SCUDETTO


LGdS: Długi uregulowane, przychody idą w górę. Teraz Milan jest prawdziwym klejnotem

27 października 2022, 12:34, Redakcja Aktualności
LGdS: Długi uregulowane, przychody idą w górę. Teraz Milan jest prawdziwym klejnotem

LGdS na swoich łamach podsumowała sytuację ekonomiczną Milanu w świetle tego, co zostało ujawnione podczas wczorajszego spotkania akcjonariuszy, na którym zatwierdzono sprawozdanie finansowe za lata 2021/2022 (szerokie opracowanie sprawozdania, wraz z konkretnymi liczbami i komentarzami zamieścimy na naszych łamach wkrótce). Dziennikarze największego włoskiego dziennika sportowego, podsumowali: "Długi uregulowane, przychody idą w górę. Teraz klub to perełka".

Milan zwiększył przychody o kolejne 14% i tym samym zmniejszył stratę o ok. 30 mln euro. Według LGdS, celem RedBird Capital Partners i samego Gerry'ego Cardinale jest osiągnięcie przychodów na poziomie ok. 500 mln euro. W latach 2019/2022, Milan zanotował ogromną stratę wynoszącą 195 mln euro (wynik zarządzania klubem przez Li). Dziś strata wynosi ok. 66 mln euro, i to nie tylko dzięki dobrym rezultatom na boisku, ale przede wszystkim: wzrostowi przychodów, nowym umowom partnerskim i sponsoringowi.



73 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
29 października 2022, 13:26
Co rok coraz lepiej ,oby tak dalej.
0
PaoloACM
PaoloACM
28 października 2022, 00:32
Ta cala dyskusja o Silvio sprowadza sie do bardzo prostej rzeczy - Najbardziej utytulowany wlasciciel w historii nie ewoluowal gdy swiat zaczal sie zmieniac. 30 lat temu Berlu byl rekinem. Wiedzial jak robic biznes i pieniadze i to sie sprawdzalo na tamte czasy. Potem czasy, system i pilka sie zmienily a Silvio zostal taki sam. Stworzyl potezny Milan ktory do dzis jest 2 pod wzgledem wygranych pucharow Europy. Dal powiedzmy 25 lat wielkich sukcesow, 5 lat stagnacji i 5 lat wychodzenia z balaganu. Bilans i tak wychodzi na korzysc Silvio. Ponadto stworzyl wielopokoleniowa baze kibicow Milanu na calym swiecie ktorzy dzis zarazaja pasja do czerwono-czarnych barw swoje dzieci. Dodalbym jeszcze to ze mimo wpedzenia klubu w niezly syf to on wypromowal marke Milanu na najwyzszy poziom ktora mimo pozniejszej ogolnej slabosci wciaz bardzo duzo znaczyla i znaczy do dzis. Wg mnie wiecej plusow niz minusow. Jak ktos patrzy na ostatnie 10 lat rzadow Silvio to chyba tylko dlatego ze jest za mlody by pamietac jego wczensiejszy Milan.
6
gieemce
gieemce
28 października 2022, 10:05
Na pewno zbudowal Marke i rozpromowal Milan wynikami.
Ja myślę, (opinia) że również poprzez władze polityczną i wpływy we Włoszech w tamtym czasie swojej swietnosci Berlu pozamiatal pod dywan mnostwo brudów i przeprał grube liry przez klub. Do swietosci mu brakuje daleko - był okres w ktorym czlowiek byl nietykalny. Mam nadzieje ze ten rozdzial zostal odciety gruba kreska, i jakies brudy z jego czasow nie wyjda nawierzch, bo klub wydaje sie byc stabilizowany, a ludzie w nim z troche innych kregow biznesu.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 października 2022, 11:16
Dla Berlu Milan był drogą zabawką tak jak PSG jest zabawką w rękach pasterzy kóz. Dopóki go było stać to się bawił i nie myślał o rozwoju bo i po co? Ale kasa i wpływy się skończyły a Milan pozostał klubem zarządzanym jak w latach 90-tych XX wieku. A świat odjechał. Dlatego zdecydowanie wolę model zarządzania klubem proponowany przez Elliota czy RedBird niż model PSG. Może i nie ma takich fajerwerków ale nie jesteśmy zależni od widzimisię jakiegoś bogatego bobka.
