SCUDETTO


Show Brahima! Milan - Monza 4:1

22 października 2022, 16:50, Adam6 Główne newsy
Show Brahima! Milan - Monza 4:1

Milan nie miał żadnych problemów z pokonaniem Monzy w sobotni wieczór przy wypełnionych trybunach San Siro. Rossoneri wygrali z beniaminkiem 4:1 (2:0), a głównym bohaterem został Brahim Diaz - strzelec dwóch goli. Hiszpan w tym spotkaniu doznał jednak także urazu.

Tak jak można się było spodziewać, to rossoneri szukali swoich szans w ataku pozycyjnym. Sam początek był bardzo spokojny, ale już w 16. minucie o podwyższenie temperatury postarał się Brahim Diaz. Hiszpan na połowie boiska przyjął piłkę podaną przez Cipriana Tatarusanu, a następnie ruszył imponującym rajdem w stylu tego z meczu z Juventusem. Strzałem z pola karnego 23-latek posłał piłkę do siatki i wprawił San Siro w euforię.

W kolejnych fragmentach spotkania mediolańczycy kontrolowali grę. Aktywny był zwłaszcza Divock Origi, ale z jego strzałami a to radził sobie Michele Di Gregorio, a to brakowało precyzji. Monza odgryzła się raz, ale groźnie - po upływie pół godziny gry Tatarusanu zanotował fenomenalną interwencję na linii po uderzeniu głową Carlosa Augusto. Origi natomiast z czasem zaczął także podawać. I to jak! Po posłaniu futbolówki do Diaza w 41. minucie, Brahim posłał piękne uderzenie po długim rogu bramki beniaminka i podwyższył prowadzenie Milanu do przerwy na 2:0.

Druga połowa rozpoczęła się od nieprzyjemnej sytuacji, bo z powodu kontuzji mięśniowej boisko musiał opuścić Diaz. Ale w 65. minucie w jego buty wszedł Origi. Belg wykorzystał przestrzeń przed polem karnym i fantastycznym strzałem prawą nogą posłał piłkę pod poprzeczkę bramki Monzy. I gdy wydawało się, że mecz jest już zamknięty, chwilę później Filippo Ranocchia popisał się kapitalnym uderzeniem z rzutu wolnego. Mimo dość sporej odległości, Tatarusanu nie zdążył z interwencją.

Przez chwilę zrobiło się groźnie, bo beniaminek mógł trafić także po raz drugi, jednak tym razem Rumun świetnie wygrał pojedynek z Andreą Carbonim. A w 84. minucie kropkę nad "i" w kwestii triumfu rossonerich postawił duet Theo Hernandez - Rafael Leao. Francuz przeprowadził rajd lewym skrzydłem i wyłożył piłkę Portugalczykowi, a ten mocnym strzałem sprzed pola karnego nie dał szans Di Gregorio.

Kolejne trzy punkty w tabeli Serie A, teraz czas już myśleć o wtorkowym meczu z Dinamem Zagrzeb w Lidze Mistrzów.

AC Milan - AC Monza 4:1 (3:0)

Bramki: B. Diaz 16', 41', Origi 65', Leao 84' - Ranocchia 70'

Żółte kartki: Origi 31' - Bondo 72'

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu - Dest (46' Kalulu), Kjaer (60' Gabbia), Tomori, T. Hernandez - Bennacer, Pobega - J. Messias, B. Diaz (53' De Ketelaere), Rebić (60' Leao) - Origi (78' Vranckx)

AC MONZA (3-4-2-1): Di Gregorio - Antov, P. Mari, Caldirola (54' Carboni) - Ciurria, Barberis (46' Ranocchia), Sensi (66' Bondo), C. Augusto - Pessina, Caprari (66' Gytkjaer) - D. Mota (54' Petagna)

Sędzia główny: Livio Marinelli (Tivoli)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



723 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bartex808
Bartex808
24 października 2022, 10:49
ADMIN
Proszę zmienić dane klubu, bo już większość jest nieaktualna ;)
0
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
24 października 2022, 09:09
Mam takie pytanie, czy było coś wiadomo co z Origim? Po bramce wymowny był ten jego grymas na twarzy jakby coś go zabolało. Niestety nie oglądałem meczu, tylko skrót i tym się sugeruję.
1
nokoments
24 października 2022, 11:30
AC Milan właśnie streamuje trening na żywo (dla wspierających za 2 pln miesięcznie) i Divock trenuje na pełnych obrotach z resztą grupy.
0
nokoments
23 października 2022, 19:38
Kisnę z komentarza Mauro Sumy xD Najpierw był Brahimino Diassino, teraz ewoluował w Brahimone Diazzone, aż strach pomyśleć co wymyśli w następnym meczu xDDD
1
comicowy
comicowy
23 października 2022, 17:30
Poratuje ktoś linkiem do całego meczu?
0
Vol'jin
23 października 2022, 16:26
co do Pobegi to LGDS oceniło go na 6,5
"Pobega 6.5 - nie do zamęczenia. Żeby Diaz mógł grać jako półskrzydłowy, trzeba kogoś kto przykryje za niego środek pola i z przodu i z tyłu. Robił to z samozaparciem i głową. Pełne 90 minut nie odpuszczając nawet na chwilę. Próbował też strzelać." (tłumaczenie z fanpage MCP)
1
Fushnikov
Fushnikov
23 października 2022, 13:54
Dopiero obejrzałem mecz i powiem tak. Bramka Origiego petarda. Mega mu siadlo kopyto. Brahim to kaleczniak i nie zastąpi nigdy turka xD jakoś tak dziwnie na stronie jak wchodzisz i nie widzisz pojazdu na Diaza. Ogólnie bardzo fajny mecz do oglądania super grali a scalenie dało ciarki. Tylko już kiedyś widzieliśmy scalenie i co??
1
nokoments
23 października 2022, 10:56
Zauważcie, że przy dwóch ostatnich bramkach CDK zabrał ze sobą obrońców robiąc sporo miejsca najpierw Origiemu, potem Leao. Niewielki wkład, ale zawsze coś.

5
boro215
boro215
23 października 2022, 10:29
No to tak na świeżo

Absolutnie nie ma co winić Drakuli za bramkę bo strzał Ranocchii prima sort. Zresztą parę razy uratował nam 4 litery w tym spotkaniu jak nasza "gra na wywalone bo i tak wpadnie" za bardzo nas zaćmiła. Diaz top, nawet sie nie spodziewałem. Strzał Origiego tez palce lizać, oby wiecej takich sytuacji, bo to jedyne co nam brakuje w schematach ofensywnych a uporczywa gra w ciuciubabkę w 16stce nie przekłada sie w wielu przypadkach na bramki, o co w sumie czasami wyrzucam tu żale, bo nasi tak się boją strzałów z dystansu, że to jest sytuacja jedna na kilka kolejek. Szkoda Monzy w pewnym sensie bo grają na prawdę ciekawy futbol z przodu ale z tą obroną to oby się utrzymali bo po jej wzmocnieniu juz moze to być ciekawa drużyna.

