SCUDETTO


Remis w Austrii: Salzburg - Milan 1:1

6 września 2022, 19:43, cinassek Aktualności
Remis w Austrii: Salzburg - Milan 1:1

Od wyjazdowego remisu 1:1 z RB Salzburg drużyna AC Milan rozpoczęła rywalizację w Lidze Mistrzów 2022/2023. Na gola Noaha Okafora odpowiedział Alexis Saelemaekers.

Spotkanie rozpoczęło się dość przeciętnie, by nie powiedzieć - sennie. Rossoneri tradycyjnie starali się siać zagrożenie poprzez swoją lewą flankę, ale rajdy Theo Hernandeza kończyły się na ogół jeszcze przed polem karnym gospodarzy. Austriacy natomiast organizując swoje akcje ofensywne nie potrafili na dobre zagrozić Mike'owi Maignanowi.

Zmieniło się to w 28. minucie. Ismael Bennacer stracił piłkę przed własną "szesnastką", co natychmiast wykorzystał Fernando podając do Noaha Okafora. Szwajcar ograł Pierre'a Kalulu posyłając piłkę między jego nogami, a następnie mocnym strzałem pokonał Maignana. Ten cios obudził nieco Milan, który wyrównał jeszcze przed przerwą. Rafael Leao wpadł w pole karne ze skrzydła, obsłużył Alexisa Saelemaekersa, a Belg z okolic dziesięciu metrów mocnym strzałem lewą nogą sprawił, że do przerwy mieliśmy rezultat 1:1.

Po zmianie stron boiska spotkanie dalej nie porywało. Maignan musiał wykazać się kilka razy po strzałach z dystansu. W samej końcówce stracha napędził mu wprowadzony z ławki rezerwowych Benjamin Sesko, jednak jego uderzenie okazało się minimalnie niecelne. Rossonerim również było bardzo trudno o konkrety. Szum z przodu starał się siać Divock Origi, lecz jego strzały były albo niecelne, albo radził sobie z nimi golkiper rywali. Precyzji zabrakło także Tommaso Pobedze.

Najbliżej gola było w ostatniej akcji meczu. Przymierzył Leao, a futbolówka jeszcze po rykoszecie odbiła się od słupka. Stanęło zatem na remisie 1:1 - z przebiegu meczu raczej zasłużonym.

RB Salzburg - AC Milan 1:1 (1:1)

Bramki: Okafor 28' - Saelemaekers 40'

Żółte kartki: Capaldo 17', Gourna-Douath 68' - Tomori 39', Calabria 44', B. Diaz 89', Origi 90+2'

RB Salzburg (4-3-1-2): Kohn - Dedić, Solet (42' Bernardo), Pavlović, Ulmer - Capaldo, Seiwald, Kjaergaard - Kameri (65' Gourna-Douath) - Okafor (90+3' Adamu), Fernando (65' Sesko)

AC Milan (4-2-3-1): Maignan - Calabria (57' Dest), Kalulu, Tomori, T. Hernandez - Bennacer (57' Pobega), Tonali - Saelemaekers (80' J. Messias), De Ketelaere (70' B. Diaz), Leao - Giroud (57' Origi)

 

Sędzia główny: Srdjan Jovanović (Serbia)

 

Transmisja: Polsat Sport Premium 4



965 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
gambit17
gambit17
8 września 2022, 17:07
Oglądałem mecz na polsacie premium 4 i dawno nie słyszałem tak irytującego głównego komentatora. Wszystko co robili piłkarze Milanu było beznadziejne, a z drugiej strony piłkarze RB byli świetni i ogólnie zajebiście zagrali mecz. Mieli dwie sytuacje, z czego jedna szczęśliwie zakończyła się bramką. Po końcowym gwizdku radośc na twarzy niektórych jak po zdobyciu mistrzostwa Austrii :D dziwne są takie obrazki w LM. Milan powinien mieć trzy pkt, ta niedokładność denerwowała hehe. Na San Siro będzie wygrana. Nie wiem czy wy też zwróciliście uwagę na tego komentatora ??
2
Pepik
Pepik
8 września 2022, 22:55
Ja oglądam mecze na darmowych strimach i jeśli to możliwe unikam polskiego komentarza, żeby unikać sytuacji takich jak Twoja. Wolę słuchać po serbsku czy holendersku, niż słuchać uprzedzonych komentatorów.
0
Bandon
Bandon
9 września 2022, 14:44
Pisałem o tym chyba pod postem meczowym, w życiu gorszego i bardziej stronniczego nie słyszałem. Myślałem, że ten gość jest jakimś ekspertem od ligi Austriackiej dlatego tak ciśnie cały czas.
0
lopezito84
lopezito84
7 września 2022, 16:49
Na tym poziomie to winik "do przyjęcia" ale styl do wyrzygania. Mecz nudny i bezbarwny jak flaki z olejem najgorszy z wczorajszych spotkań.
2
pwentrys
pwentrys
7 września 2022, 16:01
Ja bym zaryzykowal i dał w miarę prawie każdemu z pola odpocząć z Sampą.
1
Deus
7 września 2022, 12:36
fajny ten Dest taki mały szybki co zrobi 3 ruchy jak inni zrobią jeden.
1
chory
chory
7 września 2022, 11:12
widziałem skrina że Tuchel zwolniony, czy to prawda?
0
Vol'jin
7 września 2022, 11:19
Tak ;]

