SCUDETTO


Czy ktoś jeszcze nad czymś panuje w Milanie? Kompromitujący remis z Cremonese

3 maja 2023, 20:14, Adam6 Główne newsy
Czy ktoś jeszcze nad czymś panuje w Milanie? Kompromitujący remis z Cremonese

AC Milan w kompromitujący sposób zremisował zaledwie z przedostatnim w tabeli Cremonese. Bramkę dla ekipy Rossonerich zdobył Junior Messias. Dla gości trafienie zaliczył David Okereke.

Początek spotkania rozpoczął się od ataków Milanu. W 11 minucie po ładnej akcji piłkę w siatce umieścił Alexis Saelemaekers. Analiza VAR wskazała jednak, że Belg w momencie podania znajdował się minimalnie na spalonym i bramka słusznie słusznie nie została uznana. W 21 minucie fatalny błąd Meite, na gola powinien zamienić Charles De Ketelaere, ale w bardzo marny sposób przegrał pojedynek sam na sam z Carnesecchim. Do końca pierwszej połowy Milan nie potrafił przebić się przez szczelną obronę beniaminka. 

Druga połowa rozpoczęła się ponownie od ataków Milanu. Mimo wprowadzenia podstawowych zawodników Rossoneri dalej nie byli w stanie pokonać bramkarza Cremonese. Zanim jednak na boisku pojawili się Leao czy Giroud, swoją okazję w 60 minucie miał Brahim Diaz. Ale z najbliższej odległości nie skierował głową piłki do prawie pustej bramki. W 77 minucie kontrę przeprowadziło Cremonese. Okereke w dziecinny sposób ograł Kalulu i Thiawa i bez żadnych problemów pokonał Maignana. San Siro ucichło. Milan było stać jedynie na trafienie wyrównujące. W 93 minucie bramkę z rzutu wolnego, po sprytnym ale i szczęśliwym strzale zdobył Junior Messias. W 96 minucie z boiska, po analizie VAR z boiska wyleciał Pickel za uderzenie w twarz Sandro Tonalego. W przedostatniej akcji meczu groźny strzał oddał jeszcze Rade Krunić, ale dobrze obronił Carnesecchi. Milan zaliczył kolejną kompromitację i w bardzo mocny sposób oddalił się nie tylko o Ligi Mistrzów, ale i być może nawet od europejskich pucharów w przyszłym sezonie. 

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Calabria, Kalulu, Thiaw, Ballo-Touré; Vranckx (Tonali 75'), Bennacer (Krunić 46'); Saelemaekers (Messias 75'), De Ketelaere (Giroud 63'), Díaz; Origi (Leao 63') 

Ławka: Mirante, Tătăruşanu; Florenzi, Gabbia, Hernández, Kjær; Adli, Bakayoko, Krunić, Tonali; Giroud, Leão, Messias, Rebić

CREMONESE (3-4-1-2): Carnesecchi; Chiricheș (Ghiglione 73'), Vásquez, Lochoshvili; Sernicola, Pickel, Meïté, Benassi (Okereke 56'); Galdames (Castagnetti 84); Buonaiuto (Valeri 56'), Afena-Gyan (Ferari 73').

Ławka.: Saro, Sarr; Aiwu, Bianchetti, Ferrari, Ghiglione, Valeri; Acella, Castagnetti; Ciofani, Dessers, Okereke

Bramki: Okereke 77'; Messias 90+3'

Żółte kartki: Galdames 84', Vasquez 90+2, Ghiglione 90+8

Czerwona kartka: 90+6 Pickel

Sędzia: Luca Pairetto (Turyn)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1168 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
9 maja 2023, 17:28
Masakra.
0
roby45
roby45
5 maja 2023, 12:33
Sprzedajmy wszystkich nawpszych niech się dławią kasa i tulaczmy się w ogonie ligi
0
dziku82pl
dziku82pl
5 maja 2023, 12:22
drazni mnie ta rotacja hihihi niby ok powinni wszyscy dostawac szanse i ok nasi zmiennicy od wielkiego dzwonu cos pokaza .... ale patrzac na sklad z LAZIO szlak mnie trafia czy nie lepiej by bylo silnym skladem zagrac z cremoneze zrobic wynik do przerwy i potem w drugiej polwie rotowac kasujac trzy pkt a z potencjalnie silniejszym lazio dac odpoczac przed LM
0
per93milan
per93milan
5 maja 2023, 08:57
Nie ma co się dziwić. Mamy braki w wyjściowej 11 i po prostu nie mamy kadry na grę we wszystkich rozgrywkach. Na tą chwilę to półfinał Ligi Mistrzów jest ważniejszy. Ot co.
1
Postronny
Postronny
5 maja 2023, 10:49
Na pewno jest ważniejszy? Powiedzmy że w tym sezonie w samej lidze mistrzów Milan ugrał ok 100 mln euro. Z praw telewizyjnych premii udziału w rozgrywkach dni meczowych etc

Za dojście do finału zgarnie kolejnych kilkanaście mln. Wynik sportowy niesamowity co daje pole manewru przy kontraktach sponsorskich co znowu generuje wielkie pieniądze ale.....

Szanse że Milan nawet jeśli dojdzie do finału wygra puchar grając przeciwko Realowi czy City są marginalne za to szanse że w przyszłym sezonie Milan nie zagra nawet w fazie grupowej proporcjonalnie rosną z każdą kolejką.

Czyli na szali mamy kilkanaście mln za dojście do finału i granie w czwartkowe wieczory co przynosi dużo mniejsze zyski.

Łatwiej jest namówić piłkarza żeby wzmocnił zespół który gra w lidze mistrzów niż który gra w lidze Europy. Właściciel na pewno też wolałby inwestować w klub który gra w najważniejszych rozgrywkach niż taki który gra w pucharze pocieszenia a nie daj Boże w pucharze Konferencji.

Milan musi skorzystać z okazji dojścia do finału bo nie wiadomo kiedy przydarzy się taka okazja ale nie kosztem ligi. Co innego gdyby Top4 było pewne ale nie jest. Mało tego im bliżej końca sezonu tym w gorszej sytuacji jest drużyna
0
Wojtek_Lechia
Wojtek_Lechia
5 maja 2023, 08:05
Napletoli z mistrzem, najgroszy mistrz od 33 lat ale co zrobić
0
Kempez
Kempez
4 maja 2023, 17:50
Czemu jesteśmy za Atalantą skoro mamy z nimi lepszy wynik bezpośrednich starć ?
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2023, 17:52
bo tabela tego nie zlicza tylko z automatu bramki najpierw

na koniec sezonu korekta będzie^
1
KingBunny
KingBunny
5 maja 2023, 01:01
Tutaj wchodzi w gre mała tabela pomiedzy Atalanta Milanem a Romą, a nie tylko miedzy Atalanta a Milanem
1
KingBunny
KingBunny
4 maja 2023, 15:43
Pioli zaskoczył wszystkich. Wszyscy spodziewali się remisu 0:0, a tu niespodzianka, bo 1:1.
7
marcinomilano
marcinomilano
4 maja 2023, 13:40
Ciekawe jakie są teraz nastroje w klubie i jakie są założenia na kolejne mecze. I ciekawe jakie one był przed meczem. Czy na przykład było mówione, że z Cremonese gramy rezerwą bo kolejne mecze ciągle 1 skład. Napoli cały sezon zagrało 12-13 zawodnikami i, nie chce mi się wierzyć, że dwudziestokilkuletni piłkarze pokroju Leao i Theo nie są w stanie zagrać teraz kilku meczów co 3 dni. Później się okaże, że Inter który nie rotował i rozklepał Hellas 6:0 będzie wyglądał dużo lepiej fizycznie niż my.
4
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 13:50
Niech mnie ktoś poprawi, ale chyba komentatorzy wspominali, że to był 4 mecz Cremonese w ciągu 11 dni - dobrze, że też rezerwami nie wyszli :)
Mnie bardziej zastanawia czemu Kjaer w wieku 34 lat jest wystawiany jakby był koło 40, gdzie zniknął Rebić, bo ciężko gorzej wyglądać od Origiego. Po tym meczu jest jeszcze, więcej pytań niż odpowiedzi. Pozostaje myśleć pozytywnie...
1
_PAOLO_
_PAOLO_
4 maja 2023, 14:20
Tzeentch3

