SCUDETTO


11. kolejka Serie A

21 października 2022, 09:44, cinassek Aktualności
11. kolejka Serie A

Aż na cztery dni rozłożona została 11. kolejka Serie A. Czas na emocje z nią związane!

Piątek, 21 października:

20:45: Juventus - Empoli 4:0 (Kean, McKennie, 2x Rabiot)

Sobota, 22 października:

15:00: Salernitana - Spezia 1:0 (Mazzocchi)

18:00: Milan - Monza 4:1 (2x B. Diaz, Origi, Leao - Ranocchia)

20:45: Fiorentina - Inter 3:4 (Cabral [k.], Ikone, Jović - Barella, 2x. L. Martinez [1x - k.], Mychitarian)

Niedziela, 23 października:

12:30: Udinese - Torino 1:2 (Deulofeu - Aina, Pellegri)

15:00: Bologna - Lecce 2:0 (Arnautović [k.], Ferguson)

18:00: Atalanta - Lazio 0:2 (Zaccagni, F. Anderson)

20:45: Roma - Napoli 0:1 (Osimhen)

Poniedziałek, 24 października:

18:30: Cremonese - Sampdoria 0:1 (Colley)

20:45: Sassuolo - Hellas 2:1 (Lauriente, Frattesi - Ceccherini)



372 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mufi
mufi
23 października 2022, 17:55
opieprzyć te Udine w tym momencie sezonu może dać nam Majstra :)
0
SzefWszystkichSzefow
SzefWszystkichSzefow
23 października 2022, 15:52
Inter wygra już wszystko do końca sezonu
1
iMmortal_1899
iMmortal_1899
23 października 2022, 15:58
nie tracąc przy tym ani jednej bramki.
13
Zuber
Zuber
23 października 2022, 16:36
To teraz proszę numery dużego lotka.
1
kamilus
kamilus
23 października 2022, 17:28
Tylko do końca sezonu? Z moich prognoz wynika, że wszystko do roku 2137.
3
Starosta
Starosta
23 października 2022, 15:06
Ja mam pytanie czy Umtiti z Lecce to ten sam Umtiti co grał w Barceonie?.
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
23 października 2022, 15:22
Tak, Barcelona go wypożyczyła.
0
Starosta
Starosta
23 października 2022, 15:28
No to Lecce!!! Już nie było nic innego. No chyba że on taki poziom reprezentuje.
0
gattusoBDG
23 października 2022, 13:59
Pietro Pellegri właśnie strzelił swoją drugą bramkę z rzędu. Pamiętacie tego pana? :)
4
kamilus
kamilus
23 października 2022, 14:17
Nie, wcale, przecież tutaj nie ma kibiców Milanu. :P
10
Milanboy
Moderator Milanboy
23 października 2022, 17:51
Nie pamiętam ale dzięki, że przypomniałeś.
0
chory
chory
23 października 2022, 13:59
Pellegri nasz człowiek
0
mmielczar123
mmielczar123
23 października 2022, 13:52
Szkoda jakby Udinese się wywaliło na przeciętnym Torino, bo po tym meczu mają 3 ogórasów (kolejno: Cremonsese, Lecce, Spezia), więc niech przed mundialem gromadzą te punkty, żeby po mistrzostwach ruszyli jeszcze mocniej, to może wywalą inter albo rube z pucharów :P
edit: No i może być ciężko, bo nasz stary znajomy Pellegri strzelił...
Edytowano dnia: 23 października 2022, 13:58
1
R93k
R93k
23 października 2022, 14:02
Patrząc na konkurencję to się boję, żeby nas nie wywalili, bo przy tych kontuzjach i możliwej dalszej walce w LM to ciężko będzie o top 4,serio
0
mmielczar123
mmielczar123
23 października 2022, 14:06
Bez przesady. Ze słabszymi nawet jak nie idzie, to ostatnio przepychamy te mecze, a z mocnymi radzimy sobie bez problemu (oprócz Napoli, ale wtedy i tak byliśmy dużo lepsi z samej gry).
5
chory
chory
23 października 2022, 13:02
brawo Udine, jazda dalej
2
karp_fso
karp_fso
23 października 2022, 12:45
Ja to się zastanawiam, czy Fiorentina taka mocna, czy Inter taki słaby. Bo Viola w tym sezonie to straszny ogór, ale postawili trudne warunki naszym kuzynkom. Nie można chyba lekceważyć fiołków, mimo wszystko.