0
Paolo03
Paolo03
27 października 2022, 22:03
Piękna perełka ze stratą 60 baniek rocznie
1
Von Strauss
Von Strauss
27 października 2022, 18:56
Ja chcę zobaczyć na własne oczy te sprawozdanie. Bo kluby wykazują stratę z amortyzacji, a faktycznie jest zysk. W 2021 roku samej amortyzacji było 75 mln na minusie.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 października 2022, 21:15
Amortyzacja jest tak naprawdę kosztem rozłożonym w czasie. Innymi słowy gdybyśmy kupili Haalanda za 500 milionów i podpisali kontrakt na 5 lat to nie mielibyśmy kosztów 500 milionów w jednym roku tylko po 100 baniek przez 5 lat. Nie byłoby żadnego zysku gdybyś w tym roku wrzucił w koszty całość transferu CDK.
Edytowano dnia: 27 października 2022, 21:18
0
Von Strauss
Von Strauss
28 października 2022, 11:12
wielki prostownik

błąd - to o czym piszesz to raty. To tak jakbyśmy kupili Haalanda za 500 mln w ratach rozłożonych na 5 lat. Amortyzacja to zmniejszenie wartości rzeczy w określonym czasie. Czyli kupiliśmy Haalanda za 500 mln z umową na 5 lat, więc w pierwszym roku Haaland traci 100 mln z wartości - i to jest amortyzacja.
0
Von Strauss
Von Strauss
28 października 2022, 12:12
Żeby było jaśniej - kupujesz auto w 2017 roku za 500 mln za gotówkę. Więc pozbywasz się z majątku 500 mln, w związku z czym powinieneś wykazać stratę 500 mln w danym roku rozliczeniowym. Ale Ty tego nie robisz, bo Ci się to nie opłaca (podatki) więc rozbijasz 500 mln na 5 lat (podkreślam, Ty już to zapłaciłeś) i co roku wykazujesz 100 mln straty z tego tytułu.

W papierach - jest strata na rok obrotowy.
Realnie - nie ma tej straty na rok obrotowy.
Jedynie w rozliczeniu okresowym byłoby to do wyliczenia - ale niestety w przypadku klubów, gdzie masz ponad 25 składników majątku (piłkarze xD) nie da się zrobić rozliczenia okresowego dla wszystkich składników na raz, bo nie wyodrębnisz takiego okresu by wszystkich policzyć na raz (bo skład się zmienia i każdy ma inną długość umowy - więc często i inny okres amortyzacji). To możesz policzyć nie amortyzacją a prostą księgowością ma/winien za dany okres.
Edytowano dnia: 28 października 2022, 12:13
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 października 2022, 17:38
To jest nadal 60 baniek rocznie straty. Czyli dalej kiepsko. Poprawia się ale nadal finansowo szału nie ma.
0
Rafał0209
27 października 2022, 17:20
Gdyby ktoś powiedział parę lat temu kiedy juve dominowało Ligę grało w finale LM i mieli świetną politykę transferową że za 5 lat to Milan będzie lepiej zarządzany i wygrywał mistrzostwo, to bym go uznał za wariata. ale piłka jest przewrotna. kto by pomyślał że Amerykański fundusz nas doprowadzi z Piolim na taki poziom finansowo sportowy, jedni mieli nas sprzedać byle komu by tylko zarobić a drugi to Interista i słabiak szkoleniowy a zamknęli nam wszystkim mordy,.
