SCUDETTO


DAZN: Wolej Theo w meczu z Atalantą osiągnął oszałamiającą prędkość

1 marca 2023, 13:10, Redakcja Aktualności
DAZN: Wolej Theo w meczu z Atalantą osiągnął oszałamiającą prędkość

Niedzielny wolej w wykonaniu Theo Hernándeza był z całą pewnością absolutną rakietą - donosi włoski DAZN. Wydaje się, że ta bramka powinna zostać zaliczona na konto Francuza, jednakże ostatecznie piłka odbiła się od słupka, następnie uderzyła w plecy bramkarza Juana Musso i odbiła się od jego pleców w kierunku bramki, co ostatecznie zostało zaliczone jako trafienie samobójcze. DAZN poinformował, że piłka uderzona przez Theo osiągnęła prędkość 104,2 km/h.



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dysha1992
dysha1992
2 marca 2023, 06:28
Ona się odbiła od pleców czy od jego Szanownej?
0
Deus
Deus
1 marca 2023, 22:45
zawsze mnie zastanawia jak duże znaczenie ma w tych wyliczeniach błąd pomiaru.
Tak samo z szybkością piłkarzy. Mbappe z Argentyną biegł niby 38 km/h. Teraz rejestrują mu regularnie koło 36 - i co nagle stał się wolniejszy w kwicie wieku?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 marca 2023, 22:55
Pracuje na transfer do Milanu. U nas się wolniej biega.
1
Vol'jin
Vol'jin
1 marca 2023, 22:34
Mourinho na 2 mecze zawieszony, a patrząc co wyprawiał w meczu Roma u14-Lazio-u14 to by mu się przydało licencję na dłużej zawiesić
Bluzgał na graczy Lazio i kazał Romie symulować i grać na czas.
1
Milanboy
Milanboy
2 marca 2023, 00:32
Mourinho to zwyczajny Cham. Przyszył jeszcze sobie łatkę "the special one" a w czym on taki jest specjalny ludzie? Od odejścia z United to już nie ten szkoleniowiec co kiedyś o generalnie to degrengolada zaczęła się ostro po mistrzostwie z Chelsea. Ma sukcesy? Ma, ale moim zdaniem Zidane prędzej może być tak nazwany i Klopp, ale nie ten gość i jednak piłki nie zrewolucjonizował.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
2 marca 2023, 15:42
Mou tam cham i powinni go zawiesić ale nie można mu odmówić wygrania LM z Porto czy Interem oraz LK z Romą bądź co bądź. Zostań i Klopp to również topka ale niech taki Zidan potwierdzi coś poza Realem.
0
jarek2572
jarek2572
1 marca 2023, 19:42
Rafael Leão w kontekście plotek łączących go z przenosinami do Premier League:

„Może w Serie A jest zbyt łatwo! Jeśli jednak mam być szczery, nie podoba mi się pogoda w Anglii. Byłem w Londynie jedynie na zakupach. Podoba mi się w Mediolanie. Katedry, centra handlowe, kluby i jedzenie są tu wspaniałe”.
3
Milanboy
Milanboy
1 marca 2023, 20:15
Anglia wcale tak mega deszczowa nje jest. Gorzej Szkocja, tam to jest dosłownie depresja.
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
1 marca 2023, 20:30
@Milanboy pojedź sobie do Norwegii na zachodnie wybrzeże : d Tam jest ok 280 dni deszczowych w ciągu roku xd
3
Milanboy
Milanboy
1 marca 2023, 20:39
inzagh4ever - I know I know, mój przyjaciel 12 lat mieszka w Norwegii.
1
ACMarek
1 marca 2023, 19:35
Legenda głosi że kiedy Roberto Carlos wykonywał karnego bramkarze nie strzegli bramki a chronili własne życie.
4
ZYLION
ZYLION
1 marca 2023, 16:34
E właśnie przeczytałem, Zlatan raz strzelił to miała 150, Koeman 188, rekord ponad 200. Szczerze nic w tym oszałamiającego, Koeman to takie prędkości pewnie osiagal jak strzelał technicznie
11
ZYLION
ZYLION
1 marca 2023, 16:30
Jaki jest rekord ? Ktoś wie ?
0
Bandon
1 marca 2023, 16:33
211 km/h, nasz Zlatan jest na 8 miejscu ze 150 km/h.
7
kamilus
1 marca 2023, 16:37
https://www.givemesport.com/1655396-zlatan-roberto-carlos-robben-what-are-the-fastest-shots-ever-recorded/
5
D53
D53
1 marca 2023, 22:28
Nie wydaje mi się rzetelne to zestawienie. Ktos sobie tak to skompilował. Trzy gole Seedorfa - z Atletico w barwach Realu i z Juve w barwach Interu też miały co najmniej ze 130 km/h.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 marca 2023, 15:55
W tym wypadku śmiało można rzucić tekstem "omal dupy nie urwało".
4
DarthImpaler
DarthImpaler
1 marca 2023, 15:53
Taki offtop.

