SCUDETTO


W BÓLACH I W MĘCZARNIACH, ALE Z PUNKTEM. ROMA 1-1 MILAN!

29 kwietnia 2023, 17:03, Presidente Aktualności
W BÓLACH I W MĘCZARNIACH, ALE Z PUNKTEM. ROMA 1-1 MILAN!

Po trudnym meczu Milan wywozi z Rzymu jeden punkt. Rossonerim nie układało się dzisiaj. Notowali sporo strat, mieli problemy z opanowaniem oraz wyprowadzeniem piłki, a w tym wszystkim jeszcze musieli mierzyć się z ostrą grą ze strony graczy Romy. Obie bramki spotkania padły w doliczonym czasie gry. Najpierw Abraham wprawił w euforię całe Stadio Olimpico, a po kilku minutach uciszył je trafieniem Saelemaekers.

Poziom intensywności pierwszej połowy, jeśli chodzi o grę obu ekip, był na poziomie lipcowo-sierpniowych wypadów do Stanów Zjednoczonych na tournee. Sporo było przerw, ponieważ co rusz któryś z zawodników leżał na boisku po ostrych wejściach rywali, przy czym to rzymianie byli stroną, która bardziej odpowiadała za podostrzenie gry. Milan jak i Roma nie potrafiły zdominować rywala, choć to rzymianie, wydawało się, stwarzali sobie groźniejsze sytuacje, ale nie potrafili ich wykorzystać. Pierwszy strzał oddali już w 7' minucie, kiedy to Pellegrini uderzał z szesnastego metra, ale niecelnie. W 20' minucie kontrę wyprowadził Milan, tylko że strzał głową Krunicia był za slaby, ale i przede wszystkim chybiony. Kilka minut później z kolejną kontrą ruszyli rossoneri. Leao z Diazem rozprowadzili akcję do prawej strony do Calabrii, a ten posłał groźne zagranie wzdłuż bramki Rui Patricio. Niestety, żaden z kolegów nie otrzymał podania. W odpowiedzi to Roma mogła wyjść na prowadzenie, ale z kilku metrów strzał Pellegriniego zablokował Abraham. Dobijał jeszcze Belotti, ale skupił się na sile, nie precyzji, i piłka minęła znacznie bramkę Maignana. W 45' minucie Calabria otrzymał piłkę w polu karnym, po tym jak dośrodkowanie Theo strącili defensorzy Romy, ale powtórzył przypadek Belottiego. W doliczonym czasie gry głupią strate pod polem karnym Milanu zaliczył Krunić, ale Abraham szukając pozycji do oddania strzału w końcu stracił piłkę. Swoją okazję mieli jeszcze podopieczni Piolego z rzutu rożnego, ale Tomori nieczysto trafił w piłkę, która minęła słupek bramki gospodarzy. 

Druga połowa była lepsza od pierwszej, bo przynajmniej zobaczyliśmy bramki, choć to znowu gospodarze potrafili stworzyć sobie dogodniejsze okazje. W 57' minucie rzut rożny dla Milanu przeobraził się w kontrę dla Romy, która skutkowała wyjściem El Shaarawy'ego sam na sam z Maignanem, ale złe przyjęcie włoskiego napastnika sprawiło, że golkiper Milanu ubiegł go i skutecznie interweniował łapiąc piłkę. Maignan ledwo wprowadził piłkę do gry, a po chwili znowu El Shaarawy stworzył zagrożenie, ale tym razem na posterunku był Thiaw, który w porę wybił piłkę spod nóg gracza Romy, który już szykował się do strzału. W 60' minucie odgryźć powinien się Milan, ale Saelemaekers, po dośrodkowaniu Leao, z pierwszej piłki uderzył nad bramką Rui Patricio. Następnie swoją szansę miał Spinazzola, który wykorzystał groźną stratę Calabrii, ale kiedy już szykował się do oddania strzału to skutecznie zablokował go jeden z defensorów Milanu. Bramki pojawiły się dopiero w końcówce spotkania. De Ketelaere stracił piłkę, Celik pognał w kierunku pola karnego Milanu, dograł do Abrahama, a ten płaskim strzałem pokonał Maignana. Stadio Olimpico wybuchło okrzykami radości. Była 94' minuta. Wydawało się, że to koniec i Jose Mourinho, pomimo wielu absencji, zainkasuje trzy punkty. Na szczęście w garść wzięli się podopieczni Piolego. W 90+7' Rafael Leao dośrodkował z lewej strony na dalszy słupek, a tam akcję zamknął Alexis uciszając stadion. Sędzia zakończył mecz, w którym najwięcej było walki, wzajemnych pretensji, nawet kontuzji aniżeli pięknej gry czy bramek.

Na osobny akapit zasługuje arbiter Daniele Orsato. Kontrowersje wzbudziła sytuacja z 71' minuty, kiedy to Ibanez wyprostowaną nogą "wjechał" w Saelemaekersa, za co obejrzał żółta kartkę, choć wydawało się, że spokojnie mógł także wykluczyć obrońcę z dalszej gry. Co więcej, gracze Romy już wcześniej grali ostro i nie stronili od fauli, ale Orsato nie sięgał po napomnienia. Arbiter pozwolił na zbyt wiele chcąc dać pograć piłkarzom, ale ewidentnie nie zapanował nad temperamentem niektórych zawodników, choć nie może to stanowić usprawiedliwienia dla piłkarzy Milanu, którzy sami mieli problem z ustabilizowaniem swojej gry.