A co do krytyków Pobegi i CDK...no kuźwa czy Tomasso zrobił coś takiego inwazyjnego? Jak dla mnie bardzo dobrze radził sobie w destrukcji. CDK...powiem tak gra źle ale niech sie przystosuje zresztą trochę zgubił rytm po urazie. Malkontenci tutaj chyba zapomnieli jak to było z Rafą, Tonalim, Theo czy nawet Benkiem, jak wszyscy przezywali że lapie kartki jak głupi.
4
Tzeentch3
Tzeentch3
23 października 2022, 11:43
Ranocchia miał wczoraj strzał życia i tyle - jedyny minus tego gola, że Monza nagle poczuła krew, a nasi już trochę byli myślami w kolejnym meczu przez co końcówka trochę nerwowa. Ogólnie co do Monzy to widać, że mają dobry skład i nie powinni spaść z ligi, pewnie w tym sezonie powalczą o środek tabeli, a kto wie co później.
Origi pokazał w wczorajszym meczu, że ma technikę i szybkość (jak przełożył sobie piłkę przy chyba pierwszym strzale co oddał z polu karnym), więc tylko mieć nadzieję, że będzie zdrowy.
Co do krytyki to nawet jak gramy dobrze to trzeba znaleźć jakiegoś kozła ofiarnego, przez którego mogliśmy grać lepiej i wczoraj padło na Pobege i CDK. Właśnie z tego co czytałem komentarze to winą Pobegi jest to, że przebywał na boisku, bo niektórzy oczekują od zawodnika jego typu 95% celności podań i pięknych bramek :> tylko też trzeba spojrzeć, że po lewej stronie, gdzie grał on częściej Ante też nam się dobry nie wylosował (miał mnóstwo pomysłów, ale brak dokładności - może brak przyzwyczajenia gry z lewej w ostatnim czasie), Theo też wczoraj dokładnością nie grzeszył w rozegraniu. Co do CDK to przyspał w końcówce przy zgraniu chyba Messiasa chociaż nawet ja sądziłem, że on tego nie sięgnie przy linii końcowej. Już wolę oglądać tak złego Pobegę niż Krunica w pierwszym składzie.
2
uczciwyoszust
uczciwyoszust
23 października 2022, 09:15
W ELEVEN po zwycięstwie Milanu jest stały scenariusz i wygląda tak, że goście (rudy i okularnik) prześcigają się w tym, kto bardziej wyliże dupę Krukowi i ostudzi jego żal po zdobyciu 3pkt przez Rossonerich.
Edytowano dnia: 23 października 2022, 09:24
5
DragonAC
DragonAC
23 października 2022, 09:54
Ale jeszcze ten okularnik ujdzie bo można powiedzieć że jest bezstronny ale już rudy lis juventini widać że ma gula
0
Tzeentch3
Tzeentch3
23 października 2022, 13:54
Po meczu z Juventusem jak graliśmy nawet nie ma co włączać studia w takim składzie
0
DragonAC
DragonAC
23 października 2022, 08:06
Ostatni sezon u nas to Brahim zaczyna coś grać chce się chyba pokazać i ruszać do Realu. Aloby Malnigi go wykupił zawsze to 5 baniek zostanie w kieszeni
0
DarthImpaler
DarthImpaler
23 października 2022, 10:03
A to prawo wykupu nie minęło w to lato? Coś gdzieś czytałem że Milan nie ma już opcji zatrzymać brahima
0
Boateng93
Boateng93
23 października 2022, 08:01
A co do wyśmiewania CDK to patrząc jaki progres przez rok zrobili Tonali, Leao i Kalulu, a teraz nawet Diaz to zdecydowanie za wcześnie, żeby Belga skreślać. To tak jak w przypadku Tonaliego spory transfer, duże oczekiwania. W następnym sezonie Belg będzie zupełnie innym piłkarzem, zobaczycie.
3
Boateng93
Boateng93
23 października 2022, 07:59
Ten Dest przypomina trochę początkowego Theo w Milanie. Chaos, proste błędy, ale widać, że potencjał jest. Ciekawy jestem jak będzie wyglądał po roku pracy pod ręką Pioliego.
7
gago1145
gago1145
23 października 2022, 01:55
nie mogę się doczekać aż ci "eksperci" z komentarzy przysłowiowo "zamkną mordę" i schowają się do swoich jaskiń jak CDK odpali ;) Dobranoc, nie pozdrawiam hejterów
3
zbylon
zbylon
22 października 2022, 23:31
Mówiłem że z Origiego będziemy mieli pożytek. Śmialiście się ze mnie. Dzisiaj piękny gol i asysta. Moim zdaniem podstawowy skład w najbliższym czasie.
4
amoildiavolo12
amoildiavolo12
22 października 2022, 22:11
teraz cenzura w zagrzebiu bo to połfnał

