed kompem jak Paqueta czy płakał za morzem jak Andre Silva :P )

Poza tym bardzo mnie cieszy polityka transferowa Milanu ściągania młodych, zdolnych piłkarzy, co jeszcze kilka lat temu było nie do pomyślenia. Zamiast tego często ściągane były odpady z innych klubów przed 30 (lub po) w nadziei, że magicznie wrócą do formy sprzed kilku sezonów.
0
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 22:32
https://igol.pl/onbg-aster-vranckx/

trochę o vranckx'u (artykuł przed transferem do Wolfsburga)
4
Michał92
28 sierpnia 2022, 23:52
Bardzo bym chciał żeby przyszedł ;>
0
FanACM
FanACM
28 sierpnia 2022, 21:51
Nie wiem czy Belotti nie byłby lepsza opcja niż Origi ale to się okaże jak sądzicie?
0
DarthImpaler
DarthImpaler
28 sierpnia 2022, 21:57
Belotti swój prime time przespał i teraz będzie się tułał po zespołach dolnej części tabeli. Chyba że dostanie kontrakt życia z zagranicy.

A jeżeli chodzi o Milan to zdecydowanie NIE dla Belottiego
Edytowano dnia: 28 sierpnia 2022, 21:58
3
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 21:57
Sądzę, że nie. Sportowo żaden z nich nie robi w aktualnej formie różnicy, a Origi lepiej pasuje do koncepcji.
3
mmielczar123
mmielczar123
28 sierpnia 2022, 22:03
Origi jest lepszy, ma ogromne doświadczenie w LM i może grać na skrzydłach, także imo lepszy niż Belotti
4
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 22:15
@mmielczar123

Z tym ogromnym doświadczeniem w LM to bym nie przesadzał :P
Origi zaliczył 4 sezony w LM, w których w sumie uzbierał 800 minut i strzelił 4 bramki. Dla porównania Giroud - 9 sezonów w LM, 2527' i 18 bramek.

Niektórzy mają mylne wrażenie odnośnie Divocka, bo długo siedział w tym Liverpoolu i strzelił gola w finale LM. To po prostu superjoker, który większość kariery przesiedział na ławie.
5
kamilus
kamilus
28 sierpnia 2022, 22:21
Przewaga Belottiego nad Origim - zna Serie A.

Przewaga Divocka nad Andreą:
- bardziej wszechstronny,
- nie jest tak jednowymiarowy jak Włoch,
- tańszy w utrzymaniu,
- ma doświadczenie w grze o najwyższe cele i u świetnego trenera.
14
Demick
Demick
28 sierpnia 2022, 21:28
Dlaczego nikt nie przyszedł na prawie skrzydło? W LM ta wyrwa będzie bardzo widoczna, szkoda :
0
mmielczar123
mmielczar123
28 sierpnia 2022, 21:30
Bo nie ma kasy
6
Demick
Demick
28 sierpnia 2022, 21:34
Ale jakieś wypożyczonko chociaż by mogło wpaść...
1
kamilus
kamilus
28 sierpnia 2022, 21:40
Za darmo nikogo ciekawego nie wypożyczysz, nie mówiąc o tym, że przy rocznym wypożyczeniu taki gracz nie załapie się na ulgę podatkową, więc wydatek na pensję byłby konkretny.
3
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 21:54
Nie ma kasy i nie ma gdzie zarejestrować kolejnego zawodnika. Nikt nie przyjdzie, jeśli nikt nie odejdzie. Chyba, że zawodnik u21, którego nie trzeba rejestrować.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
28 sierpnia 2022, 22:00
No bo zyjecha w pes/fifa/ fm łatwo jest wypożyczyć. #maldini ty amatorze.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
28 sierpnia 2022, 21:20
Niski status Francka Kessiego w Barcelonie:

18 minut z Rayo
5 minut z Sociedad
15 minut z Valladolid

Nietypowa sytuacja, dla nazywającego się "Prezydentem" Iworyjczyka.
0
kamilus
kamilus
28 sierpnia 2022, 21:41
Ale co zarobił to jego. :P
0
DarthImpaler
DarthImpaler
28 sierpnia 2022, 22:02
prezydentem był kiedyś (w sumie to chyba prezesem?)teraz jest jednym z wielu i chu mu w du niech siedzi na ławie i płacze
3
pwentrys
pwentrys
28 sierpnia 2022, 22:42
Zarabia niewiele wiecej niż Milan mu oferował
1
kamilus
kamilus
28 sierpnia 2022, 22:47
@pwentrys
Franck, jak i jego agent, dostali sute prowizje za podpis.
3
Zoro_9
28 sierpnia 2022, 22:56
Raczej było dość wiadome, że do stylu gry Blaugrany pasuje jak garbaty do ściany.Piłkarz rozpatrywany w kategorii ekskluzywnego zadaniowca do wyłączenia kogoś kreatywnego, robiącego różnicę w środku pola. Będzie rotowany pod konkretną taktykę na danych przeciwników, a tak to raczej wchodzić na dogrywanie minut, kontrolę wyniku.
0
milan2002
milan2002
28 sierpnia 2022, 21:00
Tymczasem Belotti w Romie.
1
zbylon
zbylon
28 sierpnia 2022, 21:25
Klub w sam raz na jego umiejętności i formę.
1
kamilus
kamilus
28 sierpnia 2022, 21:41
@zbylon
To się dopiero okaże, bo Andrea nie miał w swojej karierze okazji grać w klubie aspirującym o top 4.
5
Rogo1989
Rogo1989
28 sierpnia 2022, 21:48
Kontrakt podpisany bezpiecznie na rok. On chyba dobrze wie, że będzie rezerwowym. Chyba, że Mourinho przejdzie na dwójkę napastników.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
28 sierpnia 2022, 22:04
kamilus serio? Roma I top 4? przecież oni o miejsca 6-8 będą się bić
0
milan2002
milan2002
28 sierpnia 2022, 22:05
Tego to nie doczytałem, że tylko na rok. Może czeka aż Zlatan zawiesi buty na kołek. :)
0
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 22:10
Belotti jak zagra w 21 spotkaniach to ma z automatu kontrakt do 2025 roku ^

