SCUDETTO


Maldini wolał wybrać De Ketelaere zamiast Dybali, mimo sugestii Furlaniego

19 maja 2023, 11:09, Redakcja Aktualności
Maldini wolał wybrać De Ketelaere zamiast Dybali, mimo sugestii Furlaniego

Komentarz Paolo Maldiniego wypowiedziany po rewanżu z Interem dot. decyzji o zakontraktowaniu Charlesa De Ketelaere zamiast Paulo Dybali wywołał we włoskich mediach niemałe poruszenie. Maldini z reguły niezbyt często wypowiada się dla mediów i generalnie zdradza niewiele tajników transferowych, ale po odpadnięciu Milanu z Champions League odstąpił od tej reguły (cyt. "De Ketelaere jest przykładem zawodnika, który musi się rozwijać, to normalne. Dużo łatwiej i taniej byłoby dla nas pozyskać takiego zawodnika jak Dybala. Ale czy byłby to właściwy zakup do naszego projektu? Nie. Wiemy, że mamy cel i pomysł budowy młodego i utalentowanego zespołu. Kiedy pozyskujesz takich młodych chłopaków podejmujesz ryzyko").

Jednak jak informują włoskie media, to Giorgio Furlani - nowy dyrektor generalny Rossonerich po odejściu Ivana Gazidisia opowiadał się za transferem 29-letniego Argentyńczyka. Mimo to, pomysł tego transferu nie przekonał Maldiniego, który wolał skupić całą swoją uwagę na De Ketelaere, negocjując przez wiele tygodni i praktycznie nic dzięki temu nie zyskując, bowiem Club Brugge wytransferował CDK za 35 mln euro. Czy takie rozwiązanie było lepsze? Dybala w trwającym sezonie, mimo kontuzji może pochwalić się 16 bramkami w 36 spotkaniach, podczas gdy Belg w 38 występach ma 0 bramek i 1 asystę...



