SCUDETTO


Zarobki piłkarzy Milanu w sezonie 2022/2023. Origi i Theo z najwyższymi pensjami

2 września 2022, 14:36, cinassek Aktualności
Zarobki piłkarzy Milanu w sezonie 2022/2023. Origi i Theo z najwyższymi pensjami

Calcio&Finanza opublikowano zestawienie zarobków piłkarzy poszczególnych drużyn Serie A.

Milan przeznacza na wynagrodzenia zawodników 78,93 mln euro brutto, co daje kwotę 54,15 mln euro netto. Najwięcej zarabiają Theo Hernandez i Divock Origi - po 4 mln euro netto rocznie - jednak biorąc pod uwagę kwotę brutto, najmocniej na budżecie rossonerich ciąży Alessandro Florenzi (5,55 mln rocznie). Na poniższej liście gwiazdką oznaczono obcokrajowców korzystających z ulgi podatkowej (Decreto Crescita) przeznaczonej dla cudzoziemców, którzy rozpoczęli pracę we Włoszech po wprowadzeniu tej zasady.

Względem zeszłego sezonu, Milan utrzymał wynagrodzenia niemal na tym samym poziomie. Płaci nieco więcej w ujęciu netto (54,15 mln przy 50,95 mln rok temu), ale mniej w ujęciu brutto (78,93 mln przy 79,03 mln).



91 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
gringo100
gringo100
3 września 2022, 10:07
Biedny ten Kalulu
0
ba_acm
ba_acm
3 września 2022, 09:33
Bennacer 1,5 -> 4
Leao 1,4 -> 5,5
Tonali 1,2 -> 2,5
Krunic 1,1 -> 2
Kalulu 0,6 -> 2
0
boguc69
boguc69
4 września 2022, 13:22
jeśli Benek 4 to Tonali co najmniej tyle samo
0
milan2002
milan2002
3 września 2022, 09:20
Origi na ten moment nie zasługuje na taką pensję w porównaniu z chociażby Tonalim. Praktycznie to nawet nie rozegrał jednego pełnego spotkania. Ciekaw jestem kiedy to w ogóle nastąpi. Część graczy, musi otrzymać solidne podwyżki. Myślę tu w szczegolnosci o Kału.
0
Boateng93
Boateng93
3 września 2022, 14:23
Właśnie w tym problem z Origim, że on się będzie wiecznie leczył. Ostatnio regularnie w piłkę grał w sezonie 17/18, zagra ze dwa mecze od pierwszej minuty i znowu wypadnie. Zobaczycie.
0
artek1984
artek1984
2 września 2022, 23:21
Wydatki pa pensje dla piłkarzy w poprzednim sezonie PSG-629 mln.euro Real Madryt 402mln. euro... przepaść to molo powiedziane...ale mimo to PSG i tak LM nie zdobyli...mimo wszystko Milan ma to coś czego PSG jeszcze długo nie będzie miało... gdybym miał wybierać gdzie grać biorąc pod uwagę aspekty czysto sportowe Milan bije na głowę PSG...
0
pwentrys
pwentrys
3 września 2022, 02:05
Czysto sportowo? Pod jakim względem?
0
Rafał0209
Rafał0209
3 września 2022, 06:08
Przez najbliższe 10 lat PSG będzie się biło o finał LM, a Milan nie będzie bo finansowo jest daleko w tyle, więc czysto sportowo i finansowo topowy zawodnik wybierze PSG.
4
Paolo03
Paolo03
3 września 2022, 15:18
Psg będzie królem ( juz jest ) ligue 1
Walczą co roku o tytuł LM
Edytowano dnia: 3 września 2022, 15:20
0
artek1984
artek1984
3 września 2022, 20:43
Może trochę źle to napisałem...Chodzi mi oto że PSG nie ma takiej historii jak my...
0
primo2p
primo2p
2 września 2022, 22:29
Kalulu, Tonali i Leao to zasługują po prostu na podwyżkę.
Bakayoko to prawie 5 mln euro straty, bo nic nie wnosi do drużyny.