ale pewnie potrwa 2-3 tygodnie zanim będzie fizycznie gotowy do gry na 100%
0
kamilus
kamilus
28 sierpnia 2022, 22:19
@DarthImpaler
Rzymianie aspiracje to na pewno mają do walki o pierwszą czwórkę, a niektórzy dziennikarze to widzą ich nawet w grze o Scudetto. :P
1
milan2002
milan2002
28 sierpnia 2022, 22:29
Vol'jin
Czyli kontrakt jeszcze bardziej skomplikowany. No zobaczymy jak będzie i czy spełni te warunki.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 20:47
Myślę, że to będzie Vranckx a Bakayoko sobie odejdzie do Monzy
1
Rogo1989
Rogo1989
28 sierpnia 2022, 21:52
Nie wiem dlaczego ale mam przeczucie jak przypadku CDK, że Vranckx (o ile przyjdzie) okaże się mega wzmocnieniem i piłkarzem na przyszłość.
2
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 20:29
Offtop

Jakby ktoś był ciekaw, to według transfermarkta Onyedika przeszedł do Brugge za 9 mln euro.
3
dominord
28 sierpnia 2022, 20:21
Di Marzio podaje, że Ajax idzie po Ziyecha jak tylko sprzedadzą Antony’ego do Man Utd.
0
DarQ
DarQ
28 sierpnia 2022, 20:15
Czarny Fin , który uważa się za Niemca. Adolf przewraca się w grobie - nie o taką Rzeszę walczyłem.
9
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 20:19
Jeszcze skończy w reprezentacji Senegalu i pojedzie na PNA :P
2
suseljestem
suseljestem
28 sierpnia 2022, 20:04
To pierwszy Niemiec który będzie u nas grał od czasów Bierhoffa.
0
Jaca23
Jaca23
28 sierpnia 2022, 20:07
A szkoda, bo niemiecka piłka aktualnie "produkuje" wiele talentów.
3
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 20:08
był Merkel wcześniej zanim zmienił obywatelstwo.
Thiaw je też może zmienić na Fińskie ;]
1
Rossu
Rossu
28 sierpnia 2022, 20:08
Merkel był ostatnim Niemcem :P
0
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 20:10
Co do ligi niemieckiej to z Jacą trzeba się zgodzić + cenowo ci piłkarze są w "zasięgu" Milanu przy "normalnym" budżecie
0
Zuber
Zuber
28 sierpnia 2022, 20:31
Problemem jest raczej to, że Niemcy niechętnie opuszczają swoją ligę.
0
suseljestem
suseljestem
28 sierpnia 2022, 22:58
oj faktycznie, zapomniałem o Merkelu.
0
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 19:44
"I’m delighted with Messias and Saelemaekers. We have our own balances that require the winger to try to be dangerous but do a dirty job. Always be balanced, on the right I feel okay with the players I have,”

jak widać Pioli braku prawoskrzydłowego nie dostrzega :) :)

https://sempremilan.com/milan-coach-pioli-right-wing
0
Grande
Grande
28 sierpnia 2022, 19:47
Dostrzega, ale jest mistrzem dyplomacji.
16
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 19:55
Dziwniejsze by było, jakby powiedział, że ma słabych graczy i jest z nich niezadowolony.

Ta wypowiedź to kolejny dowód na to, że Pioli nie chce klasycznego skrzydłowego, tylko PP, który ma argumenty w ofensywie, ale jednocześnie wykonuje czarną robotę w defensywie i w rozegraniu. Ciężko obecnie na rynku o takich zawodników.
5
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 19:59
z drugiej strony Pioli otwarcie mówi, że chciałby stopera (dostał) i środkowego pomocnika (dostanie?) :)

decyzją o pozostaniu Juniora i braku ofert za Alexisa sam sobie ukręcił bat :)
2
Jaca23
Jaca23
28 sierpnia 2022, 20:07
Dokładnie. Messias został wykupiony na prośbę Piolego, więc niestety, ale ta pozycja kuleje też przez Stefano.
0
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 20:17
@Jaca23

Z drugiej strony, za taką kasę za jaką przyszedł Messias, Maldini nie miałby szans ściągnąć nikogo lepszego. No cóż, jeśli Messias się nie ogarnie, a Alexis nie zrobi skoku jakościowego, czeka nas telenowela z prawym pomocnikiem w roli głównej w kolejnym/kolejnych okienkach.
0
biedrus
biedrus
28 sierpnia 2022, 20:42
I tu się powinna skończyć dyskusja o PS. Skoro Pioli chce takich zawodników jakich ma to ok. Gdybyśmy walczyli o utrzymanie to bym twierdził, że Pioli się odkleił, ale skoro zdobył mistrza z takimi zawodnikami to chyba wie co robi i jest to słuszne...
0
Jaca23
Jaca23
28 sierpnia 2022, 20:49
Tanger
Ja wolałbym zamiast wykupywać Messiasa, roczne wypożyczenie z opcją lub obowiązkiem innego zawodnika. Wtedy większe pieniądze musielibyśmy zapłacić dopiero latem 2023.
0
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 20:55
@Jaca23

