SCUDETTO


Maignan znów z kontuzją łydki. Bramkarz nie wróci tak szybko jak przewidywano

19 października 2022, 17:18, Adam6 Aktualności
Maignan znów z kontuzją łydki. Bramkarz nie wróci tak szybko jak przewidywano

Jak podał Antonio Vitiello, Mike'a Maignana znów czeka kolejna przerwa od treningów, ponieważ u bramkarza Milanu zdiagnozowano odnowienie się kontuzji łydki. Na razie nie wiadomo ile będzie pauzował Francuz. Wydawało się, że 27-latek będzie gotowy na najbliższe spotkania Rossonerich, ale nowe badania pokażą skalę nawrotu kontuzji.

La Gazzetta dello Sport na swojej stronie internetowej dodaje, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że Maignan powróci do gry dopiero na początku 2023 roku (po wznowieniu rozgrywek Serie A).



90 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Diavo
Diavo
20 października 2022, 08:03
Jeśli to faktycznie druga noga, to klasyka bo zawodnik oszczędzając nogę po kontuzji, bardziej obciąża drugą nogę. Mam wrażenie, że za szybko w Milanie chcą przywrócić zawodnika po kontuzji, ile to już przypadków, gdy zawodnik wracał po kontuzji i zaraz złapał kolejną..
0
20 października 2022, 08:41
To Mike chciał za szybko. Sam się przyznał kilka dni temu.
0
Diavo
Diavo
20 października 2022, 10:13
Z nowych informacji, faktycznie wynika z tego, że Mike nie zachował chłodnej głowy..
0
karp_fso
karp_fso
20 października 2022, 07:32
Dlatego powinniśmy mieć jakiegoś porządnego drugiego bramkarza, choć nie mam pomysłu kogo. Może Vicario?

Nie wiem czy to Mike jest szklany, czy też intensywność sezonu dała się w kość. Fakty są takie, że jeśli nasz golkiper drugi sezon z rzędu zmaga się z kontuzją, to powinniśmy mieć lepszego zastępcę na ławce.
1
Rafał0209
Rafał0209
20 października 2022, 07:55
Gikiewiczowi kończy się kontrakt.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
20 października 2022, 08:30
Rafał0209

