SCUDETTO


Origi z urazem mięśniowym. Belg nie zagra w Genui

10 września 2022, 10:49, cinassek Aktualności
Origi z urazem mięśniowym. Belg nie zagra w Genui

Divock Origi w meczu z Sampdorią miał zadebiutować w wyjściowym składzie Milanu, ale nie będzie mu to dane. Jak informują włoskie media, w piątkowy wieczór Belg nabawił się urazu mięśniowego w lewym udzie i nie pojedzie z drużyną do Genui. Trener Stefano Pioli nie ma wyjścia i prawdopodobnie znów postawi na Oliviera Giroud - z odpoczynku dla Francuza nici.



215 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dejnio
dejnio
11 września 2022, 12:03
Co za szklanka. Można mieć tylko nadzieję, że to ostatnia kontuzja na długi, długi czas, ale coś wierzyć mi się nie chce. Transfer chyba trochę na alibi.
1
Milanista Kowal
Milanista Kowal
11 września 2022, 09:08
Origi to PORCELANOWY SŁOŃ w naszej drużynie. Ciągle uważam że to była najgorsza decyzja zakontrakowania tego piłkarza. Jak uzbiera 10 meczy w pełnym wymiarze czasu za cały sezon to będzie to sukces.
Do MŚ zostaliśmy z jednym napastnikiem. Nie zdziwię się jak zaraz fałszywym napastnikiem będzie CDK a Ibrahim będzie ustawiony za nim.
1
banan1899
banan1899
10 września 2022, 23:12
Ta kontuzja zamka nam możliwość zmian. W tej chwili bez Leao, Origiego i Rebicia - nie mamy ataku. Marnie to wygląda przed Napoli. Ale w tamtym sezonie dawaliśmy rady to i może teraz się powiedzie.
0
NuNoiser
NuNoiser
10 września 2022, 23:11
Powodzenia w szybkim uporaniu się z kontuzją. Wraz z Ante są mega potrzebni na Napoli …. Odliczanie czas zacząć.
0
boro215
boro215
10 września 2022, 21:32
#OstiOut

To przestało być zabawne już rok temu...
0
milan2002
milan2002
10 września 2022, 20:45
Powiem szczerze, że się tego spodziewałem. Może ma chłop potencjał, ale ma też problemy zdrowotne. Ja byłem team Belotti. No ale zdecydowano inaczej.
0
Umberto
Umberto
10 września 2022, 20:29
Belotti nie potrzebny bo mamy 4 napastników hahaha
0
Vol'jin
10 września 2022, 20:43
10 byłoby za mało przy panu Ostim
0
primo2p
primo2p
10 września 2022, 19:35
Może i Go nie chwaliłem za ostatni mecz, ale w życiu nie chciałem takiej sytuacji.
Bardzo szkoda, bo zaraz zajedziemy Giroud, a chłopak ma już swój pesel.
I jak wcześniej mówiłem, bardzo szkoda, że jednak nie skusiliśmy się na Belottiego, nawet z tą pensją, a przecież nowi właściciele by temu podołali. No chyba, że oni dali weto.
1
DarQ
DarQ
10 września 2022, 19:13
" ...niech pierwszy rzuci kamieniem" , ten kto nie lubi mówić - A NIE MÓWIŁEM.
Wyraz frustracji jak najbardziej uzasadniony dla osób, którzy lakonicznie mówiąc nie chcieli Origiego w naszym team,ie. Dzielili się z nami wątpliwościami dotyczącymi podatności na kontuzję , czy statusem wiecznie rezerwowego.
Ja dałem mu lekki kredyt zaufania , bo rezerwowy w takim klubie jak Liverpool i gracz J. Kloppa to b. dobre CV.
1
10 września 2022, 18:39
Rany Julek. Gość dostał kontuzji, a tu 200 komentarzy xD
Irytację akurat rozumiem, bo chciałem by w końcu zaczął grać na całego. Ale histerii i płakania o Belottiego nie bardzo.
Na szczęście to nic poważnego i obyśmy go już zobaczyli za kilka dni.
I stan faktyczny jest taki, że opuszcza drugie spotkanie w sezonie. Oby ten licznik się zatrzymał i rozkręcił inny.
6
kamilus
kamilus
10 września 2022, 18:52
200 komentarzy, z czego pewnie 90% to pojazd po zawodniku przez "kibiców" zespołu, w którym gra. :P
3
kamilus
kamilus
10 września 2022, 18:56
Origi jakby zobaczył tę liczbę, to by sobie pomyślał że ma w Polsce wyjątkowo wspierających kibiców xD
Edytowano dnia: 10 września 2022, 18:56
2
Tanger
Tanger
10 września 2022, 19:52
Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że od początku tematu transferu Origiego mocno wątpiłem w tego zawodnika. Jego obecna sytuacja tylko mnie w tym utwierdza. W Liverpoolu grał tyle co kot napłakał przez kilka lat i przekonywał jedynie jako joker, nawet nie zmiennik. Dołączył do Milanu kontuzjowany, a jak już wszedł do gry, to z naturalnych przyczyn nie miał formy. Teraz kolejny uraz i kolejna, choćby krótka przerwa, która nie będzie miała dobrego wpływu na jego formę i wzrost zgrania z zespołem. Uczciwie należy mu się chociaż te pół sezonu kredytu zaufania, ale gość zaczyna przygodę z Milanem po prostu źle. I wcale nie można tego traktować jako jakieś duże zaskoczenie.

