SCUDETTO


LGdS: Morata na celowniku Milanu. Zachęcająca cena i odpowiedni profil zawodnika

25 marca 2023, 08:07, cinassek Aktualności
LGdS: Morata na celowniku Milanu. Zachęcająca cena i odpowiedni profil zawodnika

La Gazzetta dello Sport już na okładce swojego sobotniego wydania głosi, że na celowniku Milanu znajduje się Alvaro Morata. Hiszpan może trafić na San Siro dzięki trzem istotnym aspektom. Jego kandydatura odpowiada sztabowi trenerskiemu, kontrakt z Atletico Madryt wygasa mu już w przyszłym roku, a suma odstępnego powinna wynosić około 15 mln euro, zatem nie byłaby zaporowa. Dla napastnika przejście do ekipy mistrzów Włoch stanowiłoby trzecią przygodę w Italii po dwóch okresach spędzonych w Juventusie.

W obecnym sezonie 30-latek rozegrał w Atletico 35 meczów i zdobył w nich 12 bramek.



62 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dzieciak2891
dzieciak2891
26 marca 2023, 09:08
Dla naszych to 10 baniek jest zaporową ceną
1
gieksa51
gieksa51
26 marca 2023, 00:49
To już bym wolał Aubameyanga
1
jasiom22
jasiom22
25 marca 2023, 18:17
To ja wolę Pato. Tez zna serie A. :p i sprzeda wiecej koszulek. I jeszcze z Leao i Messiasem się dogada.
Edytowano dnia: 25 marca 2023, 18:18
0
FanACM
FanACM
25 marca 2023, 18:06
Ciekawe ponoć interesujemy się tym Reteguim.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
25 marca 2023, 20:01
Połowa Premier League, kluby z Hiszpanii, Niemiec i Inter też, więc raczej szans nie ma na transfer.
0
FanACM
FanACM
25 marca 2023, 20:57
Sam zawodnik po ostatnim debiucie w kadrze pewnie preferowałby grę w SerieA. O połowie PL i klubach z Hiszpanii nie wiedziałem :), słyszałem tylko o Milanie i Interze.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
25 marca 2023, 21:05
Jeśli Milan interesuje się tego typu napastnikiem, to już lepiej zainwestować w Belottiego.
0
biedrus
biedrus
25 marca 2023, 17:49
Po nam w ogóle nowy napastnik? Mamy Ibre. Zresztą przyjdzie i rok przesiedzi na ławie zanim będzie gotowy według Pioliego.
Dobra dość złośliwości. Miłego weekendu wszystkim
Edytowano dnia: 25 marca 2023, 17:49
4
kwasnydiesel
kwasnydiesel
25 marca 2023, 17:10
Błagam, nie. Tu potrzeba kogoś, kto jest przede wszystkim skuteczny.
Nie chodzi mi nawet o naśmiewanie się z Moraty, ale on naprawdę nie jest gwarancją goli. Często mamy w tym sezonie problemy z zakończeniem akcji i "przepychaniem" meczów, a to nie jest profil napastnika, który mógłby nam z tym faktycznie pomóc.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
25 marca 2023, 17:16
Nie potrafimy przepychać, ponieważ mało kreujemy. Wiec taki profil napastnika jest w stanie pomóc
1
Rogo1989
Rogo1989
25 marca 2023, 18:41
Morata i napastnik :D przecież to się ze sobą gryzie
0
Alessio_re6
Alessio_re6
25 marca 2023, 21:07
Jeśli Milan ma interesować się tego typu napastnikiem, to już lepiej zainwestować w Belottiego.
0
TR3V0R
TR3V0R
25 marca 2023, 16:27
jestem na tak, może jakaś wymiana za Origiego, nie obraziłbym się :D
0
Alessio_re6
Alessio_re6
25 marca 2023, 14:59
Gdyby nie wysokie zarobki(4,7M netto i bez ulgi), to byłby bardzo fajną opcją.
1
Vol'jin
Vol'jin
25 marca 2023, 15:15
casus powrotu Lukaku pokazuje, że na ulgę może się załapać
0
Rogo1989
Rogo1989
25 marca 2023, 15:32
To nie jest napastnik, który zapewnia odpowiednią ilość bramek. Nam jest potrzebny ktoś taki jak Osimhen (nie mówię, że akurat on, bo to nieosiągalne) Johnatan David to jest ktoś, na kim powinni się skupić. Bez względu na sumę odstępnego.
10
Alessio_re6
Alessio_re6
25 marca 2023, 15:50
Potrzebny ktoś, kto zagwarantuje ciągłość gry, prace w obronie oraz jakieś nowe schematu, Morata jest do grania w piłkę i bardzo dużo pracuje.
0
Rogo1989
Rogo1989
25 marca 2023, 16:12
I bardzo mało strzela.....
2
Alessio_re6
Alessio_re6
25 marca 2023, 17:15
I pracą napastnika podczas kreacji, przez co nie strzelamy.
0
Milanboy
Milanboy
25 marca 2023, 14:48
Sto razy lepszy niż Origi.
1
boro215
boro215
25 marca 2023, 15:33
Tylko pod kopułą nie styka, psychicznie to on się podpala i spina jak gimnazjalista, jak mu coś raz nie wyjdzie. Wszędzie gdzie był ten sam scenariusz. Lekko pod górkę i rozsypuje się jak domek z kart.