Giki nie pogodzi się z bycia rezerwowym.
Edytowano dnia: 20 października 2022, 08:31
0
wielki prostownik
20 października 2022, 12:13
Żaden porządny bramkarz nie pogodzi się z siedzeniem na ławce. Pozostają solidni emeryci.
0
primo2p
primo2p
19 października 2022, 23:51
Dopiero co psioczyłem, że nie ma co się spieszyć i proszę.
Oby jednak wrócił za, chociażby, dwa tygodnie.
Dobrze, że nie mamy mocnych przeciwników, na LM i dwie pozostałe mecze, król Ciprian wystarczy (I hope).
0
misiek007e
misiek007e
19 października 2022, 22:50
No to cholera już żarty są
0
Kempez
Kempez
19 października 2022, 22:15
Mike nie rób sobie żartów bo cię jeszcze Drakula wygryzie z pierwszego składu.
7
fristajlos
fristajlos
19 października 2022, 22:06
No i dotarciachrzanu znowu na bramce eh...
4
Majki85
20 października 2022, 08:30
Haha :DD
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
19 października 2022, 21:55
Tak teraz to analizuje to w sumie aż takiej "tragedii" nie ma :)
Zostało 5 kolejek plus liga mistrzów i do stycznia przerwa więc prawie się wykuruje, byle nasi jakoś przetrwali ten żałosny mundial i będzie ok.
A tataruszanem dogramy te kilka meczy bez problemu.
3
brezdi18
brezdi18
20 października 2022, 06:00
Patrząc optymistycznie rzezczywiście - ąż takiej tragedii nie ma. Tylko my tutaj ciągle piszemy - niech spokojnie wróci do zdrowia zawodnik X czy Y. A później czas upływa, ten co miał spokojnie wrócić jednak nie wraca, a dochodzą kolejni :(
0
Woolfik92
Woolfik92
19 października 2022, 21:43
Szczescie w nieszczesciu ze akurat bedzie mundial, na ktorym i tak by siedzial na lawie. Oby wrocil do konca roku...
1
Majki85
19 października 2022, 21:30
Ja pierrr... Co z z Tobą Mike??!! Nic do Rumuna nie mam, bo pewnie jest spoko gościem, ale z Tatarem w bramce tracimy 50% pewności siebie w defensywie.
1
pazioni
Moderator pazioni
19 października 2022, 21:29
MASAKRA.
0
Diavo
Diavo
19 października 2022, 21:00
A Immobile również wypada na 2 miesiące
0
Vol'jin
Vol'jin
19 października 2022, 20:55
Juventus niech robi nam przysługę za Abbiatiego i wypożycza do końca rundy Perina ;]
Edytowano dnia: 19 października 2022, 20:55
2
Diavo
Diavo
19 października 2022, 21:01
Jestem za
0
M3TR0
M3TR0
19 października 2022, 21:04
Biorąc pod uwagę umiejętności Drakuli, z całym do niego szacunkiem, tez jestem za.
0
kamilus
kamilus
19 października 2022, 21:05
Można robić wypożyczenia gdy okienko jest zamknięte?
0
Fushnikov
Fushnikov
20 października 2022, 08:01
A co Faszysta robi w Juve?
1
Starosta
Starosta
20 października 2022, 09:31
Fushnikov w 2005 roku Juve miało problem z bramkarzem i Milan wypożyczył wtedy Abbiatiego na rok właśnie do nich.
1
Fushnikov
Fushnikov
20 października 2022, 09:38
Dzięki za info.
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
19 października 2022, 20:53
szkoda chłopa fest głównie w kwestii mundialu. Co do reszty to zbytnio nie ma co rozpaczać, bo wszystko co najgorsze jest już za plecami. Teraz starcia z powiedzmy mniej wymagającymi rywalami. Tatar udowadniał ostatnio że jest w bardzo dobrej dyspozycji i nie ma się o co martwić o obsadę bramki na ten moment, jeśli tylko obrońcy zaprezentują się na odpowiednim poziomie.
Niech Mike się spokojnie dokuruje, narazie w Milanie wszystko gra. Śmiem twierdzić, że jak już bramkarz ma się kontuzjowac to właśnie przed meczami z takimi rywalami jak Spezia, Monza, Salzburg, a nie Inter, Udinese czy inna Chelsea
4
mmielczar123
mmielczar123
19 października 2022, 21:27
W bardzo dobrej dyspozycji? Chłopu piłka z rąk wylatuje w prostych sytuacjach...
6
Calcio_Polska
Calcio_Polska
19 października 2022, 23:08
Miał kilka świetnych interwencji. W meczu z Chelsea powstrzymał bardzo groźny strzał Mounta, zanotował jedną z kluczowych interwencji w meczu z Veroną. Oglądałem każdy mecz z jego udziałem i nie widziałem żadnej niepewności w jego poczynaniach. Może ciagle nie możesz się pogodzić z tym co było w starciu z Fiorentiną sezon temu, ale to już jest historia. Obecnie Tatar wywiązuje się ze swoich zadań i robi co do niego należy. Popisuje się nieprzeciętnymi interwencjami. To nie jest wirtuoz, fakt, ale nie zmienia to faktu, że spisuje się w bramce i już kilka razy uratował Milan zagraniami, których nikt by się nie spodziewał po rezerwowym bramkarzu w tak zaawansowanym wieku
1
mmielczar123
mmielczar123
20 października 2022, 14:56
Miewa dobre interwencje, ale jest bardzo niepewny. Ostatnio w meczu z Hellasem piłka wypadła mu z rąk i gdyby nie Thiaw, mogło być 2:2
0
Cisek666
Cisek666
19 października 2022, 20:24
Ale na mistrzostwa pojedzie,tak?
0
chory
chory
19 października 2022, 19:57
https://www.youtube.com/watch?v=H6KuDkWEWfc
10
Bentos325
Bentos325
19 października 2022, 22:39
https://www.youtube.com/watch?v=t_Rlh_jhE34
1
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
20 października 2022, 09:07
Dzięki za zmianę avatara :D tak Cię zapamiętałem
1
Maxwarka
Maxwarka
19 października 2022, 19:34
Ciężkie bywa życie kibica Milanu
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
19 października 2022, 19:24
Ale to ta sama kontuzja czy inny mięsień /noga czy co tam było?
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 października 2022, 20:17
to samo. Za szybko zaczął mocniej trenować.
0
marcinomilano
marcinomilano
19 października 2022, 20:34
Nie, to była lewa łydka, a teraz chodzi o prawą nogę. Inna kontuzja.
0
kamilus
kamilus
19 października 2022, 21:07
Teraz ponoć również lewa:
https://twitter.com/MilanEye/status/1582803228278018048
0
pablas84
pablas84
19 października 2022, 19:12
Jak Kjear powróci, to jak on pojedzie z tym biednym rumunem w bramce...matko jedyna obaj chyba dostaną kartki za przepychanki między sobą.
2
Daros
Daros
19 października 2022, 19:26
Kjaer
4
19 października 2022, 19:11
Dwa dni temu powiedział tak:
"To prawda, że powiedziałem powiedziałem trenerowi i lekarzowi, że chcę już grać. Ale ta kontuzja jest groźna i jednak posłuchałem ich zdania".