powód taki
As the new ownership group reaches 100 days since taking over the Club, and as it continues its hard work to take the club forward, the new owners believe it is the right time to make this transition.
0
Vol'jin
Vol'jin
7 września 2022, 11:24
Szkoda, że Chelsea nie mieliśmy na początek. Trafimy na nich akurat jak się pozbierają.
6
Corsa
Moderator Corsa
7 września 2022, 12:47
Znając naszego pecha to efekt nowej miotły sprawi, że przeciwko Milanowi zagrają najlepszą piłkę od miesięcy.
5
MilanFanJ
MilanFanJ
7 września 2022, 10:35
Dla mnie wczorajszy mecz był strasznie frustrujący ze względu na ilość drobnych błędów naszych chłopaków. Niedokładne podania, dośrodkowania, złe przyjęcia, indywidualne błędy. Nawet przy straconej bramce, aż 3 graczy zrobiło błędy - Bennacer prawie przejął piłkę, ale tak mu odskoczyła, że zabrał ją Fernando, potem Kalulu dał się ograć jak nigdy jeszcze i Mike puścił między nogami. No parada błędów. Wiadomo, stara prawda piłkarska, gra się jak przeciwnik pozwala, ale mam poczucie, że Salzburg dawał nam momentami tyle przestrzeni do rozwinięcia skrzydeł, że gdyby Leao miał wczoraj dzień jak w derbach, to by sam władował co najmniej jedną brameczkę. na wielki plus wczoraj Alexis. Wydaje mi się, że piłkarze sami czuli, że im nie idzie - reakcje Tomoriego i zachowanie Calabrii po zejściu, widać było taką frustrację na samych siebie
0
chory
chory
7 września 2022, 10:31
zgodnie ze schematem naszej formy w tym sezonie (nie licząc meczy towarzyskich) z dinamem będzie remis, a z chelsea dwie wygrane
2
Paolo03
Paolo03
7 września 2022, 18:15
Biorę w ciemno
0
Bandon
Bandon
7 września 2022, 10:13
Ja się tak zastanawiam ile punktów w tej grupie byłoby zadowalające dla komentujących w taki bardzo negatywny sposób? 15? Niewiele zespołów tego dokonało. 6 z Salzburgiem, 6 z Dinamem i 4 z Chelsea? No to gratuluję optymizmu. Moim zdaniem celowaliśmy realnie w 10-11 punktów, które najpewniej daje wyjście z grupy. Sprawa jest cały czas otwarta i to serio nie jest zły wynik na trudnym terenie. To jest liga mistrzów, wiele kuponów już tu było targanych.
4
Paolo03
Paolo03
7 września 2022, 10:32
Sprawdziłem z ciekawości historię naszych występów w fazie grupowej Ligi Mistrzów.
Od 2009 do 2013 zdobywaliśmy zawsze tylko 8 lub 9 pkt i zawsze wychodziliśmy z drugiego miejsca.
Od 2002 do 2008 maksymalnie 13 pkt. W 2007 było to 10 punktów w grupie z Lille, AEK i Anderlechtem.

Przynajmniej w XXI wieku nigdy nie roznieśliśmy żadnej grupy. To Liga Mistrzów i punkty jest zawsze piekielnie ciężko.
7
wielki prostownik
8 września 2022, 08:49
Zgadza się. Tam nawet słabsze drużyny grają jakby od tego zależało życie ich piłkarzy. I jeśli mają do tego trochę umiejętności jeszcze to już jest ciężko każdemu faworytowi. To jest zupełne inne piłka niż ligowa kopanina.
1
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
7 września 2022, 09:58
Zdecydowanie najlepszy mecz Alexisa w tym sezonie, oby to przełożył na ligę i ustabilizował formę, to ten sezon może okazać się przełomowy. A chciano go usuwać z klubu za wszelką cenę, byle tylko odszedł.. Nie rozumiem takiego podejścia. Owszem z przodu nie daje tyle ile oczekuje się od rasowego skrzydłowego, ale Alexis nigdy takim nie był. Dobrze radzi sobie jako wahadłowy, a wczoraj pokazał że nogi nie służą mu wyłącznie do biegania. Moim zdaniem ten sezon będzie decydującym. Jeżeli nie wypadnie na długi czas z powodu kontuzji i będzie regularnie łapał minuty(a sporej konkurencji na tę pozycję nie ma), to może naprawdę dać wiele pociechy na prawym skrzydle. Cierpliwości.
Edytowano dnia: 7 września 2022, 09:59
2
amoildiavolo12
amoildiavolo12
7 września 2022, 10:04
ja go np bardziej cenie niz Messiasa.. wydaje mi sie bardziej walczy na boisku , co przy jego brakach taktycznych mysle ze jest do zaakceptowania. twierdze ze to taki najemnik jak Krunic
1
Wiesław Śruta
Wiesław Śruta
7 września 2022, 11:01
Alexis pełni też ciekawą rolę schodząc do środka i w jakimś stopniu dubluje pozycję dziesiątki czego Messias nie robi.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 września 2022, 09:28
Milan w tym meczu był mega zdekoncentrowany, praktycznie każdy zawodnik zaliczył kilka bardzo niedokładnych podań i to nawet w sytuacjach gdzie pressing był zerowy. To chyba pokłosie meczu z Interem, a do tego jeszcze stres, bo chłopaki w pucharach nie są zbytnio ograni jeszcze.

Ten punkt nie jest najgorszy, Salzburg gra agresywnie, wysoko i przez to spodziewałem się trudnego meczu, taki też był. Nie mogę przeboleć tego słupka na koniec, ogromna szkoda.

Panowie muszą uwierzyć w siebie i podchodzić do takich spotkań bez kompleksów, momentami mocno dominowali, a za chwilę zapominali jak się gra, poziom strasznie nierówny.

Podobał mi się Dest, chłopak ma potencjał, ciekawe jak pokaże się w kolejnych spotkaniach, ale skoro Pioli dał mu szansę z marszu i to w LM, to znaczy, że sam jest pod jego wrażeniem.

Origi zagubiony, bez pomysłu, ta niemoc go wkurza, dał temu wyraz brzydkim faulem. Nie ma co go skreślać, ale wygląda słabo.
4
amoildiavolo12
amoildiavolo12
7 września 2022, 09:51
Corsa

Milan ma wahania formy , bo to młody jeszcze zespól , który nabiera doświadczenia. Bedzie duzo meczy dobrych, przeplatanych z duzo słabszymi. Tutaj kluczowe bedzie wprowadzenie nowych zawodnikow, ktorzy musza pomoc
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
7 września 2022, 10:54
Podpinam się pod zdanie o Deście. Piłka mu nie przeszkadza, a jeśli ogarnie się taktycznie u Piolego to będziemy mieli z niego pociechę :) A co do stresu chłopaków - po młodym zespole z Salzburga nie było tego widać, a wręcz odwrotnie - głód bramek. Chociaż u nich to jest fabryka piłkarzy, więc tam każdy gryzie glebę, byle się wybić.
1
Marcos Salinas
7 września 2022, 12:45
Raczej właścicieli Milanu powinien wkurzać fakt, że gość o takiej technice użytkowej z najwyższą pensją w zespole nie umie kopnąć prosto w światło bramki. Zresztą on jest prawdziwym ewenementem na skalę światową, bo z jego umiejętnościami piłkarskimi nie strzelić 10 bramek w sezonie Ligue 1 to jest szok.
0
RafAxl
RafAxl
7 września 2022, 09:12
Co Wy ludzie macie z tym gwałceniem? Używacie nagminnie tego określenia, które nijak ma się do rywalizacji sportowej. Gdzie jest moderacja, która za przezywanie Alexisa Snickersem straszy banami, a za używanie ohydnego określenia, nazywającego jedno z najgorszych ludzkich wynaturzeń, siedzi cicho i nie widzi problemu?
8
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 września 2022, 09:28
Gimbaza tak ma i wcale nie chodzi tu o metrykę tylko o to co sobą takie osoby prezentują - szambo. Schamienie obyczajów, nobililitowanie troglodytów, chołoty czyli robimy z prosego kmiotka szlachcica to nasz chleb powszedni od kilku lat, równanie do dołu zamiast do góry.
3
Corsa
Moderator Corsa
7 września 2022, 10:06
@RafAxl, Niestety, ale określenie to zostało podłapane też i od samych sportowców, który nie potrafią zapanować nad językiem i często wypowiadają się w ten sposób publicznie, w mediach.