60 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
tober12
tober12
20 maja 2023, 06:17
Trochę żenada, że wydajemy na CDK, pensje takich jak Dest czy Origi a mówilo się, że nie stać nas na Dybale. Nie ma co gdybać, ale wolałbym jednego Dybale z wyższą pensja niż tych trzech kopaczy. Wiem, wiem kominy płacowe itd... takie czasy chcesz mieć pakę, musisz bulić. Ok, kondycja finansowa poprawiona, ale sportowo teraz idziemy w dół. Jeszcze 1-2 sezony takie i znowu będziemy średniakiem.
1
primo2p
primo2p
19 maja 2023, 23:19
Wiadomo było, że Dybala na dzień dzisiejszy da o wiele więcej, ale CDK to jest melodia przyszłości, podobnie jak na początku był nią Leao, czy też Tonali.
Dybali brakuje ułożenia w głowie przede wszystkim, bo umiejętności ma ogromne i jakby nie głowa, to mógłby strzelać 25-30 bramek.
1
KRWISTY
KRWISTY
20 maja 2023, 09:34
Nie zgodzę się CDK nie odpali został źle oceniony pod kątem tej drużyny i będzie wielką wtopą !!!
0
dysha1992
dysha1992
19 maja 2023, 19:12
To jest nasz taki nowy Hakim Mastour. Chociaż tamten byl tańszy i na konsoli lepiej grał...
2
Rafał0209
Rafał0209
19 maja 2023, 15:25
Dajmy temu CDK trochę czasu jak po pełnym okresie przygotowawczym od nowego sezonu dalej będzie kopał się po czole to będzie można go krytykować i nazywać niewypałem, ale póki co kto jak kto ale my po przykładzie Leao Tonaliego wcześniej Kessiego powinniśmy dobrze wiedzieć by z góry nie skreślać zawodnika po pierwszym mniej udanym sezonie. on ma 22 lata talent do piłki pokazał w poprzednim zespole nie tylko w ogórkowej lidze ale i w LM na tle najlepszych zespołów, ślepy by nie zauważył że ten chłopak ma potencjał i talent do gry w piłkę.
1
lopezito84
lopezito84
19 maja 2023, 16:28
Weź nie gadaj takich głupot, żeby nie powiedzieć gorzej. Kolo przez rok nic nie pokazał i myślisz, że okres przygotowawczy coś zmieni? Okres przygotowawczy służy do odbudowania kondycji i zgrania przed sezonem, a on z głową i umiejętnościami ma coś nie tak. Myślisz, że okres przygotowawczy coś zmieni? On musi nad głową popracować w Club Brugge odbywał okres przygotowawczy. Zobacz na innych piłkarzy ciągle będziemy porównywać Leao i Tonallego? U nich w połowie pierwszego sezonu już było widać, że będzie z nich pożytek, fakt, że grali w kratkę i słabo, ale czasem coś pokazali u CDK to każdy mecz coraz gorzej tragedia. Zobaczymy przyszły sezon, ale czasem niestety tak jest, że duży talent okazuje się wielkim niewypałem.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 maja 2023, 17:41
Moim zdaniem on się nie nadaje na pozycję na której jest wystawiany. Problem mentalny widać jak na dłoni, ale facet dysponuje fajnym podaniem i dobrą techniką natomiast dryblingiem nie grzeszy. Dziwi mnie więc, że Pioli katuje go na 10 zamiast przesunąć go niżej do 3 ŚP.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
19 maja 2023, 18:12
Co ciekawe jest naszym 3 najlepszym dryblerem w Serie A(34 wygrane pojedynki), zaraz za Leao (70) i Brahimem(35), przy czym Diaz miał zdecydowanie więcej prób i minut na próby. Hiszpanem
0
Edmunds
Edmunds
19 maja 2023, 14:27
CDK jak wypali nawet za 2/3 to będzie wart z 50-70 milionów i będzie miał 24/25 podczas, gdy Dybala będzie miał 31/32 i będzie wart z 10. Wtedy z długie perspektywy może się okazać, że Paolo miał rację. Poza tym nie wiem czy Dybala dałby radę u nas, bo chcemy grać wysokim pressingiem przez co mógłby być często kontuzjowany, a też ciężko byłoby go zwolnić z pressingu, gdy Leao i Giroud często tez bywają zwolnieni.
0
KartonGips
KartonGips
19 maja 2023, 14:38
tyle że jak dodasz sobie bramki i asysty które zrobił w tym roku Dybala w Romie do bilansu Milanu to szybko wyjdzie że mielibyśmy już dawno zapewniony awans do LM i kilkadziesiąt mln euro na koniec sezonu więcej :) a CDK póki co wygląda na to że odpali, ale fajerwerki w wannie jak ex-Milanista Super Mario
3
Sebolinho10
Sebolinho10
19 maja 2023, 15:04
Ok, ale przez te 2/3 lata zanim by ten CDK wypalił, to taki Dybala dałby nam kilka bramek i asyst w sezonie co by mogło się przerodzić w sukcesy, a co za tym idzie....w pieniądze. Tak to sobie można gdybać. Równie dobrze CDK mógłby nie odpalić i za 2-3 lata tez by odszedł za 10 baniek, bo nikt by za niego wiecej nie dał, a wtedy ani liczb, ani hajsu.
3
ksieciunio
ksieciunio
19 maja 2023, 15:06
Pierwszy udany sezon CDK w Milanie będzie wtedy gdy Rossoneri przeniosą się na nowy stadion...
0
AcMati92
Moderator AcMati92
19 maja 2023, 14:14
Dopóki Gazidis trzymał na wszystkim rękę to projekt się rozwijał, teraz jest jak jest
5
Deus
Deus
19 maja 2023, 13:04
szkoda. Rozumiem, że teraz kiedy trzeba zapłacić 20 mln a Roma może zablokować podwyżką to już jest po ptokach ale latem to była okazja jakie często się nie zdarzają. Dybala od ładnych paru lat to jest top tej ligi. Takich zawodników też nam potrzeba. Samymi talentami nikt nie doszedł na szczyt.
8
KartonGips
KartonGips
19 maja 2023, 13:33
otóż to, 29-letni Dybala "nie pasuje do projektu", ale za to 34-letni Arnautović, 36-letni Giroud i 41-letni Zlatan to już pasują xD
16
Sebolinho10
Sebolinho10
19 maja 2023, 18:22
KartonGips

