SCUDETTO


Boniek: "Milan ze Zlatanem grał w dziesiątkę. Metryki nie oszukasz"

19 marca 2023, 16:30, Adam6 Aktualności
Boniek:

Były piłkarz Romy i Juventusu, Zbigniew Boniek, podczas dyskusji w programie "Porozmawiajmy o piłce" skomentował pobicie kolejnego rekordu przez Zlatana Ibrahimovicia. Przypomnijmy, że napastnik Milanu został wczoraj najstarszym strzelcem gola w historii Serie A. Oto, jak na ten fakt zareagował były prezes PZPN:

- Mam 65 lat. Gdybym był na ławce i wszedł na rzut karny, to prawdopodobnie też mógłbym go strzelić. Oglądałem wczoraj mecz - Milan grał w dziesiątkę. Metryki nie oszukasz.



51 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
NAWROTK
NAWROTK
20 marca 2023, 21:27
Zbyszek…zjedz Snickersa
0
VinVanVit
VinVanVit
20 marca 2023, 14:30
Rudy pajac
0
primo2p
primo2p
20 marca 2023, 12:57
Boże, czy my musimy cytować tego gościa?
Może niech przypomni jak z Łotwą przegrywaliśmy w Warszawie(?), kiedy on był trenerem naszej reprezentacji. Już o tym zapomniał? To jest dopiero żal.
1
ZYLION
ZYLION
20 marca 2023, 10:22
Się odezwał skorumpowany cymbał. Niech wyczyny swojego ojca chrzestnego Platiniego komentuje. Meczu nie ogladalem ale tego co widzę po ocenach pomeczoeych to tam Zlatan był najmniej słaby ze wszystkich.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
20 marca 2023, 12:43
A masz jakieś konkrety, jakieś fakty, dowody czy tylko tak pitolisz bo to nic nie kosztuje i nie ponosisz z tego tytułu odpowiedzialności. Zalecam zmienić kanał i przestać żywić się propagandą.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
20 marca 2023, 07:55
Boniek mówi to co myśli i ok z Udinese tak było nie zapominajmy jednak, że Zlatan nie grał bardzo długo potrzebuje jeszcze trochę czasu, na pewno może grać lepiej.
0
Rafał0209
20 marca 2023, 07:15
To nie takie proste panie Boniek grać w wieku plus 40 lat w takim klubie, przygotowania fizycznego się nie oszuka a Ibra to nadal pod tym względem atleta i fenomen fakt że ma problemy z kontuzjami ale kto ich nie ma nawet w wieku 20 lat, Ibra kiedy gra na boisku ma dalej tą samą technikę reakcje i zmysł piłkarski, on przez większość kariery wychodził z założenia że lepiej mądrzę stać niż głupio biegać.
3
dysha1992
dysha1992
20 marca 2023, 06:14
Jeśli z Ibra gry w 10 to z Origim, CDK czy Rebicem gramy w 10 plus jeszcze dajemy 12 zawodnika rywalom.
Na ten moment Ibra po Giroud jest naszym najlepszym napastnikiem. Niestety. Poza tym po takiej przerwie to nawet młody napastnik miałby problem. Dajmy Zlatkowi jeszcze z 2-3 mecze i wtedy oceniajmy.
Mimo wszystko niczego od niego nie wymagam. Naiwnym by bylo oczekiwac że 41 letni Zlatan będzie dyrygował i ciągnął nasza grę...
2
kusniak_22
kusniak_22
19 marca 2023, 23:35
Szanuję Bońka za to co zrobił dla polskiej piłki jako zawodnik, ale to co zrobił jako selekcjoner i działacz już nie. Ogólnie jego i wypowiedzi Tomaszewskiego są często żenujace. Zlatan na wysokim poziomie gra w wielki 41 lat. Niewielu taką miało karierę.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
20 marca 2023, 09:14
Piłkarz top, trener flop, działacz - prezes PZPN top
1
ZYLION
ZYLION
20 marca 2023, 11:10
A co on zrobil jako dzialacz, bo się zastanawiam za co ten top w tej dziedzinie
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
20 marca 2023, 12:42
Co zrobił? Przywrócił godność polskiej reprezentacji, sprawił że kibice chętnie przychodzili na mecze reprezentacji i najważniejsze sprawił że kibice przestali bojkotować reprezentacje i skończyli śpiewać yebac pzpn. Zakończył festiwal żenady G.Lato. Wprowadził profesjonalizm, był godnym prezesem którego nie trzeba było się wstydzić w przeciwieństwie do poprzednika i następcy Kuleszy który jest prezesem prymitywnym z partyjnego nadania. Z Bońkiem jest jak z Tuskiem, nikt nie ma żadnych dowodów na temat zarzutów które się im stawia ale propaganda zrobiła swoje - wypała mózgi. Ludzie dali sobie wmówić "winę Tuska" tak samo jest z Bońkiem
