SCUDETTO


Milan ryzykuje stratę gwiazdy Primavery. Kontrakt El Hilaliego wygasa z końcem sezonu

12 stycznia 2023, 19:49, Redakcja Aktualności
Milan ryzykuje stratę gwiazdy Primavery. Kontrakt El Hilaliego wygasa z końcem sezonu

Jak informuje TMW, Milanowi grozi utrata 19-letniego zawodnika Primavery, Younsa El Hilaliego, mimo, że piłkarz jest uważany za jednego z najlepszych reprezentantów młodzieżowej sekcji klubu. Kontrakt posiadającego podwójne obywatelstwo piłkarza wygasa 30 czerwca 2023 roku i obecnie nie ma żadnego porozumienia w sprawie kontynuowania kariery w Mediolanie.

El Hilali reprezentował różne grupy wiekowe sektora młodzieżowego Milanu, zanim na stałe został zawodnikiem Primavery (co nastąpiło we wrześniu 2020 r.) Zdobył 18 bramek (zaliczył 7 asyst) w 59 występach.

Młody talent znalazł się już w pierwszej drużynie (grał w towarzyskich meczach przeciwko Arsenalowi i Liverpoolowi w Dubaju). Ewentualne porozumienie w kwestii przedłużenia kontraktu musi nadejść jak najszybciej, bowiem pozostało już raptem kilka miesięcy na taką decyzję. W obecnym sezonie Youns El Hilali w 11 meczach zdobył 7 bramek.



50 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
14 stycznia 2023, 16:47
Fajnie będzie, żeby przedłużyli umowę.
0
Masa
Masa
13 stycznia 2023, 12:35
Tak sobie czytam komentarze i niektórzy piszą, ze pewnie słabiak i za ileś czasu zapomnimy o nim itp…

Może faktycznie tak jest, tylko co w takim razie z pozostałymi zawodnikami którzy są jeszcze większymi leszczami niż ten El Hiali? Po co w ogóle jest ta młodzieżówka, skoro 99,9% zawodników po wyjściu z niej idzie jak krew w piach?!

Nie kumam tego, ze od X lat nikt nie wyciąga wniosków z tego systemu i nie ma żadnych zmian :/ dlaczego w barcelonie regularnie produkuje się zawodników za kilkadziesiąt mln euro do pierwszego składu, a w lidze włoskiej to leży i kwiczy :-(

Raz na jakiś czas wyjdzie taki Barella, który się przebił do pierwszego składu interu albo Calabria u nas, ale to jest nieporównywalnie za mało w stosunku do tego jak mogłoby być
Edytowano dnia: 13 stycznia 2023, 12:36
1
Jaca23
Jaca23
13 stycznia 2023, 13:23
Barella to nie jest nawet wychowanek Interu, więc jego przykład jest tu błędny.
3
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
14 stycznia 2023, 16:35
Wartosci z Transfermarkt w EUR

Colombo - 3.5 mln
Maldini - 2 mln
Bellanova - sprzedany za 0.75 mln
Pobega - 18 mln
Donnarumma - 50 mln (odszedl za darmo ale mielismy z niego duzo pozytku jak gral)
Gabbia - 7 mln (i jest dobrym rezerwowym)
Locatelli - sprzedany za 14 mln, i jak u nas gral to gral ok

To poki co rocznik 98 w gore. I ominalem jeszcze kilka zawodniko ktorych sprzedalismy po 0.2 czy 0.3 miliona.

