SCUDETTO


Wow! Milan zmiażdżył Napoli

2 kwietnia 2023, 19:38, cinassek Aktualności
Wow! Milan zmiażdżył Napoli

Po prostu wow! W 28. kolejce Serie A Milan zmiażdżył Napoli na Stadio Diego Armando Maradona. Rossoneri wygrali 4:0 po doppiettcie Rafaela Leao i golach Brahima Diaza oraz Alexisa Saelemaekersa.

Fani mistrzów Włoch po kiepskich występach ligowych w marcu mogli podejść do starcia z liderem pełni niepokoju. Piłkarze trenera Stefano Piolego szybko jednak pokazali, że gospodarzom kłaniać się nie zamierzają. W dobrej sytuacji znalazł się Brahim Diaz, ale strzelił lekko i wprost w Alexa Mereta. Jak jednak się okazało chwilę później, Hiszpan tylko się rozkręcał.

W 17. minucie zawodnik wypożyczony z Realu Madryt posłał znakomitą piłkę prostopadłą do Rafaela Leao, a Portugalczyk perfekcyjną podcinką zdobył pierwszą bramkę w Serie A od ponad dwóch miesięcy. Nie minęło 10 minut, a wynik brzmiał już 0:2. Tym razem Brahim sam przejął piłkę po dośrodkowaniu Ismaela Bennacera i zamieszaniu podbramkowym, spokojnie wypracował sobie pozycję strzałową i wykonał swoje obowiązki wzorowo.

Mike Maignan dzięki dobrej pracy zespołu zanotował spokojną pierwszą połowę, Francuz niemal kompletnie nie musiał się wysilać. Hiszpańsko-portugalski duet w ofensywie zadbał natomiast o to, aby wynik do przerwy na Stadio Diego Armando Maradona wyglądał doskonale dla Milanu.

Druga połowa? Dalsza zabawa! Po niespełna godzinie gry Sandro Tonali odzyskał piłkę i uruchomił kontrę mistrzów Włoch, którą doskonałym strzałem z lewej strony pola karnego wykończył Leao. A chwilę wcześniej doskonałą szansę zmarnował jeszcze Olivier Giroud.

To było mało. Chwilę po pojawieniu się na murawie kapitalnym indywidualnym rajdem popisał się Alexis Saelemaekers i ustalił wynik meczu na 0:4. Choć Belg miał chrapkę nawet na więcej, ale z jego próbami z dystansu radził już sobie Alex Meret.

Wielka noc Milanu pod Wezuwiuszem i wspaniały sygnał wysłany przed ćwierćfinałowymi bojami w Lidze Mistrzów!

SSC Napoli - AC Milan 0:4 (0:2)

Bramki: Leao 17', B. Diaz 25', Leao 59', Saelemaekers 67'

Żółte kartki: Lobotka 40' - Giroud 35', Krunić 63'

SSC NAPOLI (4-3-3): Meret - Di Lorenzo, Rrahmani, Kim (81' J. Jesus), M. Rui - Anguissa, Lobotka (68' Ełmas), Zieliński (68' Ndombele) - Politano (68' Lozano), Simeone (77' Raspadori), Kwaracchelia

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Calabria, Kjaer, Tomori, T. Hernandez - Bennacer (83' Bakayoko), Tonali - B. Diaz (57' Saelemaekers), Krunić (83' De Ketelaere), Leao (74' Origi) - Giroud (74' Rebić)

Sędzia główny: Antonio Rapuano (Rimini)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



868 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rosik20
Rosik20
6 kwietnia 2023, 19:20
Jak oni z palcem w dupie tą grupę rozjebali to szok.
Ja się modliłem teraz przed losowaniem "oby nie napoli" i k*rwa dostaliśmy Napoli
0
Rosik20
Rosik20
6 kwietnia 2023, 19:18
Czym się jarać Napoli ma już prawie mistrza a w LM gra kosmos,ale nadzieja umiera ostatnia 1 mecz u siebie
Jak nie oglądam to często padają bramki
Przykład oglądam mefz idę do kibla odlać się a tu bramka :-)
0
zbylon
zbylon
5 kwietnia 2023, 13:34
Berlusconi na intensywnej terapii.
0
fryta777
fryta777
4 kwietnia 2023, 23:21
Jakiś holenderski dziennikarz podał że Milan zapłaci latem 10/12 mln euro za 17-latka Isaca Babadi, a także że opcją za Brahima jesli ten wróci do Realu jest Xavi Simons.

Inną ciekawą plotką jaką przeczytałem jest że Milan ma nadzieję podpisać kontrakt z Cher Ndourem któremu kończy się umowa. Rossoneri bardzo zainteresowani są również Diego Moreirą który ma jeszcze rok kontraktu, mimo to jego cena wynosi około 10 milinów euro a zainteresowani to Chelsea, United, City, PSG czy Barcelona.