Pracy sedziów to nawet nie komentuje.
Edytowano dnia: 23 października 2022, 12:48
1
pwentrys
pwentrys
23 października 2022, 12:49
To był po prostu dziwny mecz. Ja nie wiem jakim cudem Viola strzeliła te 3 bramki Interowi nawet, gole mieli po zamieszaniu w 16 i po karnym, a to jak słabi są w tym sezonie świadczy to, że nawet przez 5 minut nie umieli utrzymać remisu.
1
pwentrys
pwentrys
23 października 2022, 13:02
Viola urwała punkty Napoli i Juve. Florencja to zawsze jest trudny teren
3
Corsa
Moderator Corsa
23 października 2022, 13:03
Inter puchnie w drugich połowach :)
0
marcinomilano
marcinomilano
23 października 2022, 12:09
https://twitter.com/alex_jacobone/status/1583911667804827648?s=46&t=tMQZptSNECOKNaN4PfHhWg&fbclid=IwAR1fO-bwmUVhrxxjrttGym7SCkwOSysYAz2kSl_Hbj9iLDXcPDMgXRopkjk

Tomori to by chyba za takie wejście dostał zawieszenie na pół roku :) Ale to my jesteśmy ciągnięci przez sędziów za uszy
Edytowano dnia: 23 października 2022, 12:10
3
The Legend
The Legend
23 października 2022, 12:41
O co się czepiasz? To była walka o pozycje!!!
Tak samo wczoraj Diaz faulował obrońce Monzy przy zdobytym golu. XDDDD
0
marcinomilano
marcinomilano
23 października 2022, 12:45
Wejście imienia Artura Jędrzejczyka ;)
0
marcinomilano
marcinomilano
23 października 2022, 13:05
Nie wiem jakim cudem tam nawet kartki nie było xD Parę centymetrów wyżej i byłoby po kolanie
0
Gerada
Gerada
23 października 2022, 13:09
Lol, i tu nie było czerwonej kartki?
0
Milanboy
Moderator Milanboy
23 października 2022, 17:46
Nie wiem jak tutaj czerwonej kartki nie był naprawdę.
0
ZYLION
ZYLION
23 października 2022, 18:06
Jeszcze sędzia to na Varze oglądał:)
0
Gerada
Gerada
23 października 2022, 11:50
Nie oglądałem całego meczu, nie mam pojęcia z gry kto i na co zasługiwał. Ale faul Dżeko jest ewidentny. Tam nie ma walki o piłkę, nie ma walki o pozycję. Jest ot jasne pchnięcie ręką w plecy zawodnika zainteresowanego piłką, przez gracza, który jedynie myślał "a może tym razem akurat nie gwizdnie". To, że Viola w 95 minucie, broniąc wyniku, po amatorsku wyrzuciła wszystkich swoich graczy na połowę rywala i prosiła się o kontrę nie ma na to wpływu.
0
Corsa
Moderator Corsa
23 października 2022, 12:30
To jest trochę szukanie dziury w całym, tylko ze względu, że mówimy o rywalu zza miedzy.

Równie dobrze można powiedzieć, że błędnie podyktował karnego, bo bramkarz przed wpadnięciem na Lautaro minimalnie musnął piłkę koniuszkiem rękawicy. Jednak to nie miało znaczenia i decyzja wybroni się sama.

Gdyby na Milanie arbiter gwizdnął taki faul, to wszyscy jak jeden mąż twierdzilibyśmy, że niczego tam nie było, bo przykładowo w PL nie reagują na podobne przewinienia. Ostatni przykład - Tomori przepychał Mounta.
1
The Legend
The Legend
23 października 2022, 12:36
Nie no co Ty, to była walka o pozycje, trzymając za koszulkę i odpychając łapami jak w hokeju Milenkovica, który chce wyskoczyć do piłki i ją wygłówkować. XDDD

