SCUDETTO


Milan myśli o El Shaarawym. Klub szuka zmiennika dla Leao

24 maja 2023, 08:20, cinassek Aktualności
Milan myśli o El Shaarawym. Klub szuka zmiennika dla Leao

Jak podaje Tuttosport, Milan rozważa powrót Stephana El Shaarawy'ego. Włoch rozstał się z rossonerimi w 2015 roku po czterech latach spędzonych w klubie. Później występował w Monaco i Romie, przeniósł się także do Chin, by ponownie wrócić do Wiecznego Miasta. W rzymskim zespole występuje nieprzerwanie od początku 2021 roku, a jego kontrakt wygasa 30 czerwca.

Choć sam 30-latek chciałby pozostać w swoim obecnym zespole to nie wiadomo, czy osiągnie porozumienie w sprawie nowej umowy. Wykorzystać może to Milan, rozpatrując El Shaarawy'ego jako zmiennika na lewym skrzydle dla Rafaela Leao. Dodatkowo - jak zaznacza Tuttosport  - skrzydłowy jest wychowany piłkarsko we Włoszech, co ma znaczenie przy zgłoszeniu listy UEFA do gry w europejskich pucharach.

W obecnym sezonie El Shaarawy rozegrał 39 meczów w Romie, zdobywając w nich 8 bramek oraz notując 2 asysty. Jego bilans w Milanie opiewa natomiast na 102 występy, 27 goli i 13 asyst.



85 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanista Kowal
Milanista Kowal
24 maja 2023, 21:16
Brać go. Grał w Milanie więc zna specyfikę klubu. Jest Włochem a to ma duże znaczenie. Po za tym gwarantuje w sezonie kilka bramek. Rebiĉ nic nie daje.
Najważniejsze nic nie kosztuje
1
Kakariko
Kakariko
24 maja 2023, 22:08
Nie wiem czy poza Maldinim będzie kogokolwiek z nowego Milanu kojarzył, więc argument o "specyfice klubu" dość luźno bym traktował ;)
PS. No może adresy MilanLab itp. ma wbite w telefon XD
2
epl
epl
24 maja 2023, 20:01
Przykro się patrzyło jak się go Milan pozbył po chwilowym spadku formy.
To był ogromny talent i przez pewien czas sam ciągnął Milan tak jak dziś to robi Leao. Przyszła kontuzja, po której wrócił bez formy i bardzo szybko dostał kopa w d... IMO największy błąd Milanu obok sprzedaży Ibry i Thiago do PSG za "moich czasów".

Szkoda chłopaka bo Milan zamiast go wspierać w trudnym momencie to wypchnął ze składu.
1
lopezito84
lopezito84
24 maja 2023, 16:56
To bardzo dobry pomysł. Pytanie tylko czy przyjął by rolę zmiennika.
0
Jago
Jago
24 maja 2023, 14:32
Ja bym go tam chętnie przyjął :D
0
Gerada
24 maja 2023, 13:52
Ze dwa tygodnie temu rozpisywałem sobie tak dla siebie, co i jak w klubie personalnie trzeba by było zrobić i wyszło mi w rozpisce, że na zmiennika Leao by Faraon właśnie pasował, także tego... :P