To prędzej by się udało. W tym okienku na wypożyczenie odeszli np. Trincao, Pepe czy Bertrand Traore.
1
Pepik
Pepik
28 sierpnia 2022, 21:09
Nie wiedziałem, że Mister mówi tak dobrze po angielsku
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 sierpnia 2022, 19:43
#StopMurzynizacjiMilanu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
Rossu
Rossu
28 sierpnia 2022, 20:01
Hłehłe, Grażyna pacz, mudżyn! Zrób mu zdjyncie!
10
Kakariko
Kakariko
29 sierpnia 2022, 00:56
Murzyn przeszkadza, a w połowie czarne barwy Milanu już nie? :P
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 sierpnia 2022, 01:05
My nie mamy czarnych barw, tylko piekielne.
0
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 19:36
Oneydika w Club Bruggi więc plotki o nim wrócą za rok/dwa :) :)
2
DarQ
DarQ
28 sierpnia 2022, 20:09
bawią się za nasze...
0
Rogo1989
Rogo1989
28 sierpnia 2022, 21:51
Duńczycy chcieli 10 mln i tyle dostali :) Co przyniesie przyszłość? Nie wiadomo. Chłop albo się rozwinie albo zostanie na podobnym poziomie.
0
mmielczar123
mmielczar123
28 sierpnia 2022, 19:06
To teraz dawać tego Vranckxa i zespół gotowy, a w styczniu może uda się opchnąć któregoś z naszych prawoskrzydłowych i ściągnąć kogoś na tę pozycję. Ja bym się zastanowił nad wypożyczeniem Alexisa do drużyny grającej wahadłami, bo tam może się odnaleźć, a wtedy jego wartość wzrośnie, bo u nas raczej nie odpali.
ps: co myślicie o ściągnięciu zimą łączonego z nami jakiś czas temu Grifo (29 lat, Włoch, pp) z Freiburga? Może nie topowy zawodnik, ale bardzo solidny i lepszy od naszych magików, a do tego fantastycznie wykonuje stałe fragmenty gry. I to by była raczej opcja low-cost.
2
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 19:17
Bez sensu opcja. Grifo to lewa strona i prawa noga. Sytuacji kadrowej też nie podratuje, bo chociaż jest Włochem, to nie ma nawet statusu wychowanka włoskiego klubu (urodzony w Niemczach i całą karierę spędził za naszą zachodnią granicą). W dodatku przedłużył tego lata kontrakt. Jak dla mnie bez szans.

Ja teraz zaczynam sobie myśleć, że Milan mógłby zaryzykować i ściągnąć jakiś talent u21 na prawą stronę. Może również spróbować wypożyczenia z opcją. Pioli ma rękę do młodych graczy, a Messiasa czy Alexisa nie byłoby trudno wygryźć.
1
Jaca23
Jaca23
28 sierpnia 2022, 19:29
Grifo to LS.
1
mmielczar123
mmielczar123
28 sierpnia 2022, 19:31
Coś mi się powaliło, że ps :P
0
KosaX
KosaX
28 sierpnia 2022, 21:15
No gdzie z tym Grifo.Jak mamy znaczyc cos w europie to zadnych takich transferow.Na PS w styczniu widzialbym u nas kogos typu Otavio (FC Porto), Diaby (B04), Doku (Rennes).
0
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 18:50
*Zdaniem Pellegattiego nowym pomocnikiem Milanu będzie Vranckx albo, a jakże - Mr X. Joao Gomes jest za drogi.

*Pewien chilijski dziennikarz - Carmelo Arias podaje, że Milan chce wypożyczyć Vranckxa z opcją wykupu.

*Na twitterze jeszcze znalazłem taki o to przekrój gry Vranckxa.

https://twitter.com/mxd_zone/status/1563918579820646401/photo/1
1
karp_fso
karp_fso
28 sierpnia 2022, 19:23
Mr. X? To Aquilani jeszcze gra?
0
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 19:28
@karp_fso

Takiego Mr X to potrzebowała (w sumie wciąż potrzebuje) Primavera Milanu. Aquilani to byłby trenerski hit transferowy. Z Primką Fiorentiny wygrał 3 rok z rzędu młodzieżowe Coppa Italia.
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
28 sierpnia 2022, 17:56
5 letni kontrakt ????????!!!!!!!!!!!
0
Pepik
Pepik
28 sierpnia 2022, 17:59
W Hiszpanii podpisują nawet na 10
0
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 18:07
normalna rzecz 5-letnia umowa dla nowego młodego gracza ;] i to jest we Włoszech bodajże maksimum

(Stalmach ma podpisać 3 letni wiec pewnie chce się zabezpieczyć jak mu nie pyknie w Primaverze)
9
biedrus
biedrus
28 sierpnia 2022, 18:25
Czyli za darmo odejdzie dopiero po 5 latach
15
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 18:37
Noo? Coś w tym złego? Zawsze takie podpisuja.
0
alepadaka
alepadaka
28 sierpnia 2022, 20:48
Voljin

a to nie jest tak, że we Włoszech (nie wiem czy tylko tam tak jest) poniżej pewnego wieku można tylko na 3 lata podpisać?
0
SNIPER
SNIPER
28 sierpnia 2022, 17:47
Na fb znalazłem informację, że Stalmach z Górnika jest klepnięty. Ktoś ma więcej informacji?
1
lyndonmilan
lyndonmilan
28 sierpnia 2022, 18:07
Też o tym czytałem
0
taurus_95
taurus_95
28 sierpnia 2022, 19:27
Już widziałem informacje na FB, że 700k za niego daliśmy.
0
acmti__
acmti__
28 sierpnia 2022, 17:20
Belotti w Romie
Edytowano dnia: 28 sierpnia 2022, 17:21
1
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 18:53
Lada dzień powinno zostać ogłoszone wypożyczenie Afeny Gyana, więc Roma mogła dopiąć wreszcie przenosiny Il Gallo.

