SCUDETTO


Agent Bennacera spotkał się z kierownictwem Milanu w Casa Milan

21 grudnia 2022, 17:34, FossaDeiLeoni Aktualności
Agent Bennacera spotkał się z kierownictwem Milanu w Casa Milan

Dzisiaj po południu odbyło się dwugodzinne spotkanie Enzo Raioli z Paolo Maldinim i Fredericiem Massarą. Tematem rozmów oczywiście miałby być nowy kontrakt Ismaela Bennacera, którego Raiola reprezentuje. Niezmiennie oczekiwania Algierczyka względem nowej umowy wynoszą 4 mln euro rocznie. Pomiędzy stronami panuje względne zaufanie, a odległość między żądaniami zawodnika, a ofertą klubu nie jest duża.



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ceci791
ceci791
22 grudnia 2022, 16:55
Darmo jak za takiego zawodnika....
0
Kakariko
Kakariko
22 grudnia 2022, 14:03
A wiadomo czy na spotkaniu rybka była smaczna?
Bo że ze spotkania nic nie wyniknie to było wiadomo od razu. Ile było spotkań z agentami Kessiego, Hakana czy Gigio?
0
22 grudnia 2022, 14:12
W sumie to niewiele albo w ogóle.
0
ósmy
ósmy
22 grudnia 2022, 15:49
Z drugiej strony było też po kilka spotkań z agentami Tonalego, Theo czy Tomoriego.
0
Rafał0209
Rafał0209
22 grudnia 2022, 10:38
Chore są teraz te kwoty dla piłkarzy jak jeden wariat nie da 4 mln to drugi da 7, w dzisiejszej piłce agenci i zawodnicy rządzą klubami z tradycją, gdzie przez dziesiątki lat liczyło się dla kogo gra a nie za ile, kiedyś Górski trenował kadrę za paczkę fajek a sami zawodnicy dokładali ze swoich by przylecieć spotkać i być z kadrą, dziś Czesiu zamiast o meczu myśli jak z bandą gówniarzy podzielić premię .
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 grudnia 2022, 10:41
Tyle warte są usługi piłkarzy, dlatego że to najbardziej medialny sport na świecie. Kluby tyle zarabiają, to tyle płacą. Kiedyś kluby tyle nie zarabiały.
1
Rafał0209
Rafał0209
22 grudnia 2022, 11:04
To te gadanie o tym że większość klubów rok w rok ma mniejsze lub większe straty to ściema? klub jak go sprzedać może przynosi zysk taniej kupiłem drożej sprzedałem, ale prowadząc go to ciągłe dokładanie, nie powiesz mi że pensja Mbappe Neymara czy Messiego się opłaca szejkowi z Paryża, LM tyle nie płaci a i ludzi na ziemi by brakło by to się w oglądaniu czy kupnie koszulek zwróciło. piłka dziś to jedna wielka pralnia pieniędzy nie zawsze się chce ale trzeba mieć klub.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 grudnia 2022, 11:22
Piłka to biznes, jak każdy sport. Przykład PSG jest wyjątkiem, ale z reguły kluby budowane finansowo jak Milan, działają prosto jak chyba każdy biznes. Zarabiamy tyle, to możemy tyle przeznaczyć na pensje piłkarzy. W takim PL masz większe budżety, bo więcej kluby zarabiają z dni meczowych, praw telewizyjnych.
1
RafAxl
RafAxl
22 grudnia 2022, 13:10
Alessio_re6 Podaj przykład kogoś, kto się dorobił grubej kasy na biznesie piłkarskim. Oczywiście chodzi mi o przykład właściciela, a nie piłkarzy, agentów i innych pociotków.
Edytowano dnia: 22 grudnia 2022, 13:11
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 grudnia 2022, 13:25
Na przykład fundusz Eliott.
0
RafAxl
RafAxl
22 grudnia 2022, 16:59
Allessio To się wysiliłeś ;-) Milan co roku przynosi straty, więc to marny przykład. Poza tym Elliot został właścicielem klubu w niejasnych okolicznościach i tak naprawdę nie wiadomo ile zarobił na całym interesie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 grudnia 2022, 17:24
