SCUDETTO


Sky: Pioli dokona dziesięciu zmian w wyjściowej jedenastce na mecz z Bologną

13 kwietnia 2023, 19:52, Redakcja Aktualności
Sky: Pioli dokona dziesięciu zmian w wyjściowej jedenastce na mecz z Bologną

Telewizja Sky w czwartek wieczorem poinformowała, że Stefano Pioli może w sobotnim meczu dokona aż dziesięciu zmian w wyjściowej jedenastce. Zaczynając od linii defensywy szansę dostaną Alessandro Florenzi, Malick Thiaw, Pierre Kalulu i Fodé Ballo-Touré. W roli defensywnych pomocników wystąpią Aster Vranckx i Tommaso Pobega. Dalej w linii pomocy szansę otrzyma Alexis Saelemaekers, Charles De Ketelaere i Ante Rebić, natomiast wysuniętym napastnikiem będzie Divock Origi.

AC MILAN (4-2-3-1):  Maignan - Florenzi, Kalulu, Thiaw, Ballo-Touré; Vranckx, Pobega; Saelemaekers, De Ketelaere, Rebić; Origi.



146 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Wolly
Wolly
14 kwietnia 2023, 20:27
No mam nadzieję że znowu nie będzie musiał wejść pierwszy garnitur na ostatnie 20 min.
0
ksieciunio
ksieciunio
14 kwietnia 2023, 17:16
Czyli koncentrujemy się na zwycięstwie w LM a ligę odpuszczamy? To raczej nie najlepszy pomysł...
0
Adiceusz
Adiceusz
14 kwietnia 2023, 16:38
Jeśli to prawda to dla mnie skandal. Naprawdę zawodnicy nie są w stanie pogodzić meczów ligowych z pucharami? To gdzie i po co my się pchamy w takim razie? Dla mnie odpuszczanie ligi gdy ryzykujemy, ze wypadniemy znowu z tych rozgrywek i zafundujemy sobie tym samym masę problemów to jakaś aberracja. W innych dużych klubach grają co 3 dni praktycznie cały sez u nas po 2 tyg przerwy reprezentacyjnej zawodnicy nie są w stanie zagrać dwóch meczów z rzędu. Przecież to niepoważne.
0
KingBunny
KingBunny
14 kwietnia 2023, 16:33
Tylko dziesięć? Liczyłem, że będzie jedenaście. Mógłby Pioli trochę bardziej porotować przed LM.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
14 kwietnia 2023, 14:39
Prawda jest taka że na papierze to my mamy spoko skład nawet na dobrze grająca w tym sezonie Bologne.
Florenzi/ Kalulu/ Thiaw to extra gracze.
FBT niestety jest strasznie nie pewny i tamta strona będzie autostrada.
Chyba że mu pomoże Rebic i któryś z pomocników.
Szkoda że Adli z CDK nie zagrają razem od. Pierwszej minuty.
Może by coś z tego było więcej niż granie z Origim.
0
Jaca23
Jaca23
14 kwietnia 2023, 14:09
Cały sezon praktycznie bez rotacji, oprócz tych wymuszonych przez kontuzje, a tu nagle 10 zmian, gdy jesteśmy na granicy top4. Czy leci z nami pilot?
0
gieksa51
gieksa51
14 kwietnia 2023, 14:01
XDDDDDDDDDDDD TO NIEŹLE PAPA LIGO MISTZRZÓW W PRZYSZŁYM SEZONIE
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
14 kwietnia 2023, 14:32
Przecież wygramy ja z Realem w finale więc w czym problem?
0
Stempel83
Stempel83
14 kwietnia 2023, 13:17
Offtop z boku gdzie widnieje następny mecz jest stare logo Bolonii, ale w artykule już nowe :P
0
Mani1899
Mani1899
14 kwietnia 2023, 11:57
I skończy się tak jak z Empoli
1
Mani1899
Mani1899
14 kwietnia 2023, 11:56
I skończy się tak jak z Empoli
0
Kosmateus123
Kosmateus123
14 kwietnia 2023, 11:25
To ma sens jeśli w takich zestawieniach grają na gierkach treningowych, jeśli nie to przez pierwszą połowę będziemy widzieć zbieraninę zawodników a nie drużynę. Na Bolognę może to nie wystarczyć. Nie wiem o co chodzi z Origim, nie zrobił nic by przekonać, że powinien wyjść na boisko. Równie dobrze można dać chłopaka z Primki, przynajmniej będzie pressing na obrońców.
2
wojtekdio1234
wojtekdio1234
14 kwietnia 2023, 11:10
i bardzo dobrze
0
serginho83
serginho83
14 kwietnia 2023, 10:55
Jak już takie eksperymenty, to dać Charlesa na "9", a Adliego w jego miejsce, byle nie oglądać Origiego ;) no i dziwi trochę brak w składzie pupila Stefano czyli Messiasa :)
1
roby45
roby45
14 kwietnia 2023, 10:39
Wszyscy tylko nie ten beton origi
0
luba17
luba17
14 kwietnia 2023, 09:43
Może być różnie, generalnie to " nie nasza szczęśliwa pora" na mecz. Ciekawe czy Adli dostanie szanse
1
milan2002
milan2002
14 kwietnia 2023, 09:35
Po tym ile chłopaki dały z siebie w meczu z Napoli rotacja jest konieczna. Wcale nie jest powiedziane, że wychodząc tym samym składem zdobędziemy 3pkt. W dodatku robiąc to ryzykujemy przemęczeniem i kontuzjami. A walka o wymarzony finał LM jest realna. Także jest jak jest. Trzeba jednak zaufać trenerowi.
0
Mieszko
14 kwietnia 2023, 11:12
Milan tylko co nam po udziale w finale LM jak zajmiemy 5 miejsce w serie a...finansowo to się nam chyba nie opłaci...jedynie połechce nasze ego że tak, graliśmy w finale LM.ale jeśli chodzi o dlugofalowy rozwój klubu to musimy awansować do LM za rok.
5
milan2002
milan2002
14 kwietnia 2023, 18:00
Czyli jesteście zdania, że lepiej jest teraz odpaćś z Napoli? Ja jestem zdania, że lepiej zaryzykować. Nie ma żadnych gwarancji, że taka szansa się powtórzy w kolejnych latach. PSG wpompowało masę kasy i zagrali raz w finale. Podobnie MC. Drabinka lepiej się ułożyć nie mogła więc trzeba to wykorzystać.