1
mw121
mw121
19 marca 2023, 22:04
Boniek, a może porozmawiamy o czasach co był pan selekcjonerem? Po tym pytaniu zawsze ucieka. Przyczyną porażki nie jest wystawianie Zlatana, po prostu jako drużyna gramy źle, niechlujnie, bez tempa. W następnym spotkaniu wyjdzie Giroud, ale mecz wcale nie będzie wyglądać lepiej z naszej strony. Drużyna jest po prostu źle przygotowana do gry i wymęczone zwycięstwa po 1-0 tego nie zaczarują. Z Piolim trzeba się pożegnać po sezonie, dał temu klubowi dużo, ale jego formuła się wyczerpała.
2
Ilfenomenoo
Ilfenomenoo
20 marca 2023, 00:18
Za chwilę trafi się nam jakiś dobry mecz, jak ślepej kurze ziarno i będzie pianie z zachwytu nad geniuszem Piolego.
Moim zdaniem - jedynym słusznym rozwiązaniem jest rozstanie się z nim, dopóki nie zrujnował tej pozycji, którą zbudował przez ostatnie 2 sezony.
0
ksieciunio
ksieciunio
19 marca 2023, 20:54
Paweł Lewandowski, przyjaciel Terleckiego, opowiadał na łamach książki "Terlecki" Piotra Dobrowolskiego: "Choć Stasiek zazwyczaj nie wulgaryzował, to do śmierci nie powiedział o Bońku inaczej jak Ryży chu..."
2
daro12555
daro12555
19 marca 2023, 20:33
Boniek niestety ale ma rację zostało tylko nazwisko a liczenie ze coś zrobi w meczu jest naiwne .Blokuje tylko miejsce dla nowego napastnika .Niech zostanie w Milanie ale nie jako piłkarz.Nie którzy tutaj patrzą na Ibrę przez różowe okulary .
3
banan1899
banan1899
19 marca 2023, 20:15
Bońka nie lubię ale ma rację. Inna sprawa, że pozostali też nic nie grali.
A nasz "black wall" to już ser szwajcarski.
3
DarthImpaler
19 marca 2023, 19:38
Wulgaryzmy, obrażanie. Ostrzeżenie długoterminowe!
Edytowano dnia: 20 marca 2023, 00:06
0
milan2002
milan2002
19 marca 2023, 20:27
Bez przesady. Jakiś szacunek do ludzi trzeba mieć.
2
rk140685
rk140685
19 marca 2023, 20:32
Mozesz Bonka nie lubic ale on niestety powiedzial prawde. Szacunek za wszystko co zrobil dal MIlanu ale czasu nie oszukasz,zwlaszcza po takiej przerwie od gry jaka ostatnia mial Szwed. Wczoraj poza golem nic Zlatan nam nie dal w fazie budowy akcji.
3
Yourie
Yourie
19 marca 2023, 21:21
Takim jak ty do powinni od razu konto usuwać a nie banować. Nie musi ci się podobać to co Zibi mówi (mimo, że ma rację), a na pewno nie jest to powód, żeby go mieszać z gównem.
3
Yourie
Yourie
19 marca 2023, 23:16
Ale psychol, jakim cudem dalej ma tutaj konto?Administracja to zart...
0
DarQ
19 marca 2023, 19:36
Zibi ma rację. Ale co się tak chwali?
Ja też bym strzelił. Pierwszego i drugiego.
2
Andre
Andre
19 marca 2023, 19:07
W dziesiątkę to my gramy zawsze, jak na boisku pojawia sie Origi...
Edytowano dnia: 19 marca 2023, 19:08
5
michalmisiu
michalmisiu
19 marca 2023, 18:45
I tak lepsze byłojak Leao tracił piłkę i wracał idąc, nawet nie truchtał.
0
Tanger
Tanger
19 marca 2023, 17:48
Niestety, ale poza Giroudem Milan nie ma pełnowartościowego napastnika.
6
Demick
Demick
19 marca 2023, 18:23
A jak Giroud przechodził obok meczu, to było ok? Weźmy pod uwagę, że Zlatan jeszcze nie ma rytmu meczowego. Może się bardzo przydać w walce o top 4.
8
umbrella
umbrella
19 marca 2023, 17:24
Nie zgodzę się. Oczywiście Ibra nie daje już tyle zespołowi, ale nie uwazam, że wczoraj był on przyczyną porażki. Każdy nasz zawodnik zagrał wczoraj źle lub bardzo źle. W kwestii obsady pozycji napastnika na wczorajszy mecz w pełni popieram decyzję Stefano - także postawiłbym na Ibrę. I w przyszłości, pod nieobecność Giroud, nadal uważam to za najlepsze możliwe rozwiązanie. Origi, Rebic i De Ketelaere nie dają nic zespołowi, Ibra daje choć odrobinę więcej. Jest jak jest.
6
Gieno
19 marca 2023, 17:57
A ja zgadzam się z Bońkiem Ibra już nie nadaje się na grę od pierwszego gwizdka on to może wejść na ostatnie 15min na zmęczonego przeciwnika i to chyba za dużo już dla niego
3
Vol'jin
19 marca 2023, 17:06
zawsze może cię Roma zatrudnić, też mają problem z napastnikami ;]