Ciekawe że dwie informacje i w obu chodzi o dwóch piłkarzy tego samego klubu klubu.
0
Von Strauss
Von Strauss
5 kwietnia 2023, 11:42
Simonsa trzeba było brać jak odchodził z PSG. Teraz będzie za 50 mln, chyba, że dogadamy się z PSG i nim samym, że go wykupią za 12 mln (bo ma i sprzedadzą nam za 20 xD
0
dżunio91
dżunio91
5 kwietnia 2023, 18:24
Holenderski rynek warto śledzić Simons, Timber itd
0
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
4 kwietnia 2023, 21:40
za kim Pany w polfinale Pucharu jestescie Inter czy Juve?
0
Corsa
5 kwietnia 2023, 08:40
Wybór między młotem, a kowadłem, ale ja tam trzymam kciuki za Inter. Mimo wszystko Juventusu nie lubię dużo bardziej, wolę też żeby Inzaghi jak najdłużej utrzymał się na ławce trenerskiej sąsiadów.

Do tego te mecze wymęczą tych zza miedzy, a to właśnie oni są jednym z naszych rywali w boju o top4.

Do finału niech wejdzie Inter, najlepiej po dogrywce, a tam mogą przegrać z Cremoną, również po 120 min :P
Edytowano dnia: 5 kwietnia 2023, 09:29
1
Jago
Jago
3 kwietnia 2023, 21:47
Chciałoby się w LM taki wynik
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2023, 21:52
1
milanista1988
milanista1988
3 kwietnia 2023, 21:08
Chyba nie rozumiem piłki nożnej. Ale w tym wypadku mi to nie przeszkadza...
3
Mateusz1982
Mateusz1982
5 kwietnia 2023, 06:30
Może Ibra im w szatni przyj... parę kopów. A może Leao po prostu odpalił.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
5 kwietnia 2023, 06:37
Ale jak patrzę na powtórki, to Ibra. Nawet Salemakers tam gonił jak pojeba....
0
Gaara
Gaara
3 kwietnia 2023, 19:55
Mecz wspaniały do oglądania Milan również. Tylko jedno ale mam, nadzieję że to nie będzie taki jeden strzał jak Liverpool ManU. Bo niestety często tak jest że chwilowy dobry dzień i słabszy przeciwnika. Pozwala na takie wyniki.
0
Adiceusz
Adiceusz
3 kwietnia 2023, 19:32
Setny raz wchodzę dzisiaj na tę stronę :)
Dużo radochy i energii dali mi wczoraj piłkarze.
8
Pablo78
Pablo78
3 kwietnia 2023, 18:15
Jak to jest z tymi ocenami zawodników bo jedni co zasłużyli dostają np.8,5-9 noty a wchodzący na 20 min. nic nie robiący Origi 6 czy 6,5 za co??!
Oceny powinny być obiektywne!
0
kamilus
kamilus
3 kwietnia 2023, 18:29
Ocena startowa (również osoby wchodzącej) to 6, jeśli nie zrobi ani niczego złego ani dobrego (gra bezbarwnie w obie strony), to zostaje właśnie z tą wyjściową szóstką. A oceny zawsze będą subiektywne, bo nie ma czegoś takiego jak jakiś określony zbiór statystyk i sposób ich przeliczania na ocenę.
3
mmielczar123
3 kwietnia 2023, 17:43
Teraz już tak na spokojnie, gdy emocje opadły.
Przede wszystkim trzeba pochwalić Piolego, który w końcu zrozumiał pewne rzeczy i to właśnie dzięki nim wynik był jaki był.
Po pierwsze: Powrót do gry 4 w obronie. Poprzedni system był stanem przejściowym, który pozwolił poprawić grę w defensywie i przeczekać kryzys, ale na dłuższą metę było to po prostu nieskuteczne. Atak i pomoc nie funkcjonowały i nie potrafiliśmy dochodzić do sytuacji, a i obrona zaczęła się z czasem gubić, co przyniosło takie wyniki jak z Fiorentiną albo Udinese.
Po drugie: Ustawienie Brahima na skrzydle. Chyba każdy widział, że 10-tka nie była jego pozycją i tam się po prostu męczył, a wszystkie najlepsze spotkania rozgrywał po prawej stronie. Wczoraj to potwierdził, a Alexis również dał dobrą zmianę na tej pozycji.
Po trzecie: Ustawienie 3-ką pomocników. To funkcjonowało kapitalnie - Krunić i Tonali niszczyli rywali, zabierając im piłki, a Benek ustawiony wyżej zabierał się za napędzanie ataków. Ostatnio pisałem, że aby wygrać z Napoli, trzeba zdominować środek pola i na szczęście Pioli posłuchał :P. Wczoraj każdy z nich zagrał świetnie i pytanie, czy takie ustawienie - z Bennacerem grającym nieco wyżej, nie powinno zostać na dłużej.
Po czwarte: Powrót Kjaera. Thiaw przez długi czas spisywał się kapitalnie i będą z niego ludzie, ale Simon daje coś, czego nie jest w stanie dać żaden inny stoper - doświadczenie. Z Duńczykiem z tyłu czuć spokój i nawet Tomori przy nim gra świetnie. Mam wrażenie, że z Mike'iem i Simonem w składzie obrona ma kilka razy więcej jakości i spokoju.
Po piąte: Rafa na skrzydle. Leao jako śpo albo drugi napastnik nie dawał tego co na skrzydle. Pioli może mówić, że na każdej pozycji gra tak samo dobrze, ale fakt jest taki, że jako LS w 4-3-3 albo 4-2-3-1 gra najlepiej.
Pochwaliłem wybory Stefano, to teraz zawodnicy. Przede wszystkim w końcu wyszli z odpowiednim nastawieniem. Ostatnimi czasy przegrywali przed wyjściem na murawę, bo przecież mecz za mistrzów Włoch sam się wygra. Wczoraj, w pierwszych derbach z Interem, z Juve albo ze Spurs wychodzili na boisko, wiedząc o co walczą i udawało się. Jeśli mental będzie działał jak wczoraj, to będzie naprawdę dobrze, bo umiejętności są.
Co do indywidualnych występów, to wczoraj oglądaliśmy maszyny w ataku - Leao i Brahima, bestię Tonalego, bezbłędnych Rade i Benka, świetnego Alexisa, a obrona też zrobiła swoje. Jedyne drobne minusy to Oli, który jednak mógł coś strzelić i Calabria, który występ zaliczył udany, ale miał lekkie problemy z Kvarą (chociaż kto w tym sezonie nie miał), na szczęście koledzy pomagali w neutralizacji ataków Gruzina. No i nie zapominajmy o zmiennikach...
CDK coś tam powalczył, ale był za krótko, natomiast reszta (oczywiście nie licząc Alexisa) dramat. Origi i Rebić wkład w grę mają zerowy, a Bakayoko po kilkunastu sekundach na boisku o mało co nie sprezentował Raspadoremu bramki. O ile Francuza już w przyszłym sezonie nie będzie, to dwóch pozostałych gagatków pewnie pensje będzie pobierać. Szkoda, że Pioli wpuszcza ich zamiast np. Vranckxa, Adliego albo kogoś z primavery.
Teraz najważniejsze, żeby na Empoli wyjść z zaangażowaniem (bo o top 4 nadal walczymy), ale nie przesadnie, bo za tydzień arcyważny pojedynek. Jak ten wczorajszy mecz wpłynie na LM? Nie wiadomo. Może nasi będą bardziej wyluzowani (w pozytywnym sensie), może Napoli będzie 5 razy bardziej zdeterminowane, a może nie ma to wielkiego wpływu. Zobaczymy.
1
mmielczar123
3 kwietnia 2023, 18:03
No i jeszcze zapomniałem dodać, że w końcu funkcjonowało to, co nie działało od dłuuugiego czasu - skuteczność. Mieliśmy masę spotkań z podobnym xG, ale nic nie wpadało. Chociażby do tej pory byliśmy drużyną, która osiągnęła największy współczynnik goli oczekiwanych w meczu z Napoli i mam na myśli ten pierwszy mecz, a skończyło się 1:2. W ogóle rzadko się zdarza, żebyśmy mieli więcej goli niż xG, a wczoraj mieliśmy prawie 2-krotnie więcej.
0
luba17
4 kwietnia 2023, 13:24
Tomori może nie tyle gaśnie co przy Simonie może sobie pozwolić na wyjscie wyżej. Jak jest Kalulu i Fikario lub Fikario i Thiaw naśrodku to "obaj" hasaja po całym boisku i potem trzeba łatać środek. Kjaer ma doświadczenie no i takie podania o których Thiaw, Fikario, Kalulu i Calabria mogą tylko pomarzyć.
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
3 kwietnia 2023, 16:01
uuuuuu zapachniało mi tu starym dobrym Milanem
Maignan jak kiedys Dida
Kjær jak Nesta
Tomori jak Stam
Tonali jak Pirlo
Benek jak Seedorf
Krunic jak Gattuso
Diaz jak Kaka
tylko Giroud gorzej od Inzaghiego ...