0
Willy
Willy
14 kwietnia 2023, 09:30
Pioli już wie,że wszystkim zostaną odjęte punkty więc spokojna głowa haha.
5
lopezito84
lopezito84
14 kwietnia 2023, 09:27
To mógł by być ostateczny sprawdzian dla niektórych, choć po remisie z Empoli widać, że my nie mamy dobrych zmienników
0
Cactus
Cactus
14 kwietnia 2023, 09:16
Poczekajmy do jutra i zobaczymy czy te rewelacje SKY są w ogóle cokolwiek warte.
0
Diavo
Diavo
14 kwietnia 2023, 09:03
Kibice nie da się mieć wszystkiego, relax, do końca sezonu jest do zdobycia jeszcze 27 pkt, liczycie, że wszystkie kluby z walczące o TOP4 zdobędą maksymalną ilość punktów? a my z Bologną stracimy szanse na TOP4 mając przed sobą jeszcze bezpośrednie mecze z rywalami w lidze? No właśnie..
Dlatego liczę na awans w LM, nawet kosztem meczu z Bologną ;). Forza Milan!
2
checa1983
checa1983
14 kwietnia 2023, 09:15
Rzeczywiście coś w tym jest.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
14 kwietnia 2023, 09:19
Czyli rywale nie zdobędą wszystkich punktów w lidze, logiczne, ale zakładamy, że my już nic więcej nie stracimy? Podejrzewam, że na te 27 punktów do zdobycia nie damy rady zdobyć więcej, jak 18-20. W razie gdyby Juventus odzyskał punkty, to wypadamy już teraz poza top4 i musimy gonić czołówkę.
Tak samo jak inni nie zdobędą pełnej puli, tak i my pełnej puli nie zdobędziemy, dlatego najważniejsze jest zdobywać punkty, kiedy tylko się da, a nie odpuszczać. Każde 3 punkty są ważne, bo na koniec może nam nawet 1 zabraknąć i obudzimy się z ręką w nocniku.
3
sheva7acm
sheva7acm
14 kwietnia 2023, 08:59
Bez paniki Inter,Juve,Roma tez zagrają zapewne rezerwami bo też im zleży na pucharach. Strata (szansa) punktów przez nas spora tak ja i przez pozostałych "pucharowiczów"
2
juluspro
juluspro
14 kwietnia 2023, 08:57
nawet w FIFE nie wystawiłbym aż tak rezerwowego składu xD
1
Michał92
Michał92
14 kwietnia 2023, 10:17
Zawsze 2 składy mam ustawione pod takie sytuacje xD.
0
tober12
tober12
14 kwietnia 2023, 08:46
Pioli nagrzany na LM. Gorzej jak przegramy w finale i wypadniemy z TOP4, finalisty LM nie będzie za rok w LM :D swoją drogą nie dziwne, że Pioli chcę tam wjechać do finału, drabinka daję wielkie nadzieję, więc to wielka szansa. W finale na noże i po karnych bierzemy to jak w 2003 :)
4
Stempel83
Stempel83
14 kwietnia 2023, 08:41
No to pograne i strata 3 pkt. Bologna to nie Empoli, jeszcze grają u siebie
1
Daman
Daman
14 kwietnia 2023, 08:35
Rezerwowym powinno zależeć, żeby się pokazać, bo sezon się powoli kończy, powinni mieć motywacje do gry, na to liczę.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 kwietnia 2023, 07:53
No nic, będzie trzeba wygrać LM, o ile chcemy brać udział w tych rozgrywkach w przyszłym sezonie.
3
Mellion
Mellion
14 kwietnia 2023, 07:41
Mike dostanie niezłego wkur jak zobaczy co wyrabia większość tego składu w trakcie meczu. Żal mi chłopaka, oby tylko od wrzasków nie miał potem jakiś problemów z gardłem na rewanż z Napoli ;)
Edytowano dnia: 14 kwietnia 2023, 07:46
0
Mellion
Mellion
14 kwietnia 2023, 07:39
Wszyscy okej, tylko nie ten łamaga Origi. Z nim w składzie z miejsca skazujemy się na brak 3 punktów :/
3
Von Strauss
Von Strauss
14 kwietnia 2023, 07:35
Nie narzekać - z Bologna gra twardo. Pioli nie chce ryzykować, że wypadnie Leao lub Brahim. Do tego nasi podstawowi są zmęczeni, zdemotywowani na ligę. A nuż kostka się dobrze rzuci i wypadnie Rebić-mistrz? xD
2
tysiok
tysiok
14 kwietnia 2023, 06:56
Nie wiem jak Wy ale wciąż jestem wrukwiony po meczu z Empoli. Jak można było tak frajersko stracić punkty?!
Obiecałem sobie, że jak tylko Rebič będzie w podstawie to nie oglądam.
Przez tego typa można się nabawić zespołu Tourette'a.
Jeszcze jak się czyta komentarze typu "Rebič w formie to jeden z dwóch najlepszych piłkarzy Milanu " to odechciewa nie tylko pisać ale i czytać komentarze. No nic.
Trzeba ufać Piolemu.
4
jarek_2389
jarek_2389
14 kwietnia 2023, 06:55
No to przegrana będzie :(
1
matten
matten
14 kwietnia 2023, 06:18
Moim zdaniem dobra decyzja. Skoro jest szansa, aby grać dalej w Lidze Mistrzów, to trzeba zrobić wszystko, aby z niej skorzystać. Tęskniłem za Milanem grającym w Lidze Mistrzów i cieszę się, że te czasy wróciły.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
14 kwietnia 2023, 07:19
Jeśli te przewidywania okażą się prawdziwe i stracimy punkty z Bologną, to możesz znów zacząć tęsknić za LM, bo istnieje duże prawdopodobieństwo, że w następnym sezonie Milan będziemy oglądać w LE lub w LK. :)
6
Juzio
Juzio
14 kwietnia 2023, 05:42
Biedny Mike.
2
karp_fso
karp_fso
14 kwietnia 2023, 00:00
Wszystko na jedną kartę :p Albo Piolel za dużo w FIFĘ gra.