Nie chcą by się Rebić połamał przed transferem do Bundesligi xd
1
luba17
luba17
4 maja 2023, 12:49
Takie jest to Calcio - Napoli cały czas klepie pierwszym składem, rzadko zmieniają, Inter zmienił kosmetycznie i się nie męczył a Pioli chciał dać odpocząć i sie zesrało... tak czy siak tu sie jest kibicem a nie bywa, a tu czytasz na FB lub gdzies indziej że Piolego trzeba wywalić na zbity pysk - może i racja ale na pewno nie teraz i nie w najbliższym czasie. Patrzymy przez pryzmat ostatnich kilku meczy a zapominamy że z podobnym składem rok temu mieliśmy mistrza, a dwa lata temu prawie przypadkowo się udało - o tym zapominamy. Przypomnijmy sobie lata 2013-2020, czy wtedy nie bylismy "kibicami" bo nie było sukcesów. W porównaniu do tamtych lat to to wczorajsze Cremonese to jest pikuś... Viani, Trapatoni, Capello i Sacchi też w swoich karierach Milanisty mieli miejsca poza TOP5 i to daleko poza top5 więc dajcie na luz z tym zwalnianiem Piolego tu i teraz, bo sami zdjacie sobie sprawe że nie do końca to też jest jego wina
3
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 13:03
"Patrzymy przez pryzmat ostatnich kilku meczy" - nie, większość z nas patrzy przez pryzmat już zeszłego sezonu, gdzie Leao już ciągnął klub za uszy jak oczy krwawiły od ich oglądania. Oglądam wszystkie mecze Milanu z wyłączeniem towarzyskich od lat, a nie skróty, więc widzę co wyprawia i nie wyprawia Pioli, żebyśmy grali jak gramy. Do tego sam wspominasz, że "podobnym składem rok temu mieliśmy mistrza, a dwa lata temu prawie przypadkowo się udało - o tym zapominamy" - teraz mam rozumieć, że Bologna, Cremonese, Salernitana, Empoli, Udinesse czy Lecce poziomem doskoczyli do Ligi Mistrzów, że mamy problemy? Ile lat Pioli będzie jechać na łatce mistrzostwa? I tak nie wierzę, że Pioli odejdzie czy go ktoś zwolni przy naszej rodzinnej atmosferze, ale ponarzekać konstruktywnie można :)
3
luba17
luba17
5 maja 2023, 09:33
Walimy aktualnego od wczoraj mistrza Włoch 4:0, gdzie sam ten mistrz może nie tyle co się męczy z podobnymi zespołami co nie przychodzi mu to z łatwością. Wiadomo nie od wczoraj że ogórkowe zespoły motywują się na spotkania z zespołami z TOP i jest to dla nich wspierające. My jak Milan musimy wygrać, oni jak OGÓREK mogą wygrać - to na kim ciąży większa presja? Odbudowujemy się po wielu latach posuchy i dla mnie regularne wystepy w LM przy takiej przewadze punktowej mistrza są zadowalające. Udinese bardzo się wzmocniło, sam bym wyłowił z tamtąd 3-4 zawodników, wyrównały się troche te siły w Calcio, więc mnie to nie dziwi tym bardziej że z tymi zespołami nie tylko my mieliśmy problemy.
0
guzik_acm
guzik_acm
4 maja 2023, 11:38
Fajny skład wystawił. Inter leci full składem i walczy o top4 a Milan mysli że wygra Ligę Mistrzów chyba xD Bądźmy realistami, nawet jesli bedzie final, to tam raczej nie mamy zadnych szans
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2023, 12:06
nie leci full składem. Tylko mają większą głębię i nie rotuje po 6-10 zawodników na mecz. Tylko ~3-4 nazwiska

Wczoraj zagrał Handanović, De Vrij/Brozović którzy są przecież ostatnio bardziej z ławki wchodzą. + w ataku rotuje między Dżeko a Lukaku

Inna sprawa, że przez 3/4 sezonu to forma Interu ogólnie jako tako wyglądała jak wyglądała
1
robert66
robert66
4 maja 2023, 11:30
Ludzie, czy to czasem nie Cremonese wyeliminowało nas z Pucharu Włoch?
0
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 11:40
Torino o ile dobrze pamiętam - Cremonese chyba Napoli wyeliminowało.
0
gambit17
4 maja 2023, 10:44
Jeśli Milan odpadnie z Interem i nie wejdzie do Ligi mistrzów to będzie stracony sezon. Porażka na każdym froncie. Nawet nie będzie miało znaczenia , że mieliśmy półfinał LM jak Inter wszędzie będzie wyżej. Pioli zostanie zwolniony.
0
Klimczer
Klimczer
4 maja 2023, 10:18
Ogólnie myślicie ze to może być już wypalenie materiału? Mam na myśli prace Pioliego człowiek żeby sie rozwijać potrzebuje czasem zmiany bo inaczej wchodzi stagnacja albo nawet i regres.
0
dżunio91
dżunio91
4 maja 2023, 10:35
Może tak być. Gdyby nie daj Boże nie było awansu do CL i odpadli w półfinale z Interem to pora pomyśleć nad zmianą szkoleniowca.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 maja 2023, 10:47
Prędzej braki kadrowe (Sorry, ale trzeba było liczyć się z faktem, że ani z Origiego ani z Alexisa ani z FBT czy innych nie zrobi się nagle piłkarzy na miarę 12-16 zawodnika kadry mistrza Włoch.) w połączeniu z zacietrzewieniem Piolego, który na kryzys zareagował w najgorszy z możliwych sposobów. Poza tym potwierdza się, iż gdyby nie nadzwyczajny wkład pojedynczych jednostek - najpierw Ibra, Kjaer, Kessie, potem Leao, Kalulu i Maignan - metody SP nie wystarczyłyby do włączenia się do walki o Scudetto.
0
satoshi
satoshi
4 maja 2023, 09:52
Mszczą się frajerskie remisy Cremonese, Roma, Bologna, Empoli, Salernitana
Chociaż 4 wystarczyło wygrać, 8 pkt więcej i byłby poniekąd luz
1
Mieszko
Mieszko
4 maja 2023, 09:45
Rok temu mieliśmy wynik ponad stan, w tym roku będzie poniżej naszych możliwości i się wszystko w przyrodzie wyrówna...
1
lopezito84
lopezito84
4 maja 2023, 09:44
Żegnaj LM ale trudno i tak transferów by nie było.Teraz przynajmniej Cardinale będzie miał usprawiedliwienie że 50 mln (max) na transfery bo nie ma Lm
Edytowano dnia: 4 maja 2023, 09:46
2
_PAOLO_
_PAOLO_
4 maja 2023, 09:09
Przed meczem pisałem o 9pkt w pozostałych 6 meczach. W tym kierunku to niestety jakoś idzie. Jakbym miał obstawiać to zostały dwa winy, dwa remisy i przegrana.
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
4 maja 2023, 09:04
Ciekawe, czy na mecz z Lazio Pioli dalej będzie kombinował ze składem, w końcu potem LM, więc wypadałoby zrobić z 6 zmian. To nie może się nie udać :)
0
Adiceusz
Adiceusz
4 maja 2023, 08:47
Ale Inter jest po wczoraj „zmęczony”, a my „wypoczęci”…
2
_PAOLO_
_PAOLO_
4 maja 2023, 09:05
I tak od kilku dobrych tygodni pioli funduje taki wypoczynek xd
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
4 maja 2023, 08:36
przed meczem kazdy w klubie wiedzial o co gramy . gralismy ze slabym cremonesem i to u siebie. Nie rozumiem tej porazki i na prawde jak mam byc szczerym to wali mnie to, czy bedzie lm w nowym sezonie.Jestem za stary zeby tym sie przejmowac. Ta druzyna sama sobie robi problem.

1
lopezito84
lopezito84
4 maja 2023, 09:41
Graliśmy tak bo większość naszych piłkarzy jest na poziomie serię b i to średniaka Toure, Vranx, CDK, Origi, do tego Kalulu od kilku mies to tragedia sabotaż na obronie Diaz gra w kratkę jedyną pozytywną postacią wczoraj był Selemackers
0
dżunio91
dżunio91
4 maja 2023, 08:30
Fatalny wynik i to u siebie. Będzie mega ciężko o CL
0
Von Strauss
Von Strauss
4 maja 2023, 08:26
Śmiano się ze mnie, gdy mówiłem, że jest 7 drużyn na 4 miejsca w LM, że gdzie Roma, gdzie Lazio, że Atalanta może, ale też raczej nie, że gdzie Juve z Allegrim. Dziś jesteśmy 6, tyle samo punktów co Roma, do czwartego miejsca są tylko 2 punkty. Tylko i aż. Nie ma miejsca na błędy. My z topu mamy Lazio i Juve, Lazio ma nas tylko, Juve nas i Atalantę, Inter Napoli, Romę i Atalantę, Atalanta Juve i Inter. Inter ma najtrudniejszy kalendarz w teorii - w rzeczywistości Napoli sobie pewnie odpuści, bo do tego czasu będzie miało mistrza (chyba, że uwalą teraz trzy spotkania - w co wątpię - ale i taka możliwość jest), Roma zagra na 1 punkt - no chyba, że Mourinho znowu dostanie sędziego Rigore per la Juve, to może i wygra xD. Potem My - nieprzewidywalne Lazio i rigore per la Juve.
Chyba, że piłka nożna to syf z góry ustawiony i gramy to co gramy, bo wiadomo kto wygra LM xd
A poważnie - nie ma miejsca na błędy.