Co do Belottiego, to dla mnie płacz o tego zawodnika jest śmieszny. Rozumiem, że niektórzy mogą mieć do niego sentyment, bo kiedy był w piku formy, Milan próbował go ściągnąć, a sam Andrea deklarował się jako kibic Milanu. Trzeba powiedzieć sobie jednak uczciwie, że teraz to zawodnik na skraju upadku. Swoje najlepsze lata przesiedział w Torino, ostatnio borykał się z kontuzjami i okresami gorszej dyspozycji. Przespał swoją szansę na wielki transfer. Długo musiał szukać nowego klubu, a nawet Roma do której trafił, dała mu na start roczny kontrakt, co wyraźnie świadczy o ograniczonym zaufaniu do Il Gallo. Obecnie Belotti to zawodnik zbyt słaby na Milan, a jego zarobki również nie są atrakcyjne dla klubu. W dodatku stylem gry nie pasuje do zespołu Piolego. Nie ma sensu ciągnąć dalej tematu Belottiego w Milanie, bo po prostu nie ma do tego podstaw.
1
Yourie
Yourie
10 września 2022, 20:04
@ kamilus
nie kamilus mylisz się, w zespole w którym jest a nie gra. A w ogóle co to za gadka? Tzn. że kibice nie mają prawa krytykować zawodników drużyny której kibicują?
0
kamilus
kamilus
10 września 2022, 20:09
Chcesz krytykować sportowca za kontuzję, która mu się przytrafiła? Serio? To nie Canizares, który z własnej głupoty się kontuzjował...
0
Vol'jin
10 września 2022, 18:37
Belotti jest zdrowy ale on do Romy dołączył i fizycznie/forma jego wygląda kiepsko (treningi indywidualne nie zastąpią okresu przygotowawczego). Dwa gdybać można czy byłby w Milanie zdrowy bo przy naszym "specjaliście" od przygotowania fizycznego pana Ostiego to prędzej byłąby powtórka z ostatnich dwóch lat Belottiego w Torino Tak samo "wszyscy" zakładali tutaj, że Juventus będzie miał zdrowego Pogbę i Di Marię i zmiotą ligę na dzień dobry tak samo Roma a w ostatnim tygodniu balonik im tak pękł jak Milanowi po meczu z Sampdorią w erze chińczyków Naprawdę z ocenami zaczekać minimum te półroku/rok^ Osobiście można mieć zastrzeżenia co do sztabu przygotowawczego (nie mylić z winą MilanLab bo to nie do końca tak to działa) bo to 2-3 rok z rzędu z takimi perypetiami.
2
GWIDON1979
10 września 2022, 18:33
Czyli dziś znowu straszymy ławka rezerwowych??!!??
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 września 2022, 18:24
"Łaska pańska na pstrym koniu jeździ"
Niektórzy przesadzają, owszem póki co Origi nie jest wzmocnieniem (mnie też rozczarowuje ta absencja) ale ewidentnie niektórzy się nie miarkują, brak umiaru to chyba nasza narodowa przywara. Wszak to dopiero wrzesień (wciąż mamy astronomiczne lato) a wielu kibiców już stawia na nim krzyżyk, to niepoważne i zabawne jak można skreślić piłkarza po 5kolejkach? To tak jak by kibic nie wiedział/pamiętał już, że sezon jest długi i Divock na pewno będzie miał jeszcze szanse pokazać na co go stać a my gramy na kilku frontach, więc jeszcze nam się przyda. Tyle razy było gadane, żeby oceniać po sezonie, trochę przyzwoitości i obiektywizmu by się przydało, pamiętacie Pioli Out?!? To jest dokładnie takie same podejście do tematu, Belg jeszcze nie miał szansy pokazać na co go stać ale i tak znajdą się osoby które "już wiedzą" że to będzie klapa czyli flop. Jednak już się przyzwyczaiłem, że sympatia, przychylność kibiców łatwo ulega zmianom, jest niestała i zależna od chęci, kaprysów.
0
kamilus
kamilus
10 września 2022, 18:22
Ostatnie informacje mówią, że to nic poważnego:
https://sempremilan.com/sky-exclusion-precaution-out-injury-origi
0
Vol'jin
10 września 2022, 18:38
kto wie czy to nie jest kwestia "psychiczna/mentalna" ;]