Tak na marginesie, Maignan jak dalej będzie tak bronić to za dwa lata trzeba będzie mu dać 5 mln bez mrugnięcia oka.
1
krisss811
krisss811
2 września 2022, 21:50
Kalulu 600 tyś....gdzie tu sprawiedliwość, ajjj przecież jej nie ma.
0
Deus
Deus
2 września 2022, 18:28
ile Il Gallo w Romie dostaje?
0
Gol
Gol
2 września 2022, 19:42
3 mln netto.
2
landik
landik
2 września 2022, 17:39
Milan niby 15 mln kary od uefa xD https://twitter.com/tancredipalmeri/status/1565718467252215813
Edytowano dnia: 2 września 2022, 17:40
0
daro12555
daro12555
2 września 2022, 17:22
Za dużo zarabia Orgi 3mln było by spoko ,Florenzi 2mln ,Tatarusanu z 700-880 tys ,Mirante z z 300 tys . o Bakayoko nie wspomnę po prostu tu go nie powinno być .
0
Dusiek
2 września 2022, 17:46
2.5 banki za lawke... taki to pozyje.W sumie to ma nawet lepiej niz mlodszy Donnaruma swego czasu xD
2
Rafał0209
Rafał0209
2 września 2022, 17:16
Brahim 0.5mln? od dziś się jego nie czepiam.
16
tmqTV
tmqTV
2 września 2022, 20:39
Mogę się mylić, ale chyba Real opłaca część jego pensji.
1
pwentrys
pwentrys
2 września 2022, 17:04
Tylko tutaj chyba są wiecznie problemy o to kto ile zarabia oraz, że kluczowy piłkarz X się obrazi, bo jakiś niewypał zarabia więcej od niego, więc X będzie chciał o wiele więcej i będą kominy płacowe. W Realu nikt nie ma problemu z tym, że Hazard jest najlepiej zarabiającym piłkarzem w klubie, a przy tym największą porażką transferową w historii. Nie mówiąc o tym, że największym problemem takiego Tomoriego byłaby pensja Origiego, czy Desta, tak jakby miał nie wiedzieć, że byle ananas w PL zarabia 8mln. Zarobki piłkarzy rządzą się totalnie własnymi prawami i nie ma co tu szukać analogii z prawdziwym życiem i zwykłą pracą.
5
dejnio
dejnio
2 września 2022, 16:55
10 lat temu klub płacił pensje ponad 100 mln rocznie. Fajnie, że udało się wskoczyć na wysoki poziom sportowy przy tak względnie niskim poziomie płac, ale na dłuższą metę tak nie można jeżeli myślimy o rozwoju. Wystarczy zauważyć, że dziś prawie każdy zawodnik Milanu jest mistrzem Włoch...
4
ósmy
ósmy
2 września 2022, 16:51
Dla porównania:
Inter - 126 mln.
Juve - 158 mln.
11
primo2p
primo2p
2 września 2022, 22:24
To którzy my jesteśmy w tych zarobkach?
Ma ktoś może zestawienie całej ligii?
0
chory
chory
2 września 2022, 16:46
dla porównania z innymi gwiazdami np. ze mną to ja zarabiam 0mln
7
Rysiu
Rysiu
2 września 2022, 16:35
Patrząc na te różnice w kwotach netto i brutto uwzględniając ulgę podatkową różnice są kolosalne. Nic dziwnego że negocjacje idą ciężko. Przy pensji dla Leao na poziomie 7 mln, nasz koszt będzie wynosić ponad 12 mln.
1
primo2p
primo2p
2 września 2022, 16:59
Jeżeli zawsze ten sam współczynnik (1.31) jest brany pod uwagę, to Leao jako obcokrajowiec zarabiając 7 mln euro obciąży brutto nasz budżet na około 9.2 mln euro.