Moim zdaniem wpisuje się w politykę klubu, bo to coś jak Florenzi na vice Calabrię - doświadczony gracz o określonej jakości, który zaakceptuje rolę wchodzącego z ławki. Raczej trudno w takiej roli szukać młodych graczy. Dodatkowo El Shaa jest Włochem.
4
KartonGips
KartonGips
24 maja 2023, 12:49
on to do Milanu z odzysku (czyt. Monza) byłby za słaby na 1 skład, a co dopiero tutaj
0
tysiok
tysiok
24 maja 2023, 12:11
Są lepsi tj. jest dużo lepszych.
0
Luther Blissett
Luther Blissett
24 maja 2023, 12:44
Pewnie, ale kosztują pieniążki, których za wiele pewnie nie będzie, a ten nie kosztuje. I jest Włochem. I pewnie nie narzekałby na ławkę.
1
tommyb1
tommyb1
24 maja 2023, 11:50
Byłoby to niegłupie gdyby był tańszy w utrzymaniu. Jakby zszedł do 2,5 bańki to nawet sensowna opcja... Oczywiście w założeniu że pozbędziemy się Ante
Edytowano dnia: 24 maja 2023, 11:50
0
MilanFanJ
MilanFanJ
24 maja 2023, 11:45
Kibicowski sentyment i serce mówią - tak! Ależ to miał być talent. Włosko-egipski Messi. Miał szaleć u nas niczym nowy Kaka. A jak to się potoczyło tak potoczyło. Nie wiem czy dzisiaj byłby dużo lepszym rozwiązaniem niż Rebic czy Origi
0
dan_acm
dan_acm
24 maja 2023, 15:14
może dużo nie ale ma więcej bramek w tym sezonie niż oni razem wzięci :)
1
Adiceusz
Adiceusz
24 maja 2023, 11:45
Litości...
3
Bazyll1995
Bazyll1995
24 maja 2023, 11:31
A jak by tak wziąść mekambe :D w kredycie na 25 lat
0
Robinowski
24 maja 2023, 11:29
Bardzo fajna opcja po wytransferowaniu Ante. Piłkarsko na plus, no i jest Włochem.
0
homerrulezzz
homerrulezzz
24 maja 2023, 11:20
Z tego co pamiętam to miał u nas całkiem fajny okres, kiedy został przesunięty na napad.
0
Max82
Max82
24 maja 2023, 11:15
Myślałem że celem klubu jest wzmacnianie drużyna a nie zbieranie szrotu gdzie się da ..
0
Jaca23
Jaca23
24 maja 2023, 11:09
Mam sentyment do Faraona. Problem w tym, że jak na zmiennika bardzo dużo zarabia (3,5 netto bez ulgi). Tym samym pozbywając się Rebicia/Origiego ponownie znacznie obciążymy budżet płac graczem, który nie decyduje o sile zespołu. Więc albo decyduje się na drastyczną obniżkę zarobków, albo w ogóle nie powinniśmy być zainteresowani.
1
MrCostacurta
MrCostacurta
24 maja 2023, 11:03
Oddać go na najlepsze lata kariery i sprowadzić po 30stce. Ma to sens.
2
Woolfik92
Woolfik92
24 maja 2023, 11:30
Wyladowal w Chinach, on nie mial dobrych lat kariery, poza swoim pierwszym sezonie w Milanie gdzie chyba z 16 brameczek nastukal
2
MrCostacurta
MrCostacurta
24 maja 2023, 13:22
Bardziej miałem na myśli jego wiek. Trudno się spodziewać że najlepsze lata ma przed sobą.
1
Wolly
Wolly
24 maja 2023, 11:02
Niech działają, bo takie transfery to często pół roku wcześniej zaklepują.
Edytowano dnia: 24 maja 2023, 11:04
0
dominord
24 maja 2023, 10:52
Nie jestem do końca przekonany do niego, ale z niewygórowaną pensją może to być rozsądna opcja. Między 2/2,5 mln netto jestem za. Solidna obniżka względem pensji Rebicia. Wiem, że zarabia więcej w Romie i to darmowy transfer, ale są pewne granice, żeby nie skończyć jak z Origim.
0
FanACM
FanACM
24 maja 2023, 10:40
Fajny pomysł tylko pytanie jak pensja eh kiedyś miałem kupować jego koszulkę sentyment pozostał.
0
Fushnikov
Fushnikov
24 maja 2023, 10:35
Może Mekambe? Coś tam mówił kiedyś że jest fanem
1
Judeau
Judeau
24 maja 2023, 19:02
Messiego też widziałem w koszulce Milanu.
0
zbylon
zbylon
24 maja 2023, 10:24
Bardzo fajny pomysł. Faraon ma jeszcze parę lat gry przed sobą. Nie jest mocno podatny na kontuzje, jako zmiennik byłby jakościowy. Ograny we Włoszech i nie grymasi gdy siedzi na ławce. Jeśli nie dostanie jakiejś wysokiej pensji i kontraktu na 5 lat, to podoba mi się ta opcja.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
24 maja 2023, 10:20
Jako zmiennik może być

