SCUDETTO


Anglia ogłosiła powołania na MŚ w Katarze. Fikayo Tomori pominięty przez Garetha Southgate'a

10 listopada 2022, 16:47, Redakcja Aktualności
Anglia ogłosiła powołania na MŚ w Katarze. Fikayo Tomori pominięty przez Garetha Southgate'a

Gareth Southgate, trener piłkarskiej reprezentacji Anglii ogłosił w czwartek po południu 26-osobową kadrą na mundial w Katarze. W składzie nie ma większych niespodzianek. Środkowy obrońca AC Milan Fikayo Tomori został pominięty przez selekcjonera. Tomori we wrześniowych meczach kadry otrzymał powołania na mecze z reprezentacjami Włoch i Niemiec, ale ostatecznie przy wyborze kadry, która uda się do Kataru nie znalazł miejsca.



47 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Yabaye
Yabaye
11 listopada 2022, 14:33
Kolejny powód by życzyć Anglikom na turnieju wszystkiego co najgorsze. Jakoś nigdy za nimi nie trzymałem.
0
yagi
yagi
11 listopada 2022, 15:28
Ja im kibicowałem, jak grał Alan Shearer i Paul Gascoine. Potem już mnie tylko denerwowali.
0
Jaca23
Jaca23
11 listopada 2022, 11:48
Dla mnie żadna niespodzianka. W poprzednim sezonie grał świetnie, a Southgate go pomijał. Aktualnie bardzo obniżył loty.
1
jarek2572
jarek2572
11 listopada 2022, 11:21
Tutaj jeszcze można znaleźć jakieś wytłumaczenie, ale ze Ivan Toney nie jest w kadrze Anglii, to jest dopiero nieporozumienie.
0
Juzio
Juzio
10 listopada 2022, 22:03
Widać, że smutny i zawiedziony.
0
Mi(L)anista
10 listopada 2022, 21:36
Też bym go nie powołał,słaby jest i tyle
1
Milanboy
Milanboy
10 listopada 2022, 21:32
Ehh, Maguire w reprezentacji jednak gra bardzo dobrze, taki casus Pogby, czyli nie gra jakoś poprawnie w klubie ale wymiata w reprezentacji. W jego przypadku sie nie dziwię, ale dziwię sie dlaczego wziął Coadyego który gra naprawdę kiepski sezon.
1
chory
chory
10 listopada 2022, 21:07
śmierdzi mi w ich grupie, że Iran stamtąd wyjdzie, Katar praktycznie takie same temperatury i strefa czasowa, do tego mieli 3 lata temu na pieńku z USA więc mogą być zmotywowani by ładnie zagrać
0
MrAncelotti
MrAncelotti
10 listopada 2022, 20:55
Zgadzam się z Południową Bramą.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 listopada 2022, 20:12
Też bym go nie powołał.
1
Daniel93
Daniel93
10 listopada 2022, 18:36
Oby nie wyszli z grupy i oczywiście życzę zwolnienia temu panu
3
RaveL
10 listopada 2022, 18:21
Maguire musi mieć na Southgate'a jakieś taśmy, bo to jest chore.
6
SolemnSolimnia
10 listopada 2022, 18:09
A juz myslalem ze nie bedzie sie dalo bardziej tej reprezentacji nie lubic.
5
Milanistaod95
Milanistaod95
10 listopada 2022, 18:06
Chyba ich poj...o
0
MrCostacurta
MrCostacurta
10 listopada 2022, 18:06
Anglia polegnie na tym mundialu. Rzecz jasna nie z powodu braku Tomoriego.
2
ósmy
10 listopada 2022, 18:05
Martwi trochę, że poprzez te Mistrzostwa i powołania, to uciekają nam jednocześnie oba skrzydła. Pioli z pozostałymi będzie musiał jakoś rzeźbić w tym okresie, ale będzie wychodziło trochę niemrawo.
Lewa strona - Theo, Ballo-Toure i Leao na Mundialu. Nominalnie zostaje tylko Rebić na całej długości boiska.
Prawa strona - Dest na Mundialu, Calabria, Florenzi, Saelemaekers leczą kontuzje. Nominalnie zostają Junior Messias i Kalulu. Więc z prawą stroną w zasadzie nie ma aż takiej biedy, tym bardziej, że można upchnąć tam Diaza.
Czyżby Krunić zgrywał się z kolejnym miejscem na boisku? LO?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 listopada 2022, 18:34
piszesz to na poważnie? a to mecze ligowe czy lm gramy w tym czasie?
7
ósmy
10 listopada 2022, 18:50
Przecież ten okres trzeba traktować jak przygotowania do nowego sezonu. Ile będzie tego rozbratu z Ligą? Dwa miesiące?
Przecież nikt nie będzie siedział na dupie i grał w PS.
Być może czas wdrożyć jakieś nowe schematy, nie pozwolić chłopakom zardzewieć. Ale o ile do tej pory graliśmy bez prawego skrzydła, tak przygotowania na dziś mamy już bez obu skrzydeł.
Zwyczajnie się tym martwię.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
10 listopada 2022, 20:23
przeco Milaniści co zostają jado na zgrupowanie do dubaju a w ligach jest przerwa o czym ty pier....???