2
GeorgeACM
GeorgeACM
27 października 2022, 14:59
Wiec nie potrzebujemy superligi tak jak Barcelona xd
1
Pepik
Pepik
27 października 2022, 15:31
Jeszcze tylko dwóch lub trzech Ziebertów i zmienisz zdanie. Akurat my potrzebujemy SL tak samo jak Barca, bo oba kluby są w tym sezonie dymane w cztery litery przez sędziów.
3
whiteee
whiteee
27 października 2022, 15:33
Barcelona dymana przez sędziów? Nie rozśmieszaj mnie. Ten klub w każdym meczu z lepszym rywalem ledwo celne strzały oddaje i się rzucają o rzuty karne bo nic poza tym potrafią.
4
Rafał0209
27 października 2022, 17:14
Ile Barca jest warta i ile ma długów i ile Milan jest wart i ile długów który klub jest na dzień dzisiejszy bardziej wartościowy?
0
Bandon
Bandon
27 października 2022, 14:18
Oby większe przychody oznaczały większe inwestycje, bo fajnie to wygląda na papierze, ale to jest jeden transfer np. Leao i jesteśmy już na plus. Mam nadzieję, że nie tylko na tym będzie zależało Cardinale, bo skromnymi transferami, to możemy sobie pozwolić na walkę w słabej Serie A, z najgorszym możliwym wynikiem to TOP 4, na LM potrzeba czegoś więcej.
1
primo2p
primo2p
27 października 2022, 16:47
Musimy zacząć robić transfery jak Juventus i Barcelona, one gwarantują wyniki, w szczególności w LM.

A nie, czekaj...
7
karp_fso
karp_fso
27 października 2022, 13:33
I bardzo dobrze. Mam nadzieję, że bedziemy prowadzić zrównoważoną politykę - bo prawda jest taka, ze dłuższe kryzysy są wywołane bizantyjskim zarządzaniem w stylu Silvio. Nawet rozsądnie budując klub nie unikniesz gorszych okresów, ale wtedy łatwiej z nich wyjść.
Fakt jest też taki, że prędko nie zaczniemy się poważnie liczyć w Europie, bo Premier League odjechała - nie tylko Serie A, ale wszystkim na ogromną odległość. Real z kolei jest również poza zasięgiem większości Europy. Ale wiecznie to trwać nie będzie - pytanie czy Włochy wykorzystają wtedy swoją szansę. My na pewno musimy jej upatrywać. Dlatego ważne jest wychodzenie z grupy i budowanie kapitału na przyszłość. I cieszą też dobre wyniki Napoli i Interu w LM.
8
acmti__
acmti__
27 października 2022, 13:39
Dzięki Silvio więszkość ludzi tutaj jest ;) Może jechał grubo i później zjechał, ale dał nam czasy, na które jeszcze długo przyjdzie nam czekać.
14
jasiom22
jasiom22
27 października 2022, 13:55
Psioczenie na Silvio, w kontekscie Milanu... jeszcze w ramach kibicowania Milanowi to absurd.
5
Alessio_re6
27 października 2022, 13:58
Nie wiem co by ten gościu musiał jeszcze zrobić, by był traktowany przez kibiców tak jak taki Li, ale patrzenie na zarządzanie Berlu tylko poprzez sukcesy, to patrzenie przez różowe okulary.
PS wielu kibiców Milanu jest w kontekście Berlu jak bita żona, tłumacząca sobie, że „on nie jest taki zły” bo wyniósł śmieci XD
Edytowano dnia: 27 października 2022, 14:02
3
Rafalzki
Rafalzki
27 października 2022, 14:01
Premier League odjechała niestety finansowo przez kosmiczny kontrakt telewizyjny, uważam, że sportowo nie są żadnym hegemonem. Owszem drużyny typu City, Liverpool i Chelsea to faworyci do wygrywania pucharów ale jak widać po City pieniądze to nie wszystko... Oczywiście nie deprecjonuję wysp ale czasami uważam, za nieco przesadzone te peany nad tą ligą. Kilka drużyn ma kosmiczne pieniądze i grają fajnie ale czasami obejrzę mecze średniaków i jest to kopanina jak średniaków w innych ligach...