0
Corsa
Moderator Corsa
23 października 2022, 13:03
Na upartego bardziej przyczepiłbym się do tego karnego niż do ostatniej bramki, ale to tylko moja opinia :)
0
Corsa
Corsa
23 października 2022, 13:04
Wiesz, zobacz sobie bramkę Jovica - jeśli Dzeko faulował to Jovic w takim razie też powinna być nieuznana.
1
Gerada
Gerada
23 października 2022, 13:08
@ Corsa
No właśnie nie zgodzę się całkowicie z tym co napisałeś... Po pierwsze nie mam problemu z tym jak gwiżdżą faule przeciwko nam. Natomiast ta sytuacja i sytuacja Tomori - Mount nie mają ze sobą absolutnie nic wspólnego. Dosłownie nic. Raz okoliczności: Tomori - Mount = walka o pozycje / Dzeko - nie jest zainteresowany lepszą pozycją, jest w 100% skupiony na odebraniu szansy do zagrania piłki przez rywala. Dwa: faktyczny wpływ na sytuację: Tomori - Mount , jak ogląda się powtórki widać, że Mason robi ruch od piłki i próbuje utrzymać równowagę, a dotknięcie (bo o szarpnięciu nie ma mowy) Tomoriego ze podobną dozą prawdopodobieństwa bardziej pomaga mu utrzymać się na nogach niż ogranicza taką możliwość. W finalnej i kluczowej chwili tego faulu Tomori i Mount "odpychają się" nawzajem w identyczny sposób. Kulminacją tej interpretacji jest to, że finalnie Mount oddaje strzał i na logikę jasno widać, że gdyby Tomori nawet nie istniał w tej sytuacji to lepszej pozycji by nie miał (po prostu piłkę miał wypuszczoną za daleko)... Sytuacja z Dżeko jest oczywista: odepchnięcie zero jedynkowy rozstrzyga kwestię czy rywal zagra piłkę głową czy tego nie zrobi.

Dla mnie jest dużo czynników, które decydują czy można puścić grę i w przypadku faulu Dżeko nie zaistniał żaden z nich. Bo niby jaki? Wg przepisów w plecy rywala niże możesz wchodzić nawet barkiem... Ramieniem/łokciem to już jest abstrakcja. Jeśli chcemy szukać analogii to bardziej sytuacja Dzeko była podobna do tej gdzie Porto nam rok temu bramkę strzeliło a faulowany był Bennacer. I tam również sędzia się pomylił.

Na temat sytuacji z karnym się nie wypowiadam. Jak pisałęm, nie oglądałem meczu i widziałem tę jedną sytuację tylko. Nie mam problemu z tym żeby Inter wygrał nawet 7:0 wczoraj. A jak należał im się jakiś karny to powinni go dostać. Natomiast przy golu na 4:3 Dzeko na pewno faulował. Tyle.
1
Gerada
Gerada
23 października 2022, 13:14
@ lubiekoty
Właśnie obejrzałem. Nie chce mi się szukać jakiejś "lepszej" powtórki. Kluczowe IMO na ile obaj się trzymali i obrońca "odleciał" bo Jović się wyszarpał, a na ile obrońca go puścił, a Jović po prostu odepchnął. Jeśli ten drugi wariant to oczywiście gola być nie powinno.
0
Gerada
Gerada
23 października 2022, 14:20
Po obejrzeniu faulu na Jacku i braku czerwonej kartki w tamtej sytuacji, stwierdzam, że faktycznie "sędzia" pokazał jasno i przejrzyście, że przepisy w tym meczu nie obowiązują, więc brak faulu za ewidentne pchnięcie przez Dżeko było łatwe do przewidzenia i faktycznie większego żalu nikt mieć nie powinien ;)
0
23 października 2022, 11:07
Klasyka. Nie ma meczu na Artemio Franchi z drużynami z Lombardii bez kontrowersji. Zawsze coś, odkąd pamiętam. Dlatego nie za bardzo ich lubię. Teraz może to oni mogą narzekać, ale często bywało tak, że to Viola korzystała na skandalicznym sędziowaniu. Z nami, Interem czy Atalantą.
0
Gerada
Gerada
23 października 2022, 13:06
Juventus też tam przekręcili ładnie z 2 sezonu temu
0
Majki85
Majki85
23 października 2022, 10:00
Ale ta Fiorentina jest daremna. Nie wiem jakim cudem oni strzelili trzy bramki Interowi. Zero jakiegokolwiek stylu. Tam tylko Kouame da się oglądać (i kontuzjowanego obecnie Nicolasa Gonzaleza), reszta to jakaś zbieranina kopaczy. Winą obarczyłbym jednak Italiano, który nie potrafi wydobyć potencjalu z Baraka czy Amrabata którzy w piłkę grać potrafią. Pod forma ewidentnie widać jest też Biraghi a Milenkovic wygląda jak żelbetonowy kloc. Mam nadzieję że jak się temu łapaczowi Terrraciano skończy kontrakt to Milan nie ruszy po niego, bo facet jest jeszcze poziom niżej od Tatarusanu, a jak "pewny jest Rumun w bramce wszyscy wiemy. Inter wygrał zasłużenie, ale jak już Viola wyrównała w 90 minucie to mogła to dociagnac do końca. Niestety Venuti swoją interwencja spuentował poziom Fiorentiny. Znając życie jednak, kiedy dojdzie do starcia Fiorentiny z Milanem to albo nowy trener ogarnie już tam temat albo ci nagle zagrają z nami mecz życia, włącznie z tym śmiesznym bramkarzem Terraciano.
0
Corsa
Moderator Corsa
23 października 2022, 11:03
Fiorentina to obecnie drużyna, której mental został w lesie. Najlepiej było to widać w ostatnich minutach, gdzie zachowali się jak typowy outsider i grali na czas, broniąc remisu.