1
Wolly
Wolly
10 września 2022, 17:53
No mam nadzieję że strzeli więcej bramek niż Snickers.
0
Majki85
Majki85
10 września 2022, 17:43
Szkoda strzępić!!!
0
TheVanson
TheVanson
10 września 2022, 17:23
Czy wcześniej za czasów gry w Liverpool też Origi był tak kontuzjogenny?
0
Purysta
Purysta
10 września 2022, 17:40
Kontuzjogenny to raczej nie był, chyba że kontuzjował swoich partnerów z drużyny na treningu ;)

Co do jego podatności na kontuzje, to kolega niżej napisał jak to wyglądało podczas jego 2 ostatnich sezonów w Liverpoolu.
6
Corsa
Moderator Corsa
10 września 2022, 17:04
To jest jego taktyka, chłop wymyślił, że jeśli nie będzie grał to nie wyjdzie na jaw, że jest zwyczajnie słaby. W Liverpoolu fortel ten działał bez zarzutu przez lata, więc dlaczego w Milanie ma się nie sprawdzić ;)
1
Manolas
Manolas
10 września 2022, 16:39
To chyba Conti wyciągnięty ze smoły
17
Orzelek79
Orzelek79
10 września 2022, 19:56
Hahahhahahhahhah
1
Zoro_9
Zoro_9
10 września 2022, 16:03
Rozumiem frustrację, sam nie jestem zachwycony, jednak na pewne rzeczy nie ma się wpływu. Niefortunny zbieg okoliczności. Shit happens. Zawodnik na pewno nie jest tym zadowolony, miał dostać szansę, a tu klops. Niemniej życzę szybkiego powrotu do zdrowia i większej przydatności drużynie.
8
Tzeentch3
10 września 2022, 16:57
Niby tak, ale z drugiej strony:
- podpisaliśmy spory kontrakt z graczem, który już miał kontuzje w trakcie przyjścia, która jak wiemy się przeciągała,
- jak wchodził na boisko to się głównie kopał po czole,
- Origi w poprzednich dwóch latach zagrał 34 minuty mniej (1133 minut) niż Zlatan tylko w zeszłym sezonie przy swoich kontuzjach (1167 minut), więc ciężko stwierdzić jak jego organizm wygląda pod względem obciążeń i gry.
- w zeszłym sezonie zagrał tylko 5(!) spotkań, gdzie występował powyżej 30 minut,

Im więcej zacząłem się w to zagłębiać tym bardziej mnie to przeraża, że Origi w sumie przez ostatnie 2 lata prawie nie grał w piłkę...