AS ROMA (3-5-2): Rui Patricio; Mancini, Ibanez, Kumbulla (15' Bove) [89' Camara]; Celik, Cristante, Matić, Pellegrini; Spinazzola, Belotti (46' El Shaarawy), Abraham (90+8' Solbakken)

Rezerwowi: Boer, Svilar, Solbakken, Camara, Dybala, Bove, Zalewski, Volpato, Tahirović, El Shaarawy

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Calabria, Kjaer, (73' Kalulu) Tomori (46' Thiaw), T. Hernandez; Tonali, Krunić; Brahim Diaz (56' Saelemaekers), Bennacer (73' De Ketelaere), Leao; Giroud (88' Origi)

Rezerwowi: Tatarusanu, Mirante, Kalulu, Thiaw, Gabbia, Ballo-Touré, Adli, Vranckx, Bakayoko, Saelemaekers, De Ketelaere, Rebić, Origi, Messias

Bramki: 90+3' Abraham, 90+7' Saelemaekers

Żółte kartki: Tomori 16', Matić 24', Ibanez 71', Krunić 75', 84' Cristante

Arbiter główny: Daniele Orsato (Vicenza)

Miejsce: Stadio Olimpico (Rzym)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



829 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Orzelek79
Orzelek79
30 kwietnia 2023, 13:57
Fajnie się to ogląda, sporo sytuacji. Jeszcze niech Inter strzeli na remis i będzie dobrze.
0
Wilk87
Wilk87
30 kwietnia 2023, 13:01
Czy przy równej ilości punktów, to o 4 miejscu decyduje dodatkowy mecz? Czy jeszcze liczy się wynik dwumeczu? Jak to wygląda w sytuacji większej ilości drużyn z tą samą ilością pubktów?
0
Tzeentch3
Tzeentch3
30 kwietnia 2023, 13:49
Znalazłem coś takiego:
1. Punkty w meczach bezpośrednich
2. Różnica bramek w meczach bezpośrednich (bez zasady bramek wyjazdowych)
3. Ogólna różnica pomiędzy bramkami strzelonymi a straconymi
4. Bramki strzelone w całym sezonie
5. Losowanie
0
KingBunny
KingBunny
30 kwietnia 2023, 14:07
Dodatkowy mecz tylko w przypadku meczu o Scudetto.
Liczą się bezpośrednie starcia, a nie bilans bramkowy. Gdy 3 lub więcej drużyn ma tyle samo punktów to się tworzy małą tabelę z wynikami pomiędzy tymi drużynami.
0
Grande
Grande
30 kwietnia 2023, 12:35
Orsato show, Roma powinna kończyć w 9, a wtedy...Ale nie ma co gdybać.
0
Mil_online
Mil_online
30 kwietnia 2023, 11:15
Ta Roma to, pod kątem stylu i kultury gry, taka mocno argentyńska.