Tak może zachować się Lecce czy inne Cremonese, a nie zespół, który gra obecnie w europejskich pucharach. Jako gospodarz powinni przycisnąć i pokusić się o trzy punkty.

Przez taką zachowawczość zostali pokarani, ten czwarty farfocel był idealnym podsumowaniem. Inter zasłużył na wygraną, bo Violi zabrakło jaj.
0
ósmy
23 października 2022, 12:07
Terracciano niedawno przedłużył kontrakt z Fiorentiną do 2025r.
0
dżunio91
dżunio91
23 października 2022, 06:26
Stres, nerwy, złość. Lecz Inter i tak inkasuje 3 punkty :) Roma oraz Lazio w tej kolejce tracą i już będzie blisko do 4 miejsca. A w środę awans do play off w CL
0
Rafał0209
Rafał0209
23 października 2022, 07:20
Nic do Ciebie nie mam, pojedyncze przypadki nie drażnią, ale jakby tak każdy jak Ty się rejestrował na tej stronie kibic Interu Romy Juve Napoli itp, to by się już ta strona nie nazywała ACMilan.com.pl tylko trzeba by zmieniać na Serie A pl. komentarz w stylu blisko do 4 miejsca kiedy to Milan jest zaraz za Napoli na drugim, ktoś wyskoczy fajnie że wygraliśmy 4:3 czy 4:0 jak Juve to może się zrobić niezły burdel i się domyślaj o kogo chodzi.pozdrawiam.
4
slavio
23 października 2022, 07:47
Madre slowa inter to dobra ekipa tylko fartem przepycha te 3pkt wiecej pewności a będzie latwiej nas gonic
0
kamilus
kamilus
23 października 2022, 10:39
@Rafał0209
Ja tam nie widzę problemu, bo kibice innych klubów piszą praktycznie tylko w wątku o danej kolejce Serie A, więc ich "wpływu" na stronę na tle wszystkich newsów praktycznie nie widać. Poza tym fajnie jest czasami poczytać to, jak daną sytuację widzą osoby z innej perspektywy aniżeli kibica Milanu. :P
2
Corsa
Moderator Corsa
23 października 2022, 10:43
Kolega na początku przedstawiał się jako kibic Parmy, Violi, no ogólnie Calcio, ale jak już się nieco zadomowił u nas to teraz tylko "Inter to, Inter tamto, my Inter..." ;)

Niby to nic takiego, kulturalny z Ciebie gość, piszesz sensownie, ale jednak jawne kibicowanie lokalnemu rywalowi, który nie cieszy się tutaj zbytnią sympatią(jak widać poniżej) można uznać jako faux pas.

Obecnie Inter ogląda plecy Milanu i ludziom nie przeszkadzają Twoje wpisy, ale jeśli sytuacja w tabeli się zmieni lub odpadniemy z LM(oby nie), to zapewne zaczną się nerwy i w przypływie frustracji ktoś może się przyczepić, pisząc parę słów za dużo.