Też mam nadzieję, że będzie zdrowy i jednak będzie pierwszych napastnikiem, gdzie przy swojej ruchliwości sprawi, że będziemy bardziej nieprzewidywalni w ataku, ale na razie źle to wygląda.
8
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 września 2022, 15:32
Origi dopiero przyszedł wiec tutaj nie ma co wyrokować, ale Rebić jeżeli powtórzy poprzedni sezon pod względem ilości występów to pasuje zacząć się rozglądać za innym zmiennikiem dla Leao. Generalnie Chorwat jest świetnym zawodnikiem tyle, że jego użyteczność jest żadna skoro nie może wejść na boisko i odciążyć Leao.
12
Janik14
Janik14
10 września 2022, 15:35
Na ten moment to Rebic dal nam więcej niż origi. Przydatnosc Belga na początku sezonu jest zerowa .
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 września 2022, 15:37
Zgadzam się, tylko Origi dopiero co do nas przyszedł i na przestrzeni sezonu zobaczymy jak to będzie wyglądać. Na temat Rebicia możemy się już wypowiedzieć jeżeli chodzi o absencje.
4
Yourie
Yourie
10 września 2022, 15:44
Otóż nie, on był już klepnięty w lutym. Teraz to on dopiero wszedł na boisko a nie przyszedł...bo oczywiście do tej pory już był kilkakrotnie kontuzjowany.
1
Jaca23
Jaca23
10 września 2022, 16:45
Problem z Rebiciem jest taki, że zarabia 3,5 netto, więc ciężko będzie znaleźć mu nowego pracodawcę. Kontrakt do 2025, więc lepiej, żeby się jednak ogarnął zdrowotnie.
1
Gzikuu
10 września 2022, 15:30
Fajnie ma chłop. W okresie przygotowawczym wolne. Zagrał potem kilka minut będąc totalnie bezproduktywnym i cyk kolejna kontuzja. A druga najwyższa pensja w zespole na koncie. Było wiadomo, że z GRANIEM w piłkę to on za wiele wspólnego nie ma, więc pretensje raczej nie do niego. Po prostu skorzystał na przeszacowanej ofercie zarządu.
2
Jaca23
Jaca23
10 września 2022, 18:34
Co to znaczy "wolne"? W sensie siedział i bimbał w domu?

Czytałem ostatnio, że dla wielu piłkarzy kontuzje to jak zesłanie. Koledzy grają na boisku, a ten od rana do wieczora tylko rehabilitacja, w czterech ścianach i zero gry w piłkę.