Chyba że przy wyższych kwotach są wyższe podatki we Włoszech.
2
Rysiu
Rysiu
2 września 2022, 18:40
primo2p
Wydaje mi się że współczynnik się zmienia jeżeli gracz podpisuje kolejny kontrakt będąc dłużej we Włoszech niż czas ulgowy określony w przepisach.
1
Shevchenko8
Shevchenko8
2 września 2022, 16:27
Artur Jędrzejczyk parę lat temu zarabiał w Legi 2mln rocznie,jakby nie patrzeć na walutę to połowa kadry Milanu mniej ma ;)
3
kamilus
kamilus
2 września 2022, 16:29
On zarabiał 2 mln euro rocznie? :o
1
DivoCcabej
DivoCcabej
2 września 2022, 16:30
no tak czyli zarabiał mniej od Diaza...
1
DivoCcabej
DivoCcabej
2 września 2022, 16:37
Jakby nie patrzeć to gdyby babcia miała wąsy byłaby dziadkiem.
0
Shevchenko8
Shevchenko8
2 września 2022, 16:38
Kamilus napisałem to w formie żartu czytaj ze zrozumieniem
,,Jakby nie patrzeć na walutę"
Mam takie pytanko od kilku dni na każdy mój komentarz coś odpisujesz widzę plaster nakleiles jak Kante
2
dejnio
dejnio
2 września 2022, 16:56
Ja kojarzę, że zarabiał 800 tys. euro.
2
kamilus
kamilus
2 września 2022, 16:58
A, nie zauważyłem tego o walucie, bo doczytałem do 2 mln i z wrażenia spadłem z krzesła. Mea culpa. :(

A odpisuję na komentarze (nie tylko Twoje), bo widocznie jest na co odpisywać. Ale się nie bój, jeszcze nie zakwalifikowałem Cię do trolli albo umysłowo ułomnych narzekaczy, bo takie komentarze staram się ignorować, bo nawet jak takiemu odpiszesz logicznie i z argumentami, to on już nie odpisze, bo nie ma swoich, czyli tylko stara się "zakrzyczeć" innych.
1
DarQ
DarQ
2 września 2022, 17:08
Akurat kamilus do tych natarczywych zboczków, którzy "dosalają" się do każdego komentarza, który burzy ich świat nie należy. Często wynika to z ich niezrozumienia tekstu, za co Ciebie także za to będą winić. Ja zrozumiałem no problemo - będzie wydawać hajs tam gdzie mieszka.
0
DivoCcabej
DivoCcabej
2 września 2022, 16:21
Nieuniknione jest to, że wraz ze wzrostem poziomu drużyny będą wzrastać pensje.A najbadziej mnie śmieszy to... marudzicie ,że przychodzą nonamy a jak przychodzą gracze z doświadczeniem to nie pasują wam ich zarobki...
1
cbvirus
cbvirus
2 września 2022, 16:16
Ktoś jest mi w stanie wyjaśnić tego fikołka w postaci brania Desta z wysoką pensją po wykupieniu Florenziego z wysoką pensją, z czego żaden z nich nie jest domyślnym PO do pierwszej 11stki? Ja rozumiem, że teraz Florek będzie niedostępny jakiś czas, ale to jest zawodnik rezerwowy, na PO może grać spokojnie Kalulu, przy wejściu Kjaera do pierwszej 11stki. Za 2 miesiące Florek wróci i my zostaniemy z 2 rezerwowymi z wysokimi pensjami, którzy niewiadomo po co i na co zostali ściągnięci.
1
kamilus
kamilus
2 września 2022, 16:25
Słyszałeś o kontuzji Florenziego, czy Ci umknęło? Do tego Dest może obskoczyć trzy pozycje, z czego Pioli chętnie skorzysta:
https://sempremilan.com/pioli-mercato-ownership-change-derby-inter
1
Sebolinho10
Sebolinho10
2 września 2022, 16:27
A jakby Kalulu złapał kontuzję to kto będzie zmiennikiem Calabrii? Saelemakers? Kalulu jest opcją na ŚO, gra tak już od dłuższego czasu. Ok, może zagrać na PO, ale forma Kjaera wciąż jest nie pewna, po za tym dawanie mu teraz grać pełne 90 minut jest ryzykowne. Wciąż nie wiadomo na jak długo wypada Florenzi, a rotacja w składzie będzie teraz bardzo potrzebna, gdyż przez 2 miesiące mecze będą niemal co trzy dni. Nie wiadomo też czy Pioli nie będzie próbował Desta na skrzydle. Owszem, na możliwości Milanu i wgl klubów z Serie A, to te pensje są duże, ale we współczesnym futbolu są to grosze. Taki Theo, Leao czy Tomori gdzieś indziej na powitanie dostaliby 7-8 baniek. Niestety, jak chcemy zacząć liczyć się nie tylko w lidze, ale i w Europie....to trzeba płacić więcej.
0
Tanger
Tanger
2 września 2022, 16:28
@cbvirus