bardzooo dobry mecz , pieknie sie to ogladało . nie spodziewalem sie ze ta druzyna po ostatnich slabych wystepach, potrafi zagrac na tak wysokim poziomie. GRANDI E FORTI !!!! BRAVISSIMO
1
marcinomilano
marcinomilano
3 kwietnia 2023, 15:02
Bardzo nie mogę się doczekać meczu z Empoli. Po raz kolejny mamy szansę po okazałym zwycięstwie potwierdzić taką dyspozycję ze słabszym rywalem. Dużym plusem tej wygranej może być odzyskanie respektu u drużyn ze środka i dołu tabeli, czyli coś co zatraciliśmy w tym sezonie. Teraz większość ekip wie, że jesteśmy do ugryzienia i gra z nami pewniej, po tak okazałym zwycięstwie z Napoli z kolei może się to trochę zmienić.
5
gambit17
gambit17
3 kwietnia 2023, 14:45
Gdyby Napoli faktycznie podłożyło by się z obecnym mistrzem Włoch, biorąc pod uwagę obecną aferę biletową to ten stadion płonąłby jeszcze przez tydzień. Komu w ogóle coś takiego przez myśl przechodzi?? :D hahahahahahaha
0
slavio
slavio
4 kwietnia 2023, 16:46
chwilami mialem takie mysli po takim "teoretycznie" prostym zwyciestwie
0
yagi
yagi
3 kwietnia 2023, 14:28
Proszę redakcje o nową funkcjonalność - ręka w dół. Bo jak czasami czytam te dyrdymały, co tu niektórzy wypisują...
8
lopezito84
lopezito84
3 kwietnia 2023, 13:18
Piękny mecz piękny wynik, ale nie oszukujmy się nie traktowali aż tak poważnie tego meczu, myślę że podeszli z lekkim dystansem widać było to po obrońcach (zmiana Kima z uśmiechem na ustach) ale na pewno nie spodziewali się aż 4. Ale w LM to będzie inne Napoli i wtedy chciałbym widzieć Milan taki jak wczoraj.
0
patoo_07
patoo_07
3 kwietnia 2023, 13:37
No moje ulubione, jak zwykle jak kogoś ogramy, to rywalowi się nie chciało, albo miał w dupie, albo nie wiadomo co jeszcze. Napoli grało tyle, bo na tyle im pozwoliliśmy. Kropka. W LM będzie inne Napoli i będzie inny Milan i będzie inny mecz. Jednak wczoraj to Milan był dobry i spowodował, że Napoli było słabe.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2023, 13:52
11
marcinomilano
marcinomilano
3 kwietnia 2023, 14:59
Ale pieprzenie, grają szlagier z Milanem, mistrzem Włoch, przed własną publicznością, nie mają meczu w środku tygodnia, więc nie podeszli do meczu poważnie. Szczególnie było to widać po Kwarze który kipiał ze złości i był to chyba pierwszy mecz w którym tak bardzo tracił panowanie nad sobą. Też wcale Napoli nas nie wrzuciło na karuzelę w ostatnich 10 minutach 1 połowy kiedy opadliśmy nieco z sił.

