SCUDETTO


Zlatan wraca do gry. Może wystąpić w lidze już w przyszłym tygodniu

1 lutego 2023, 08:08, cinassek Aktualności
Zlatan wraca do gry. Może wystąpić w lidze już w przyszłym tygodniu

Jak podaje Il Corriere della Sera, niedzielne derby Mediolanu z Interem mogą być ostatnim meczem, który opuści Zlatan Ibrahimović. Szwed ciężko pracuje w Milanello, aby zakończyć rehabilitację związaną z zeszłoroczną kontuzją kolana. Według dziennika wszyscy w klubie są przekonani, że napastnik ma duże szanse przywitać się z murawą San Siro w piątek, 10 lutego. Tego dnia rossoneri podejmą Torino, a już cztery dni później powalczą z Tottenhamem na San Siro. W obu przypadkach przeżywającemu trudne chwile zespołowi mistrza Włoch ma już pomóc jego wielki lider.



100 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dysha1992
dysha1992
2 lutego 2023, 10:36
Coś mi się wydaje, że Zlatan przyspieszył powrót po kontuzji widząc co się dzieje w zespole. Oby tylko skończyło się to szczęśliwie.
Wywalić rumuna z bramki, zamiast Calabrii Postawić pachołek i walić lage na Zlatana i jakoś się doczlapiemy do końca sezonu. Top 4 będzie chyba niemożliwe z tym co się dzieje ale w zeszłoroczne scudetto też nie wierzyłem także tego... ;D oby ten mental się poprawił i będzie dobrze.
0
ACMAILAND1313
ACMAILAND1313
2 lutego 2023, 02:14
Wracaj Królu i zrób tu porządek. Przy okazji ucisz paru niedowiarków tak jak to zawsze robiłeś. Nasze największe wzmocnienie w zimowym Mercato jakkolwiek śmiesznie to brzmi. FORZA ZLATAN!!!
0
milan2002
milan2002
1 lutego 2023, 16:49
Jeżeli problem tkwi w mentalu to może jego powrót pomoże.
3
stary_boss
1 lutego 2023, 16:12
Trochę to takie pośmiewisko ze czekamy na zawodnika który ma 41 lat nie grał ponad pol roku i nagle zaczniemy wygrywać wszystko
chociaż wszystko może się zdarzyć i oby tak było ze znów będzie duch w zespole
Forza Grande Milan
2
ósmy
ósmy
1 lutego 2023, 15:21
Juve z tym Pogbą też nie ma szczęścia.
Francuz już wychodził na prostą, i dzisiaj ponownie na treningu doznał jakiejś kontuzji.
Po przedwstępnych badaniach okazuje się, że to problem ze zginaczem, i Pogba wykluczony z gry co najmniej na kolejne 2 miesiące.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lutego 2023, 15:23
To było do przewidzenia od lat ma problemy i naturalne, ze w Juve będzie podobnie.
0
marcinomilano
marcinomilano
1 lutego 2023, 18:39
Tam chyba informacja została źle przekazana, on ma być dostępny już w przyszłym tygodniu, tylko ma dostawać maks 30 minut na mecz a dojście do pełni sprawności ma mu zająć 2-3 miesiące.
0
jarek2572
jarek2572
2 lutego 2023, 09:20
Nie do tego szamana co trzeba poszedł i tyle.
0
chory
chory
1 lutego 2023, 15:08
przyda się, a nuż jakaś brameczka z wolniaka
0
DarQ
1 lutego 2023, 14:03
Będziemy zawiedzeni jego wartością sportową.
Natomiast myślę ,że jest szansa , że jego obecność na boisku podkręci innych zawodników: Tonaliego, Leao, Ckd i Diaza, takich ledwo co opierzonych.
3
lopezito84
lopezito84
1 lutego 2023, 13:48
Może Origi się odblokował ostatnio strzelił piękną bramkę gol nominowany do trafienia kolejki. W tak trudnym czasie dla klubu to nie lada wyczyn.
1
dysha1992
dysha1992
2 lutego 2023, 10:33
Raz na rok to i kura pierdnie ...
0
marcinomilano
marcinomilano
1 lutego 2023, 13:32