Swoją drogą, nieźle wtopili z Shomurodovem. Rok temu wywalili na niego 18 mln euro, a teraz nie mogą się go pozbyć.
1
Zuber
Zuber
28 sierpnia 2022, 17:09
Jak dla mnie to Paqueta przepadnie w tym West Hamie, ale dodatkowe sianko zawsze się przyda.
12
Paolo03
Paolo03
28 sierpnia 2022, 17:24
Będzie miał bardzo ciężko
0
Zoro_9
28 sierpnia 2022, 18:05
Dlaczego ma przepaść? Profilem pasuje do Anglii. Wydaje się być zawodnikiem, którego brakowało w West Hamie.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
28 sierpnia 2022, 18:15
weźcie mi kurła o tym west syfie nie przypominajcie bo rogala zabrakło i kupon w dvpe ;(
0
chory
chory
28 sierpnia 2022, 16:57
jest Malik, a gdzie Kadar?
0
Dusiek
28 sierpnia 2022, 17:07
A gdzie Mesjasz z avatara? :s
4
chory
chory
28 sierpnia 2022, 17:16
nima
0
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 16:43
Calciomercato.com podaje, że Milan stara się o suche wypożyczenie Lokongi z Arsenalu.

https://twitter.com/MilanPosts/status/1563896212440358912

Edit. Thiaw wylądował w Mediolanie.
Edytowano dnia: 28 sierpnia 2022, 16:50
1
Zoro_9
28 sierpnia 2022, 17:18
Mnie najbardziej przekonuje Vrancksx
1
Grande
Grande
28 sierpnia 2022, 16:43
Lokonga na tapecie.
0
jasiom22
jasiom22
28 sierpnia 2022, 16:07
Supcio! Kto do pomocy?
0
Jaca23
Jaca23
28 sierpnia 2022, 15:55
Skoro dostaniemy kasę za Paquete to może jednak wypożyczylibyśmy tego Ziyecha? Wiem, że na PS nie ma miejsca, ale gotuje się we mnie jak myślę, że kolejny sezon będziemy oglądać Messiasa, którego zmienia Alexis, a w kolejnym meczu zamienią się rolami, żeby i tak grać słabo.

Nie mamy też zbytnio dużo czasu, bo Antony dogadany z United, a wtedy pewnie Ziyech wróci do Ajaxu.
4
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 15:58
Chelsea chciała 44 mln za Ziyecha od Ajaxu wg De Teleegraf i wrócił temat powrotu Kluiverta ;]
9
paweł_paolo
paweł_paolo
28 sierpnia 2022, 16:11
Vol'jin

No to dla Ajaxu a do nas z chęcią puszczą za 2mln wypo + opcja wykupu za 8 xd a jeszcze sam Ziyech zejdzie z pensji xde
Edytowano dnia: 28 sierpnia 2022, 16:12
5
Jaca23
Jaca23
28 sierpnia 2022, 16:21
44 mln za Ziyecha w tej chwili to taka sama abstrakcja, jak około dwa tygodnie temu, któraś gazeta podała, że Chelsea chce 10. Bądźmy poważni.