Pierwszy z brzegu :-p
Zarobili kilkaset milionów. Zarobić w piłce możesz tylko w taki sposób jak oni. Kupujesz, budujesz, sprzedajesz.
0
FanACM
FanACM
22 grudnia 2022, 08:36
Jak dla mnie to co jest napisane w tym artykule ta są jakieś bzdury.
4 mln to już pewnie dawno zaoferowali. Może chodzi o jakąś klauzule wykupu za 2 lata Benek będzie miał 27 lat, a to już ostatni dzwonek na zmianę ligi, klubu. Benek i agent chcę pewnie jak najniższa.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
22 grudnia 2022, 09:15
Milan zaproponował 3,8-4M.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 grudnia 2022, 09:34
Jest szansa, że klauzule są przedmiotem większej negocjacji. Nie byłoby to nic dziwnego w przypadku Raioli :)
0
FanACM
FanACM
22 grudnia 2022, 11:46
Mnie ciekawi skąd pismaki mają wiedzę kto co komu zaproponował.
0
FanACM
FanACM
22 grudnia 2022, 11:48
Często nie wiedzą właśnie. Nawet kwoty transferów po czasie okazują się inne :) Przykład Tonaliego, Tomoriego, Leao czy Giroud.
O nieprzyzwoicie wysokiej pensji Romagnoliego nikt nie wiedział do zeszłego roku.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 grudnia 2022, 17:25
Vitiello jest dobrym źródłem, jak nie najlepszym.
0
szczebelek
szczebelek
22 grudnia 2022, 08:16
Panuje zaufanie zastępuje optymizm.
0
szczebelek
szczebelek
22 grudnia 2022, 08:16
Panuje zaufanie zastępuje optymizm.
1
biedrus
biedrus
22 grudnia 2022, 08:10
Benek chce 4, a Maldini daje 3,9. I się nie dogadają. Będą czekać, zwlekać, a w kwietniu obudzą się z ręką w nocniku.
Nie rozumiem, ale to nie ja jestem na stanowisku Maldiniego
0
Rafał0209
Rafał0209
22 grudnia 2022, 07:54
Już chyba Milan z lat 2003-2007 nigdy nie powróci zwłaszcza że dzisiejszym graczom liczy się za ile a nie gdzie gra, Bayern Real PSG czy kluby z Anglii już tak nam odskoczyły finansowo że nawet nasze małe kroki w przód nic nie znaczą przy tych dużych najlepszych drużyn, właściciel biedny brak nowego stadionu głupie przepisy UEFA jak widać sama marka to za mało by zatrzymywać najlepszych graczy bez Bennacera i Leao ta drużyna stanie się średniakiem
2
adamos
adamos
22 grudnia 2022, 08:07
kiedyś gra dla kadry było coś a teraz tylko numery kont i premie najważniejsze... taki jest świat
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 grudnia 2022, 21:27
Milan zaproponował 3,8-4M, Bennacer chce 4,5M. Może spotkają się gdzieś w okolicach 4,2M co będzie rozsądne. Ogólnie gdyby Milan zgodził się na jego warunki to byłby +/- 18 najdroższym piłkarzem w lidze, co jest w miarę adekwatne do jakości.
1
Tanger
Tanger
21 grudnia 2022, 21:36
Znając Milan to może zabraknąć czasu, żeby obie strony zeszły do tych hipotetycznych 4,2 mln.
5
Alessio_re6
Alessio_re6
21 grudnia 2022, 21:54
Teraz Milan całkowicie inaczej działa przy kontraktach. Bardziej medialnie (czego brakowało) i znacznie wcześniej.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 grudnia 2022, 22:01
W lidze jak lidze, ale w Milanie byłby na 1 miejscu :P
Z drugiej strony nie powinno to stanowić problemu.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 grudnia 2022, 21:00
Klasycznie, dalej nic nie wiemy po spotkaniach ;] 1,5h pysznej kawusi wypili