To też pokazuje jak słabo zorientowane są ostatnio media w sytuacji u nas. Ostatnio to się mówiło, że nie wiadomo czy Zlatan w ogóle zagra do końca sezonu.
1
Sebolinho10
Sebolinho10
1 lutego 2023, 14:33
Pierwszy raz spotykam się z taką informacją, że Zlatan miałby nie zagrać do końca sezonu. Od bardzo dawna były podawane informacje że Zlatan wróci na Styczeń/Luty jeśli nie pojawią się żadne komplikacje.
2
Sebolinho10
Sebolinho10
1 lutego 2023, 14:36
Były doniesienia na początku stycznia, że wciąż go boli kolano przy wysiłku.
0
marcinomilano
marcinomilano
1 lutego 2023, 14:38
Dokładnie, wystarczy nie wspomnę ile razy Gazetta pisała o tym, że leczenie kolana przechodzi źle a rekonwalescencja się wydłuża. Później powtarzali to wszędzie inni zajmujący się Serie A, nawet w ostatnim odcinku Calcio Castu Dumanowski mówił, że wszystko wskazuje że jeszcze daleko do powrotu Zlatana.
0
Jonatik
Jonatik
1 lutego 2023, 13:31
Tęskniłem
0
TR3V0R
TR3V0R
1 lutego 2023, 13:19
wracaj szefie, bo łysy już nie daje rady, grający trener jest potrzebny
9
Jaca23
Jaca23
1 lutego 2023, 13:03
A ja tam wierze w takie romantyczne historię i mam szczerą nadzieję, że powrót Zlatana do gry i przede wszystkim treningów wspólnie z drużyną po raz kolejny da im pozytywnego kopa i znów zaczniemy grać jak na Milan przystało.
6
R93k
R93k
1 lutego 2023, 16:25
Mam wielką nadzieję, że CDK będzie mógł przy nim zagrać kilka męczy i da to duży plus. Oby, oby
0
szfarceneger
szfarceneger
1 lutego 2023, 13:02
Na koniec mercato mamy hit transferowy, z którego zadowolony będzie chyba każdy fan Serie A. Filip Kapica przeszedł z Eleven do Canal + :D
12
robert66
robert66
1 lutego 2023, 13:15
Będę za nim tęsknił. Robił dobrą robotę w Eleven.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lutego 2023, 13:19
Lubie go i jego ciekawostki na TT, ale dla mnie to był średni komentator i ekspert. Podobnego typu dziennikarz, co Święcicki, dużo mitów, mało faktów przy analizie jakichś rzeczy
2
ósmy
ósmy
1 lutego 2023, 13:28
To co, Nowomiejski do Eleven?
0
marcinomilano
marcinomilano
1 lutego 2023, 13:31
Przecież Nowomiejski już dawno udziela się w Eleven.
6
ósmy
ósmy
1 lutego 2023, 14:00
^
No właśnie - udziela się.
Ja mam na myśli stały kontrakt.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lutego 2023, 14:24
On już jest tam na stałym kontrakcie, komentuje mecze i jest w studiu.
0
chory
chory
1 lutego 2023, 15:09
z jednej strony trochę mi go będzie brakowało, z drugiej jego wypowiedzi w trakcie meczu były czasami tak durne i żenujące że sie cieszę
0
Milanboy
Moderator Milanboy
1 lutego 2023, 15:57
Chorągwia, do tego niska wiedza piłkarska.
0
mmielczar123
mmielczar123
1 lutego 2023, 17:25
No i świetnie. Ostatnio mecz drużyn z dołu/środka tabeli, a on przemycił 5 razy, że Milan jest słaby i "strzelić Milanowi kilka bramek to nic trudnego".
0
marcinomilano
marcinomilano
1 lutego 2023, 17:31
@mmielczar123
Ale czy skłamał? xD
2
lyndonmilan
1 lutego 2023, 12:43
Fajnie, może Redondo też już po kontuzji i będzie chciał podpisać kontrakt ?
1
acmti__
acmti__
1 lutego 2023, 12:22
Na ratunek 42 latek ze skrzypiącym kolanem :D Serio nie spodziewam się żeby piłkarsko Zlatan nas odczarował, ale już od dawna nie było tak idealnego momentu na kilka lepców ojcowskich, kilka k..ew rzuconych do wszystkich zawodników bez względu na wiek czy status.
