SCUDETTO


5. kolejka Serie A

3 września 2022, 12:27, cinassek Aktualności
5. kolejka Serie A

Pierwsza wrześniowa kolejka Serie A przynosi sporo emocji i dużo hitów, na czele z tym na San Siro - derbami Mediolanu!

Sobota, 3 września:

15:00: Fiorentina - Juventus 1:1 (Kouame - Milik)

18:00: Milan - Inter 3:2 (2x Leao, Giroud - Brozović, Dżeko)

20:45: Lazio - Napoli 1:2 (Zaccagni - Min-jae, Kwaracchelia)

Niedziela, 4 września:

12:30: Cremonese - Sassuolo 0:0

15:00: Spezia - Bologna 2:2 (Bastoni, Schouten [s.] - 2x Arnautović)

18:00: Hellas - Sampdoria 2:1 (Audero [s.], Doig - Caputo)

20:45: Udinese - Roma 4:0 (Udogie, Samardzić, Pereyra, Lovrić)

Poniedziałek, 5 września:

18:30: Monza - Atalanta 0:2 (Hojlund, Marlon [s.])

18:30: Salernitana - Empoli 2:2 (Mazzocchi, Dia - Satriano, Lammers)

20:45: Torino - Lecce 1:0 (Vlasić)



356 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 22:21
Roma zgwałcona przez Udinese a na Belottiego aż żal patrzeć w tym meczu, nic nie dał w ataku.
2
kamilus
kamilus
4 września 2022, 22:23
A u nas by strzelał w każdym meczu...
0
Rossu
Rossu
4 września 2022, 22:26
U nas by strzelał po 40 metrowych rajdach z piłką, mijając rywali jak tyczki, a koniec podrzuciłby sobie piłkę jak w Galactic Football i strzelił z przewrotki. Nie to co ten ogórek Origi.
8
Rogo1989
Rogo1989
4 września 2022, 22:28
Tak samo jak u nas Origi :D Także póki co jeden do jednego.
Edytowano dnia: 4 września 2022, 22:28
1
_GAHU_
_GAHU_
4 września 2022, 22:30
Bo to kibic Milanu więc wiadomo że u nas hattrick co mecz i to od biedy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
slavio
slavio
4 września 2022, 22:20
Udinese tylko z nami dostalo poki co._.._.._.
6
kamilus
kamilus
4 września 2022, 22:23
Na dodatek u nas gole im strzelał Rebic. :P
1
Squall
Squall
4 września 2022, 22:12
Według mnie Mourinho jak i Allegri tak zabijają potencjał, że w sumie super dla nas, ale moim zdaniem przy jakiś bardziej nowoczesnych trenerach Roma jak i Juventus mogły by być zagrożeniem dla nas, ale przy tych nie będą, bo personalnie to obie drużyny mają naprawdę niezły skład. Padre chociaż wyborami personalnymi może czasami wkurzać, to chociaż taktycznie idzie do przodu i nie zamyka się w tym co było 10 lat temu dobre, tak jak wyżej wymieni trenerzy.
Edytowano dnia: 4 września 2022, 22:17
12
Alessio_re6
Alessio_re6
4 września 2022, 22:18
100% racji. Dlatego tez uważam, że jeśli ci trenerzy osiągną sukces, to trend wróci i liga dalej będzie w nagnie po kolana.
2
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 22:23
Bo oni wolą aby mecz przecierpieć aniżeli cieszyć się grą. Simeone,Allegri oraz Mou to ostatni trenerzy z topu którzy chcą grać defensywnie.
3
Squall
Squall
4 września 2022, 22:29
No byś się zapytał Sacchiego, to by ci powiedział, ze super jest każdy włoski trener, dla mnie to taki typowy przedstawiciel betonu i włoski Piechniczek, a ludzie go biorą jako autorytet, a tak naprawdę dostał samograja i jedzie na tym 30 lat, plus prezesi klubów, którzy zostali mentalnie w latach 90 i tak włoska piłka se upadła, ale to temat na długą rozmowę.
2
kamilus
kamilus
4 września 2022, 23:45
Sacchi już jakiś czas temu się odkleił od rzeczywistości, vide jego wypowiedzi o Giampaolo...