Jednak Ajax dostanie mnóstwo kasy za Antonego co przełoży się na wyższą, dla nich, wycenę innych graczy. Ten sam trick co u nas, gdyby odszedł Leao.
3
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 16:25
Na razie to Milan ma tak czy siak związane ręce. W składzie jest 24 zawodników powyżej 21 r.ż. do zarejestrowania (nie licząc Ibry) na 23 miejsca (3 wychowanków + 3 zawodników ukształtowanych we Włoszech). Żeby ściągnąć dodatkowego PP, musiałby to być zawodnik u21 albo najpierw z klubem musieliby się pożegnać Bakayoko i Ballo-Toure. W ostateczności, któryś z nich musiałby znaleźć się poza kadrą.
0
biedrus
biedrus
28 sierpnia 2022, 18:24
A czemu akurat Ziyech?
0
Yourie
Yourie
28 sierpnia 2022, 19:27
Ja nadal nie mogę tego skumać i dopóki nie przyjdzie PS, uważam to mercato za ch...we. To jest pozycja, która nie kuleje od niedawna (a szczerze to nie pamiętam kto był ostatnio naszym dobrym PS, od paru sezonów ciągle same kaleki) i to powinien być priorytet!
1
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 15:24
Ciekawe czy lot Thiawa też będzie śledzony przez kibiców na flight radarze. Pamiętam, że lot CDK bił rekordy popularności :D
3
Deus
Deus
28 sierpnia 2022, 14:46
może Busio weźmiemy do pomocy. Jest ze spadkowicza więc musi wypalić.
5
Jaca23
Jaca23
28 sierpnia 2022, 15:14
Spory talent, poznał Serie A. Zdecydowanie lepsza opcja niż wynalazki typu Onyedicka.
1
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 15:20
Co ciekawe, Busio 29 lipca przedłużył kontrakt z Venezią.
1
chory
chory
28 sierpnia 2022, 15:26
lepszy on niż Babajoko
0
jasiom22
jasiom22
28 sierpnia 2022, 16:02
Busio fajny.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
28 sierpnia 2022, 14:44
Monza wkoncu mogła by nam pomoc XD chociaż oni bardziej niż z milanem powinni prowadzić rozmowy z Chelsea i samym bakayoko
0
mmielczar123
mmielczar123
28 sierpnia 2022, 14:44
offtop: Z tego co kojarzę, w ostatnich latach tvp pokazywało po jednym środowym meczu LM. W takim razie powinna być spora szansa, że pokażą nasze spotkanie z Chelsea 05.10, bo to jedyny mecz "mocnych" drużyn w ten dzień, nie?
1
Stark
Stark
28 sierpnia 2022, 15:14
Niekoniecznie, ponieważ tego dnia gra juventus. A jak wiadomo jest tam Szczęsny i Milik :)
6
filipacm
28 sierpnia 2022, 15:15
większe są szanse, że pokażą Juve, bo tam gra dwóch Polaków
1
mmielczar123
mmielczar123
28 sierpnia 2022, 15:29
A no tak...
Polaki rodaki kurła grajo...
3
Pavlović31
Pavlović31
28 sierpnia 2022, 16:02
Byłoby 100% pewne że 11 października pokażą, ale przecież wtedy we Warszawce gra Szachtarek z Realkiem.....................................
0
Zirytowany
Zirytowany
28 sierpnia 2022, 17:55
inzaghi67 z tego co pamiętam TVP pokazuje tylko środowe mecze, 11.10 to wtorek...
1
Sieri
Sieri
28 sierpnia 2022, 18:02
Jak masz c+ itp to zadzwoń w sprawie Polsat sport premium, ja ich postraszylem ze rozwiąże umowę obrali mi za free od tamtego sezonu
0
MrAncelotti
MrAncelotti
28 sierpnia 2022, 14:31
Ciekawostka: Ajax na samych transferach, zarobi w tym roku więcej niż Milan przez ostatnie 5 lat.
3
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 14:37
Ja mogę tak samo napisać odnośnie Interu czy Juventusu i wielu innych klubów. Jak tobie United wyłoży 100 mln ponad za gościa który robi różnicę w lidze holenderskiej No to...
2
Paolo03
Paolo03
28 sierpnia 2022, 15:32
Jeśli serio 100 walnie to Man Utd potwierdzi jak ten klub jest zdesperowany. Antony raczej ich nie zbawi.
0
jasiom22
jasiom22
28 sierpnia 2022, 16:05
Nic nie trzeba potwierdzać… wiadomo że MU jest zdesperowane… ostatnie lata Mieli jak Milan, tyle ze bez Pioliego i scudetto. A ledwo co szorowali dno tabeli premiership będąc najbardziej popularnym klubem świata (wśród pikników z Azji.) :p
0
Biegan
Biegan
28 sierpnia 2022, 14:22
A gdzie jest źródło informacji z 8:42? Dopiszcie chociaż, że to Di Marzio podał ;)
Edytowano dnia: 28 sierpnia 2022, 14:25
1
boro215
boro215
28 sierpnia 2022, 16:29
Lepiej nie bo jeszcze nikt nie uwierzy
0
Pavlović31
Pavlović31
28 sierpnia 2022, 14:21
Lukaku może opuścić derby z Milanem, problem z udem. Za parę godzin kolejne badania
5
DivoCcabej
DivoCcabej
28 sierpnia 2022, 14:28
Dodatkowo mogą zagrać bez Skriniara bo P$G ponoć z ofertą 80mln.Ale życzę im najmocniejszego składu na derby ,żeby nie mieli żadnych wymówek po porażce.
8
KosaX
KosaX
28 sierpnia 2022, 14:31
Ja mam wywalone w to jakim skladem wyjdzie Inter.Dla mnie nawet moga nie wyjsc i zebysmy wygrali,liczy sie zwyciestwo dla Milanu i scudetto ktore jest bardzo realne.
13
Alessio_re6
Alessio_re6
28 sierpnia 2022, 14:05
Razem z Marcinem Ziółkowskim z Calcio Merito porozmawialiśmy o losowaniu Ligi Mistrzów! Przyjemna luźna dyskusja, przewidywania i trochę ciekawostek, zapraszam !!
youtu.be/cDh1jniDPXI
8
Wiesław Śruta
Wiesław Śruta
28 sierpnia 2022, 13:53
Belotti w Romie, here we go od Romano
1
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 13:48
W kwestii nowego pomocnika, od wczoraj żadnych zwrotów akcji.

https://twitter.com/susanoo128/status/1563843329787367426

Na celowniku Joao Gomes i Aster Vranckx. Milan wolałby tego pierwszego, ale w jego przypadku cena będzie wyższa.

Gdyby ktoś chciał przybliżyć sobie sylwetki jednego i drugiego zawodnika, to wrzucam linki do kompilacji.

Joao Gomes - https://www.youtube.com/watch?v=c70zrOxvYTU
Aster Vranckx - https://www.youtube.com/watch?v=I01VEhwwgVw
Edytowano dnia: 28 sierpnia 2022, 13:51
1
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 13:56
Vranckx o wiele mi bardziej Francka przypomina. Ten Gomes fajnie wygląda z piłką przy nodzę i ma bardzo dobre podanie i czytanie gry ale poruszaniem sie to Vranckx bardziej Iworyjczyka przypomina.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 sierpnia 2022, 13:58
Vranckx trochę bardziej połączenie Bennacera i Sandro, nie do kompletny pomocnik, ale jest mu blisko do tego miana.
0
Termology
Termology
28 sierpnia 2022, 13:46
Dariusz Stalmach(16 lat) przechodzi z Górnika Zabrze do Milanu za 700tys euro. Jako również kibic Górnika nie robię sobie jakiś dużych nadziei. Gość procz tego że szybko debiutował w ekstraklasie prócz odbioru nie posiada nic. Ale i tak będę bardzo kibicował.
6
Zielony2009
Zielony2009
28 sierpnia 2022, 14:32
Bargiel pozdrawia
1
stary_boss
stary_boss
28 sierpnia 2022, 15:24
Torcida
1
FanACM
FanACM
28 sierpnia 2022, 13:30
Nie na temat a Ante nie grał czasem w reprezentacji Chorwacji na prawym skrzydle bo na lewym biegał chyba Perisic?.
0
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 13:31
heatmapy pokazywały co innego :)
0
FanACM
FanACM
28 sierpnia 2022, 13:37
Czyli co Ante tylko na lewym a Perisic na prawym?.