Szczerze to nie wierzę w aż tak duże zmiany, pewnie kilka korekt będzie, ale raczej nie aż takie.
1
pwentrys
pwentrys
13 kwietnia 2023, 23:51
Poza Rebiciem, Origin i FBT reszta mogłaby zacząć. Te chłopaki będą z pewnością mocniej gryźć trawę z Bologna niż podstawa, której brakuje motywacji na ligę.
16
szyka
szyka
13 kwietnia 2023, 23:54
Otóż to:-)
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
14 kwietnia 2023, 07:14
Akurat FBT mógłby wyjść, zresztą się zgadzam.
2
szyka
szyka
13 kwietnia 2023, 23:39
Dobra Panowie juz nie narzekajcie
Od listopada do marca graliśmy kupe i można było narzekać na Piolego jednak po ostatniej przerwie coś drgnęło wreszcie i odzyskujemy fizyczność I mental. Nawet 0-0 z empoli to nasza całkowita dominacja cały mecz.
Do sedna- co ma zrobić Pioli jak nie rotować? Wdać się w kopaninę w lidze z zawodnikami którzy 3 dni wcześniej heroicznie walczyli w lidze misiów z napoli, którzy mentalnie są przy rewanżu i tym zagraniem miałby spieprzyć mecz rewanżowy? Chyba lepiej żeby grały rezerwy, które mają gruzc trawę niż sprawić, że napoli będzie odpoczywać 6 dni, a my 3.....
1
szyka
szyka
13 kwietnia 2023, 23:50
Reasumując pierwszy sklad nie gwarantuje niczego lepszego jeśli będą myślami gdzie indziej i przejdą obok meczu, już wolę rezerwy zmotywowane.
Szacun dla Piolego, bo jeśli wyjdzie rezerwami to pokaze cohones, a nie gre pod publiczkę na alibi.
Widać, że wierzy realnie w ligę misiów i w sumie mu się nie dziwię. Taka autostrada do finału dla włoskiej drużyny zdarza się raz na 20 lat
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 kwietnia 2023, 09:38
6dni? Przecież oni też mają mecz w sobotę
1
szyka
szyka
14 kwietnia 2023, 11:59
I myślisz, że w sobotę spaghetti wystawi podstawę?
Zagra kim i anguissa reszta będzie odpoczywać
0
Claudinho
Claudinho
13 kwietnia 2023, 23:24
Ktoś spóźnił zart na 1 kwietnia?
2
plotek
plotek
13 kwietnia 2023, 23:00
Będzie wygrana, ktoś się popisze ;p
0
Piotrek1899
Piotrek1899
13 kwietnia 2023, 23:05
Ja;)
0
D53
D53
13 kwietnia 2023, 22:55
Czyli gramy na 0 z przodu ;-)
5
Luther Blissett
Luther Blissett
13 kwietnia 2023, 22:37
Pasowałby tu mem z kotem i podpisem "Stefan, to jeb***". ;-) No nic, w Fifie też się tak bawiłem, że na mecz ze słabiakami wymieniałem cały skład. Ryzykownie, ale nie ukrywam, że chciałbym zobaczyć taki skład - dla niektórych to spora szansa pokazania się.
6
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 kwietnia 2023, 23:10
Tylko właśnie co to za szansa?
Właściwie każdy z tych graczy będzie miał X razy trudniej się pokazać niż gdyby wszedł do 1 składu jako jedyny zmiennik - wtedy gra z dobrymi i ogranymi zawodnikami obok siebie i może się wpasować w rolę kogoś kogo zastępuje