Najbardziej mnie rozwaliło jak wówczas 28-letni Dybala nie pasował do projektu, ale rok młodszy Origi już pasował, a na skrzydle hasa 32-letni Brazylijczyk. Myślałem że Maldini ma trochę oleju w głowie, ale głupszego tłumacznia się nie spodziewałem.
0
mmielczar123
19 maja 2023, 12:48
A może wtedy CDK by wypalił w Leeds, a Dybala był u nas wiecznie kontuzjowany. Nie jest powiedziane, że grałby jak w Romie.
9
Dohtor
Dohtor
19 maja 2023, 12:17
Dupa dupsko, na Dybale po prostu nas było nie stać i tyle
0
KartonGips
KartonGips
19 maja 2023, 12:20
uff, dobrze że na pensje dla Origiego, Desta i 35mln za Ketelare mieliśmy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
15
Jaca23
Jaca23
19 maja 2023, 12:13
Zacznijmy od tego, że w obecnym jak i przed sezonowym Milanie nie było miejsca na boisku dla Dybali. Teraz każdy mądry, ale w lato transfer CDK bronił się o wiele bardziej, niż wiecznie kontuzjowanego Argentyńczyka.

Maldini zawalił letnie mercato, ale to nie był deal za który można było mieć pretensje.
7
ksieciunio
ksieciunio
19 maja 2023, 15:04
Masz rację, wywalenie 35 baniek na słabiutkiego CDK to nie powód do pretensji ale do natychmiastowego zwolnienia osoby która ten transfer przeprowadzała.
1
k__f__c
k__f__c
19 maja 2023, 12:03
CdK zamiast Dybali
Origi zamiast Koło Muaniego
Dest na dokładkę
O naszym letnim okienku będą w książkach pisać
3
KartonGips
KartonGips
19 maja 2023, 12:01
Kto mu co doradził niewiele zmienia, Maldini decyduje i zadecydował źle, a teraz nie potrafi tego przyjąć na klatę i przeprosić. Kasę na transfery jakąś miał, bo wydał 50 milionów euro (+ kolejne prawie 10 za Adliego) i solidny kontrakt dla Origiego i Desta, a efektów zero. Posypać głowę popiołem i jedziemy dalej, oby tego lata decyzje były lepsze ;)
2
karp_fso
karp_fso
19 maja 2023, 11:52
Przy naszym sztabie Dybala pograłby tyle co Pogba
4
KartonGips
KartonGips
19 maja 2023, 12:02
z tym że istnieje spora szansa, że Dybala grając tylko 3 mecze w sezonie wykręciłby lepsze liczby niż De Ketelaere grający cały rok xD
22
karp_fso
karp_fso
19 maja 2023, 13:03
Tego nie śmiałbym podważyć
2
19 maja 2023, 11:38
Z tego co mi wiadomo i było pośrednio potwierdzane (lub nawet czasem bezpośrednio), to po pierwsze Furlani jest CEO od grudnia. Po drugie było na odwrót. Maldini chciał kupić Botmana i Sanchesa, a ofensywnego gracza wziąć za darmo/wypożyczyć. Sam to na jesieni potwierdził(można poszukać jak ktoś nie wierzy), mówiąc że Botman był planem A. Ten plan A ponoć odrzucił ówczesny CEO, który nie był Furlanim. I ten CEO chciał zainwestować więcej w ofensywę... Czyli w CDK ;)

Ale jak ktoś lubi być chorągiewką czy kukiełką w cyrku medialnym, który urządza sobie teraz polowanie na czarownice, to droga wolna. Nihil novi w ostatnich latach.

PS. Nie dla Dybali w Milanie :buźka Kamilusa:
Edytowano dnia: 19 maja 2023, 11:40
9
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 12:25
A z tego co mi wiadomo, to miał u nas grać Ronaldo w miejsce sprzedawanego Kaki, ale Berlu nie spodziewał się, że Real najpierw kupi Ronaldo a potem Kakę xD

Tak więc, ja bym brał to wszystko na pół. Botmana nie odrzucił CEO, tylko zmiana właścicielska - bo klub nie miał środków, by kupić kogokolwiek (minus w budżecie według sprawozdania - musiał to pokrywać właściciel).

A plan z CDK był żałosny jak cholera, nawet jeśli to nie był pierwotny zamysł Maldiniego, to tak długie negocjowanie było głupotą.
0
Tanger
Tanger
19 maja 2023, 12:41
Aczkolwiek Furlani chyba siedział cały czas w jakiejś radzie nadzorczej. W każdym razie był w klubie już za Gazidisa.
0
Tanger
Tanger
19 maja 2023, 12:45
Maldini we wrześniu 2022:

“To tell the truth, we tried to sign Botman. In the event we signed him, we would have turned to a loan for the attack,”
0
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 13:52
We wrześniu to mógł równie dobrze powiedzieć: “To tell the truth, we tried to sign Mbappe. In the event we signed them, we would have turned to sign Haaland". Nie mam zaufania do słów, które wypowiadają po fakcie. Zwłaszcza(!), że nie wiemy (a tylko się domyślamy), że wszystko szło o to, kto ma wyłożyć pieniądze i za kogo.
0
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 14:11
Te słowa były potwierdzeniem tego co już się wcześniej mówiło. Botman był planem A na mercato, takie są fakty.
0
Jogin
19 maja 2023, 11:33
Dybala patrząc ile u nas jest kontuzji mięśniowych nie zagrałby ani jednego meczu. Co chwile miałby uraz, problemem CDK jest psychika, przygniotły go pieniądze i to czego oczekują kibice, dajmy mu okres przygotowawczy, sparingi, które nie mają presji i oceńmy transfer. Największy błąd przy transferze to kwestie psychologiczne, ale tutaj bym winił scoutow za kiepskie raporty.
7
pentaczek
pentaczek
19 maja 2023, 14:49
i może dla wszystkich było by lepiej gdyby CDK poszedł sobie z rok pokopać piłkę poza Milanem.
0
MagicMilan83
MagicMilan83
19 maja 2023, 15:22
Nie tacy pilkarze sie spalali w topowym Milanie. Pamietam co bylo z Papin, Laudrupem, Kluivertem czy chocby Oliveira…
0
AC Kamil
AC Kamil
19 maja 2023, 11:21
Najgorsze z tego wszystkiego, że trener nie ma nic do powiedzenia, a to wynika z pozycji z jaką przyszedł do klubu. Dla niego wszystkie transfery zawsze będą dobre, drużyna zawsze będzie na odpowiednim poziomie, a on skupia się na trenowaniu.
5
ósmy
19 maja 2023, 11:26
Mam wrażenie, że to trenowania Piolego polega na wyprowadzeniu chłopaków na trening, i rzucenie im piłki z założeniem, aby grali tym samym schematem co wczoraj i przedwczoraj.
5
KartonGips
KartonGips
19 maja 2023, 12:06
^ nie przesadzajmy, Pioli potrafi przygotować dobrze drużynę defensywnie i opierając grę na wyprowadzaniu szybkiego ataku i to widać np. w meczach z Napoli. Problem się pojawia kiedy drużyna przeciwna cofa się do defensywy i Milan musi atakować pozycyjnie (patrz każda drużyna z dołu tabeli albo nawet ostatnio Inter w rewanżu), wtedy brakuje jakości i pomysłu. Ale jak jakaś drużyna robi obronę Częstochowy to nawet topowym zespołom czasami jest trudno i wtedy decydują indywidualne umiejętności - patrz Juve przez ostatnie mistrzowskie lata które męczyło bułę z większością drużyn z dołu tabeli, a wygrywało 1 bramką po błysku Dybali albo kogoś innego (np Orsato hehe).
1
ósmy
19 maja 2023, 14:02
To teraz nie wiem co jest gorsze:
- czy to, że Ty o tym wiesz, ja o tym wiem, i większość użytkowników stąd od roku o tym wie, tylko Pioli nie wie?
- czy to, że Pioli od roku o tym wie, i nic z tym nie potrafi zrobić?
Bo zgadzam się, że ciężko się gra takie mecze, i takie mecze wygrywa się jednostką. Ale kto u nas ma przeważać szale zwycięstwa na korzyść wygranej, skoro Pioli stawia ustawicznie na Diaza, nie potrafi odblokować CDK, i walczy o Messiasa, zamiast o Dybalę?
Teraz zamiast cisnąć Zarząd o Kamadę, to ustawia na się po drewnianego RLC.
Dlaczego Pioli nic nie robi ma treningach że stojaymi piłkami. Ustawicznie nie potrafimy od roku wykorzystać żadnego rzutu różnego, a rzut wolny walimy po trybunach.
Kiedy ostatnio zdobyliśmy tak bramkę?