Pytanie jest takie, czy to my będziemy bardziej zirytowani Zlatanem, czy to Zlatan będzie bardziej postawą swoich kolegów. Obstawiam 50/50
5
hvast87
hvast87
1 lutego 2023, 13:49
Zlatan bez formy drepcząc po boisku moze zrobic więcej niż większość z obecnej kadry niestety.
3
acmti__
acmti__
1 lutego 2023, 14:27
Nie sądzę. Trzeba patrzeć na to dwojako, owszem jak dostanie piłkę i nie będzie to wymagało mega intensywności może zrobić więcej niż inni, chociaż nie wiem, czy np. przy grze głową będzie lepszy od Giroud. Problem w tym, że grając ze Zlatanem gramy w 9 w polu jeżeli chodzi o bronienie, presing itp.
Może na ostatnie 10-15 minut Zlatan będzie wzmocnieniem, ale pytanie czy taka rola mu odpowiada.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
1 lutego 2023, 14:41
Lepiej mądrze stać niż głupio biegać, taką rolę przyjął Zlatan już od dawna. Dokładnie drepcząc po boisku może dać więcej niż nie jeden z naszej kadry, ponieważ przede wszystkim będzie wymagał intensywności i zaangażowania. Ani Giroud, ani Calabria nie mają takiej mentalności. Zlatan to typ który ryknie na kolegę i stara się zmotywować kolegów...reszta albo spuszcza głowę...albo ala Giroud gada sam do siebie wznosząc ręce w stronę nieba. Kolejny z zawodników z charakterem jest u nas Maignan, ale on prędko raczej nie wróci.
2
acmti__
acmti__
1 lutego 2023, 16:23
Żeby ryczenie coś dawało musisz sam błyszczeć na boisku.
Pamiętaj że to nie 15 latkowie tylko dorośli, często z wyrośniętym ego faceci. Jeżeli Zlatan nie będzie dawał rady na boisku, to nikt nie będzie traktował go powaznie.
0
gago1145
1 lutego 2023, 12:05
To będzie nasze największe wzmocnienie w tym sezonie xd. Boże jak to brzmi...
8
gieksa51
gieksa51
1 lutego 2023, 12:02
Błagam Mistrzu użyj swojej mocy i podnieś ten zespół ostatni raz chociaż... a potem zostań z nami w klubie i pełnij jakąś role np asystent trenera czy coś
6
Milanboy
Moderator Milanboy
1 lutego 2023, 11:56
Enzo Fernandez za 120 mln. To jest niesamowite, że gość po świetnym mundialu przechodzi za tyle mamony. Chore chore ceny.
0
OLRevan
OLRevan
1 lutego 2023, 12:11
Superliga robi swoje. Jeśli uefa nie zareaguje (a nie zareaguje) to 120mln to będzie norma (już prawie jest) dla klubów z tej ligi.
1
kamilus
kamilus
1 lutego 2023, 12:21
James już wiele lat temu przechodził po mundialu za chore w tamtych czasach 80 mln. :P
6
Semper Fideli
Semper Fideli
1 lutego 2023, 12:37
On trafił do Benfiki za 40 baniek ?
0
lyndonmilan
1 lutego 2023, 12:46
Nie złamali FFP bo kontrakt na 8,5 lat, Mudryk na 10, o co w tym chodzi?
Ale by było jakby nie wypalili kompletnie
0
checa1983
checa1983
1 lutego 2023, 13:08
Argentyńczyk dołączył do Benfiki w lipcu 2022 roku, opuszczając River Plate za 14 milionów euro.A te "raty" w Angli to pełen "legal" i są już praktycznie "normą".
Edytowano dnia: 1 lutego 2023, 13:14
1
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lutego 2023, 13:17
Jak masz dłuższy kontrakt, to taniej ci wychodzi roczne utrzymanie piłkarza w FFP. Jak masz piłkarza za 80M i 2M brutto pensji, to roczne utrzymanie w FFP masz 10M przy dziesięcioletnim kontrakcie
0
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
1 lutego 2023, 14:56
jakby Leao zagrał lepiej na mundialu to i my mogliśmy skosić taką kapustę. Oczywiście byłbym za, bo wiele wskazuje na to że nie przedłuży z nami kontraktu.