Ciekawe czy faktycznie Bennacer chce tyle i tyle czy tak jak na przykład Skriniar według LGDS, Skriniar nawet nie dał kontroferty na ofertę Interu ;]
0
Mirek99999999
Mirek99999999
21 grudnia 2022, 21:23
Podobno P$G daje 2 razy tyle co Inter...
0
ceran1899
ceran1899
21 grudnia 2022, 20:58
jak my żulimy cztery bańki na kontrakt topowego gracza, to bliżej nam do ligi portugalskiej niż do ligi angielskiej..
0
sharakmilanista
sharakmilanista
21 grudnia 2022, 20:06
jak mu nie dadzą tych 4 baniek to są dziadami i tyle!!!!!
1
21 grudnia 2022, 20:03
Bieda, bieda i jeszcze raz bieda...
0
Endriu
Endriu
21 grudnia 2022, 19:53
4mln to nie jest jakiś kosmos ktorego on oczekuje. Już dawno powinni temat zamknąć i dać mu bo jak nikt zasługuje.
9
Hali100
Hali100
21 grudnia 2022, 21:02
4 mln na sezon to są grosze w obecnej piłce ;) Nie powinniśmy tych negocjacji tak przeciągać jeśli chodzi o tego zawodnika.
0
Pavlović31
Pavlović31
21 grudnia 2022, 22:52
Ale przy tych spotkaniach oni mogą mieć pensje ustaloną a dogadywać ciągle jakieś szczegóły typu premie, zasady, ugody, zakazy, kwestie sponsorskie. Nie wiadomo
1
checa1983
checa1983
21 grudnia 2022, 19:28
"Pomiędzy stronami panuje względne zaufanie". Aż mnie telepie jak takie rzeczy czytam.
Edytowano dnia: 21 grudnia 2022, 19:28
1
kamilus
21 grudnia 2022, 19:31
Wolałbyś przeczytać "panuje względny optymizm"? :P
6
checa1983
checa1983
21 grudnia 2022, 19:36
Właśnie chciałem to dodać kamilus :) W punkt oj w punkt ! :)
1
Tanger
Tanger
21 grudnia 2022, 17:57
Jeśli do końca sezonu nie zdołają dość do porozumienia, to latem klub będzie musiał sprzedać Bennacera, a zarząd szukać nowego zawodnika w jego miejsce, przy czym w ciągu ostatniego roku kalendarzowego M&M trafili okrągłe 0 transferów.
2
mmielczar123
mmielczar123
21 grudnia 2022, 18:06
Jeśli chodzi o transfery na daną chwilę to tak, ale moim zdaniem CDK, Vranckx i Thiaw odpalą w niedalekiej przyszłości.
2
Tanger
Tanger
21 grudnia 2022, 18:16
@mmielczar123

Chcę w to wierzyć, podobnie jak zapewne wielu innych. Niestety sytuacja staje się coraz bardziej niewygodna w obliczu problemów z odnowieniem Bennacera i sproszkowaniem się Kjaera po kontuzji. Fakty są takie, że Milan zrobił krok w tył w stosunku do miejsca, w którym był w maju.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 grudnia 2022, 18:29
Tanger - Milan nie zrobił żadnego kroku w tył względem maja - jesteśmy w czołówce Serie A a wtedy byliśmy najlepsi za to teraz wypadliśmy lepiej w LM niż rok temu - po prostu nie zrobiliśmy takiego kroku w przód jak robiliśmy od paru lat ale to nie jest cofanie się
1
Tanger
Tanger
21 grudnia 2022, 18:40
@PanPrzemus313

No nie zgodzę się. Niektóre okoliczności są niezależne od klubu, ale na ten moment Milan ma słabszą kadrę niż jeszcze kilka miesięcy temu. Pobega nie daje tyle co Kessie, Dest nie daje nawet w połowie tyle co Calabria, Kalulu i Tomori są pod formą, nadzieja na odrestaurowanie Kjaera gaśnie z każdym kolejnym miesiącem.