Gadanie o wolnym to jak to słynne gadanie, że Lewy gra sobie tylko 90 minut na kilka dni, nie to co inni sportowcy. Jest na to w sumie takie fajne określenie :)
0
carrygun
carrygun
10 września 2022, 15:28
Na L4 naładuje akumulatory tak mocno, że po powrocie sam doprowadzi nas do finału LM.
3
pentaczek
pentaczek
10 września 2022, 17:48
Przy tej ilości L4 to on będzie taki naładowany że wygra nam sam najbliższe 3 LM;)
0
daszyn
daszyn
10 września 2022, 15:06
Dobrze ze się udało mu zrobić testy medyczne w ogóle :)
9
Diavo
Diavo
10 września 2022, 15:10
Chyba oszukiwał
7
Yourie
Yourie
10 września 2022, 15:42
No właśnie nie dobrze, przynajmniej odpadłby w przedbiegach. Od razu pisałem, że ten gość to porażka i naprawdę byłem zaskoczony, że M&M go wyciągnęli i jeszcze z taką pensją. Koleś w żadnym klubie nie miał poważnych wyników, najlepsze statystyki w jego wydaniu w ost. sezonach to liczba dni na rekonwalescencji i liczba minut spędzonych na ławce. I nie wypisujcie proszę bzdur, że jak wróci to będzie kotem czy czarnym koniem, bo on może być jedynie "czarną owcą" :D FM!
1
Jaca23
Jaca23
10 września 2022, 16:41
Podobno to była teleporada (° ͜ʖ °)
2
patoo_07
patoo_07
10 września 2022, 15:04
Ja pierdykam XD ale wtopa z nim, masakra :D
1
Mellion
Mellion
10 września 2022, 14:55
Nie wiem ile chciał zarabiać Belotti ale wciąż uważam mimo jego kontuzji że jego opcja byłaby lepsza niż Origi. No i przy okazji mielibyśmy kolejnego Włocha do rejestracji i by mógł być powołany do LM Adli.

Origi może i ma klasę, ale nam potrzeba napastnika, który by się nie łamał co 2 spotkanie a cały czas walczył o 1 skład - tak jak ma to miejsce w przypadku Simeone i Raspadoriego w Napoli.
8
MilanHomer
MilanHomer
10 września 2022, 15:02
Mellion
Jedno muszę dopisać.
Przyjście Włocha, czy nawet wychowanka nie zmieniło by pozycji Adliego przy rejestracji.
1
Dusiek
Dusiek
10 września 2022, 14:53
No nie... Chlop aspiruje do nagrody Abou Diaby'ego.
2
Alessio_re6
10 września 2022, 14:49
Hej przyjaciele i przyjaciółki, dziś wleciał na kanał film o kuzynach i ich kryzysie, kto nie widział, to zapraszam!
https://youtu.be/Gm8gvcurTVw
4
biedrus
10 września 2022, 14:49
A propos Origi Belotti dodam, że ten drugi to Włoch. Przy rejestracji do LM okazało się jak to ważna sprawa w naszym przypadku
4
hyrus13
hyrus13
10 września 2022, 14:57
No, ale wiesz, „ulga, Włosi są najdrożsi na świecie, 10 bramek w sezonie, bo reszta to po karnych”. Nie to co Origi, który w dwóch ostatnich sezonach załadował 7 goli.
8
Posmak
Posmak
10 września 2022, 14:36
Rebic 2.0..... kontuzje i potyka się o własne nogi...
1
PaoloACM
PaoloACM
10 września 2022, 14:29
Kcovid Origi.... smiac sie czy plakac?
1
Juzio
10 września 2022, 15:38
Czyli nie od nietoperza...
0
roby45
roby45
10 września 2022, 14:21
Nie wierze...
0
szyka
szyka
10 września 2022, 14:13
Fajna ma karierę chłopak
W przeliczeniu na minuty na boisku to gosc zarabia lepiej niż Lewy i Messi razem wzieci
3
Jaca23
Jaca23
10 września 2022, 14:09
Uprzedzę wszystkich, który piszą, żeby Sampie "walnąć szybko 2-3 gole i wpuścić rezerwowych". Przy naszej obecnej formie, tak nie będzie, bardziej zapowiada się kolejna męczarnia i modlitwy typu: "Rafa ratuj'.
15
MalinaOla
MalinaOla
10 września 2022, 13:36
Oli ma formę i szczeli dzisiaj gola, lepiej żeby on grał niż Belg bez kontuzji
0
Tzeentch3
10 września 2022, 15:26
Giroud ma taką formę, że jakby nie to, że podskoczył przy strzale Alexisa z Salzburgiem to nic by nie można było powiedzieć o jego ostatnim występie.
Ja wiem, że jest sobota i nie ma szkoły, ale ludzie - "szczeli"?
3
cbvirus
cbvirus
10 września 2022, 13:32
Ale też zobaczcie jak słaby musi być Lazetić. Oli już oddycha włosami praktycznie, bo w ciągu tygodnia to będzie jego 3. mecz a mimo to gość nie dostanie szansy. Nie wiem po co on tu jest w takim razie.
2
Szulaj22
Szulaj22
10 września 2022, 13:56
Lazetic ma kontuzje ;)
1
Milanistaod95
Milanistaod95
10 września 2022, 13:23
Czyżby Pan szklanka? Ja nigdy nie byłem przekonany do tego transferu i mam przeczucie ze to będzie niewypał. Ale skoro inni go chcieli no to niech jest
2
jarek_2389
jarek_2389
10 września 2022, 13:31
Piszesz tak jak gdybyś to Ty odpowiadał za to kogo Milan kupuje i miał pretensje, że go wzieli chociaż odradzales
9
Milanistaod95
Milanistaod95
13 września 2022, 18:53
Czytaj ze zrozumieniem, ja wypowiadam moje zdanie na ten temat. Czy tak trudno logicznie czasem pomysleć? :D
0
Voltrex
Voltrex
10 września 2022, 13:16
Nie wiem co tam ćwiczył Pioli na treningach, ale w takim wypadku CDK na atak i Adli debiut w podstawie bym spróbował. Lazetic wydaje się, że to nie ten poziom jeszcze, a ryzykować kontuzje Giroud przed ważnym meczem w LM to duże ryzyko.
2
Mellion
Mellion
10 września 2022, 14:56
Też uważam że Giroud dzisiaj nie powinien grać a duet Charles i Adli.
0
Zuber
Zuber
10 września 2022, 13:16
Lazetić też niedostępny.
1
Zielony2009
Zielony2009
10 września 2022, 13:14
W mojej ocenie, nie ma co się kłócić, że Belotti byłby lepszy, kontuzja to czynnik losowy, którego nie można przewidzieć, równie dobrze gdyby to Włoch doznał urazu, a Origi nie, to nie można wówczas przesądzać, że wybór Belga był lepszy.