Jest bardzo mało przypadków w których piłkarze odpuszczają mecze, słuchając bardziej szczerych wywiadów szybko można dojść do wniosku, że piłkarze z reguły grają na maks możliwości. Powodów jest tak dużo, że nawet nie chce mi się ich wszystkich wypisywać.
1
lopezito84
lopezito84
3 kwietnia 2023, 17:06
Masz rację Milan zagrał rewelacyjnie
0
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
3 kwietnia 2023, 13:00
Czyżby zasłona dymna?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 kwietnia 2023, 12:52
Nie wydaje mi się, by Napoli się podłożyło. Oczywiście mogli wyjść na mecz, tak jak często się to zdarza Milanowi w tym sezonie: jakby spotkanie było wygrane, zanim się rozpoczęło. Zdarzały się takie epizody nam, mógł się zdarzyć również im. Porównując formę Napoli z formą Milanu, mogli pomyśleć, że Milan im nie zagrozi, jakiś rajd Gruzina i będzie wymęczone 1:0. Dostali szybkie dwa ciosy i potem już nawet nie było sensu się żyłować. Na pewno jednak nie planowali porażki z Milanem, a już zdecydowanie porażki 0:4. To już tylko zasługa naszych piłkarzy, którą trzeba docenić. Napoli jest w tym sezonie jedną z najsilniejszych ekip w Europie. Przejechać się po nich 4:0 to osiągnięcie nie w kij dmuchał. Szacunek dla milanistów. :)