Gdzie są wszyscy Ci, którzy pisali, że z tą kadrą powinniśmy spokojnie łapać się do top4 (bo reszta ma gorsze) i nie powinniśmy wydawać teraz nie wiadomo jak dużych środków tylko zmniejszać wydatki. Macie swoje zmniejszanie wydatków - kosztem bezpieczeństwa miejsca w LM - więc i zmniejszenia wpływów. To jest to co pisałem - nie da się rozwijać bez inwestycji (przemyślanych) - nie da się inwestować bez rozwoju.
3
Dryzu1899
Dryzu1899
4 maja 2023, 14:10
Dałem plusa bo się zgadzam - ale z drugiej strony to nie wiem czy spotkałem jednego użytkownika czy po prostu kibica ACM który w ostatnim czasie powiedziałby: "łeee panie, trzeba zmniejszyć nasze wydatki, git kadra, nie wydawajmy pieniędzy i jesteśmy konkurencyjni".
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
4 maja 2023, 08:13
Okereke jak kiedys Kaka z United .... pieknie nasi obroncy sie zachowali, a jeszcze lepiej nasi ''wielcy zmienicy'' , ktorzy dostali szanse od trenera.
jest finisz sezonu a my nie potrafimy utrzymac miejsca w lidze mistrzow........... szczerze niech graja sobie w lidze konferencji bo na lige mistrzow w tym sezonie nie zasluguja!
1
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 08:18
Szukaj pozytywów! Masz większą szansę wtedy na zobaczenie Milanu w Polsce w tych rozgrywkach niż LM :)
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
4 maja 2023, 08:32
nooo juz dawno nie bylem na meczu Milanu, a ze bylby w Polsce to pewnie bym pojechal, za Carlo to byla druzyna do ogladania , Ci obecni to wiekszosc z nich nieporozumienie .
2
Adiceusz
Adiceusz
4 maja 2023, 07:43
Wszyscy wiedzieli, ze to się tak skończy. Tylko jeden facet robi to samo fatalnie od tygodni i nie wyciąga z tego wniosków.
Dla mnie to jest skandal i niewybaczalne. I pisze to konsekwentnie od tygodni.
6
Wilk87
Wilk87
4 maja 2023, 07:12
Boję się, że nici będą z transferów I skończy się na napastniku typu Arnautovic. Boję się też, frekfencja zacznie spadać w przyszłym sezonie I plany na pierwszy sezon z bilansem na plusie, trzeba będzie odłożyć na przyszłość.
Edytowano dnia: 4 maja 2023, 07:18
1
MI(L)AN
MI(L)AN
4 maja 2023, 07:11
Każdy ogarnięty kibic wie, że Padre Pioli już więcej nie jest stanie dać drużynie. Oczywiście Maldini ma swoje za uszami, szczególnie za brak konsekwencji, po zdobyciu mistrzostwa mówił o potrzebie 2-3 klasowych wzmocnień bo inaczej drużyna stanie w miejscu. Zgody właściciela na jakościowe transfery nie było latem a nawet zimą, zabrakło mi reakcji Maldiniego na ten jawny sabotaż zarządu. Proszę mi nie pisać, że nastąpiła zmiana właściciela (nie ma wpływu na bieżącą działalność klubu po uprzednim zabezpieczeniu w zapisach umowy sprzedaży). Półfinał Ligi Mistrzów to szczęśliwy zbieg okoliczności a nie pochodna pracy trenera i zarządu. Mam ogromny żal, że nie wykorzystaliśmy sytuacji po zdobyciu Scudetto aby zrobić dwa kroki w przód, wzmocnić drużynę i zapewnić to co w sporcie jest najważniejsze czyli powtarzalność.
Edytowano dnia: 4 maja 2023, 07:13
6
Wilk87
Wilk87
4 maja 2023, 07:25
Trochę się nie zgodzę, co do Maldiniego. Mimo wszystko chciał wzmocnić skład, poza prawym skrzydłem, a to (mam nadzieję, że póki co), CDK nie pokazuje nic, to już chyba nie wina Maldiniego. Origi też wydawał mi się mądrym wydatkiem. Po prostu są nie trafionymi transferami. Bardziej (niestety) zaczynam winić trenera.
4
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 07:31
@Wilk87
Polecam przejrzeć statystyki minut i ogólnie gry Origiego z ostatnich np. 3 lat. Ten transfer nie miał żadnych podstaw mądrego wydatku.

@MI(L)AN
Maldini miał pieniądze na transfer, ale zainwestowaliśmy ślepo 35 mln w CDK (na co straciliśmy prawie miesiąc), pensje i pewnie bonus w Origiego, Desta, który jest tak tragiczny, że go odesłaliśmy na kadrę w trakcie trwania ligi. Nawet "głupie" ponad 500 tys. w człowieka-cień Vasqueza. Wystarczyło mądrze rozdysponować te środki.
5
Von Strauss
Von Strauss
4 maja 2023, 08:01
Co innego wydać 35 mln na CDK gdy ma się w ręku 100 mln a co innego wydać 35 mln gdy ma się 40/50 mln. Od początku było wiadomo, że klub potrzebuje dużych wzmocnień (PS, 10, ŚP), a to co zrobiono to jawna kompromitacja. Nie wydano tych 35 mln na sprawdzonego zawodnika tylko na kota w worku - póki co jednostrzałowca (tylko sezon 21/22 wyglądał u niego dobrze zarówno z gry jak i statystyk).

Jeśli faktycznie myśmy negocjowali z Botmanem i Sanchesem i się przeliczyliśmy - to tylko gorzej dla nas. Źle to świadczy o Red Birdzie, o Elliocie i o dyrektorach.

Zresztą coraz bardziej zaczynam uważać, że odejście Hakana i Kessiego to nie tylko działanie ich samych i ich agentów ale i wina klubu - właścicieli i dyrektorów. Oni wiedzieli, że nie będą mieli pieniędzy na wzmocnienie tych pozycji. Oni wiedzieli, że albo przyjdzie ktoś za darmo albo za grosze (i za Hakana przyszedł Messias xd a za Kessiego Pobega xD), a mimo to wygląda na to, że przy negocjacjach popełniono błąd, nieuwzględniający, że nowy zawodnik, pasujący i coś grający to nie 5 mln i 1 mln pensji, a wydanie 35 mln na jednego zawodnika gdy ma się tylko tyle pieniędzy do wydania nie daje gwarancji, że się on wpasuje, a może zamknąć inne ruchy. Powiem szczerze - według stanu na dziś - te 35 mln wydane na CDK wolałbym wydać na to, by dać Hakanowi i Kessiemu dodatkowe 3,5 mln brutto na 5 lat. A jeszcze 3 mln z pensji CDK brutto rocznie by zostało.
4
Boateng93
Boateng93
4 maja 2023, 07:07
Mam nadzieję, że się z tym Realem nie dogają w sprawie Diaza. Inaczej u Pioliego on cały czas będzie podstawową 10tkę. A nie daje nic w środku pola, 10tka bez strzału, bez podania, bez rozegrania piłki. Raz na 6-7 meczów urwie się z kontrą i tyle pożytku. 10tka nie robi liczb, Ziru golleadorem nigdy nie był, idealny joker z ławki, rezerwowi napastnicy nie strzelają goli, prawego skrzydła brak. No nie można w każdym meczu liczyć tylko na Leao. Latem musi być rewolucja na ławce, ale jak nie awansujemy do LM to jak ją zrobić? Masakra jak tę ligę olewają.
7
Wolly
Wolly
4 maja 2023, 06:59
Wystawić cały rezerwowy atak to było szaleństwo. Do tego Diaz na środku choć lepiej gra z prawej strony. Dobrze że nie mogłem oglądać meczu.
3
Wilk87
Wilk87
4 maja 2023, 06:59
Dawno się nie obudziłem tak wściekły po meczu, jak dzisiaj
2
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 06:58
Miałem nadzieję, że jak włączę stronę rano w pracy to to wczoraj się nie wydarzyło, a jednak. Najlepszą decyzje wczoraj zrobił @Corsa nie męcząc się oglądaniem tego spektaklu i opuścił stronę (albo oglądał po cichu :>).

