SCUDETTO


Dziś spotkanie z ojcem Brahima Diaza. Pomocnik chce zostać w klubie

5 maja 2023, 08:50, Adam6 Aktualności
Dziś spotkanie z ojcem Brahima Diaza. Pomocnik chce zostać w klubie

Jak donosi Gazzetta dello Sport, dziś ma dojść do spotkania ojca Brahima Diaza z Paolo Maldinim oraz Fredrickiem Massarą. Rozmowy będą miały na celu potwierdzenie porozumienia klubu i piłkarza w sprawie jego dalszej gry w Milanie. Obecnie jednak karta zawodnika nadal należy do Realu Madryt i to również hiszpańska drużyna będzie miała w tej sprawie dużo do powiedzenia. Rossoneri wkrótce, w tej samej sprawie, spotkają się też z przedstawicielami Królewskich, którzy mogą mieć związane ręce, ponieważ Brahim i Milan chcą przedłużyć współpracę. Kwota wykupu pomocnika to 22 miliony euro i ona również prawdopodobnie będzie przedmiotem negocjacji z działaczami Los Blancos.  



49 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
9 maja 2023, 17:58
I niech zostanie.
0
Grande
Grande
5 maja 2023, 17:27
Dla mnie jest obojętne czy kosztuje 22 mln, czy więcej. Byle tylko od przyszłego sezonu reprezentował inne barwy.
1
dave25
dave25
5 maja 2023, 15:26
1 na 10 meczy mu wychodzi podobnie jak było z Borinim i Nocerino wg mnie słaba psycha on sam powinien wygrać mecz z Cremonese albo być chociaż wyróżniającym zawodnikiem
2
chory
chory
5 maja 2023, 14:56
on w końcu wybrał Maroko czy Hiszpanie?
0
Grande
Grande
5 maja 2023, 17:24
Niestety wybrał Milan.
0
ósmy
ósmy
5 maja 2023, 14:26
To by znaczyło, że Maldini i Massara nie mają pomysłu na obstawianie tak kluczowej pozycji.
Z drugiej strony wolę zostawić Brahima i CDK, a pozostałą kwotę z mercato przeznaczyć na nową 9, i wartościowego skrzydłowego na prawą stronę. (Bo jeśli nie Brahim za 22 mln, to pewnie należałoby wywalić dobry hajs na kogoś o podobnym profilu. Nie wyobrażam sobie zostawić tam niesprawdzonego Adliego, niespełnionego CDK, czy niefrasobliwego Maldiniego)
Zmiana za Rebicia powinna się obyć bez szkody dla ksiąg, i sama w sobie musi się zrekompensować, i pokryć kwotą pozyskaną za Ante.
Pozostaje kwestia co zrobić z Maldinim, Adli, czy El-Hilalim, mogącym grać na tej pozycji.
Adli pewnie wypożyczenie, El-Hilali najpierw musi przedłużyć, by pewnie też pójść w świat.
Młody Maldini? Może zostać uzupełniając skład zarówno na prawym skrzydle, jak i na treq.
W takiej Spezii i tak za wiele nie pograł, więc chłopak musiałby przyjąć ofertę jakiegoś klubu z Serie B, by coś więcej pokazać.
A na rezerwie, to i u nas może siedzieć.
Edytowano dnia: 5 maja 2023, 14:36
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 maja 2023, 14:03
Ojcze Brahima, czy Brahim może wyjść na podwórko?
1
mmielczar123
mmielczar123
5 maja 2023, 13:14
Ponoć Monza ma chcieć wypożyczyć CDK XD
Śmieszna plotka, bo wiadomo, że to się nie wydarzy
0
Rafał0209
Rafał0209
5 maja 2023, 13:58
Jakby Berlu był z 20 lat młodszy to by skręcił lepszą ekipę w Monzy od tej Milanu amerykańców, już się jeszcze w tym sezonie okaże że my na 7 miejscu a Monza na 8 będziemy sąsiadami. przypał niezły :)
7
KartonGips
KartonGips
5 maja 2023, 11:32
22 mln to trochę dużo jak za rezerwowego, ale i tak lepszy deal niż 35mln za podgrzewacz ławki z Belgii
4
Rafał0209
Rafał0209
5 maja 2023, 13:54
Brahim miał być rezerwowym tego podgrzewacza jak go nazywasz to skoro podgrzewa ławkę to Brahim jest podstawowym, chyba że wy serio wierzycie że przy wydaniu takiej kwoty na CDK ktoś przyjdzie na 10. jak CDK wypali to Brahim będzie świetnym zmiennikiem, jak nie to mamy dwóch rezerwowych z których jeden będzie musiał grać :)
0
matten
matten
5 maja 2023, 11:12
Jest mi to obojętne, jak zostanie to w porządku, a jak odejdzie, to nie będę po nim płakał. Oby tylko nie było tak, że Diaz będzie głównym transferem gotówkowym nadchodzącego okienka, a trochę się tego obawiam...
0
Skot Łilson
Skot Łilson
5 maja 2023, 11:02
Dać sobie spokój z tym nędznym Brahimem, za 20 mln lepiej zainwestować w prawdziwego PS albo w kogokolwiek licząc że odpali jak np. Kwara w Napoli, bo Diaz tego nie zrobi. Ja rozumiem frajerstwo z Cremoną, ale chyba to nie wina Piolego że CDK czy Diaz nie potrafią strzelić praktycznie setek, do tego spalony o włos Alexisa czy dobra obrona strzału Origiego, równie dobrze mogło się skończyć 3 do 0 i Pioli na te miernoty nie ma wpływu. Do tego błąd Kalulu przy bramce. A że są w kadrze i biorą kasę to niech zapieprzają bo skoro nie radzą sobie z jedną z najsłabszych drużyn to nie powinni być w Milanie i tyle.
Edytowano dnia: 5 maja 2023, 11:06
8
Cisek666
Cisek666
5 maja 2023, 12:20
Ale za to radzili sobie np. w meczach z Napoli czy Tottenhamem. Jakbyśmy skreśli każdego po jednym nieudanym meczu to kto będzie grał?
3
Skot Łilson
Skot Łilson
5 maja 2023, 14:06
Diaz zagrał jeden nieudany mecz? Chyba w tym tygodniu xD on zagra jeden mecz bardzo dobry, dwa średnio i trzy fatalnie no naprawdę wspaniały zawodnik wart 22 mln... Już bym wolał zostawić w kieszeni lub wydać na PS tą kwotę a spróbować odbudować darmowego Aourara np.
0
Vol'jin
5 maja 2023, 10:58
kupić SMS"a bo ostatni dzwonek i można mercato zamknąć ;]
1
Jaca23
Jaca23
5 maja 2023, 10:41
Z kolei w hiszpańskich gazetach można wyczytać, że Real chce Diaza z powrotem i jest już szykowane dla niego miejsce w kadrze.