Nie wróżyłbym jednak z fusów, ani w przypadku ligi, ani w przypadku LM. Milan miewał świetne mecze w tym sezonie, żeby wspomnieć choćby poprzednie spotkanie z Napoli (niestety przegrane, choć byliśmy lepsi), z Romą (którą totalnie zdominowaliśmy, niestety remis), czy przede wszystkim pierwszy mecz z Tottenhamem, gdzie tylko indolencja strzelecka sprawiła, że zwycięstwo nie było bardziej okazałe. Milan potrafi zagrać wielkie mecze w bieżących rozgrywkach, nie potrafi jednak utrzymać formy dłużej. Równie dobrze Napoli może teraz wygrać wszystko do końca sezonu, a Milan znów dziadować. Może też być i tak, że Milan wejdzie na zwycięską ścieżkę, powalczy o półfinał LM i spokojnie zajmie miejsce w top4 na koniec rozgrywek. Zobaczymy. Bardzo dużo powie nam najbliższe 10 dni, gdzie rozegramy mecz z Empoli (Milan lubi po świetnym meczu z topową drużyną dawać dupy ze słabszą ekipą) i pierwszy mecz w LM z Napoli. Jeśli w obu spotkaniach Milan zaprezentuje się, tak jak we wczorajszym meczu, to można będzie mieć nadzieję na to, że nasi w końcu się z tego marazmu obudzili. Oby. Nie wyobrażam sobie nie zakwalifikować się do LM w przyszłym sezonie. Trzymam kciuki za naszych i jestem pełen uznania za zwycięstwo nad przyszłym mistrzem Włoch. :)
3
Von Strauss
Von Strauss
3 kwietnia 2023, 13:38
Możemy przydziadować z Empoli, licząc na jakieś 1:0 i do przodu, żeby przypadkiem nie przemęczyć się przed Napoli.
0
Boateng93
Boateng93
3 kwietnia 2023, 12:06
Tak swoją drogą to chyba Pobega latem będzie szukał nowego klubu. Jak się można było spodziewać chłopak na średniaka Serie A, ale nic więcej. Przez luty zebrał 7 minut, w marcu okrągłe 0 minut, kwiecień zaczyna od tego, że nawet Bakayoko minuty dostaje, a on nie.
0
Mil_online
Mil_online
3 kwietnia 2023, 12:19
To się nazywa małżeński kompromis:).
1
Max82
Max82
3 kwietnia 2023, 12:03
Z racji tego że jesteśmy na wakacjach nie oglądałem meczu bo żona by dostała furii, ale jak sprawdziłem wynik to nie mogłem uwierzyć że Milan przejechał się tak po Napoli;) mam nadzieję że do meczu LM też podejdą z takim samym nastawieniem ;)
2
Von Strauss
Von Strauss
3 kwietnia 2023, 10:39
Ponoć jakieś szopki się działy na stadionie.
https://twitter.com/anperillo/status/1642606354463334400
0
Diavo
Diavo
3 kwietnia 2023, 10:22
Dla tych co piszą, że Napoli się podłożyło mam jedną radę, zablokować sobie konto na tydzień ;).
Napoli spuchło, widać to po piłkarzach jak Lobotka, Zieliński, oni też mają wyczerpujący sezon za sobą i widać , że brakuje im świeżości, co nasi piłkarze wykorzystali. Nie zdziwię się, jak Napoli przegra jeszcze kilka meczów do końca sezonu ;).
6
Matim
Matim
3 kwietnia 2023, 10:31
Jako osoba grająca w piłkę (co prawda amatorsko) nie potrafię zrozumieć komentarzy typu "Napoli się podłożyło", "to zasłona dymna przed LM", "mają mistrzostwo, to sobie odpuścili". Ja jako amator nienawidzę przegrywać, czy to sparing, czy mecz ligowy, czy gra z kolegami na podwórku. Nie wyobrażam sobie, żeby profesjonaliści, którzy dostają za granie gruby hajs, którzy pracują swoimi występami na nazwisko, zarobki czy możliwość transferu do lepszego klubu mogli po prostu odpuścić spotkanie. Ok, zrozumiałbym podejście na pół gwizdka, gdyby to był mecz z Salernitaną, ale mecze takiej rangi jak z Milanem, Interem, Juventusem, Romą czy Lazio gra się nie tylko o wynik, ale też trochę o prestiż.
7
Von Strauss
Von Strauss
3 kwietnia 2023, 10:38
Jakby iść w takie myślenie to my podłożyliśmy się w ostatnich spotkaniach, żeby Napoli myślało, że przyjeżdża cienias i wyszło na pół gwizdka xD

A tak poważnie - Napoli myślało, że ten mecz sam się wygra, Gruzin ukąsi i dowiozą. Przez co grali bardziej zachowawczo, co nasi wykorzystali. Po trzeciej bramce Napoli liczyło tylko już na gwizdek sędziego.

A to, że spuchli - no to jest norma u drużyn Spala na wiosnę. Ale to samo mówiło się o Piolim - że jako strażak tak, ale wiosna leży i kwiczy.
2
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
3 kwietnia 2023, 11:28
Diavo - to samo miałem pisać. Plus postawa obrony Napoli, przecież wjeżdżaliśmy w nich jak w masło przy tych bramkach. Nawet dzisiaj przeglądając kilka włoskich źródeł, sporo osób wskazywało słabszą postawę choćby Kima. Nie wiem, może my po prostu, mając nóż na gardle, wrzucamy 5 bieg, jak Budka Suflera:) Czy ktoś sobie wyobraża teksty o podkładaniu Napoli i inne teorie z ust Ibry? Nie.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
3 kwietnia 2023, 10:22
Zamiast skakać do góry że dojechaliśmy Napletkow 0-4 mam cały czas mieszane uczucia ponieważ teraz jak pokazaliśmy że można to w LM już się ich tak pewnie nie zaskoczy ;/
No nic skończmy sezon w top 4 a wszystko inne i tak już będzie pozytywem
0
nokoments
nokoments
3 kwietnia 2023, 10:10
Napoli będzie najsłabszym mistrzem od lat, hehe
3
Corsa
3 kwietnia 2023, 09:42
No i poniedziałek z miejsca staje się lepszy po takim meczu :)

Emocje już nico opadły, więc można na spokojnie podsumować:

Wczoraj zobaczyliśmy ten Milan, który chcemy oglądać, panowie byli skupieni, pewni siebie, a co najważniejsze skuteczni. Właśnie tej skuteczności zabrakło w pierwszym spotkaniu, przez co przegraliśmy.

Padre trafił idealnie ze składem oraz ustawieniem, Diaz na skrzydle był strzałem w dziesiątkę, tam powinien już pozostać. Cieszy też, że Leao i Tonali znowu mógli błysnąć, oby to ich odblokowało.

Co do samego meczu - nie ma co się rozwodzić, wynik mówi wszystko.

Jednak nie popadam ze skrajności w skrajność i daleki jestem od optymistycznego nastawienia na kolejne starcia z Neapolem. Wczoraj zagraliśmy bardzo dobrze, wybiliśmy gospodarzy z uderzenia, Milan zabrał im wszelkie argumenty i tyle.

Mimo wszystko odniosłem wrażenie, że przeciwnik dał nam wczoraj więcej swobody niż zwykle, nie gryźli tak trawy. Były momenty gdzie potrafili zdominować grę, ale bardzo nieliczne, aż dziwne.