Ostatnio obserwuję leao i on ciągle strzela nawet jak ma 5 kolegów lepiej ustawionych to idzie sam i traci albo wali w trybuny. Jakby podawał to w samym meczu z Atalantą miałby z 2 asysty lub więcej.

Z drugiej strony strasznie razi nieskuteczność Żiru.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
1 marca 2023, 16:48
Z Atalantą wyłożył dwie patelnie kolegom i niczego to nie zmieniło;)
14
DarthImpaler
DarthImpaler
2 marca 2023, 06:50
Piotrek bo koledzy w szoku byli że podał a nie walił przed siebie.
0
Milanboy
Milanboy
1 marca 2023, 15:33
Ibry strzał kiedyś osiągnął prędkość 150 km, także tego.
1
kamilus
1 marca 2023, 16:35
O kurka, czyli prawie by dokopał z Białegostoku do Radzymina. :P
11
gieksa51
gieksa51
1 marca 2023, 15:28
Bezsens bo widać że ta piłka odbita od słupka i tak by wpadła do bramki
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
1 marca 2023, 15:39
Gdyby było tak jak piszesz, to nie odbiłaby się od Musso.
18
chory
chory
1 marca 2023, 15:07
Synek a czemu nie 105?
0
DarQ
DarQ
1 marca 2023, 14:08
Świątek serwuje 160 km/h
2
Rolnik264
Rolnik264
1 marca 2023, 14:31
A Świątek zagra na wahadle albo na lewej obronie?
25
DarQ
DarQ
1 marca 2023, 14:39
Wybiegana jest, wzorowa technika.Pioli coś wymyśli.
7
Alessio_re6
Alessio_re6
1 marca 2023, 14:46
Roczny wprowadzaniu do drużyny, będzie mogła się rozgrzewać podczas meczów
Edytowano dnia: 1 marca 2023, 14:54
0
Ndrew
Ndrew
1 marca 2023, 15:11
ale paletkom sie nie liczy
4
DarQ
DarQ
1 marca 2023, 15:26
wie ktoś ile bejsbolista?
0
kamilus
1 marca 2023, 16:38
Potrzebna nam "gówniara z paletkom"...
1
Jaca23
1 marca 2023, 18:09
Maldini podobno już po pierwszej analizie gry Świątek:
-"wybiegana jest, bronić ją nauczymy."
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 marca 2023, 13:34
Mógł zabić
3
papus07
papus07
1 marca 2023, 14:38
A trafił tylko ... w słupek;)
2
papus07
papus07
1 marca 2023, 14:38
A trafił tylko... w słupek;)
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 marca 2023, 13:32
No to do pierdla, bo mógł kogoś zabić. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
ksieciunio
ksieciunio
1 marca 2023, 13:18
Skąd biorą debili którzy klasyfikują takie bramki jak "samobójcze"?
1
OLRevan
OLRevan
1 marca 2023, 13:20
Bo jak nie patrzeć to jest gol samobójczy, gdyby nie odbitka od bramkarza to by gola nie było
30
Mati8095ACM
Mati8095ACM
1 marca 2023, 13:30
OLRevan

Idąc tym tokiem myślenia, gdyby nie strzał Theo to nie byłoby gola.

Szkoda że bramka nie została uznana na konto Milanisty.
2
Szewczenko1899
Szewczenko1899
1 marca 2023, 13:40
Jeżeli ta bramka nie byłaby uznana jako samobójcza to należałoby całkowicie zrezygnować z instutucji „swojaka” . (Co może nie byłoby takie głupie )
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 marca 2023, 13:43
Strzał Theo był De facto niecelny, bo uderzył on w słupek, a piłka wpadła do bramki dopiero po uderzeniu w Musso.
7
MilanHomer
1 marca 2023, 13:53
ksieciunio
Od 200 lat takie gole są uznawane za samobóje :)
Co Cię nagle tknęło?

Theo uderzył niecelnie, bo w słupek. Piłka odbiła się od bramkarza, który zmienił o jakieś ~180 stopni lot piłki i wpadło.

Mati
Ćjakąś dziwną filozofię wyznajesz XD
Gdyby nie podanie Leao, do Diaza, to nie byłoby w ogóle mowy o podaniu do Theo, a tym bardziej o strzale Messiasa.
8
Sebolinho10
1 marca 2023, 13:55
Ale jakby na to nie patrząc, to ta bramka jest golem samobójczym. Gdybyś z tej sytuacji wyciął bramkarza, to piłka poleciałaby w pole, a nie do bramki. Strzał był niecelny, ponieważ wylądował na słupku. Piłka odbiła się od słupka i trafiła w plecy bramkarza, po czym wpadła do siatki więc samobój. Ciężko uznać gola strzelającemu, skoro uderzył niecelnie.
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 marca 2023, 13:56
To był samobój i ciężko z tym polemizować. Tu nie ma nawet mowy o rykoszecie, które są niekiedy uznawane za gole samobójcze (jeśli piłka przed rykoszetem nie zmierzała w światło bramki), tylko o zmianie kierunku lotu piłki o 180 stopni.