Ledwie dwa miesiące temu Niedzielan w wywiadzie określił mecz naszej reprezentacji z Belgami jako "gwałt", a wszystkie media ochoczo to cytowały. Ludzie wyłapują takie zwroty i później je zapożyczają.

Zjawisko to widoczne jest szczególnie w sportach walki, gdzie często starciom zawodników towarzyszy tzw. trash talk, padają wtedy wręcz patologiczne wyzwiska, jak choćby słynne "zrobię ci dziecko w ringu" Artura Szpilki, innych "gwiazdek" typu Conor McGregor nawet nie ma sensu cytować, bo jest jeszcze gorzej.

Patologiczne zachowania/słownictwo są niestety obecnie w sporcie, praktycznie w każdym, nawet tak gentelmeńskim jak tenis(Kyrgios, Shapovalov, Medvedev, też i Djoko).

Młodzi(ale również i starsi) wyłapują takie brzydkie szczegóły i przenoszą je do swojego życia/słownictwa, bo skoro idole tak robią to chyba nam też wypada.

Przez to nie ścigam tego typu wpisów, oczywiście nie chcę tego usprawiedliwiać, ale niestety wiem jakie są trendy i zwyczajnie nie da się z tym walczyć. Gdyby moderacja miała banować każde nieodpowiednie zachowanie to 3/4 skończyłoby z banem, nawet userzy, którzy piszą bardzo sensownie i nie ma wątpliwości, że są ludźmi na poziomie.
Edytowano dnia: 7 września 2022, 10:35
2
ACstach
ACstach
7 września 2022, 10:32
Już jak tak sobie rozmawiamy to tak jak @Victor Van Dort napisał, w obecnych czasach idolami młodzieży są bezmózgie ameby lub patola która jest promowana w mediach/na youtube, to przykre. Boję się jak to zaowocuje przy okazji najbliższych lat.
1
RafAxl
RafAxl
7 września 2022, 10:42
@Corsa No tak, skoro takie "autorytety" używają tego typu określeń, to musimy się pogodzić z tą patologią. Czyli równamy w dół na tej stronie.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 września 2022, 12:46
@RafAxl, cały świat równa w dół i nic na to nie poradzimy.
0
wielki prostownik
8 września 2022, 08:45
RafAxl

Słowo gwałt nie jest słowem wulgarnym więc banowanie za to byłoby jakimś absurdem. Choć zgadzam się że używanie go w kontekście walki sportowej jest nieszczególne eleganckie.
0
RafAxl
RafAxl
8 września 2022, 09:30
wielki prostownik

Słowo nie jest wulgarne, ale czynność, którą nazywa, już tak. Nie twierdzę, że mają lecieć bany z automatu, ale można pochylić się nad tym tematem, a nie zasłaniać się pseudo autorytetami. Ta strona to jest prywatna inicjatywa, więc redakcja może walczyć z tego typu patologią chociaż na swoim podwórku.
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
7 września 2022, 09:03
meczu nie ogladałem . ale czytałem Wasze komentarze. Spodziewałem sie takiego meczu. Salzburg to dobra drużyna a my byliśmy zmęczeni po derbach. Dobrze ze tam nie przegraliśmy. Teraz piłkarze powinni dostac dzien wolnego, zeby sie zrelaksować , odpocząć , wyjsc z dziewczyna na kolacje, napic sie winka przy kolacji... A w czwartek na spokojnie przygotowac sie na spotkanie z Sampa, ktora jest w dołku. w tym meczu szanse powinni dostac inni zawodnicy, np Dest, Kjær, Fode w pierwszym a pozniej Gabbia , Aster, Origi . musimy rotować skladem . Teraz wyjdzie cała prawda o Piolim, czy jest dobrym taktykiem , czy ma nosa do zmian i zawodnikow . i czy nowi zawodnicy sa cos warci!

z Dinamem musimy wygrac u siebie! to warunek konieczny . a w lidze utrzymywac sie blisko czołówki

jestesmy po 5 kolecje serie a, jestesmy na 3 miejscu. inne zespoly tez maja swoje problemy i ich gra podobnie jak nasza nie zachwyca. . Jeszcze tyle meczy , ze moze sie wszystko zdarzyc , co mecz skupieni , umiejętnie wymieniać pikarzy i powinno byc dobrze . W tym maratonie bedziemy wiele razy cierpiec, aleeee czy tego nie chcielismy!??
0
RafAxl
RafAxl
7 września 2022, 09:09
"Teraz wyjdzie cała prawda o Piolim, czy jest dobrym taktykiem , czy ma nosa do zmian i zawodnikow "

W sensie weryfikacja?
4
amoildiavolo12
amoildiavolo12
7 września 2022, 09:26
slynna weryfikacja skladu przyjdzie w przerwie zimowej. trener i zarzad powinni wtedy usiasc i zdecydowac, czy obecna kadra jest wystarczająco silna, czy jednak poszukać wzmocnień

a weryfikacja trenera po sezonie. oczywiście do zwolnienia prawdopodobnie nie dojdzie , ale będziemy juz więcej wiedzieć jakim naprawdę trenerem jest Pioli Wyniki go bronia ale mam watpliwosci co do zmysłu taktycznego i rotowania skladem, zmiana systemu gry w zależności od sytuacji.

nie chce zeby była teraz nagonka na mnie, ze mam cos do trenera , bo nie mam , ale ten sezon powinien nam na wiele pytan odpowiedziec. Chodzi tez o nowych włascicieli
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
7 września 2022, 09:31
Tylko to o czym ty mówisz, to już Pioli potwierdził przez ostatnie 2 sezony. Teraz musi po prostu kontynuować dobrą pracę i się nie pogubić. Weryfikacja już nastąpiła.
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
7 września 2022, 09:44
ok, spoko.