Jakim wzwodem inni płacili za niego takie miliony to do tej pory się zastanawiam.
Edytowano dnia: 25 marca 2023, 15:36
1
viviek89
viviek89
26 marca 2023, 00:19
100 x 0 = 0
0
Deus
Deus
25 marca 2023, 14:45
Klęska urodzaju na pozycji nr 9. Aż dziwne, że CR7 nikt nie chciał.
2
Rogo1989
Rogo1989
25 marca 2023, 13:53
Ktoś jeszcze daje się nabrać na tego pseudo napastnika? Wychodzi na to, że Milan chce sobie strzelić w oba kolana takim transferem.
1
Zirytowany
Zirytowany
25 marca 2023, 13:49
Gorszy od Origiego nie będzie.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 marca 2023, 13:57
Ale na tym samym poziomie może być jak najbardziej
3
Zirytowany
Zirytowany
25 marca 2023, 13:59
Morata to jednak wyższy poziom niż Origi, zresztą grał w już w SerieA więc zna ligę.
Przypomnę też że gdy była mowa, że Giroud do nas dołączy również były głosy sprzeciwu.
Edytowano dnia: 25 marca 2023, 14:11
2
Calcio_Polska
Calcio_Polska
25 marca 2023, 13:38
Jak już wybieramy losowych wolnych ludzi o rozpoznawalnych nazwiskach, którzy są pośrodku niczego w swojej karierze to dałbym ponownie szanse Aubameyangowi. Poziom absurdu ten sam, jakoś tam pasuje pod pomysł na grę napastników, sprawi, że parę koszulek się sprzeda. Wydaje mi się też kompletniejszą i przyjemniejszą do oglądania opcją niż ta Hiszpańska mimoza.
Mam nadzieję, że to nieprawda i ostatecznie wróci do Turynu chociaż wsm nie wiem po co XD
7
jasiom22
jasiom22
25 marca 2023, 18:16
Dokładnie. I wychowanek.
Ja bym wolał Pato ;p byłoby Le-Pa-Me zamiast Ka-Pa-Ro, taka uboga wersja z Messiasem. :p
0
daro12555
daro12555
25 marca 2023, 13:31
Tragedia co oni mają w głowach 31 latek przeciętniak może grać w Fiorentinie ale nie w Milanie my musimy sprowadzić młodego dzika a nie słabszego Milika .Coraz gorsze mają pomysły.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 marca 2023, 13:17
Jedno jest pewne
Jak tu trafi to dowiemy się że to od zawsze było jego marzenie