Choć moim zdaniem sam fakt, że Origi już przychodził do nas po kontuzji jest istotny bowiem świadomie wzięliśmy piłkarza, który nie przepracował prawidłowo okresu przygotowawczego oraz nie wiadome było w jakiej dyspozycji będzie po urazie i jak długo będzie wracał do formy (to zawsze ryzyko). Belotti był tymczasem do wzięcia na już i gotowy do gry (tu było mniejsze ryzyko).
7
MilanHomer
MilanHomer
10 września 2022, 13:23
Belotti jest słabszym piłkarzem niż Origi w niemal wszystkich aspektach, kontuzja nie odgrywa tutaj żadnej roli.
2
Zielony2009
Zielony2009
10 września 2022, 13:50
MilanHomer
Taki argument jest bardziej na miejscu w tej dyskusji niż fakt kto dostał kontuzji (pomijając polemikę co do jego zasadności, bo stwierdzenie, że ktoś jest słabszy bo tak jest dosyć płytkie, dochodzi bowiem jeszcze szereg innych elementów takich jak zarobki, motywacja, ogranie w lidze i doświadczenie w danym kraju).
1
Jaca23
Jaca23
10 września 2022, 14:06
MilanHomer
Mi się wydaję, że lepszy "słabszy" Belotti, niż kontuzjowany Origi ;) Bo zaraz zajedziemy 35-letniego Giroud i na 9tcę nawet kontuzjowany Krunić nie będzie mógł zagrać.
2
MilanHomer
MilanHomer
10 września 2022, 14:46
Jaca
W tym momencie sezonu (oby tylko w tym), Belotti byłby lepszy niż Origi, bo Divock nie może grać :)
Piłkarsko i fizycznie jest lepszy. Bardziej pasuje do Milanu. Włoch ma tylko kilka punktów, gdzie jest lepiej niż Andrea.