Nadzieja jednak jeszcze jest
0
nokoments
nokoments
1 lutego 2023, 11:38
Zlatan co najmniej od kilku tygodni pracuje w Milanello (na razie indywidualnie), ale codziennie widzi się z drużyną w szatni, tak samo przed/po każdym meczu też jest w szatni i ogólnie bardzo blisko drużyny, także jak ktoś liczy, że wróci i "pomoże chociaż z ławki" to well, to już się dzieje i efektów nie ma. Jedyna nadzieja to, że wejdzie i walnie ze dwa ekwilibrystyczne gole w swoim stylu i może to ich obudzi, ale nie napalałbym się.

Ciekawe czy można gdzieś obstawiać ile meczów tym razem wytrzyma.
1
biedrus
biedrus
1 lutego 2023, 12:16
Na razie to wygląda, że ich dołuje:)
2
checa1983
checa1983
1 lutego 2023, 12:22
Jeśli gdzieś to w Anglii , tam nawet pogode obstawiać można.
0
franka74
franka74
1 lutego 2023, 11:31
Mam przeczucie, niestety, że Zlatan po jednym pełnym meczu znów złapie kontuzje.
0
biedrus
biedrus
1 lutego 2023, 11:38
raczej "po występie" niż "po meczu". Pełnego meczu to już raczej nigdy nie zagra u nas
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lutego 2023, 11:40
Prędzej po jednym treningu z drużyną w Milanello, kręci se kostkę w jakiejś dziurze czy coś
0
Ndrew
Ndrew
1 lutego 2023, 11:18
Jeszcze raz Zlatanie, tylko jeszcze raz nam dupę uratuj i damy Ci spokój :D
1
biedrus
biedrus
1 lutego 2023, 10:13
Czy można wpłynąć na mentalność innych siedząc 80 min na ławce i wchodząc na 10 min na boisko przy stanie 0:2?
1
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lutego 2023, 10:16
Co ci da mentalność w momencie upadku fizycznego drużyny.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lutego 2023, 11:26
Jak sam zauważyłeś, mecz trwa 90 minut. Czy kończymy go w 80 minucie?
1
MilanHomer
MilanHomer
1 lutego 2023, 11:30
Alessio
Jak mogło do tego dojść?
Przecież była ogromna przerwa, wszyscy powinni biegać jak ta lala.
Z Milanu tylko Theo i Olivier grali na MŚ, dłużej niż 20 minut w meczu, reszta poza Leao miała wolne.

Czas najwyższy i krytyczny aby zastanowić się nad Piolim lub jego współpracownikami, bo gorszy okres każdy może mieć, ale braki fizyczne, ciągłe kontuzje mięśniowe, to świadczy o braku wiedzy.
3
biedrus
biedrus
1 lutego 2023, 11:30
Alessio_re6
no właśnie nic - a Zlatan fizyczności nie podniesie
Miszcz
myślisz, że Zlatan wejdzie w 80 min i dzięki niemu wyciągniemy z 0:2 na 2:2?

Czekanie na Zlatana (czytaj płacenie mu) prawdopodobnie okaże się kolejnym błędem. Wiele już chyba nie zarabia, ale pewnie dałoby się te pieniądze trochę lepiej ulokować
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lutego 2023, 11:39
Proste, złe warunki treningowe (Milanello) i fatalnie zaplanowany okres przygotowawczy(ten zimowy). Najgorsze jest to, że Pioli o tym głośno nie powie, bo będzie musiał zaatakować publicznie swojego wieloletniego przyjaciela. Przez to jak Milan wyglada fizycznie, nie działa pressing, przez co nie działa obrona, a piłkarze robią indywidualne błędy, bo rywal jest szybszy. Taki Kalulu zrobił z Lazio 2 błędy, bo rywal był szybszy, z Sassuolo Gabbia zawinił przy trzech golach, bo bal się interweniować przy Berardim i Frattesim. Od tego się wszystko zaczyna, chyba ze grasz jak Roma czy Polska, to wytrzymałość szybkościowa i dynamika są ci średnio potrzebne.
3
biedrus
biedrus
1 lutego 2023, 11:54
Zgadzam się, że coś z treningiem w przerwie było nie tak.
Wyniki Bayernu, Realu czy Ajaxu też nie zachwycają, ale tu po prostu zespół siadł na całej linii
0
biedrus
biedrus
1 lutego 2023, 12:10
A skąd ja mam to wiedzieć. Wytykam błąd w rozumowaniu. Jeżeli zastanawiasz się co może stać się w 10 minut, to chyba nie rozumiesz podstawowych zasad piłki. Jak ci eksperci w zeszłym sezonie, zdziwieni jak to Real strzelał w końcówkach. A strzelał bo mógl, dopóki trwa mecz.
W ten sam sposób straciliśmy wygraną z Romą.