Wulgaryzmy. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 22 października 2022, 22:57
0
stitch
stitch
22 października 2022, 21:56
Świetny mecz, tym bardziej jeśli widzisz go z trybun naszego stadionu. Dzisiaj byłem pierwszy raz na stadionie San Siro i mogę powiedzieć jedno - wow. Dla kibica to pamiątka do końca życia. Mimo, że był to mecz „małego kalibru” doping był niesamowity i to przy pełnym stadionie!
FORZA MILAN
18
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 22:03
Dobrze wybrałeś, 4 gole Milanu, ciekawy mecz z perspektywy Milanisty, świetna atmosfera a i gol Monzy palce lizać.
2
zbylon
zbylon
22 października 2022, 23:32
Mam już 41 lat i na meczu, na San Siro byłem raz. Szczęśliwie też wygranym i pięknym :) Dawno temu, ale czas najwyższy wybrać się tam ponownie :)
6
michał1899
michał1899
23 października 2022, 09:42
Ja miałem wszystko już zakupione bilet na wczorajszy mecz, bilety na samolot (wybieraliśmy się do Mediolanu z rodziną) zarezerwowany pokój dość blisko san siro, tylko strajk kontrolerów we Włoszech i odwołane loty.
3
krasy
krasy
22 października 2022, 21:28
Ale w 65. minucie w jego buty wszedł Origi. Belg wykorzystał przestrzeń przed polem karnym i fantastycznym strzałem lewą nogą posłał piłkę pod poprzeczkę bramki Monzy. - Wydaje mi się czy to była jednak prawa noga ?
3
Milan1958
Milan1958
22 października 2022, 21:24
Kpiny z CDK są żenujące!!!
Rozumiem krytykę, ale wyśmiewanie naszego zawodnika jest poniżej pasa!!!
14
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 października 2022, 21:25
Poniżej pasa to boli Diaza.
4
Piotrek1899
22 października 2022, 21:38
Pomylili CDK z Pobegą ;) To był rzeczywiście żenujący występ.
0
kamilus
22 października 2022, 21:39
@Milan1958
Nie żebym bronił wyśmiewania kogokolwiek, ale pisałeś podobnie przy wpisach wyśmiewających np. Krunica, Desta, Messiasa, Origiego?
4
krasy
krasy
22 października 2022, 21:39
Gość obecnie gra słabo i to fakt ale dopiero co do nas przyszedł , musi mieć czas na aklimatyzację . Nie wolno go skreślać po kilku nieudanych meczach - przykład Tonalego sam się narzuca . Owszem na dziś krytyka jest dopuszczalna ale bardziej przydało by się wsparcie i tego należało by oczekiwać od kibiców. Cierpliwości Panowie De Ketelare jeszcze da nam duzo radości.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 października 2022, 21:06
De Ketelaere poprosił po meczu o transfer. Decyzję motywował tym, że jest prześladowany, bo mu w lampce nocnej Castillejo zmienia kolory.
3
Milanboy
22 października 2022, 21:08
Do Monzy może go.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 października 2022, 21:25
Nie stać nas na Castillejo.
0
Iwonka09
Iwonka09
22 października 2022, 21:50
Hue, hue, "uśmiałam się pod pachy", cytując klasyka.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 października 2022, 22:16
Do kuchni!
2
Paolo03
Paolo03
23 października 2022, 04:59
Adrianku opanuj się
0
DarthImpaler
DarthImpaler
23 października 2022, 10:09
Oj boli dupka po meczu. Miało być 1-6 dla monzy. Bylo 4-1 dla Milanu
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 20:55
Dobra obejrzałem powtórkę i nie widzę żadnego błędu Tatara, zrobił co mógł, to że w ogóle zareagował i dotknął tej piłki to tylko dobrze o nim świadczy. Wielu bramkarzy by się nie ruszyło a ci co by się ruszyli albo by nawet nie dotknęli tej piłki albo skończyło by się podobnie. To był fenomenalny strzał, silny, przy słupku i z dobrą rotacją, moim skromnym zdaniem to żaden błąd Rumuna, zwyczajnie nie mógł nic więcej zrobić niż zrobił, bramkarz się rzucił, wyciągnął jak struna i zwyczajnie w takiej pozycji będąc w locie palce nie były w stanie utrzymać czy odbić tego strzału, nie widzę powodów by go za to winić.
15
Gerada
Gerada
22 października 2022, 20:43
Wreszcie dobry mecz Divoca. Do tej pory sprawiał wrażenie lekkoatlety, dziś do tego dołożył grę w piłkę. Brawo. Świetnie wypadł też Brahim. Oby uraz nie był poważny. Hiszpan w tym sezonie pokazuje coś czego się po nim kompletnie nie spodziewałem - po dwóch latach wreszcie fizycznie dojechał do wymogów Serie A. Rozwinął się też w kwestii decyzyjności i zyskał odpowiedni pułap pewności siebie.
Messias bardzo słaba pierwsza część i bardzo fajna druga. Wydaje się, że to nie do końca tak, że Alexis i Junior zawsze lepiej wyglądają wchodząc z ławki. Po prostu oni mają jakiś bonus do gry po przerwie :P
Pierwsze dobre zachowania na boisku pokazał wreszcie Dest. Nadal mnie Amerykanin kompletnie nie kupuje i standardowo fizycznie go było dziś łatwo stłamsić, ale doceniam, że wreszcie miał udane zagrania.
Na przeciwnym biegunie Pobega, który zagrał bardzo słaby mecz. Mam wrażenie, że Tomasso to - zachowując proporcje - coś jak mniej agresywna wersja Jacka Góralskiego dla reprezentacji Polski. Może wykonywać pewne zadania, ale suma summarum po prostu brakuje jakości czysto piłkarskiej. No ale absolutnie nie skreślam, zwłaszcza, ze miewał już i lepsze momenty w tym sezonie.
Drugim do negatywnego wyróżnienia jest Charles. Jak uważam, że Dest często jest stłamszony fizycznie, tak młody Belg wygląda na to jakby mentalnie wymagał większej pracy ze sztabem. To nie wygląda jak kwestia czysto techniczna na boisku, a bardziej jak pewien rodzaj alienacji od reszty ekipy. Sytuacja z doliczonego czasu na pewno też nie pomoże. Nadal bardzo liczę na chłopaka, ale fajnie jakby jeszcze przed mundialem zaczął nabierać wagi w tym zespole.

Zadanie dziś wykonane. Ładne bramki. Koncentracja na wtorkowym starciu.
2
Milanboy
22 października 2022, 20:50
Co zrobił takiego Pobega?
8
Pinocchio
Pinocchio
22 października 2022, 20:57
No właśnie nic nie zrobił. Biegał, faulował i tyle było z niego pożytku.
1
Milanboy
22 października 2022, 20:59
Pinocchio - Kogo faulował np?
1
Gerada
Gerada
22 października 2022, 21:02
@ Milanboy
Raczej chodzi o to czego nie robił... Był dość niedokładny z piłką przy nodze, a ustawianiem się nie nadrabiał dziś swojego kluczowego mankamentu czyli dość dziwnego poruszania się bez piłki. Owszem oddać mu należy, że miał kilka odbiorów, ale przez większość spotkania po prostu nieobecny. Jak mówię - to jakby Góralski w reprezentacji, gdyby mu zabrać agresję w grze.
2
Gerada
Gerada
22 października 2022, 21:03
@ Milanboy
4 faule zanotował Pobega, więc - tak, faulował. Z pozostałych graczy Milanu nikt nie przekroczył dwóch :P
2
Pinocchio
Pinocchio
22 października 2022, 21:04
Pessinę np.
1
Milanboy
22 października 2022, 21:07
Gerada - A Ja dzisiaj zauważyłem to, że facet nje bal się grać do przodu, pewnie czuł się z piłką i naprawdę świetnie i to zwłaszcza w pierwszej połowie asekurował środkowych obrońców bo były spore dziury na ich przestrzeni ponieważ nasz Milan gra wysoko. To piłkarz inteligentny na boisku i nieźle antycypuje wydarzenia boiskowe.
6
Gerada
Gerada
22 października 2022, 21:08
Idźmy dalej, 77,3% celnych podań... Dla porónania: Isma 94,9%. Nawet grający na większym ryzyku gracze jak Brahim czy Messias powyżej 80% skuteczności w tym elemencie... Tylko Rebić gorzej podawał w tym spotkaniu... Środkowy pomocnik ma regulować grę. Jasne, jeśli założymy, ze on jest od odbiorów tylko to powinien celnie podawać do najbliższego, nie musi kreować na potęgę... Ale nie może grając na środku być najgorzej podającym zawodnikiem...
0
Gerada
Gerada
22 października 2022, 21:12
Sam zaznaczyłem, że owym "antycypowaniem" w poprzednich meczach potrafił niwelować swój dziwny sposób przesuwania się po boisku. Sposób, o którym piszę sprawia, ze dość regularnie rywale potrafią mu się urywać - ot ze złej strony wejdzie w pojedynek, albo zbyt naiwnie zareaguje. Owszem w obronie jest to gracz, który nie jest zły. Ale na tle rywala takiego jak dziś Monza zagrał miernie z piłką przy nodze. To ten dzisiejszy problem.
1
Tzeentch3
Tzeentch3
22 października 2022, 21:34
Dokładnie to co pisał Milanboy o grze Pobegi. Jego zadaniem było łatanie pozycji w defensywie, pressing, aby gracze bardziej ofensywni mogli się skupić "na graniu". Nie odmówię, że był niedokładny w dzisiejszym meczu, ale porównywania do % Bennacera, który najczęściej gra bezpiecznie i krótko jest bez sensu. Przy porównywaniu % warto spojrzeć na inna statystykę, czyli ilość podań i gdzie wykonane :) bo 22 podania Diaza już inaczej wyglądają przy 81.8% dokładności, tak samo Messias, który przez większość meczu cofał piłkę i na 32 podania około 15 celnych było na wysokości linii środkowej. Można powiedzieć, że czepianie się szczegółów, ale właśnie te szczegóły są ważne.
W sumie patrząc to Theo miał podobną liczbę podań i % co Pobega, więc też miał słaby mecz patrząc tylko na tą statystykę? :)
Zmową milczenia pominę porównywanie Pobegi do Góralskiego nawet w formie przykładu.