Ma lepsze liczby niż Origi, Ante, Messias i Saelemaekers razem, sprzedać pierwszych trzech i kupić kogoś na prawe skrzydło, liczy się jakość nie ilość
1
wielki prostownik
24 maja 2023, 10:20
Jako zmiennik dla Leao to sensowna opcja.
2
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
24 maja 2023, 10:12
W końcu mamy głos rozsądku, czy są lepsze opcje? Pewnie tak, ale jeśli mielibyśmy się wzmacniać a już na pewno nie osłaniać to jest to dobra opcja. Cały sezon praktycznie przelecieliśmy z Leao na lewej, bez zmiennika dla niego, a dzięki Szamanom, Wierze, Tarotowi udało się uniknąć dla niego większej kontuzji, głupich wykartkowań i najważniejsze, kompromitacji, że my nie mamy na żadnej pozycji konkretnych zmienników. Zdecydowanie wolę Szaraka niźli Snikersa zmuszonego do biegania z lewej.
0
adamos
adamos
24 maja 2023, 10:12
Offtop:
Romano: Milan jest wśród klubów zainteresowanych pozyskaniem Adama Traore. Zawodnikowi kończy się kontrakt wraz z końcem tego sezonu. Oprócz Milanu zainteresowanie wyrażają jeszcze Atalanta, Napoli oraz Leeds United.
L'Equipe: Milan jest jednym z klubów zainteresowanych Marcusem Thuramem.
Manchester United, Atlético Madryt, Milan i Inter są w wyścigu o 25-latka, który nie dokonał jeszcze wyboru co do swojej przyszłości, poza tym, że chce ambitnego klubu z LM.
1
Luther Blissett
Luther Blissett
24 maja 2023, 10:34
Takie rzeczy tylko w Fifie, ale gdyby w jednym okienku udało się sprowadzić za darmo Thurama, Traore, El Shaarawyego, Kamadę i Sportiello to byłoby idealnie, jeśli chodzi o wzmocnienie kadry. Wtedy można by na spokojnie kupić jakiegoś włoskiego zmiennika dla Theo, zastępstwie za Bennacera (Modrić
Edytowano dnia: 24 maja 2023, 10:36
0
FanACM
FanACM
24 maja 2023, 10:36
Kurde Adama Traore jeszcze się mercato nie zaczęło a już tyle nazwisk się przewinęło.
0
Luther Blissett
Luther Blissett
24 maja 2023, 10:37
FanACM - parafrazując ś.p. Wisławę - spieszmy się kochać zawodników z plotek, tak szybko podpisują kontrakty z innymi. :)
4
Manolas
Manolas
24 maja 2023, 10:06
TAK TAK TAK ! Do dziś żałuję jego sprzedaży. Oddałbym w ciemno Calabrie i Alexisa za niego
1
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
24 maja 2023, 10:24
serio aż tak by oddawać dobrego kapitana i cąłkiem ciekawie rozwijającego się skrzydlowego?
2
Luther Blissett
Luther Blissett
24 maja 2023, 10:36
Calabria razem z Alexisem nie wyglądają nawet w 10% tak extra jak irokez Stephana, w pełni rozumiem!

#sarkazm
1
Alessio_re6
Alessio_re6
24 maja 2023, 09:52
offtop
Hej, z Michałem robimy ten nasz podcast EchoMilanello i doszliśmy do wniosku, że trochę rozszerzymy możliwość posłuchania naszego głupiego pitolenia na łatwiej dostępne medium - You Tube. Jeszcze nie wiemy, czy od przyszłego tygodnia, czy od mercato (zależy od spraw technicznych) będziemy robić transmisję na żywo (których później będzie dalej można słychać na Spotify). Będziemy mega wdzięczni za suby, a o transmisjach będziemy informować. Będzie można wejść w interakcje za pomocą czatu, ponarzekać, pośmiać się z nami lub z nas i ogólnie wszyscy będą żyć długo i szczęśliwie. Forza Milan!

https://youtube.com/@EchoMilanello
5
MilanHomer
MilanHomer
24 maja 2023, 11:12
W końcu będę mógł was posłuchać.
A nie jakieś tik toki ;)
1
MilanHomer
MilanHomer
24 maja 2023, 11:50
Wrzućta jakieś cuś, bo mam czas, żeby w tle posłuchać ;)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 maja 2023, 12:00
Nic w formie wideo nie mamy, trzeba troszkę cierpliwości ;D
0
sebastek888
sebastek888
24 maja 2023, 12:03
A czy mogę z Wami pogadać jako ekspert na żywo na kamerce? Jestem bardzo kompetentny i chętny, jak Hajto może mówić o włoskich klubach to ja też chciałbym...
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 maja 2023, 12:16
Może w lato będziemy robić pokój na TT, wiec jeśli gadka nam się będzie kleić, to czemu nie
0
Luther Blissett
Luther Blissett
24 maja 2023, 09:45
Ze względu na narodowość i sentyment. Jeśli zgodzi się na niską pensję i max. 2 lata kontraktu to brać (oczywiście przy sprzedaży Ante). Dużej różnicy jakościowej nie da, ale przynajmniej w papierach będzie lepiej wyglądać. A w razie kontuzji do 1 składu* Traore.