Kumbulla, Mancini, Ibanez, Matić - normalnie mentalni Argentyńczycy!
3
Deus
Deus
30 kwietnia 2023, 21:12
nawet mają odpowiednika Messiego.
1
stary_boss
stary_boss
30 kwietnia 2023, 09:24
No cóż lepszy punkt niż 0 ale wczoraj niestety nie było pomysłu na grę. Giroud, Hernandez kompletnie bezbarwni jeden nie potrafił opanować piłki drugi potykał się praktycznie co drugi kontakt. Wejście Origi i CDK kompletnie niewidoczni. W środę mecz z Cremonese i tam musza być 3 punkty innej opcji nie ma margines błędu został wyczerpany do zera a jak popatrzeć na terminarz to jeszcze mamy juve, Lazio zapowiada się ciężka batalia o top4 a do tego dochodzi jeszcze mecz derbowy o finał CL. Kruca bomba będzie ciężko bardzo ciężko.
Forza Grande Milan
Edytowano dnia: 30 kwietnia 2023, 09:26
1
lopezito84
lopezito84
30 kwietnia 2023, 03:35
Girud ostatnio gra bardzo słabo koleś ma nawet problem z przyĵęciem piłki demonem szybkości nigdy nie był ale widać że coraz gorzej latem trzeba będzie postawić na wzmocnienie ofensywy szybkiego i silnego napastnika bo Girud będzie coraz słabszy i nie nadąży za Leao i PS bez tego się nie da co już teraz widzimy to 4 lada chwila może odjechać
0
carrygun
30 kwietnia 2023, 08:49
Po prostu fizycznie już nie dojeżdża, ale raczej wynika to z faktu, że praktycznie cały sezon nam ciągnął na 9-ce w pojedynkę, a mamy prawie maj. Nie można jednoznacznie stwierdzić, czy z nim jako numerem jeden w przyszłym sezonie nie damy rady. Najważniejsze, to znaleźć na prawą flankę piłkarza, który zrobi różnicę choćby w połowie tak jak Leao na lewej. Saelemaekers na zmiennika i będzie dobrze. Też marzy mi się napadzior z prawdziwego zdarzenia i bardzo bym chciał, aby to był np. taki Jonathan David z Lille, a Giroud byłby nie tylko zmiennikiem, ale także mentorem dla swojego następcy. Tyle, że znamy realia i wiemy jak ostatnie okienka transferowe potrafiły nas zawieść.
Edytowano dnia: 30 kwietnia 2023, 08:50
3
Tzeentch3
Tzeentch3
30 kwietnia 2023, 13:53
Niestety, ale Alexis powinien zostać zmiennikiem co najwyżej średniaka w lidze włoskiej, bo ile można czekać aż zacznie grać na równym poziomie - raz na kilka miesięcy trafi mu się mecz jak z Napoli, w końcu rozbudza nadzieję i gra dalej beznadziejnie. Chyba, że inny trener go jakoś inaczej poprowadzi, ale też w to wątpię. Powinno się go spieniężyć i kupić prawdziwego skrzydłowego na zmiennika oprócz oczywiście podstawowego.
1
dżunio91
dżunio91
29 kwietnia 2023, 23:42
Trzeba uszanować ten punkt.
2
grzeniu
grzeniu
29 kwietnia 2023, 23:36
To był sposób Mourinho na Milan ,kosy,kosy i jeszcze raz kosy !kazał piłkarzom nie grać w piękną piłkę,bo wtedy by dostali baty,ale zajebać mecz kosami i fizyką
3
Zielony2009
Zielony2009
30 kwietnia 2023, 01:24
Nie wiele brakowało, aby ten plan wypalił w 100%
4
Tzeentch3
Tzeentch3
30 kwietnia 2023, 13:57
Tylko już pomijając styl gry Romy to pomimo tego oddali dokładnie tyle samo strzałów co my przy dużo niższym posiadaniu piłki i liczbie podań. Do tego jak już mieli piłkę i atakowali to szli na bramkę i coś próbowali z tego zrobić czego niestety nie można powiedzieć o nas.

"kazał piłkarzom nie grać w piękną piłkę" - po prostu kazał im grać skutecznie co robili, więc oni założenia taktyczne wypełnili.
0
marcinomilano
marcinomilano
29 kwietnia 2023, 22:49
Obyśmy z Cremonese nie wtopili, dzisiaj było bardzo blisko zeby nasza sytuacja była bardzo nieciekawa.
0
DamianoMilano4444
DamianoMilano4444
29 kwietnia 2023, 22:37
Witam, mam pytanie odnośnie biletów na mecze Milanu. Założyłem konto na MyMilan ale po wyborze meczu wymagane jest zweryfikowanie numeru telefonu. Wtedy pojawia się błąd... Ktoś ma jakąś radę?
0
Lazarr
Lazarr
29 kwietnia 2023, 22:28
Plan minimum wykonany!
0
Postronny
Postronny
29 kwietnia 2023, 22:02
Mecz był strasznie smutnym widowiskiem. Kopanina przez 90 min. Żadna drużyna nie zasłużyła na punkty. 2 celne strzały i oba dopiero w doliczonym czasie gry. Dramat.

Co do kartki. Według mnie sytuacji 50/50. Spóźniony Ibañez kosi Salemakersa ale nie było w tym premedytacji ani nawet zamiaru. Według mnie sędziowie dobrze ocenili tą sytuację.

Co do wyniku to 1 pkt to strata obydwu klubów. Zwycięzca tego pojedynku byłby bliżej Top4 a po remisie obie drużyny są bliżej miejsca 5-7 jeśli swoje spotkanie wygra Atalanta.

Roma miała jakby więcej ochoty do wygrania ale zabrakło im umiejętności. Całe szczęście że Mou nie mógł skorzystać ze wszystkich swoich najlepszych piłkarzy.