Jedni przebijaja sie do pierwszego skladu, innych mozna sprzedac za wiecej niz sie wydalo na ich szkolenie, dlatego to sie oplaca.
0
Daman
Daman
13 stycznia 2023, 10:14
Pewnie sobie zapomnieli o tym
1
adamos
adamos
13 stycznia 2023, 08:37
ja nie wiem co jest we Włoszech nie tak... Jest X talent w Primce, wypożyczają go do Serie B, C, D i słuch po nim ginie. Nie wiem w duzych klubach codziennie trenują a w słabszych ligach chodzą częściej na wino niż na trening?
1
Diavo
Diavo
13 stycznia 2023, 09:15
Chyba problem leży w mentalności..
0
Rafalzki
Rafalzki
13 stycznia 2023, 09:49
piłkarze w Serie A są wręcz bombardowani taktyką przez trenerów, wystarczy posłuchać wywiadów z Polakami w Serie A. Myślę, że w innych, nieco luźniejszych taktycznie ligach taki 19-latekl wchodzi do drużyny i ma grać, rozwijać się, cieszyć a w Italii pewnie dostaje 14 tomów encyklopedii czego mu nie wolno na boisku, w których sektorach się poruszać, jak poruszać w liniach na boisku, zapamiętać wszystkie wytyczne taktyczne i chłopak ostatecznie ginie... Nie pamiętam już kto ale chyba Bereś w Foot tracku opowiadał o tym jak uczył się ustawienia w obronie na boku we Włoszech. Zwróćcie uwagę na grę 1na1 bocznych obrońców w Serie A. Poruszają się i ustawiają moim zdaniem zdecydowanie inaczej niż w innych ligach. Włoska myśl szkoleniowa. I nie twierdzę, że to coś złego ale pewnie dla takiego młodego talentu który chce wejść, czarować i grać jednak ten "bagaż taktyczny" jest nieco zbyt ciężki i taki chłopak ginie niestety...
Edytowano dnia: 13 stycznia 2023, 09:51
0
Diavo
Diavo
13 stycznia 2023, 06:15
A co jeśli wypali? To jak z transferem CDK, który kosztował nas sporo,a póki co tragedia.. tutaj mamy grajka, który nie obciąży nam budżetu,a jest spora szansa, że na nim zarobimy.
0
Corsa
Moderator Corsa
13 stycznia 2023, 08:55
Różnica polega na tym, że CDK liznął już dorosłej piłki i to z całkiem niezłym skutkiem, problemem jest blokada, a ten El Hilali? Zagrał chociaż jedno spotkanie z dorosłymi?

Nie ma sensu gdybać, na 80% nie wypali, jak większość.
Edytowano dnia: 13 stycznia 2023, 08:56
0
Jaca23
Jaca23
12 stycznia 2023, 22:15
Taką samą "gwiazdą" był w zeszłym sezonie Nasti , który teraz nie może przebić się do pierwszego składu w ostatniej ekipie Serie B...
6
MilanFanJ
MilanFanJ
12 stycznia 2023, 21:54
Gdyby był wart przedłużenia kontraktu, to w tym wieku powinien grać już w pierwszym zespole
2
daro12555
daro12555
12 stycznia 2023, 21:22
Powinni z nim przedłużyć nawet a przede wszystkim z Chaka Traore .
0
Corsa
Moderator Corsa
12 stycznia 2023, 21:05
Nie przedłuży kontraktu i trafi do Ceseny, później kupi go Pro Vercelli i przy odrobinie szczęścia skończy karierę w Modenie, taka to będzie gwiazda.

Niestety, ale nasza Primka jest bardzo słaba. Gdyby chłopak faktycznie był talentem wartym uwagi, to już ustawiałaby się po niego kolejka, proponując Milanowi kasiorę.

W tej lidze na palcach jednej ręki można policzyć sensownych zawodników, a jak już znajdzie się jakiś talent, to w mgnieniu oka zgłasza się większy klub i wykłada pieniądze(Casadei z Interu).