Sam przyznaje ze kiedy przychodził do nas Pioli bylem sceptycznie nastawiony. Myslalem, ze to kolejny ''betonowy''wloski trener, ale ku mojemu zaskoczeniu Milan zaczol grac naprawde fajna do ogladania pilke. Bylo czuc chemie miedzy trenerem a piłkarzami , czego dowodem bylo zdobycie scudetto.Mysle ze na finiszu owa chemia miała bardzo duzy wplyw na koncowy rezultat.

słuszenie napisales ze weryfikacja juz przyszla i ze teraz musi kontynuować swoja prace, zeby sie nie pogubić ... a czy sie nie pogubi to zobaczymy na koniec sezonu.Zapewnienie sobie gry w nadchodzącym sezonie ligi mistrzow i wyjście z grupy w obecnym będzie dobrym rezultatem , zważywszy ze obecna lawka rezerwowych nie robi roznicy i ze gramy co 3-4 dni

0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
7 września 2022, 10:03
Panie, ja to byłem przeciwnikiem Pioliego bardzo długo. Nie widziałem żadnych pozytywów przez kilka miesięcy.
Dopiero po pandemii mnie przekonał gdy zobaczyłem Milan, który wychodził na każde boisko po zwycięstwo bez pełnych gaci.
Chciałbym się tak ciągle mylić.
1
ceran1899
ceran1899
7 września 2022, 08:58
Kalulu, ale był "zgwałcony" tam przy bramce ojeju jeju drugi Boateng xD
0
wielki prostownik
7 września 2022, 08:40
Jak czytam Wasze komentarze to mam wrażanie że wielu z Was odpłynęło od realnego świata hen daleko. Ani Milan nie jest aż tak potężny kadrowo ani Salzburg tak słaby żeby oceniać ten wynik jako kompletną katastrofę. A taki jest wydźwięk większości komentarzy. Austriacy w zeszłym roku wyszli z grupy z kompletem wygranych u siebie i w 1/8 grubo postraszyli postraszyli w pierwszym meczu Bayern. To nie są ogórki. Podobnie jak Dinamo. Więc zejdźcie na ziemię.
6
Marcos Salinas
7 września 2022, 14:41
Nieśmiało przypomnę, iż Milan jest aktualnym mistrzem 3 najmocniejszej ligi na świecie, więc albo stawiamy sprawę jasno albo nie powinno się wodzić kibiców na pokuszenie i zrobić to co Allegri przed PSG-Juve. Otóż nie, tak nie wygląda wzorcowy rozwój.
0
wielki prostownik
8 września 2022, 08:41
Stawiamy jasno sprawę czego? Że niby nikt głośno nie mówi że Milan nie ma kadry na więcej niż 1/8 LM a Serie A poziomem niewiele odbiega od ligi austriackiej? A trzecie miejsce w rankingu ma dlatego że ma 7 średniej jakości drużyn a nie jedną jak Austria? Milan jest silniejszy od Salzburga ale nie na tyle żeby ich lać zawsze i wszędzie. Pewnie na 10 meczów wygralibyśmy z 7 a akurat ten nie wyszedł. A jojczysz jakby nas zlała stal Mielec.
0
7 września 2022, 08:32
Wielu kibicom RB Salzburg pomylił się chyba z Monzą. To cenny punkt, choć gra pozostawia wiele do życzenia. Obawiałem się tego meczu, bo Salzburg gra piłkę, która może nam sprawić problem. Jednak teraz można mieć niedosyt, bo gdyby Milan zagrał o jeden poziom wyżej, to by było pewne zwycięstwo.
To co kilka razy zrobili Leao czy Theo to kryminał. Mam nadzieję, że mimo ich pozycji w zespole, dostali suszarkę od trenera. Jak spokojny jestem, to gdybym tam był, to bym jednemu i drugiemu w kilku żołnierskich słowach przypomniał, że grają w koszulce Milanu w LM, a nie mecz pokazowy czy charytatywny z 50-latkami.

Widze, że klasycznie już się zaczęło najeżdżanie na poszczegółnych piłkarzy. Teraz cokolwiek Origi i Pobega nie zrobią, to będą hejtowani. O ile nie rozumiem zarzutów do Włocha, to Belg wczoraj zagrał faktycznie koszmarnie. Ale jakość ma na pewno i gdy tylko się ogarnie, to wielu będzie odszczekiwać swoje wyzwiska względem niego. Tak jak to było z Giroud. Tego jestem pewny. Jak się pomylę, to na koniec sezonu możecie mi ten post przypomnieć :)

Aha, i klasycznie gratuluje oceniania meczu po 30 minutach i mercato po kilku tygodniach sezonu.

PS. Największy negatyw, to straszenie mnie Rangnickiem przez kilka minut.
Ale mimo wszystko dziękuję komentatorom za cenną wiedzę na temat rodowodu wszystkich piłkarzy, którzy występowali na boisku.
Edytowano dnia: 7 września 2022, 08:35
3
Peloponez
Peloponez
7 września 2022, 09:29
"To co kilka razy zrobili Leao czy Theo to kryminał. Mam nadzieję, że mimo ich pozycji w zespole, dostali suszarkę od trenera."

"Widze, że klasycznie już się zaczęło najeżdżanie na poszczegółnych piłkarzy."

Ręce opadają widząc takich asów w komentarzach.
1
Peloponez
Peloponez
7 września 2022, 09:33
Zrobicie coś z tym trollem?
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 września 2022, 12:58
Nie zapominaj o hejcie na Calabrii bo zagral gorsze 2 spotkania i wrócił temat że to drugu De Sciglio xD
Cała drużyna zagrała kaszane i tyle ale weryfikacja która według wielu nastąpiła to jest żart a nie kibicowanie
Mamy ważny punkt na trudnym terenie i lecimy dalej
1
zubo
zubo
7 września 2022, 08:28
Najważniejszy jest 1 punkt! Ogólnie mecz do zapomnienia. Dużo strachu, błędów i ogólnie paraliż. Co do Leao to niech się cieszy, że w Milanie dmuchają i chuchają na niego. Media we Włoszech okrzykuja go gwiazda a prawda jest taka, że jak odejdzie do Premier League to zginie. Lenistwo i brak zaangażowania w trakcie meczu to jego wizytówka. Na Włochy to co prezentuje wystarcza. Jak nie zmieni swojego podejścia to zniknie, im więcej lat na karku, tym bardziej może się nie chcieć!
Obym się mylil! Forza Milan
0
MagicMilan83
MagicMilan83
7 września 2022, 08:04
Mecz do zapomnienia. Jak nigdy nie narzekam na naszych zawodnikow tak wczoraj wejscie Messiasa na ostatnie 10 min to byl sabotaz w jego wykonaniu. Chlop nie mial chyba celnego podania a jak by tego malo to Diaz dostal zolta po jego podanie i malo braklo Pobega tez. Typ przy Saelemaekersie nie powinien podnosic sie z lawki. W styczniu zarzad musi zainwestowac w prawo skrzydlowego i pozbyc sie brazylijczyka bo to co najwyzej poziom Spezii.
1
Adiceusz
Adiceusz
7 września 2022, 07:57
Na chłodno to niestety więcej minusów niż plusów wczoraj.
Na minus na pewno obrona, która słabo weszła w sez, a Calabria to niestety ciągnie gorsza formę już od powrotu z kontuzji z ub sez.
Oczywiście pomijam bramkarza.
Słabo niestety CDK. Mam nadzieje, ze to kwestia minut, pewności siebie itp. Bo trzeba koniecznie zwiększyć ilość wariantów w ataku. Narazie to piłka do Leao i jego indywidualne umiejętności to nasz w zasadzie jedyny schemat z przodu.
Stałe fragmenty gry- pisałem wiele razy, to większe zagrożenie pod nasza bramka i dodatkowo już kilka kartek tak wyłapalismy zatrzymując kontry.
Fajnie zagrał Alexis i oby to był jakiś prognostyk a nie epizod.
0
tomek70
tomek70
7 września 2022, 07:32
strasznie duża ilość strat piłki, niechlujność podań....
0
tomek70
tomek70
7 września 2022, 07:31
strasznie duża niechlujność podań, mnóstwo strat jak w lidze podwórkowej...
0
=Wodzu=
=Wodzu=
7 września 2022, 07:18
Mam pytanie. Jak zagrał Dest? Będzie coś z niego? Nie oglądałem drugiej połowy bo musiałem do pracy iść:(
0
Corsa
Moderator Corsa
7 września 2022, 09:07
Dest pokazał się bardzo dobrze, moim zdaniem dał najlepszą zmianę. Szybki, przebojowy, nie boi się wziąć na siebie ciężaru gry.