Mecz do zapomnienia
0
ZYLION
ZYLION
29 kwietnia 2023, 22:22
Nie nie, z tym faulem się nie zgodzę, spóźniony Ibanez wchodzi spodem buta w kostkę Snickersa, brak złych intencji nic tu zmienia, to był brutalny faul
7
grzeniu
grzeniu
29 kwietnia 2023, 23:26
Hallo,Panie Postronny ,tam była kosa jak na be klasie!!!!
3
mmielczar123
29 kwietnia 2023, 21:49
Dużo się mówiło, że Maldini i Massara zwracają ogromną uwagę nie tylko na umiejętności, ale także na charakter zawodnika. CDK obserwowali od dawna (już 2 lata temu były plotki, że mu się przyglądamy). Zarząd latał do Belgii przez prawie 2 miesiące, żeby go sprowadzić i w końcu kupili go, pomimo braku wywalczenia obniżki ceny. Widać było gołym okiem, że zauważyli w nim potencjał i był naszym celem nr 1 na ostatnie mercato. To jak w takim razie, nie dostrzegli jego słabego mentalu? Niby Rafa i Sandro też nie zachwycali na początku, ale widać było u nich jakąś zadziorność, charakter, a młody Belg, mam wrażenie, że jest już kompletnie spalony psychicznie i wychodzi na boisko z myślą, żeby tylko niczego nie zepsuć. Zaryzykuję stwierdzeniem, że gdyby trafił raz, czy dwa na początku sezonu, to byśmy mieli drugiego Kvarę (pod względem hype'u). Początek miał niezły - porównania do Kaki (oczywiście mega na wyrost, ale mimo wszystko były), zachwycanie się jego techniką. Im dalej w las, tym jednak coraz bardziej raził jego brak liczb i tym bardziej się załamywał. Strasznie szkoda, że nie przyszło przełamanie, bo uważam, że to by go odblokowało, a tak to możemy mieć mega flopa i pieniądze wyrzucone w błoto. Liczę nadal na niego, ale chłopak nie pokazuje nic, co mogłoby dawać nadzieję, że jego talent eksploduje.
Ogólnie mercato 2/10. Origi, CDK, Dest flopy, Vranckx i Adli (kupiony rok temu) pomimo pokazywania się z niezłej strony, nie dostali poważnych szans od trenera i do tego niezrozumiały wykup Messiasa. Tylko Thiaw się udał.
8
Tanger
Tanger
29 kwietnia 2023, 21:56
Origi mentalnym potworem również nie jest. Maldini i Massara po zdobyciu Scudetto przez Milan to już całkiem odlecieli. Dobierają piłkarzy intuicyjnie, a trzymają ich jedynie reguły finansowe właścicieli.
4
Bazyll1995
Bazyll1995
29 kwietnia 2023, 21:44
Jak byś my wygrali to by było zero krytki taka to o mentalność ludzi raz jest lepiej raz gorzej zawsze mogło być gorzej trzeba się cieszyć
1
Tanger
Tanger
29 kwietnia 2023, 21:52
Cieszmy się, bo Milan zagrał słabo. Mógł zagrać bardzo słabo.
3
grayman88
grayman88
29 kwietnia 2023, 21:34
Brak czerwonej kartki za wejście w nogę Selemakersa uważam za decyzje skandaliczną. Mogliśmy grać 20minut w przewadze.
7
RafAxl
RafAxl
29 kwietnia 2023, 21:46
Sędzia dramat, ale co by to zmieniło w naszej grze?
0
mmielczar123
29 kwietnia 2023, 21:50
Myślę, że gra w przewadze akurat trochę by zmieniła
0
landik
29 kwietnia 2023, 21:26
Tym czasem Toulouse 3:0 w finale pucharu Francji.
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2023, 21:28
1
Tanger
Tanger
29 kwietnia 2023, 21:32
RedBird świętuje.
0
Rossu
29 kwietnia 2023, 21:19
Oczywiście znowu to samo - podać do Leao i może coś sam zrobi. Tak jest przez cały sezon i tylko pojedyncze mecze drużyna dostaje to "coś", bo jest bardzo zmotywowana i grają świetnie - np wygrane z Interem 3:2, 4;0 z Napoli i 2:0 z Juve. Wiem, że Roma dziś zagrała totalny, obrzydliwy antyfutbol, jeszcze mieli 12 zawodnika w postaci kur... ykhym, Orsato. Ta drużyna nie ma kompletnie pomysłu na grę - mogę tu wymienić mecze z Salernitaną, Empoli, Cremonese, Lecce i wiele innych, w ktorych frajersko tracilismy punkty. Co do zawodników - Theo, Krunić, Bennacer to dzisiaj jakas abstrakcja. Bośniak z Algierczykiem popełniali masę dziecinnych błędów, które mogły się skończyć utratą gola, a zaangażowanie u Theo - szkoda gadać. Mam wrażenie, że Francuz podszedł do dzisiejszego meczu bardzo lekceważąco, bezbarwny występ. O CDK czy Origim nawet nie wspomnę, bo nie ma czego.
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2023, 21:23
7
Tzeentch3
Tzeentch3
29 kwietnia 2023, 21:31
"Oczywiście znowu to samo - podać do Leao i może coś sam zrobi. Tak jest przez cały sezon i tylko pojedyncze mecze drużyna dostaje to "coś"" - tak już jest od zeszłego sezonu :) Leao miewa momenty, że jest irytujący, ale bez niego bylibyśmy głęboko... w tabeli :)
1
mmielczar123
29 kwietnia 2023, 21:51
Czyli można powiedzieć, że Theo przeciwnie do jego włosów :P
0
KRWISTY
KRWISTY
29 kwietnia 2023, 21:18
Obejrzałem jeszcze raz bramkę dla Romy i nie Tonali tylko dupy dał Theo bez sensu podaniem mocno krytemu CDK który jak zwykle nie potrafi się utrzymać dobrze na nogach nawet i strata,nie mam pojęcia co go tak spaliło on nic nie gra kompletnie nic ,chłopak kompletnie stłamszony, dla mnie niewypał transferowy i trzeba się z tym pogodzić kto sądzi inaczej jest mega optymistą!!!
1
ZYLION
ZYLION
29 kwietnia 2023, 22:25
No, oddanie Theo słabe, ale CDK mógł się zachować lepiej. Theo ostatnie 15mim jakby odplynal
0
RafAxl
RafAxl
29 kwietnia 2023, 21:17
Nasz środek pola po raz kolejny pokazał, że jest totalnie bezproduktywny w sytuacji gdy rywal oddaje nam piłkę. W sumie niedziwne, jak Pioli musi stawiać na takie talenty, jak Rade "podam do najbliższego" Krunic. Pozostali nasi pomocnicy nie są zresztą w tej kwestii lepsi, a bite przez nich rzuty rożne stwarzają większe zagrożenie pod własną bramką.
2
Tzeentch3
Tzeentch3
29 kwietnia 2023, 21:37
Zrobienie z Krunica rozgrywającego jest chorym pomysłem przy jego technice użytkowej i przeglądzie pola, a to z niego robi teraz Pioli i tylko on to mógł wymyślić.