Impuls do zmiany wyniku może dać dosłownie wszystko. Wygrana piłka przez Zlatana czy nawet 46-letniego Ronaldo z 130kg wagi. Rzut karny, farfocel, podmuch wiatru, cokolwiek. Do 99 minuty. Dodatkowe centymetry przy rzucie rożnym same w sobie mogą zrobić różnice, deprymowanie przeciwnika czy zapierdzialający szybciej koledzy, bo Zlatan im groził wsadzeniem do kubła jak kiedyś Rino.

A przede wszystkim, to miejmy nadzieję, że z Torino nie będziemy przegrywać 0:2 w 80 minucie.
Edytowano dnia: 1 lutego 2023, 12:12
4
biedrus
biedrus
1 lutego 2023, 12:15
"Impuls do zmiany wyniku może dać dosłownie wszystko. Wygrana piłka przez Zlatana czy nawet 46-letniego Ronaldo z 130kg wagi. Rzut karny, farfocel, podmuch wiatru, cokolwiek. Do 99 minuty."

Dodałbym jeszcze samobója, błąd bramkarza itp. itd.

Ale mówimy teraz tylko i wyłącznie o mentalności Zlatana. Z całym szacunkiem do niego, ja tego nie kupuję.
0
biedrus
biedrus
1 lutego 2023, 12:52
O właśnie, bramkarz.
Coś czuję, że największym wzmocnieniem będzie pewny i grający dobrze na przedpolu Maignan.
Gdybyśmy mieli choć ciut lepszego bramkarza nr2, to byśmy mieli dużo lepszy styczeń.
Ibra może dać tyle, co np. w tym meczu z Lazio gdy wygrał piłkę i podał do Tonalego. Albo gdy zagrywał do Leao z Romą.

W końcu bramkarz był kluczowy do scudetto rok temu.
1
biedrus
biedrus
1 lutego 2023, 13:00
Mike to co innego. Był w szczytowej formie, grał w każdym meczu 90 min.
Ibrze daleko do szczytowej formy, a grać będzie 10, może 15 min. Oczywiście zawsze może dograć tak samo jak Giroud, Origi czy Lazetic. Nawet jak grający czasem na szpicy Rebic (główny konstruktor gola z Lazio). Chodzi o to żeby dał coś więcej, a ja nie widzę takiej możliwości
Edytowano dnia: 1 lutego 2023, 13:00
0
JayJaco
JayJaco
1 lutego 2023, 10:11
In Zlatan we trust
7
sebastek888
sebastek888
1 lutego 2023, 10:08
Póki będziemy mieć taki paździerz w kadrze jaki mamy to cytat zawsze aktualny:
"Do Twej czupryny zanosim błaganie,
Ligę Mistrzów racz nam dać Zlatanie!"
8
KRWISTY
KRWISTY
1 lutego 2023, 10:06
I co z tego jak po boisku będzie człapał po takiej przerwie, mentalnej trochę pomoże ,ale resztę wolę przemilczeć.
1
ksieciunio
ksieciunio
1 lutego 2023, 11:26
Ważne żeby miał siłę kopnąć w d.. kogo trzeba. I nie musi tego wcale robić z półobrotu
3
mmielczar123
mmielczar123
1 lutego 2023, 09:46
Niech dostanie kilka minut z Torino, żeby określić, czy da radę zagrać trochę dłużej w LM. Przez trochę dłużej mam na myśli 20-30 minut, a potem może da radę w rewanżu wyjść w podstawie.
1
Tzeentch3
Tzeentch3
1 lutego 2023, 10:01
Teraz się zacząłem zastanawiać: Zlatan był zgłoszony mimo kontuzji do LM? Bo przecież nie mogliśmy już zarejestrować Vranckx, Adliego i Thiawa (chyba), a wraca Zlatan. Przecież jedno miejsce nam się nie dodało
0
MilanHomer
MilanHomer
1 lutego 2023, 10:05
Tzeentch3
No właśnie, trzeba kogoś out zrobić, żeby Ibra mógł grać ;)
Być może zrobią jakąś zmianę, bo taki Toure, czy Dest są zbędni, ale znając betonozę Stafana, raczej mało realne.
2
Tzeentch3
Tzeentch3
1 lutego 2023, 10:28
@MilanHomer
Chyba, że Zlatan za Pioliego na Ligę Mistrzów :P
3
Starosta
Starosta
1 lutego 2023, 10:49
Nie był zgłoszony. Teraz jest okienko gdzie można zawodników wymieniać.
0
MilanHomer
MilanHomer
1 lutego 2023, 11:25
Tzeentch3
Patrząc po tym jak działa Pioli, to byłby obecnie plus dla ekipy :0
Zgłębiając się w przeszłość, to Stefan ma ogromne problemy z wychodzeniem z kryzysów.
Nawet w Milanie, swego czasu stawiał na wypalonego, robiącego babole Biglię.
Tak mu zostało jak widać.