Nie twierdzę, że celowo odpuścili, ale wyglądało to tak jakby zaskoczyły ich te dwa szybkie ciosy i pogodzili się z porażką. Na bank trener przykazał im żeby nie grali agresywnie, w obawie o urazy przed LM. Pod koniec spotkanie jak na dłoni było widać, że nie dokładają nogi, nie idą na żywioł.

Mimo wszystko przegrać 0-4 u siebie to wstyd i tego z pewnością nie zakładali, ten wynik zostanie im w głowach.

Spodziewam się, że mecz LM będzie wyglądał zupełnie inaczej, zobaczymy w nim agresywne Napoli, które będzie wywierało presję. Milan musi odpowiedzieć tym samym, wtedy jest szansa, że znowu ich rozbijemy. Najważniejsze, aby strzelić pierwszą bramkę i nie cofnąć się.

Damy radę! Półfinał jest w zasięgu, co do tego nie mam cienia wątpliwości!
4
Dohtor
Dohtor
3 kwietnia 2023, 09:17
Ja mam wrażeni że Napoli nam sie troszke podłożyło...

Co nie zmienia faktu ze wyszliśmy z dobrym nastawieniem!
Oby był to punkt zwrotny sezonu!
0
fristajlos
fristajlos
3 kwietnia 2023, 09:20
Zesrało się, nie podłożyło. Zdominowaliśmy ich w każdym aspekcie. Proszę, nie umniejszajmy naszym piłkarzom tego zwycięstwa.
16
Mil_online
Mil_online
3 kwietnia 2023, 09:20
Ja myślę, że jak jesteś w gazie i wszystkim łoisz dupę, to ostatnia rzecz, o jakiej myślisz, to kalkulacja i "podkładanie się" komukolwiek.

Nie oznacza to oczywiście, że pozostałe dwa mecze nie będą miały diametralnie innego przebiegu.
5
Corsa
3 kwietnia 2023, 09:48
Ja uważam, że ich zaskoczyliśmy. Neapol spodziewał się słabego Milanu, z którym można zagrać na pół gwizdka.

Przeliczyli się, dostali dwa szybkie gongi i nie było co ratować. Później grali już zachowawczo, żeby tylko nie odnieść kontuzji.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2023, 10:01
Dokładnie. To my zagraliśmy dobrze. Agresywnie, szybko. Napoli spodziewało się raczej człapiącego Milanu i się przejechali jak my na Salernitanie.
1
Tzeentch3
Tzeentch3
3 kwietnia 2023, 10:45
Napoli przez przewagę w lidze może nie grać na 110%, ale szczególnie pod koniec pierwszej połowy i tempa jakie narzucali przy kopaniu rożnych nie wyglądali na drużynę, która się podkłada i nie chce wygrać.
0
Mil_online
Mil_online
3 kwietnia 2023, 09:17
De Kryune i potrajanie Kvaradony - poezja.

Oficjalnie zakładam KMDK - Klub Miłośników De Kryune. Kto ze mną?
6
Adiceusz
Adiceusz
3 kwietnia 2023, 09:33
Ma swoje, normalne nazwisko. Dajcie juz spokój z tym infantylnym De Kruyne itp.
2
Mil_online
Mil_online
3 kwietnia 2023, 11:49
Przecież De Kruyne to jest komplement, z gościa, które wszyscy wywalali z klubu nagle stał się brakującym elementem układanki, obskakując połowę pozycji na boisku:).
1
Piotrek1899
3 kwietnia 2023, 09:06
marcinmilano

Jak oceniasz wczorajszy występ Leao? Pytam, bo niedawno zakończyłeś sezon i oznajmiłeś, że był średni w wykonaniu Portugalczyka. To w kontekście jego sprzedaży. I okazuje się, że jeszcze co najmniej 12 spotkań do rozegrania ;)
3
Von Strauss
Von Strauss
3 kwietnia 2023, 08:55
Zacznę może od rzeczy negatywnych, których żałuję.

Bardzo żałuję, że poszedłem spać po pierwszej połowie (niestety, nie wstałbym tak rano jak musiałem).
A jeszcze bardziej żałuję, że mecz nie skończył się mimo to wynikiem jakimś bliżej 6-7:0 (a były na to okazje). Mogłoby to dobić Neapol całkowicie przed meczem w LM.
Żal tych punktów straconych z Udine, Lecce, Romą, Salerno, Torino i Fiorentiną, tych wpadek z Lazio, Interem i Sassuolo. Byśmy dziś mogli marzyć o obronie tytułu, a tak, pozostaje nam obrona miejsca w pierwszej 4.

Teraz plusy
Pierwsza połowa była świetna, dynamiczna.
Leao przygasił całą obronę Napoli jak pety.
Najlepszy Brahim od początku sezonu.
De Kruyne, Krunaldo, Kruninho, Krussi, de Krun - no po prostu chłop jest wszędzie.
Magic Mike - top nad topy, to co chłop broni to głowa mała.