Ja bym to spróbował wytłumaczyć tak, że dyrektorzy Milanu są niekonsekwentni i trochę spanikowali ostatniego dnia okienka.
0
biedrus
biedrus
2 września 2022, 17:17
Tanger
Nie, nie są niekonsekwentni i nie, nie spanikowali. Działali do presją czasu, a jak wiadomo pospiech nie jest najlepszym doradcą. Poza tym praktycznie beż budżetu co mieli zrobić? Dest to ciekawy wybór, bo może być i brakującym PS
0
Tanger
Tanger
2 września 2022, 19:27
@biedrus

Są niekonsekwentni, bo starają się prowadzić racjonalną politykę transferową, a tutaj nawet nie podjęli próby negocjowania opłacania części pensji Desta przez Barcelonę. Ponadto pod wpływem kontuzji Florenziego ściągnęli dodatkowego zawodnika na prędce, podczas gdy mogli łatać dziury Kalulu czy Saelemaekersem. Po kontuzji Kjaera w zeszłym sezonie to zrobili. Nie kupili ŚO, tylko przesunęli tam Kalulu.
Skoro mogli ściągnąć 3 PO do drużyny, to równie dobrze mogli ściągnąć 3 PP, a tego nie zrobili. Dostali oczywiste sygnały, że ten ruch jest niezbędny, a nie kiwnęli palcem. Junior M. i Alexis S., a zwłaszcza ten drugi mimo zbrodni na sztuce piłkarskiej dokonanej na początku sezonu będą dostawać kolejne szanse, choć wyjściowy skład powinien być dla nich nieosiągalny w obecnej formie.
0
matten
matten
2 września 2022, 16:09
Dziwne te apanaże Origiego, Desta i Bakayoko na tle Leao...
0
ACstach
ACstach
2 września 2022, 16:41
Leao już by zarabiał więcej od nich ale pewnie cały czas liczy, że dostanie jeszcze więcej niż proponujemy.
3
MilanHomer
MilanHomer
2 września 2022, 17:45
Rafał sam sobie winien.
Może przyjąć ok. 5 mln netto ale liczy na ok.7-8 mln netto.
1
Squall
Squall
2 września 2022, 16:07
Dwa lata Bakayoko będą nas kosztować 12 mln, ale to akurat było wiadomo wcześniej, dla mnie te pensje jak na współczesny futbol są można nawet powiedzieć skromne, bo
4 mln to Piątek w Hercie zarabia.
Edytowano dnia: 2 września 2022, 16:10
0
Tanger
Tanger
2 września 2022, 15:56
Co musi sobie myśleć Tomori, który jest kluczowym zawodnikiem Milanu i topowym obrońcą ligi, a zarabia mniej niż wypożyczony Dest czy rezerwowy Origi. Równowaga płacowa została ewidentnie zaburzona.
7
kamilus
kamilus
2 września 2022, 15:59
Pewnie zdaje sobie sprawę, że przyszedł za 28 mln, a nie za darmo. Już nie róbmy z piłkarzy takich imbecyli, by nie ogarniali, jak działa ekonomia w świeci piłki.
1
acmti__
acmti__
2 września 2022, 16:11
Dokładnie...
Serio tak trudno skumać ze na te pensje nie składa się tylko to kto w jakiej jest formie.
Czy w życiu zawodowym też tak jest ze ten, który jest lepszy w swojej dziedzinie zarabia więcej? No nie do końca
0
Tanger
Tanger
2 września 2022, 16:13
@kamilus