W takim ustawieniu gra obok innych piłkarzy nieogranych którzy nie są liderami i nie pociągną drużyny za sobą więc bardziej prawdopodobna jest równia pochyła pokazu umiejętności a nie podniesienie poziomu
1
Luther Blissett
Luther Blissett
13 kwietnia 2023, 23:32
W 100% się z Tobą zgadzam, że każdemu będzie dużo trudniej się pokazać, niż gdyby był jedyną zmianą w składzie i grał z pierwszym garniturem. Jednak kilka moich argumentów, że ten z pozoru głupi pomysł może być ciekawy.

Po pierwsze - nie róbmy z tych piłkarzy paralityków - na treningach grają zapewne takim (podobnym) składem kilka razy w tygodniu przeciwko pierwszej jedenastce. Teraz po prostu będą mieli okazję do pokazania się, nawet jeśli będzie trudniej. A jeżeli któryś pokaże się z dobrej strony w takim "trudnym" składzie, to tym lepiej dla niego. Miernoty do sprzedaży latem.

Po drugie - ciekawostka. Wg transfermarkt podstawowy skład Milanu awizowany przez SKY na ten mecz jest wart więcej, niż cała kadra Bologny (i to o 40 mln więcej). Oczywiście wiadomo, że wyceny nie grają (Origi 8 mln, Giroud 4), ale jednak jest różnica.

Po trzecie - będzie Maignan i Florenzi, więc dwie osoby z dużym poszanowaniem wśród drużyny, które spokojnie można nazwać liderem. Nie przesadzajmy, że potrzeba 10 liderów, aby jeden rezerwowy dobrze czuł się na boisku (jak wiadomo CDK to nie pomaga).