Edytowano dnia: 4 września 2022, 23:46
1
mmielczar123
mmielczar123
4 września 2022, 22:06
Fajna ta defensywa Romy, taka nie za mocna :P
2
Tanger
Tanger
4 września 2022, 22:05
Mourinho był trenerem sierpnia w Serie A. No to trenerem września już nie będzie.
16
Janik14
Janik14
4 września 2022, 22:04
Roma grała z Monza cremonese lecce i juve.. super mieli początkowy terminarz
6
ósmy
ósmy
4 września 2022, 22:32
Roma nie grała jeszcze z Lecce, tylko z Salernitaną.
1
szyka
szyka
4 września 2022, 22:04
Brawo Udine
0
slavio
slavio
4 września 2022, 22:04
W Udinese piekło sie robi chodza chłopaki
0
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 22:04
He heh Roma :) który to już robił z niej mistrza po 4 kolejkach?
4
TakiSobie
TakiSobie
5 września 2022, 09:24
tak samo mądre jest robienie z kogoś mistrza po 4 kolejkach jak wyśmiewanie kogoś i zabieranie szans na mistrza po 5 kolejkach bo ktoś przegrał jeden mecz dość sromotnie
0
_GAHU_
_GAHU_
4 września 2022, 22:03
Przyjemnie się to Udinese ogląda. Naprawdę fajnie grają.
7
gattusoBDG
gattusoBDG
4 września 2022, 22:02
Ale brameczka dla Udinese :)
0
Smerda Jajeczny
Smerda Jajeczny
4 września 2022, 22:02
Roma puchnie już
0
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 22:01
Udinese lepsze pod każdym względem to i 2 do 0 mamy. Świetnie gra ten zespół
1
Alessio_re6
Alessio_re6
4 września 2022, 22:17
Mega mi się podoba jaka przemianę przeszli odkąd zwolnili Gottiego.
1
kamilus
kamilus
4 września 2022, 22:01
Rui Patricio jaki wylew...
1
_GAHU_
_GAHU_
4 września 2022, 22:01
Ale bomba :O
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 września 2022, 21:52
Celik ewidentnie popchnięty bez żadnej intencji ataku piłki przez Becao
Karny dla Romy powinien być
1
Alessio_re6
Alessio_re6
4 września 2022, 21:55
No próbował go wybić bark w bark, ale no trafił w plecy, więc powinien być karny.
2
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 21:58
W każdej lidze zauważyłem jest masa kardynalnych błędów. Coraz gorzej z tym sędziowaniem .
0
szyka
szyka
4 września 2022, 22:03
Wjechał barkiem i kopnął piłkę, nie ma mowy o karnym tym bardziej że gracz Romy tylko łaskawie czekał na faul
0
Alessio_re6
Alessio_re6
4 września 2022, 22:16
Wjechał barkiem w plecy, masz racje to nie faul.
0
szyka
szyka
4 września 2022, 22:21
To faul bo komentator 11 tak powiedzial...
Poczytaj przepisy
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 września 2022, 22:23
szyka- wejście barkiem od tyłu w plecy daleko od piłki to jest faul
0
Alessio_re6
Alessio_re6
4 września 2022, 22:42
Przepisy pozwalają wchodzić barkiem w plecy?
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
4 września 2022, 21:51
Internet jest bezlitosny...

https://www.facebook.com/photo/?fbid=604102824478418
1
Deus
Deus
4 września 2022, 21:36
Lamela wczoraj bardzo ładnie grał, może on do nas na skrzydło :D
0
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 21:41
Mało ci szpitalu?
2
Deus
Deus
4 września 2022, 21:48
o kurde teraz spojrzałem na transfermarkt, nie było tematu
2
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 21:34
Ale Roma gra koszmarny mecz. Zero pomysłu, zero zrywów , a ta dystrybucja piłki mnie poraża w wykonaniu Rzymian dzisiaj.