Rzuty rożne, wolne to od dawna u nas kabaret.

0
Corsa
Moderator Corsa
29 kwietnia 2023, 21:06
Dobrze, że ten mecz był rozgrywany o 18:00, jeszcze można iść na spacer, rozchodzić te nerwy, a po 22:30, to by człowiek dusił wszystko w sobie do 1:00 w nocy i zasnąć by nie mógł...
3
_PAOLO_
_PAOLO_
29 kwietnia 2023, 21:11
No i do żabki też już by się nie zdążyło, chyba że ktoś ma pod nosem ;)
0
Corsa
Moderator Corsa
29 kwietnia 2023, 21:19
Lepiej podskoczyć do biedry, bo tam promocja butelkowców, 12+12 gratis :P
1
KingBunny
KingBunny
29 kwietnia 2023, 23:36
A po 22:30 nie można pójść na spacer? Nie rozumiem w czym problem. Ja właśnie wróciłem ze spaceru i przy okazji małe zakupy zrobiłem.
0
Corsa
Moderator Corsa
30 kwietnia 2023, 07:46
@KingBunny, ja po zmroku nie wychodzę :D
0
Deus
Deus
29 kwietnia 2023, 21:05
Pomocnik z topu i to taki, który obskoczy kilka pozycji jest nam konieczny. Rade mimo wszystko powinien być rezerwowym, Tonali ma nieregularną formę, Bennacer często wypada. Taki Kovacic by pasował idealnie.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
30 kwietnia 2023, 09:29
SMS będzie miał rok kontraktu. Stać nas było zapalić w piecu kasa za CDK to myślę że i po Serba byśmy mogli ruszyć a upgrade w pomocy byłby gwarantowany.
1
mmielczar123
29 kwietnia 2023, 21:04
Alexis w tym sezonie ma 4 gole:
- 2 w Lidze Mistrzów
- na 4:0 z Napoli
- na 1:1 z Romą
To jest dopiero zawodnik na ważne mecze :P
2
Szulaj22
Szulaj22
29 kwietnia 2023, 20:58
Typowy Milan z tego roku czyli żenująco slaby z taktyką na przebłysk Leao. Daje nam max 30% z Interem bo wątpię że uda sie wytrzymać napór sąsiadów przez 180 minut.
2
fristajlos
fristajlos
29 kwietnia 2023, 21:00
Nie zesraj się. Przed napletami też tak pieprzyłeś?
6
mmielczar123
29 kwietnia 2023, 21:03
To nieźle XD
1
Corsa
Moderator Corsa
29 kwietnia 2023, 21:08
Napór Neapolu był trzy razy mocniejszy, a zostali odprawieni z kwitkiem.
2
Szulaj22
Szulaj22
29 kwietnia 2023, 21:15
Z Napoli byłem pewny awansu ale Inter to dla nas niewygodny rywal plus my staliśmy się dziadami w ataku. Oczywiście chce awansu Milanu ale faworytem tego dwumeczu w lm jest dla mnie Inter.
0
ksieciunio
ksieciunio
29 kwietnia 2023, 20:55
Niby nie udało się wygrać ale remisik wyszarpany rzeźnikom od Mou smakuje jak wygrana. Cytując klasyka: Roma zesrała się metr przed kiblem.
1
lopezito84
lopezito84
29 kwietnia 2023, 20:49
Kabulu mega zjazd formy
0
dawko69s
dawko69s
29 kwietnia 2023, 20:48
Dawno nie widziałem tak chamskiego zachowania u naszych przeciwników. To jest ku*** chore, żeby cenzurasię w nogi przy każdej okazji. Z kolei co do Orsato, to mam nadzieję, że następnym razem Ibanez trafi tak w jego nogi....