Hmm...
1
Milanboy
Moderator Milanboy
19 października 2022, 19:28
Niestety, to kontuzja łydki, pamiętasz jak Bennacer męczył sie z tym urazem?
2
MilanHomer
MilanHomer
19 października 2022, 20:15
Było nie było łydka ważny dla piłkarza mięsień :)
0
marcinomilano
marcinomilano
19 października 2022, 20:33
To jednak nie nawrót, tym razem chodzi o prawą nogę.
0
Jaca23
Jaca23
19 października 2022, 18:54
Mike to zawodnik, który przez przyjściem do nas złapał JEDNĄ kontuzję w 2015 roku. Tymczasem w Milanie...

Kiedy w końcu ktoś pogoni tego Ostiego od przygotowania fizycznego?
1
Milanboy
Moderator Milanboy
19 października 2022, 18:55
To nie chodzi o przygotowanie fizyczne. Łydka to uraz który potrafi wracać jak boomerang, Marco Reus coś o tym wie czy Neymar i nie tylko.
2
Jaca23
Jaca23
19 października 2022, 19:00
Zdrowie konkretnego zawodnika, a kontuzja mięśniowa to dwie zupełnie inne sprawy. Mike doznał kontuzji przyśrodkowego mięśnia bliźniaczego lewej łydki, a to jest kontuzja mięśniowa na którą ogromny wpływ ma przygotowanie fizyczne, które u nas kuleje od lat. A tego dowodem jest coroczny szpital w którym dominują kontuzję mięśniowe.
6
Zuber
Zuber
19 października 2022, 19:01
Dokładnie i to coroczny szpital w tym samym momencie sezonu.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
19 października 2022, 19:03
Jaca23- Ale Maignan miał problemy mieśniowe. Ósmy nawet napisał to na dole i te przygotowanie fizyczne... Przygotowanie fizyczne jest najczęściej na treningach a wiem bo rozmawiam na takie tematy z byłym zawodowym piłkarzem i to jest cała magia tego przygotowania a o dziwo Milan świetnie potrafi zostać przygotowany na mecze i je wygrywa dzięki niemu. Może problem leży w leczeniu? W tym jaką zawodnik stosuje dietę? Jakie ma mięśnie? Jaką regenerację mięśni? Błaszczykowski przez lata doznawał kontuzji bo jego mięśnie nie były zbytnio elastyczne i nie był też tytanem pod względem dbania o siebie. Messi w sezonie 13/14 miał problemy zdrowotne ale gdy bardziej wziął się za siebię to problemy zanikały. między innymi zmiana dietetyka.