0
kamilus
kamilus
27 października 2022, 14:12
@jasiom22
Absurdem jest patrzenie tylko na wycinek jego rządów, a nie na całokształt.
7
RaveL
RaveL
27 października 2022, 15:06
@acmti__, @jasiom22

Czy ktoś umniejsza Silvio jego zasługi? Nie. Zrobił dla Milanu kapitalną robotę i wszyscy jesteśmy dziećmi Milanu, który zbudował i dzięki niemu poznaliśmy, doceniliśmy i nadal kochamy. Nie mniej jednak tak jak wprowadził nas w erę sukcesów i radości tak też później spowodował u nas erę posuchy, smutku i beznadziejności. Trzeba o tym pamiętać, by nie zrobić tych samych błędów.
3
acmti__
acmti__
27 października 2022, 15:09
Bo nie miał kasy ;) O tym toczy się ta gadka. Jeżeli masz głęboką kieszeń to zawsze będziesz w topce.
0
Alessio_re6
27 października 2022, 15:12
Wystarczyło zbudować fundamenty w klubie, sprofesjonalizować go i nic więcej. Ale niestety dla Milanu Berlu wolał, bawić się, wyprać pieniadze i pójść dalej.
1
Orzelek79
Orzelek79
27 października 2022, 15:25
Alessio, naprawdę patrzysz powiedzmy z perspektywy 10 ostatnich lat rządów Berlu?! Chłopie, właścicielem był 31lat!
Ile wygrał Milan w tym czasie!
2
Alessio_re6
27 października 2022, 15:30
Ponoć patrzy się nie na to jak ktoś zaczynał, tylko jak kończył. Patrzę głównie na te ostatnie 10 lat bo wtedy piłka nożna stawała się profesjonalna, wcześniej były ogromne korupcję, układy itp w ostatnich latach Berlu było tego mniej, pilka nożna stała się profesjonalna, a Milanowi jako klubowi do profesjonalizmu trochę brakowało.
2
Vol'jin
27 października 2022, 15:44
Berlusconi nie dostosował klubu pod realia FFP tak, że jak była szansa na awans do pucharów to zrobił sabotaż zwalniając Sinisę i zatrudniając Brocchiego, by uniknąć kary.

Klub od 2005/6 zaczal być w stagnacji i zaczęto pudrować trupa "marketingowymi"/darmowymi zawodnikami
3
karp_fso
karp_fso
27 października 2022, 15:45
Ale ja nie psioczę na Silvio. Widać, że niektórzy traktują go niemal jak figurę religijną, bo nie dopuszczają jakiegokolwiek słowa krytyki ;). Jak dla mnie jest najwybitniejszym właścicielem Milanu w historii - ale napisałem też, że w dzisiejszym futbolu nie ma miejsca na bizantyjskie zarządzanie. Berlusconi doprowadził Milan na szczyt, ale potem świat piłki się zmienił i nie było go stać na kontynuowanie takiej polityki. A zaklinanie rzeczywistości i szastanie kasą której się nie ma - a już zwłaszcza po wprowadzeniu FFP nie kończy się dobrze. Zresztą - mamy przykład wspaniałej Barcelony, która uruchomiała dźwignie finansowe. A potem oklep od Realu i gra w LE xD
Edytowano dnia: 27 października 2022, 15:48
3
Orzelek79
Orzelek79
27 października 2022, 15:49
Można a nawet trzeba mówić że Berlu za późno sprzedał klub pogarszając sytuację na każdej płaszczyźnie ale nie patrzeć na całokształt to jak nie patrzeć wcale.
1
Alessio_re6
27 października 2022, 15:52
Nie za późno sprzedał klub, tylko nie sprofesjonalizował klubu.