A tak serio to nie chce go tutaj - dla mnie to taki słabszy Milik
0
Pavlović31
Pavlović31
25 marca 2023, 15:08
Już Bellanova powiedział że od zawsze marzył o grze w Interze. Wychowanek Milanu.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 marca 2023, 15:16
inzaghi67 - nawiązywałem do tego że Morata to typ który takie zdanie walił w chyba każdym klubie do którego trafił
0
jarek2572
jarek2572
25 marca 2023, 13:13
Nieeeeeeeeeeeeeeeee ! ! !
0
Pavlović31
Pavlović31
25 marca 2023, 12:30
Hahahahaha. Ja się naprawdę nie zdziwię jeśli Milan go kupi, to bardzo w stylu Milanu. Jeszcze do tego pomocnik który się połamie na pół sezonu albo inna okazja za pół darmo. I koniec mercato
1
Vol'jin
Vol'jin
25 marca 2023, 12:29
brzmi jak transfer pod Conte ;]
0
Jaca23
Jaca23
25 marca 2023, 12:12
Skoro Oli ma zostać na przyszły sezon to dajmy mu jakaś młodą, solidną alternatywę, która będzie miała cały sezon, żeby się wdrożyć, a nie brać kolejnego przepłaconego napastnika, który w kolejnym klubie nie spełnia oczekiwań.

Za rok się obudzimy, że potrzebujemy podstawowej 9-tki, a jak wiadomo taki piłkarz kosztuje więcej, niż cały nasz letni budżet.
2
Deus
Deus
25 marca 2023, 11:34
Giroud za milion czy tam trochę więcej przy nieurodzaju na pozycji nr 9 to transferowy majstersztyk.
15 mln za Morate to rozsądna opcja ale jak on zarabia 5 mln to bez sensu się w to pchać.
1
chory
chory
25 marca 2023, 11:27
Morata to gwarancja 30 goli w sezonie, z czego 25 anulowanych przez VAR za spalony długości małego palca.
8
jay-jay
jay-jay
25 marca 2023, 10:42
Torres bis
3
MilanHomer
MilanHomer
25 marca 2023, 10:41
Nie, oby to nie była prawda.
1
grayman88
grayman88
25 marca 2023, 09:44
Bzdura
2
Rafalzki
Rafalzki
25 marca 2023, 09:44
Dramat... Polityka transferowa Milanu w ostatnich okienkach to nóż w plecy dla tego klubu, pracy trenera i tego co udało się wypracować przez dwa ostatnie sezony... Mam nadzieję, że to kiepski żart dziennikarzy...
2
FanACM
FanACM
25 marca 2023, 09:39
Ten Morata patrząc na liczby nie jest taki zły. Porównanie go do Origiego jest niesprawiedliwe.
sezon 22/23 26 meczy w La Liga 10bramek 2 asysty.
21/22 35 meczy SerieA 9bramek 7 asyst
20/21 SerieA 32 meczy 11 bramek 10 asyst
19/20 La Liga 34 mecze 12 bramek 2 asysty.
Owszem chłop ma zła opinie dużo marnuje ale tragedii nie ma.