Niech i mają po 50% podania, ważne że spokojna wygrana i tym się cieszmy :)
4
serginho83
serginho83
22 października 2022, 22:28
Mnie też Pobega nie przekonuje, na tą chwilę jego jedyną zaletą jest siła fizyczna, ale jakości to ma zdecydowanie za mało na Milan, to jest zawodnik na drużynę środka tabeli Serie A, właśnie np. na takie Torino :) na piłkę europejską jest zdecydowanie za wolny :/ no ale może Pioli coś więcej z niego wycisnie :)
2
Gerada
Gerada
23 października 2022, 10:17
Rozszerzony skrót dostępny w internecie pokazuje dość jasno to o czym pisałem na temat Pobegi. Jasne nie jest to wszystko co Tomasso zrobił w meczu, ale kwadrans wycinków ze spotkania daje jako taki obraz. Co Pobega zrobiłw meczu dobrze? - zaliczył odbiory przy podwajaniu rywali - czyli doskakiwał jako drugi do przeciwnika, kiedy rywal uciekał od swojego kryjącego trafiał na Pobegę, który zabierał piłkę. Wybijał na oślep (ze swojego pola karnego dwukrotnie, raz z własnej połowie i szczęśliwie tym zapoczątkował akcję bramkową). Co Pobega robił źle - podawał niedokładnie, wiecznie truchtał - zarówno przy powrotach do obrony, jak i przy wyjściach do kontry. W obu przypadkach jest najwolniej poruszającym się graczem którejkolwiek z drużyn. Doskok jaki zrobił przy niecelnym strzale Ranocchii z dystansu pokazuje kolejną rzecz, o której pisałem - naiwna reakcja (naskok) przy doskoczeniu do rywala, przez co jest minięty jak junior na 18 metrze od własnej bramki. Ja nie chcę się pastwić nad chłopakiem, bo miał już w tm sezonie fajne występy, ale przeciwko Monzy był po prostu na potęgę nijaki. Wisienka na torcie to jak zabrał piłkę Charles'owi na 20 metrze po to żeby oddać strzał, który prawie w aut poleciał... Wszystko przez to, że wbiegł młodemu Belgowi pod nogi...
0
emil373
emil373
22 października 2022, 20:41
Gabbia sprawia, że zapominam o Romku.
Szczerze, to nie widzę różnicy, więc po co przepłacać. Warunek jest oczywisty - regularne korzystanie z wychowanka.
6
Tzeentch3
Tzeentch3
22 października 2022, 21:39
Ostatnio się zdziwiłem jak zobaczyłem, że on ma dopiero 23 lata - serio myślałem, że jest starszy.
Nie popełnia błędów, jest gotowy do gry, taki idealny 3 stoper w zespole.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 22:07
Milan ma już 11 straconych bramek a Lazio 5, może jeszcze Gabbia się rozwinie, tego mu życzę ale dla mnie on jest wyraźnie gorszym obrońcom niż Romek
2
Paolo03
Paolo03
23 października 2022, 05:09
Gabbia to taki Romek v2
Troche mu jeszcze brakuje do Romka ale to kwestia minut na boisku i pewności.
Romek miał opaskę i grywał regularnie. Gabbia głównie siedzi i przygląda się grze.
1
Mateusz1982
Mateusz1982
22 października 2022, 20:35
Gdybyśmy dostali bramę na 1-1 to by był cyrk. Na Zagrzeb trzeba więcej w obronie.
0
emil373
emil373
22 października 2022, 20:30
Tak na szybko;
- Tata godnie zastępuje Mike
- Coraz lepsze wrażenie robi na mnie Pobega (mądrość w poruszaniu się po boisku przypominająca Marco van Bommela). Niby dupy nie urywa a robi czarną robotę w sposób
- Theo rewelacja
- Kalulu rewelacja
- Malutki rośnie
- Junior nieźle
- Origi wraca do formy

Padre Pioli - reeeeweeelaaacjaaa !

Dziękuję.
6
Tzeentch3
Tzeentch3
22 października 2022, 20:43
Tatarusanu miał dobrą interwencję przy strzale chyba Sensiego z dystansu, przy reszcie był dobrze ustawiony i piłkarze Monzy ładowali w niego. Mam czasami takie wrażenie, że brakuje mi u niego takiego zdecydowania/pewności, ale to może tylko ja tak mam.