Ale pomysł godny rozważenia :P
1
NuNoiser
NuNoiser
1 lutego 2023, 09:44
A mówicie, że nie robimy transferów :) 41 letni Ibra, do którego mam ogromny szacunek, ale jednak przegina. On już w ubiegłym sezonie prawie nie biegał, jak w ogóle grał.Pełni rolę maskotki klubu. Może faktycznie podniesie morale, kopnie w dupę tego bojaźliwego CDK, walnie ręką w stół, ale wartości piłkarskiej już nie wniesie.
2
Tzeentch3
Tzeentch3
1 lutego 2023, 09:57
To niestety podsumowuje naszą sytuacje w tym momencie - musimy liczyć na to, że zbawi nas 41 letni Szwed, który od pół roku nie grał w piłkę. Liczmy, że jak reszta zobaczy, że on jeszcze może to i oni dadzą rade :)
3
pentaczek
pentaczek
1 lutego 2023, 10:54
Obyśmy więcej takich "maskotek" mieli w kadrze. Przypomnijmy zatem poprzedni sezon (Serie A):

Leao - 11 goli / 2605 min
Giroud - 11 goli / 1892 min
Maskotka - 8 goli / 1016 min

Po w/w top3 był Kessie z 6 bramkami / 2308 min
Zlatan może nie biega, może tylko człapie po boisku, ale jak widać to wystarcza do bycia najskuteczniejszym strzelcem w zespole.
Edytowano dnia: 1 lutego 2023, 10:55
4
Frank286
Frank286
1 lutego 2023, 11:01
Pentaczek... Jak to mówią, "lepiej mądrze stać niż głupio biegać".
A najmądrzejsze stanie Zlatana, to chyba w meczu z juve jak przyblokował Szczęsnego.
0
ósmy
ósmy
1 lutego 2023, 11:20
^
"Mądrze stać, niż głupio biegać" - taki niemądre frazesy może powiedzieć tylko 40 letni zawodnik, który tuszuje swoją ograniczoną wydolność.
Najlepszymi strzelcami Ligi są Osimhen, Lookman, Martinez. A najlepszymi są, bo zapieprzają od linii, do linii.
3
MilanHomer
MilanHomer
1 lutego 2023, 11:46
Gwoli ścisłości
Absencja Ibrahimovicia:
22/23 Knee-OP 23 maj 2022 23 lut 2023 276 dni 32AC Milan
21/22 Knee Problems 7 kwi 2022 25 kwi 2022 18 dni 4AC Milan
21/22 Achilles tendon problems 20 sty 2022 7 mar 2022 46 dni 8AC Milan
21/22 Knee Problems 20 gru 2021 6 sty 2022 17 dni 2AC Milan
21/22 Achilles Irritation 13 wrz 2021 14 paź 2021 31 dni 6AC Milan
20/21 Knee injury 10 maj 2021 13 wrz 2021 126 dni 6AC Milan

1. Od 10 maja, do 14 października 2021 kontuzja.
2. Od 20 grudnia 2021, do 6 stycznia 2022 kontuzja.
3. Od 20 stycznia, do 7 marca 2022 kontuzja.
4. Od 7 kwietnia, do 25 kwietnia kontuzja.
5. Od 23 maja 2022, do dnia dzisiejszego kontuzja.