Takich jak El Hilali w młodzieżowych formacjach jest wielu i raczej o żadnym nigdy już nie usłyszymy, chyba, że przypadkiem, w meczach towarzyskich.
8
Vol'jin
12 stycznia 2023, 21:09
albo trafi do Arki :)
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 stycznia 2023, 21:18
Lub odbuduje się niżej i skończy jak Pessina, Petagna lub Bellanova, zaś Milan nie zarobi na nim złamanego grosza.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 stycznia 2023, 21:31
Milan na wszystkich tych piłkarzach dosłownie zarobił miliony.
Dodatkowo zarabia na każdym transferze mały procent.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 stycznia 2023, 21:42
Nie, lepiej każdego oddać za darmo. Tylko później nie ma za co zastąpić odchodzących gwiazd.
1
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
12 stycznia 2023, 21:55
To co mamy robić? Mamy czekać 5 lat i wypożyczać co rok tych zawodników? Bo wszyscy "wypalili" na poziomie średniaków ligowych mniej więcej po tym okresie. Dodam tylko, że grali tylko dlatego, że te kluby miały ich na własność.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2023, 21:55
1
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
12 stycznia 2023, 22:02
Czy ty na poważnie? Przecież podałeś przykłady piłkarzy za których Milan dostał sporo kasy. I dosłownie to napisałem wyżej. Te durne frazesy zaczynają chyba przeżerać mózg, skoro piszecie już jak jakieś boty.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2023, 22:02
1
Corsa
Moderator Corsa
12 stycznia 2023, 22:14
Jeśli chłopak ma w sercu Milan to przedłuży kontrakt i będzie walczył o przebicie się do składu, jak Calabria. Jeśli nie, to krzyżyk na drogę.

Potrzeba nam zawodników pokroju Davide, Tonalego, Theo i Tomoriego, którzy szczerze chcą grać dla tego klubu i są w stanie coś poświęcić, a nie tylko odcinać kupony.
1
szewczenko85
szewczenko85
12 stycznia 2023, 23:47
Dlatego że Pioli woli nas i siebie katować nieudolnym Rebiciem taka to włoska rzeczywistość. Pisanie ,że skończy dlatego że 2 lata temu jego kolega skończył jest bez sensu. W primaverze jest wielu ciekawych grajków i wczoraj powinno minimum 2 zadebiutować, za tę decyzję odpowiada trener przede wszystkim. Czemu nie zagrał wczoraj Lazetic , El Hilali etc. Chłopaki gryzliby trawę, nie musielibyśmy oglądać 28 nieudanych pięt Żiru i drewnianej gry na ścianę. Macie odpowiedź. Nie przesadzajmy że mamy słaba primaverze, mówicie tak , a nie obejrzeliscie za pewne choćby jednego meczu ja widziałem kilka i El Hilali robi więcej wiatru na skrzydle niż Rebic widział za oknem.
0
Corsa
Moderator Corsa
13 stycznia 2023, 07:49
@szewczenko85, co innego "robić wiatr" w Primaverze, a co innego grać w Serie A :)
1
Corsa
Corsa
13 stycznia 2023, 09:24
No tak. Milan nic nie wygra bo Pioli nie wystawił juniora, o którym nikt nigdy nie słyszał :P
0
szewczenko85
szewczenko85
13 stycznia 2023, 11:36
szewczenko85, co innego "robić wiatr" w Primaverze, a co innego grać w Serie A :)
Pierwsza sprawa to taka ze Rebic w pilke nigdy nie grał, i po prawdzie to na tle druzyny z serie c wygladał dramatycznie,
No tak. Milan nic nie wygra bo Pioli nie wystawił juniora, o którym nikt nigdy nie słyszał :P pokaż mi gdzie tak napisałem? po prosu uważam, że puchar Włoch to powinien być poligon doswiadczalny dla takich pilkarzy. PS co do Rebicia, nie czarujmy się mega drewniany piłkarz, podobno lubiany w szatni. i coś tam czasem strzeli. EL Hilali nie byłby gorszy, natomiast nie oczekuje nic innego od polskiej mysli szkoleniowej jak wyzej. buhahahj
0
12 stycznia 2023, 20:56
A kto to jest i czemu mamy się tym przejmować?
6
Yourie
Yourie
12 stycznia 2023, 20:55
Abstrahując już od tego młodzika to coś jest nie tak w klubie, że każde przedłużenie kontraktu jest telenowelą bez końca...
A skoro mamy już taki problem z budżetem to dlaczego nie ma inwestycji właśnie w młodych? Poza Pobegą ostatnimi, którzy zrobili karierę to chyba Locatelli i Cristante?
0
Vol'jin
12 stycznia 2023, 20:57
a Calabria to co?