Dla mnie sprawa Brahima jest mocno skomplikowana. Jest to zawodnik, który dobrze się czuje, gdy ma dużo miejsca, gdy gramy z kontrataku. Na PS daje więcej niż Alexis/Messias, choć zdecydowanie częściej zdarzają mu się bezproduktywne mecze, także to dobry materiał na zmiennika i pewnie to też widzą w Madrycie.

Z drugiej strony, w żaden sposób nie nadaję się na 10tkę, a tam najczęściej widzi go Pioli. Nie ma prostopadłego podania, strzału z dystansu, wizji gry. Do tego często traci piłkę po nieudanych dryblingach lub przegranej walce fizycznej. Nie istnieje w ataku pozycyjnym.

Jeśli o mnie chodzi to bym go po prostu odpuścił, bo ta kwota wykupu to pewnie połowa naszego budżetu na letnie mercato. Zwłaszcza, że jak go wykupimy to bardzo możliwe, że Pioli nadal będzie stawiał go na 10tce i tym samym będziemy mieli już słabo obsadzone dwie pozycje na boisku (10 i PS).
2
Vol'jin
5 maja 2023, 10:42
zacznijmy od tego, że Pioli chyba sam nie wie czego chce od 10.

czy to ma być mezalla czy cofniety napastnik.
6
Milanboy
Moderator Milanboy
5 maja 2023, 10:44
Daje więcej niż Snickers niż Junior na prawej stronie? No nie zgodzę się z tym, ponieważ Hiszpan grał mało po tej stronie, a jak grał w meczu z Roma jako prawoskrzydłowy, to szału nie zrobił.
0
Vol'jin
5 maja 2023, 10:46
ale jak grał na PS z Juve czy z Napoli to zrobił swoje ;]
0
Klimczer
Klimczer
5 maja 2023, 10:49
Zacznijmy od tego, że za niego i tak ktoś musi przyjść a wątpię że w tych czasach za 22mln kupisz kogoś lepszego. Oczywiście może się zdarzyć drugi Kvara ale równie dobrze może być i drugi CDK za 35 mln
0
Jaca23
Jaca23
5 maja 2023, 10:52
Vol'jin
Niestety masz rację.