Dla mnie momentem najlepiej opisującym ten mecz to, gdy już było wiadomo, że reszta przeciwników wygrywa, musicie strzelić gola, nie ma momentu na błędy i Pioli wpuszcza Krunica zamiast kogokolwiek ofensywnego i nagle go odcina go na 17 minut i sobie przypomina, że ma jeszcze zmiany. To był taki festiwal błędów trenera, że to się w głowie nie mieści.

"A jakby strzelił Diaz albo CDK" - a jakby Napoli dostało karnego w LM... Graliśmy z Cremonese, które wyglądało jak klub z głębi Serie B, który miał problem z rozegraniem piłki, Meite jak mógł próbował nam pomóc, to nie była Bologna czy Empoli z obroną. Pressing, gdy mieli piłke nie istniał. Gdzie był Rebić w takim meczu, gdzie trzeba zapieprzać z przodu? Przecież to wyglądało jakbyśmy nie chcieli tego wygrać albo prowadzili od początku meczu 3:0.

Niektórzy piszą jakby nasze rezerwy były gorsze od dołu tabeli w lidze...

Jedynie po tym meczu można pochwalić Messiasa, że jako jedyny pomyślał na boisku przy tym strzale i cała drużyną Cremonese za ten remis.

Stefan "wygrałem mistrzostwo" Pioli wygląda jakby był już tak zapatrzony w Ligę Mistrzów, że olewa całkowicie wszystkie inne rzeczy. Ciekawe czy wyjdziemy tak samo na Lazio skoro trener już twierdzi, że będzie ciężko o miejscu w czwórce...
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 maja 2023, 06:52
Wychodzi ściąganie miernych rezerwowych, bo mityczna ''wszechstronność'' , na rotację do mistrza 3 ligi na świecie i bezkrytyczne ''Maldini ufam tobie'' w okresie mercato.
3
Corsa
Moderator Corsa
4 maja 2023, 06:47
To musiało się tak skończyć. Po odejściu Hakana uznano, że Diaz będzie wystarczającym zastępstwem, w miejsce Kessiego obsadzono Pobegę. Co okienko osłabiamy się i ciężko z tym dyskutować. Z letnich transferów pożytek mamy tylko z Thiawa, a cała reszta to jedno wielkie nieporozumienie.

Pioli dokłada do tego swoje trzy grosze, robi rażące błędy, które nawet my, kanapowi eksperci, potrafimy zauważyć. Chyba wszyscy wiedzieli, że Stefan nie był i raczej nie będzie wybitnym trenerem. Między nim, a Milanem była chemia i dzięki temu wspiął się na wyżyny. Teraz nadszedł moment gdzie trzeba użyć warsztatu, aby wyciągnąć zespół z dołka, spróbować nowych rozwiązań. Niestety jak na dłoni widać, że to go przerasta.

Chciałbym zmiany trenera, ale wiem też, że nikt sensowny tutaj nie przyjdzie. Nie mamy ani kasy ani też wielkich perspektyw na sukces. Brak LM w przyszłym sezonie oznacza brak transferów i powrót do punktu wyjścia.
4
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 07:06
Jeszcze dodam do tego, że gdy już było wiadomo, że nie ma zawodników na granie w ten sam sposób - brak Hakana czy Kessiego taktyka została ta sama przez co z Tonaliego zrobiono Kessiego co nie działa, a z Diaza Hakana co też nie działa (co komiczne jak już Diaz pokazywał oznaki dobrego gry na skrzydle to znowu zaczął grać na środku albo mimo bycia tam ustawionym dalej schodził do środka - przedostatni mecz.
0
kamilus
kamilus
4 maja 2023, 09:36
"Chciałbym zmiany trenera, ale wiem też, że nikt sensowny tutaj nie przyjdzie."

Pioli obecnie gra na dolną połowę tabeli i wydaje mi się, że są w zasięgu trenerzy, którzy radziliby sobie lepiej.
0
dave25
dave25
4 maja 2023, 06:27
Jak oni liczą na ligę mistrzów to śmiech, City nas rozjedzie jakbyśmy awansowali do finału
1
Adiceusz
Adiceusz
4 maja 2023, 08:20
Najpierw to nas „zmęczony” Inter rozjedzie.
0
Nizial86
Nizial86
4 maja 2023, 05:43
W takim bayernie realu manchesterze czy innej druzynie to po takim meczu jak wczoraj juz dawno by trenera niebylo bo w lidze to nas ewidentnie Pioli ciągnie na dno z ktorego wrocilismy
0
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 06:38
W Bayernie zwolnili trenera po słabszych występach mimo walki o ligę i LM (jak na tym wyszli też widać, ale to pewnie decyzja na przyszły sezon), a poziom zarządzania transferami i ludźmi mają na naszym poziomie patrząc co tam się dzieje przy ich budżecie :)
1
Trzesuaf
Trzesuaf
4 maja 2023, 01:47
Zaraz się znajdziemy w sytuacji, że albo Pioleł wygra LM albo out.
0
Manolas
Manolas
4 maja 2023, 01:10
Odszedł Kessie przyszedł Origi, to tak jakby pozbyć się Gullita i kupić w jego miejsce Łukasza Teodorczyka WTF
7
Zimer9009
Zimer9009
4 maja 2023, 00:39
Mnie w ogóle zastanawia jedno.

Czy nasz zarząd i właścicieli w ogóle interesuje to na którym miejscu skończy drużyna ?

Ostatnio czytałem, że po serii słabszych meczy Inzaghi wylądował na dywaniku i ileś tam godzin trwało spotkanie z dyrektorami i właścicielem. Nagle Inter zaczyna kosić w lidze jak szalony.

A u nas coś takiego ma miejsce ? Ktoś potrafi potrząsnąć Piolim czy już tak do końca sezonu będziemy się przyglądać co chłop wymyśli ?


10
szyka
szyka
4 maja 2023, 01:09
Najgorsze jest przypuszczenie, ze Pioli robi to co robi obecnie w uzgodnieniu z zarządemi za jego przyzwoleniem, to nie jest typ trenera, który idzie pod prąd w stosunku do linii obranej przez właścicieli...
Nam pozostaje kibicowanie z interem i mam nadzieję w Stambule. Ewidentnie zagrali all Inn na ligę mistrzów. Pioli mógł być zwolniony, a być może powinien zostać zwolniony w lutym, pewnie nowa miotła top 4 zrobiłaby w serie a przy takich stratach punktowych konkurentów, a w lidze mistrzow pewnie odpadlibysmy z tottkami.
Zarząd obrał drogę postawienia na Piolego, ten doszedł do półfinału kosztem ligi, my w lidze mamy mniej wygranych niż wtop i to jest dramat, jednak obecnie nie pozostaje nic innego jak trzymanie kciuków za Milan Piolego w lm. Albo Pioli zostanie geniuszem albo totalnym przegranym sezonu...
1
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 08:58
@Zimer9009
Podejrzewam, że pewnie interesuje, ale jest u nas tak rodzinna atmosfera, że nikt na nikogo złego słowa nie powie, a co dopiero głos podnieść. Po takim meczu to oni powinni mieć karne zgrupowanie - piłkarze razem ze sztabem. Można narzekać na zmienników, ale w końcówce w większości był pierwszy skład, który grał jeszcze gorzej od zmienników (kolejny raz ta sama sytuacja).
1
marcinomilano
marcinomilano
4 maja 2023, 00:29
Pewnie jak wielu z Was siedzę teraz i analizuję tabelę. Nasza szansa jest aktualnie w tym, że już teraz w małej tabeli z Atalanta i Roma jesteśmy nad nimi. Oczywiście z tymi drugimi jest haczyk, musimy zachować lepszy bilans bramkowy, ale myśle ze jest na to spora szansa. Musimy tez wygrać z Juve, co prawda remis również daje nam miejsce nad nimi w małej tabeli, ale na remis sobie pozwolić nie możemy.