Tu trochę chodzi o ekonomię, ale też pewną hierarchię. Człowiek to człowiek i często myśli prostymi schematami - gość jest słabszy ode mnie albo prawie nie gra, a zarabia więcej - czemu ja mam tyle nie zarabiać? Klubowi teraz będzie jeszcze trudniej negocjować nowe kontrakty z ważnymi zawodnikami. Nie ma powodów, dla których Bennacer czy Leao mieliby schodzić ze swoich oczekiwań.
2
checa1983
checa1983
2 września 2022, 16:13
W punkt !!
0
Judeau
Judeau
2 września 2022, 16:17
Nie ma to jak pozbawiać kontekstu każdy z przychodzących transferów. Skręca jak widzi się takie komentarze.
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 16:29
"gość jest słabszy ode mnie albo prawie nie gra, a zarabia więcej - czemu ja mam tyle nie zarabiać?"

Ale czemu zakładasz, że ktoś pomyśli w taki sposób jak napisałeś, a nie np. w taki: gość może i jest słabszy ode mnie, ale przychodzi za darmo i łącznie kosztował klub mniej niż ja albo na wypożyczenie, bo mój klub potrzebował szybkiego zastępstwa za kontuzjowanego kolegę i nie było czasu na negocjację pensji?
0
Tanger
Tanger
2 września 2022, 16:36
@kamilus

Tak jak napisałem wyżej - ludzie myślą raczej prostymi schematami. Tym bardziej piłkarze, którzy od ekonomii i dokumentów mają agentów. Liczy się to, co wpada na konto. Piłkarze niejednokrotnie poza treningami nie interesują się nawet piłką nożną (chyba Kjaer kiedyś coś takiego powiedział). Niemiecki piłkarz, Nils Petersen, powiedział kiedyś coś w stylu, że czuje się głupi, bo praktycznie w ogóle nie czyta. Czas i energię zajmują mu treningi. Naprawdę ciężko zakładać, żeby piłkarze jeszcze myśleli o finansach klubu. W każdym razie ja tak uważam. Oczywiście każdy może podchodzić do tego inaczej.
1
kamilus
kamilus
2 września 2022, 17:00
"ludzie myślą raczej prostymi schematami"

Ci prości ludzie to pewnie tak, ale imo większa część piłkarzy ma raczej jednak takie IQ, by rozumieć, jak działa futbol. I do tego, by "ogarniać" życie, nie trzeba mieć doktoratów czy być oczytanym. :P
0
Tanger
Tanger
2 września 2022, 17:08
@kamilus