Zresztą tak jak pisałem, łydka to uraz bardzo zdradliwy bo potrafi wrócić i często się słyszy, że piłkarz ma nawrót kontuzji to właśnie najczęściej łydki. Czy z tego co kojarze kiedyś Calabria z łydką nie miał problemu oraz Bennacer kiedy ten uraz do niego wracał?
Edytowano dnia: 19 października 2022, 19:06
0
wielki prostownik
20 października 2022, 08:17
To prawda. Na kontuzje mięśniowe ogromny wpływ ma to jak prowadzi się zawodnik. Taki Lewandowski czy CR7 którzy są tytanami pracy nad własnym ciałem takich kontuzji w zasadzie nie miewają. Nie jest natomiast prawdą że kontuzje wynikające z przeciążeń to tylko treningi. Nie. Efekty przeciążeń lub niedotrenowania wychodzą także w trakcie meczów. U nas jest ewidentny problem z przygotowaniem fizycznym bo nie wierzę że wszyscy nasi piłkarze to lenie żywiące się hamburgerami.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
19 października 2022, 18:51
Zdjęcie piękne XDDDDDD
0
ósmy
ósmy
19 października 2022, 18:37
Obawiam się, że w tym przypadki problem może być o wiele głębszy.
Już o tym wcześniej pisałem, ale zostałem wyśmiany.
Maignan to kozak nad kozaki. Jeden z najlepszych w swoim fachu.
Ale istnieją zawodnicy, którzy są podatni na kontuzje i wszelkie urazy. Mają pecha. mało w tym kontekście mówi się o pozycji bramkarza, bo i nie drenuje ten sport tak wyczynowo bramkarza, jak zawodnika z pola, ale..
Ale nie można tego całkowicie wykluczyć.
W tym sezonie Magic odpuścił już 6 spotkań i szykują się kolejne, w poprzednim było już 9 spotkań. I nie mówimy tutaj o złamaniach kończyn, czy urazach głowy - często spotykanych kontuzji u bramkarzy.
W Lille był taki sezon, kiedy z powodu urazu pleców opuścił 19 spotkań (113 dni)
Magik Mike jest fantastycznym bramkarzem, ale może trzeba zacząć się przyzwyczajać, że to ten kaliber zawodnika podatnego na kontuzje jak Dybala czy Sensi.
Forza Magic Mike - życzę szybkiego powrotu do zdrowia, bo potrzebujemy Ciebie jak tlenu!
3
Pavlović31
Pavlović31
19 października 2022, 18:32
Cholera mam nadzieję że to nie wyhamuje jego rozwoju, MM jest mocny. Ale już po sezonie dla niego pod kątem nagród czy statystyk.
0
Squall
Squall
19 października 2022, 18:31
Z Rebiczem w tym sezonie było to samo, że za wcześnie dopuścili do treningów, nie wiem kto jest za to odpowiedzialny, ale ewidentnie robi to do dupy i powinien zostać pogoniony.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
19 października 2022, 18:30
Paranoja
0
gago1145
gago1145
19 października 2022, 18:08
Już od kilku lat mam wrażenie, że w Milanie mają wyjebongo w sztab zarówno ten w pionie lekarskim jak i trenerskim. Co rusz to kontuzja nawet zawodnika, który dopiero co "wyzdrowiał". Warto również przyjrzeć się stałym fragmentom u nas... no właśnie, nie istnieją już od dobrych kilku sezonów, kompletny brak przygotowania w tym aspekcie, a jeżeli już coś jest próbowane to nigdy nie wychodzi. Taki Inter, Roma, Atalanta czy inne Napoli zawsze potrafią zaskoczyć stałym fragmentem, my niestety ograniczamy się jedynie do rzutów karnych jeżeli chodzi o martwą piłkę
2
SuperPippoInzaghi
SuperPippoInzaghi
19 października 2022, 18:30
W punkt z tymi stałymi fragmentami gry. Nie jestem w stanie zrozumieć debilizmu, który jest praktycznie przy każdym rzucie rożnym czy wolnym. Chodzi mi o "niby zmyłkę" Bennacera i Tonalego, że niby nie wiadomo, kto zagra piłkę w pole. Ale gdy jeden z ów panów przebiegnie nad piłką i zamarkuj podanie mija klika sekund nim ten drugi ją faktycznie kopnie - WSZYSCY mają czas, żeby na to się przygotować i skorygować ustawienie - a my przez to finalnie mamy jednego gracza mniej, który mógłby dodatkowo być w polu karnym, albo ściągać sensownie uwagę któregoś z obrońców. I ta głupota jest powielana kilka raz w ciągu każdego meczu...
2
sebulba12
sebulba12
19 października 2022, 19:16
inna sprawa że 90% dośrodkowań z rożnych i wolnych kończy się na pierwszym obrońcy i to niezależnie kto wrzuca...
0
pablas84
pablas84
19 października 2022, 19:19
Ja nie pamiętam w tym sezonie meczu, w którym stworzylibyśmy jakieś realne zagrożenie z rzutu rożnego czy rzutu wolnego, już nie mówiąc o bramce. Pod tym kątem jesteśmy daleko z tył i przyjdą takie mecze, gdzie to się może przydać i być kluczowe, być może w najbliższych meczach. Takie detale mogą się okazać niestety kluczowe na koniec sezonu.
0
Bandon
20 października 2022, 00:23
pablas84