Musimy tez liczyć na punkty odjęte Juve, najprawdopodobniej będzie to 6-9 pkt, wiec nawet 5 miejsce może dać LM, w tym wypadku mała tabele może sie okazać dla nas zbawienna.

Jesli Inter wywali nas z tegorocznej i przyszłorocznej LM to będzie dla nas baaaardzo ciężki cios. Każdy z nas miał nadzieje ze jak wrócimy do LM to na dobre, tak jak to zrobił Inter, jeśli po 2 sezonach znowu wypadniemy, przez kolejne sezony będziemy oglądać plecy Interu, tak jak to było w ostatnich latach i będzie to bardzo nieciekawe położenie.
1
Maxiu
Maxiu
4 maja 2023, 12:39
Możliwy nawet ban dla Juventusu od UEFy.
0
Von Strauss
Von Strauss
4 maja 2023, 13:40
Ważne też, w przypadku gdy więcej niż 2 kluby będą miały tyle samo punktów, żebyśmy nie wylądowali z Romą w małej tabeli i z Interem (bo wtedy przechodzi albo Roma albo Inter - w zależności od następnego meczu), a w przypadku Romy i Juve to abyśmy wygrali mecz z Juve, albo przynajmniej zremisowali, przy lepszym bilansie bramkowym od Romy.
0
Levy11
Levy11
4 maja 2023, 00:24
Tutaj trzeba zadać sobie pytanie? Czy my nie uczymy się na błędach? Bo mi to wychodzi, że nie. Rozumie, że oszczędzamy piłkarzy przed ważniejszymi meczami, ale czy nie lepiej jest wyjść pierwszym składem strzelić 2-3 bramki zamknąć wynik i niech zmiennicy skończą mecz. Zamiast tego wychodzą zmiennicy coś próbują, starają się, ale jakoś nie wychodzi i później muszą wejść Ci z podstawowego i gonić wynik.
2
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2023, 00:25
n-ty raz zapytam po za meczem z Monzą to kiedy my w tym sezonie zamknęliśmy mecz? Piszecie tak jakby to była codzienność?

nawet jak w teorii mamy zamknięty mecz to robimy cyrk jak w Sampdorii i głupia czerwona kartka Leao

Edytowano dnia: 4 maja 2023, 00:26
2
szyka
szyka
4 maja 2023, 00:33
Z Napoli na przyklad:-))
1
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2023, 00:39
to dwa razy, może jeszcze Dinamo w LM ;]

tylko jak mamy pewny wynik to też wtedy trzymany był Piękny Francuz do końca czy wpuszczany Bakayoko ;]
0
Rossu
4 maja 2023, 00:22
Na ten moment jesteśmy najgorszym zespołem walczącym o top 4 - jeśli chodzi o formę i dyspozycję zawodników. Zawsze była beka z Juventusu, jacy to oni nie są cyniczni, a tymczasem to Milan gra tak straszliwą padakę, że zesrać się idzie. Kolejne punkty do kosza, to jest niepojęte.
16
Levy11
Levy11
4 maja 2023, 00:28
Nie do końca masz rację. W ostatnich trzech meczach
Milan 5 punkty
Juve 4 punkty
Roma 2 punkty,
Lazio 3 punkty
Tylko Inter i Atalanta 9
Ścisk jest ogromny, trzeba brać jeszcze pod uwagę co zrobią z Juve na koniec sezonu
0
Zielony2009
Zielony2009
4 maja 2023, 00:28
Roma też jest nędzna
1
Janik14
Janik14
4 maja 2023, 05:36
Tylko ze Milan w 2023 wygral 6 spotkan na chyba 17. Więc to jest skandal
2
buzka1975
buzka1975
4 maja 2023, 00:18
Podziwiam entuzjastow pomyslu zwolnienia Piolego. Zeby nie bylo, od razu powiem ze wcale go nie bronie. Tylko jesli ktos z Was mysli ze na jego miejsce przyjdzie ktos lepszy to gratuluje. Czesto przewijajace sie tutaj nazwisko De Zerbi jest tak samo prawdopodobne jak Guardiola.

Rozumiem gdyby Pioli mial do dyspozycji faktycznie niezly sklad. Tylko ze my nie mamy nawet dobrej 11. To akurat kamyczek do ogrodka dla zarzadu. Nie wszystko jest tylko winą trenera. Po prostu nie idzie. W tamtym sezonie wykrecili wynik ponad stan i nie ukrywajmy tego ze tak nie bylo.

Teraz przychodza mecze 2x z Cremonese czy takie Empoli u siebie i jest problem. Czy Pioli wchodzi do szatni i mowi dobra CDK wez tego bramkarza nie mijaj i nie strzelaj na pustą, Brahim uderz nad bramką, a Thiaw z Kalulu odwalcie cos w obronie? Leao tez mial setke i tez nie strzelil. Rebic nie mial sytuacji w meczu z Empoli? Polowa tych zawodnikow powinna grac w Hellasie a nie w Milanie. Ale to sie nie zmieni latem tak nagle bo to nie Football Menager i nasz nowy wlasciciel nie wylozy 100mln na transfery.

Nie rozumiem rowniez osob ktore twierdza zeby wykupic Diaza. I nie chodzi mi tylko o ten mecz. Nie mozna patrzec przez pryzmat dwoch rajdow z Napoli czy gola z Juve na wyjezdzie ktorego kiedys strzelil. On gra jeden dobry mecz na 5/6. Pozniej dzieki takim decyzjom mamy w kadrze Messiasa bo przeciez fajny chlopak jest, z Atletico gola strzelil, romantyczna historia, jeszcze nie tak dawno gral w 4lidze. Niech zostanie. Krunic? Solidny, ponizej pewnego poziomu nie schodzi. Problem ze powyzej pewnego nie wejdzie. I to tyczy sie duzej czesci kadry ktora systematycznie powinna byc wzmacniana a nie jest no bo skoro Rebic strzelal sezon temu to moze za 2sezony tez jeszcze odpali? A niech zostanie.

Nie potrafimy napoczac rywala nie mowiac o "zabiciu" meczu. Uwazam ze to nie tylko i wylacznie wina trenera. Na to sklada sie wiele innych czynnikow ktore nie zostana zmienione od tak. Czy to srednia kadra, problem z przygotowaniem fizycznym/kontuzje, nieumiejetnosc gry w ataku pozycyjnym, pierdyliard niewykorzystanych sytuacji itd itp.

Pozostaje czekac na weekend i wierzyc ze na taki mecz się zepną. Spokojnej nocki mimo wszystko.

7
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2023, 00:25
są alternatywy Marcelino, Tudor może by do Włoch wrócil ;]

kwestia tego kto będzie chętny i dostępny^
1
Manolas
Manolas
4 maja 2023, 00:26
Mądrego aż miło posłuchać. Jeżeli Pioli teraz poleci to będzie kwintesencja nieudolności zarządu. Mamy takie miejsce na które mamy kadre
0
Zimer9009
Zimer9009
4 maja 2023, 00:29
Wybacz ale przestałem czytać po „nie mamy nawet dobrej 11”.

Juve, Napoli, Inter - ok, te drużyny na papierze są silniejsze.

Ale serio uważasz, że mamy słabszy skład od Lazio, Romy czy Atalanty ?

Top4 to był obowiązek w tym sezonie. Trener posiadał skład którym mógł to spokojnie osiągnąć. Wszystko wskazuje na to, że nie podołał temu zbadaniu. Dodatkowo poza samymi wynikami gra wyglada dramatycznie.

Niestety z cała sympatia dla Pioliego to takie coś kwalifikuje go do zwolnienia i tyle.
9
buzka1975
buzka1975
4 maja 2023, 00:50
Zimer9009

Napisalem ze nie mamy nawet dobrej 11 co jest faktem. Nie wiem co ma na celu Twoje porownanie, nie wspominalem o innych druzynach. Poza tym ja nadal wierze w Top4. Za dlugo kibicuje Milanowi i za duzo widzialem. A jak sie nie uda to trudno, zycie. Wieksze tragedie ludzie przechodza. Jak dla kogos to wstyd to mozna zaczac kibicowac Cremonese.