Źle to wygląda i dobrze, aby przewalili.
3
ChristophFriday
ChristophFriday
4 września 2022, 22:20
Jose trener miesiąca. Może jeszcze odrobią :D.
1
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 21:26
Z przodu Abraham, Pellegrini i Dybala. Powinni jechać równo
0
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 21:33
Tak jadą, że Silvestri sobie może spać przy bramce.
1
Zoro_9
Zoro_9
4 września 2022, 21:17
Castillejo z bramką. Valencia prowadzi 3:0 w 15 minucie z Getafe. Może się tam odbuduje. Ciekawie wygląda ta Valencia pod wodzą Rino.
Edytowano dnia: 4 września 2022, 21:22
11
_PAOLO_
_PAOLO_
4 września 2022, 21:22
W sumie to pierwszy taki mecz że sporo strzelają wcześniej to chyba jedna bramka na 3 mecze ;)
Edytowano dnia: 4 września 2022, 21:23
3
chory
chory
4 września 2022, 21:15
niewielu o tym wie, ale ponad 10 lat temu było blisko żebym został kibicem Udinese, a nie Milanu
1
FanACM
FanACM
4 września 2022, 21:18
To były czasy Di Natale, Zapaty, Vidala Sanchesa i Francesco Guidolina u sterów?.
4
chory
chory
4 września 2022, 21:19
taaak
0
chory
chory
4 września 2022, 21:21
tyle że Vidal wbrew pozorom tam nie grał, grał natomiast Isla
1
FanACM
FanACM
4 września 2022, 21:56
A no tak Isla.
0
FanACM
FanACM
4 września 2022, 21:12
Gerard Deulofeu lubię gościa grałby u nas na prawej flance z powodzeniem, czy to tylko gwiazda prowincji?.
Edytowano dnia: 4 września 2022, 21:20
1
mmielczar123
mmielczar123
4 września 2022, 20:59
Tymczasem w wirtualnej tabeli, Udinese jest wyżej niż inter i juve, punkt pod nami oraz Napoli :)
1
kamilus
kamilus
4 września 2022, 21:00
I zrównali się z Romą, więc mają o co grać. :P
0
Manolas
Manolas
4 września 2022, 20:57
No ciekawe czy Roma pokaże Charakter
0
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 20:55
Lubię AS Romę i to bardziej niż Lazio ale dzisiaj niech to przegrają.
3
_PAOLO_
_PAOLO_
4 września 2022, 21:11
A ja nie lubię Romy i to bardziej niż Lazio i niech przegrywają cały czas xd
3
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 21:29
_PAOLO_- Zdania są podzielone.
0
Tanger
Tanger
4 września 2022, 21:57
Pomijając wątki faszystowskie, nie zapomnę jednej akcji kiboli Lazio - kiedy pod mostem niedaleko Koloseum powiesili kukły piłkarzy Romy i załączyli transparent z pogróżkami. Nie jestem osobiście jakimś przeciwnikiem Lazio, ale jest to jeden z takich klubów, którym w żadnych okolicznościach bym nie sprzyjał.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 22:00
Tanger- Ja tak samo. Ich kibice to dno jest a K2 wielokrotnie padał ich ofiarą w trakcie spotkań.
1
kamilus
kamilus
4 września 2022, 20:55
Właśnie o tym pisałem jako kontrargument do tego, że Roma może grać o mistrzostwo - już w ubiegłym sezonie ich defensywa często robiła "wylewy", a w obecne lato niespecjalnie została wzmocniona, więc w myśl zasady "tytuły zdobywa się obroną" nie mogą zdobyć Scudetto. :P
3
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 20:56
Ale tam też problemem jest to, że można grać ofensywnie a Mourinho też tego nie chce niczym Allegri który ma skład pod ofensywną obecnie piłkę a gra defensywnie.
0
kamilus
kamilus
4 września 2022, 20:58
Szczerze mówiąc to nie wiem, czy można grać jeszcze bardziej ofensywnie - Serie A pełna jest klubów, które się murują, ale też które potrafią robić bardzo dobre kontry, więc gra ofensywna przy słabej defensywie to tylko proszenie się o kłopoty.
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
4 września 2022, 20:51
Andrea Sottil z Udinne zrobił zespół który gra w piłkę to trzeba powiedzieć :)
4
mmielczar123
mmielczar123
4 września 2022, 20:57
Nigdy nie sądziłem, że to powiem, ale trochę im kibicuję w tym sezonie :P
1
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 20:50
HJAHAHAHHA Karsdorp co odpieprzył XDDD.
2
mmielczar123
mmielczar123
4 września 2022, 20:49
Karsdorp XDDD
0
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 20:46
Co Gino widzi w tym Castillejo to nie wiem. Nietoperze z taką grą w ogóle będą max na 10-12 miejscu.
1
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 20:10
Bacznie przyglądam się chłopakowi Udogie z Udinese. Chłopak ma spory talent wg mnie.
0
mmielczar123
mmielczar123
4 września 2022, 20:48
Totki go czasem nie kupiły?
1
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 20:48
Nie.
0
mmielczar123
mmielczar123
4 września 2022, 20:51
Jak nie jak tak. Tylko go wypożyczyli jak my Adliego
4
mathiaz
mathiaz
4 września 2022, 20:52
Zaklepany przez Spurs.
2
Zoro_9
Zoro_9
4 września 2022, 20:53
niestety
0
kamilus
kamilus
4 września 2022, 21:07
Dlaczego niestety? To wahadłowy, więc i tak by nam się nie przydał.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
4 września 2022, 21:20
kamil