Mnie przeraża jeszcze jeden fakt.
W zimie musimy z kogoś zrezygnować, żeby mógł grać Ibra.
Ibra będzie miał 42 lata i organizm na skraju choćby minimalnej użyteczności w zawodowym sporcie.
Dołączyć do tego wywalonego sezonem Giroud i Leao i będzie atak śmigał :)
Oby Rebić i Origi mogli grać i luzować wymienionych. Ta przypadłość tyczy się również Benka, Tonalego, Theo, Tomoriego i Kalulu.
Kjaer musi coraz częściej zastępować, bo chłopaki padną.
Czekamy na nowe nabytki (Dest, Vranckx i Thiaw), które mogą zluzować co nieco, o ile się nadają do gry na tym poziomie.

Czekam, pacze, obserwuje.
FORZA MILAN!
0
wielki prostownik
wielki prostownik
10 września 2022, 13:14
No to już jest jakaś farsa.
0
Biegan
Biegan
10 września 2022, 13:12
Xddd
2
Boateng93
Boateng93
10 września 2022, 13:07
Transfer absolutnie nie w stylu Milanu i to z najwyższą pensją w zespole. Gość ostatnio regularnie w piłkę grał w sezonie 17/18. Raz, że to tak naprawdę kot w worku, bo ciężko coś powiedzieć o piłkarzu, który w Liverpoolu w tamtym sezonie ligowym zagrał 126 minut, a w poprzednim 181. Więc tutaj nie wróże mu, że szybko dał radę zagrać bez kontuzji ze 3 mecze pod rząd w podstawowym składzie. 2 mecze i kontuzja, powrót, 2 mecze i kontuzja.
Edytowano dnia: 10 września 2022, 13:10
2
KiątekPrzysztof
KiątekPrzysztof
10 września 2022, 13:04
to juz jest smieszne
0
Juzio
10 września 2022, 13:00
Spuścić ze smyczy Pinokia!! Wcześniej przeprosić.
8
Mellion
Mellion
10 września 2022, 14:57
Za co?
0
Mellion
Mellion
10 września 2022, 14:58
Przecież on był wielkim obrońcą transferu Origiego, teraz tylko się jeszcze bardziej ośmieszył xd
0
Juzio
10 września 2022, 15:35
Za całokształt.
0
gago1145
10 września 2022, 13:00
niech już zagra CDK na ataku i Diaz na spo, nasi zawodnicy muszą odpocząć w jakimś meczu. Mamy przed sobą dwa arcyważne mecze, bez regeneracji nie ma szans na dobre rezultaty, skutki tego było już widać w LM z RedBullem
1
MilanHomer
MilanHomer
10 września 2022, 12:55
Widzę Lazetić i myślę, że to poziom Colombo, o ile nie niższy.
2
MilanHomer
MilanHomer
10 września 2022, 12:54
Hahahahahahhahahaha
Jak tak dalej będzie, to zrobi liczbę ze swojego ostatniego sezonu w Liverpooli, czyli 597 minut na boisku :)
3
Solan0
Solan0
10 września 2022, 12:53
Może by tak tego Lazeticia dzisiaj wypróbować w końcu
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
10 września 2022, 12:52
Niech zagra Lazetic
3
Rogo1989
Rogo1989
10 września 2022, 12:57
Po co? Nic nie pokazał podczas precampionato to myślisz, że teraz co pokaże? Transfer Lazaticia był tylko po co, żeby kibice nie psioczyli, że w zimowym mercato nic się nie dzieje.
6
Tzeentch3
10 września 2022, 13:29
@Rogo1989
Sugerowanie się meczami przedsezonowymi nie ma najmniejszego sensu. Wystarczy popatrzeć jak grał Messias, a jak gra teraz. Jak nie z Sampdorią to kiedy go sprawdzić na prawdziwym boisku? Wystarczy teraz, że Giroud złapie kontuzje i kto będzie grał na szpicy? Krunic?
4
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się