Pobega był w tym meczu dosyć niedokładny i pod koniec spotkania powoli nie dojeżdżał, ale dalej twierdzę, że będą z niego ludzie i przy większej ilości minut może swoją fizycznością wspomagać właśnie Tonaliego czy Bennacera podobnie jak to czynił Kessie.
0
Szawik
Szawik
22 października 2022, 20:20
Dobry mecz pod kontrolą. Cieszy wystrzał Brahima i martei jego uraz. Origi w końcu udany występ, ale grymasik po golu też nie napawa optymizmem. No i mały przerywnik kabaretowy, czyli zachowanie Ketelaere, który nie wiedział czy nogą czy głową czy ręką dawać na pustą. Tak czy inaczej, właśnie takiego meczu oczekuję gdy gramy z drugą częścią tabeli. I nie chodzi o wysoki wynik, a prowadzenie gry.
2
krasy
krasy
22 października 2022, 20:36
Co do tej kontroli Milanu to bym nie przesadzał Monza tez miała swoje sytuacje i przy większej dokładności i szczęściu mogli nam trochę krwi napsuć. Zgadzam się że mecze z dolną połówką tabeli powinny kończyć się takim wynikiem niestety często się męczymy i jak to lubią mówić fachowcy z 11 przepychamy mecze kolanem.
1
22 października 2022, 20:17
O Dest tez kontuzja miesniowa!Czy ten patalach Osti moze przestac pobierac pensje za partactwo?Kpina
0
mmielczar123
mmielczar123
22 października 2022, 20:29
No to przeciwko Dinamo z Gabbią i Kjaerem na środku? Słabo to wygląda, bo jeden i drugi demonami prędkości nie są, więc Kalulu i Theo będą musieli im sporo pomagać.
0
Pinocchio
Pinocchio
22 października 2022, 20:15
Według eksperta z Eleven, odejścia Leao = upadek Milanu. Zgadzacie się?
0
Książę Mroku
Książę Mroku
22 października 2022, 20:19
Ma nasrane w bani ten okularnik.
9
Szawik
Szawik
22 października 2022, 20:22
Upadek nie, ale strata bardzo odczuwalna. Trzeba go sprzedać jeśli negocjacje będą się przeciągać.
0
Cactus
Cactus
22 października 2022, 20:25
Jeżeli mamy projekt, którego się trzymamy to odejście jednego zawodnika nie rozbije określonych planów klubu. Naszą siłą jest drużyna.
8
Szawik
Szawik
22 października 2022, 20:27
Cactus, jeśli mamy projekt, to nie pozwalamy odejść ważnym zawodnikom.
0
bogiel
bogiel
22 października 2022, 20:27
Nic takiego nie mowili. Mowili, że Milan straci na jakości jak odejda Leao i np. Maignan. A ten "okularnik" czyli Janiak to chyba kibic Milanu. Trzeba miec mocno nasrane we łbie -tak jak Wy - żeby szukać dziury w całym
3
Zuber
Zuber
22 października 2022, 20:28
Milan wygrywa 4:1 ból dupy, Juventus 4:0 z kulawym Empoli lizanie dupy.
3
Tzeentch3
Tzeentch3
22 października 2022, 20:34
Wątpię - wystarczy spojrzeć na grę Rebica na lewym skrzydle, większa dokładność przy zgrywaniu się z Theo to wynik mógł być wyższy po pierwszej połowie.
Nie można ujmować Leao w jego wkład do wyników, ale jego główną przypadłością w ostatnich meczach jest to, że go mało widać pod względem pressingu/rozegrania. Głównie są to jakieś zrywy, brak u niego takiej płynności na przestrzeni całego spotkania.
Bardziej by nas bolało odejście Theo niż Leao, bo takiego lewego obrońcy nie wyciągniesz z kapelusza, a jak źle spróbujesz to skończysz z Destem w ręku.

Co do studia w Eleven to rzadko oglądałem, ale od meczu jak graliśmy z Juventusem to tylko mam wyciszoną transmisje czekając na mecz, tego w okularach to już w ogóle się nie da słuchać. Z Eleven to chyba tylko Guziaka z Dumanowskim mi się dobrze słucha.
3
ACstach
ACstach
22 października 2022, 20:34
Można klub zamykać i wszystkim kibicom dać pożeganlne pocztówki.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
22 października 2022, 20:38
Jak Ibra wróci, to skrzydła zaczną grać ;) Dwa liście od taty i może Leao podpisze.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 20:13
O w Eleven już szukają dziury w całym... Leao out, Mike out... Boli ich doopka, oj boli...
3
Zimer9009
Zimer9009
22 października 2022, 20:15
Co mówili ?
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 20:24
Że Leao już jest w Chelsea i że Mike będzie następny który odejdzie bo po co mieli by grać w Milanie. To taka ukryta forma wyrażania żalu, jak się nie da narzekać na Milan to trzeba sobie znaleźć jakiś powód do pocieszenia się bo gra Milanu wyraźnie ich zasmuca hahaha
5
bogiel
bogiel
22 października 2022, 20:27
Nic takiego nie mowili. Mowili, że Milan straci na jakości jak odejda Leao i np. Maignan. A ten "okularnik" czyli Janiak to chyba kibic Milanu. Trzeba miec mocno nasrane we łbie -tak jak Wy - żeby szukać dziury w całym
4
Szawik
Szawik
22 października 2022, 20:30
Ja nawet nie słucham co te czereśniaki mają do powiedzenia.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 20:35
Kontekst wypowiedzi był właśnie taki jak napisałem, jak Juve wygrało z Empoli to było rozpływanie się nad tym jak to wiekie Juve wraca, jak to już rozpoczęła się seria wygranych i tym tokiem wypowiedzie były same optymistyczne wywody o Juve, jakby zapominając o tym że Juve w tym sezonie gra generalnie słabo. A jak mówili o Milanie to przed meczem gadali jak to Monza będzie trudnym rywalem, jak nam krwi napsują, jakie to mogą być męczarnie... a po meczu zamiast gadać o tym jaki koncert zagrał Milan to zaczęła się gadka o tym że Milan musi stworzyć komin płacowy, którego nie ma w zwyczaju tworzyć, jak załatwić sprawę długu Leao, jak to być może że Leao ma zarabiać 2x tyle co Theo, że Leao to już za dobry na Milan i Serie A sugerując że nie ma żadnych argumentów aby wybrał Milan a nie kasę i ligę angielską, czyli gadanie o problemach Milanu, wspominając że następny w kolejce będzie nasz bramkarz nr.1 który też przerasta Milan i w sumie bez sensu żeby się u nas kisił bo na pewno znajdzie się klub który da mu więcej.
5
ACstach
ACstach
22 października 2022, 20:35
Dalej ich boli zwycięski Milan.
2
Iwonka09
Iwonka09
22 października 2022, 20:41
@bogiel Owszem, mówili, również słuchałam studia, może nie dosłownie jak napisano, ale tekst że Leao, Majk i Theo są "za duzi" na Milan padł. Jeśli tak mówi jak twierdzisz kibic, to nie chcę wiedzieć co mówi antyfan.
Było to coś w tym stylu, że są za duzi na Milan i mogą odejść do lepszego klubu. Aż ktoś skomentował na twitterze, że Milan jest najlepszy XD. CHyba przeczytali, nie to, że się zgodzili, ale lekko głupio to zabrzmiało i tradycyjnie deprecjonująco, więc Marcin Nowowiejski zaraz szybko, co było widocznie dodał, że mogą w takim razie "chcieć" coś wygrać w Europie z Milanem, skoro są za "duzi" na Serie A.
4
Yourie
Yourie
22 października 2022, 20:47
Niestety to jest bardzo możliwe. Prawda jest taka, że nie jesteśmy zespołem z pokaźnym budżetem jak 15-30 lat temu i to raczej niektórych z nas boli dupa, że tak właśnie jest. Obecnie stajemy się czymś na zasadzie Ajaxu czy Porto, które są trampoliną do wielkich (lub bogatych) klubów i bez porządnego stadionu raczej się to nie zmieni. Dlatego, aby uniknąć sytuacji jak z Dolarem czy Kessie trzeba dobrze sprzedać i szukać kolejnych perełek. FM!
0
Pinocchio
Pinocchio
22 października 2022, 21:06
Ajax lub Porto? No to troszkę słabo jak na drużynę, która jeszcze nie tak dawno wygrywała LM.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
23 października 2022, 03:01
yourie ty to chyba tylko po to jesteś żeby Milanowi pocisnąć. Wcześniej cię na tej stronie nie widziałem. Jak komentatorstwo w E. Porównywanie Milanu nawet obecnego do ajaxu czy porto to takie wpisujące się w tą sugestię że Milan jest słaby i tylko przypadkiem inter przegrał ligę z nimi.