I pozdrowię w tym miejscu kuzynów z tej "gorszej" części Mediolanu, którzy wczoraj pisali:

"dobrze że jest po 22 bo to taki gwałcik jest "
"Milan w formie jeszcze nam potrzebny"
"Milan elegancko wyjaśnia expertow co to wieścił murowany finał dla Napoli"
"Milan jeszcze wygra z Napoli w LM"
"W LM daje Milanowi więcej szans niż Napoli"

I nie, tam już nie ma wiary, że przejdą Benefikę. Ale za to mają wiarę, że to my możemy grać w finale LM xD

I oby tak było :D
1
kamilus
kamilus
3 kwietnia 2023, 09:04
Nie ma co żałować tych meczów, które podałeś, bo to nie były "wypadki przy pracy", a po prostu słaba i bardzo słaba forma - Milan leciał "na oparach" od listopada i styczeń był tego "ukoronowaniem", gdzie w kilka meczów straciliśmy prawie 20 goli. Imo tego nie dało się uniknąć, to była konsekwencja wcześniejszych słabych tygodni.
2
Von Strauss
Von Strauss
3 kwietnia 2023, 09:16
Żal, bo takie spotkania mistrzowie powinni przepychać choćby kolanem, czołem czy półdupkiem. Nawet tak jak Juve Allegriego, 1:0 i do przodu. Bez formy, bez stylu, ale za to z punktami. Choćby 14 punktów z 26 które straciliśmy w ostatnich 10 spotkaniach (z 13 wszystkich) sprawiłoby, że dziś mielibyśmy przewagę 10 punktów nad 3 miejscem i 6 straty do 1.
0
tommyb1
tommyb1
3 kwietnia 2023, 08:35
Miejmy nadzieję że to będzie kop mentalny na resztę sezonu... Nawet jeśli Napoli delikatnie odpuściło ten mecz to na pewno nie spodziewali się takiego obrotu spraw. Nie są przyzwyczajeni do przegrywania. Kluczem w LM będzie to samo co wczoraj. Musimy ukłuć i potem jest szansa że się zgubią
0
Tzeentch3
Tzeentch3
3 kwietnia 2023, 08:14
Ciekawe na ile ten mecz to był "wypadek przy pracy" i z Empoli zobaczymy stary Milan czy w trakcie przerwy na reprezentacje ktoś w sztabie zaczął w końcu myśleć co wygląda źle i zaczął to poprawiać - Diaz na skrzydle, powrót na skrzydło Leao, grający wyżej, ale nie za napastnikiem Bennacer zamiast Krunica i przeproszenie się z Kjaerem.
1
Von Strauss
Von Strauss
3 kwietnia 2023, 08:57
de Krun miał za zadanie plastrować zawodnika przy piłce w ataku (Gruzina albo innego zawodnika, do którego miał blisko) i robił to perfekcyjnie.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
3 kwietnia 2023, 10:35
Właśnie dużo lepiej to wyglądało niż jak Bennacer grał niżej, a Krunić wyżej.
0
biedrus
biedrus
3 kwietnia 2023, 08:11
Ostatnie mecze ze Zlatanem? 1:2 z Violą, 1:1 z Salernitaną, 1:3 z Udinese. Nie ma go i 4:0 z Napoli. Przypadek?
Pomijając tragiczny styczeń o wiele lepiej gramy jak go nie ma.
1
grayman88
grayman88
3 kwietnia 2023, 08:03
Podobno była jakaś sprzeczka Spalettiego z Maldinim. Ktoś coś wie?
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
3 kwietnia 2023, 08:27
Tak, poszło o cieszynkę Rafy. Lucjan myślał, że chciał sprowokować kibiców Napoli, a zdaniem Maldiniego - zamykał usta niedowiarkom z Serie A, którzy w niego zwątpili.
1
biedrus
biedrus
3 kwietnia 2023, 09:51
A ja znam inną wersję - Spal marudził sędziemu, że Lobotka dostał żółtko, a Maldini mu powiedział "wygrałeś już mistrzostwo więc o co ci k... chodzi".
Ale fajt, że Leao był między nimi więc wersja powyżej też możliwa
0
Mormarx
Mormarx
3 kwietnia 2023, 07:45
I od razu poniedziałek staje się lepszy, FORZA MILAN!
1
Marcos Salinas
3 kwietnia 2023, 07:32
Zdecydowanie najlepszy mecz sezonu.
1
Adiceusz
Adiceusz
3 kwietnia 2023, 07:24
Cudowny wieczor.
Kjaer potwierdził, ze błędem było posadzenie go na ławie po dwóch dobrych meczach.
A Krunic? Pan Radę to chyba na stałe powinien zając miejsce w 11. Zagęszcza tak środek, ze tym wygrywamy tam walkę, co jest kluczowe. No i zupełnie przykrył wczoraj Zielińskiego.
Jako stały krytyk Diaza muszę oddać, ze to chyba jego najlepsze 55 min w Milanie.
6
patoo_07
patoo_07
3 kwietnia 2023, 07:38
To prawda jeśli chodzi o Kwaracchelie, to wielka robota Krunica. Doceniamy Calabrie, ale gdyby Radek nie podwajał praktycznie przy każdej akcji, to pewnie by się parę razy chłop urwał.
2
Diavo
Diavo
3 kwietnia 2023, 07:42
Napisze nawet, że Krunić jest lepszy technicznie od Sandro ;)