Już to przerabialiśmy, dlatego chciałem Cię uczulić, żeby uniknąć później niepotrzebnych tarć :)
4
Vol'jin
Vol'jin
22 października 2022, 23:11
frajerów sezonu już znamy
0
carrygun
22 października 2022, 23:14
Ale przecież Inter to nie są frajerzy sezonu, ale tysiąclecia.
5
The Legend
The Legend
22 października 2022, 23:14
Piszesz o Valerim czy o Costanzo odpowiedzialnym za VAR?
1
Vol'jin
Vol'jin
22 października 2022, 23:15
przy Valerim to trzeba się przeturlać przez boisko by gwizdnąć faul :)
0
szyka
szyka
22 października 2022, 23:08
Inter drugi raz w tym sezonie wygral fuksiarsko w ostatnich sekundach meczu, to nie podlega dyskusji
Odrobinę obiektywizmu tu by się jednak przydało
Jeśli ktoś uważa, że dzeko dzis czy tomori z chelsea faulował to powinien przerzucić się na jakiś mniej kontaktowy sport typu siatkowka, curling czy tenis.....
Miłej niedzieli
2
Janik14
22 października 2022, 23:36
Ale skoro jedno to faul, a drugie nie.. to gdzie jest racja? No i jedna strona pokrzywdzona;)
2
szyka
szyka
22 października 2022, 23:54
Jedynym winnym jest siebert
To po prostu słaby drobiazgowy sędzia, który nie czuję ducha tej gry.
Jeśli jest delikatny kontakt i główny uznaje, że faul i karny to var nie może interweniować
Może to zrobić jedynie, gdyby nie było w ogóle kontaktu tomoriego z mountem
0
Corsa
Moderator Corsa
22 października 2022, 23:07
Prosiłbym żeby przyhamować z tymi obelgami w kierunku rywali.

Niechęć niechęcią, ale trzymajmy poziom.
5
The Legend
The Legend
22 października 2022, 23:07
https://sbanh.com/t27xb4hg2lrr.html


proszę przewinąć do:15:50

jak tu nie było faulu to ja jestem Święta Teresa
czarna mafia znowu przepycha merdaczy, tak jak w przednim sezonie
1
SuperPippoInzaghi
SuperPippoInzaghi
22 października 2022, 23:32
siema Tereska
2
szyka
szyka
22 października 2022, 23:34
Święta Tereso:-)
Spójrz prosze na rajd naszego Brahima
Czy on tez faulowal w walce o pozycje obrońcę monzy przed oddaniem strzału?
No przecież ręce pracowały konkretnie i odepchnął obrońcę...
0
The Legend
The Legend
22 października 2022, 23:36
Co Ty w ogóle porównujesz?
Przecież to są dwie zupełnie inne sytuacje.
Edytowano dnia: 22 października 2022, 23:37
0
Peloponez
Peloponez
22 października 2022, 23:59
Ty poważnie chciałbyś żeby takie rzeczy były gwizdane?
Dzisiaj w meczu Liverpoolu była podobna sytuacja w polu karnym. Jak myślisz czy był karny? NIE! Czy był VAR? NIE. Tam nikt nawet nie zawracał sobie tym głowy, a było wyraźniejsze odepchnięcie.
1
szyka
szyka
23 października 2022, 00:03
Sytuację są różne, bo nie chce mi się szukac walk o pozycje w środku pola o górne piłki ale założenie i analogia ma zobrazować Tobie o co chodzi.
Sędzia zgodnie z przepisami mógł nie zaliczyć gola i odgwizdac faul brahima w walce o pozycje i uznać, że stracił posiadanie i kontrole nad pilka i faulowal ręką, aby oddać sttzal. Przepisy również by go wybroniły, bo kontakt byl i var tez by nie zainterweniował...
Czy to byłoby zgodne z duchem gry?
Oczywiście że nie....
Faul przy walce o górne piłki jest jak pracują łokcie na twarz przy wyskoku czy podejście pod skaczącego zawodnika, żeby wylądował na glebie na plecach i na to są sędziowie wyczuleni, a nie w przypadku jak ktoś się zastawia i jest delikatny kontakt i odepchnięcie
0
szyka
szyka
23 października 2022, 09:48
Przypomnij sobie bramkę Tonaliego z Lazio w poprzednim sezonie w doliczonym czasie do drugiej połowy - te odepchnął obrońcę i faulu nie było....
1
szyka
szyka
23 października 2022, 12:04
Lubie koty
Dokladnie piękny przykład
Ciekaw jestem czy Ci kibice Milanu co krzyczą tak, że był faul dzeko tez tak krzyczeli, by nie uznawać bramki tonalego po odepchnięciu acerbiego? Pytanie retoryczne
Oczywiście tam też nie było faulu, a odepchnięcie było silniejsze, bo acerbi się przewrocil:-))
0
The Legend
The Legend
23 października 2022, 12:33
szyka

