MILAN – BOLOGNA 0:1
Rossoneri bez Pucharu Włoch...
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | SSC Napoli | 37 | 23 | 10 | 4 | 56-26 | 79 | |
2. | Inter Mediolan | 37 | 23 | 9 | 5 | 77-35 | 78 | |
3. | Atalanta BC | 37 | 22 | 8 | 7 | 76-34 | 74 | |
4. | Juventus FC | 37 | 17 | 16 | 4 | 55-33 | 67 | |
5. | AS Roma | 37 | 19 | 9 | 9 | 54-35 | 66 | |
6. | SS Lazio | 37 | 18 | 11 | 8 | 61-48 | 65 | |
7. | ACF Fiorentina | 37 | 18 | 8 | 11 | 57-39 | 62 | |
9. | AC Milan | 37 | 17 | 9 | 11 | 59-43 | 60 |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Mateo Retegui | 25 |
2. | Moise Kean | 18 |
3. | Ademola Lookman | 15 |
4. | Marcus Thuram | 14 |
5. | Riccardo Orsolini | 14 |
6. | Romelu Lukaku | 13 |
Bramka Alexisa Saelemaekersa pozwoliła Milanowi wywieźć remis z Salzburga, a i dla samego Belga była ważna pod względem indywidualnym. Skrzydłowy wreszcie się przełamał i po 236 dniach ponownie wpisał się na listę strzelców w barwach Rossonerich. Dla 23-latka bramka z Salzburgiem była też premierową w Lidze Mistrzów. Poprzednio Saelemaekers trafił w styczniu, w Pucharze Włoch przeciwko Genoi. Wszyscy zdają sobie sprawę, że Belg nie strzela seryjnie i prawdopodobnie nigdy nie będzie tego robił, ale jednocześnie od skrzydłowego takiego klubu jak Milan powinno się wymagać bardziej regularnego zdobywania goli lub przynajmniej asystowania. W tej chwili Alexis wydaje się przegrywać rywalizację z Juniorem Messiasem, którego trener Stefano Pioli często desygnuje od pierwszej minuty.
Bardzo istotna jest jego gra w środku pola, tym bardziej że brak Kessiego jest jednak bardziej widoczny niż przypuszczałem.
Jakby chociaż co 5 mecz grał tak jak z Salzburgiem to już byłby znaczący progres
Umiejętności ma tylko glowa musi dojechać
Podobnie z Adlim, kupiliśmy go sezon temu, wiedzieliśmy, że nic nie zmieni się w naszej taktyce, przyszedł w końcu do klubu to teraz dopiero Pioli twierdzi, że on się nie nadaje do naszej taktyki i pewnie będzie siedział na ławce. Kto ten transfer uzgadniał?
Cóż zanim się nauczy nowej gry to trzeba będzie poczekać o ile w ogóle się nauczy.