0
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 13:40
Grał na lewym skrzydle zawsze, bo prędzej Perisić grał po tej drugiej stronie.
0
FanACM
FanACM
28 sierpnia 2022, 13:47
Aha czyli ostatnia moja nadzieja upadła tak to bym miał jakiś argument forsować Ante na prawym skrzydle :)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 sierpnia 2022, 13:57
Największym argumentem przeciw Ante na tej pozycji, to fakt jak trener buduje drużynę
1
Paolo03
Paolo03
28 sierpnia 2022, 13:03
Thiaw to gra w ciemno.
Pieniądze się przynajmniej zgadzają, wydane 5 zarobione 5. Być może jeszcze pomocnika uda się ściągnąć za 6-8 mln
1
Bufor85
Bufor85
28 sierpnia 2022, 12:59
Wszyscy jesteśmy ekspertami...a moim zdaniem Maldini z Massarą lepiej wiedzą, kogo ściągają, w końcu to oni (nie zarząd - ten wyśrubował ograniczony pułap finansowy) przyczynili się wraz z Piolim do zdobycia Mistrza Włoch, więc to oni mają większe kompetencje. Ja mam nadzieję, że ten transfer okaże się pozytywny.
10
Zoro_9
28 sierpnia 2022, 13:24
Dokładnie, jeszcze zważywszy na fakt, że chłopak był scoutowany przez grubo ponad rok.

Komu jak komu ale komuś takiemu jak Paolo w kwestii oceny potencjału środkowego obrońcy po prostu nie sposób nie wierzyć.
Edytowano dnia: 28 sierpnia 2022, 13:25
5
Szulaj22
Szulaj22
28 sierpnia 2022, 13:30
I Schalke od ręki go oddaje za 5mln dobrego stopera to nawet Genua nie odda za 5mln.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
28 sierpnia 2022, 13:36
Lyon oddał Kalulu za nieco ponad 1 milion więc jednak oddają dobrych stoperów za grosze. Poza tym Thiaw nie jest dobrym stoperem. On ma dopiero nim być.
4
Rafał0209
Rafał0209
28 sierpnia 2022, 13:39
Gdybyśmy my kibice rządzili to głosem większości, byśmy nawet Pioliego nie zatrudnili, Leao wywali po jednym nie udanym sezonie, podpisali bajeczny kontrakt z Donnarumma, a dziadka Ibre wyśmiali jakby ten chciał wrócić, nie mówiąc o wyłowieniu perełki jak Kalulu czy zaufaniu i zatrudnieniu Kjaera. strach pomyśleć co byśmy nasprowadzali mając budżet podobny do tego Maldiniego :)
15
Manolas
Manolas
28 sierpnia 2022, 12:56
Jaki był sens sprzedawania Duarte kiedy teraz musimy kupić kolejnego na ławe?
0
MilanHomer
MilanHomer
28 sierpnia 2022, 13:09
W tym wypadku ma to sens.
Jest młodszy.
Ma większe pole rozwoju.
Być może będzie w podobnej cenie, jak sprzedaż Duarte.
Brazylijczyk kompletnie się nie sprawdził i gdy był na boisku to oznaczało duże problemy.
Niemca nie trzeba rejestrować do serie a. Nie wiem jak z lm, ale prawdopodobnie też nie ma potrzeby.
Malicka w razie w, będzie można opchnąć nawet z zyskiem, gdzie Leo był albo na zero, albo że stratą.
0
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 13:29
Ja coś czuję, że Thiaw to zawodnik, który w perspektywie 1-2 sezonów ma zastąpić Kjaera w Milanie.
0
jarek2572
jarek2572
28 sierpnia 2022, 12:48
Tak patrzę i Schalke w 4 kolejki straciło 11 bramek. 6 z nich w ostatniej kolejce u siebie od... Unionu. Może to trochę zastanawiać,czy akurat srodkowy obrońca z takiej drużyny to dobry pomysł. Zastanawia mnie też, czy taki młody gracz do tej formacji to dobry pomysł. Jeżeli wszystko pójdzie jak należy to mamy duet mocny na lata. Do tego mamy Kjeara, któremu swoją drogą dałbym coś pograć niedługo. Jest Gabbia na którego prawie wszyscy jeszcze liczą (ja nie) i nasuwa się pytanie,czy młokos z Niemiec będzie w ogóle miał szansę gry i rozwoju. Dobra Gabbia pójdzie na wypożyczenie. Przyjdą kontuzje i grac będzie musiał nieopierzały Thiaw. Na środek obrony w tym momencie lepszą opcją mysle bylby doświadczony ligowiec. Ze ściąganiem talentów wstrzymałbym się do końca przygody z Wikingiem.
1
chory
chory
28 sierpnia 2022, 12:49
w Bundeslidze co chwilę dochodzi do takich wyników, ale to o niczym nie świadczy, taka patologia w lidze po prostu
0
Semper Fideli
Semper Fideli
28 sierpnia 2022, 13:44
Idac twoim tokiem to np Ndicka to ogorek bo jego druzyna nie dawno dostała 6 od Bayernu a on sam był jak junior.. młody jest trybikiem w słabej maszynie ale sam nie wyglada źle a wręcz obiecująco.. Dla mnie duże znaczenie ma fakt ze gra w reprezentacji u 21 co oznacza ze mimo wszystko jest w tej topce swojego wieku
0
MilanHomer
MilanHomer
28 sierpnia 2022, 14:54
Jarku
Trzeba by wywalić sporo zawodników z Milanu, bo dostali piątkę od Atalanty.
Maldini poszedł po rozum do głowy i już pozbył się miernot jak Do$$ar, Ke$$ie, czy inny Niemiec z tureckim paszportem.
0
jasiom22
jasiom22
28 sierpnia 2022, 16:19
Kilka kwestii, pierwsza: Gabbia idzie na wypożyczenie w związku z transferem Thiawa.

Dwa: Malick będzie czwartym środkowym obroną po Kjaerze. W szerszym rachunku te podmianki nie maja żadnego znaczenia, to raczej odrobina świeżej krwi w kadrze niż zawodnik który miałby w tym roku zrobić różnice.