Na decyzje przyjdzie czas po sezonie a nie teraz. Nawet jesli przegralibysmy 3-0 z Lazio to nadal uwazam ze zwolnienie Piolego teraz bedzie strzalem w kolano. To on zaufal tym swoim "zolnierzom" gdzie niektorzy z nich w innych klubach nie mieliby czego szukac bo nie sa wirtuozami i twierdze ze zepną sie jak potrafili to nam juz niejednokrotnie udowodnic, jak nie w lidze to w LM. Z Totkami nas skreslali, Napoli mialo grac juz w finale, to czemu nie z Interem? Pozyjemy. Pozdro ;)
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 maja 2023, 00:53
Ten argument z 11, którą ma Pioli, to mnie zawsze dobija. Nie mamy najlepszej paki w lidze, ale że niby mamy ekipę na poziomie Lecce, Salernitany, Cremonese itp., że z tymi ekipami regularnie remisujemy? Nikt nie oczekuje od Piolego, że wygra wszystkie mecze, ani że nawet wygra wszystkie mecze z czołówką. Dół tabeli powinien kosić równo, bo składy wyżej wymienionych ekip są o kilka poziomów niżej od tego, co do dyspozycji dostał Pioli.
3
buzka1975
buzka1975
4 maja 2023, 01:20
Gianni Rivera

Spoko, szanuje Twoja opinie. Tylko idac tym tokiem myslenia kazda mocniejsza druzyna musi wygrywac wszystko z dolem tabeli? Inter nie tracil punktow? Nie przegrali ze Spezia albo nie remisowali z Sampdorią? Przeciez Inzaghi ze swoim 3-5-2 i tymi samymi zmianami co mecz jest tak samo zabetonowany jak Pioli albo i gorszy.

Chelsea ze swoja kadra zajmuje miejsce w drugiej polowie tabeli. PSG jest liderem tylko dlatego ze reszta stawki jest duzo slabsza i wiekszosc meczow wygrywaja indywidualnosci a tak naprawde ze swoja kadra powinni miec z 35 na 38 wygranych.

Takich przykladow jest masa. Na koniec to wszystko weryfikuje boisko ktore na kazdym kroku płata figle. Leicester tez jakos zdobylo mistrza a przed sezonem nikt nie postawilby na nich zlamanego grosza bo kadre wydawalo sie ze mieli srednia.

Wedlug mnie u nas duzy problem jest z samym nastawieniem do meczu. Nie potrafie pojac jak mozesz zagrac dobry mecz np z Napoli (gdzie tak naprawde wszystkie 4mecze z nimi zagralismy dobrze, nawet ten przegrany), a nastepnie grasz padake ze strefa spadkowa. To jest dla mnie niezrozumiale do dzis i chcialbym wiedziec co tacy pilkarze i trener maja w glowie przed meczem.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
4 maja 2023, 06:52
Z Napoli w CL wystarczyło wyłączyć środek grając 1v1 podobnymi piłkarzami, a ogólnie głównie się broniliśmy. Te wygrane spotkanie 4:0 można określić za dobre spotkanie, a ten przegrany mecz, to był inny moment sezonu, taki w którym graliśmy w piłkę.
0
Mil_online
Mil_online
4 maja 2023, 00:13
Nawet nie zakładajcie, że ktokolwiek wywali Piolego, musiałby chyba wszystko dostać do końca sezonu po 0:5, a i tak nie jestem do końca pewien czy by polecial.
1
Grande
Grande
4 maja 2023, 00:08
CDK ma jakąś cechę wiodącą wg was? Szybkość, zmysł do gry kombinacyjnej, gra głową, wykończenie, drybling etc.?

Jak to widzicie?
0
ZYLION
ZYLION
4 maja 2023, 00:11
Prawdopodobnie nie ma nic, 1 eo 100 że ma to wszystk, On i Orugi zaczynaka nas kosztować nie tylko finansowo ale i sportowoz mogą nas pogrzebać
0
Milanboy
4 maja 2023, 00:12
Nic, to jest jego problem. Tonali czy Leao mieli jakąś wiodącą cechę, a on wygląda jak ciało obce w tej drużynie.
1
szyka
szyka
4 maja 2023, 00:16
Bojaźń i brak determinacji- innych cech nie widzę
4
Alessio_re6
Alessio_re6
4 maja 2023, 00:38
Ogólnie jest to kompletny piłkarz, nie ma konkretnej cechy dominującej, tylko szereg umiejętności na wysokim poziomie, ale problem w tym, ze jakoś nie potrafi pokazać nawet 10% tego co w Brugge, gdzie był liderem obok Vanakena.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
4 maja 2023, 06:36
Jak dla mnie jego największy problem to nasza taktyka, w której nie jeden się nie potrafi odnaleźć, bo jej nie ma - 0 schematów rozegrania, dostaniesz piłkę i coś wymyśl sam. Tak jakby każdy nasz zawodnik to Leao w formie. Dlatego np. Diaz się nie nadaje do gry na środku, bo niestety swoimi warunkami fizycznymi w środku sobie nie radzi, jak już zagrał na skrzydle w miarę ok to trener go z powrotem dał na środek. Logika.
1
kamilus
kamilus
4 maja 2023, 09:38
"CDK ma jakąś cechę wiodącą wg was?"

Fajna pensja.
0
dawios00
dawios00
4 maja 2023, 00:00
Po prostu Milan nie potrafi grać w ataku pozycyjnym. Drużyna najlepiej sie czuje kiedy może grac z kontry, wtedy można wykorzystać szybkość Leao, Theo, Diaza, Saelemakersa oraz Tonaliego i Bennacera do przecinania podań. Natomiast kiedy przychodzi grac w ataku pozycyjnym to drużynie ciężko stworzyć składną akcje.
Nie ma typowego kreatora który by wziął na siebie ciężar gry tylko wszystko zaczyna sie od bramkarza albo od obrońcy i piłka goni od lewej do prawej i zazwyczaj kończy sie to niecelnym dośrodkowaniem albo stratą piłki gdzieś na 30 metrze od bramki przeciwnika i tak przez cały mecz.

Ciekawe będą mecze z Lazio i Interem
2
Grande
Grande
4 maja 2023, 00:03
No to jest problem, bo w lidze masz z kilkanaście zespołów, z którymi musimy grać atakiem pozycyjnym.
2
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2023, 00:08
albo oddać pole gry jak to robi Mourinho czy Juve ;] i liczysz na farfocla
0
szyka
szyka
4 maja 2023, 00:20
To umiejętne oddanie pola gry byłoby zbawienne, ale pioli woli kisić dosrodkowania o gre 1 na 1 leao brahima i Alexisa. Nie zarządzamy meczem jak należy grając jednostajnie, zero iq boiskowego, najgorzej
0
kamalh
kamalh
3 maja 2023, 23:59
W tym meczu tylko Davide chciał wygrać. Było to widać po sytuacji jak dostał gonga i go przytkało i pokazywał Malickowi (?) "Graj chłopie, żyję" Reszta na zerowym wkurzeniu grała. Faul? Aut? A to poczekam, niech się Cremonese ustawi dobrze. Przecież nam się powinno śpieszyć od pierwszej minuty, a nie od 90'. Tego mi ostatnio najbardziej brakuje. Zero przyśpieszenia przy ostatnich podaniach.
3
Gol
Gol
3 maja 2023, 23:58
Jakbyście zwolnili Piolego, to na pewno w jego miejsce przyjdzie klasowy trener, tak samo jak w poprzednie lato przyszły klasowe wzmocnienia, w ramach zastępstwa za odchodzących piłkarzy, abyśmy nie musieli grać Diazami, Alexisami, Origiami i De Ketelarami którzy po wyklepanej akcji nie spudłują znowu do pustej bramki, albo będą potrafili w prostej sytuacji minąć bramkarza bez potykania się o własne nogi, czy o zgrozo podnieść głowę do góry i podać do lepiej ustawionego partnera aby ten mógł trafić do pustej bramki. Na pewno tak będzie.

Cały rok ględzenia w komentarzach, że ten czy tamten "młody" zawodnik nie gra i buuu zły Pioli powinien mu dać grać, no i jak daje grać z jakimiś ogórkami którymi przy zimnej krwi powinno się dzisiaj skończyć na spokojnym 3-1, w dodatku przed arcyważnym spotkaniu z Lazio i dwumeczu z Interem, a Ci super młodzi zawodnicy znowu kolejny raz nie dojeżdżają to znowu jest winny Pioli bo powinien dać ogórowi z Cremonese powjeżdżać w nogi Leao jednak (wyobrażam sobie co by było jakby Leao teraz wypadł do końca sezonu w takim spotkaniu, Pioli by chyba został tutaj ukrzyżowany).