0
kodeen
kodeen
27 października 2022, 17:37
Alessio - z porównaniem z pierwszego komentarza to za grubo pojechałeś. Domyślam się, że zalecisz mi dystans, bo to metafora, ale zestawianie tematyki z dramatem kobiet jest bardzo niewłaściwe. Ostatecznie klub to tylko pasja i oderwanie od codzienności, a nie cierpienie i dramaty niszczące życie. Wyłączyć telewizor jest łatwiej. Nie sposób nie zgodzić się z tym, że Berlu odpowiada za - delikatnie mówiąc - stagnację Milanu, ale też go podniósł do poziomu, w którym wielu z nas zakochało się jeszcze jako dziecko. Silvio krystaliczny nie był i nie jest, więc i metody takie nie były - ani na początku, ani na końcu. Ale dał nam pasję. Jeśli się to komuś nie podobało - mógł się odwrócić, tak jak mogą to teraz zrobić kibice City, czy PSG
0
Alcatraz77
Alcatraz77
27 października 2022, 21:56
Wiele osób jest za młodych, albo ma zbyt mało wiedzy jak wyglądał futbol lat 80, 90. Cała Serie A w tamtych czasach była tym czym jest teraz Premier League, większość gwiazd grała na włoskich boiskach. Dodatkowo Silvio był pionierem w tworzeniu klubu w stylu galacticos. Z czasem realia ekonomiczne w Europie się zmieniły, wielu zczęło naśladować Berlu , który zmienił zabawki(polityka), oraz zwyczajnie był już za małym graczem gdy pensje lawinowo rosły.
Można mieć do Silvio żal, że tak długo dojrzewał do decyzji o sprzedaży, przez to rozdrabniając markę światową jaką był Milan na początku stulecia.
0
Daman
Daman
27 października 2022, 13:26
Niezwykle cieszą takie informacje, niemal jak wyniki sportowe. Podstawa zrównoważonego budżetu to brak szaleństw przy ustalaniu wysokości kontraktów zawodników. Bo to pensje zwykle ciągną cały bilans w dół. Dobrze, że mamy odpowiedzialny zarząd w tym zakresie. Forza Milan
1
Tairens
27 października 2022, 13:23
Kiedys Boguslaw Lesnodorski powiedzial: "Tutaj na samym poczatku nie chodzi o futbol, ale to jakie miejsce stworzysz ludziom, jak nimi bedziesz zarzadzal i jak spowodujesz, ze beda sie rozwijac". Bardzo cenne slowa wedlug mnie w kontekscie budowania jakiegokolwiek przedsiebiorstwa, ktorym niewatpliwie sa kluby pilkarskie.
1
acmti__
acmti__
27 października 2022, 15:12
wwww
Edytowano dnia: 27 października 2022, 15:13
0
Hali100
Hali100
27 października 2022, 13:11
Teraz nowy stadion i jesteśmy TOP ;)
0
Cisek666
Cisek666
27 października 2022, 13:43
I najlepiej sami - bez interu:)
3
strzala
strzala
28 października 2022, 06:53
Czemu chcesz, żeby Milanowi o wiele dłużej zajęło wychowanie na prostą po budowie nowego stadionu? Pokryj ze swojej kieszeni to co ma pokryć Inter i wtedy wybudują bez Interu.
0
acmti__
acmti__
27 października 2022, 13:11
Spoko spoko, fajnie że się zgadza wszystko w kieszeniach, ale dobrze by jeszcze kogoś na skrzydło kupić, żeby Pioli nie musiał grać Kruniciem.
1
kusniak_22
kusniak_22
27 października 2022, 13:16
To nie zgadza się w kieszeniach, tylko klub ma długi, a nie tak powinno to wyglądać, Milan idzie dobrą drogą. Myślęz, że to zaowocuje.