Gol z Juve, pięta Leao w słupek.
0
MalinaOla
MalinaOla
19 października 2022, 18:05
Ja pier....
0
_PAOLO_
_PAOLO_
19 października 2022, 18:10
... dole
10
ACstach
ACstach
19 października 2022, 18:02
Powiedzieć, że wkurzyłem się po tym newsie to jak nic nie powiedzieć.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 października 2022, 18:00
Ja pier... to teraz może by dać jakiemuś juniorowi szanse? Bo gorzej od tatara nie zagra nawet junior.
1
Pavlović31
Pavlović31
19 października 2022, 18:33
W ogóle Jungdala wypożyczamy 20-letniego. On to też wieczny talent.
1
mikj
mikj
19 października 2022, 17:50
Pytanie brzmi: kto powinien ponieść odpowiedzialność jako, że ustaliliśmy że MilanLab się tym nie zajmuję?
0
Pavlović31
Pavlović31
19 października 2022, 17:55
Źle ustaliles, za przywracanie zawodnika po kontuzji i wdrażanie go i badanie w tym czasie odpowiada lekarz drużyny czyli członek MilanLabu, czyli MilanLab, skoro trenerzy dostali takie info że może trenować a nie był doleczony to wina gościa z MilanLabu i oni ponoszą odpowiedzialność.
0
wielki prostownik
19 października 2022, 18:06
Bzdura. Milan Lab to jedynie laboratorium zbierające i analizujące dane biochemiczne. Ani nie trenuje zawodników, ani ich nie leczy ani nie podejmuje decyzji o powrocie do gry. Dostarcza jedynie materiału do analiz przez sztab trenerski. To tak jakbyś miał pretensje do laboranta że lekarz na podstawie jegoo analiz podjął taka a nie inną decyzję.
Edytowano dnia: 19 października 2022, 18:08
2
wielki prostownik
wielki prostownik
19 października 2022, 18:27
No to lekarze którzy współpracują z MilanLab, jak zwał tak zwał, w każdym razie chodzi o lekarzy a nie trenerów od przygotowania fizycznego.
0
wielki prostownik
20 października 2022, 12:15
No niekoniecznie. To nie lekarze dawkują treningi.
0
ACstach
ACstach
19 października 2022, 17:44
nie.. nie. nie...
1
Pinocchio
Pinocchio
19 października 2022, 17:43
Ja pierdykam, przecież Tatar to jest poziom okręgówki. On nie ma kontroli nad tym co się dzieje na boisku, dosłownie.
5
kusniak_22
kusniak_22
19 października 2022, 18:05
Bo nie gra, to ogólnie nie jest zły bramkarz, ale jak siedzisz na ławie to co się spodziewać ? Nikt niestety na bramkę nie sprowadza super bramkarzy i nie ma w tym nic dziwnego.
1
Vol'jin
Vol'jin
19 października 2022, 18:17
Poczekaj jk przyjdzie jakiś Terraciano czy inny bo Włoch

Może Sportiello sensowny jedynie
0
marcinomilano
marcinomilano
19 października 2022, 17:42
(: (: (:
0
Diavo
Diavo
19 października 2022, 17:41
Nieeeeeee
0
Manolas
Manolas
19 października 2022, 17:38
Donnarumma wróć
1
DarthImpaler
DarthImpaler
19 października 2022, 17:58
Antonio
5
ACMAILAND1313
ACMAILAND1313
19 października 2022, 17:32
Tak to jest kiedy piłkarzy Milanu leczą weterynarze.
9
Rossu
Rossu
19 października 2022, 17:27
Nowe, nie znałem.
0
DL7official
DL7official
19 października 2022, 17:25
Jak jest zdrowy to oczywiście jest ogromnym wzmocnieniem zespołu, kozak. Szkoda tylko, że łapią go kontuzję. Ciekawe, czy Klub bierze pod uwagę kogoś lepszego na jego zmiennika.
1
Bandon
20 października 2022, 00:21
Kontuzje to go tylko u nas łapią. W Lille miał jedną przez całą karierę.
0
patoo_07
patoo_07
19 października 2022, 17:25
A sam mówił, że to poważne i nie można za szybko. No i poszedł za szybko :(
1
mmielczar123
mmielczar123
19 października 2022, 17:25
No to jesteśmy w du...
0
dżunio91
dżunio91
19 października 2022, 17:25
To mega osłabienie zespołu
0
acmti__
19 października 2022, 17:23
Serio? Jakim cudem gość, który jest pod opieką top specjalistów może doznać nawrotu kontuzji już na bazie treningów (bo strzelam, że zaczął trenować)
Ja się nie dziwię, że my mamy pół składu kontuzjowanego skoro oni są tak leczeni.
16
carrygun
carrygun
19 października 2022, 17:57
Widać to nie są top specjaliści? Przecież od lat są te same problemy w Milanie. To tak jakbyś mówił, że politycy muszą dobrze zarządzać państwem, bo to są specjaliści w swoim fachu i na bazie wykształcenia i doświadczenia dostają stanowiska.
3
wielki prostownik
20 października 2022, 12:17
Bo to najwyraźniej nie są top specjaliści. A w zasadzie na pewno nie są biorąc pod uwagę że plaga kontuzji powtarza się rok w rok w tym samym okresie.
0
19 października 2022, 17:22
Z ręcznikiem na LM, ciężka misja i widmo katastrofy na horyzoncie
11
filipacm
filipacm
19 października 2022, 17:20
WTF, jeszcze nie wrócił i już kontuzja, no takie rzeczy tylko u nas
9

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się