Żebyś się nie zdziwił. Taki Pogba miał zatrudnionego gościa, który dbał o to, żeby nie brakło mu pasty do zębów :P
0
DarQ
DarQ
2 września 2022, 15:52
Co mi się rzuca w oczy? To ,że w pierwszej 10 najlepiej zarabiających jest tylko może 4 czy 5 graczy z pierwszego garnituru.
0
artorn
artorn
2 września 2022, 15:48
Nie rozumiem po co ten Origi na takich warunkach.... obym się mylił.
0
acmti__
acmti__
2 września 2022, 16:11
Za darmo przyszedł
1
checa1983
checa1983
2 września 2022, 15:37
Kalulu 0.6 tak się na dłuższą metę po prostu nie da ENTER !
Edytowano dnia: 2 września 2022, 15:43
1
cbvirus
cbvirus
2 września 2022, 16:17
ALE NIE TWÓRZMY KOMINÓW PŁACOWYCH!!!! Wszyscy powinni po 0,5 mln euro zarabiać. Jak kochają Milan to zostaną.
1
checa1983
checa1983
2 września 2022, 16:21
Ja w obecnej "sytuacji" bym został :))
Edytowano dnia: 2 września 2022, 16:23
1
Zoro_9
Zoro_9
2 września 2022, 15:36
Czy pensje zawodników z wypożyczenia są amortyzowane w jakiejś części przez kluby z których przyszli? Czy Milan opłaca 100% pensji każdego z tych zawodników?
0
Corsa
Moderator Corsa
2 września 2022, 15:35
4 bańki, Dest i Origi, piłkarze, którzy znając życie praktycznie nie będą grać... dobrze, że to już weekend i będzie można to przepić.
4
groszek
groszek
2 września 2022, 15:28
Ale bieda
0
Endriu
Endriu
2 września 2022, 15:26
Włosi sami sobie robia problem. Poprostu nie opłaca się zatrudniać Pracowników z własnego kraju. Masakra.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
2 września 2022, 15:24
Vranckx dostał sporo na start.
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 15:28
To wypożyczenie, więc pensja jak w poprzednim klubie.
0
dżunio91
dżunio91
2 września 2022, 15:21
Najlepsze są zarobki Desta, Origiego i Bakayoko. Szkoda słów. Natomiast Leao tylko 1,4. Śmiech na sali.
4
Kakariko
Kakariko
2 września 2022, 15:42
Leao miał propozycje na jakieś 300% podwyżki ale chce więcej, więc jest jak jest.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 września 2022, 15:17
Jak to wygląda na tle innych zespołów?
Milan raczej utrzymuje niskie wynagrodzenia piłkarzy w porównaniu do ich umiejętności co jest dobre dla klubu ale podwyżki dla wielu graczy muszą być gotowe jeśli nie chcemy ich stracić
1
hyrus13
hyrus13
2 września 2022, 15:05
Mam poważną zagwozdkę z Origim. Pamietam, że swego czasu bardzo fajnie się prezentował w Liverpoolu, ale od dwóch sezonów praktycznie nie podnosił się z ławki. U nas jest najlepiej opłacanym zawodnikiem. Nie bardzo mi się to klei. No chyba, że to zwiastun lepszych czasów i wyższych umów, w których kontrakt Belga będzie jednym z wielu. Tak czy inaczej, mam nadzieję, że Origi udowodni, że nie jest przepłacony.

No i ta ulga. Szef FIGC sapie, że za dużo zagranicznych piłkarzy jest w Serie A. Ale jak ma ich nie być skoro stawki podatków dla Włochów są takie chore?
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 15:23
Chore to są przede wszystkim wyceny piłkarzy grających we włoskich klubach. :P
0
hyrus13
hyrus13
2 września 2022, 15:41
30 mln za Berardiego to moim zdaniem uczciwa cena. Ale z resztą bywa różnie, chociaż okazji nie brakuje jak z Tonalim.
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 15:48
Wycena Berardiego przez Sassuolo to 40 mln:
https://football-italia.net/official-berardi-signs-new-sassuolo-contract/

A kto wie, czy gdyby faktycznie pojawił się ktoś chętny na jego zakup, to czy ta wycena nie poszłaby jeszcze w górę.
0
Zoro_9
Zoro_9
2 września 2022, 14:57
O ile podwyżka dla Bennacera do 3,5 netto jest w pełni zasłużona i realna i nie powinno być problemów tak Leao za mniej niz 7-8 mln netto kontraktu raczej nie podpisze. Albo powinniśmy pomyśleć o sprzedaniu go na zimę i zastąpieniu kimś o zbliżonej charakterystyce (Gakpo?) albo szykować się na to, że będzie miał wysoki kontrakt i zaraz za nim przyjdą kolejne negocjacje z zawodnikami. A wtedy szczególnie jeśli taki Kalulu podtrzyma swoją dobrą dyspozycję i Leao kiepską byłoby to bardzo nie fair pod względem finansowym.
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 15:28
Bennacer chce 4,5 mln, a tyle mu Milan obecnie nie chce dać. A Leao według plotek chce 7 mln, więc teoretycznie 6 + bonusy za indywidualne występy powinno go usatysfakcjonować.
0
Rafalzki
Rafalzki
2 września 2022, 15:54
kamilus i to jest pewien paradoks bo nie chcemy zapłacić 7 Leao albo 4,5 Benkowi czyli w zasadzie dwóm typom którzy ten wózek ciągną przez sezon a jednocześnie płacimy 4 chłopu który ma realne szanse głównie odwiedzać szpitale, MilanLab i rehabilitantów zamiast grać... Mam na myśli Origiego i jednocześnie mam wielką nadzieję, że się mylę i, że okaże się wart tych pieniędzy...
1
kamilus
kamilus
2 września 2022, 16:01
Póki co nie chcemy, ale może zapłacimy - przedłużenia miały ruszyć "z kopyta" zaraz po zamknięciu okienka i po przejęciu przez RB, więc trzeba czekać na informacje.