Co ty człowieku za bzdury opowiadasz? Tak się składa, że ogolgadam wszystkie mecze Milanu,a pamięć mam bardzo dobra i pamiętam jak dziś, że w tamtej sytuacji to Acerbi sam się wypier*** i ratując się przed upadkiem chciał się złapać Tonalego, a ten go odepchnął.
Ja rozumiem potrzebę bycia obiektywnym, ale w Twoim przypadku to już podchodzi pod masochizm i podajesz coraz to głupsze przykłady.
0
szyka
szyka
23 października 2022, 15:33
Nic nie zrozumiałeś kolego
Szkoda mi czasu na taki beton.
Widzisz łapy i odpychanie tam gdzie Ci wygodnie
acerbi się wypierdolil po odepchnięciu
Milenkovic wczoraj był tak glupi że nawet tego nie zrobił żeby nabrać sędziego
0
The Legend
The Legend
23 października 2022, 18:14
https://youtu.be/IbfA6dNPkf0?t=132

masz betonie, nałóż bryle i sobie to obejrzyj
acerbi by się wypi** bez wzgledu na to czy tonali by tam stal czy tez nie, nawet nie protestował tylko siadł na dupie i założył ręce w akcie bezradności
skończ już wiec pieprzyc te swoje psudo-obiektywne brednie, bo mnie już mdli
0
szyka
szyka
23 października 2022, 20:27
https://youtu.be/aZiewBCr1aw
Tu masz 3 powtórki betonie, a nie zapodajesz jedna gdzie nic nie widać
To nie kwestia poprawności i obiektywizmu, bo mam wywalone na inter tylko śmieszą mnie tacy hipokryci
Podaję Ci analogiczne sytuację gdzie ręce pracują to odwracasz kota ogonem, że przecież tu to faulu nie było, jakbym twierdzil, ze byl. Cały czas próbuje ci uświadomić że nie było faulu w sytuacji brahima, tomoriego, tonalego, dzeko
Przeczytałeś kiedykolwiek przepisy gry w piłkę nożną?
0
Rossu
Rossu
22 października 2022, 23:01
Świat według Eleven

Inter wygrywa po frajerskim sędziowaniu i frajerskiej obronie Violi - "niesamowita drużyna", tak gra były mistrz Włoch!

Milan wygrywa jakikolwiek mecz po słabszej grze - rywal sprawił 3 punkty, Milan niczego wielkiego nie pokazał.
Edytowano dnia: 22 października 2022, 23:03
17
ACstach
ACstach
22 października 2022, 23:03
Dokładnie.
0
The Legend
The Legend
22 października 2022, 23:08
polecam nie opłacać tych błaznów i przerzucić się na BT Sports
komentarz, jakość, studio - klasa sama w sobie
7
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 października 2022, 23:09
Zapomniałeś jeszcze o:

Juventus wygrywa 5 mecz w lidze spośród 11 rozegranych - potwór Allegriego się budzi, Stara Dama wstaje z kolan, spektakularne zwycięstwo, Juventus włącza się do walki o mistrzostwo Włoch!
3
mmielczar123
mmielczar123
22 października 2022, 23:11
Nie zapominajcie, że jak rube wygra po paździerzu, to "wraca stary potwór Allegriego", a Napoli nawet jakby do końca sezonu cudem przepychało każdy mecz po 1:0, to i tak grają najpięknięjszą piłkę we Włoszech :)
0
The Legend
The Legend
22 października 2022, 23:16
@ Gianni Rivera
Jak szysze gdzieś tekst o "cynicznym" czy "wyrachowanym" Juve to zbiera mnie na wymioty.
2
Xylometazolin
Xylometazolin
23 października 2022, 04:45
@The Legend co do "cynicznego juve" to najgłupsze w tym jest to że część ich kibiców to zwyczajnie cieszy.
0
DragonAC
DragonAC
23 października 2022, 08:20
Cały Eleven. Może z 2 komentatorów by tam wychaczyl którzy są obiektywni
0
pwentrys
pwentrys
23 października 2022, 10:07
Tak, bo tylko nad Kvarą, Interem i Juve się spuszczają, a nad nami nigdy. Ogólnie widać, że to kibice Calcio, więc to normalne, że każdy z nich ma swoją drużyne ale mimo to nie odczułem jakiegoś skrajnego subiektywizmu w stronę naszych rywali. Trochę przesadzacie.
1
Mil_online
Mil_online
22 października 2022, 22:54
Jeszcze jedno - rzeźnik Di Marco bez jakiejkolwiek kartki za faul na wysokości kolana na Jacku?:)
4
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
22 października 2022, 22:54
Przecież to jest kuriozum jak można mieć takiego farta żeby wygrać w taki sposób.
Zamykam balkon bo zajechało sfarconym niebiesko- czarnym gufnem :)
Btw.
Sędzia oczywiście też popis że nie dał 2 żółtej kartki kebabowi przy faulu przy kontrze na Bonaventurze i puszczając ta żałosna akcje z samobójem gdzie był faul Bośniacka.
Żal.IT
3
pwentrys
pwentrys
23 października 2022, 09:54
No i popisem nie było, że na początku meczu Amrabat nie dostał żółtej kartki, a w meczu jedna zarobił za faul taktyczny
0
ACstach
ACstach
22 października 2022, 22:53
Dzeko faulował przy akcji bramkowej. Tak jak nas robili w LM w poprzednim sezonie tak teraz nie sprawdzane, nawet komentatorzy mimo, że dla nich Inter to niesamowita drużyna, która ledwo wygrywa z takim słabym rywalem po przekręcie to sami widzieli, ze faul.
2
Vol'jin
Vol'jin
22 października 2022, 23:14
widzę Valeri sędziował ;)