Ostrzeżenei za wulgaryzm

SS
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2023, 21:46
1
Cisek666
Cisek666
29 kwietnia 2023, 21:10
A przy okazji pociągnie z kolanka ...
0
Manolas
Manolas
29 kwietnia 2023, 20:45
Zwykli rzeźnicy i boiskowi bandyci
0
suchyMCS
suchyMCS
29 kwietnia 2023, 20:44
Niesamowicie Roma obrzydza futbol.
1
carrygun
29 kwietnia 2023, 20:43
Panowie i Panie, wczoraj zabrakło mi gola na kuponie żeby wygrać ponad 6 stów. W środę trochę mniej przez brak gola Juve i żałosny mecz z ich strony. Dzisiaj po braku czerwonej na faulu na Saelemaekersie miałem ochotę coś roz....lić i poziom frustracji wystrzelił poza skalę. Na szczęście los oddał nam w końcówce i myślę, że setki odbytów na stadionie Romy dziś pękły. Wyobraźcie sobie co czuli ich kibice, wiwatujący po farfoclu w doliczonym, który był zarazem pierwszym celnym strzałem na naszą bramkę, aby potem dostać strzała w 96-tej czy 97-mej minucie. Coś pięknego.
3
Gieno
Gieno
29 kwietnia 2023, 20:42
Cenzura nic dziś już nie napisze,bo jak czytam nie które te komentarze to aż rzygac się chce.Forza Milan

Fakt, dzisiaj już nie napiszesz. Wulgaryzmy. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2023, 20:58
3
Corsa
Moderator Corsa
29 kwietnia 2023, 20:38
Orsato to kawał gnidy, Roma w tym meczu powinna zobaczyć dwie czerwone kartki i tu nawet nie ma o czym dyskutować + przy golu na 1:0 był faul, a ten czop nie pofatygował się nawet do VARu żeby się upewnić.

Sędzia dołożył do pieca, ale cała drużyna zagrała słabo, zero celnych strzałów przez 90 minut mówi samo za siebie. Mou to cyniczny cwaniak, rozegrał Piolego stawiając autobus, nakazał swoim zawodnikom grać agresywnie, a ci z tego korzystali w najlepsze, bo sędzi niczym koń, miał klapki na oczach.

Trener Rzymian podszedł z respektem do Milanu, wiedział co robi - uruchomił swój znak firmowy, tryb "antyfutbol totalny" i czekał na okazję do kontry. Plan ten zdał egzamin i zakończyłby się pełnym sukcesem gdyby nie nasze szczęście przy końcu.

Przed meczem pisałem, że jak zagramy swoje to żaden sędzia nie będzie miał wpływu na wynik. Niestety, nie zagraliśmy i mamy tego efekt.
13
Mellion
Mellion
29 kwietnia 2023, 20:40
Nic dodać, nic ująć.
0
Kakariko
Kakariko
29 kwietnia 2023, 20:47
Ja bym jednak się nie zgodził że "gdybyśmy grali swoje". Nie da się "grać swojego" kiedy sędzia pozwala na ataki zagrażające zdrowiu ciebie i twoich kolegów.
Instynktownie wtedy nie idzie się tak pewnie do przodu.
1
Corsa
Moderator Corsa
29 kwietnia 2023, 20:55
@Kakariko, Roma była zesrana(za przeproszeniem), gołym okiem było widać ten respekt jaki czują do naszych, wystarczyło zdecydowanie uderzyć, przyspieszyć i strzelić gola.

Te faule z pewnością zrobiły swoje, ale zauważ, że w drużynie dzisiaj totalnie nie było chemii. Theo był poza grą, nie włączał się, wręcz przeszkadzał w akcjach.

Tylko Rafa starał się coś zrobić, no i przy końcówce Snickers. Cała reszta stała w miejscu i wymieniała się podaniami.

Przy postawionym autobusie nasi stoją jak te kołki przed polem karnym i czekają, aż Leao weźmie ciężar gry na siebie i coś zrobi.