Rudy to jest ostatnimi czasy największy polski hipokryta jeśli chodzi o piłkę nożną. Bierze się go do mediów "po kliki" niczym wypowiedzi Tomaszewskiego
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 marca 2023, 17:00
Dużo większym problemem od metryki Szweda jest jego pozycja w zespole. Traktowanie go jako pełnoetatowego zawodnika blokuje transfer napastnika nr. 1/1.5 do Milanu.
10
Grande
Grande
19 marca 2023, 17:39
I tak, i nie. Nawet jakby Zlatana nie było w kadrze, to nasi by wzięli kolejny darmowy półprodukt typu Origi
1
lopezito84
lopezito84
19 marca 2023, 16:54
Dokładnie tak jest o kąd przyszedł a ten kto tego nie widzi jest ślepy wczoraj graliśmy bez 1 zawodnikia widziałem mnóstwo wpisów tych którzy na niego czekali śmiałem się z tego
Edytowano dnia: 19 marca 2023, 17:14
3
Nelson_Dida
Nelson_Dida
19 marca 2023, 17:08
mnustwo

też się uśmiałem, dzięki :)
4
lopezito84
lopezito84
19 marca 2023, 17:15
O ja cenzura. dzięki. pisane z telefonu

Wulgaryzmy. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 20 marca 2023, 12:04
0
DarthImpaler
19 marca 2023, 19:41
gramy w 10 bo leniało jest w 11 wystawiany a nie przez Zlatana. Przecież Zlatan chodząc po boisku robi większy popłoch w obronie przeciwnika niż leniało z piłką
1
Juzio
Juzio
19 marca 2023, 20:43
Czyli telefon jest analfabetą.
0
Grande
Grande
19 marca 2023, 16:48
Słabością Milanu jest to, że w ogóle musimy korzystać ze Zlatana jako piłkarza.
14
Deus
Deus
19 marca 2023, 16:48
Spokojnie.
0
Maximilanista
Maximilanista
19 marca 2023, 16:45
Największym piłkarzem - widmo w Milanie jest De Ketelaere.

Ale i Zlatan, i Origi, i Saelmakers się do tego grona boiskowych fatamorgan zaliczają. Tak więc kiedy Milan gra w 10 na 11, to nie jest jeszcze źle, bo w niektórych konfiguracjach to i 7 na 11 może wypaść.


Tyle że Ibrę broni jego wiek. Nie jego wina, że jest już starszy od Stefana Karwowskiego i od wielu miesięcy nie grał w piłkę. Nasze belgijskie trio z niedoszłym póki co następcą Kaki to dużo smutniejsza historia.
1
lopezito84
lopezito84
19 marca 2023, 16:56
Co ty za pierdoły gadasz zaraz powiesz że, nie jego wina, że trener go wystawił
3
Maximilanista
Maximilanista
20 marca 2023, 15:25
Nie zrozumiałeś kompletnie mojej wypowiedzi. Ja nie bronię słabej postawy Zlatana, tylko podkreślam fakt, że jego słaba postawa rozczarowuje mnie mniej, niż postawa pozostałych trzech graczy, których wymieniłem.