Za wcześnie żeby go oceniać, ale potencjał jest spory.
1
Daman
Daman
7 września 2022, 07:11
Znowu narzekanie i płacz w komentarzach. A czemu nikt nie chwali Salemakersa za dobry wystep ? :)
4
MR. X
MR. X
7 września 2022, 09:32
Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
0
Daman
Daman
7 września 2022, 11:59
Jak by zagrał słabo, to by tu był od razu seans nienawiści :)
0
Marcos Salinas
7 września 2022, 06:24
Jeśli marzy się czymś więcej w LM to mecze z takimi rywalami trzeba wygrywać bez mrugnięcia okiem. Niestety po raz kolejny wychodzi głupota ze sprowadzeniem Origiego zamiast normalnego snajpera. Myślę, że jakby tam był nawet podniszczony 35 letni Matador to te kilka porządnych sytuacji na krzyż Milanu zaowocowałoby golem na 1:2. Niestety u nas złudne myślenie jakoby Leao stał się już młodym CR7 lub Giroud grał na poziomie skuteczności Pippo, gdzie tu też część ludzi pozapominała, iż od pewnego momentu nie było już tak kolorowo w przypadku starszego z Inzaghich. Identyczny regres czeka Francuza. Oby jak najpóźniej. Dodatkowo enty mecz, gdzie są chwile w których poszczególni obrońcy grają na pełnym ryzyku poza strefą. Po co ? Na co ? Dlaczego ? Pioli musi jak najszybciej wyeliminować tą negatywną tendencję, bo przyjdzie zmierzyć się z jakimś Lazio, Napoli czy Chelsea na musiku w grupie i w końcu wklepią Milanowi 3 lub więcej bramek przez te zabawy.
Edytowano dnia: 7 września 2022, 06:25
3
wielki prostownik
7 września 2022, 07:12
Nieśmiało przypomnę że z "tym rywalem" nikt w LM nie wygrał na jego stadionie już drugi sezon. A były tam znacznie silniejsze marki niż Milan. Jeśli komuś się wydawało że Salzburg czy Dinamo sobie ot tak pykniemy i już dopisał 12 punktów to czas zejść na ziemię.
17
Mil_online
Mil_online
7 września 2022, 05:44
Jeżeli ktoś sądził, że grając w maratonie co trzy dni, ledwo po arcytrudnych derbach Mediolanu zagramy na podobnym poziomie, to musiał się mocno zdziwić i rozczarować. Raz, że fizycznie nie dojechaliśmy, dwa, że głowa tez nie była oczyszczona i odpowiednio nastawiona. Wypadlismy w meczu bardzo słabo, ten remis bym szanował, bo więcej konkretnych sytuacji miał Salzburg
Edytowano dnia: 7 września 2022, 05:44
6
AC Kamil
AC Kamil
6 września 2022, 23:57
Salzburg opadł z sił w drugiej połowie i paradoksalnie to utrudniło zdobycie przez Milan kolejnej bramki, bo nie było już sposobności do zbyt wielu kontrataków, gospodarze zabezpieczyli mocniej tyły, a Milan nie radzi sobie zbyt dobrze z tak grającym przeciwnikiem co było widać gołym okiem w tym meczu. Remis jak najbardziej można nazwać rozczarowującym, obecnej drużynie Salzburga sporo brakuje do tego co prezentowali w poprzednim sezonie. Oby za tydzień było lepiej, bo margines na pomyłki jest już bardzo mały.
0
wielki prostownik
7 września 2022, 08:34
Na jakiej podstawie twierdzisz że Salzburg jest słabszy niż w poprzednim sezonie? Bo odeszło kilku graczy? Przyszło również kilku wcale nie gorszych. Równie dobrze może się okazać że są silniejsi niż rok temu.
0
KosaX
KosaX
6 września 2022, 23:51
Jak juz mowilem szanujmy ten punkt z RB.Na dobra sprawe,kto bedzie pamietal o tym remisie jak wyjdziemy z 1 miejsca?
2
Szulaj22
Szulaj22
6 września 2022, 23:49
Spokojnie wygramy z Sampa i znowu będziemy mocni. W zeszłym sezonie remis z Salzburgiem na wyjezdzie bylby dobrym wynikiem dzisiaj oni nie pokazali nic nadzwyczajnego tylko my byliśmy słabi.
0
Gerada
Gerada
6 września 2022, 23:42
Myślę, że jednak wiele osób tutaj zbytnio lekceważy Salzburg... Dla przypomnienia: w minionym sezonie w fazie grupowej Ligi Mistrzów Austriacy na własnym stadionie zdobyli 9 punktów (komplet!), a wiosną w fazie pucharowej z tego samego stadionu z wygraną nie potrafił wyjechać Bayern Monachium... Jasne, latem za większe pieniądze odeszło czterech graczy, ale również za spore jak na ligę austriacką czterech do zespołu dołączyło...
Dziś do jakiejś 15-20 minuty mam wrażenie, że Milan sporo wysiłku włożył w to żeby rywala sobie trochę ułożyć. Owszem Austriacy strzelili później gola, i mieli swoje kontry ale Mediolańczycy włożyli sporo pracy w to żeby goście musieli się regularnie cofać znacznie głębiej niż pierwotnie zakładali. To wpłynęło na późniejszą jako taką kontrolę na boisku. To nie gospodarze oddali pole Milanowi. To Milan to pole zdobył.