2
Boateng93
Boateng93
3 kwietnia 2023, 07:18
Mówiłem, że niemożliwe jest, żeby Napoli było w takiej formie fizycznej cały sezon, jakiś dołek musi im przyjść. Tak samo niemożliwe jest, żeby Milan fizycznie tak słabo wyglądał cały czas, gdzieś w końcu chłopaki muszą świeżość odzyskać. I mam nadzieje, że to odwrócenie biegunów zbiegnie się na cały ten trójmecz z Napoli. Jak u nas będzie dobra fizyka to już nawet w pechowo pierwszym meczu z nimi na San Siro pokazali, że spokojnie to Napoli mogą ograć.
0
grayman88
grayman88
3 kwietnia 2023, 07:15
Martwi mnie tylko że Napoli już czuje się jak mistrz a w lidze mistrzów zagrają inaczej. Ale gwałt tzn wynik meczu cieszy
1
patoo_07
patoo_07
3 kwietnia 2023, 07:51
My też w Lidze Mistrzów zagramy inaczej. Nie ma ogólnie co się zastanawiać, bo to będzie przede wszystkim dwumecz. Wczoraj poszliśmy na całość, ale w LM będzie więcej szachów i Napoli też raczej się nie otworzy na wymianę ciosów od razu.
3
Szulaj22
Szulaj22
3 kwietnia 2023, 07:10
Wreszcie zagrali jak na mistrza przystało. Napoli ka problem bo zaden inny zespół ich tak nie zdominował jak Milan w obu meczach. Za szybko nas skreślili po 1/2lm i po marzenia Forza Milan.
0
Diavo
Diavo
3 kwietnia 2023, 07:01
Dzień dobry, 4:0, miłego dnia Wszystkim :D
9
kamilus
kamilus
3 kwietnia 2023, 09:01
https://www.youtube.com/shorts/JUwWVFwM9w8
0
matten
matten
3 kwietnia 2023, 06:55
Oglądałem tylko pierwszą połowę i przyznam szczerze, że nie spodziewałem się zwycięstwa w takim stylu. Na plus Brahim Diaz i Leao, super mecz w ich wykonaniu.
0
virago1212
virago1212
3 kwietnia 2023, 06:21
Bravooóoo
0
roby45
roby45
3 kwietnia 2023, 05:56
Żeby nie przyszlonilo nam oczu ze W LM tak samo bedzie ze sa slabi
0
Manolas
Manolas
3 kwietnia 2023, 05:38
Mecz ustawił Brahim, kapitalna forma dla mnie MVP. Magiczne zagrania
6
viviek89
viviek89
3 kwietnia 2023, 04:29
Mam nadzieję że powrót Rafcia na swój poziom jest spowodowany dogadaniem nowego kontraktu =D
3
fristajlos
fristajlos
3 kwietnia 2023, 01:32
Gwałt totalny. Tego się nie da opisać. Jeśli pokażemy to samo w LM to raczej znajdziemy się w finale. Warto marzyć :-)
3
Michał92
Michał92
3 kwietnia 2023, 00:53
Dobra jeszcze 2 razy ich zlać, i sezon uratowany :P
5
diavolooo
diavolooo
3 kwietnia 2023, 07:41
Sezon będzie uratwoany jak będziemy w czwórce na koniec.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 kwietnia 2023, 00:35
Ależ czekam na skrót jutro z zapewne cudownym komentarzem
2
karp_fso
karp_fso
3 kwietnia 2023, 00:23
Czy Napoli prawdopodobnie chciało odpuścić nieco ten mecz? Prawdopodobnie.
Ale czy dla przyszłego mistrza odpowiednie jest dostawanie lania 4-0? No niezbyt, widać było, że wynik wymknął im się spod kontroli.
Oby to był dla nas początek powrotu do formy.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 kwietnia 2023, 00:37
Nie czaje tej teorii spiskowej
Napoli chciało odpuścić mecz przeciwko rywalowi z LM który jest w dość mocnym kryzysie i szuka odbicia od dna dając mu jednocześnie paliwo i mental na to żeby wrócić na dobre tory zamiast go dobić?
To brzmi dosłownie jak najgłupszy plan na świecie
17
karp_fso
karp_fso
3 kwietnia 2023, 07:18
Sądzę, że Napoli chciało po prostu zagrać najmniejszym nakładem sił - np. na remis. Ale szybko wymknęło im się to spod kontroli.

Dla Napoli ta porażka nie jest znacząca (poza wstydem rzecz jasna), ale dla nas jest mega ważna.
0
mmielczar123
2 kwietnia 2023, 23:59
Kurde, żeby tylko w LM to powtórzyć. Na szczęście mamy na nich patent, bo oba mecze w tym sezonie ukazały naszą wyższość w bezpośrednich starciach. Wiadomo, że oni mogą sobie odpuścić ligę w następnej kolejce, a my nie, ale grając jak dzisiaj, możemy wiele, a w półfinale rywal może być jeszcze słabszy. Ja się nie nastawiam i mam nadzieję, że oni nadal są takimi faworytami jak wcześniej, bo to działa na naszą korzyść. Jednak grając jak dzisiaj i przechodząc ich w ćwierćfinale, apetyt na finał może być ogromny, a w nim już niech się dzieje wola nieba :)
3
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się