Nie ma co szufladkować.. Perisić był ofensywnym pomocnikiem a później niezłym wahadłowym. Theo to też bardziej ofensywny zawodnik ale w obronie zaczyna sobie radzić coraz lepiej.

Też szkoda mi Udogiego bo ma zadatki na swietnego zawodnika z lewej strony
1
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 19:06
Rashford pięknie się odbudowuje po fatalnym sezonie.
1
FanACM
FanACM
4 września 2022, 19:01
Naprawdę z tą liga jest coś nie tak jeśli wypuszcza się takich graczy jak Bruno Fernandes.
Edytowano dnia: 4 września 2022, 19:01
1
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 19:05
O jeju nie sprawdził się i tyle, kiedy to było?
1
FanACM
FanACM
4 września 2022, 19:13
Bo to jest właśnie podejście włoskiego betonu do młodych graczy. Jak taki Giampaolo tyle lat się jednak utrzymuje w tej lidze jak gość jedyne co potrafi to na treningach związać sznurkiem piłkarzy i kazać im się przesuwać podobnie ma pewnie Maxio Allegri

Tu zawsze też będą mieli pod górkę trenerzy którzy chcą grać ofensywnie. To jest wiadomo wpisane w dna Calcio ale nie sprawdza to się od wielu wielu lat w europejskich rozgrywkach.

Edytowano dnia: 4 września 2022, 19:20
1
ósmy
ósmy
4 września 2022, 19:22
Mnie zaś zadziwia trochę fakt, że w Serie A nie może grać gracz pokroju Eriksena, który miał mega poważny problem z sercem. Ale już w najfizyczniejszej lidze świata takich obiekcji nie mają.
6
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 19:27
FanACM- Ale po co mi ten wywód chłopie? Rozmawiamy o Bruno i to było tyle lat temu, nie on pierwszy i zresztą wielu z Serie A sprawdziło się w premier league i na odwrót .

"Tu zawsze też będą mieli pod górkę trenerzy którzy chcą grać ofensywnie."- Gdzie Serie A od kilku dobrych lat jest jedną z najbardziej ofensywnych lig i tylko właściwie Juve oraz AS Roma prezentują futboll w miarę starej szkółki włoskiej. Co, może powiesz, że Lazio,Atalanta,AC Milan, Napoli, Inter grają defensywnie hm? Nie wspominając o nowym Udinese, Fiorentinie czy Spezii oraz Empoli.