Wydaje mi się, że to nie Salzburg był dziś słaby, a po prostu został odpowiednio pozbawiony argumentów.

Natomiast nam zwyczajnie zabrakło jakości w "ostatniej tercji" boiska.

CDK jedno świetne podanie, które pokazuje że potrafi, ale jednak drugi kolejny głównie anonimowy występ. I piszę to jako osoba, która mocno wierzy w potencjał Belga.
Brahim zdaje się wypadł jeszcze gorzej...
Paradoksalnie najbardziej widoczny dziś z przodu był Alex. Coś tam dał z siebie Rafa i z przodu to było na tyle jeśli chodzi o nasze argumenty...

Jeszcze słowo o kilku zmiennikach:
Origi - sprawia wrażenie atlety. Styl biegania, walka fizyczna. Z piłką przy nodze jest nieprzewidywalny o tyle, że może wyjść mu fajne zagranie czy coś albo kompletnie przypadkowy kiks... Natomiast najbardziej razi jego funkcjonowanie (a raczej brak) w organizmie, którym jest zespół. Kiedy trzeba podać - nie podaje, kiedy lepiej nie podawać, podaje... Zawsze nie spieszę się ze skreślaniem graczy dobrze przygotowanych fizycznie, ale na prawdę chciałbym się doczekać jakichś solidnych i wymiernych argumentów ze strony Belga.

Dest - nie chcę się znęcać nad nowym. Ba, nawet nie powiem, że to był jakiś szczególnie zły jego występ. Natomiast widać było tu trochę syndrom Brahima - fizycznie liga juniorska. Dodatkowo też juniorski błąd przy wrzucie autu w poprzek boiska do rywala na 30 metrze od własnej bramki. Oby to wszystko było tylko pierwsze wrażenie :P
7
Postronny
Postronny
7 września 2022, 00:33
Zdecydowanie się nie zgodzę. Salzburg pozbawiony argumentów? W jaki sposób? Przecież to Austriacy robili bardziej składne akcje, to oni na dobrą sprawę kontrolowali ten mecz.

Bardzo dobrze przeczytali taktykę Milanu. Mnóstwo przechwytów, pressing który przynosił liczne niedokładności oraz wyłączenie pomocników.

Milan był bezzębny i bez pomysłu na grę. Jeśli tak widzisz tą ciężką pracę nad pozbawianiem argumentów RB to gratuluję.

Dla mnie to Salzburg wybił Milanowi piłkę z głowy. To co działało w derbach dzisiaj było bez szans na powodzenie.

Milan jest uzależniony od dobrych występów Leao. Dzisiaj urwał się raz i zaliczył asystę. Poza golem i akcją z ostatnich minut gdzie po zamieszaniu i chaosie trafiła w słupek to piłkarze Milanu głównie straszyli gołębie na dachu i próbowali przeszkadzać.

Sędzia nie odgwizdał faulu w bardzo dobrym miejscu dla RBS oraz dosyć brutalnym zagraniu przy lini bocznej Bennacera co powinno zakończyć się kartką. Pobega również powinien zobaczyć kartonik.

Trochę obiektywizmu by się przydało. Bardzo przeciętny występ żeby nie napisać słaby

Nie można porównywać Salzburga sprzed sezonu do obecnego bo zaszło Bardzo dużo zmian. Łatwo sobie dopowiedzieć że to dobry wynik bo rok temu na tym stadionie RBS bił swoich przeciwników ale to jest dorabianie teorii.

To Salzburg dzisiaj może żałować tego remisu.
8
Seydorf
Seydorf
6 września 2022, 23:41
To zły rezultat.
Trzeba patrzeć realistycznie.

Potknięcie Chelsea mogliśmy wykorzystać by walczyć o 1sza lokatę.

To nadal możliwe, ale teraz każdy mecz jest o wszystko - Dynamo jest +3 z Chelsea a w kalendarzu Juve i Napoli.

Bez wymówek, była szansa, od teraz tylko ciężej. Nie wyjść z takiej grupy to byłby absolutny blamaż
1
Manolas
Manolas
6 września 2022, 23:40
Mamy beznadziejną szkółkę, przez brak wychowanków musimy oglądać na boisku takiego piłkarza jak Calabria. To hamulcowy piłkarz który po prostu jest. Dopiero po jego odejściu zauważymy różnicę tak samo jak z Rodriguezem który był jego kopią po drugiej stronie
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 września 2022, 23:52
XDDDDDDDDD
Po pierwsze - nie
Po drugie - nie musimy go oglądać bo przecież może być rezerwowym xD
Co to za gruba abstrakcja przyczynowo skutkowa się załączyła
4
Postronny
Postronny
6 września 2022, 23:36
Powiem tak.... zaraz po losowaniu grup widziałem pojedynki Milanu z Chelsea o zwycięzcę w grupie ale już po pierwszych spotkaniach okazuje się że nikt nikomu nic za darmo nie da.

Co do meczu. Gdyby Salzburg miał więcej wiary we własne umiejętności i żeby mieli mniej respektu przed Milanem to by wygrali to spotkanie. Grali zbyt bojaźliwie jakby sami byli zaskoczeni że im tak dobrze idzie.

Grali na dużej szybkości wygrywając liczne pojedynki jeden na jeden do tego klepali piłeczką aż miło ale tylko Fo pola karnego. Później było nijak.

Milan zmęczony batalią w derbach dzisiaj grał jakby z zaciągniętym hamulcem ręcznym.
Mimo prostych błędów w obronie to pomóc była tragiczna. Poza nielicznymi podaniami które trafiały do kolegów z zespołu to ktokolwiek by nie grał czy CDK czy Brahim czy Pobega czy Bennacer czy Tonali to był festiwal pomyłek i braku jakiejkolwiek koncepcji.

Milan wyglądał jakby z urzędu należało mu się zwycięstwo. Mieli okazję odskoczyć Chelsea a teraz będą musieli uważać bo podopieczni Tuchela będą na musiku i zmierzą się z nimi w 3 i 4 kolejce.
Można dużo zyskać i dużo stracić

Najsłabiej w zespole Theo Bennacer z Tonalim i Giroud
1
primo2p
primo2p
7 września 2022, 14:20
Można także pisać z drugiej strony, bo Milan także był po ciężkim meczu derbowym i gdybyśmy na weekendzie grali np. z Sampdorią, to myślę iż mielibyśmy więcej świeżości.