Tak jak ktoś pisał tu dzisiaj - praktycznie nie ma żadnych schematów. Powtarzają się może ze dwa lub trzy zagrania, które dzisiaj nie były możliwe do wykonania, bo Theo grał fatalnie i nie wyrabiał za akcjami.
3
NuNoiser
NuNoiser
29 kwietnia 2023, 20:38
CDK do natychmiastowego odstrzału. Im więcej gra tym gorzej. Napastnik w nowym sezonie to mus. I to napastnik a nie Pan 10 bramek w sezonie. Jeśli Leao nie przedłuży, to wracamy do środka tabeli. Krunič to się nadaje na mecze z dołek tabeli a nie podstawową jedenastkę. Obyśmy utrzymali to 4 miejsce, bo bez LM tracimy wartościowych graczy . Mecz okropny, gdyby znow jie Leao i Salemakers to o LM już byśmy mogli zapomnieć.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
29 kwietnia 2023, 20:44
Po przedłużeniu Żiru to pewnie będzie bardziej Pan 10 bramek ;)
Taki zresztą miał być Origi. Teraz pewnie spróbują kogoś innego (Arnautović?) ale na prawdziwego bombera to nie ma co nadal liczyć.
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2023, 20:45
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
29 kwietnia 2023, 20:58
Nie kolego mylisz się. Tutaj Krunic jest uważany za pomocnika kompletnego z bajeczną techniką. Dzisiaj to potwierdził, czyż nie?
1
Mellion
Mellion
29 kwietnia 2023, 20:36
Dla mnie MOTM może być tylko jeden. Wielki Divock Origi. Dostał 3 długie piłki i przegrał każdą główkę + nawet biegać mu się nie nie chciało pomimo że wszedł tuż przed 90 minutę. Takiej miernoty ze świecą szukać w całej Serie A.
6
umbrella
umbrella
29 kwietnia 2023, 20:34
Z Interem i Romą jesteśmy na remis w dwumeczach, czyli w przypadku równej liczny punktów na koniec zdecyduje bilans bramkowy lub mała tabela, ale ta druga opcja jest dla nas niekorzystna: Roma 5 pkt, Milan 5 pkt, Inter 3 pkt + do rozegrania mecz Roma-Inter w 34. kolejce (albo Inter, albo Roma będą wyżej od nas).
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2023, 20:40
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 kwietnia 2023, 20:29
Dwa razy graliśmy w tym sezonie z romą i dwa razy po meczu wszyscy są wkurzeni na szczęście dzisiaj kibice Romy pewnie też są wkurzeni bo już już byli w ogródku już witali się z gąską ale na szczęście cudowne podanie Leo chyba jedyny który umie dośrodkować w tym zespole i gol alexisa który powinien mieć w sumie dwie bramki bo miał wcześniej dobre okazje
0
100f
100f
29 kwietnia 2023, 20:27
Ostatnio chwaliło się Krunicia, a ja widzę któryś mecz z rzędu, że Krunić traci piłkę, nie kryje lub źle podaje i z tego jest okazja bramkowa dla rywali. CDK i Origi oczywiście dramat, słabiej dzisiaj Diaz, Giroud i Theo. Punkt cieszy, teraz czekam na remis Interu z Lazio i chętnie zobaczyłbym straty w meczach Atalanty i Juve.
1
pijanyroman
pijanyroman
29 kwietnia 2023, 20:38
Niewyspany chłopina, co 2 godziny do bąbla musi wstawać... A dwóch tygodni opieki nad żoną nie dostał :P
1
Corsa
Moderator Corsa
29 kwietnia 2023, 20:40
Rade "pokazałem wszystkim, że jestem zawodnikiem na miarę Milanu" Krunić ;)
5
slavio
slavio
29 kwietnia 2023, 20:26
taki abraham by sie nam przydal ktos podobny
2
Vol'jin
29 kwietnia 2023, 20:34
do momentu gola to on był fatalny
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
29 kwietnia 2023, 20:41
Vol'jin - nie powiedziałbym - robił Theo jak chciał cały mecz
Pytanie czy to zasługa Abrahama czy Theo właśnie
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 kwietnia 2023, 20:43
Coś ty, bardzo dobry mecz, dużo grania w piłkę z jego strony. Mógł wreszcie zrobić to, co robi najlepiej.
1
FanatykACM
FanatykACM
29 kwietnia 2023, 20:26
Jesteś tak piękna jak gol w 90' minucie ;)
0
Bazyll1995
Bazyll1995
29 kwietnia 2023, 20:24
Widzę niektórzy już trenera zwalniają. Co mieli zrobić nasi jak ci autobus i hamskie faule jeszcze bez konsekwencji
4
slavio
slavio
29 kwietnia 2023, 20:28
nie teraz tylko kilka kolejek gra jak na praktykach
0
Tanger
Tanger
29 kwietnia 2023, 20:30
Pioli sam się zwalnia swoimi tegorocznymi poczynaniami.
8
DominoJachas
DominoJachas
29 kwietnia 2023, 20:32
Ten autobus oddał 11 strzałów tyle co my.
Zresztą jak zagraliśmy dokładnie tak samo z Napoli, to narracja była, iż to genialne spotkanie, Neapol rozpracowany w 5D.
Nie umiemy grać w ataku pozycyjnym, nasz atak to Leao z piłką, 6 graczy Romy przed nim, i Żiru.
2
FanACM
FanACM
29 kwietnia 2023, 20:24
Mamy 4 graczy obecnie klasy światowej Leao, Theo, Maignan, Kjaer. Tu nie mam cienia wątpliwości. Cała reszta to dzieciaki, przeciętniacy zawodnicy dobrzy, lub maksymalnie bardzo dobrzy. Brakuje jakości tej kadrze.
3
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
29 kwietnia 2023, 20:35
Giroud też jest spoczko :) i rozumiem że zapomniałeś wspomnieć o Tonalim
0
MikoMiko
MikoMiko
29 kwietnia 2023, 20:36
a Bennacer, Tonali etc. ?
1
ACstach
ACstach
29 kwietnia 2023, 20:22
Niesamowite, niesamowite, 2023 i dalej wały na wizji.
0
slavio
slavio
29 kwietnia 2023, 20:20
Pioli dla mnie juz swojje zrobil i wiecej nie osiagnie nie powtorzy.... Gramy od pewnego czasu slabo i strasznie mnie to irytuje ta gra bez pomyslu jesli leao nie blysniee
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2023, 20:26
2
Piotrek1899
29 kwietnia 2023, 20:19
Napiszę tak. Na poziomie technicznym ciężko będzie znaleźć gorszy mecz w wykonaniu Milanu. Ilość prostych błędów, niedokładności, niechlujstwa była wręcz porażająca. Coś takiego nie powinno się zdarzyć w takim meczu. Theo dzisiaj po prostu przekroczył poziom żenady, jak dla mnie. To był pierwszy gość do zmiany już w przerwie. Nieprawdopodobne jest, jak jemu łatwo zabrać piłkę. Krunić z Bennacerem też tragicznie. Jedyny, który trzymał w pomocy jako taki poziom, to Tonali, chociaż też nie był to jego najlepszy mecz. Generalnie trzeba się cieszyć z tego punktu, mając na uwadze fakt, jak słabo dziś wypadliśmy. Lepszy przeciwnik, by nas dzisiaj zmiótł z murawy przy takich dziecinnych błędach, jakie popełnialiśmy. Masakra. Jestem po prostu wpieniony.
8
Adiceusz
Adiceusz
29 kwietnia 2023, 20:18
Poziom kreowania z przodu poza Leao jest dramatyczny. Przez cały mecz nikt poza nim nie dośrodkował (podał, wrzucił,itp) celnie w pole karne ani razu, nawet ze stojącej piłki. O intensywności gry w dziada nie ma co pisać.
1
tommyb1
tommyb1
29 kwietnia 2023, 20:18
Los nam oddał to co ukradł w Mediolanie
1
karolsts
karolsts
29 kwietnia 2023, 20:16
Orsato powinien zrezygnować dla bezpieczeństwa zawodników...
4
patoo_07
patoo_07
29 kwietnia 2023, 20:15
Forza Lazio
2
Tanger
Tanger
29 kwietnia 2023, 20:16
Bez przesady.
1
Gieno
Gieno
29 kwietnia 2023, 20:30
Dobrze gadasz
0
daro12555
daro12555
29 kwietnia 2023, 20:14
Zremisowali na własne życzenie ,oczywiście jak zawsze sędzia był na naszą niekorzyść .Bez Leao nasza ofensywa nie istnieje w środku pola mamy 3 przerywaczy musi jakiś pomocnik przyjść latem co potrafi rozegrać długim czy krótkim podaniem .Krunić niestety przy takiej grze widać jego braki techniczne dobry zawodnik i tyle ale na rezerwę .A nasza ławka mimo strzelnie gola przez Alexisa w ofensywie słabizna .
0
Mellion
Mellion
29 kwietnia 2023, 20:14
Monzo pomścij nas!
2
Tanger
Tanger
29 kwietnia 2023, 20:14
Idealny, paskudny plan Romy na mecz prawie wypalił, ale prawie robi tutaj sporą różnicę, a konkretnie 3 pkt. różnicy, których nie ma. Standardowo ofensywa Milanu może polegać jedynie na błysku Leao. Jak już wcześniej zostało zauważone, pomocnicy po dołączeniu do Milanu zostają ogołoceni z techniki, co było widać w tym meczu.