Kiedy Leao wyskoczył niespodziewanie i udało mu się uderzyć.
Jeden gol na cały sezon?
Co oni ćwiczą na tych treningach, skoro każdy widzi gdzie jest problem?
0
Pavlović31
Pavlović31
19 maja 2023, 14:21
Właśnie ta mentalność jest najgorsza bo przekłada się na drużynę, czasami a ostatnio cały czas. Nic nie jest jak być powinno
0
Rossu
Rossu
19 maja 2023, 11:20
Z takimi magikami z sztabu szkoleniowego Piolego, Dybala również byłby niewypałem. Ciekawe, czy też byłaby śpiewka, czemu Maldini nie wziął CDK zamiast Dybali :P
1
Elek95
19 maja 2023, 11:17
Potrzeba równowagi, projekt projektem, ale samymi młodymi zawodnikami nic się nie ugra.
Tym bardziej, że sciągając młodego zawodnika z poza top 5 lig za 35 mln ryzykuje się bardzo dużo.
Tonali czy Leao też pierwszy sezon mieli cięzki, ale bywały mecze gdzie mieli chociaż jakieś przebłyski. CDK nie przekonuje swoją grą absolutnie niczym.
Ciało obce w zespole, mentalnie chłopiec zagubiony w wielkim świecie, nie ma w nim tego czegoś jakiejś piłkarskiej złości, ambicji, takiej iskierski.
Jest tylko głowa w dół brak wiary we własne umiejętności.
Widać, że koledzy z drużyny za bardzo na boisku mu nie ufają, ale mi sie wydaję, że on sam sobie nie ufa.
Edytowano dnia: 19 maja 2023, 11:18
8
KartonGips
KartonGips
19 maja 2023, 12:18
Otóż to, nie wiem czemu tutaj się przyjęła jakaś narracja że Tonali 1 sezon grał źle. Nie grał na takim poziomie jak teraz i zdarzały się błędy, ale miewał dużo dobrych momentów i dawał radę w defensywie. Ketelaere nie ogarnia kompletnie niczego, a jest ofensywnym pomocnikiem który powinien brać grę na klatę, dryblować albo kreować akcję.
1
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 11:15
Wielka szkoda, ze Gazidis nie został. Może z nim nie wydalibyśmy tyle pieniędzy na transfery w poprzednie okienko, ale pewnie też nie wzięlibyśmy CDK i Messiasa tylko Dybalę i Berardiego.
6
Deus
Deus
19 maja 2023, 11:17
Ostatnie na co by się zgodził Gazdis to ściągnięcie Berardiego.
7
Rossu
Rossu
19 maja 2023, 11:23
Szczerze to wątpię, bo to Giazdis raczej blokował Botmana i Sanchesa, a jak już do gry wkroczyło Newcastle, to było po ptokach i Milan nie był w stanie już przebić oferty.
0
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 11:25
Gazidis blokował, bo wiadomo było, że będzie przejęcie. Elliott nie chciał wydawać swoich pieniędzy, bo nabywca musiałby mieć w umowie, że pokrywa to ze swojej kieszeni, a tego RB raczej nie chciało - chcieli budować po swojemu w momencie gdy przejmą klub, gdy będą znali wszystkie koszty i dochody.
2
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 11:46
Gazidis by wziął 30 letnich piłkarzy za takie pieniądze? Po jakich narkotykach chciałbyś to na nim wymusić? Tego samego człowieka, którego trzeba było medialnie szantażować by w Milanie zostali Kjaer i Ibra?
4
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 12:00
Ten sam człowiek ich tu ściągał. Ten sam człowiek brał i kontraktował Mandżu, wyrażał zgodę na wypożyczenie z opcjami wykupu Messiasa i Florenziego.
3
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 13:46
Ściągnął ich za grosze lub za darmo i po ogromnych naciskach. Ot różnica.
0
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 14:08
Oooogromnych naciskach, pewnie przywiązali go do słupa, smarowali dupsko woskiem do depilacji i rwali powoli, żeby bardziej bolało.