Tak czy inaczej, takie porównanie to 'jakby babka miała wąsy...'.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 września 2022, 23:31
Jakby Maignan miał większe cojones to byśmy wygrali 1:0.
A tak to przeleciało pomiędzy nogami, bez odbicia się.
5
FanACM
FanACM
6 września 2022, 23:33
78 lat czas chyba na emeryturę.
4
szyka
szyka
6 września 2022, 23:30
Ktoś pamięta kiedy Milan strzelił gola po roznym czy wolnym? Fajnie jakby nad tym popracowali i opracowali jakies rozegranie, bo te dzidy na pierwszego obrońcę przy stalym fragmencie gry, który kasuje dosrodkowanie są straszne...
Mecz do zapomnienia, druga połowa, liga mistrzow, pierwszy celny strzal Milanu to kulukulu origiegi do bramkarza
Remis sprawiedliwy, nikt w tym meczu nie zasługiwał na nic więcej

Jeszcze 1 aspekt- nie mówmy o żadnym DNA Milanu, nie ma czegoś takiego, są zawodnicy, którzy kiedyś swoim mentalem i motywacja w tych rozgrywkach sprawiali, że można było dorabiać teorie o jakimś DNA.
5
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2022, 23:28
W zeszłym sezonie Salzburg odnosił niezłe rezultaty u siebie (chociażby remis z Bayernem u siebie), za to dużo gorzej radził sobie na wyjeździe, może tak samo będzie w tym sezonie. Do tego mam wrażenie że jednak było u nas widać zmęczenie meczem z Interem, niektóre niedokładności były aż nienaturalne.
Edytowano dnia: 6 września 2022, 23:29
2
primo2p
primo2p
6 września 2022, 23:25
Nic ten remis w zasadzie nie zmienia. Mamy duża szansę wyjść z grupy, a jej zwycięstwo będzie jednak zależało od meczów z Chelsea.

Myślmy już teraz o lidze.
0
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2022, 23:26
Jak najbardziej, sytuacja mogłaby być lepsza, ale nie ma co dramatyzować, tak czy siak zaczynamy z 1 pkt a nie 0 jak w zeszłym sezonie :D Chelsea przegrała, a wątpię w taką wpadkę, żeby nie wyszli z grupy
2
ba_acm
ba_acm
6 września 2022, 23:25
No i jeszcze jedna rzecz. Jak wróci Rebić i Krunić to będziemy mieć naprawde fajne grono graczy z ławki na rotacje. Origi, Rebić, Krunić, Brahim, Alexis, Pobega.
1
ósmy
ósmy
6 września 2022, 23:29
Przy założeniu, że nikt po drodze nam nie wypadnie ;)
0
Zimer9009
Zimer9009
6 września 2022, 23:30
Najgorsze, że człowiek czyta te nazwiska i nie widzi tam realnego wzmocnienia z ławki (wyjątkiem mógłby być Rebić, ale chłop pewnie za chwile znowu wypadnie na bliżej nieokreślony czas).
2
Alessio_re6
Alessio_re6
6 września 2022, 23:24
Mega czekam na liczby z tego meczu, a konkretniej skoki pressingowe, bo Salsburg wydawał się przeważać swoją intensywnością w 2 tercji, szczególnie w środku, przez co dużo było gry bokami.
Dziwi mnie trochę brak zaufania do CDK, bo jak porównamy sobie Belga z Brahimem, to pokazują się często w podobnych strefach do gry(fajnie, powtarzalność), ale Diaz częściej otrzymuje piłkę od Charlesa w analogicznych sytuacjach.
1
FanACM
FanACM
6 września 2022, 23:23
Zabiegali nas i tyle. Theo to się kompletnie pogubił On gra często "swój"mecz głowa dół i jazda. Holowanie jakie przechodzi w SerieA, z Salzburgiem nie przeszło to nie są ogórki.