*składu, niekoniecznie 11. ;)
Edytowano dnia: 24 maja 2023, 09:46
0
Piotrek1899
24 maja 2023, 10:10
W obecnej chwili, on jest kilka pięter nad Rebiciem. Zresztą, uważam, że technicznie jest dużo lepszy nawet, jeśli Chorwat jest w formie.
1
Luther Blissett
Luther Blissett
24 maja 2023, 10:25
Szczerze to w formie wolę Ante, problem w tym, że tej formy dawno nie było widać. Technicznie na pewno Stephan jest dużo wyżej, ale nie tylko technika liczy się w piłce. Niemniej mamy zapewne podobne zdanie - w tym momencie zamiana Rebicia na El Shaarawy'ego broni się w każdym aspekcie (ewentualnie z wyjątkiem wysokości pensji).
1
Semper Fideli
Semper Fideli
24 maja 2023, 09:43
Na lewą strone ruszył bym po Grifo, jeśli udało by sie spieniężyć Origiego i Rebicia. Jest też gośc Brereton Diaz, który wykręca spoko liczby w tym sezonie, ogarnia też SN i konczy sie mu kontrakt.
0
mmielczar123
mmielczar123
24 maja 2023, 09:59
Grifo jest gwiazdą w drużynie, która walczy nawet o awans do LM, więc niekoniecznie opłaca mu się przyjście do nas na ławkę.
3
FanACM
FanACM
24 maja 2023, 10:37
Grifo też nie jest piłkarzem wychowanym we Włoszech.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
24 maja 2023, 12:05
Mielczar
Faktycznie mój błąd, byłem przekonany że on gra w Augsburgu..
0
adamos
adamos
24 maja 2023, 09:23
Duże nie dla tego Pana. Był u nas wielokrotnie testowany i ewidentnie powietrze mu u nas nie służy. U nas grał piach a gdy zmieniał klub od razu poziom wyżej.
0
Mellion
Mellion
24 maja 2023, 09:19
Jakby przyszedł w miejsce Rebicia i nie żądał dużej kasy, to czemu nie? Lepszego zmiennika i tak dla Leao nie znajdziemy, a w dodatku byłby to kolejny Włoch i byłoby mniej problemów ze zgłoszeniem składu.
7
Rysiu
Rysiu
24 maja 2023, 09:16
O ile znając politykę klubu to wątpię. Jednak bardzo bym chciał aby ta plotka się potwierdziła, takie trochę wspomnienie przeszłości.
0
yagi
yagi
24 maja 2023, 09:10
Dobra - kolejny do notatnika ;-)
0
GrandePaoloM3
24 maja 2023, 09:18
Ile już masz?
1
mmielczar123
mmielczar123
24 maja 2023, 10:06
Mercato się nie zaczęło, a trochę nazwisk się zebrało: Kamada, SMS, Openda, Balogun, Wahi, El Shaarawy, Beltran, Echeverri, Arnautović, Loftus-Cheek, Akturkoglu, Fresenda i pewnie paru jeszcze by się znalazło.
Też chciałem sobie notować nazwiska łączone z nami, ale kolega mnie uprzedził, więc już się nie wtrącam :P
1
lyndonmilan
lyndonmilan
24 maja 2023, 10:19
mmielczar123

Gimenez z Feyenoordu jeszcze był
1
kusniak_22
kusniak_22
24 maja 2023, 09:08
Kolejne dziennikarskie pierdolety.
0
Daniel93
24 maja 2023, 09:05
Dawac Krzysia Piątka na ławę jeszcze i na prawe skrzydło Borinaldinho :D

Chociaz sentyment mam duży do Faraona. Jeżeli zszedł by z pensja i oczywiście za darmo to w miejsce Rebicia jak najbardziej.
0
SolemnSolimnia
24 maja 2023, 09:20
Borinaldinho tak nota bene rozgrywa teraz sezon zycia w Turcji. W Kanadyjce, 1.09 gola na 90 min.
Edytowano dnia: 24 maja 2023, 09:22
0
Daniel93
24 maja 2023, 10:10
Nie zdziwię się jak jakas ekipa z środka tabeli wloskiej skusi się na niego :D
0
Mil_online
Mil_online
24 maja 2023, 08:56
Faraon pewnego poziomu nie przeskoczy, a prawda jest taka, że po wystrzale u nas później nie było lepiej, tylko sinusoidalnie, ale w sumie gorzej. Jest podatny na kontuzje, może i pobiera względnie wysoką pensję, ale z drugiej strony jest Włochem i wolnym agentem. Obawiam się, że z jego kontuzjogennoscią znowu będziemy łatać lewe skrzydło, przy absencji Rafy, np. Alexisem.