Ja mogę powiedzieć, że coś jest nie tak z Premier League która wypuszcza graczy jak Tomori czy Abraham gdzie obaj teraz pewnie by błyszczeli w Chelsea ale to jest kompletnie bezsensowne.
2
pwentrys
pwentrys
4 września 2022, 19:34
Dla mnie Bruno to straszny leszcz. Casus Zielińskiego, gdzie umiejętności, talent sa ale brakuje odpowiedzialności i jaj.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 19:38
ósmy- Dokładnie. Chłop gra w lidze gdzie gra się najbardziej intensywnie na świecie z defiblyratorem a w Italii nie bo takie prawo(głupie prawo).
0
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 19:39
"Dla mnie Bruno to straszny leszcz. Casus Zielińskiego, gdzie umiejętności, talent sa ale brakuje odpowiedzialności i jaj." - No tak brakuje, że jest drugim kapitanem zespołu i widać, że facet jest liderem Manchesteru United oraz gryzię trawę aby pokazać na co go stać. Rzeczywiście leszcz......
Edytowano dnia: 4 września 2022, 19:39
1
FanACM
FanACM
4 września 2022, 19:44
Milanboy

Po co Ci ten wywód?, żebyś spojrzał szerzej.
W sumie masz też sporo racji ale jednak tu muszą zajść jakieś zmiany żeby to można było przełożyć na wyniki w Europie.

Edytowano dnia: 4 września 2022, 19:53
0
pwentrys
pwentrys
4 września 2022, 19:46
Zieliński też był kapitan w nie jednym meczu Napoli. Widziałem Bruno w kluczowym meczu finału LE po najlepszym jego sezonie w karierze, gdzie absolutnie znikł. Widziałem Bruno na ME 21 gdzie był najbardziej nahajpowanym piłkarzem reprezentacji, który miał być decyzyjny, tymczasem on zgasł i był tylko nic nie znaczącym tłem podczas całej kampanii. Uważam, że talent i umiejętności ma niebotyczne, natomiast charakteru, charyzmy, głodu wygrywania w nim nie ma.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 20:08
FanACM- Zmiany w infrastrukturze(choć to głównie zalezy niestety od właścicieli), w rejestracji zawodników itd itd, bo Italia jest daleko w tyle za Premier League . Gra się poprawiła mocno ale co z tego jak inne rzeczy leżą? Przecież zrobienie stadionu we Wloszech jest jedną z najgorszych misji w Europie, Spójrz na nasz kraj. Przecież my ich niszczymy pod tym względem.

pwentrys- Ja widze Bruno od czasu Manchesteru United i mówienie, że nie ma charyzmy kiedy gryzie trawę za zespół i stara się brać na siebie odpowiedzialność i czuć ,że chłopakowi nie brakuje genu zwycięstwa jest zwyczajnie kłamstwem.
Edytowano dnia: 4 września 2022, 20:10
0
pwentrys
pwentrys
4 września 2022, 20:32
Drugi raz odpisujesz mi tym samym. Mam wrażenie, że ta dyskusja to opinia vs fakty. Rozumiem, że jesteś fanem Bruno i stąd to wynika. W zasadzie wiem jak to jest być na twoim miejscu w tym momencie, bo jestem fanem talentu Tatuma (nba) gdzie mu zarzucane są podobne rzeczy.
0
chory
chory
4 września 2022, 20:32
Fernandes? Ten leszcz z united?
1
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 20:52
pwentrys- Ale w jaki sposób mu tego brakuje? Weź mi to sformułuj odpowiednio ziom? On od razu jak przyszedł pokazywał zaangażowanie, pokazywał, że chce brać na siebie ciężar gry, nie bał się mówić, że nie idzie i to jest leszcz? Poważnie?
0
pwentrys
pwentrys
4 września 2022, 21:10
Przecież ci już wyjaśniłem. Znika w ważnych momentach i tyle.
0
FanACM
FanACM
4 września 2022, 18:58
Glory Glory Man United !!!
0
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 18:53
To który trener pierwszy "poleci"? Alvini, Giampaolo?
0
FanACM
FanACM
4 września 2022, 19:03
Giovanni Stroppa
2
chory
chory
4 września 2022, 20:16
Simone Inzaghi
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 września 2022, 20:44
Chory- oby nie - to byłaby bardzo zła informacja
0
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 18:46
Caputo pomimo 35 lat dalej prezentuje się dobrze. Długo Sampa się nie nacieszyła prowadzeniem :)
0
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 18:00
Casemiro kolejny raz ławka. Na ten moment Mctominay to pierwszy wybór.