W tych spotkaniach z dołu tabeli to brakuje Milanowi ewidentnie spokoju i potrafienia przyśpieszenia gry, a tym powinien zajmować się Brahim Diaz, czego po prostu nie robi, bo woli się "pobawić" z Alexisem kto się wda w więcej bezowocnych dryblingów i to jest męczące bo tak jest co mecz z jakimś Empoli, Hiszpan totalnie nie rozumie tego że w takich spotkaniach to on dyktuje tempo gry w środku pola, on bierze piłę i leci w jedenastkę rywala gdzie czeka 10 zawodników, a jak jakimś psim swędem dostaje piłkę na główkę do pustej bramki z którą może zrobić wszystko, to wali to główką w trybunę, o Origim z którego generalnie to nie ma żadnego pożytku i Charlsem który jest po prostu do bani i mi się już nie chce słuchać nawet o tym żeby mu dać czas, nie ma sensu wspominać. Czas już był, nie ma psychiki do gry na takim poziomie, trudno, pora zakończyć to łudzenie się z odpaleniem, bo gość marnuje wiele okazji które mogły by się realnie przeliczać na punkty, kosztował sporo i jak nie potrafi zapanować nad emocjami to nie jest drużyna dla niego.

Gość ma jedną asystę w 37 spotkaniach, grając z przodu, przecież to jest takie dno, że brak słów, ja bym w żadnym meczu do tej pory nie dał mu wyższej oceny niż wyjściowa 6 i naprawdę fajnie, że na treningach mu fajnie idzie, jakby dawali za to punkty to na pewno bym się bardzo cieszył, ale no niestety nie dają. Wtedy jak dają punkty to Belg zamiast obiec bramkarza woli sobie w niego wbiec z piłką i zrobić smutną minę do kamery.

Tyle, rozumiem frustrację, ale moim zdaniem w tych meczach jedynie co się pokazuje, to że niektórzy zawodnicy no nie dźwigają presji, może odpowiada za to trener, ale patrząc na Diaza czy Alexisa to po prostu bardziej obstawiam, że samo podejście zawodników do rywala jest momentami lekceważące, nie wiem jak można tak podchodzić wiedząc ile już punktów się w tej kampanii zaprzepaściło, no ale naprawdę Diaz i Alexis w tych meczach to grają po prostu cały czas to samo padło, cały czas debilne dryblingi, cały czas zaczepianie rywala, Belg to przechodzi samego siebie w tych pyskówach, jest ultra średni, wyszła mu przez 3 lata w Milanie jedna akcja z Napoli i zamiast skupić się na grze, to pyskuje do typa który go schował do kieszeni, non stop utarczki słowne, non stop pretensje i machanie rękami. Drugi Krzysiek Piątek.

Na ten moment mamy 5 kolejek do końca, wciąż wszystko w naszych nogach, ale limit straconych punktów jeżeli chcemy grać w LM się właśnie zakończył, a z Lazio po prostu musimy wygrać, kropka.

Piolego nie wyrzucam, bo nie mam za co, kadrę mamy bardzo słabą zwłaszcza jeżeli chodzi o atak, a podstawową 11 grać wszystkiego się nie da, będą transfery od których będzie można wymagać, będę wymagać od Piolego, na ten moment nie widzę totalnie aby przyszedł tutaj nawet Guardiola i cokolwiek poprawiło się w kwestii naszych asów z ataku, gdzie tak naprawdę mamy jednego zawodnika który w tym ataku robi różnicę, a to zdecydowanie za mało na drużynę która niby się chciała bić o mistrzostwo Włoch, a zaraz może nawet nie zagrać w pucharach.

Niestety, atak nie dojeżdża i to się właśnie objawia w spotkaniach z zamurowanymi rywalami którzy stoją w 11 w polu karnym, a tutaj jest wina 100% zarządu bo po prostu nikogo konkretnego do tej formacji nie sprowadzili, zakupili dwójkę gości którzy łącznie mają 2 bramki i 2 asysty, są to liczby żałosne i tyle.
3
Milanboy
4 maja 2023, 00:11
Dokładnie, ludzie tutaj myślą, że przyjdzie ktoś lepszy i nagle nasza gra się odmieni, a przeszłość pokazała, że nigdy tsk nie było, był efekt miotły, po czym powrót do stanu sprzed tego efektu.

CDK uważam, że piłkarsko mocno odstaje, bo nie widzę w nim niczego co mógłbym w nim pochwalić.
2
RafAxl
RafAxl
4 maja 2023, 00:17
Od trenera nie wymagasz, od zarządu przed sezonem też nie wymagałeś. Dziwię się, że jeszcze od piłkarzy czegoś wymagasz, ale też tylko od napastników. Chyba meczów Milanu nie oglądasz, jeśli wszystkie niepowodzenia na skuteczność napastników zwalasz. Nie widziałem też jakiejś wielkiej agresji w grze piłkarzy Cremonese. Nogi naszym to chcieli połamać Ci z Romy.
5
Gol
Gol
4 maja 2023, 00:35
RafAxl - Z czego wnioskujesz że od trenera nie wymagam i o czym piszesz, że od zarządu przed sezonem też nie wymagałem.
Skąd pomysł, że "wszystkie niepowodzenia na skuteczność napastników zwalasz" bo to też totalna bzdura. Podobnie jak to, że kontuzja może się zdarzyć tylko przy brutalnej grze rywala.
1
RafAxl
RafAxl
4 maja 2023, 00:47
Gol - Leao może też złapać kontuzję na treningu, lub pod prysznicem. Poza tym, o czym my mówimy, nieważne jakim składem, wygranie meczu z tak słabym przeciwnikiem na własnym stadionie było obowiązkiem. Winni są wszyscy, trener, piłkarze i zarząd z właścicielem na czele.
2
Gol
Gol
4 maja 2023, 12:31
RafAxl - Aha, czyli od tak sobie losowo wpisałeś coś w komentarzu i nawet nie zamierzasz odnieść się do tego co według Ciebie niby ja pisałem, spoko.

Oglądasz piłkę nożną i naprawdę nie rozumiesz słowa rotacja ? Muszę Ci tłumaczyć ?

Dobrze w porządku, bo widzę że to masowy problem kibiców na tej stronie, zgadnij, kto ma najwięcej rozegranych minut w sezonie w Milanie ?

Leao - 3124 minuty
Tomori - 3187 minuty
Theo - 3271 minuty

W jakim oni spotkaniu mają odpoczywać, skoro gramy obecnie co 3 dni ? Pioli ma wystawić na Lazio czy w półfinale LM na Inter, Ballo Toure, Origiego na skrzydle czy Kalulu w obronie, skoro oni sobie jak widać nie radzą z zawodnikami z Cremonese ?

Może w ogóle nie mają odpoczywać i grać 100% minut w sezonie, a dziwna "fala kontuzji" która nas raz na jakiś czas nawiedza to po prostu pech, a nie przemęczenie zawodników grających wszystko od deski do deski na kilku frontach ? Jak była ta fala kontuzji to jak wyglądał Milan i czy to też wina Piolego czy może jednak faktycznie kadra mocno nie daje rady jak wchodzą zmiennicy ?

Tak, mogą złapać kontuzję nawet na treningu czy pod prysznicem i nadal powodem będzie ogólne przemęczenie organizmu, bo jak się zajeżdża piłkarzy, to o uraz nie trudno.

Był obowiązkiem, co ja mówię, że to dobry wynik ? Fatalny wynik.

Wczoraj mieliśmy przynajmniej trzy okazję 100% + gola po minimalnym spalonym i gola w 93 minucie, Cremonese miało dwie sytuacje, raz spalonego złamał Ballo Toure, druga to popis Kalulu który zachował się jak amator w obronie i z tego padła bramka, dwa indywidualne błędy zmienników, poza tym Cremonese przez całym mecz nie stworzyło nic.

Zarząd w lecie się nie popisał, ściągnęli zawodników którzy koniec końców w większości nie mieli wyrobionej marki. My kibice, podobnie jak to bywało wcześniej liczyliśmy chyba, że mimo iż są to zawodnicy mniej znani, to będą oni solidnymi młodymi zawodnikami nastawionymi na rozwój, natomiast okazało się, że tak naprawdę żaden z tych zawodników po prostu nie wypalił. Dalej drużyna nie ma PS, dalej nie ma ŚPO z prawdziwego zdarzenia, nadal mamy dwóch pomocników bardzo dobrych i resztę po prostu przeciętnych, w ataku jest Leao który odpowiada za większość udanych akcji w tej formacji, jedynie obrona prezentuje się solidnie, chociaż i tutaj grały ogórki w postaci Desta czy mocno przeciętnego Ballo Toure.