W konkluzji - nie wiem:).
0
Von Strauss
Von Strauss
24 maja 2023, 09:14
W lidze
2015/2016, 2016/2017. 2017/2018 - 8/2, 8/5, 7/5
2018/2019 - 11/5
W tym sezonie - 6/1, dodając LE + 2/1 - to czasowo na 2000 minut, 8/3 nie wygląda źle.

Faraon jest średni, ale jest w miarę stabilny - poza wycieczką do Francji i Chin radził sobie w miarę.

Gdyby nie kontuzje i wysoka pensja - byłby nawet wzmocnieniem patrząc na Ante.
2
Mil_online
Mil_online
24 maja 2023, 09:36
Czyli wymieniłeś dokładnie te same przeciw, które zaprzątają moją głowę. Nie przeczę, że liczby ma w sumie dość przyzwoite, gdyby odłożyć na bok typowe rozmyślania kibica grającego w FM-a na temat pensji (przecież w gruncie rzeczy to nie nasz problem, tylko księgowego, żeby to spiąć), to czemu nie, gorzej niż z Rebiciem z tego sezonu na pewno nie będzie...
0
mmielczar123
mmielczar123
24 maja 2023, 08:55
Lepszy on niż Rebić, ale czy jakoś dużo lepszy?
Edytowano dnia: 24 maja 2023, 09:03
0
Masa
Masa
24 maja 2023, 08:51
Uwielbiałem jego grę, szkoda ze później jak przyszedł balotelli to coś się posypało i odszedł…
Fajnie jakby wrócił do nas i jeszcze strzelił pare brameczek.
2
Von Strauss
Von Strauss
24 maja 2023, 08:58
Posypało się nie z powodu przyjścia Mario tylko ze względu na kontuzje, stracił w 2 sezony prawie 30 spotkań ze względu na pęknięcie śródstopia i 20 ze względu na operację stopy.

W 2013/2014 i 2014/2015 zagrał łącznie w 30 spotkaniach przez ok. 1800 minut. To go dobiło.
0
Elek95
Elek95
24 maja 2023, 08:48
I jeszcze na atak Pato a na prawą strone Suso i bedziemy mieli sentymentalny atak.
Tak serio to jak na rezerwowego zbyt duża pensja i za bardzo podatny na urazy.
Na plus doświadczenie i to że jest Włochem.
Sądze, żę prędzej pójdzie gdzieś do Arabi czy MLS grać niż do nas.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
24 maja 2023, 08:46
Wymiana Rebicia w jego formie z ostatnich dwóch lat na Faraona byłaby zdecydowanie wymianą na plus. Pytanie tylko, ile chciałby na kontrakcie. Z drugiej strony zawodnik za darmo, z krótką umową na 2-3 lata, do tego wyszkolony we Włoszech, można by mu 2,5-3 mln netto (co dałoby koszt brutto w wysokości 10-18 mln brutto przez te 2-3 lata) dać. Niżej pewnie nie zejdzie, a tańszej i lepszej opcji na lewe skrzydło i tak nie znajdziemy.
Edytowano dnia: 24 maja 2023, 08:47
3
Von Strauss
Von Strauss
24 maja 2023, 08:53
3 mln netto daje 5,5 brutto przez rok. Nie ma o czym mówić. Musiałby zejść do kwoty poniżej 2,5 mln netto, żeby nasi o tym pomyśleli (a właściwie poniżej 4,49 mln brutto - tyle ma Rebić)
0
Janik14
24 maja 2023, 08:44
Wloch, ograny w lidze na lawke akurat.
1
fristajlos
24 maja 2023, 08:41
Jeśli pasuje mu ławka za 2 mln euro to zapraszam. Przy okazji mógłby zostać zmiennikiem Theo - wszak gra na wahadle w Romie.
2
Voltrex
Voltrex
24 maja 2023, 08:41
Karuzela nazwisk się rozkręca, ciekawe kto będzie jutro hehe
1
_PAOLO_
_PAOLO_
24 maja 2023, 08:43
Przecież dzień się dopiero zaczął. Jeszcze padnie pare nazwisk ;)
1
kozik___13
kozik___13
24 maja 2023, 08:36
Nie no jest dużo innych mlodych graczy którym można dać szanse. Ani to lider ani pewniak do jakiś liczb
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
24 maja 2023, 08:44
Oczywiście, że są, ale w przypadku młodych siedzenie na ławce i granie ogonów lub pojedynczych meczów od deski do deski to strzał w stopę. Młodzi, by się rozwijać, muszą grać. Dlatego choćby nie widzę sensu w kupowaniu Parisiego jako rotacji dla Theo, bo chłopak po prostu nie pogra za dużo, a ma potencjał na długie granie we włoskiej kadrze na lewej obronie. Od liczb jest Leao, jego rezerwowy ma po prostu wstydu nie przynosić, nie kopać się po czole i gwarantować te 10 punktów w kanadyjce.
8
mathiaz
mathiaz
24 maja 2023, 08:35
Dawać jeszcze Pato:-)
3
Vol'jin
24 maja 2023, 08:34
30 lat, duża pensja, podatność na urazy. Szukanie formy po urazach