Cristante to ogólnie fenomen :) taki lepszy poziom Pobegi nic więcej, a jest obok fałszywego lisa Locatelliego najbardziej żałowany z wychowanków ostatnich latach :)
3
Vol'jin
Vol'jin
12 stycznia 2023, 20:59
To nie ma nic wspólnego z budżetem. Po prostu młodzi często po zakończeniu kontraktów juniorskich idą sobie gdzieś za darmo i zmieniają kluby.
I to też nie do końca za darmo, bo klub macierzysty z każdego transferu ma później procent.
Te kontrakty są zawsze krótkie i ich przedłużenie to praktycznie zawsze jest kwestia tego czy obie strony chcą czy nie. Taki anonimowy grajek to ile niby może chcieć kasy?
0
Pavlović31
Pavlović31
12 stycznia 2023, 21:21
Bo to pewnie wygląda tak że klub czeka na konkrety. Agenci podchodzą jak lisy, dogadują ostrożnie szczegóły bo może nagle się coś zmieni. A zawodnik nie wie co się dzieje bo zostawia wszystko agentowi, a ten mu wmawia że negocjuje dobre warunki żądając jakichś wysokich kwot, pewnie jeszcze prowizji. A nie każdy też ma jaja i chęci żeby powiedzieć "chce zostać i koniec". Agent powie że klub piłkarza nie docenia.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2023, 21:21
0
Rossoneri777
Rossoneri777
12 stycznia 2023, 20:32
U nas to już tradycja ze najlepszych piłkarzy oddajemy za frikoXD
2
Pavlović31
Pavlović31
12 stycznia 2023, 20:53
To jest nasz najlepszy piłkarz?
6
Mailand_91
Mailand_91
12 stycznia 2023, 20:20
Pewnie żąda co najmniej 2 mln euro pensji rocznej, worek złota, traktor dla każdego ojca we wsi i do tego księżniczkę za zonę.

Przydała by sie Milanowi druga drużyna na poziomie Serie C/Serie B gdzie właśnie młodzi by się ogrywali
5
MilanHomer
MilanHomer
12 stycznia 2023, 20:36
Milan nie chce, czy nie może stworzyć takiej drużyny?
Ktoś kiedyś popełnił artykuł, ale nie pamiętam czy przypadkiem Italiański ZPN nie blokował takiego pomysłu.
Koszty utrzymania takiej ekipy, to myślę w granicach zespołu kobiecego.
Ogólnie włoskiej piłce bardzo potrzebne są takie drużyny.
0
nokoments
nokoments
12 stycznia 2023, 20:50
@MilanHomer, włoski zpn kilka lat temu umożliwił utworzenie takich drużyn i niektóre kluby (m.in. Juve) z tego skorzystały, ale nie Milan. Elliott uznał, że nie ma kasy i na to i na żeńską sekcję, więc postawili na to drugie, bo bardziej się przydaje klubowi PRowo. Może Red Bird wróci do tego pomysłu.
3
Luther Blissett
Luther Blissett
12 stycznia 2023, 22:18
A teraz z ręką na sercu - ktoś oglądał jakikolwiek mecz żeńskiej drużyny? ;)
1
Mailand_91
Mailand_91
12 stycznia 2023, 23:07
MilanHomer, Na sempremilan był artykuł o wyzwaniach ze stworzeniem takiej drużyny i ze każda z angielskich drużyn cos takiego.
1
Tanger
Tanger
12 stycznia 2023, 20:00
W sumie mógłby dostać szansę w pierwszym zespole. Wiele do stracenia nie ma. Giroud w ostatnich meczach nic nie gra, CDK nie daje rady gdziekolwiek się go ustawi, Origi obstawia pozycję L4. Pioli jednak w życiu by nie zaryzykował.
1
Tzeentch3
12 stycznia 2023, 20:06
Pewnie prędzej Pioli tego bramkarza co kupiliśmy teraz ustawi w ataku niż powoła kogoś z Primavery :) więc zbytnio się nie dziwie chłopakowi jak chce grać w seniorskiej piłce i chciałby odejść
6
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
12 stycznia 2023, 20:08
Dokładnie. Pioli w ogóle nie ryzykował z pewnym młodym francuskim obrońcą bez występu w dorosłej piłce. Ten Pioli to on jest taki zły.