MŚ w katarze to nie PNA
Edytowano dnia: 10 listopada 2022, 20:24
0
ósmy
10 listopada 2022, 20:29
Jak krew w piach (
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
11 listopada 2022, 08:19
Strach pomyśleć co byś napisał jak liga Włoska miała by hajs jak kluby w Anglii a w naszej kadrze biegało by tak z 15 reprezentantów którzy pojechali na dużą impreze...
0
mmielczar123
mmielczar123
10 listopada 2022, 17:43
Może jeszcze reprezentować Kanadę (oczywiście nie na tym turnieju)? Pewnie i tak by się na to nie zdecydował, ale pytam z ciekawości.
ps: Jest oficjalka z przedłużeniem Kalulu do 2027 :D
Edytowano dnia: 10 listopada 2022, 17:44
0
Mellion
Mellion
10 listopada 2022, 17:48
A to nie była Nigeria? Z jednej strony zawsze kibicuje ekipom z Afryki, z drugiej strony jakby zaczął grać dla Nigerii to by się to wiązało z możliwym PNA.

Wolałbym żeby zwolnili tego pajaca Southgate'a i wstawili w jego miejsce jakiegoś trenera, który by dawał realne szanse zawodnikom spoza Premier League.
1
mmielczar123
mmielczar123
10 listopada 2022, 17:57
Ma rodziców z Nigerii, ale urodził się w Kanadzie, więc pewnie jednych i drugich mógłby reprezentować :)
1
ba_acm
ba_acm
10 listopada 2022, 19:30
Jak to może reprezetować Kanade? Przecież Fik zagrał o punkty już
1
mmielczar123
mmielczar123
10 listopada 2022, 19:36
No właśnie dlatego pytam
0
MilanFanJ
MilanFanJ
10 listopada 2022, 17:40
Tomori przegrał wyjazd na mundial dwumeczem z Chelsea. Pechowo dla samego siebie (a może "chciał za bardzo"), to był pewnie główny wyznacznik dla niego w oczach Southgate'a. Skoro nie poradził sobie przeciwko jednemu z potentatów PL, to się nie nadaje. A Maguire w kadrze to żart i tyle
7
Mellion
Mellion
10 listopada 2022, 17:44
To czemu nie uwzględnił w takim razie choćby Smallinga?

Bo nie gra w Premier League i nie jest to jego pupilek. To wszystko wyjaśnia.
6
Mellion
Mellion
10 listopada 2022, 17:57
Tomori był olewany już wcześniej.
9
Bandon
Bandon
10 listopada 2022, 22:20
Generalnie bym się zgodził, ale jak Tomori miał okres, w którym był czołówką światową, to też miał do niego jakieś ale. Więc to, że teraz ma gorszą formę, jest tylko wymówką.
0
WeahYeah
WeahYeah
10 listopada 2022, 17:35
Przydałby się news z listą Naszych pewnych wyjazdu i tych będących w szerokiej kadrze :)
0
Manolas
Manolas
10 listopada 2022, 17:34
Forza Tomori ! Ja też bym wolał nie być powołanym niż reprezentować taki kraj
0
roox
roox
10 listopada 2022, 18:08
a co ma piernik do wiatraka?
0
Judeau
Judeau
10 listopada 2022, 18:21
Jakby nie chciał być powołany, to już dawno reprezentowałby Kanadę.
0
Nevi
Nevi
10 listopada 2022, 17:32
Dla nas to tylko dobrze, dla rep angli odwrotnie :D
0
Mellion
Mellion
10 listopada 2022, 17:31
Powołał fatalnego Maguire'a, powołał Coady'ego z Evertonu, który sobie nie radzi w lidze.

Nie powołał ani Chrisa Smallinga który obudził się w Romie.

Nie powołał Tomoriego, który obok Bremera w zeszłym sezonie był najlepszym obrońcą w Serie A. Jasne, miał ostatnio swój dołek, ale i tak spisywał się o niebo lepiej od Maguire'a z jego ostatniego 1,5 roku.

I tak można wymieniać dalej.

Powołanie Jacka Grealisha, czy Kalvina Phillipsa który dla City zagrał w tym sezonie prawie nic, czy brak powołania dla Abrahama z Romy.