Ideolo za Ante
4
Von Strauss
Von Strauss
24 maja 2023, 08:40
Nie, no. Rozegrał w tym roku 1380 minut w Serie A i strzelił 6 bramek i dołożył asystę. Nie wystąpił w Serie A przez kontuzję w 4 spotkaniach.

Rebić rozegrał tylko 974 minuty w Serie A (o 400 minut mniej) i ustrzelił 3 bramki mniej ale dołożył jedną asystę więcej. Kontuzjowany przez 7 spotkań.

Patrząc czysto statystycznie - Faraon ma nieznaczną przewagę xD
0
chory
chory
24 maja 2023, 08:32
to by był powrót stulecia, przebiłby nawet powrót Ibry
0
Von Strauss
Von Strauss
24 maja 2023, 08:31
Ech, 16 bramek i 5 asyst w 2012/2013... Z takimi tuzami jak B. Traore, Krkić, Emanuelson, Montolivo, Ambrosini, Nocerino, De Jong, Flamini, MDS, Zapata, Constant, Mexes, Abate, Pazzini, Pato, Niang, Acerbi, Boateng... No to robiło wrażenie.

W sumie za darmo, z niższą pensją niż obecnie (ma 6,4 brutto, 3,5 netto) można pomyśleć.

Jeden zawodnik z tamtych lat, którego strasznie mi żal, bo zapowiadał się świetnie, a skończył jak niejeden...
Edytowano dnia: 24 maja 2023, 08:32
6
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
24 maja 2023, 09:12
Nie no, ale żeby być uczciwym to nie wszyscy wymienieni przez Ciebie zawodnicy powinni się znaleźć razem w jednym worku przeciętniaków. Ambrosini - może nie filar, ale jednak jeden z ostatnich pamiętających wielkie czasy Milanu i mających swoją cegiełkę w tych triumfach. Kevin miał w Milanie swój prime i grał kawał dobrej piłki przyczyniając się do zdobycia scudetto. Pato, wiadomo jak było, zniszczyły go kontuzje, ale miał papiery na naprawdę duże granie. No i Nigel, wicemistrz świata, filar reprezentacji Holandii przez 11 lat. U nas też grał bardzo solidnie. Wyróżnił bym jeszcze Abate, Zapate, Nocerino czy Falminego - umiejętności może brakowało, ale zawsze nadrabiali zaangażowaniem. Reszta nie powinna nigdy grać w takim klubie jak Milan
8
Von Strauss
Von Strauss
24 maja 2023, 10:03
Ale ja nie twierdzę, że byli to źli zawodnicy. Ale Ambro, Boateng, Abate czy NDJ to byli zawodnicy, którzy powinni wchodzić z ławki. Dobrzy zawodnicy na zmienników, nie na pierwszą 11. Ale takie były czasy, że uważało się ich za naprawdę dobrych zawodników (przez pryzmat reszty)

Nocerino po sezonie konia zaczął się kopać po czole, Flamini był niezłym sankarzem, Zapata potrafił walić babole jak szalony (to już Mexesa bym wcześniej bym postawił nad Zapatę). Pato był już w tamtym sezonie na końcówce jakiegokolwiek sensownego grania na poziomie.

W tamtym etapie tamta drużyna to była zbieranina - niestety. I jestem pod wrażeniem, że wtedy jeszcze załapaliśmy się do LM
0
juluspro
24 maja 2023, 08:30
może nie jest to głupie rozwiązanie, oczywiście zakładając sprzedaż Rebicia.
1
KosaX
KosaX
24 maja 2023, 08:29
Tak!
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się