Wkurwia mnie takie deprecjonowanie Milanu. Logujecie się fajansiarze na stronce MILANU tylko po to żeby powiedzieć, że Milan jest za słaby na wszystko.

To nie MILAN wygrał mistrzostwo tylko jufe z interem je przegrało wg was.

A to że powiedzieli właściciele że nie ma zawodnika ponad klub was tak boli że wylewacie swoją żółć na wszystkie strony. Bo jak to takie jufe czy inne intery wydają miliony rok w rok na wzmocnienia i przegrywają z takim Milanem co oszczędza i każdego euro ogląda 4 razy zanim go wyda?

Już bez Ibry miał Milan zdechnąć i kwiczeć. W porównaniu ze Szwedem to portugalczyk jest "popierdółka a nie kiler". I bez niego też życie będzie i Milan sobie poradzi i bez niego bo na jego miejsce też ktoś wskoczy. Nie ma zawodnika ważniejszego niż klub ( chyba że w paryżu tam panują inne zasady).
Edytowano dnia: 23 października 2022, 03:08
1
Yourie
Yourie
23 października 2022, 13:24
@ DarthImpaler
Na taki komentarz, aż żal odpowiadać. Nie obchodzi nikogo, że masz problem ze wzrokiem. Z gramatyką też słabo…Największy problem masz z „czytania ze zrozumieniem”. Odpowiadam, bo może to skłoni cię do przemyślenia i nie będziesz więcej wypisywał takich bzdur. W żadnym poście nie cisnę Milanowi, jak i również nie deprecjonuję sukcesów (sam dopisujesz taką ideologię nie wiadomo po co). Nie jest to moją intencją, bo jestem wiernym fanem od ok. 30 lat. Mamy dobrą ekipę, ale do europejskiego topu nam jeszcze daleko. Tak jak napisałem powyżej, jeśli ktoś jest dla nas za drogi należy go sprzedać, aniżeli miałby odejść za darmo. I jakbyś znał trochę lepiej historię to byś wiedział, że Ajax i Porto są to dobre ekipy. FM!
1
krasy
krasy
22 października 2022, 20:13
Monza zagrała całkiem dobry mecz - wystarczy spojrzeć na statystyki . Na szczęście u nas zdecydowały indywidualności. Bardzo szkoda Diaza bo pewnie miesiąc się będzie leczył . Trochę Diaz za bardzo chciał i od początku drugiej połowy ganiał za każda piłką do bramkarza z połowy boiska sprintem i mięśnie nie wytrzymały, szkoda.
0
Maximilanista
Maximilanista
22 października 2022, 20:11
Powolutku, powolutku, ale jednak z jakąś konsekwencją, nasze nowe nabytki (Origi, Dest, Vranckx, Thiaw) zaczynają zyskiwać swoje oblicze i dawać nadzieję, że każdy z nich, w mniejszym lub większym stopniu, dołoży swoją cegiełkę w budowaniu kolejnych sukcesów.


Dokładnie przeciwny biegun to najdroższy z nich. De Ketelaere notuje spektakularny zjazd. Chłopak totalnie nie ogarnia wydarzeń boiskowych, wydaje się być wyalienowany na boisku, i to na własną prośbę; porusza się pokracznie, popełnia mnóstwo drobnych błędów technicznych i taktycznych.

Żal patrzeć.
2
krasy
krasy
22 października 2022, 20:15
De Ketelare będzie błyszczał w nowym sezonie - tak myślę, trzeba mu dać czas. Co do Desta to nie grał dziś źle ciekawe dlaczego został zmieniony czyżby jakaś kontuzja.?
2
Maximilanista
Maximilanista
22 października 2022, 20:19
Ja nie twierdzę, że nie będzie błyszczał.

Oceniam stan obecny i dzielę się moimi aktualnymi wrażeniami.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 20:21
Co do CDK to nie zgodzę się, żaden zjazd, póki co się cały czas aklimatyzuje i stara się ogarnąć jak ma grać, uczy się ligi, pewnie też języka, zwyczajnie przytłacza go zbyt wielka presja, to problem dość powszechny gdy zawodnik bez ogrania w dużym klubie w takim ląduje za duże pieniądze i wszyscy oczekują od niego od razu cudów. Nie tacy zawodnicy nie potrafili unieść presji ogromnej kwoty transferu, nie tacy zawodnicy nie potrafili z marszu wejść do Milanu gdzie ciśnienie jest permanentne a media nadają non stop o piłce i o klubie. Milan już nie raz i nie dwa razy pokazał że umie rozwijać młodych piłkarzy i daje im czas oraz zaufanie do tego by popełniali błędy. Nie martwił bym się o Belga wszak to wciąż dzieciak, ma czas i jestem pewien że w końcu odpali.
1
Maximilanista
Maximilanista
22 października 2022, 20:31
Zjazd w tym sensie, że na początku miał jakieś tam przebłyski, potem gasł stopniowo, a teraz prezentuje się karykaturalnie.


Pewności Ci zazdroszczę. Bo czy będzie z nim jak z Leao czy jak z Paquetą - ja nie ośmielę się spekulować.


Warto podkreślić ważną rzecz. Rafa czy wcześniej Brazylijczyk przychodzili do Milanu dużo gorszego, niż obecny.