A poważnie - jakby nie chciał, to by nie przyszli. Nikt nigdzie nie mówił, że Gazidis to blokował. Był wywiad z nim kiedyś, gdzie powiedział, że Ibra to wyjątek od brania młodych perspektywicznych, bo to urodzony lider.

Jak było pisane po scudetto: "but there have always been the right exceptions to the rule with the additions of various experienced but necessary performers like Kjaer, Ibrahimovic, Giroud and Florenzi."

W żadnym wywiadzie nie powiedział, że nie zatrudni starszego piłkarza, tylko, że taki piłkarz musi być wyjątkiem, który daje jakość i jest liderem.
1
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 14:10
Dlatego Berardi takim wyjątkiem nie był i nigdy nie będzie.
0
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 14:20
Berardi dałby jakość. Gość prawie zawsze miał lepsze staty od obu naszych prawoskrzydłowych. Problemem tam była cena, bo Elliott nie chciał wydać więcej na zawodnika powyżej 25/27 r.ż.
1
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 14:25
Ok, ale czy przekonałbyś CEO do wyłożenia kasy na niego?
0
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 14:47
Pokazałbym mu wszystkie akcje Alexisa i Messiasa i akcje Berardiego. Zapytałbym, kto z tej trójki gra najlepiej. Przedstawił twarde dane w postaci ilości punktów wynikających z bramek i asyst całej trójki. I zapytał kogo, do 23 roku życia (bo takie niby były wytyczne) jest w stanie zaproponować do kwoty transferu Berardiego, by był w stanie dać podobne liczby i nie jest to jeden/półtora sezonu.

A jak nie zadziała, to akumulator na wiadome miejsca xD

PS. Dla większego efektu zapętliłbym wszystkie akcje Alexisa i Messiasa tak, żeby mieć kilkunastogodzinną kompilację xD
Edytowano dnia: 19 maja 2023, 14:55
0
Szczechu1899
Szczechu1899
19 maja 2023, 11:15
Klasycznie pismaki będą pisać takie szmiry. Oczywiście no Maldini przy tym transferze zawalił i w sumie przez to skupienie na CDK całe mercato oprócz thiawa poszło do kosza. Ale cofnijmy się do lipca-sierpnia 2022. Czy lepszą opcją wydawał się młody prospekt z Belgii, który bardzo dobrze pokazywał się w lidze i solidnie w LM, czy szklany Dybala, który z początku domagał się dużej pensji i dlatego nie trafił do żadnego z większych klubów, a ostatecznie chwycił się za koło ratunkowe-Rome.
2
Tzeentch3
Tzeentch3
19 maja 2023, 11:25
Jakbyśmy mieli do wydanie grubo ponad 100 mln to nie ma problemu zaryzykować 35 na młodego Belga, ale Maldini na niego przepalił prawie cały budżet transferowi, tracąc właśnie miesiąc jak jest wspomniane (pomijając komiczne negocjacje z lataniem do Belgi i wracaniem z niczym) i nie wzmacniając pierwszego składu co powinno być priorytetem.

Równie dobrze wykupiliśmy z Romy Florenzjego z pensją 3 mln netto, który też do najzdrowszych piłkarzy nie należy.
1
Szczechu1899
Szczechu1899
19 maja 2023, 12:07
Wykup Florka był w pełni uzasadniony po sezonie mistrzowskim. Potrzebowaliśmy Włocha, zmiennika na prawą obronę, a Florenzi zagrał przyzwoity sezon. To, że złapał na samym początku tego sezonu było niefortunnym zdarzeniem losu, które zawaliło mu cały sezon. Sagą CDK, tak jak mówiłem Maldini zawalił okienko, ale na jego obronę jest to, że przed rozpoczęciem mercato były take dwie sagi i wszystko miało być przy nich dopięte-Botman, Renato. I co? Brak pieniędzy i rezygnacja z priorytetowych celów Maldiniego i przejście do Planu B.
0
kamilus
kamilus
19 maja 2023, 11:15
Jeśli to prawda to przecież i tak nie zmienia to faktu, że to Maldini jest tym dobrym, a ludzie od RB tymi złymi, prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Von Strauss
Von Strauss
19 maja 2023, 11:23
Ale RB jest złe, bo nie daje pieniędzy, czego nie rozumiesz? xD Przecież jak ktoś umie czytać sprawozdania Milanu, to widać, że tam nie gra, że Elliott przefakturowywał przychody z następnego roku na poprzedni i (pewnie) tylko dlatego wypchnął Milan, bo nie spełniłby ugody z UEFĄ. A tak nowy właściciel - nowe otwarcie (i nowa ugoda z UEFĄ), nowe przefakturowywanie itd. xD Ja chcę zobaczyć sprawozdanie za ten sezon, bo coś czuję, że tych 120 mln za LM (z dniem meczowym) to nie będzie rozliczone tak jak powinno.

A że Maldini zawalił okienko mając ok. 48 mln budżetu + pensje? No cóż, sp...dolił po całości xD
Za 48 mln mógł mieć Berardiego, Dybalę i Thiawa i pewnie jeszcze by mu coś zostało na jakieś wypożyczenie/transfer perspektywicznego pomocnika xD
Edytowano dnia: 19 maja 2023, 11:27
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się