Moim zdaniem po takim meczu ten jeden punkt trzeba szanować. RedBull to nie zespól który się "podłoży" jak Bologna.
To nie jest jakaś przypadkowa drużyna.
A Okafor i Fernando to kozak grajki.
2
ba_acm
ba_acm
6 września 2022, 23:22
Trzeba oddać rywalowi że zagrał dobry mecz, myśle że z taką grą w lidze włoskiej byłby w czołówce spokojnie. Początek meczu to był wjazd totalny na nas, aż kamery pokazały Pioliego jak krzyczał żeby podostrzyć. Klaruje się pierwsza partia graczy z ławki, moim zdaniem potrzebują dużo więcej minut. Pobega i Origi potrzebują co jakiś mecz zacząć od początku, wtedy myśle że mogą być naprawde przydatni. Szkoda słupka z ostatniej minuty, ale pamiętajmy że suma szczęścia na koniec zawsze jest równa 0 :) Forza!
0
Zimer9009
Zimer9009
6 września 2022, 23:20
Właśnie przyszło głosowanie na MVP i dobrze, że Alexis zagrał jak zagrał bo bym miał dużą zagwostkę czy ktokolwiek zasługuje na wyróżnienie.
1
mmielczar123
mmielczar123
6 września 2022, 23:28
Jak dla mnie mvp Mike tylko dlatego, że gracze z pola nie dojechali, ale w tym głosowaniu rzeczywiście Alexis jest jedyną słuszną opcją.
0
Milanista Kowal
Milanista Kowal
6 września 2022, 23:17
Uważam że należy szanować ten pkt. Jeszcze wiele klubów straci tam pkt. Widzę że nie którzy zapomnieli już chyba że w weekend były derby i mocno wyeksplatowały naszą drużynę.
Dla mnie w tym meczu to żenujący byli komentatorzy. Tak faworyzowali RB że nie do wiary. Widać że żaden z nich nie ma pojęcia i nie ogląda ligi włoskiej. Wszystko czytane z kartki.
Co do Dawidka to capitano nie na trenera był zły tylko ciągle w głowie miał sytuację po której dostał żółtą kartkę. Wiedział już że w drugiej połowie czeka go za to zmiana bo miał szybkiego grajka na przeciwko siebie.
6
JayJaco
JayJaco
6 września 2022, 23:42
Watpie żeby komentatorzy mieli jakiekolwiek kartki.
To wyglądało jakby losowali mecz do komentowania 15 minut przed startem.
0
Orzelek79
Orzelek79
7 września 2022, 06:15
Komentatorzy trzymali poziom profesjonalizmu całego Polsatu , z żadną telewizją nie miałem takiego kłopotu.
Koszt do jakości usług jest dramatyczny.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
6 września 2022, 23:16
To jak tam te winy na lajcie z Sal a potem Dinamo xde
0
fryta777
fryta777
6 września 2022, 23:16
Byłem w Indonezji dwa razy w zeszłym roku
1
Hali100
Hali100
6 września 2022, 23:15
To jest właśnie LM, klubu który był źle zarządzany chociaż z wielkimi sukcesami przez wiele wiele lat nie da rady odbudować w 3-4 lata dodatkowo nie mając na to wystarczających środków. Patrząc na kadrę mamy braki wszędzie, nawet w obronie bo nie ma tak naprawdę zmiennika dla Teo, gramy bez presji i obojętne jakie wyniki które dadzą nam TOP4 w Serie A będą dobre, osobiście daje nam kolejne 3 lata na dalsze działanie. Zobaczymy co przyniesie przyszłość, osobiście liczę na ciut więcej kasy w przyszłości i budowę stadionu ;)
2
M3TR0
M3TR0
6 września 2022, 23:23
Patrząc na nasze umiejętności międzynarodowe i sytuacje kadrowe, uważam, ze nowy stadion obecnie powinien być ich najmniejszym priorytetem.
1
Bogota93
Bogota93
6 września 2022, 23:15
Na tym etapie nie ma już słabych drużyn,patrząc na to kto jest liderem grupy
0
Bogota93
Bogota93
6 września 2022, 23:15
Na tym etapie nie ma już słabych drużyn,patrząc na to kto jest liderem grupy
0
primo2p
primo2p
6 września 2022, 23:22
Spokojnie, mają dużą szansę zostać outsiderem, bo Dynamo może ograć Salzburg, więc ten tego.
0
mmielczar123
mmielczar123
6 września 2022, 23:14
Ja tylko dodam 2 rzeczy:
1. Mam wrażenie, że chłopaki po usłyszeniu hymnu ligi mistrzów, nie ogarniają co się dzieje, jakby mieli grać pierwszy mecz w karierze i są oszołomieni. Oby się ogarnęli, bo Salzburg nie grał wybitnie, a oni tracili wszystkie piłki.
2. Póki co w tym sezonie u siebie wszystko wygrywamy, a na wyjeździe remisujemy, więc idąc tym tokiem rozumowania, na koniec powinniśmy mieć 12 pkt. a tyle powinno wystarczyć do awansu :P
7
pwentrys
pwentrys
6 września 2022, 23:13
Jeszcze gdyby ten Salzburg naciskał… Oni byli do ogrania, tak samo bezjajeczni jak Sassuolo. Milanowi do 1 składu brakuje 2 graczy - LM i 9. Natomiast ważniejsze powinno być na ten moment skompletowanie ławki. Cieszy, że szukamy młodych ale nie popadajmy w skrajność, bo ci młodzi, którzy nawet powołania do LM nie dostają nic nie wniosą w ciągu przyszłych 2 lat. Nie wiem na ile pozwalać będzie sobie Milan na rynku, natomiast tu trzeba szukać okazji w wygasających kontraktach, wolnych agentach i zbudować ławkę, gdzie wchodzący nie obniży, a może nawet podnieść jakość. Połączenie doświadczenia z młodością plus umiejętności. W tym sezonie może 1 zespół będZie jeszcze lepszy niż w zeszlym, tak ławka będzie problemem. Dzisiaj musiał odpocząć Bennacer i jedyną opcją Piolego był Pobega, nawet nie było drugiego pomocnika do wyboru. Za beznadziejnego dziś Giroud mógł wejść tylko Origi, który przypomina bardziej Balotellego i Nianga w ich „prime”. Dodatkowo Messias, któremu chyba poza brakiem jakości siadła psycha, bo miał dziś 2-3 zagrania i wszystkie były tragiczne. Finalizując, okienko na papierze całkiem niezłe, natomiast w rzeczywistości poza CDK, Destem przyszło 4 gości, którzy gotowi na Milan nie są i być może nie będą (poza Asterem, co mu już więzadlo raz poszło, nikt się nie wykazywał dotychczas) plus Origi grający jak szajbus. Największym wzmocnieniem Milanu będzie podpisanie Leao i Ismy oraz skompletowanie konkurencyjnej ławki, a nie żaden Ziyech czy inny Messi na prawe skrzydło.
1
100f
100f
6 września 2022, 23:18
Jak chcesz w drużynie wypalone gwiazdki to idź do Juve albo Romy.
1
pwentrys
pwentrys
6 września 2022, 23:31
Po czym stwierdzasz, że tak chce?
3
blaskjell
blaskjell
6 września 2022, 23:11
Mnóstwo głupich błędów indywidualnych dziś naszych chłopaków, poza tym żadnych wartościowych zmienników na ławce oprócz Desta który ciekawie się pokazał. Wiadomo zmiany robić trzeba, ale jest to po prostu irytujące kiedy wchodzi taki Pobega, Messias czy Origi i masz świadomość że zespół zamiast się jakoś wzmocnić na dalszą część meczu to on się po prostu strasznie osłabia
0
Zyga7
Zyga7
6 września 2022, 23:16
Moim zdaniem błąd Poliego, że wprowadził trzech zawodników równocześnie. Giroud za szybko zszedł z boiska.
2
Von Strauss
Von Strauss
6 września 2022, 23:11
Padre, mam dobrą i złą wiadomość.
Zacznij od złej.
Nie wygląda to dobrze.
A dobra?
Tonali może grać z Bennacerem każdy mecz.

Środek pola zneutralizowany - Bennacer i Tonali razem są fajni, jak nie muszą grać siłowo. Jak nie trzeba wyskakiwać do piłki. Widać to w każdym meczu w którym musimy wychodzić spod pressingu. To, że panowie potrafią podać i przesunąć się z piłką to jedno, ale że ani jeden ani drugi tej piłki nie odbierze - to drugie. Ani jeden ani drugi nie miał skutecznego odbioru, nie zblokował strzału, nie wybił piłki w obronie. Jedna wygrana w powietrzu na cały mecz Bennacera. Brakuje bardziej defensywnego, wyższego i silnego pomocnika.

O indolencji Girouda można napisać wiele. Zrobił jedno dobrze - podskoczył przy strzale Alexisa.
Obrona wyglądała jakby pierwszy raz grała w Milanie. Mnóstwo podań na alibi, chaos i błąd juniorski kosztowały nas bramkę.

CDK był i znikł. Diaz coś tam próbował, ale też nic nie pokazał. A może trzeba było pokręcić się przy Xavim Simonsie, 4 mln kosztował. a też ni to 10 ni to fałszywa 9. a może by się znalazł pomocnik do środka, co by wniósł trochę siły.

Leao - mógł być bohaterem. Oprócz asysty niestety trochę za dużo błędów, trochę też z winy Theo. Tonalego, Girouda i Origiego.

Origi - żółtko i tyle. Chociaż, jak pan sędzia tak dawał te kartoniki za wszystko, to przy jego strzale w polu karnym był kontakt nóg przeciwnika i podcięcie - można było dać za to karnego.

Dest - nie miał z kim grać. Najciekawszy obrazek to ten gdy szedł do przodu, zastawiony przez trzech nie miał do kogo podać i mógł się tylko zastawić, bo nikt mu się nie pokazał do zagrania.

No cóż, ważne, że 1 punkt chociaż. Pozostaje wierzyć, że dalej będzie lepiej.
3
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się