by gwizdnąć faul to trzeba się turlać jak Neymar parafrazując do jego wypowiedzi o fauli Hateboera na Leao
1
ACstach
ACstach
22 października 2022, 23:16
Sam tak powiedział właśnie...
0
Paulaner
Paulaner
22 października 2022, 22:49
Kurczę mało brakło żeby merdy straciły punkty. Szkoda
Forca MILAN
1
Paulaner
Paulaner
22 października 2022, 22:49
Kurczę mało brakło żeby merdy straciły punkty. Szkoda
Forca MILAN
2
Pinocchio
Pinocchio
22 października 2022, 22:49
Ten nieudacznik odstawił podobny cyrk w meczu z Juventusem, w pucharze Włoch. Ja bym na miejscu Fiołków konkretnie zbadał tego solenizanta.
2
Mil_online
Mil_online
22 października 2022, 22:48
Valeri niezły złodziej. Nie było spalonego Pokemona przy karnym na 3:2 i faulu na Milenkovicu na 4:3?:)
2
pwentrys
pwentrys
22 października 2022, 22:49
Przecież była linia pokazana
1
bogiel
bogiel
22 października 2022, 22:49
spalonego na 100% nie było, faulu raczej tez nie.
1
szyka
szyka
22 października 2022, 22:49
Nie było
1
Adi.Milan
Adi.Milan
22 października 2022, 22:47
Mógł dać im tego rożnego co za parowa
1
Rocket
Rocket
22 października 2022, 22:47
Ja pierniczę, ale meczycho w Florencji. Ale smutna jest ta bramka merdaczy w ostatniej minucie - bo pięknie się to rozkręcało :(
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 22:50
Ja bym tego nie nazwał meczychem, owszem bramek było sporo, były zwroty akcji ale poziom gry tragiczny, zawodnicy popełniali błędy które nawet w ekstrakalsie były by uznane za niedopuszczalne.
2
Diavo
22 października 2022, 22:46
Jeszcze go nabil przy tej interwencji, szok.. aj i mogło być 4:4..
0
Starosta
Starosta
22 października 2022, 22:46
Fiorentina sama sobie strzeliła 4 bramke.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 22:46
Trener Violi do zwolnienia, zrobił z tego zespołu pośmiewisko, nie widzę innej opcji.
1
dejnio
dejnio
22 października 2022, 22:45
Pies trącał ten Inter. No nic, powinno być +7, ale źle i tak nie jest. Robimy dalej swoje i tyle.
1
Orest
Orest
22 października 2022, 22:45
Włączam na minutę przed końcem żeby pooglądać jak się Inter wywalił, a tu komentator drze jape że slice of luck i jak zobaczyłem powtórkę to śmiech, co ta obrona xD
2
ACstach
ACstach
22 października 2022, 22:45
Sprzedane.
0
The Legend
The Legend
22 października 2022, 22:45
przecież tam był faul Dzeko
2
Zimer9009
Zimer9009
22 października 2022, 22:46
Nie było żadnego faulu. Był wylew całej defensywy Fiorentiny.
6
The Legend
The Legend
22 października 2022, 22:49
Gdyby dzeko nie faulowal, to całej akcji w ogolę by nie było, bo obrońca spokojnie by wygłówkował piłkę.
1
szyka
szyka
22 października 2022, 22:49
Jedyne co tam było to głupota graczy viola...
Dzeko się zastawił
2
The Legend
The Legend
22 października 2022, 22:52
Nie no, wspaniale się zastawił, odpychając ręką wyskakującego do główki Milenkovica.
1
szyka
szyka
22 października 2022, 22:52
Jak jest 95 min I 7 graczy viola przy pioce interu się nie cofa tylko stoi na połowie interu to tak się to kończy, vanuti mógł skasować te akcje ale się posrał i tyle. Sami są sobie winni
1
Zimer9009
Zimer9009
22 października 2022, 22:44
Żałosna defensywa fiorentiny. Bramkarz mądrze gra na czas a typy poszli w 11 na polowe przeciwnika jakby grali o 3 pkt mimo, że cały mecz gonią wynik. No idioci ;)
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 22:44
Żart, totalne kuriozum, szkoda mi kibiców Fiorentiny bo nie zasługują na takich parodystów, cały mecz te same błędy popełniali i niczego się nie nauczyli, kpina.
5
slavio
22 października 2022, 22:44
Jeszcze darl tego pyska
0
DivoCcabej
DivoCcabej
22 października 2022, 22:43
frajerzy tego roku...
5
slavio
22 października 2022, 22:43
Dno wspolczuje
0
ACstach
ACstach
22 października 2022, 22:43
DZEKO FAULOWAŁ!!!
2
Diavo
22 października 2022, 22:43
Co?! Jakie 3:4 :(
0
ACstach
ACstach
22 października 2022, 22:42
haha nie wierze, znowu nie wierze
0
mmielczar123
mmielczar123
22 października 2022, 22:42
Boże co on zrobił...
Viola jakie ogóry...
0
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2022, 22:42
Nie wierzę.......
0
Marcin1982
Marcin1982
22 października 2022, 22:42
ehhhh
1
Calcio_Polska
Calcio_Polska
22 października 2022, 22:41
Niezłą huśtawkę Inter ma póki co. Tu podbudowany po Barcelonie z nastawieniem, że idzie świat podbijać po zmianie Handy w bramce z Lautaro na ataku, a potem przyjeżdża na Artemio Franchi by stracić trzy bramki w meczu z drużyną, która od dziesięciu kolejek praktycznie nie istniała w ataku
0
szyka
szyka
23 października 2022, 09:50
Mimo wszystko Florencja to trudny teren, już w tym sezonie nawet Napoli i ten Juventus potracili z Viola pkt.
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
23 października 2022, 14:59
Jeśli Florencja w tym sezonie to trudny teren to sezon temu to była w takim razie twierdza nie do zdobycia. Juventus to Juventus dla nich obecnie każdy teren jest trudny z taką grą. Strata punktów Napoli wynikała bardziej z niekompetencji atakujących azzurrich i dobrej dyspozycji Golliniego. Artemio Franchi jest obecnie bardziej bagnem niż trudnym terenem. Grając z Fiorentiną trzeba po prostu przejść przez syf, doczłapać się, namęczyć i przejść przez męki Tantala. Fiorentina nie jest zagrożeniem tak jak sezon temu, kiedy się równoważyło ryzyko straty bramki z problemami w jej zdobyciu. Obecnie tam trzeba się wykazać wyłącznie cierpliwością w wyczekaniu przeciwnika i wręcz zabójczą skutecznością by nie tracić czasu czekając na swoje okazje strzeleckie
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 22:40
Dobrze że strzelili w samej końcówce bo jak by było więcej czasu to Inter by to jeszcze wygrał, masakra z tą obroną Violi.
0
Diavo
22 października 2022, 22:43
I masz..
3
DivoCcabej
DivoCcabej
22 października 2022, 22:39
jeszcze jeden!
0
ACstach
ACstach
22 października 2022, 22:38
:D pięknie
0
wielki prostownik
wielki prostownik
22 października 2022, 22:38
No i się merdy doigrały.
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się