A Origi dostał ile dostał, bo przyszedł za darmo. W piłce tak działa ekonomia, że jak ktoś ma swoją kartę w ręce, to wynegocjuje lepszą pensję i pewnie 99% piłkarzy zdaje sobie z tego sprawę.
0
Orzelek79
Orzelek79
2 września 2022, 14:56
4 mln netto więcej dla chłopaków a nie dla państwa, to prawie najwyższy kontrakt w zespole na rękę.
0
2 września 2022, 14:56
Origi Origim, ale weźcie pod uwagę, że najwięcej w Milanie zarabiają zwycięzcy. Theo, Giroud i Origi po 4 mln. Jedyni zwycięzcy LM w naszej kadrze. Piłkarze, którzy mają dość pokaźną gablotę już.
Leao i Bennacer na pewno będą zarabiać więcej, ale bez jaj by podskakiwali do tych wyżej i z tego tytułu się oburzali, tak jak to usilnie niektórzy twierdzą.

Cześć piłkarzy dopiero będzie negocjować swoje pierwsze poważne podwyżki po pokazaniu jakości na boisku. Siła rzeczy nie mogą zarabiać teraz tyle co uznani i doświadczeni gracze. Dopiero to muszą wywalczyć To chyba proste.
6
Pepik
Pepik
2 września 2022, 14:55
Dest niby zarabia 5mln, ale biorąc pod uwagę, że to pełen koszt jego rocznego pobytu u nas, to jestem zadowolony. Byliśmy niejako pod ścianą, bo potrzebowaliśmy LO/PO do rotacji, a Amerykanin zjada FBT - przynajmniej w teorii, bo ciężko być słabszym od Senegalczyka, a do tego mamy zastępstwo dla Davide. A i być może Alexis i Messias zepną poślady czując, że Sergino może powalczyć o miejsce na prawej flance.
0
pwentrys
pwentrys
2 września 2022, 14:51
Tak na prawdę z racji ile zarabia Leao i to, że Milan go nie chce sprzedawać, to i tak jesteśmy na dobrej pozycji negocjacyjnej. Jeśli max oferta Milanu by była 5,5-6mln to Leao ma do wyboru albo zarabić 2.8mln przez następne 2lata a dług duży albo w te same 2 lata zarobić 11-12mln. Klauzuli już nikt nie aktywuje bo nie będzie nikt płacił 150mln za gościa z rocznym kontraktem + lewa strona w topowych klubach jest obsadzona.
1
MilanFanJ
MilanFanJ
2 września 2022, 14:50
najciekawsze są właśnie te kwoty brutto. dopiero one pokazują ile realnie dany gracz kosztuje rocznie klub
1
hyrus13
hyrus13
2 września 2022, 14:55
Z tym, że w szatni nikogo pensje brutto nie obchodzą. Nie wiem czy w Milanie, ale są piłkarze, którzy w szatni takie rzeczy podnoszą.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
2 września 2022, 14:47
Mogliby tak dać za miesiąc choć pensji trochę.
0
Juzio
Juzio
2 września 2022, 16:25
Zarób
0
Tutkovic
Tutkovic
2 września 2022, 14:43
Jak widze ile zarabia Kalulu to serce boli. Świetny chłopak :)
0
Dusiek
2 września 2022, 14:47
Dostanie podwyzke niedlugo. Zasluzyl :)
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 14:53
Trudno, by miał mieć więcej, skoro przychodził do Milanu nie mając ani jednej minuty w seniorskiej piłce. :P
3
luba17
luba17
2 września 2022, 14:42
Wcale się nie dziwie że Leao i Benek chcą znaczące podwyżki...
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się