Zdrowy był circa 110 dni, od 10 maja 2021 roku ;)
Jak dobrze liczę, minęło do dziś ok. 631 dni.
Świetny wynik jak na boga :0

Matematyka w pracy na szybko, proszę bez linczu.
0
Dohtor
Dohtor
1 lutego 2023, 09:39
Chyba tylko jedyne co nam pozostaje to wiara w mental zlatana...
9
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
1 lutego 2023, 08:58
Szczerze, to od LM oczekuje że przyjedziemy Tottenham. Potem to niech się dzieje co chce
0
Rafalzki
Rafalzki
1 lutego 2023, 09:17
serio? dostajemy grad bramek z ogórkami... Ja po cichu liczę, żeby nie było tylko kompromitacji jak z Sassuolo...
22
umbrella
umbrella
1 lutego 2023, 08:58
Dostaliśmy piatkę i wraca Zlatan, czyli świętowanie 20. tytułu za 2,5 roku.
15
Cervusius
Cervusius
1 lutego 2023, 11:38
cykl Milanu, coś jak Stonoga po wyjściu z więzienia
1
landik
landik
1 lutego 2023, 08:57
Tym czasem Ziyech jednak nie trafi do PSG xD
0
JanekACM22
JanekACM22
1 lutego 2023, 08:55
Zlatan ogarnie:-)
0
Michał92
Michał92
1 lutego 2023, 08:49
Rychło w czas Ibra! Nakręć znowu tą drużynę, jeszcze tylko Mike i będzie cacy.
1
matten
matten
1 lutego 2023, 08:35
Znakomicie, liczę że powrót Ibry i Maignana przykryje indolencję zarządu podczas zimowego mercato i zespół wróci na zwycięskie tory.
Szkoda, że obaj panowie piłkarze nie zdążą wykurować się na derby, bo poza Leao ciężko wskazać jakieś atuty po stronie Milanu przed derbami :/
Edytowano dnia: 1 lutego 2023, 08:37
1
DarthImpaler
DarthImpaler
1 lutego 2023, 09:18
A mi ciężko nie jest wskazać atuty Milanu. Theo Żiru Sandro
0
Mirek99999999
1 lutego 2023, 08:30
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że po takiej przerwie w takim wieku i w drużynie, w której obecnie nic nie funkcjonuje Zlatan wniesie cokolwiek co da wymierne korzyści. Obym się mylił i Szwed poraz kolejny zadziwi świat podnosząc Milan z kolan.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
1 lutego 2023, 10:15
Ogólnie może wnieść dużo jakości w rozegraniu piłki przez napastnika, względem Giroud, ale tak naprawdę na 20/30 minut
0
sheva7acm
1 lutego 2023, 08:28
z toro wejdzie w 80 i zrobi więcej niż ziru może nawet i strzeli (to swidczy o sile serie a, a nie o wielkości zlatana w tym wieku!) natomiast z anglikami wyjdzie na 30 min i będzie się odbijał jak od ściany po takiej przerwie !!
0
adamos
adamos
1 lutego 2023, 08:27
Zlatan rozwali system....
0
mmielczar123
mmielczar123
1 lutego 2023, 09:47
Oby sobie nie rozwalił kolana...
3
MilanHomer
MilanHomer
1 lutego 2023, 08:26
Znowu wróci za szybko, znowu się popsuje i tyle z niego będzie.
Zobaczymy co pokaże po niemal 2 latach ciągłej kontuzji.
Oby dał kopa (dosłownie i w przenośni) co niektórym, w szczególności łysym :-)
Teraz tylko jednego gościa ze składu wek, zapewne Bakayoko i wchodzi nasza gwiazda kina i Instagrama :)
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
1 lutego 2023, 08:26
Ufamy tobie Zlatan !!!
3
Corsa
Moderator Corsa
1 lutego 2023, 08:26
Mam nadzieję, że to będzie kolejny rozdział do jego książki i drugi raz poderwie Milan do walki, bardzo tego potrzebujemy.
8
checa1983
checa1983
1 lutego 2023, 08:13
W samą porę , Pnie Zlatanie !!!!
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się