Southgate nie patrzy na inne ligi poza Premier League. Jeśli ktoś nie gra w Anglii, to niemal zawsze jest z miejsca u niego skreślony - no chyba że to gwiazda warta ze 100 mln jak Jude Bellingham, czy wcześniej Jadon Sancho jak grał w Borussi Dortmund.

Dopóki ten trener jest w Anglii, Tomori nigdy nie dostanie szansy poważnej gry w kadrze, bo gość bierze tylko swoich pupilków - niezależnie od tego jak źle by nie grał Maguire, czy Stones - zawsze dostaną powołanie.

I choćby dlatego szczerze życzę Anglii by odpadła z turnieju jak najszybciej i zwolnili tego pajaca. Tylko wtedy tacy zawodnicy jak Tomori będą mieli jakąś szansę gry w reprezentacji.
11
mmielczar123
mmielczar123
10 listopada 2022, 17:41
Ja jeszcze czekam na zwolnienie Manciniego. Na szczęście Deschamps przejrzał na oczy i zaczął wystawiać Theo, a Żiru dostał powołanie.
5
Bandon
Bandon
10 listopada 2022, 18:41
Zgadzam się prawie ze wszystkim. Prawie, bo Abraham, to ma problem żeby do pustej bramki trafić.
1
Vol'jin
10 listopada 2022, 17:20
Back Home po fazie grupowej oby :)
9
ACstach
ACstach
10 listopada 2022, 17:20
W takim wypadku nie będzie nawet mikroskopijnego powodu aby im jakkolwiek kibicować.
9
Adi.Milan
Adi.Milan
10 listopada 2022, 17:19
Nic nowego. Moja ulubiona trójka betoniarzy to Southgate Deschamps i Mancini. Deschamps Theo to powołał w końcu dopiero rok temu, pogbe by zabrał który formę miał 3 lata temu a grał ostatni raz rok temu kosztem touchameniego jakby mógł, clauss nie powołany… cyrk. Jeśli chodzi o southgate’a to jest to koszmar. Dostali 4:0 od wegrow, euro 2020 było takim fartem i ten karny na sterlingu co nurkował z Dania…. W dobie varu tfu
6
10 listopada 2022, 17:15
Przekleję z innego tematu. W sumie to samo pisałem we wrześniu.

Może i ostatnio jest w słabszej dyspozycji, ale nawet jak był w formie to go olewał.
Wcześniej Calabria był olewany na rzecz jakichś leszczy. Tonali jest w kolejce za Locatellim.
Theo przez kilka sezonów czekał na telefon.

Chłopaki zostali mistrzami Włoch, ale niektórzy dalej są olewani, jakby grali w podrzędnym klubie i niczym się nie wyróżniali. Jak ma utrzymać się ich pewność siebie? Ostatnie problemy mamy głównie z mentalnością. Ci piłkarze wygrali scudetto, bo uwierzyli w swoją jakość. Nie trzeba być geniuszem by wpaść na to, że to działa deprymująco na młodego zawodnika.
Nie obchodzi mnie ten mundial i piłka reprezentacyjna. Ale i tak uważam, że w naszym interesie jest mieć jak najwięcej piłkarzy na wielkich turniejach. Szkoda Fikayo. Oby miał mocną psychikę i potraktował to jako motywację.

W zasadzie z naszych piłkarzy, tylko Theo i Giroud zostali ostatnio nagrodzeni za formę w Milanie przez swojego selekcjonera.
1
FanACM
FanACM
10 listopada 2022, 17:04
Każdy trener ma swoich żołnierzy. Są zawodnicy którzy w klubach grają słabiutko a w reprezentacjach swoich krajów są potrzebni.
0
daro12555
daro12555
10 listopada 2022, 17:03
Jest bez formy ale czemu tak ciągle gra Maguire to tego nie wiem .
0
Gzikuu
Gzikuu
10 listopada 2022, 16:54
W kontekście jego formy w tym sezonie, szczególnie po podpisaniu kontraktu - nic dziwnego.

W kontekście Stonesa i Maguirea - XDDDDDDD
9
MilanHomer
MilanHomer
10 listopada 2022, 16:52
Stones i Maguire :)

A poważniej Fik nigdy nie był wykorzystywany w repce, więc tym bardziej gdy nie jest w najwyższej formie,Edit. brak powołanie nie dziwi.
Edytowano dnia: 10 listopada 2022, 16:52
4
mmielczar123
mmielczar123
10 listopada 2022, 16:51
Ja rozumiem, że nie jest w formie, no ale Magłaja nie jest w formie od kilku lat, a regularnie gra w reprezentacji. Szkoda Fika, ale przynajmniej w pełni będę mógł trzymać kciuki za kompromitację Southgate'a, a pewnie nie tylko ja, bo na Euro cały świat trzymał kciuki za Włochów.
8

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się