Najlepiej całe włoskie środowisko sędziowskie spalić, zaorać i opryskać, a pożyczyć sędziów z innych lig europejskich. Niech się narybek uczy, to może za kilkanaście lat coś z tego będzie. Ci, którzy są teraz nadają się jedynie do zamiatania ulic takiego Neapolu np.
7
Milanboy
Moderator Milanboy
29 kwietnia 2023, 20:15
A jakoś Benek wskoczył na wyższy poziom, tak samo Rado, a Sandro stał się graczem klasy światowej... Ale pierdzielenie. Taki rwany mecz gdzie Roma czekała na kontry i tyle.
2
serginho83
serginho83
29 kwietnia 2023, 20:18
Tonali graczem klasy światowej? Na tą chwilę to jest dobry piłkarz i nic więcej ;)
7
Milanboy
Moderator Milanboy
29 kwietnia 2023, 20:20
serginho83- Nie, jest to topowy piłkarz.
0
Deus
Deus
29 kwietnia 2023, 20:24
nie jest. Czasami gra mecze na poziomie klasy światowej jak w derbach albo z Napoli ale to raczej się nie zdarza regularnie.
2
Tanger
Tanger
29 kwietnia 2023, 20:29
@Milanboy

Nadal zaklinaj rzeczywistość. Roma czekała na kontry, a Milan? Jedynie na błysk Leao. Brahim jak szybko odpalił, tak szybko zgasł, co jest dla niego typowe.
1
serginho83
serginho83
29 kwietnia 2023, 21:08
Nie jest topowym piłkarzem, jak na razie ;) ale skoro wiesz lepiej ;)
0
Tzeentch3
Tzeentch3
29 kwietnia 2023, 21:09
Jak przychodził to nas Tonali to naprawdę wierzyłem, że będzie to taki dyrygent w środku pola. Obecnie nie potrafi posłać dokładnego dobrego podania, Bennacer biega bez składu i ładu, a ktoś wpadł na pomysł zrobić z Krunica przy jego przeglądzie pola i technice rozgrywającego, więc nie wiem w jakim wszechświecie Milanboy ogląda mecze, ale nie w naszym :>
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się