Antony jaki debiut mamma mia.
Edytowano dnia: 4 września 2022, 18:05
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 września 2022, 17:52
Bologna musi coś ze sobą zrobić bo słabo to wygląda - oby tylko nie zatrudnili Sousy w miejsce Sinisy bo źle im nie życzę
2
Milanboy
Moderator Milanboy
4 września 2022, 18:00
Szkoda by było aby tak fajny zespół wypadł z rozgrywek.
4
nokoments
nokoments
4 września 2022, 16:47
Gdyby zabrać Bolonii Arnautovicia to mieli by 0 strzelonych goli xD
3
kamilus
kamilus
4 września 2022, 19:56
A gdyby Arnautovicowi zabrać Bolognę, to miałby 0 bramek, bo nie miałby gdzie strzelać, bo byłby bez klubu. :(
1
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 16:20
Czyżby Bologna podążała drogą Cagliari z zeszłego sezonu?
0
carrygun
4 września 2022, 16:30
Na 4 mecze ligowe porażki zaliczyli z Lazio i Milanem. Z Salernitaną i Veroną zremisowali. Naprawdę na bazie tego wróżysz im spadek? Są dużo gorsze drużyny od nich.
7
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 16:36
Nie wróżę im spadku i zgadzam się z Tobą co do tego że są słabsze drużyny. Tylko kto się spodziewał że takie ograne zespoły jak Cagliari czy Genoa spadną w poprzednim, a utrzyma się drużyna z Salerny. Dla mnie pewniakiem do spadku jest jedynie Cremonese. Liga Włoska jest nieprzewidywalna. Przewidywalne jest tylko to, że co rok spada przynajmniej jeden z beniaminków.
0
Vol'jin
Vol'jin
4 września 2022, 16:53
a czemu nie? Bologna potężnie się osłabiła z tyłu + w pomocy i mogą balansować na dole tabeli
1
Tutkovic
Tutkovic
4 września 2022, 20:27
Bologna moim zdaniem utrzyma się bo ma dobrego napastnika Arnautovicia i dobrego bramkarza i to wystarczy :)
0
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 15:52
Spezia wzięła się w końcu do roboty.
0
Lomaxini
Lomaxini
4 września 2022, 14:05
Klasyczny mecz dla koneserów o 12:30. Szkoda, że Genoa spadła
3
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 15:28
Genoa szybko awansuje spowrotem. Do tego oby, Parma i Brescia. Ewentualnie Cagliari czy Reggina:)
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
4 września 2022, 15:38
tylko Pisa i Palermo
3
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 15:51
Palermo ok, ale Pisa? Niee
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 września 2022, 16:33
Bardzo dobrze że spadła w końcu
Oby się w Serie B ogarnęli i wrócili już nie jako dysfunkcyjna ekipa która co roku walczy dramatycznie o utrzymanie nie posiadając prawie żadnych walorów sportowych
2
chory
chory
4 września 2022, 13:10
no jak dziś Cremona nie zdobędzie punktów to już chyba nigdy
0
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 12:33
Sassuolo powinno łatwo zdobyć 3 punkty.
0
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 12:40
Nawet nie wiedziałem że Sass mają Polską stronę kibiców :D
0
chory
chory
4 września 2022, 13:10
mam nawet kolegę kibica Sassuolo
3
kamilus
kamilus
4 września 2022, 12:28
https://twitter.com/footballitalia/status/1566365859282550790