Inna sprawa, że rzeczywiście nie jest winą Ibry, że go Pioli wystawia, bo kiedy brakuje zajechanego Giroud, kompletnie brak tej drużynie jakościowego napastnika.

De Ketelaere nawiasem mówiąc to zawsze na boisku wygląda tak, jakby żałował, że trener go wystawił do gry. On się na boisku po prostu męczy i spala jak dwunastoletnia pensjonariuszka szkółki niedzielnej na konwencie porno. Patrząc na te jego katusze, też sobie myślę, że w sumie nie jego wina, że tak zdecydował trener. Bo on sam sprawia wrażenie, że nie chciał.

Ibra na pewno chce, tyle że biologii - jak słusznie zauważył Boniek - nie oszukasz.
0
Demick
Demick
19 marca 2023, 16:44
Śmiem twierdzić, że to nie Zlatan był problemem w tym meczu. Widać, że Ibra podchodzi bardzo profesjonalnie do tego co robi, przecież on ma ciało lepsze niż niejeden 20-latek. Ten mecz z nim czy bez, skończyłby się tak samo.
Edytowano dnia: 19 marca 2023, 16:47
3
lopezito84
lopezito84
19 marca 2023, 16:59
Jesteś jednym z tych naiwnych wygląda lepiej niż Lautaro i Messi no i...?
0
Demick
Demick
19 marca 2023, 17:05
Może nie powinien grać całego meczu, ale na jedną połowę, to ciekawy gracz.
0
Vol'jin
19 marca 2023, 17:07
no bo nie był :]

Niektórzy to chcieli Icardiego do ataku, a z nim to gra w 9 nawet bym powiedział :) 0 gry w defensywie i w kreowaniu akcji.
1
biedrus
biedrus
19 marca 2023, 18:17
Ibra i profesjonalizm? Profesjonalista nie gra w wieku 42 lat w piłkę w poważnym klubie, bo wie kiedy ze sceny zejść. Chyba, że klub jest niepoważny
1
Demick
Demick
19 marca 2023, 18:22
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2022/07/image-767.png

41* latek. Rok temu Zlatan dołożył swoją cegiełkę do scudetto. Teraz miałby już kompletnie nic nie dać drużynie? Bo jest parę miesięcy starszy? Widzę, że ludzie lubią komuś mówić, co ma robić. Mam nadzieję, że Szwed jeszcze pozytywnie zaskoczy malkontentów.
Edytowano dnia: 19 marca 2023, 18:23
2
Gerada
19 marca 2023, 22:32
@ Demick
Ibra nie dokłada "cegiełek", on tworzy folklor. Doszedł do miejsca, kiedy na boisku częściej Milan pomaga jemu niż odwrotnie. jego ewentualne trafienie dużo kosztują Milan. Dokładnie tak było wczoraj i dokładnie o tym trafnie mówi Boniek. Zlatan obecnie jest w stanie zespołowi dać dobrą grę jako odgrywający w powietrzu i... w zasadzie tyle. Ma też kawał uderzenia, ale stworzenie mu optymalnych warunków do strzału przez zespół jest już sporym kosztem dla całości, a nie czymś, co on daje na plus. Czy Ibra jest w stanie czasami nadal trafiać bramki? Oczywiście, że tak. Czy w ogólnym rozrachunku zespół więcej traci na jego obecności na placu? Oczywiście, że tak. Zlatan to idol dla wielu, więc trudno jest widzieć tak smutne fakty. Ale to po prostu taki moment, gdzie trzeba wybrać czy ważniejsze są sukcesy Ibry czy Milanu, bo te i te słabo mogą iść w parze...
0
Gerada
19 marca 2023, 16:44
Boniek lubi kontrowersyjne wypowiedzi i nie zawsze nimi trafia. Ale nie jest też jak Tomaszewski, który nie trafia praktycznie nigdy... Z tą wypowiedzią Zibiego się akurat zgadzam, mimo, że zapewne dla wielu fanów Milanu brzmi gorzko.
4
MrCostacurta
MrCostacurta
19 marca 2023, 16:35
Boniek specjalista od wszystkiego. Skoro ma już 65 lat to niech idzie na emeryture i wycofa się z życia publicznego bo metryki nie oszuka.
6

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się