6
mmielczar123
mmielczar123
25 marca 2023, 10:40
Morata w Europie jest trochę odbierany jak Milik w Polsce - w piłkę grać potrafi, ale liczne pudła i niewykorzystane sytuacje powodują, że mocno kwestionuje się jego umiejętności. Tragiczny nie jest, ale mimo wszystko za takie pieniądze dałoby się znaleźć kogoś lepszego.
5
Vol'jin
Vol'jin
25 marca 2023, 12:30
Morata goleadorem nie był nigdy, ale jak spojrzy się grę u Conte w Juve na przykład to był pracuś niesamowity
1
FanACM
FanACM
25 marca 2023, 15:26
Wydaje mi się, że Morata umie dużo więcej poza polem karnym niż taki Milik np.
0
Marosso
Marosso
25 marca 2023, 09:23
Jak oni kolejny raz postawią na ,,takiego” napastnika to przekonam się ze sztab dyrektorsko-trenerski nie ma pomysłu na ofensywę Milanu
0
ósmy
ósmy
25 marca 2023, 09:03
Nie jestem za Moratą w Milanie, ale prawdą jest, że potrzebujemy z przodu kogoś, kto da mam liczby i w dużej mierze odciąży Oliviera (chociaż nagle zrobiło się cicho odnośnie przedłużenia z nim kontraktu) a który będzie bazował na energii i sile ofensywnej. Dla mnie nie jest to Morata, ani Depay, chociaż ten kierunek docelowy jest mi bliższy, niż łatanie w przyszłym sezonie linii ataku Colombo czy Ibrą.
Wczoraj LGdS podało kilka nazwisk, spośród których miałby zostać wyłoniony jeden szczęśliwiec. Okafor, Openda, Balogun, Scamacca, Retegui, i osobiście widziałbym kogoś z dwójki wymienionych. A mianowicie Balogun, Scamacca - no ale to byłyby znacznie większe koszty do obskoczenia, niż 15 mln. Chyba, że w przypadku Skamakki bądź Baloguna Zarząd załatwi formułę wypożyczenia.
Openda i Okafor mnie nie przekonują, a Retegui to w dalszym ciągu jedna wielka niewiadoma w Europie.
Faktem jest, że w przypadku miernej formy Origiego, Rebicia musimy kogoś konkretnego zakontraktować, bo Zlatan się posypał (wczoraj w kadrze fatalny występ) a Colombo czy młody Maldini to wciąż jeszcze nie ten poziom gry.
0
Vol'jin
Vol'jin
25 marca 2023, 12:35
to chyba wolę Moratę od Scamacci
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 marca 2023, 13:48
Opende i Baloguna byś mógł przybliżyć ale widzę że pierwszy ma 177cm a drugi 178 więc zakładam że tak jak Okafor nie jest to ktoś kto będzie target manem a to jest raczej nasz cel - ale może jako następcy/ zmiennicy Leao? Zwłaszcza Okafora bym w takiej roli widział