Di Maria wrócił po urazie i znowu narzeka na zdrowie...
2
MrAncelotti
MrAncelotti
4 września 2022, 08:27
Calhanoglu nie podał ręki Theo Hernandezowi przed meczem.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 września 2022, 08:33
I bardzo dobrze zrobił. :) Wyjaśniłem to niżej.
Jeśli obaj się nawzajem obrażamy, to dziecinadą i fanfaronadą jest podawanie sobie ręki, bo taki panuje zwyczaj. Czy to zaczął Hakan, czy to zaczął Theo, kolejność jest nieważna, liczy się sam fakt istnienia konfliktu, to ja też bym ręki nie podał z szacunku do samego siebie. Gdyby konflikt się wyjaśnił - jasne, można podać rękę na zgodę i zapomnieć o całej sprawie. Dopóki jednak konflikt istnieje, to podawanie sobie ręki "bo taki panuje zwyczaj" byłoby idiotyczne.
Nie mam więc pojęcia, skąd ten bulwers, bo ręki Theo nie podał. Też bym nie podał, rozsądne zachowanie.
6
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 08:41
To Theo mógł mu podać nogę a dokładniej z buta :)
1
MrAncelotti
MrAncelotti
4 września 2022, 09:01
@dzunio91

Myślę, że Hakan woli organizmy z 4 nogami ;)
3
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 09:09
Np. kozy? :D
1
wielki prostownik
wielki prostownik
4 września 2022, 08:25
No i przepotężny Inter po 5 kolejkach 2 porażki. Póki co leje ich każdy z TOP 7. Juve że wspaniałymi transferami 3 remisy w tym czasie. A Milan z podobno beznadziejną kadrą,dziadowskimi transferami zamiast walczyć o utrzymanie ma już 11 punktów i dwa mecze z TOP 7 za sobą. Dawać malkontenci.
13
Tanger
Tanger
4 września 2022, 10:15
Jak na razie wychodzi na to, że większość "proroków" się pomyliła. Juve gra brzydko i traci punkty, Inter ma już na koncie 2 porażki, Napoli okazuje się, że zrobiło dobre transfery, a nowe nabytki już się spłacają. "Jednowymiarowy Gruzin" ma już 4 gole w Serie A.
0
pwentrys
pwentrys
4 września 2022, 14:07
Ja uważam, że Juve grać beznadziejnie będzie cały czas ale punktować na ogórkach będą i nie zdziwiłbym się jakby mieli być głównym rywalem do Scudetto w tym sezonie.
0
dżunio91
dżunio91
4 września 2022, 06:48
Jestem mega ciekaw meczu Udinese-Roma. Drużyna z Udine gra naprawdę przyzwoicie u siebie, a Roma to Roma. Nigdy nic z nimi nie wiadomo. Zobaczymy czy wskoczą na fotel lidera.
3
Gaúcho80
Gaúcho80
4 września 2022, 01:28
Offtop.
Panowie i Panie mam pytanie.

Czy będę miał problem z zakupem biletu tuż przed wejściem na stadion na wyjazdowym meczu z Sampdorią?

Następnie pytanie czy bilet z miejscem w strefie dla Tifosi będzie możliwy do zdobycia bez tej karty Milanu? (Jestem dość ekspresyjny na meczach, wolałbym nie uzewnętrzniać się mając wokół kibiców Sampdorii)

Nigdy nie byłem na wyjazdowym meczu stąd moje pytanie.

Btw. Od 2 godzin siedzę we Włoszech z kibicem Milanu oraz Napoli i jestem świadkiem kłótni dotyczącej należności Neapolu do Włoch oraz wykluczenia tego zespołu z rozgrywek serie A. Lepsze niż nie jeden stand up międzynarodowy :)
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się