Tak, największym problemem jest brak ŚPO z prawdziwego zdarzenia który będzie się tak samo mobilizował na Napoli co na Empoli, Diaz w tych spotkaniach po prostu zawsze nie dojeżdża i gra w idiotyczny sposób, a jest na kierownicy, centralną postacią w ofensywie od której najwięcej zależy.
Edytowano dnia: 4 maja 2023, 12:37
0
szyka
szyka
3 maja 2023, 23:55
Te rotację w ostatnich meczach pokazały, że mamy 14 zawodników, a z pozostałymi to można rozwiązywać kontrakty, bo nic nie wnoszą
Cdk- powinni mu załatwić jakiegoś psychologa, bo jego mowa ciała na boisku mówi, że nic z tego nie wyjdzie jeszcze zanim sprobuje...

Pioli ma jeden cel - finał w Stambule i w sumie mu się nie dziwię, bo taka okazja pewnie nigdy więcej się mu nie przytrafi. Zaraził tym mentalem swoich zawodników, więc liczmy na wygrane 3 mecze:-) taki leao jest pewnie w półfinale lm, ale dziwię się tym rezerwom co nawet trawy nie gryza nad kopaczami na poziomie serie b. Nikogo nie będzie mi żal jeśli odejdzie
2
michal1606
michal1606
3 maja 2023, 23:51
Sierpień 2022:

Właściciele: Trenerze, jaki masz plan na nadchodzący sezon?
Pioli: Ku**a sprytny.
5
Demick
Demick
4 maja 2023, 00:07
Sierpień 2022: Dest niebawem dołączy do Milanu xD
0
Jaca23
Jaca23
3 maja 2023, 23:49
Kto taki mądry niech teraz namówi Leao, żeby przedłużył kontrakt XD
3
Milanboy
3 maja 2023, 23:50
Ty się nie śmiej i lepiej licz aby przedłużył, bo bez niego jesteśmy słabi w ofensywie , bo tak fantastycznie nasz zarząd rozplanował poprzednie okienka transferowe.
0
patoo_07
patoo_07
3 maja 2023, 23:54
Dodatkowo mamy trenera, który jeszcze nie zauważył, że chłop wchodząc z ławki nie daje nic i zamiast zagrać nim pierwsze 45 minut, żeby załatwił mecz i dać mu odpocząć w drugiej połowie, to gra do kija Origim na skrzydle.


Nie no im częściej o tym pomyślę co ten dziad dzisiaj wymyślił, tym bardziej mam ochotę walnąć głową w ścianę.
0
Milanboy
3 maja 2023, 23:49
Może niektórzy wybiją sobie z głowy teksty typu "mamy skład na scudetto", bo dzisiaj pokazaliśmy, że nawet o top 4 będzie ciężko i teraz porównam sobie skład Interu oraz Milanu, a więc po kolei.

Inter:

Bramka: Onana, Handanović, Cordaz ,

Obrona- Acerbi, Skriniar, D'Ambrosio, Bastoni, De Vrij

Wahadła- Dimarco, Gosens, Bellanova, Darmian

Druga linia- Brozović, Asllani, Barella, Gagliardini, Calhanoglu

Atak: Correa, Lautaro, Dzeko, Lukaku.

Milan :
Bramka- Maignan, Tatarusanu, Mirante

Obrona-Tomori, Kjaer, Kalulu,Thiaw, Gabbia, Hernandez, Ballo Toure, Calabria, Florenzi,Dest.

Druga linia- Tonali, Bennacer, Vranckx, Pobega, Krunić, Bakayoko, De Kateleare, Diaz , Adli

Atak: Leao, Giroud, Zlatan, Rebić, Origi, Salemaekers, Messias.

Podsumowując- Wyglądamy na pewno lepiej w defensywie, ale im dalej w las , tym gorzej. Najbardziej rzuca się w oczy przód który jest biedny, bo dla Giroud nie ma porządnego zmiennika, a on sam Goleadorem nigdy nie był, tymczasem Inter ma bogactwo w tej formacji i dzięki temu ich siła rażenia jest większa, bo Dzeko, Lukaku oraz nieprzewidywalny Correa, to napastnicy o pewnej klasie, a u nas jedynym motorem napędowym jest Leao który kruszy mury, reszta ma lepszy, albo gorszy dzień. Druga linia wcale nie jest lepsza, bo Inter w tej formacji wygląda o niebo lepiej, Hakan zjada Diaza i CDK razem wziętych, Mkhitaryan to zawodnik który z nie jednego pieca jadł, a Barella to najlepszy pomocnik w całej lidze. To jest skład na mistrza Italii, a nie nasz który przez kilka lat jechał na ambicji, bo gdy walka się kończy, to trzeba pokazac trochę jakości piłkarskiej, a niestety tego nam często brakuje.

Dodajmy, że nasz zespół słynie z intensywności oraz łapaniu na wykroku oponentów, a w tym sezonie o wiele rzadziej to się zdarza, no i dużo naszych piłkarzy nie ma za wysokich umiejętności technicznych zeby grać lepiej w piłkę, wiec gramy jak gramy.

A co do meczu no cóż, i Pioli mógł wystawić galową jedenastkę, ale z drugiej strony komentatorzy ładnie to podkreślili, że gdyby CDK wykorzystał sytuację, albo Brahim to opinia byłaby tu zupełnie inna, bo Stefano dał odpocząć kluczowym piłkarzom , a młodzi pokazali, że można na nich liczyć...... Tak się jednak nie stało i po raz kolejny rezerwowi pokazują jak mocno odstają od galowej jedenastki (choć ta w kolejnym sezonie też wymaga korekt na pewnych pozycjach).

Będzie ciężko o top 4, ciężej niż kiedykolwiek za kadencji Piolego, ale ja wieżę w ten zespół i wierzę w Padre, bo z gówna bat ukręcił czyt awans do ligi mistrzów po 7 latach oraz wygrał scudetto, i tym razem może na ostatniej prostej dokoptować nas do top 4, Forza Milan per sempre !!!!
1
Zimer9009
Zimer9009
3 maja 2023, 23:59
Zgodzę się, że Inter jest zdecydowanie silniejszy na papierze i jak pokazuje aktualna forma również na boisku (moim zdaniem niestety przekonamy się o tym w dwumeczu).

Brak obrony scudetto to oczywiście nie jest wina Pioliego bo skąd ktokolwiek mógł wiedzieć, że Origi i CDK okażą się totalnymi niewypałami. Gdyby obydwoje dołożyli chociaż kilka bramek i asyst nawet z outsiderami to top 4 byłoby pewne, a tak mamy co mamy.

Nie mniej tak jak na początku czy nawet w połowie sezonu Pioli mógł ich testować i na nich stawiać tak rotując połową składu (która wie, że jest daremna) na kilka kolejek przed końcem sezonu staje się głównym ojcem tej kompromitacją jaką będzie brak LM.
2
Milanboy
4 maja 2023, 00:09
Zimer9009 - Kontuzje, pamiętaj, że znowu mieliśmy sporą liczbę kontuzji i trudno było o rotację w tym składzie, a zwłaszcza w obronie gdzie wypadal nam Kjaer, Calabria, Florenzi, a w ataku znowu i znowu Rebić, czy Origi który przez długi czas leczył uraz którego nabawił się w Live, nie wspominając o Ibrze. To się musiało w końcu odbic na naszej grze,a gracze jak Snickers mają tylko momenty czy Diaz (choć to dobra opcja na ławkę).

Dla mnie głównym winowajcą (winowajcami) braku ew top 4 będą Maldini i Massara którzy fatalnie przeprowadzili ostatnie okienka transferowe.
0
RafAxl
RafAxl
4 maja 2023, 00:23
No co Wy, po meczach z Napoli Święcicki mówił, że Milan na większości pozycji ma lepszych piłkarzy. To jaka w końcu jest ta kadra? Tak słaba, że nie potrafi kilku goli wbić spadkowiczowi na własnym stadionie?
Edytowano dnia: 4 maja 2023, 00:25
0
szyka
szyka
4 maja 2023, 00:49
Przesadzacie Panowie z tą siłą interu:-)
Correa toż z niego się nawet interisci śmieją.lukaku razem z lautaro pokazali ta pewna klasę na mistrzostwach ośmieszając się tam,
marnujac po 10 setek, taki duet mistrzostw , jakiś turek- odpad z Milanu, acerbi- kolejny ,skrinar to już nie jest ich zawodnik właściwie

Dzeko to taki nas zlatan:-) tylko gorszy oczywiste
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się