Nasza Primavera nie jest nawet średniakiem. Jest drużyną balansującą na granicy strefy spadkowej rozgrywek, które poziomem są pomiędzy Serie C i Serie D. Po prostu ci zawodnicy w większości są za słabi na grę w dorosłej piłce. Talent zawsze się obroni. Pobega był wypożyczany przez 4 lata zanim zagrał w Milanie i w każdym klubie był kluczowym zawodnikiem.
3
Tanger
Tanger
12 stycznia 2023, 20:20
@FossaDeiLeoni

Daniel Maldini był ważnym graczem tej beznadziejnej Primavery i jakoś dostał kilka szans w pierwszym zespole mimo, że był chodzącą katastrofą. No tak, ale on był synem dyrektora...
2
zbylon
zbylon
12 stycznia 2023, 20:23
@Tanger
Daniel robił w primce całkiem niezłe staty a kasy pobierał tyle co sprzątaczka.
0
MilanHomer
MilanHomer
12 stycznia 2023, 20:34
zbylon
0,5 mln euro rocznie :)
Z takimi sprzątaczkami nie dziwota, że Milan na minusie :)

FossaDeiLeoni
Akurat z Kalulu to wymuszona sytuacja, bo miał do wyboru jego, bądź Cuboisa na przykład.
Fartnęło się i został odkryciem.
Nie był to plan wprowadzenia nowego młodego gracza.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 stycznia 2023, 21:16
MilanHomer
Oczywiście. nie da się nie być na minusie jeśli ktoś nie sprzedaje z zyskiem odchodzących zawodników lub nie hoduje własnej młodzieży pod plusvalenzę.
1
Tanger
Tanger
12 stycznia 2023, 23:06
@zbylon

El Hilali robi niewiele gorsze liczby niż Maldini Jr.

Najbardziej Milan schrzanił sprawę z Kerkezem, który jest teraz podstawowym graczem Alkmaar i interesuje się nim Borussia, a mógłby być teraz zmiennikiem Theo i wartością dodaną w zespole, zamiast parodysty Ballo-Toure. W Milanie nawet nie myśleli, żeby dać mu szansę, tylko kisili w Primaverze.
1
Tanger
Tanger
13 stycznia 2023, 07:38
Kerkez nie chciał zostać w Milanie. Gość w ogóle odleciał i robił z siebie gwiazde i strzelał fochy. Bardzo dobrze, że go sprzedano.
0
MilanHomer
MilanHomer
13 stycznia 2023, 08:41
Miszcz
Nie dziwię się Kerkezowi. Chłopak w wieku 17-18 lat był na poziomie przerastającym kilka klas Primaverę, mimo to nigdy nie włączono go do 1 składu.
Szkoda, że nie dajemy szansy młodym, zawsze można coś więcej uszczknąć w wypadku transferu.
Przerażające jest, że z obecnych juniorów nie ma nikogo choćby pokroju Pobegi, czy Gabbii, którzy mógłby pójść na wypożyczenie i się rozwijać.
1
MilanHomer
MilanHomer
13 stycznia 2023, 10:16
Tak czy inaczej takich typów powinniśmy się pozbywać, bo to tylko kłopoty.
A bycie lewym obrońcą w klubie z Theo i robić z siebie gwiazde, żalić się jak panienka to trzeba być kretynem.
Takich ludzi jak on, Paqueta czy Piątek powinno się pozbywać.

Poziom wyszkolenia młodzieży to w ogóle leży w Italii.
Edytowano dnia: 13 stycznia 2023, 10:17
0
Tanger
Tanger
13 stycznia 2023, 11:18
@Miszcz

Theo też kiedyś był zdolnym imbecylem, ale w Milanie naprowadzili go na właściwą ścieżkę. No, ale lepiej zbierać porządny i dobrze wychowany szrot. Tak na serio, to najlepiej zbierać zdolnych i fajnych ludzi jak Tonali, ale o takich jest najtrudniej.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
12 stycznia 2023, 19:52
6 mln € i może zostanie. A potem do PSG... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
8

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się