Mnie Scamacca nigdy nie przekonywał (nie jest zły ale jaki zrobił się na niego hype że nagle był warty 2x więcej niż w rzeczywistości) we Włoszech jeszcze a na pewno jest to duży wydatek - odbija się teraz od angielskiego średniaka.
Ja bym się Reteguim zainteresował poważnie - możliwe że nie będzie jeszcze jakiś specjalnie drogi a wyglądał fajnie w repce
0
Alessio_re6
Alessio_re6
25 marca 2023, 14:12
On nie wyglądał w repce. To był występ na poziomie Belottiego, bez piłki fatalny z piłka fatalny, w pressingu fatalny. Jedyny atut, to gol, ale poza tym, dramat.
0
ósmy
ósmy
25 marca 2023, 14:31
Zarówno Openda, jak i Okafor wydają mi się takimi fałszywymi napastnikami, którzy lubią schodzić głębiej po piłkę, szczególnie lubią atakować ze skrzydła. Przez to muszą być szybcy i mobilni - czego nam brakuje ostatnio.
Zaś taki Scamacca to wierne odzwierciedlenie Girouda, czy nawet Zlatana. Ich młodsza kopia, czyli kawał chłopa, który weźmie obrońcę na plecy, przedstawi go w polu karnym, wygra główkowy pojedynek, odegra do boku i zainicjuje tym samym akcję ze skrzydła.
Dla mnie idealnym schematem w ataku byłoby zakontraktowanie takiego Scamakki w parze z powiedzmy Okaforem, bo Noah może zagrać zarówno ze skrzydła z Giroudem/Scamakką, jak i sam na szpicy ataku w zależności od wyniku. W zależności od wyniku wtedy trener ma minimum dwa warianty możliwości wobec ataku przeciwnika. Bo na tą chwilę jest typowa laga na Girouda/Zlatana- ten musi wygrać górną piłkę, i odegrać celnie do boku. Wtedy wystarczy zostawić samego z piłką Girouda/Zlatana i tylko obstawiać dobrze pozostałych Milanistów, i odciąć ich od podań. Zarówno Giroud, jak i Szwed nic nie zrobią sami z piłką na 30 metrze, nawet jeśli ją opanują. Dlatego przydałby się taki ktoś, który z miejsca zmieniłby formę ataku na bardziej nieprzewidywalną.
Balogun zaś wydaje mu się klasyczną 9 w stylu Icardiego bądź Belottiego, co nie wiem czy do końca pasuje u Piolego. Ale tutaj mogę się mylić, bo Anglika oglądam od dwóch miesięcy tylko w skrótach - odkąd pojawiła się plota o zainteresowaniu Milanu, a ten zdaje się strzelać we Francji w każdym meczu.
O Retegui w ogóle nie mam zdania, bo go pierwszy raz widziałem z Anglikami. Wypadł dobrze, ale to za mało na jakiś osąd. Mimo wszystko wolałbym takiego Retegui, niż przereklamowanego Opendę - nie wiem co w nim obserwować z zainteresowaniem. Nic szczególnego za ten pieniądz.
Moje marzenie w przyszłym sezonie w linii ataku - uwzględniając proporcje i realność kosztów - to sprzedaż Origiego, bądź sprzedaż Rebicia - wtedy Origiego wykorzystywać
na skrzydle. Podziękować Zlatanowi. Przedłużyć z Olivierem o kolejny rok. I zbudować linię na wypożyczeniu Scamakki, kupieniu za 25 mln Okafora bądź Balaguna (obaj są na taką kwotę wycenieni przez swoje kluby), i ściągnąć z wypożyczenia kogoś z dwójki Colombo/Lazetić.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 marca 2023, 15:20
ósmy - co do scenariusza na atak to podzielam - myślę że łatwiej będzie opchnąć Rebicia niż Origiego gdziekolwiek i z jednym prawie na pewno będziemy się męczyć jeszcze w przyszłym sezonie
Okafor+Scamacca w formie wypożyczenia wydają się spoko (nie wydałbym na Scamacce więcej niż te 20 baniek) tylko nie wiem czy Colombo/Lazetić znowu by nie wpadli w rolę gościa na 5 minut 3 razy w sezonie w takim układzie
1
Tanger
Tanger
25 marca 2023, 09:02
Origi i Morata w jednej formacji to by była parodia.
6
karp_fso
karp_fso
25 marca 2023, 08:54
Faktycznie profil pasuje. Przeceniany, nie strzela seryjnie bramek, wieczny talent, tani w zakupie, drogi w utrzymaniu.
26
marunio
marunio
25 marca 2023, 10:31
mogli juz za darmo dybale wziasc jak lubia taki profil lol, chociaz tamten chyba za czesto strzela
1
boro215
boro215
25 marca 2023, 08:51
Kuźwa no nie, już chyba nie mają tematów. Chłop bez psychiki, zagra dziesięć meczów w miarę ok a potem mu bania siada. Dwóch Origich nie potrzeba.
2
mmielczar123
mmielczar123
25 marca 2023, 08:36
Chłop na poziomie Piątka (trochę celowo przekoloryzowałem), a miałby na koncie grę w Realu, Juve, Chelsea, Atletico i Milanie.
Szczerze, wolałbym rotację między Olim i Colombo, niż znowu ściągać gościa pokroju Origiego z wielkim kontraktem.
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
25 marca 2023, 08:22
Chyba na głowę upadli ...
3
ForzaLisek
ForzaLisek
25 marca 2023, 08:17
hmmm on chyba tylko jako odgrywający się nadaje do czegokolwiek
0
KiątekPrzysztof
KiątekPrzysztof
25 marca 2023, 08:14
????
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się