Lepszy wynik w LM? Nie wynika on jednoznacznie z tego, że Milan jest lepszy. Może ma więcej doświadczenia, ale i grupa w tym sezonie była bardziej przystępna. W poprzednim Milan mógł wywalczyć przynajmniej awans do LE w grupie śmierci, ale "sędziowie" postanowili zgnoić Rossonerich kilka razy.
0
Tanger
Tanger
21 grudnia 2022, 19:12
Opinia to nie jest fakt.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 grudnia 2022, 19:28
Tanger - ale Calabria jest członkiem zespołu a piszesz jakby odszedł i Dest go zastępował - to tak jak mówienie że rok temu byliśmy słabsi bo Gabbia nie dojeżdzał a teraz dojeżdza z pominięciem faktu że grał z konieczności a nie bycia 1 wyborem (nie mówiąc już o momentach gdzie na kluczowy mecz w LM z ławki wchodził młody Maldini - ależ mieliśmy koszmarną kadrę)
Pobega nie daje tyle co Kessie ale nie musi bo Milan postawił na zmianę stylu gry na taką bez Kessiego, do tego Vranccx, Thiaw czy nawet zawodzący CDK to nadal o wiele lepiej niż dosłownie nikt bo nikogo nie było rok temu
Kalulu nie był pod formą na śo tylko słabo wyglądał na po - co do Tomoriego zgoda a bez Kjaera graliśmy już większość poprzedniego sezonu i nie było go na pewno w maju
Więcej doświadczenia żeby wyjść z grupy brzmi trochę jak powiedzenie że drużyna jest lepsza bez mówienia że drużyna jest lepsza bo się uważa co innego
I ja osobiście nie uważam że jest lepsza - tylko że jest taka sama i sam nie wiem czy oceniać to jako negatywną stagnację czy pozytywną stabilizację po gwałtownym wzroście- ale to tylko moja opinia i na pewno nie podam jej jako fakt
0
Tanger
Tanger
21 grudnia 2022, 19:36
@Miszcz

Milan między 24 a 38 kolejką w poprzednim sezonie - 37 pkt, bilans bramek 22:6 i ani jednej porażki. Na rozkładzie były m.in. Inter, Napoli, Lazio, Fiorentina i Atalanta.

Milan po 15 kolejkach w tym sezonie - 33 pkt, bilans bramek 29:15. Na koncie porażka z Torino po beznadziejnej grze i kompromitujący remis z Cremonese.

Ze mną możesz dyskutować - z liczbami nie.

@PanPrzemus313

Celowo napisałem, że nie wszystkie okoliczności są zależne od klubu. Nikt nie byłby w stanie przewidzieć i przygotować się na to, że wylecą praktycznie w jednym momencie obaj prawi obrońcy, natomiast uważam, że transfer Desta pod wpływem impulsu to jest pomyłka. Pobega nie musi dawać tyle co Kessie? Ok., ale w zamian Tonali i Bennacer są zajeżdżani. Z Vranckxa na ten moment nie ma praktycznie pożytku. Co do Kjaera - ok, masz rację, jednakże biorąc pod uwagę, że Simon jest w proszku, a Kalulu często musi z konieczności grać na prawej obronie z powodu indolencji Desta, to środek obrony Milanu jest w opłakanym stanie.
Edytowano dnia: 21 grudnia 2022, 19:44
0
Vol'jin
Vol'jin
21 grudnia 2022, 20:50
no nie porównanie bez sensu rundy wiosennej do jesiennej bo mikrocykl, znów się okaże, że Pioli przygotował zespół bardziej pod drugą rundę ;]

bilans po 15 kolejkach w tym sezonie, a zeszłym jest bardzo podobny dosłownie ;] Złośliwie "stabilizacja" ;]
1
Tanger
Tanger
21 grudnia 2022, 21:39
@Vol'jin

Normalnie byłoby porównanie pierwszych 15 kolejek poprzedniego i tego sezonu, ale ponieważ rzuciłem stwierdzeniem, że Milan w stosunku do maja zrobił krok w tył, to żeby być konsekwentnym porównywane okresy są takie a nie inne.
0
mmielczar123
mmielczar123
21 grudnia 2022, 17:54
Obecnie najlepszy pomocnik ligi obok Brozovicia, więc musi zostać, tym bardziej, że w tym sezonie omijają go urazy, które były jego słabym punktem w przeszłości. Jak się uda z Ismą, to full focus na przedłużeniu Leao, a jak się nie uda, to zabieg jak z dolarem i Mikiem, czyli ogarniamy zastępstwo na spokojnie przed mercato, żeby nie było jak z Sanchesem, Botmanem itd.
Plan idealny, ale czy się uda...
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
21 grudnia 2022, 21:13
a Lobotka?
1
RavenGDA
RavenGDA
21 grudnia 2022, 17:49
#panujeoptymizm
2
Marcin1995
Marcin1995
21 grudnia 2022, 17:44
Wiadomo pozytywne spotkanie ale potrzebne kolejne itp, skąd my to znamy.....
0
marcinomilano
marcinomilano
21 grudnia 2022, 17:36
#wiadomoco
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się