Bardziej mnie dziwi to, że gole samobójcze nie padają po asystach. Gdyby tak było, to Leao miałby choćby dwie asysty więcej. Ja bym samobója uznawał jako zwykłego gola, a co za tym idzie zawodnik, który jako przedostatni dotykał piłki, powinien mieć asystę. ;>
12
ósmy
1 marca 2023, 14:16
^
Może sie mylę, ale ksieciunio brał chyba pod uwagę samo nazewnictwo. Wyrażenie "samobójcza bramka" od zagadnienia "samobój" - czyli odebrania sobie życia. Zupełnie nieadekwatne do pierwowzoru wyrażenia, już nawet nie wspominając o ciężarze porównawczym:)
2
Diavo
1 marca 2023, 15:21
Tez rozumiem o co chodzi ksieciunio, trochę brzydkie zabieranie zasługi, zawodnikowi.. bo tu się kłania druga bzdurna zasada że strzał w słupek i poprzeczkę to strzał niecelny.. fizycznie bramka składa się z ramy ,a więc strzał w słupek to strzał w bramkę,a więc celny moim zdaniem ,bo jak wpada pilka do bramki odbita od słupka jest zaliczona jako gol to dlaczego odbita od słupka jest liczona jako ślepak.. Gdyby Theo trafił obok nie było by gola i wtedy to jest strzał niecelny, a gdyby lot piłki zmienił się z niecelnego na celne to samobój. Znamy zasady i uważam, że są beznadziejne w tym przypadku.
1
Siwus
Siwus
1 marca 2023, 15:39
Diavo
Nie zgodzę się z Tobą, że obramowanie to bramka. Masz rację, jeśli trafi w słupek i od niego w bramkę to jest to zaliczone jako strzał celny ale jest masa sytuacji gdzie piłka ociera się od zewnętrznej stronie słupka/porzeczki i wtedy jest strzał niecelny.
Ogólnie strzał celny jest kiedy bramkarz/zawodnik musi odbić piłkę bo jeśli tego nie zrobi padnie gol
2
Diavo
1 marca 2023, 15:45
@Siwus
Tez masz rację w tym co piszesz,w tej sytuacji musiałaby być kolejna reguła, że pilka odbita od słupka, która wrocila na pole gry nie jest liczona jako strzał niecelny, a ta który po odbiciu wyszła poza pole gry liczona jako niecelny. No ale nie ma co robić nowej filozofii :p
2
DarQ
DarQ
1 marca 2023, 16:49
Nie ma bramek samobójczych. Jak już to "samo okaleczające się". :) Jak by były to trzeba po takiej sytuacji kończyć mecz i zwycięzca jest znany.
Coś w stylu nie działającego już "złotego gola" tylko wektor działa w drugą stronę.
2
ksieciunio
ksieciunio
1 marca 2023, 22:23
Nie sądziłem, że wywołam aż taką dyskusję :) Pozwólcie, że przedstawię swój punkt widzenia. Po pierwsze, Musso dostał piłą w plecy, choć wyciągnął się jak struna nie był w stanie absolutnie przewidzieć ani zapobiec takiemu odbiciu. Po drugie: gol jest w 99% zasługą Theo i jego cudownego strzału. Robienie zeń samobója to moim zdaniem wredota statystyka. Tak uważam, niezależnie co mówią przepisy :)
0
Pjoter
Pjoter
2 marca 2023, 12:33
Dla mnie po odbiciu od słupka piłka dalej kierowana jest siłą strzału kopiącego. To, komu zapisany zostaje gol padający po odbiciu się piłki od ramy bramki i od kolejnego piłkarza, powinno być warunkowane momentem zainicjowania czynności, która stała się przyczyną nieintencjonalnego umieszczenia piłki we własnej bramce. Przykładowo, przypisałbym Theo bramkę za omawiany strzał. Przypisałbym też dowolnemu strzelcowi bramkę, która padłaby w sytuacji, gdy po uderzeniu w słupek, piłka trafiłaby w obrońcę robiącego wślizg mający w założeniu zablokowanie strzału. Za samobója uznałbym jednak sytuację, w której po odbiciu się strzału od słupka lub poprzeczki, obrońca decyduje się w pierwszym kontakcie wybić piłkę na aut bramkowy, ale wbija ją do własnej bramki.

Krzynówek vs Real ;)
0
biedrus
biedrus
1 marca 2023, 13:13
Piłka fajnie do niego leciała, idealnie "siadła" mu na stopie stąd też siła, a co za tym idzie prędkość. Musso chyba plecy trochę bolały:)
7

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się