1
acmti__
acmti__
27 października 2022, 13:37
Praktycznie każdy duży klub ma długi ;) Ogólnie chodzi mi o to, żeby budować ten klub z głową, ale nie traktować jak maszynki do robienia pieniędzy, bo w ten sposób zawsze będziemy przeciętni.
Chyba najlepszą opcją jest mieć obsranego kasą właściciela, fana no ale czasu Berlu już dawno za nami ;)
1
Alessio_re6
27 października 2022, 13:40
Najlepszym rozwiązaniem jest kontynuacja drogi, która idziemy. To, ze każdy ma długi, to nie oznacza, ze Milan tez musi, lepiej zarabiać więcej, żeby klub był samowystarczalny.
1
acmti__
acmti__
27 października 2022, 13:52
Tak tylko obcinając pensje i łatając dziurę wyprzedażą gwiazd nigdy nie osiągniemy poziomu najlepszych.
0
Alessio_re6
27 października 2022, 13:56
A kto mówi o obcinaniu pensjonaty sprzedawaniu gwiazd? Póki co w Milanie mówi się o zwiększaniu pensji i zatrzymywaniu gwiazd, ale może się mylę. Chodzenie z zadłużenia i rozwój sportowo finansowy mogą iść w parze i to pokazuje obecny Milan. Red Bird ma długofalowe plany na klub, dodatkowo chce osiągnąć sukces sportowy, tak jak w innych dyscyplinach. Szastający pieniędzmi właściciel, to nie jest jedyna opcja na rozwój klubu - patrz Bayern, Real czy Villareal.
0
kusniak_22
kusniak_22
27 października 2022, 14:40
Nie do końca się zgodzę, że każdy, a najlepszym przykładem jest Bayern Monachium, czy są przeciętni ?
0
acmti__
acmti__
27 października 2022, 15:02
Jedynym przykładem
0
Alessio_re6
27 października 2022, 15:04
Villareal, Real Madryt, Arsenal, Milan
0
acmti__
acmti__
27 października 2022, 15:08
Alessio_re6
Póki co oddaliśmy Kessie, zobaczymy co będzie z Leao.


Mówię o topce... Real zanim ogarnął finanse to srał chajsem na zawodników gorzej od PSG
Edytowano dnia: 27 października 2022, 15:13
0
Alessio_re6
27 października 2022, 15:14
Nie oddaliśmy Kessiego, tylko nie zapłaciliśmy za jego usługi ponad stan, a piłkarz wolał zmienić otoczenie. Pieniądze o których mówi otoczenie Leão zdecydowanie nie są ponad stan, kolejna sprawa to moment rozpoczęcia negocjacji - 2 lata przed końcem kontaktu, w przypadku Kessiego to były wstępne rozmowy o doniesienia medialne.
0
Alessio_re6
27 października 2022, 15:17
Arsenal czy Villareal nie są w topie? No tak, Floro szastał pieniędzmi, a później zmienił podejście do biznesu na zrównoważone budowanie drużyny, nie wydaje tak jak kiedyś.
0
acmti__
acmti__
27 października 2022, 15:51
Nie są, tak jak Milan póki co nie jest, czy nawet Barcelona.

Tylko najpierw zbudował kolosa srając chajsem.
Kessie był szkieletem naszej pomocy, jednym z najważniejszych zawodników. Dzisiaj nie zatrzymasz nikogo jak nie sypniesz podobnej kasy jak konkurencja, czasy przynależności do klubu już dawno odpłynęły...
Dzisiaj ziomek woli mieć +5 mln follow na Insta niż szacunek kibicoó danego miasta, klubu
0
Alessio_re6
27 października 2022, 15:56
Gdy weźmiesz pod uwagę ostatnie 3 lata, to te kluby są zdecydowanie lepsze niż Milan.