Po czwarte - połowiczne oszczędzanie składu nic nie daje (patrz ostatni mecz ligowy). A jednak tak blisko finału LM prawdopodobnie nie będziemy w najbliższych latach.

Po piąte - nie będzie tyle okazji, żeby każdy rezerwowy dostał szansę jako jedyny zmiennik.

Podsumowując - to tylko Bologna, jeżeli ktoś nie daje rady zagrać chociaż na remis z nimi, to naprawdę nie zasługuje na tę koszulkę.
5
Tzeentch3
Tzeentch3
14 kwietnia 2023, 08:56
"Podsumowując - to tylko Bologna, jeżeli ktoś nie daje rady zagrać chociaż na remis z nimi, to naprawdę nie zasługuje na tę koszulkę."

Największy problem jak wychodzimy pierwszym składem i gramy beznadziejnie z klubami właśnie pokroju Bologni :)
0
PiotG20
PiotG20
13 kwietnia 2023, 22:27
Nareszcie Stefcio idzie na głęboką wodę i rotacja. Stawka wysoka jestem ciekawy tego meczu
0
Shevchenko8
Shevchenko8
13 kwietnia 2023, 22:24
Moim zdaniem powinien odpocząć Theo gra w każdym meczu po 90minut,w końcu mięśnie odmówią posłuszeństwa.
Mamy już dostępnych Calabrie,Kalulu,Florenzi na pewno któryś z nich by sobie poradził na lewej,Zmiany jak dla mnie przed Lm to
Theo/Calabria,Ballo
Tonali/Pobega
Leo/Rebic
Diaz/Salemakers
Giroud max połówka
Kjaer/Thiaw
No ale niestety oczy będą krwawić
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2023, 22:28
0
Kuszu
Kuszu
13 kwietnia 2023, 22:24
Czyli Pioli chcę wygrać Ligę Mistrzów i tak się dostać do LM :D
Z taka rotacja to my wypadniemy z top 4 w następnej kolejce, ale mogę się mylić :)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 kwietnia 2023, 22:22
Takie mocne 0:0 się szykuje. Nie wiem czemu... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
Sqnman
13 kwietnia 2023, 22:17
Pioli wyciąga wnioski, lepiej stracić punkty wymieniając 10 zawodników, a nie tylko pięciu.
13
roox
roox
13 kwietnia 2023, 22:11
Jak wygrają to uznam, że w tym szaleństwie jest metoda.
0
Rafał0209
Rafał0209
13 kwietnia 2023, 21:56
Ja tam trochę rozumiem Piolego trener czy piłkarz marzy o takiej chwili, wyczuł że ma życiową szanse awansować nawet do finału i taka okazja może mu się długo jak i nigdy więcej w karierze nie przytrafić. bo on wie że Realu Bayernu City czy innego zespołu ze ścisłego topu raczej nigdy nie poprowadzi, a i z Milanem takie szczęście w drabince do finału raczej więcej się nie powtórzy, co do rezerwowych jestem za, widzą miejsce w Tabeli marzą by mieć pierwszy skład to i będą mieć okazje by się wykazać, a jeżeli ich ambicje umiejętności są za małe by przeciwstawić się Bologni to wszyscy będą mieć jasność co z nimi latem trzeba zrobić.
6
Luther Blissett
Luther Blissett
13 kwietnia 2023, 22:39
Nic dodać, nic ująć!
0
D53
D53
13 kwietnia 2023, 22:55
A ja myślę, że Stefano jeszcze będzie trenował wielkie kluby albo reprezentację. Spokojnie do Premier League go kiedyś wezmą.
Natomiast co do motywów masz rację.
0
gago1145
gago1145
13 kwietnia 2023, 21:51
CDK wykreuje
0
Nevi
Nevi
13 kwietnia 2023, 21:47
Chyba nie ma wyjścia trzeba zaryzykować w tym meczu. Z Empoli nie pykło może teraz się uda ;) a tak poważnie to przynajmniej będzie za co odstrzelić niektóre nazwiska, a moze sie ktos przelamie.

Origi Rebic CDK maja straszny sezon....
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2023, 21:47
0
dejnio
dejnio
13 kwietnia 2023, 21:47
To będzie prawdopodobnie kolejny mecz bez wygranej. No ale skoro nasza ławka to tartak, a za pasem ultra ważny mecz o półfinał LM to nie ma za bardzo innej opcji. Rotować trzeba i tutaj bym się Piolego nie czepiał.
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się