Teraz nasz zespół to fajnie działająca maszynka, z ogromnym ładunkiem pewności siebie i silnym morale. Już samo to sprawia, że oczekiwania wobec Charlesa są jednak mniejsze, niż wobec Portugalczyka czy Brazylijczyka, kiedy oni zasilali czerwono - czarne szeregi. Im było trudniej. Od strony czysto sportowej też, bo Milan nie był wówczas jednym z trzech murowanych faworytów Serie A. Belg wszedł do świetnie skomponowanego zespołu, który ma swoich liderów na boisku i on sam takim liderem póki co być nie musi. Nikt tego od niego nie wymaga.

Ale jednak stopień jego pogubienia może niepokoić.
Edytowano dnia: 22 października 2022, 20:31
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 20:47
Po prostu CDK nie pokazał jeszcze swojego prawdziwego oblicza, generalnie od początku pobytu gra na podobnym poziomie, jak każdy młody piłkarz ma mecze lepsze i gorsze ale w żadnym z dotychczasowych występów nie pokazał swojego pełnego potencjału, jedynie miał mecze w których były przebłsyski czyli takie lepsze średnie mecze i takie gorsze śrenie mecze i mecze słabe jak dziś, a że wracał po kontuzji i grał jako napastnik to też w sumie może mieć znaczenie. Chłopak ma 21lat i musi mierzyć się z olbrzymią presją i wielkimi oczekiwaniami i sumą transferu która cały czas jest mu wypominana we Włoszech, do tego uczy się specyfiki Serie A, gdzie stare wygi mają swoje sposoby i sztuczki by takiego dzieciaka gasić i on zwyczajnie potrzebuje doświadczenia które przychodzi z czasem. Dziś grał słabo, pewnie jeszcze nie raz zagra słabo potrzebuje tego, potrzebuje też więzi z kolegami z zespołu, których nie da się wytworzyć z dnia na dzień na to trzeba czasu i ten czas trzeba mu dać. Zazdrościsz mi pewności, niepotrzebnie po prostu wystarczy zdać się na opinie Maldiniego i Zlatana oni nie pitolą trzy po trzy. Jakaś tam szansa że Belg nie odpali w Milanie jest ale moim skromnym zdaniem bardzo mała, tylko trzeba czasu, przestrzeni na błędy i nie patrzenia na kwotę transferu.
0
Maximilanista
Maximilanista
22 października 2022, 20:59
No ździwiłbym się bardzo, gdyby Zlatan powiedział, że De Ketelaere jest przehajpowany, a Maldini zaczął się publicznie zastanawiać, czy aby nie utopił trzydziestu paru baniek. ;-) Byłyby to raczej działania na szkodę klubu. ;-)


Ale oczywiście ja nie skreślam Belga. Mam wciąż i wiarę, i nadzieję co do jego potencjału. Po 3 miesiącach mogę oceniać tylko te 3 miesiące. I oceniam zdecydowanie i jednoznacznie negatywnie. Czekając na lepsze występy Charlesa.

2
Rossu
Rossu
22 października 2022, 20:10
Mega szkoda, że CDK tego nie trafił. Z pewnością by go to podbudowało, ale widzę, że jest już wyszydzany - no ale czego oczekiwać od kibiców sukcesu. Ogólnie to przyjemny mecz, bardzo cieszą mnie bramki Diaza i Origiego.
7
Szawik
Szawik
22 października 2022, 20:23
Jestem za nim całym serduchem, bo na początku było widać tę iskrę. Ale muszę przyznać, że ta szansa bramkowa wyglądała komicznie. Nie wiedział czym strzelić.
0
Rossu
Rossu
22 października 2022, 20:37
Widać, że chlop mentalnie siada - to tez robi swoje, bo brak pewności siebie jest największym wrogiem podejmowania odpowiednich decyzji. Mentalność jest do odbudowania, Padre takich piłkarzy świetnie potrafi odbudować i jestem w 100% pewny, że Belg odpali.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 20:06
Muszę obejrzeć na spokojnie gol dla Monzy bo nie jestem pewien czy to był błąd Tatara
3
Yabaye
Yabaye
22 października 2022, 20:06
Ale Theo u mnie +100 do szacunku za końcówkę meczu, gdy uraz chwilowy złapał Bennacer. Monza nie wybijała piłki, to nasz Kapitan zrobił sprint na kilkanaście metrów z jasną intencją - skasować rywala i dać czas na sprawdzenie co z Benkiem. SZA-CU-NEK
13
Tanger
22 października 2022, 20:04
Chyba dawno nie było tak przyjemnego i tak spokojnego meczu z beniaminkiem.
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 października 2022, 20:06
Pozwoliliśmy Wam wygrać po starej znajomości. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
11
Miaacz
Miaacz
22 października 2022, 20:02
Charles jeszcze pokaże na co go stać, potrzebuje czasu poprostu, Tonaliego niektórzy nie chcieli wykupować, za Leao Hauge woleli, ja czuje ze chłopak po mundialu odpali
4
pjotr
22 października 2022, 20:00
ktos ma gifa z popisem de ketelare?
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 października 2022, 20:03
Ale on, jak był mały i się bawił dinozaurami, to z tyłu miał w wyobraźni ogon. I ogonem by trafił.
1
Diavo
Diavo
22 października 2022, 20:00
Dobra ,jeszcze wygrana Fiorentiny i przepiękna sobota
1
Piotrek1899
22 października 2022, 19:59
Plan wykonany. Inny scenariusz nie wchodził w grę. Piękny gol Origiego, szkoda, że CDK się nie przełamał, bo miał ku temu idealną okazję. Wydaje mi się, że piłka jakoś dziwnie się odbiła. Tak, czy siak, to powinno być 5:1. No i na koniec dodam, że podziwiam Piolego za cierpliwość. U mnie Pobega nie wyszedłby na drugą połowę. Ten Vanckx w ciągu kilku minut sprawił wrażenie piłkarza o co najmniej klasę lepszego.
2
Andre
Andre
22 października 2022, 19:58
Odnieśliśmy pewne i łatwe zwycięstwo, okraszone efektownymi golami. Brahim mvp meczu. Szkoda jedynie, że znowu nie udało nam się zachować czystego konta, ale trzeba przyznać, że bramka dla Monzy była ozdobą tego meczu.
5
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
22 października 2022, 20:00
Nie no, przecież to błąd rumuna XD
0
pjotr
22 października 2022, 20:01
no miał ja na race, sam ja wbil do braki
0
Andre
Andre
22 października 2022, 20:02
Wyszedł z tego jednak gol przedniej urody :)
0
Orest
Orest
22 października 2022, 19:58
Tonali szukał chemii rok, ale to Milanista z krwi i kości i charakter, który się bitki raczej nie boi. Leao dwa lata się snuł po boisku, ale to z kolei charakter człowieka, który ma ego na bardzo wysokim poziomie, co widać po tym, jak porusza się po boisku — on wie że jest najlepszy na boisku, nawet jeśli chwilowo nie jest. A CDK wydaje się ułożonym chłopcem z dobrego domu, jak mu aura sprzyja i czuje się „u siebie”, to będzie wiódł prym, a póki co jest pewnie w hierarchii szatni bardzo nisko pomimo kwoty, za którą przyszedł. Ciekawi mnie, co z tym zrobi Pioli. I ile to potrwa.
2
Diavo
Diavo
22 października 2022, 20:01
Dlatego pisałem, że musi iść z Ibra na piwo :)
0
Diavo
Diavo
22 października 2022, 20:02
Ale Sandro chciał aż za bardzo, pokazał charakter, Leao wiadomo ,musiał się przystosować do presingu ,a CDK gra jak panienka póki co..
1
R93k
R93k
22 października 2022, 19:58
1. W CDU trzeba wierzyć, bo to nasz chłopak jest 2. Dest grał całkiem spoko i fajnie do przodu szedł czasami 3. Messias dobry mecz, w defensywie sporo blokował, asysta i mógł mieć drugą 4. Zlatan włosy dłuższe od Pana Jezusa 5. Tatar dobre interwencje co cieszy 6. Divock co zasadził to ja nie mam pytań 7. Fajny mecz ogółem, gdzie się trochę chłopaków ograło, odblokowalo, a w kontekście kolejki wynik miód!
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 19:57
CDK przy wrzutce Theo myślał że piłka wyjdzie za linię i odpuścił obrócił się tyłem do akcji i kiedy poszła od niego piłka od Juniora to był zaskoczony i nieprzygotowany na okazje która się pojawiła. Jest tyle powodów do zadowolenia po tym meczu ale niektórzy chcą koniecznie widzieć to co złe a nie to co dobre. Ja jestem zadowolony dziś byl mecz Brahima i Origiego a Milan na lekko ograł Monze. Przyjdą kolejne mecze i kolejne szansę, spokojnie byle drużyna punktowała a reszta sama się naprostuje
Edytowano dnia: 22 października 2022, 19:58
5
FanACM
FanACM
22 października 2022, 19:57
Messias powinien mieć dwie asysty. Szkoda Charles.
W końcu się odblokuje.