Milanboy
Na PS Diaz>Messias/Alexis i nie ma o czym dyskutować.


Klimczer
Nikt nie musi przychodzić za Diaza, a na pewno nie na 10tkę. Zrezygnować z gry z treqiem, skoro nie mamy takiego gracza i przejść choćby na 4-3-3.
1
Klimczer
Klimczer
5 maja 2023, 11:02
Mimo wszystko wciąż ktoś musi przyjść nawet przy zmianie ustawienia i powiedzmy sobie szczerze za 22mln jest bardzo ciężko sprowadzić zawodnika który będzie na Europejskim poziomie.

Na ten moment nawet nie wiemy jaki będzie budżet transferowy więc ciężko w ogóle wyrokować kogo zostawić, wykupić czy sprzedać.
0
serginho83
serginho83
5 maja 2023, 10:31
Gość jest strasznie nierówny, jeżeli miałby zostać jako "10", to gra nie warta świeczki...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 maja 2023, 10:21
Istny fenomen. W przypadku Leao po x miesiącach zorientowano się jaki z niego napastnik, a tutaj prawie 3 lata minęły i dalej wpycha się chłopa bez wizji gry na jedną z kluczowych pozycji w tej taktyce...
3
Milanboy
Moderator Milanboy
5 maja 2023, 10:10
Kiedyś pewien tatuś traktora się domagał xd.
1
Tanger
Tanger
5 maja 2023, 10:07
Na dobrą sprawę niewiadomą będzie przyszłość Maldiniego i Massary, a co dopiero tutaj mówić o Brahimie.
0
ósmy
ósmy
5 maja 2023, 10:21
I Moncady
0
Mirek99999999
5 maja 2023, 11:14
Maldini na 100% zostanie tak samo jak Pioli niezależnie od wyników, Massara może skusi się na Juve, Moncanda podobno też jest rozchwytywany.
0
Rafalzki
Rafalzki
5 maja 2023, 09:50
no to teraz saga negocjacji z Realem w celu wykupienia przeciętnego Diaza. Wobec braku awansu do Ligi Mistrzów będziemy zbijać cenę i skoncentrujemy całe siły na wykupie Diaza, stanie się nadrzędnym celem transferowym XD
0
sheva7acm
sheva7acm
5 maja 2023, 09:41
Tylko jako rezerwowy !!
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
5 maja 2023, 10:35
On od początku był sprowadzony jako rezerwowa 10. Najpierw Hakana, a poźniej CDK. A że wyszło z tymi piłkarzami jak wyszło, to facet gra bardzo dużo. Dla mnie do rotacji idealny piłkarz.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
5 maja 2023, 09:35
Moim zdaniem Brahim jest piłkarzem, którego trzeba zabrać Pioliemu. Stefano na dłuższą metę nie zrezygnuje z Diaza w środku(nawet na krótszą nie potrafi), który jest niestabilnym zawodnikiem w tej roli i którego potencjał jest marnowany. Lubie Brahima, ale dla niego najlepszym rozwiązaniem będzie inne środowisko i inny trener, to ta miłość jest toksyczna.
5
Rossoneri777
Rossoneri777
5 maja 2023, 09:39
I co będziemy grać CDK? Brahim mocno niedoceniany, tak samo jak hakan, dopiero jak odejdzie to będziemy za nim tęsknić podobnie jak za Turkiem
2
Alessio_re6
Alessio_re6
5 maja 2023, 09:45
Możemy grać 4-3-3, 4-2-2-2 czyli po prostu zrezygnować z trequartisty.
Hakan był niedoceniany, ale on faktycznie był kreatorem gry, czołowym w Europie, Diaz grając w środku często jest hamulcowym, mało widzi, a i nie ma przestrzeni na drybling, który jest jego głównym atutem.
7
Tanger
Tanger
5 maja 2023, 10:10
@Alessio_re6