Podstawą jest pomocnik, który przyjdzie na miejsce po Kessim. I pewnie dlatego Maldini + M. Zamykają ten transfer teraz żeby mieć jasność ile
Im zostaje kasy na pomocnika. Powinni mieć ok 12-15mln… -5 (za Thiawa) +5 (od Paquety) czyli może na koniec mercato jakiś sensowniejszy pomocnik będzie…
0
chory
chory
28 sierpnia 2022, 12:44
Tioł czy Tiał?
0
Marcin1995
Marcin1995
28 sierpnia 2022, 12:44
Offtop: Panowie i Panie jakbyście byli tak mili napisać w skrócie jak wczoraj mecz wyglądał?(kto na plus, kto na minus) byłbym bardzo wdzięczny, mam w tej chwili bardzo mało czasu na tego typu sprawy a chce mieć pogląd mniej więcej jak wyglądamy
Z góry dzieki
1
acmti__
acmti__
28 sierpnia 2022, 12:49
Solidny Milan, słabiutka Bologna.
Przebudzenie Leao choć cały występ daleki od tego do czego nas przyzwyczaił.
Super mecz De Ketelare.
Brak prawego skrzydła, Messias słaby na tle słabej Bologny, Salemakers lepiej po wejściu ale bez szału.
Środek pola plus defensywa na wysokim poziomie.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 12:50
Na plus: CDK, Leao,Cały blok obronny, Maignan, Pobega, Bennacer,Giroud, Salemaekers.

Na minus: Adli,Tonali,Messias,

Przeciętnie: FBT.
2
Marcin1995
Marcin1995
28 sierpnia 2022, 12:53
Super, dzięki chłopaki, czyli Pobega jakby ogarnął trochę?
0
Rogo1989
Rogo1989
28 sierpnia 2022, 12:55
Na plus Pobega :D to chyba inny mecz oglądałem.
Pobega i Adli weszli w tym samym momencie. Zarówno jeden jak i drugi nic nie pokazał ale gość ocenia jednego na plus drugiego na minus. No abstrakcja :D
0
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 12:56
Marcin1995- Tak, widać, że nie przeszkadzała mu piłka przy nodze, mądrze rozprowadzał piłkę, nie popełnił ŻADNEGO błędu w rozegraniu i obronie i dobrze podchodził do pressingu. Naprawdę udana zmiana Włocha.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 12:59
Rogo1989- Co zrobił złego Pobega? Nie widziałem żadnego popełnionego przez niego błędu, nie zauważyłem jakiejkolwiek straty, technicznie wcale nie odstawał i umiał zagrać w pressingu.

Widzę znalazłeś sobie kogoś do hejtowania a nim jest Pobega który siłą rzeczy nie zrobił wczoraj nic aby za coś go skrytykować.
0
Rogo1989
Rogo1989
28 sierpnia 2022, 13:08
Milanboy

Nie zrobił nic złego bo był tam gdzie nie było piłki. A to, że dwa razy odebrał i prosto podał to już jest coś ekstra? Człowieku gość zarabia ciężkie pieniądze. Rusza się jak wóz z węglem, ociężały, wolny i bez jakiejkolwiek wizji. Jeżeli on ma wejść w buty Kessiego to szkoda gadać. Nawet nie chcę sobie wyobrazić co będzie jak ktoś z dwójki Tonali/Bennacer wypadnie ze składu.
0
MilanHomer
MilanHomer
28 sierpnia 2022, 13:13
Tu wychodzi bezsens komentarzy Rogo.
Co takiego zrobił Pobega, że masz kozła ofiarnego?
Skoro tak uważnie oglądałeś, to napisz ile akcji przed 16 Bologni miał Adli i Pobega.
Dodam do wyniku, że to Włoch miał być tym niżej ustawionym.

Oczywiście według Ciebie Tommaso nie potrafił przyjąć piłki a gra na jeden, dwa kontakty to abstrakcja.
3
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 13:18
Rogo1989- On nie ma być od wizji gry, takim ma być CDK albo Bennacer bądź skrzydłowi ale nie on, a Kessie to co wizję gry miał ta?

Bla bla a jak wszedł to aktywnie grał, nie popełnił błędów, dobrze grał w obronie i udanie asekurował swojego partnera z drugiej linii. Ja oceniam mecz i nie bawię się w ogólniki .
1
Rossu
Rossu
28 sierpnia 2022, 13:22
Nie karmcie trolla, szkoda Waszego czasu.
3
Rogo1989
Rogo1989
28 sierpnia 2022, 13:23
Milanboy
Na papierze Bennacer i Pobega to ta sama pozycja. Patrząc z perspektywy ustawienia na boisku. Kessie miał ciąg na bramkę, siłę fizyczną i jak na pomocnika to coś do zdobywania bramek. Jak to łatwo można zapomnieć ile Iworyjczyk znaczył dla Milanu.
1
Vol'jin
28 sierpnia 2022, 13:24
Pobega zagrał na notę wyjściową, na pewno wyglądał lepiej niż z Udinese

no przy 2-0 to zbytnio też nie napieraliśmy na bramkę rywali, trochę oddaliśmy pola Bolognii i tyle. Miał Pobega dwie interwencje w polu karnym i wyglądało to dużo "spokojnie" niż Rade w tym sektorze :)
2
Rogo1989
Rogo1989
28 sierpnia 2022, 13:26
Rossu

Nie jestem trollem tylko tam gdzie 90% widzi same pozytywy ja potrafię dostrzec błędy. Tutaj po precampionato ludzie pisali, że Messias pozamyka mordy co niektórym. Ja z kolei pisałem, że on się nadaje na Crotone ewentualnie na jakieś Cremonese a nie na Milan. I co pokazuje na starcie ligi? Sam siebie nie potrafi przedryblować potykając się o piłkę a gdzie to jeszcze celnie podać.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 13:28
Rogo1989- "Jak to łatwo można zapomnieć ile Iworyjczyk znaczył dla Milanu."- Coo? Ale ja tylko napisałem pytanie czy Kessie miał wizję gry i tyle, bo tego to Iworyjczyk nie ma ale jak można wyjmować coś czego użytkownik nie napisał? No tak, zapomniałem, że gość ma wiele innych walorów i czemu byłem z tych którzy mówią, że facet w Barcy się sprawdzi XD.