3
dejnio
dejnio
22 października 2022, 19:56
Kolejny transfer Milanu powinien być na pozycję gościa od przygotowania fizycznego. Ile można oglądać chłopaków macających się po udach...
9
ósmy
ósmy
22 października 2022, 19:56
Ale ten pass Messiasa do CDK to stadiony świata.
6
Diavo
Diavo
22 października 2022, 19:57
To mogła być asysta sezonu
1
serginho83
serginho83
22 października 2022, 19:58
A to nie podawał czasami Vranckx?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 października 2022, 19:55
Wreszcie spokojna wygrana co Cieszy
Czekam na odbudowę stylu gry bo pierwsza połowa słabo pod tym względem wyglądała a i w drugiej po bramce Monzy bardzo stanęliśmy
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 października 2022, 20:04
To normalne że jak się prowadzi to motywacja spada i też zapał trochę ulatuje, myśli zaczynają uciekać do następnego pojedynku i oddaje się pole trochę odpuszczając. Można za to odwrotnie koniecznie chcieli pokazać że nie są aż tak słabi jak sugeruje wynik. Gol Monzy stadiony świata, niech Łysy i Berlu też coś mają:)
1
Milanboy
22 października 2022, 19:55
A CDK zwyczajnie zawodzi. Anemiczność w jego grze. brak zdecydowania i nawet jak rusza z piłką to wygląda strasznie powolnie i chyba miał tylko jedno udanie zagranie. Beznadziejna zmiana która no była wymuszona za Brahima i chyba Belg zagra od 1 minuty z powodu braku Hiszpana.
1
Sebejszczyn
Sebejszczyn
22 października 2022, 19:57
Nie dojeżdża chłop psychicznie. Potencjał i umiejętności są, ale te cyrki transferowe przed dojściem do nas i oczekiwania wobec niego go przerosły.
2
_PAOLO_
_PAOLO_
22 października 2022, 19:57
Przecież nasz najlepszy zawodnik Rade odpoczywał cały mecz by zagrać z Dinamo ;)
0
mmielczar123
mmielczar123
22 października 2022, 19:59
Jeszcze nie tak dawno 90% kibiców chciało sprzedać Leao za 25 mln do Evertonu, więc trzeba mu dać czas, ale faktycznie póki co zawodzi
2
Milanboy
22 października 2022, 20:01
mmielczar123- Oceniam obecny stan i Leao nawet na początku wyglądał o niebo lepiej i widać było, że Portugalczyk jest wyjątkowym talentem. Można było to widzieć już w meczu z Fiorentiną. CDK mnie w ogóle nie przekonuje swoją grą póki co i nawet nie daje liczb co boli.
0
Jaca23
22 października 2022, 19:55
Wreszcie mecz Milanu gdzie nie trzeba było drżeć do końca o trzy punkty. Oby więcej takich z dołem tabeli.

Bardzo efektywny mecz Origiego, który wreszcie pokazał się z dobrej strony. Miejmy nadzieję, że tą bramką się przełamie.
2
Milanboy
22 października 2022, 19:54
Spokojna wygrana i do tego pewna. Na plus Pobega,Origi,Dest,Diaz(MVP meczu) no i Theo w drugiej połowie a na minus Messias będący człowiekiem widmo oraz moim zdaniem Kjaer , bo Gabbia prawdę mówiąc dał więcej spokoju dzisiaj w obronie niż Dunczyk co się rzadko zdarza.

Teraz czas na arcyważny mecz w Zagrzebiu i oby Diaz był gotowy na to spotkanie, Forza Milan!!
4
R93k
R93k
22 października 2022, 20:00
Messias widmo? Jak gość powinien 2 asysty mieć(miał jedną) a w pierwszej połowie zablokował przynajmniej jeden strzał na bramkę, wracał i dobrze as wkuriwało w defensywie. Co Ty chłopie oglądałeś?
0
Milanboy
22 października 2022, 20:04
R93k- Jeden powrót wow, gdzie przez większość meczu go nie było. Faktycznie w drugiej połowie był lepszy i te ściecie Messiasa do środka przy golu na 3 do 0 gdzie zostawił miejsce dla Origiego oraz ta asysta ale przez cały mecz to chłop szału nie robił.
0
Tutkovic
Tutkovic
22 października 2022, 19:54
Bardzo dobra gra Vrancxa podoba mi się ten chłopak
5
Milanboy
22 października 2022, 19:56
Mi tam przypomina Kalulu tylko w środku pola. Dojrzałość boiskowa, jakość przy podaniu ,technika i siła. Powoli powoli przebija się do składu.
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się