W sumie to wszystkie sympatie Piolego są toksyczne. Krunić, Messias, Brahim, Osti... :P

Milan mógłby zainwestować w Hiszpana, ale tu by potrzeba zmiany trenera, najlepiej na takiego, który nie ustawia drużyny w 4-2-3-1.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
5 maja 2023, 10:19
Krunić chyba najmniej, chociaż to co zrobił Pioli z Bennacerem i Krunić’em w Rzymie, to był dramat Krunić chyba najmniej, chociaż to co zrobił Pioli z Bennacerem i Krunić’em w Rzymie, to był dramat
0
hyrus13
hyrus13
5 maja 2023, 10:33
Alessio

Często się z tobą nie zgadzam, ale z tym, że "Hakan był niedoceniany, ale on faktycznie był kreatorem gry, czołowym w Europie" się nie da nie zgodzić. I szlag człowieka trafia na myśl o tym, że Milan sobie oddał takiego zawodnika za darmo, bo w klubie uznano go za zero, które nie otrzyma oferty i wróci z podkulonym ogonem.
1
Jaca23
Jaca23
5 maja 2023, 10:48
Nie masz 10? To z niej zrezygnuj - tego nie potrafi zrozumieć Pioli. Nie przez przypadek wyglądamy najlepiej gdy na pseudo 10tce gra Bennacer lub Krunić i gramy bardziej 4-3-3.

Tanger
Ale Krunicia to Ty szanuj :D Z resztą toksycznych sympatii Piolego oczywiście się zgodzę i tutaj wniosek co zrobić z taką nierozerwalną, działającą na szkodę klubu relacją, nasuwa się sam ;)
0
Tanger
Tanger
5 maja 2023, 11:02
@Jaca23

Aaaaa no takie były początki Krunicia, ale później również i kibice go pokochali :P
0
kozik___13
kozik___13
5 maja 2023, 09:35
Myślę, że za 22 mln może by go sprowadzić na stałe. Martwię się, że na nikogo lepszego nas nie stać a CDK narazie nie rokuje
0
Tzeentch3
Tzeentch3
5 maja 2023, 09:26
Brahim na środku nie jest wart 22 mln, Brahim na skrzydle może, ale trener ma swoją wizję, więc nawet tego jako kibice nie mamy zbytnio jak zweryfikować (chyba nawet z Romą miał być na skrzydle, a co chwila schodził na środek i robił tam miejsce Calabri). Plus jego zostawienia, że go znamy, wiemy co potrafi i jak w końcu zacznie grać gdziekolwiek indziej niż na 10 to mogą być z niego ludzie, ale jak ma zostać i dalej męczyć się na środku to go szkoda po prostu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
5 maja 2023, 09:29
Co najlepsze, Calabria jest najlepszy, gdy schodzi bardziej do środka XD
Edytowano dnia: 5 maja 2023, 09:35
3
Jaca23
Jaca23
5 maja 2023, 10:43
Calabria powinien być czasem próbowany jako defensywny pomocnik w trójce. Ma on cechy, żeby grać jak Kimmich.
0
Klimczer
Klimczer
5 maja 2023, 10:57
Jednak wydaje mi się że Kimmich to bądź co bądź dwie półki wyżej zważywszy przez jego przegląd pola i umiejętność kontrolowania tempa gry a tego niestety Davide brakuje na środek pola
0
nokoments
nokoments
5 maja 2023, 09:24
Przeczytałem "dziś spotkanie z żoną Brahima Dusza. Pomocnik chce zostać ojcem" xD
pora się obudzić ;/
1
hyrus13
hyrus13
5 maja 2023, 09:21
Lubię Brahima, ale 22 mln to za dużo. Na dobrą sprawę jego pozostanie może nam mocno przyblokować mercato. Jak by się udało zbić cenę do 12-15 mln to co innego.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
5 maja 2023, 08:57
Oby został.
2
pijanyroman
pijanyroman
5 maja 2023, 09:26
Oby. Ktoś w końcu musi ratować co ósmy mecz.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się