Pozycja pozycją ale to nie jest ten sam profil piłkarza co Isma bo równie dobrze mogę napisać, że Sandro to ta sama pozycja co Bennacer bo gra też jako pivot więc?

Jeśli przyszedłeś pisać ogólnikowo na temat piłkarza to bez sensu bo rozchodzi się tutaj o spotkanie i tylko Marcin zadał pytanie kto na plus więc ja napisałem kto i to uzasadniłem w dalszej dyskusji a ty idziesz w zaparte i sprowadzasz Włocha do ogółu. Naprawdę daj sobie spokój bo schodzisz z tematu.
0
Rogo1989
Rogo1989
28 sierpnia 2022, 13:33
Równie dobrze można napisać, że Adli też na plus bo p wejściu posłał super podanie na kilkadziesiąt metrów. To oznacza, że już zalicza się do plusów? No nie bo poza tym nie pokazał nic. To samo jest z Pobegą. Dwa razy prosto podał piłkę więc bliżej mu do braku ceny niż dawania go w kategorii plusu.
0
Tanger
Tanger
28 sierpnia 2022, 13:39
Jedni widzą szklankę do połowy pełną, inni szklankę do połowy pustą. Są też tacy, którzy tam gdzie szklanka jest do połowy pełna, bądź do połowy pusta, widzą szklankę całkowicie pustą. A jak jeszcze potem mają okazję powiedzieć "a nie mówiłem" to już w ogóle. Trochę takich osób jest na tej stronie.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 13:39
Rogo1989- No dobra a prócz podania to Adli był agresywny ale w negatywnym tego słowa znaczeniu, nie wiedział w którym sektorze się ustawić i dzisiaj ewidentnie piłka mu przeszkadzała przy nodze. Miał sytuację na gola jeszcze ale według mnie to dobrze nie wygladalo , no i gdy rywal atakował to Algierczyk miał problem z pressingiem , nie widziałem takiej mądrej gry w jego wykonaniu jak w sparingach ale jestem i tak zwolennikiem wprowadzania jego do placu gry niż Diaza.
Edytowano dnia: 28 sierpnia 2022, 13:41
0
MrAncelotti
MrAncelotti
28 sierpnia 2022, 12:38
Romano potwierdził, że Thiaw kosztował 5 mln. Czyli tyle, za ile został sprzedany Kabak.

Plotki o 10-12 mln to całkowita bzdura.
3
Rossoneri777
Rossoneri777
28 sierpnia 2022, 12:32
Jak ten Thiaw ma kosztować 12 baniek to XDDDDDDD ja wiem ze wszyscy piszą ze kalulu i takie tam ale to jest głupie porowananie. Ten Thiaw to chyha jest szykowany jako gotowiec a Kalulu tak naprawdę poczynił mega progres taki nasz mały wychowanek
0
pwentrys
pwentrys
28 sierpnia 2022, 12:16
Nie mam problemu z przyjściem Thiawa ale jeśli plotki się potwierdzą, to chyba lepiej było za te 10+2 wziąć Vranckxa bo większe braki mamy na środku pomocy na ten sezon.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
28 sierpnia 2022, 12:29
Pomoc Tonali Bennacer Pobega Adli Krunic bakayoko
Obrona
Tomori Kalulu Kjear Gabbia
No moim zdaniem so jest gorzej obsadzone, w pomocy sens jest jedynie kupić kogoś lepszego niż Pobega a takich zawodników się z nami nie łączyło
0
Zuber
Zuber
28 sierpnia 2022, 12:43
Na prawdę myślicie, że przyjdzie ktoś lepszy od Pobegi do pomocy? Trzeba byłoby wydać na takiego gracza minimum 20 mln, których nie mamy.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
28 sierpnia 2022, 12:15
Offtop:

Ivan Juric zachwycony Karolem Linettym:

"Kupił wszystkich swoją pracą, przez ostatni rok (gdy nie zawsze grał). Teraz gra i to dobrze. Uwielbiam go jest wspaniały. W mojej głowie jego odejście nigdy nie było opcja."
9
Zuber
Zuber
28 sierpnia 2022, 12:19
No i dobrze, bo już myślałem, że chłop przepadnie.
4
Milanboy
Moderator Milanboy
28 sierpnia 2022, 12:27
Brawo. Karol nam się przyda na mundial i to jest Najważniejsze.
2
Jaca23
Jaca23
28 sierpnia 2022, 16:00
U Juricia może się naprawdę sporo nauczyć, fajnie słyszeć dobre słowa o Polakach, nie tylko o bramkarzach i Lewandowskim.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
28 sierpnia 2022, 12:11
Prawdziwy Niemiec z krwi i kości ;) Oby odpalił i był dobrym zmiennikiem, bo po odejściu Alessio ławka trochę kuleje. A Simon tak jak pisałem, po kontuzji może być już tylko cieniem samego siebie.
0
acmti__
acmti__
28 sierpnia 2022, 11:56
Mi się wydaje, że większość użytkowników ma na myśli nie to że Malick Thiaw jest słaby lub nie wypali, tylko to że w obecnym momencie wydaje się że cała kasa powinna iść skrzydło. Przed sezonem większość o tym wiedziała, po 3 meczach wie o tym nawet moja matka.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 sierpnia 2022, 12:18
A Maldini o tym nie wiedział co nie przeszkodziło mu zbudować mistrzowski Milan. "Mi się wydaje, że większość użytkowników ma na myśli nie to" - zgadzam sie.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się