Był szkieletem naszej pomocy, ale chciał zarabiać 8M i był najlepiej opłacanym piłkarzem w lidze, a to byłoby po prostu przepłacenie. Mam świadomość, ze przynależność klubowa, to bajka dla kibiców, ale jakby to nie sprawia, ze masz płacić komuś więcej niż jego praca jest warta XD.
0
acmti__
acmti__
27 października 2022, 17:40
Jak widać Kessie nie miał problemu ze znalezieniem klubu, który zapłaci mu satysfakcjonującą pensję, mimo iż z góry skazany jest na ławkę...
0
Alessio_re6
27 października 2022, 17:55
No skoro według Barcelony jest wart tyle ile dostał to spoko, w Milanie uważali, ze 8M to za dużo i popieram to.
1
acmti__
acmti__
27 października 2022, 17:59
Chwała Bogu, że Bennacer i Tonali są niezniszczalni póki co bo inaczej byśmy byli w cieeeeeemnej
0
Alessio_re6
27 października 2022, 18:10
Dlaczego?
0
acmti__
acmti__
27 października 2022, 18:35
Bo reszta to ogórki
0
kamilus
kamilus
27 października 2022, 13:04
A mogliśmy wziąć piętnaście dźwigni finansowych i wydawać dalej... Ale głupi ten Gazidis.
12
Pavlović31
Pavlović31
27 października 2022, 12:55
Ale nas zaszczyt w dupę kopnął, poważnie???!!!!!
Edytowano dnia: 27 października 2022, 12:55
1
Elek95
27 października 2022, 12:43
Mi najbardziej podoba się ich mobilność i technika oboje zapieprzają aż miło i w dodatku potrafią znakomicie regulować tempo naszej gry i znakomicie się uzupełniają.
7
HIM1998
HIM1998
27 października 2022, 12:46
Zgadzam się
1
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
27 października 2022, 12:46
Gerry Cardinale - świetna technika
20
Alessio_re6
27 października 2022, 12:49
Ivan Gazidis? TOP!
7
Boro
Boro
27 października 2022, 12:51
Cardinale i jego czerwony ptak są wszędzie a z łysym Gazidisem tworzą świetny duet.
3
Elek95
27 października 2022, 13:24
Sorki nie ten post skomentowałem, ten komentarz dotyczy postu o Tonalim i Bennacer
5
marcinomilano
marcinomilano
27 października 2022, 12:37
Offtopowo: czy ktoś orientuje się które miejsca na San Siro są z ograniczoną widocznością? Mam miejsca na drugim kręgu czerwonym w pierwszym rzędzie, i zastanawiam się czy barierki bardzo przeszkadzają. Albo można po prostu podczas meczu stać przy barierkach, czy raczej mocno zasłania się widok innym?
Edytowano dnia: 27 października 2022, 12:37
0
lukasz9315
27 października 2022, 12:46
Ja kiedys mialem przy barierkach i zasłaniały duzo. A jak wstalem to steward kazał siadać.
1
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
27 października 2022, 12:48
Nie radziłbym stać, bo Włosi są dość wyczuleni na to. Chyba, że na Curva Sud. Tam doping cały czas na stojąco. Ogólnie kultura kibicowania we Włoszech jest stety/niestety na siedząco. Po drugie miejsca pomiędzy barierkami, a krzesełkami wiele nie ma. Miejsc z ograniczoną widocznością praktycznie nie ma. Chyba, że mówimy tutaj od miejscach za dwoma wielkimi ekranami na środku, ale one też kompletnie nie przeszkadzają. Ogólnie San Siro to stadion z bardzo dobrą widocznością praktycznie z każdego miejsca.
1
Bandon
Bandon
27 października 2022, 14:15
Jak byłem parę lat temu, to goście na Curva Sud siedzieli na tych barierkach, więc wiesz xD
0
marcinomilano
marcinomilano
27 października 2022, 15:48
No jasne, ale to Curva Sud, tam zasady są inne :)
0
Diavo
Diavo
27 października 2022, 12:36
Przyjemnie się coś takiego czyta :)
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się